abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_48702032
Ik heb gisteren een aantal sexspeeltjes besteld.
Dit om de sex wat spannerder te maken, en er een andere draai aan te geven.

Wie van jullie gebruiken ook sextoys. En wat zijn jullie ervaringen hiermee?

The orgasm sexring set
En een vibo, heb ik besteld.

Het is bedoelt, voor tijdens de sex, met mij en mijn partner.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:03:28 #2
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_48702123
Veel plezier dan maar.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_48702327
Mijn ervaringen met toys zijn positief te noemen. En voor de pubers, nee, het is geen bedreiging voor mijn mannelijk lid.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:10:22 #4
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_48702395
Helemaal niets mis mee, heb mijn vorige vriendinnetjes vaker meegesleept naar
le Duc... Het is zeker leuk/fijn bij t voorspel en een extra stimulant tijdens de seks...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 25 april 2007 @ 13:19:34 #5
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_48702756
Veel plezier!

Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_48702813
erg leuk !!! speelgoed is leuk. ik zou ook gaan voor een blinddoek en wellicht een lichte bondage set. en vergeet dan dingen als ijsblokjes en bv kaarsvet ( goed hoog houden ) niet ....
  woensdag 25 april 2007 @ 13:29:41 #7
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_48703108
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef sailgirl het volgende:
erg leuk !!! speelgoed is leuk. ik zou ook gaan voor een blinddoek en wellicht een lichte bondage set. en vergeet dan dingen als ijsblokjes en bv kaarsvet ( goed hoog houden ) niet ....
Bondage kan ook wel leuk zijn idd, maar ijsblokjes en kaarsvet vond ik niet echt opwindend...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_48703240
Wat is dan 'het' speeltje, voor jouw en je partner?
pi_48703269
Ik heb een aantal posts verwijderd.
Als je niet serieus kan antwoorden sla dit topic dan even over..
Weet je wat sla dit hele forum dan maar over en ga richting onzin..

Speeltjes zijn leuk tijdens de sex.. Het heeft wel iets..
Ik heb verschillende speeltjes.. Heb er een aantal al gesloopt
Ik vind het leuk.. En mijn man ook.. En de verrassing was groot toen meneer wat voor me gekocht had
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_48703358
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:33 schreef ymme het volgende:
Wat is dan 'het' speeltje, voor jouw en je partner?
hahahah inkoppertje: das als het goed is altijd je partner
pi_48703378
Ik heb zojuist Bunny Love besteld Ziet er goed uit!!
pi_48703391
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:38 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist Bunny Love besteld Ziet er goed uit!!
wat is een bunny love?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_48703779
BUNNY LOVE Wil jij jullie seksleven eens een heel andere impuls geven? Bestel dan vandaag nog deze heerlijke Love Bunny, een hartstikke lekker feestnummer! De ring houdt zijn erectie langer vast, het snuitje prikkelt jouw clitje echt gekmakend, en met het zacht of lekker hard vibrerende trilei in het kopje komen jullie allebei gillend klaar! “Schat, zullen we nog eens konijntje spelen...” Ja!

http://www.christineleduc.nl/shop2/index.php?cid=204&mid=2835&Nr=061219300000&VID=vrfji85i85fbfhqg93d629avq1&svAffiliate=120&kategorie=22834&svValue=&aod=&sb=&anr=&pvon=&pbis=&vt=&nPos=16
pi_48703832
idd ben ik ook wel nieuwschierig naar.. alhoewel ik ook denk dat mijn vriendin dit toch niet wil...


verder veel plezier laat je weten van welke toy je het meeste genoten hebt?


edit: je was me voor ^^
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
pi_48703919
Ik heb nog nooit een cockring die trilt meegemaakt maar wel een cockring met van die ribbeltjes waar je overheen schuurt..
Dat was ook goed te doen

