Laatst dextro-amphetamine geprobeerd. Ongeveer +-250mg in een bommetje gedaan 's middags om half 1 ongeveer.
Het typische speed gevoel kwam na ongeveer 30min opzetten en voelde erg relaxed en goed aan!
Dit gevoel heeft aangehouden tot ergens laat op de avond, zonder na de eerste keer nog bijgenomen te hebben. Ik schat zo rond 23:00. Eetlust was nauwelijks aanwezig, ook de volgende dag de hele dag geen honger gehad. Slapen was ook onmogelijk die nacht.
Bijkomend punt was dat ik op het briljante plan was gekomen GHB erbij te nemen ergens in de middag.
Nou was me al duidelijk van voorgaande keren dat ik dan, zeker de volgende dag, last krijg van hypotensie. Tot nu toe was dat nooit heel erg geweest met speed. Maar ik heb werkelijk 2 dagen last gehad van hartkloppingen en duizeligheid bij opstaan, tot net niet flauwvallen aan toe. Echt geen fijne ervaring.

Ik weet ondertussen wel zeker dat het door de combinatie speed en GHB komt.
Als ik de nadelige gevolgen van die combinatie even wegcijfer, ben ik erg positief over dex-amph. Het werkt erg lekker, en vooral ERG lang. Bereid je er vooral op voor dat je echt lang wakker bent, en voedsel in de buurt hebt wat makkelijk weg te krijgen is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Syndicate op 14-06-2007 15:35:33 ]
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle