abonnement Unibet Coolblue
pi_49932223
Dat hij er met De Graafschap niet is uitgekomen en uiteindelijk wel met RKC geeft hem achteraf gewoon gelijk. Sorry, maar als mijn baas mij een slechte aanbieding doet (hij was voor zijn blessure wel Jong Oranje-klant) en ik het elders stukken beter kan krijgen ben ik ook weg, of ik dan een jaar geblesseerd ben geweest of niet.

Dat van die transfervrije spelers is natuurlijk onzin. In Nederland worden er voor modale spelers nou eenmaal geen transfersommen betaald. De enige manier om wat hogerop te komen is door middel van een vrije transfer. Als een speler altijd heeft gepresteerd gun ik hem dat ook. De transfer van Beukie is hem dan ook van harte gegund. Bovendien halen wij ook vaak transfervrije spelers van lagere clubs weg, zijn dat dan ook mensen zonder clubhart? Als ze hun werk doen vind ik het prima, het transfersysteem zoals het was is nu eenmaal al 10 jaar weg.

Ik ben het wel volledig met je eens dat ik Bakens een fijne tijd gun in de Jupiler League. Hij was handig als stormram in de spits, maar als centrale verdediger is zelfs Volmer nog beter.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_49941674
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:32 schreef vingerplant het volgende:

[..]

RKC stond er destijds veel beter voor dan wij en hij kon daar 2,5 maal het salaris verdienen dat hij bij ons kon krijgen. Ik begrijp hem wel.
Hoe kom je daarbij?

Verder heb ik daar ook een onprettig gevoel aan over gehouden.

Ik heb alleen wel via via gehoord dat de reden om weg te gaan voor Bakens vooral was dat de Graafschap Bakens lang liet wachten. Er sprak geen vertrouwen uit enzo. Volgens mij is Bakens ook helemaal niet veel meer gaan verdienen bij RKC als hij al meer is gaan verdienen. Ik denk dat die jongen best een Graafschap hart heeft maar dat de Graafschap het in zijn ogen af liet weten.

Dat hoop ik tenminste
pi_49943234
Hij heeft zeker wel een Graafschap-hart en is gewoon een supporter. Voor de rest zie PB.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:56:29 #204
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49956057
Hoe kom je er bij dat er voor modale spelers geen transfersom betaald wordt? Ook daar worden spelers gehaald zonder dat hun contract afloopt hoor. Kijk maar naar dat bod van 200.000 van ons voor die Thiebauts.
Ja die mensen die weg gaan naar ons hebben ook geen clubhart. Nou weet ik wel dat vel spelers dat niet hebben, maar dat betekend niet dat ik dat niet jammer mag vinden.
Bakens als stormram was imho ook geen succes hij was 2,10 ofzo en kon nog niet fatsoenlijk kopen. Een bal aannemen en vasthouden was al helemaal teveel gevraagd. Redeker, die was bruikbaar als stromram alle optie die we daarna geprobeerd hebben faalden allemaal.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_49959166
Over het algemeen, ik zeg niet dat het nooit gebeurt.

Bakens als stormram was uiterst succesvol in het Bo$z-jaar. De laatste potjes voor de winterstop wonnen we 3x dankzij hem! En jawel, tegen NAC onder andere scoorde hij met het hoofd!

Verder laat ik deze discussie nu voor wat het is.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:20:00 #206
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49960704
Lekker makkelijk nog ingaan op een discussie, en dan zegegn dat je discussie laat voor wat hij is zodat jij het laatste punt hebt
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:37 schreef vingerplant het volgende:
Over het algemeen, ik zeg niet dat het nooit gebeurt.
Jij zei:
quote:
Dat van die transfervrije spelers is natuurlijk onzin. In Nederland worden er voor modale spelers nou eenmaal geen transfersommen betaald.
Dat klinkt toch wel een stukje anders...
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:37 schreef vingerplant het volgende:
Bakens als stormram was uiterst succesvol in het Bo$z-jaar. De laatste potjes voor de winterstop wonnen we 3x dankzij hem! En jawel, tegen NAC onder andere scoorde hij met het hoofd!
Toch blijf ik van mening dat we niet dankzij hem als stormram gewonnen hebben. Dat hij 1(!) keer met zijn hoofd scoort betekend natuurlijk niet dat hij wel goed kan koppen. Was dat niet die goal dat hij gewoon tegen de bal aan liep?
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:37 schreef vingerplant het volgende:
Verder laat ik deze discussie nu voor wat het is.
Nou laat ik deze discussie ook voor wat hij is.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_49962272
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lekker makkelijk nog ingaan op een discussie, en dan zegegn dat je discussie laat voor wat hij is zodat jij het laatste punt hebt

[..]