Es kijken vanavond
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_48703960
Ik heb zelf wat vibo's.. En zo'n lichtgevende tarzan een vlinderonderbroekje.. Handboeien..
Zweepje.. Pocketrocket.. Hmm... Es kijken wat ik nog meer heb.. En wat ik nog meer kan bestellen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_48704083
Handboeien, is dat nou wat of niet?
pi_48704196
ik wil ook een vriendin die dit soort dingen wil doen owh wacht... eerst haar weer zo ver krijgen dat ze weer sex wil dat zou slimmer wezen
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 14:17:38 #19
21636 Feestkabouter
pi_48704906
je partner meenemen naar de "speelgoed"winkel is ook al een leuk voorspel.
al wordt het vaak ook goed gewaardeerd als je thuis laat blijken dat je zelf al een verrassing hebt gekocht.
wissel het af.
pi_48705093
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:55 schreef ymme het volgende:
Handboeien, is dat nou wat of niet?
Ik vind het niets.. Maar is meer omdat ik mezelf niet kan overgeven aan de ander.
Dus ik vind handboeien niets Maar je kan de ander er wel gek mee krijgen!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:35:43 #21
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_48705571
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:55 schreef ymme het volgende:
Handboeien, is dat nou wat of niet?
Handboeien vind ik een btje over the top... gewoon touw (niet te dun) of een sjaal of deken of
wat ook voor handen is...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_48706523
Het beste speeltje dat ik heb is de 'face massager' voor 2 euro bij de Blokker Precies hetzelfde apparaatje als de Pocket Rocket, trilt even hard, er zit alleen een ander opzetstukje op (een rond, licht gebold oppervlak) maar dat voelt nog veel beter aan ook. Ik gebruik 'm alleen zelden omdat ik toch niet zo van het getril ben..

Er liggen nog wel meer speeltjes onder het bed te verstoffen, ik vind het niet echt iets toevoegen.. het gevoel kan wmb toch niet op tegen een hand/tong/lul (en het geluid leidt me ook nog eens ontzettend af).
  woensdag 25 april 2007 @ 15:36:34 #23
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_48707152
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Er liggen nog wel meer speeltjes onder het bed te verstoffen, ik vind het niet echt iets toevoegen.. het gevoel kan wmb toch niet op tegen een hand/tong/lul (en het geluid leidt me ook nog eens ontzettend af).
Het kan er misschien niet tegenop, maar als eventuele add on is t toch zeker wel ok? Het
is ook wat je of je partner ermee doet denk ik...

En over dat geluid, een exje van mij werd al helemaal nat als ze t alleen al hoorde...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 25 april 2007 @ 16:13:16 #24
176740 101251
Make Love, Not War
pi_48708656
Ik heb het meest plezier aan de G-spot vibo.. Als je partner er goed mee om kan gaan, kom je hier echt wel spuitend van klaar!
pi_48708938
Ik heb een aantal vibrators, en die hebben we ook wel eens tijdens de seks gebruikt. Tis leuk voor beetje extra stimulatie tijdens het voorspel, maar mijn vriend vind het ook leuk om te kijken hoe ik in mijn eentje bezig ben met zo'n ding (uiteraard om na een tijdje alsnog mee te gaan doen).
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_48709327
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:36 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Het kan er misschien niet tegenop, maar als eventuele add on is t toch zeker wel ok? Het
is ook wat je of je partner ermee doet denk ik...

