abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 april 2007 @ 18:07:57 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48867038
TT: Amanda doet nog een poging met Brian in gesprek te komen / blijven om het weer goed te maken. Inmiddels is Nicolaas erbij komen zitten om de boel nog eens flink op te stoken, het kan Brian en Amanda niet deren, ze blijven serieus in gesprek. Brian stel vragen als: zou je als je niet dronken bent met Huub willen seksen en Was Huub bij bewustzijn toen jullie seks hadden. . .
Waar leidt dit toe, konijnen vanavond? Of moet ze weer bij Natasja in bed slapen van Brian?

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat: [SC # 41] Upbeat SlowChat Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2 Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS # 8 En stem mee over: [POLL] Wanneer konijnen Brian en Amanda weer?
pi_48867063
En Brian blijft Amanda maar indoctrineren De nazi's zouden er jaloers op worden.
Wat een kk conjo
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  † In Memoriam † maandag 30 april 2007 @ 18:09:41 #3
137949 Disana
pi_48867066
Brian is door en door verrot.
pi_48867071
Amanda was zich totaal niet bewust van wat er gaande was, dat zweert ze... maar ze wist hem wel te vertellen dat ze geen condoom wilde pakken omdat ze geen sex met hem wilde...
Brian probeert haar zo enorm de grond in te boren...
pi_48867080
Brian is weer Amanda aan het aanpraten dat Huub misbruik van haar gemaakt heeft.
Goedemorgen :W
  Moderator maandag 30 april 2007 @ 18:10:18 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48867084
Sylvia had Amanda nog wel een beetje kunnen laten inzien dat zij niet de gróte schuldige is, dat Brian in feite méér schuldig is door wat hij geflikt heeft dan Amanda.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 30 april 2007 @ 18:10:46 #7
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_48867087
Amanda zou nooit met Huub willen sexen
Ik kan me anders nog een scene herinneren in een douche, waar ze hem haast smeekte om haar te nemen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_48867090
Wat een kutwijf die Amanda. Geeft toe dat ze geen sex met Huub zou hebben (nuchter) Gatver
damme
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_48867099
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
Amanda zou nooit met Huub willen sexen
Ik kan me anders nog een scene herinneren in een douche, waar ze hem haast smeekte om haar te nemen
Meerdere scenes
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_48867103
Brainless en Del verdienen elkaar
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_48867104
Amanda zou gewoon tegen Brian moeten zeggen dat ze wel seks met Huub wil
Dat wil Brian uit haar mond horen.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † maandag 30 april 2007 @ 18:12:01 #12
137949 Disana
pi_48867107
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
Sylvia had Amanda nog wel een beetje kunnen laten inzien dat zij niet de gróte schuldige is, dat Brian in feite méér schuldig is door wat hij geflikt heeft dan Amanda.
Sylvia en Amanda hebben twee lange gesprekken gehad voordat dit gebeurde. Het eerste had Amanda zelf 'aangevraagd', en Sylvia was er heel ondubbelzinnig over: heb je eigen waardigheid, zo geweldig is Brian niet. Amanda was het steeds helemaal met Sylvia eens, maar de eerste keer dook ze nog dezelfde avond het bed weer in met Brian.

Het is hopeloos gesteld met Amanda.
pi_48867108
Graag beelden in de kooi van de bedavonturen van aman en huub om brian eens te laten stoppen met zijn valse aanteigingen.....

en voor een leuk tv momentje door de reacties erop voor ons
pi_48867110
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:10 schreef Soury het volgende:
Wat een kutwijf die Amanda. Geeft toe dat ze geen sex met Huub zou hebben (nuchter) Gatver
damme
Ze durft tegen die rat GVD de waarheid niet te vertellen.
pi_48867129
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik zie het niet als alleen Amanda voor lul zetten, ook Brian krijgt ervan langs.
Brian mag aangepakt worden van mij.

Ik irriteer me mateloos aan arrogante personen als Nicolaas die hun intelligentie gebruiken om andere (minder intelligente) mensen maar beneden te halen. Het is dan ook voor het eerst dat ik me echt loop op te winden over iemand in de kooi.

Laat ik maar even wat anders gaan doen.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_48867131
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ze durft tegen die rat GVD de waarheid niet te vertellen.
Vannacht weer bingo. (Leverworst gewonnen door Amandel)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 30 april 2007 @ 18:14:05 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48867141
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:11 schreef the_undertaker het volgende:
Brainless en Del verdienen elkaar
Mijn idee
pi_48867151
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:12 schreef haak2 het volgende:
Graag beelden in de kooi van de bedavonturen van aman en huub om brian eens te laten stoppen met zijn valse aanteigingen.....

en voor een leuk tv momentje door de reacties erop voor ons
"Schatje" zei ze nog tegen Huub toen haar lag te beffen. Benieuwd hoe ze dat goedpraat na het zien van die beelden.
  Moderator maandag 30 april 2007 @ 18:14:48 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48867152
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:12 schreef Disana het volgende:

Het is hopeloos gesteld met Amanda.
Ze laat zich wel héél makkelijk weer in een hoek lullen ja..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_48867157
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
Amanda zou nooit met Huub willen sexen
Ik kan me anders nog een scene herinneren in een douche, waar ze hem haast smeekte om haar te nemen
ze heeft meerdere malen, overigens net zoals nena, opgemerkt dat ze huub lelijk vindt.
aangezien uiterlik voor amanda heel belangrijk is, zal dat daarom nooit sexueel klikken.
denk dat ze met huub heeft aangepapt om vooral brian wakker te houden en misschien jaloers te maken
  † In Memoriam † maandag 30 april 2007 @ 18:15:45 #21
137949 Disana
pi_48867174
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:11 schreef the_undertaker het volgende:
Brainless en Del verdienen elkaar
Geen enkele vrouw verdient een achterbaks en vals misbaksel als Brian.

Edit: okee, er zijn uitzonderingen. Maar Amanda hoort daar niet bij.
  maandag 30 april 2007 @ 18:16:14 #22
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_48867183
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:13 schreef Talitha het volgende:

[..]

Brian mag aangepakt worden van mij.

Ik irriteer me mateloos aan arrogante personen als Nicolaas die hun intelligentie gebruiken om andere (minder intelligente) mensen maar beneden te halen. Het is dan ook voor het eerst dat ik me echt loop op te winden over iemand in de kooi.

Laat ik maar even wat anders gaan doen.
Intelligentie vind ik toch wel een aangename afwisseling.
Vooral na het schaamhaarbad-afwasgebeuren van Jaap.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 30 april 2007 @ 18:16:15 #23
127004 maril
Smeetsfan
pi_48867184
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:11 schreef blomst het volgende:
Amanda zou gewoon tegen Brian moeten zeggen dat ze wel seks met Huub wil
Dat wil Brian uit haar mond horen.
Ja, ik zou het ook wel willen horen dan zijn we van deze shit verlost, want dan laat Brain het voor wat het is, tandenknarsend weliswaar.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_48867186
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

"Schatje" zei ze nog tegen Huub toen haar lag te beffen. Benieuwd hoe ze dat goedpraat na het zien van die beelden.
Dat soort beelden zien zij pas als ze thuis zijn. Hellaas....
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 30 april 2007 @ 18:16:17 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48867187
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:13 schreef Talitha het volgende:

[..]

Brian mag aangepakt worden van mij.

Ik irriteer me mateloos aan arrogante personen als Nicolaas die hun intelligentie gebruiken om andere (minder intelligente) mensen maar beneden te halen. Het is dan ook voor het eerst dat ik me echt loop op te winden over iemand in de kooi.

Laat ik maar even wat anders gaan doen.
Huub heeft daaar ook een handje van, minder intelligente mensen naar beneden halen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')