Nou laat ik deze discussie ook voor wat hij is.


Gelijkspelletje?
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:12:19 #208
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49962376
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:14:26 #209
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_49962441
quote:
Grote schoonmaak bij RKC Waalwijk
31 mei 2007

Doelman Erwin Lemmens vertrekt na een half seizoen alweer bij RKC Waalwijk. De 30-jarige Belgische keeper tekende eind januari een contract voor zes maanden in het Mandemakers Stadion en deze verbintenis zal niet worden verlengd.

Tegenover het vertrek van Lemmens staat dat Tim Peters in ieder geval terug zal keren naar Waalwijk. De aanvaller speelde het afgelopen seizoen op huurbasis bij De Graafschap. Of twee andere huurlingen, Eddy Putter en Nick van der Velden, ook teruggehaald zullen worden, is nog onduidelijk. De Brabantse degradant heeft in ieder geval laten weten dat het de mogelijkheid heeft om het duo terug te roepen, maar of dit ook daadwerkelijk zal gebeuren is nog onzeker.

Jan Vertonghen, Hervé Kage, Tarik Sektioui en Pius Ikedia, die de afgelopen maanden op huurbasis uitkwamen voor RKC, vertrekken. Hans van de Haar en Dominique van Dijk mogen transfervrij weg. Voor Martijn Barto, Dylan Hughes, Robert Fuchs en Martijn Reuser geldt bovendien ook dat ze met andere clubs mogen praten. Het viertal is overbodig geworden in Waalwijk.
Dus wellicht???
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_49962679
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:14 schreef assie het volgende:

[..]

Dus wellicht???
Dat mocht hij al het probleem zat hem in het salaris van vd haar.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:38:31 #211
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49963130
vd Haar is een afgesloten hoofdstuk. Bij van Dijk heb ik zo mijn vraagtekens.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_49963371
Dominique van Dijk past niet bij ons, die is heel anders dan zijn broertje.

Van de Haar is een afgesloten hoofdstuk.

De enige spelers van RKC die ik zou willen hebben zijn Tim Janssen en Milano Koenders maar die komen toch niet. Fuchs is ook een optie maar het middenveld is al goed bezet.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:54:15 #213
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_49980322
Wat wordt er naast de spits nu nog meer gezocht dan??? Extra centrale verdediger wellicht?
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_50001474
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef assie het volgende:
Wat wordt er naast de spits nu nog meer gezocht dan??? Extra centrale verdediger wellicht?
2 verdedigers als ik me niet vergis.
quote:
Stephan Keller naar De Graafschap ?

Bij RKC waalwijk vind een ware uittocht plaats van spelers. Volgens het AD van hedenmorgen zou verdediger Stephan Keller naar De Graafschap kunnen gaan.

De in Zwitserland geboren speler kwam in 2005 naar Waalwijk, tekende een kontrakt tot 2008 maar mag vertrekken. Ook het Schotse Falkirk zou interesse in de speler hebben getoond maar daarvan is na begin mei niets meer van vernomen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:22:50 #215
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_50027746
Nou, aanvraagformulier voor seizoenkaart 2007/2008 is op de bus!

Nu hopen dat ze nog een paar goede aankopen doen!
kloep kloep
pi_50030564
quote:
De Graafschap hoopt op komst Stephan Keller

De Graafschap hoopt verdediger Stephan Keller te kunnen overnemen van het gedegradeerde RKC. De Doetinchemse club maakt een goede kans. De Zwitser kiest tussen De Graafschap en het Schotse Falkirk. De stem van zijn vrouw geeft waarschijnlijk de doorslag.



Keller is een kopsterke centrale verdediger met een goede pass. Toch mag hij bij RKC weg, zelf nu trainer Mark Wotte daar vertrokken is. Door een conflict met Wotte zat Keller het laatste half jaar in Waalwijk op de bank. RKC laat hem waarschijnlijk transfervrij vertrekken omdat Keller een van de beter verdienende spelers is, eigenlijk te duur voor de eerste divisie. Daarom mag Tim Bakens bijvoorbeeld niet gratis de deur uit lopen. In Waalwijk zijn ze erg te spreken over de oud-Graafschapper en bovendien is Bakens niet alleen relatief goedkoop, maar heeft hij ook nog eerste divisie-ervaring.