En over dat geluid, een exje van mij werd al helemaal nat als ze t alleen al hoorde...
Das waar, maar ik word er niet extra geil van ofzo, weet ook niet waarom.. tis gewoon niks voor mij
pi_48711789
Ik heb ooit eens zo'n groot laken besteld van zwarte lakstof. Wat olie d'r bij en mijn vriendin en ik hebben lekker geglibberd. Af en toe nemen we ons voor om het weer eens te doen, maar ik ben het laken kwijt.
pi_48712868
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:24 schreef As_33 het volgende:
Ik heb een aantal vibrators, en die hebben we ook wel eens tijdens de seks gebruikt. Tis leuk voor beetje extra stimulatie tijdens het voorspel, maar mijn vriend vind het ook leuk om te kijken hoe ik in mijn eentje bezig ben met zo'n ding (uiteraard om na een tijdje alsnog mee te gaan doen).
Dat vind ik persoonlijk helemaal niets. Om met mezelf bezig te zijn, terwijl mijn vriend kijkt..
  woensdag 25 april 2007 @ 18:35:02 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48712905
de pocketrocket rulez
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_48712916
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk helemaal niets. Om met mezelf bezig te zijn, terwijl mijn vriend kijkt..
Niet?
Het wind mij wel op als ik merk dat ik daardoor iemand kan opwinden
Dat zelfde zou ik hebben als ik mijn man bezig zou zien met zichzelf..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 25 april 2007 @ 18:36:48 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48712962
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:55 schreef ymme het volgende:
Handboeien, is dat nou wat of niet?
IMHO wel. Het geeft je een gevoel van redelijke machteloosheid tijdens de sex, en aangezien ik IRL een controlfreak ben, is dat best ff kicken Je bent gewoon totaal overgelevert
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_48712963
Ik vind het niet nodig met me zelf bezig te zijn. Vind het alleen maar een belediging. Dat ik het met mezelf bezig ben, en mijn vriend daar dus niet voor nodig heb, en andersom. Heel raar gevoel heb ik daarbij.
  woensdag 25 april 2007 @ 18:38:04 #33
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48712995
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:17 schreef Feestkabouter het volgende:
je partner meenemen naar de "speelgoed"winkel is ook al een leuk voorspel.
al wordt het vaak ook goed gewaardeerd als je thuis laat blijken dat je zelf al een verrassing hebt gekocht.
wissel het af.
Ik word altijd zo schijtziek van sommige verkopers die achter je gaan staan en met je mee kijken. Daar kan ik niet tegen en dan heb ik ook geen zin meer om naar zo'n winkel te gaan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 25 april 2007 @ 18:38:49 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48713016
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef ymme het volgende:
Ik vind het niet nodig met me zelf bezig te zijn. Vind het alleen maar een belediging. Dat ik het met mezelf bezig ben, en mijn vriend daar dus niet voor nodig heb, en andersom. Heel raar gevoel heb ik daarbij.
Ik vind het altijd stom om met mezelf bezig te zijn als mn vent kijkt. Hij zou het ubergeil vinden maar ik voel me dan echt zo'n hork
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 25 april 2007 @ 18:40:01 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48713052
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het beste speeltje dat ik heb is de 'face massager' voor 2 euro bij de Blokker Precies hetzelfde apparaatje als de Pocket Rocket, trilt even hard, er zit alleen een ander opzetstukje op (een rond, licht gebold oppervlak) maar dat voelt nog veel beter aan ook. Ik gebruik 'm alleen zelden omdat ik toch niet zo van het getril ben..

Er liggen nog wel meer speeltjes onder het bed te verstoffen, ik vind het niet echt iets toevoegen.. het gevoel kan wmb toch niet op tegen een hand/tong/lul (en het geluid leidt me ook nog eens ontzettend af).
Dus daar heeft die vriendin van me hem vandaan

Ik liet mn pocket rocket zien omdat ze niet wist wat het was, ja zegt ze "die heb ik bij de blokker vandaan!" Yeah,right .

Wel dus
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_48713547
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef ymme het volgende:
Ik vind het niet nodig met me zelf bezig te zijn. Vind het alleen maar een belediging. Dat ik het met mezelf bezig ben, en mijn vriend daar dus niet voor nodig heb, en andersom. Heel raar gevoel heb ik daarbij.
Ik vind het zeker geen belediging.. Ik vind het juist ergens een compliment..
Ik doe het zeker alleen bij iemand die ik volledig vertrouw en bij iemand waar ik geil van word..
Dus een belediging vind ik het zeker niet..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:06:42 #37
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48713904
wel eens van die balletjes gebruikt en een vriendin van mij gebruikte wel eens een vibrator, was wel leuk om haar daarmee te verwennen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_48714316
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

IMHO wel. Het geeft je een gevoel van redelijke machteloosheid tijdens de sex, en aangezien ik IRL een controlfreak ben, is dat best ff kicken Je bent gewoon totaal overgelevert
Vastbinden is wel erg fijn, maar handboeien zijn wat naar vind ik. Als er een beetje druk op komt te staan kunnen ze best pijnlijk zijn omdat dat metaal voor geen millimeter mee geeft. Dan is goed gebonden dik touw of een sjaaltje veel fijner
Behalve als je die pijn juist weer leuk vindt natuurlijk
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:19:05 #39
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_48714352
le duc is ook zon mooie winkel.
niet zon weggestopt donker hokje, maar gewoon lekker groot, open,,, en leuke spulletjes
Imperare sibi maximum imperium est
  woensdag 25 april 2007 @ 19:20:17 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48714399
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef lemonlime het volgende:

[..]

Vastbinden is wel erg fijn, maar handboeien zijn wat naar vind ik. Als er een beetje druk op komt te staan kunnen ze best pijnlijk zijn omdat dat metaal voor geen millimeter mee geeft. Dan is goed gebonden dik touw of een sjaaltje veel fijner
Behalve als je die pijn juist weer leuk vindt natuurlijk
Het leuke is dus dat handboeien idd niks meegeven. Dan weet je des te beter dat je niet weg kunt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_48714605
Ik zat net te kijken op de Pabo site..
Ik denk dat ik vanavond maar eens wat huishoudgeld er doorheen ga jagen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:59:13 #42
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_48715964
Begin maart in Utrecht op de beurs een vibootje gekocht samen met vriendin. Ze is er erg over te spreken, en is niet van invloed op hoeveel we naast het gebruik ervan bij elkaar doen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_48717423
Pocket Rocket.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_48718509
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ze is er erg over te spreken, en is niet van invloed op hoeveel we naast het gebruik ervan bij elkaar doen
Speeltjes voegen een "nieuwe dimensie" toe aan je seksuele beleving, ze vervangen niets.
  woensdag 25 april 2007 @ 22:06:14 #45
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_48721466
tenzij je echt niet kan sexen mss
Imperare sibi maximum imperium est
  woensdag 25 april 2007 @ 23:34:28 #46
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_48724438
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef de_priester het volgende:
tenzij je echt niet kan sexen mss
In dat geval is een bezoekje aan de arts misschien een betere remedie dan een speeltje. Maar gelukkig kan ik prima seksen, aldus mijn vriendin
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  donderdag 26 april 2007 @ 07:41:23 #47
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48727825
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:38 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Das waar, maar ik word er niet extra geil van ofzo, weet ook niet waarom.. tis gewoon niks voor mij
Dat is bij ons ook het geval eigenlijk. Hoewel de handboeien en de massage-olie nog wel redelijk vaak gebruikt worden.
Een cock ring.. dat is een van de dingen die we nog eens een keer moeten proberen. De rest... been there, done that, didn't like it all that much...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_48742326
Ik heb een hele berg aan speeltjes in de afgelopen jaren verzameld en dat wordt wel met regelmaat gebruikt, rocket wordt vaak gebruikt, de rest regelmatig.
Van vibrators naar touw, zwepenspul, ander martelwerktuig, veertjes om mee te kriebelen, vanalles dus...

Het enige wat we nu niet hebben is een cock ring, zijn siliconering is stuk gegaan, vind ik niet erg, persoonlijk ben ik geen cockring fan, nu hadden we al een helemaal gladde, maar zelfs daar heb ik wel wat last van, niet dat dat hem maar iets uitmaakt, dus ben ik blij dat hij stuk is
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48745620
Erodome: ik wil voor mijn vriendje ook een cockring kopen, wat bedoel je met last hebben ervan, die zit toch meestal aan de basis?... Weet jij een goede?
pi_48747971
Ik heb een race-baan

[ Bericht 23% gewijzigd door R34L-SIcK op 26-04-2007 19:13:53 ]
pi_48748175
Ik heb met mij ex ooit een keer zo'n durex play vibrations geprobeerd en dat was leuk voor zolang het duurde. Na 10 minuten brak het ding, daarna hebben we het maar verder zonder het ding gedaan, was ook erg leuk.

Maar voor 10 minuten plezier vind ik het wel aan de dure kant, hopelijk zijn er ook stevigere.

Oh, en handboeien doen het ook. Heb zo'n setje liggen van Christine, met tijgerprint, erg fout. Maar goed te combineren met een bed met spijlen.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:03:18 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48750016
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik heb met mij ex ooit een keer zo'n durex play vibrations geprobeerd en dat was leuk voor zolang het duurde. Na 10 minuten brak het ding, daarna hebben we het maar verder zonder het ding gedaan, was ook erg leuk.

Maar voor 10 minuten plezier vind ik het wel aan de dure kant, hopelijk zijn er ook stevigere.

Oh, en handboeien doen het ook. Heb zo'n setje liggen van Christine, met tijgerprint, erg fout. Maar goed te combineren met een bed met spijlen.
Die dingen heb ik ook met dat fuzz. Jezus,kutdingen die gaan veelste makkelijk los
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_48752419
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:46 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Erodome: ik wil voor mijn vriendje ook een cockring kopen, wat bedoel je met last hebben ervan, die zit toch meestal aan de basis?... Weet jij een goede?
Ja maar als hij helemaal naar binnen gaat komt dat randje tegen je aan, velen vinden dat erg lekker, ik vind het maar irritant, vind hem ook gewoon lekkerder voelen zonder, is maar een fractie, maar toch...
Ben verder nog maar weinig mensen tegengekomen die het ook minder vonden, vooral mannen vinden dat beetje extra toch wel erg leuk vaak, stelletje narcisten

Wat goede zijn, tja van die silicone dingen aan 1 stuk, ze moeten goed aansluiten en een beetje sterk zijn, daar zitten ook geen randjes of andere narigheden aan.
Maar als je wat extra stimulatie ook wil moet je zo'n ding kopen waar een trildingetje inzit, er zijn er zoveel, ik ken ze lang niet allemaal, de meeste niet zelfs

Wat ik wel weet, weet niet of anderen diezelfde ervaring hebben, is dat van die cockringen die uit een soort touwtjes bestaan die je dan moet aantrekken echt helemaal niets waard zijn.

Ik heb stalen ringen gezien en dat is erg mooi en zit goed, maar ik vind het een beetje eng, straks past hij toch niet helemaal goed, dan is het wel een vaste ring die je er niet zomaar vanaf krijgt, zeker niet omdat het het bloed wat stuwt
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48754728
Net een heel verhaal ingetikt... vliegt internet eruit

Wat moet ik me voorstellen van siliconen, is dat rekbaar, wil niet dat hij straks blauw aanloopt, of erger...

Z'on trildingetje ziet er zo fragiel uit dat breekt toch zo of gaat snel kapot?

Ik ga maar eens langs Christine, hier in Amsterdam, misschien ook nog wat voor mezelf
pi_48755156
Dat is idd rekbaar, heel aardig zelfs

Wat de trildingen betrefd, dat hangt ervanaf, je hebt ze in vele vormen en maten, de een steviger dan de ander.

Als je dit echt heel graag wilt weten omdat je wat wil hebben, loop een seksshop in en vraag het, je krijgt het allemaal uitgelegd als je dat wil...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48765940
Telt een spel ook als seksspeeltje? We hebben pas 'Het ultieme verlangen' gekocht en dat is een erg leuk spel, daarmee leer je toch weer wat meer van je partner (en van jezelf). Je leert ook een beetje je grenzen te verleggen en om ook lange tijd 'in spanning' te zijn (Je mag gedurende het spel niet klaarkomen en zo'n spel kan gerust een hele avond duren)
pi_48771594
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:50 schreef Bright het volgende:
Telt een spel ook als seksspeeltje? We hebben pas 'Het ultieme verlangen' gekocht en dat is een erg leuk spel, daarmee leer je toch weer wat meer van je partner (en van jezelf). Je leert ook een beetje je grenzen te verleggen en om ook lange tijd 'in spanning' te zijn (Je mag gedurende het spel niet klaarkomen en zo'n spel kan gerust een hele avond duren)
Klinkt wel interessant, wat voor vragen/opdrachten zitten er zoal in?
pi_49247094
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:14 schreef erodome het volgende:
Dat is idd rekbaar, heel aardig zelfs

Wat de trildingen betrefd, dat hangt ervanaf, je hebt ze in vele vormen en maten, de een steviger dan de ander.

