pi_51750424
registreer om deze reclame te verbergen
ook altijd leuk, zelf lekker lui in de tuin zitten en iemand vragen om binnen ff je sealtje te pakken... laat ie het vallen wilde die nog een nieuwe gram fixen, maar dat hoefde nou ook weer niet, zoveel zat er niet meer in... kijk, als het nou sos was geweest
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_51782223
Nou ben ik toch confuus over de dosering van hetgeen. Van ong. een gram ben ik 24 uur wakker en vervolgens royaal verneukt namelijk en dat gaat vervelen. Veel minder een beter idee?
pi_51782286
ja
pi_51782403
[quote]Op dinsdag 24 juli 2007 13:57 schreef riley het volgende:
Nou ben ik toch confuus over de dosering van hetgeen. Van ong. een gram ben ik 24 uur wakker en vervolgens royaal verneukt namelijk en dat gaat vervelen. Veel minder een beter idee?
[/quote

Wat denk je zelf?!?!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_51782677
Goed goed, het is wel een beetje vragen naar de bekende weg Het is even wennen denk ik dan maar.
pi_51783181
whaha
slimme vraag riley
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:46:52 #207
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_51783636
Ik vind het spul vrijwel in alle doseringen lekker (behalve overdoseringen, maar daar heb ik ook geen ervaring mee)
Het lekkerst vind ik het als je lekker die tintels in je hoofd voelt, maar niet zo overdreven rete-strak staat en nog prima normaal kan doen
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_51784875
nog normaal doen na speed.
Wak-up mate. En bezoek is een spiegel op zijn tijd.
Op dinsdag 24 juli 2007 15:26 schreef het.ismij het volgende:
nog normaal doen na speed.
Wak-up mate. En bezoek is een spiegel op zijn tijd.
ik kan écht wel normaal doen na pep... maar dan heb k het wel over weinig
pi_51785241
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

ik kan écht wel normaal doen na pep... maar dan heb k het wel over weinig
heel klein beetje dan
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:58:46 #211
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_51785890
Ik kan prima normaal doen bij kleine tot middelgrote hoeveelheden...
Ben natuurlijk wel wat actiever/spraakzamer dan normaal, maar niet dat anderen het direct merken...
www.biopsychiatry.com
pi_51785974
Heb je misschien ADHD? Geen grap.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:18:01 #213
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_51786491
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:01 schreef navigator het volgende:
Heb je misschien ADHD? Geen grap.
Nee, zeker niet, ben eerder rustig...
Merk bij echt kleine doseringen zeker in het begin wel dat ik er extreem rustig en mellow van wordt, zoals ook al eerder in dit topic werd genoemd...
www.biopsychiatry.com
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:03:00 #214
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_51789610
heb zelf ook bij kleine hoeveelheden (2/3 sleutelpuntjes) dat ik ook erg rustig en mellow wordt, en af en toe ook weer momenten dat ik weer heel actief en spraakzaam ben
Heb echt verschillende momenten daarmee op een avond.

Van het weekend zelfs met auto naar huis vanaf feestje gewoon een stukje omgereden en lekker luisteren naar cd (james holden). niemand op de weg en lekker rustig rijden. Erg relaxed was dat
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:42:05 #215
134515 Wisheh
Bitch, please.
pi_51792999
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:03 schreef Deviant1nl het volgende:

Van het weekend zelfs met auto naar huis vanaf feestje gewoon een stukje omgereden en lekker luisteren naar cd (james holden). niemand op de weg en lekker rustig rijden. Erg relaxed was dat
dat had ik dus laatst ook keer, was zo relaxed dat ik maar aanbood me vrienden op te halen 100 km verder op uitermate chill want er was geen ruk op de weg, ipod op de radio en gaan...me auto heeft nog nooit zo fijn gereden als toen haha
She's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
pi_51793036
prettig
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:43:33 #217
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51793058
Speed
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_51793158
The Choice of a Fast Generation
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:46:58 #219
134515 Wisheh
Bitch, please.
pi_51793191
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Speed
Speed
pi_51793593
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:29 schreef het.ismij het volgende:
whaha
slimme vraag riley
Moet gewoon nog vinden wat je ongeveer kunt hebben als je wel gewoon nog wat wilt slapen diezelfde nacht Dat verschilt natuurlijk sowieso per batch dus er is vast niet echt een pijl op te trekken.
pi_51793658
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef riley het volgende:

[..]

Moet gewoon nog vinden wat je ongeveer kunt hebben als je wel gewoon nog wat wilt slapen diezelfde nacht Dat verschilt natuurlijk sowieso per batch dus er is vast niet echt een pijl op te trekken.
daarom moet je een beetje rustig aan beginnen.. en niet iedere impuls van 'heb wel zin in een nakkie' opvolgen
pi_51793790
Good point.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:14:14 #223
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_51794218
vaak 1 sleutelpunt voor ik ga, 1 tijdens het feest en soms 1 als ik weer naar huis ga

En slapen gaat prima
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_51796571
Heb even een minimale hoeveelheid (echt niet eens meer dan een sleutelpunt) geprobeerd en dat slaat al aardig in inderdaad. Niet zo gek dat ik eerder 48 uur moest bijkomen
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:14:43 #225
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_51796670
Heb een tijdje ook wel 'last' gehad van de verleiding maar tegenwoordig echt niet meer.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_51807798
* EsPe mag als het goed is binnenkort 'speed' op doktersrecept gebruiken.
Mijn vermoeden dat ik ADHD heb klopt dus blijkbaar.
pi_51807829
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 08:22 schreef EsPe het volgende:
* EsPe mag als het goed is binnenkort 'speed' op doktersrecept gebruiken.
Mijn vermoeden dat ik ADHD heb klopt dus blijkbaar.
Zo,.. heel rlext.
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:16:11 #228
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_51808367
Volgens mij kun je met de nodige voorkennis heel erg makkelijk een diagnose ADHD faken.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_51808512
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 09:16 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij kun je met de nodige voorkennis heel erg makkelijk een diagnose ADHD faken.
Ik zie mogelijkheden hier.
Op dinsdag 24 juli 2007 20:14 schreef Deviant1nl het volgende:
vaak 1 sleutelpunt voor ik ga, 1 tijdens het feest en soms 1 als ik weer naar huis ga

En slapen gaat prima
dat is wel heel erg mnml

gaat er hier met een feest toch makkelijk halve/hele gram doorheen
(wel met het nodige uitdelen 'mag k ook een puntje?')
pi_51819341
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 09:16 schreef HAL9000S het volgende:
Ja, volgens mij is dat ook niet erg moeilijk.
Al merkte de psycholoog waar ik was het al op toen ik net 5 minuten binnen was, zonder dat ik mijn best aan het doen was om erg ADHD-ig over te komen. Ik was niet eens zo druk of bewegelijk.
Ik heb er een uur gezeten terwijl die man m'n vriendin en mij wat vragen stelde, en verder hebben we gewoon wat gepraat over hoe ik als kind was en hoe ik tegen bepaalde zaken aankijk.
Dat was voor hem al genoeg om te zien dat ik waarschijnlijk ADHD heb.

Als medicatie dacht hij eerst aan Ritalin, maar aangezien ik dat liever niet heb vanwege de korte werking (4 uur) zou het Concerta worden. Helaas gaat me dat erg veel geld kosten aangezien mijn verzekering het niet gaat vergoeden, dus ik ga wel even zeuren om dextro-amfetamine als de diagnose gesteld is.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:38:00 #232
134515 Wisheh
Bitch, please.
pi_51826606
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:31 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

dat is wel heel erg mnml

pi_51832725
Ik heb 1 x speed gedaan en ik moet zeggen dat ik het fijner vind als coke. Het werkt langer en ik voel me er gewoon lekker op zonder onrustig of paranoia te worden (wat ik bij coke aan het einde van de snuifavond wel heb). Dus ik hoop het snel weer een keer te doen. Oh ja, en het is goedkoper...dat is ook weer een pluspunt tov coke.
pi_51903148
Effies inkopen gedaan voor volgende week vrijdag, weekje Ardennen En alvast ff uitproberen he
† The 3 Kings †
pi_51906565
woont nu een wousje die k een hele tijd niet gezien had bij me in de straat... dus k kom ff daarheen, ff chillen; zijn ze volop aan het spacen en ligt er een gram pep op tafel ook maar ff een beetje pep gedaan dus is wel lekker... in combi met G en jointje Voel me fucking lekker! en zo nog ff beetjeG//of een jointje, en dan lekker slapen

zondag 29 juli 2007 @ 13:23:32 #236
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_51932067
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:31 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

dat is wel heel erg mnml

ik heb niet veel nodig met het uitgaan en met 1 sleutelpuntje kan ik bijv. ook al heerlijk spacen en voel ik me lekker relaxed. Dus heb ook niet meer nodig dan 3 puntjes