De donderdag 28 geworden Keller kwam in 2005 van Rot-Weiss Erfurt naar RKC. Daarvoor speelde hij in eigen land bij Xamax Neuchatel, SC Kriens, FC Zurich en FC Aurau.

Een belangrijke stem in de keuze van Keller is voor zijn vrouw. Zij is de laatste jaren vaak verhuisd voor haar man en het gezin Keller is in Waalwijk eindelijk gesetteld. Daarom wil ze het liefst in Waalwijk blijven wonen. “Toch is het voor 99.9 procent zeker dat hij vertrekt bij RKC”, zegt zaakwaarnemer Alex Kroes. “Hij gaat kiezen tussen De Graafschap en Falkirk. Beide clubs hebben voor en nadelen en Keller weet precies wat die zijn. Ik verwacht dat hij op kote termijn een beslissing neemt”.

Ook als Keller een contract tekent in Doetinchem gaat De Graafschap op zoek naar nog een verdediger en een balvaste aanvaller.

Bron: De Gelderlander
Kleine update wat Keller betreft.
pi_50039246
Morgen spelen diverse (oud) Graafschappers een zaalvoetbaltoernooitje in Zelhem. Toegang is gewoon gratis . Mark Bloemendaal, Tim Bakens en Hans van der Haar zijn sowieso aanwezig.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50041710
Als RKC degradeerde zou Bakens waarschijnlijk terugkomen.... (gehoord via via op feestje via rene bot)

Van mij mag die hond ook wegblijven
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 3 juni 2007 @ 08:59:07 #219
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_50053056
Gewoon ff goed hard uitfluiten, even laten merken dat we niet blij zijn met zn axctie en dan die jongen gewoon een kans gunnen. T'is niet dat ie een halsmisdaad heeft begaan he
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:00:33 #220
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_50119047
Tis officieel:
Bron: Voetbalzone
quote:
RKC-speler Keller naar De Graafschap
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 5 juni om 09:40

Geen Schots avontuur bij Falkirk, maar een driejarig contract bij De Graafschap. Stephan Keller zal ook komend seizoen op de Nederlandse velden actief zijn.

De Zwitserse verdediger komt over van RKC Waalwijk, waar hij het laatste half jaar door een conflict met trainer Mark Wotte, inmiddels uit zijn functie ontheven, op de bank zat. Vanwege zijn salaris, te hoog voor Jupiler League-begrippen, mocht hij transfervrij uit het Mandemakers stadion vertrekken.

Keller, afgelopen donderdag 28 jaar geworden, kwam in 2005 van Rot-Weiss Erfurt naar RKC. Daarvoor speelde hij in eigen land voor Xamax Neuchâtel, SC Kriens, FC Zürich en FC Aarau. Voor RKC speelde de verdediger 47 competitiewedstrijden, waarin hij drie keer scoorde.
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:03:59 #221
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_50119110
En dan meteen deze er maar achteraan???
quote:
Heerenveen wil Tarvarjärvi verhuren
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 5 juni om 09:50

Niklas Tarvarjärvi mag volgend seizoen elders op huurbasis ervaring opdoen. Dit schrijft het Algemeen Dagblad vandaag.

Volgens de technische staf van de Friese subtopper hoeft de Finse aanvaller het komende seizoen niet op veel speeltijd te rekenen. Tot op heden hebben zich nog geen geīnteresseerde clubs gemeld.

Tarvarjärvi, die veelal in het beloftenelftal in actie komt, kwam twee seizoenen geleden over van MyPa 47, maar wist geen vaste stek in de aanvalslinie te veroveren. In totaal verscheen hij in dertig competitiewedstrijden binnen de krijtlijnen en scoorde hij vier keer.
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_50119502
Keller tsjah... ja.. uh...
pi_50120027
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Keller tsjah... ja.. uh...
Keller is gewoon een prima aankoop. Dit seizoen weinig laten zien ivm conflict, maar is een speler die van achteruit ook kan opbouwen en niet de langzaamste is. Heeft ervaring en is wat minder een 'houthakker' dan wat we nu achterin hebben......

Tarvarjervi meteen halen. Zou echt een aanwinst wezen!!!!
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:55:02 #224
51286 w00h00
Digital man!
pi_50120452
Prima aankoop voor de graafschap.
pi_50124330
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:40 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Keller is gewoon een prima aankoop. Dit seizoen weinig laten zien ivm conflict, maar is een speler die van achteruit ook kan opbouwen en niet de langzaamste is. Heeft ervaring en is wat minder een 'houthakker' dan wat we nu achterin hebben......

Tarvarjervi meteen halen. Zou echt een aanwinst wezen!!!!
Eens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')