abonnement Unibet Coolblue
pi_48764660
Nog een OP present, maar die kan ook naar de updates

Brian ging door het lint omdat hij Amanda tussen de lakens zag met Huub.
Huub zat al pruimen te eten met Amanda voordat de dekens van ze werden afgetrokken door Brian en
gelukkig wist Natasia er tussen te komen.

Er zijn klappen gevallen en Brian heeft mogelijk Amanda 2x bespuugd of geslagen.
Huub ging ook zwaar door het lint, maar daar zijn geen beelden van.

Amanda is er doorheen; door Huub gebeft terwijl ze de hik had, door Brian bespuugd en de 2 rivalen in een zwaar gevecht met elkaar.
Natas kan de haantjes niet aan en Brian wordt afgevoerdt via de achterdeur na veel geschreeuw.
Het ging er grof aan toe, geen streams maar wel geluid. Huub ging over de rode nadat Brian Amanda had bespuugd en mogelijk geslagen heeft.

Amanda bleef maar zwemmen totdat ze zo koud was dat ze alleen kon bibberen




Eric praat op Amanda in, dat Brian de slechte jongen is, omdat hij geen relatie wilde


Amanda is helemaal de weg kwijt


De redactie heeft Brian en Huub uit elkaar gehaald, totdat ze weer nuchter zijn.
Brian slaapt vannacht achter en Amanda ligt naast Eric en Nicolaas.


Eric probeert Amanda in haar benevelde toestand weer bij te brengen.


Comments:
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC#40] Und So Weiter...

Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier:
http://forum.fok.nl/topic/1015332

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS#7

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er mensen zijn, die haar kunnen
helpen stuur een mailtje naar ikbenamanda.com

[ Bericht 0% gewijzigd door Prospera op 27-04-2007 07:26:25 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_48764719
Heftig nachtje en ws een leegloop van de kooi.
Brian naar huis
Huub naar huis

Als de redaktie op haar strepen gaat staan dani is het voor beide een exit.
Goedemorgen :W
pi_48764886
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 07:17 schreef blomst het volgende:
Heftig nachtje en ws een leegloop van de kooi.
Brian naar huis
Huub naar huis

Als de redaktie op haar strepen gaat staan dani is het voor beide een exit.

DGK heeft er weer een paar dagen leuke streams aan overgehouden
Dat Brian achter is gehouden afgelopen nacht zegt wel wat.
Nicolaas zei, dat hij verwachtte dat er de volgende keer met messen worden gegooid
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_48764948
WOOOWW Wat is er allemaal gbeurd, jezus! Ik lees nu even dit stukje en denk Kut waarom ben ik gaan slapen. Hoe laat is dit allemaal gebeurd en beter; Waar zijn de Youtube filmpjes???
pi_48764982
dit was al voorspeld in een ander topic want de kooi is dood dus moesten de tieten van snollie er maar weer aan geloven
pi_48765014
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 07:43 schreef carpediem23 het volgende:
WOOOWW Wat is er allemaal gbeurd, jezus! Ik lees nu even dit stukje en denk Kut waarom ben ik gaan slapen. Hoe laat is dit allemaal gebeurd en beter; Waar zijn de Youtube filmpjes???
Begin deze nacht, misschien ff de update checken
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_48765031
Omg ik check nu de filmpjes dit is niet normaal. Zit ik te zeiken om terror krijg ik dit terwijl ik lig te maffen. Huub wordt weggetrapt
pi_48765046
Brian en huub moeten allebei weg, niet dat ik wil dat Huub weg gaat maar dit zijn de regels.
pi_48765049
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 07:17 schreef blomst het volgende:
Heftig nachtje en ws een leegloop van de kooi.
Brian naar huis
Huub naar huis
nou mooi gepland dan Huub. Net voordat we voor de streams moeten betalen. Dan is er al helemaal geen reden om er nog geld aan uit te geven
pi_48765051
Gouden kooi
None
pi_48765102
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI

Brian loopt te gillen om niks
Hij gilt hij heeft m geslagen terwijl hij eerst hard aan het haar van huub trekt
Zou ook reageren met een knal
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:06:20 #12
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48765138
Hij ging in zijn para_brother mode
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:09:33 #13
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48765191
Dit zo lezend kan het alleen maar zo zijn dat zowel Brian als Huub naar huis moeten.