Heb ook wel eens lijnen weg gewerkt maar dat hoeft voor mij niet zo meer. (op een uitzondering na dan )
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:02:30 #237
134515 Wisheh
Bitch, please.
pi_52001930
zit op dit moment op Kreta maar hier is dus echt nix te fixen weetje hoeveel ik nu over heb voor een lekker lijntje speed...hele nacht volgas gaan hier gebeurt nu ook wel maar zou toch extra leuk zijn met een pilletje of een lijn pep of sos...drugs are ok enigste wat ik hier snuif is de cultuur
pi_52009735
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:02 schreef Wisheh het volgende:
zit op dit moment op Kreta maar hier is dus echt nix te fixen weetje hoeveel ik nu over heb voor een lekker lijntje speed...hele nacht volgas gaan hier gebeurt nu ook wel maar zou toch extra leuk zijn met een pilletje of een lijn pep of sos...drugs are ok enigste wat ik hier snuif is de cultuur
De 16e komt er wat die kant op per vliegtuig,..
(wat spoorloze vrienden die het er elk jaar weer op wagen een packie mee te slepen )
Op woensdag 1 augustus 2007 08:39 schreef het.ismij het volgende:

[..]

De 16e komt er wat die kant op per vliegtuig,..
(wat spoorloze vrienden die het er elk jaar weer op wagen een packie mee te slepen )
wat een idioten
pi_52012324
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:19 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

wat een idioten
inderdaad.
Dat heb je heel goed gezien.
pi_52022652
Ze voelen zich dan zo klote, dat ze juist meer gebruiken om het klote gevoel te laten verdwijnen neem ik aan
† The 3 Kings †
pi_52022723
Aghja, op m'n werk zijn ook een paar gasten die zowat elke dag wel snuiven. Een gozer stort regelmatig in. Niks is dan goed meer en hij irriteert zich dan werkelijk aan alles. Smijten, schelden en agresief gedrag. Ooit draait die gozer finaal door. Maar totaal brak is ie nooit echt. Die snuift gewoon door zodat ie daar geen last van heeft.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_52035819
De 2de keer dat ik speed nam was in een cafeetje ik kreeg een zakje mee ( +_2gram circa)
En ik strompelde straalbezopen de wc in, Ik leg die speed neer op een bult ( het was beetje natte speed geelachtig) en ik zit me daar de bijde neusgaten te stofzuigeren als een idioot.
Dus ik had die avond zo'n ego trip lullen tegen iedereen over alles en het klopte allemaal ook nog, Je bent echt de man op zo'n avond ( voorzover een pepsnuiver dat kan zijn ) Ik kotste fftjes toen ik een hijsje nam van een peuk maar ging toen naar bed om 1 uur smiddigas nadat ik 10 uur in bed heb gelegen liggen halicuneren en dromen met mijn ogen open K werd weer wakker en ging weer liggen en toen:,, ZWETEN echt niet normaal je kunt je niet voorstellen hoe erg je dan zweet, k lag lkkr onder de dekens en k had het niet war ofzo maar het zweet droop gewoon van mijn lichaam af in straaltjes, k lag daar nog ff tot 6 uur oppervlakkig verrot te wezen en NOG steeds zo strak als de tering. K dwong mezelf me bed uit omdat me ouders thuis kwamen van werk en ging douchen, k ging toen naar beneden en me me moeder schreewde het uit. me hele hoofd was bijna perfect rond en had een vette glans, me huid was geel met gigantische wijnachitge vlekken, en het leek net alsof ik me lippen had gestift, me lul was total loss door het rukken snachts en k moest bijna kotsen als ik praatte.
K heb toen (gloof het of niet) 3 dagen nog strak gestaan en verrot gevoeld en de week daarop als ik een shagje rooktje smaakte hij zwaar chemisch en werd ik weer opgefokt nerveus en misselijk :S.

K heb sindsdien al wat keren gebruikt maar altijd ter ''ondersteuining''
Pep in kleine hoeveelheden om beetje los te gaan kan nog, ik raad iedereen aan om gewoon een vloetje te pakken en een middelmatige lijn erin te doen zodat je geen rush hebt waarnaa je verlangt maar gewoon meer energie en een opgewekt gevoel als je Teveel hebt gehad dan activeert de amfetamine andere delen van je hersenen waardoor je een gigantische adrenaline rush hebt en je ook niet meer echt helder denkt, dit is naar mijn mening geen goed gebruiik van amfetamine (als dat al bestaat). mja het is wel handig soms zoals bijvoorbeeld verhalen typen na een feestje om 20 voor 4

nja weltrusten iedereen
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:43:13 #245
138217 Evil-E
t.a.f.k.a. Nutella boy
pi_52070749
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ze voelen zich dan zo klote, dat ze juist meer gebruiken om het klote gevoel te laten verdwijnen neem ik aan
Tijdje geleden na een weekendje (avondje) aan de X en de speed, heb ik gedurende de week na dat weekend, elke ochtend bij m'n ontbijt een klein puntje pep genomen om wakker te worden. Eventueel na de lunch nog een puntje. Vond dit een prima anti kater-schema eigenlijk. Geen last gehad van cravingen en behoeftes en shit.
There's nothing like a good bad trip....
pi_52070814
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef Evil-E het volgende:

[..]

