De 2de keer dat ik speed nam was in een cafeetje ik kreeg een zakje mee ( +_2gram circa)
En ik strompelde straalbezopen de wc in, Ik leg die speed neer op een bult ( het was beetje natte speed geelachtig) en ik zit me daar de bijde neusgaten te stofzuigeren als een idioot.
Dus ik had die avond zo'n ego trip lullen tegen iedereen over alles en het klopte allemaal ook nog, Je bent echt de man op zo'n avond ( voorzover een pepsnuiver dat kan zijn ) Ik kotste fftjes toen ik een hijsje nam van een peuk maar ging toen naar bed om 1 uur smiddigas nadat ik 10 uur in bed heb gelegen liggen halicuneren en dromen met mijn ogen open

K werd weer wakker en ging weer liggen en toen:,, ZWETEN echt niet normaal je kunt je niet voorstellen hoe erg je dan zweet, k lag lkkr onder de dekens en k had het niet war ofzo maar het zweet droop gewoon van mijn lichaam af in straaltjes, k lag daar nog ff tot 6 uur oppervlakkig verrot te wezen en NOG steeds zo strak als de tering. K dwong mezelf me bed uit omdat me ouders thuis kwamen van werk en ging douchen, k ging toen naar beneden en me me moeder schreewde het uit. me hele hoofd was bijna perfect rond en had een vette glans, me huid was geel met gigantische wijnachitge vlekken, en het leek net alsof ik me lippen had gestift, me lul was total loss door het rukken snachts en k moest bijna kotsen als ik praatte.
K heb toen (gloof het of niet) 3 dagen nog strak gestaan en verrot gevoeld en de week daarop als ik een shagje rooktje smaakte hij zwaar chemisch en werd ik weer opgefokt nerveus en misselijk :S.
K heb sindsdien al wat keren gebruikt maar altijd ter ''ondersteuining''
Pep in kleine hoeveelheden om beetje los te gaan kan nog, ik raad iedereen aan om gewoon een vloetje te pakken en een middelmatige lijn erin te doen zodat je geen rush hebt waarnaa je verlangt maar gewoon meer energie en een opgewekt gevoel als je Teveel hebt gehad dan activeert de amfetamine andere delen van je hersenen waardoor je een gigantische adrenaline rush hebt en je ook niet meer echt helder denkt, dit is naar mijn mening geen goed gebruiik van amfetamine (als dat al bestaat). mja het is wel handig soms zoals bijvoorbeeld verhalen typen na een feestje om 20 voor 4
nja weltrusten iedereen