Wordt de alcohol toch Huubs ondergang.


Helaas is niet alleen de eerste actie vertrekwaardig, maar ook de tweede.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_48765230
Huub niet naar huis, Brian wel... als dát gebeurd ga ik zekerweten betalen voor Streams.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_48765274
denk dat beiden naar huis gaan, meteen afsluiting DGK.
maar die huub jongen, overal waar maar een gat is te vinden steekt hij zijn pik naar binnen, man/vrouw/dier/ding ongelooflijk
pi_48765276
belachelijk in een hotel slapen, zijn ze allemaal zo bang voor hem. nou de kans wordt steeds groter dat huub iets te gebeuren staat als hij eruit komt, ben er gewoon bang voor
pi_48765297
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:14 schreef lady1 het volgende:
belachelijk in een hotel slapen, zijn ze allemaal zo bang voor hem. nou de kans wordt steeds groter dat huub iets te gebeuren staat als hij eruit komt, ben er gewoon bang voor
huub lokt het ook echt uit, hij heeft flink wat fans maar onderschat ook niet het aantal anti-huub aanhangers
pi_48765316
schei maar uit was weer een nepruzie
nergens is daadwerkelijk een klap te zien
er was weer niks aan de hand niet erger maken als het is mensen
weer een hoop geschreeuw en weinig klappen (daarom staat de zwarte heks er al bij
voordat er wat gebeurt)
het filmpje klopt ook niet want in een echte ruzie rent een antillie eerst naar de keukenla
pi_48765334
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:15 schreef robert2006 het volgende:

[..]

huub lokt het ook echt uit, hij heeft flink wat fans maar onderschat ook niet het aantal anti-huub aanhangers
Je bedoelt buiten de kooi? Dat hij daar z'n leven niet zeker is?
Go hard or go home
pi_48765347
Palma is ziek!!
Go hard or go home
pi_48765368
Herma: wat is er gebeurd?
Nicolaas: om helemaal niks natuurlijk. Hij lag te klooien met hoe weet ze ook alweer Amanda!
Het is te ver gegaan.
Go hard or go home
pi_48765370
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:17 schreef noekje het volgende:

[..]

Je bedoelt buiten de kooi? Dat hij daar z'n leven niet zeker is?
ja daar ben ik toch wel bang voor
pi_48765373
Nicolaas denkt erover om weg te gaan. Hij heeft kinderen. Spelletje is leuk maar dit gaat te ver.
Go hard or go home
pi_48765393
Ze mogen tot 10.00 uur uitslapen hoorde ik Nicolaas zeggen.
Go hard or go home
pi_48765399
Wat er aan de confrontatie vooraf ging was ook erg interessant trouwens.
Brian met Natasia en Jaap in het kantoor. Natasia erg positief naar Jaap toe, ging zelfs bij hem op schoot zitten... Brian had het over Huub, de kopstoot met het bloed van Jaap. Hij zat daar en was intens ingehouden agressief en kwaad. In combinatie met de beelden van Huub die in bed was gekropen bij Amanda was het allemaal erg spannend en je kon gewoon wachten op een gruwelijke uitbarsting bij Brian in zijn toestand.
De vraag is...was er iets gestuurd...? Toeval dat Jaap, Natasia en Brian naar het kantoortje gingen om te praten op dat tijdstip (half 1).
Het kwam allemaal opvallend mooi uit voor TV momenten, maar je kunt je afvragen of het verantwoord was van de redactie om het op een confrontatie te laten aankomen. Het was echt linke soep. Ze hadden kunnen ingrijpen op het moment dat Brian naar de slaapkamer ging.
Ik weet niet of er ook beelden zijn van Brian die belt naar achteren...die ging helemaal door het lint.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')