Tijdje geleden na een weekendje (avondje) aan de X en de speed, heb ik gedurende de week na dat weekend, elke ochtend bij m'n ontbijt een klein puntje pep genomen om wakker te worden. Eventueel na de lunch nog een puntje. Vond dit een prima anti kater-schema eigenlijk. Geen last gehad van cravingen en behoeftes en shit.

Heel fout maat.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:16:00 #247
138217 Evil-E
t.a.f.k.a. Nutella boy
pi_52071612
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:46 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Heel fout maat.
Klinkt best ziek inderdaad. Maar een keer in de zoveel tijd maakt het geen zak uit. Ik eet goed, slaap goed verder, drink nooit.
There's nothing like a good bad trip....
pi_52071652
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:16 schreef Evil-E het volgende:

[..]

Klinkt best ziek inderdaad. Maar een keer in de zoveel tijd maakt het geen zak uit. Ik eet goed, slaap goed verder, drink nooit.
Daarom,..
dood gaan we toch.
Op donderdag 2 augustus 2007 03:36 schreef Exzalibar het volgende:
De 2de keer dat ik speed nam was in een cafeetje ik kreeg een zakje mee ( +_2gram circa)
En ik strompelde straalbezopen de wc in, Ik leg die speed neer op een bult ( het was beetje natte speed geelachtig) en ik zit me daar de bijde neusgaten te stofzuigeren als een idioot.
Dus ik had die avond zo'n ego trip lullen tegen iedereen over alles en het klopte allemaal ook nog, Je bent echt de man op zo'n avond ( voorzover een pepsnuiver dat kan zijn ) Ik kotste fftjes toen ik een hijsje nam van een peuk maar ging toen naar bed om 1 uur smiddigas nadat ik 10 uur in bed heb gelegen liggen halicuneren en dromen met mijn ogen open K werd weer wakker en ging weer liggen en toen:,, ZWETEN echt niet normaal je kunt je niet voorstellen hoe erg je dan zweet, k lag lkkr onder de dekens en k had het niet war ofzo maar het zweet droop gewoon van mijn lichaam af in straaltjes, k lag daar nog ff tot 6 uur oppervlakkig verrot te wezen en NOG steeds zo strak als de tering. K dwong mezelf me bed uit omdat me ouders thuis kwamen van werk en ging douchen, k ging toen naar beneden en me me moeder schreewde het uit. me hele hoofd was bijna perfect rond en had een vette glans, me huid was geel met gigantische wijnachitge vlekken, en het leek net alsof ik me lippen had gestift, me lul was total loss door het rukken snachts en k moest bijna kotsen als ik praatte.
K heb toen (gloof het of niet) 3 dagen nog strak gestaan en verrot gevoeld en de week daarop als ik een shagje rooktje smaakte hij zwaar chemisch en werd ik weer opgefokt nerveus en misselijk :S.

K heb sindsdien al wat keren gebruikt maar altijd ter ''ondersteuining''
Pep in kleine hoeveelheden om beetje los te gaan kan nog, ik raad iedereen aan om gewoon een vloetje te pakken en een middelmatige lijn erin te doen zodat je geen rush hebt waarnaa je verlangt maar gewoon meer energie en een opgewekt gevoel als je Teveel hebt gehad dan activeert de amfetamine andere delen van je hersenen waardoor je een gigantische adrenaline rush hebt en je ook niet meer echt helder denkt, dit is naar mijn mening geen goed gebruiik van amfetamine (als dat al bestaat). mja het is wel handig soms zoals bijvoorbeeld verhalen typen na een feestje om 20 voor 4

nja weltrusten iedereen
pi_52180634
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 03:36 schreef Exzalibar het volgende:
[kni]p
nja weltrusten iedereen
jezus dude.. je moet wel goed dosen niet in 1 keer je zelf helemaal gek snatzen....
kleine beetjes telkens..
goed drinken, extra vitaminen etc...
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')