Als je dit echt heel graag wilt weten omdat je wat wil hebben, loop een seksshop in en vraag het, je krijgt het allemaal uitgelegd als je dat wil...
Ik heb er eentje voor mijn vriend gekocht hier in Amsterdam, hij werd er alleen zo opgewonden van dat jij eerst tot rust moest komen maar het resultaat is best geil, konden eindelijk eens wat langer neuken.

Ik ben benieuwd waar mijn vriendje mee aankomt want hij kan natuurlijk niet achter blijven met een presentje
pi_49247205
Ik had trouwens geen last van dat randje
pi_49256961
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Klinkt wel interessant, wat voor vragen/opdrachten zitten er zoal in?
Pff... De blauwe opdrachten kunnen bestaan uit dingen zoals:
- Massage (niet-intiem, maar over armen, borst, rug, binnenkant dijen, ed.)
- Maak de omgeving intiem/romantisch (met bijv. kaarsen, geuren)
- Wrijf op een bepaalde manier de borsten van je partner
- Trek heel geil je kleding uit
- Je partner mag beslissen wat jij voor hem/haar moet doen (Die mag wel weigeren en dit mag niet te intiem zijn!)

De oranje dingen zoals:
- Laat zien hoe je masturbeert
- Intieme massage (incl. anusstreek ed.)
- Onderzoek het lichaam van de ander
- Je partner mag beslissen wat jij voor hem/haar moet doen (Die mag wel weigeren en dit mag intiem zijn, maar niets penetreren of zo!)

De rode dingen zoals:
- Zoek de G-spot
- Een bepaald standje uitproberen (maar NIET klaarkomen!)
- Een lekkere orale sessie, waarbij je bijv. toch iets anders moet doen dan 'standaard'
- Je partner mag beslissen wat jij voor hem/haar moet doen (Die mag wel weigeren!)

Afijn, het zijn heel veel kaartjes en opdrachten en bijzonder leuk om te doen. Het enige dat we niet doen, is de massage elke 15 veldjes; zo blijf je de hele tijd daarmee bezig, terwijl er ook al massage-opdrachten zijn.
pi_49359547
Het is gewoon een toevoeging aan je sexleven. Heerlijk om er samen mee te spelen
pi_49691721
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef DagobertDuck het volgende:
Het is gewoon een toevoeging aan je sexleven. Heerlijk om er samen mee te spelen
Normaal antwoord ik niet in smileys, maar hierop kan ik alleen maar zeggen:
pi_49692349
Zie je antwoord op m'n vraag nu pas Bright, bedankt!
pi_49692487
Door omstandigen ben ik een poosje gestopt met de pil.
Maar sinds gisteren weer begonnen. Heb door die omstandigheden ook even geen zin in sex gehad. Maar nu is alles weer ok. En daar gaan we deze week zeker van genieten
pi_49701065
Ja wij hebben dat spel ook gekocht onlangs is geweldig
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:01:18 #66
180903 LessKite
pornsexgoddess
pi_49767351
Speeltjes zijn leuk
Ik heb er alleen een beetje veel, ik weet onderhand niet meer waar ik ze allemaal moet verstoppen
There is a sound on the other side of this wall
A bird is singing on the other side of this glass
pi_49772984
Leuk toch, dat maakt het juist extra spannend of geeft een extra impuls!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 23:39:34 #68
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_49780828
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef LessKite het volgende:
Speeltjes zijn leuk
Ik heb er alleen een beetje veel, ik weet onderhand niet meer waar ik ze allemaal moet verstoppen
In je kut
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_49786400
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef LessKite het volgende:
Speeltjes zijn leuk
Ik heb er alleen een beetje veel, ik weet onderhand niet meer waar ik ze allemaal moet verstoppen
Waarom verstoppen? Bij mij staan ze gewoon op mijn nachtkastje, vind het wel zo handig als ik er niet eerst naar moet zoeken als ik ze nodig heb.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_49792577
heb wel vanalles gehad, vind de sm-speeltjes eigenlijk nog steeds het leukste, hoewel een fijne dildo ook leuk kan zijn. wil nog wel vanalles uitproberen maar die dingen zijn gewoon heel erg duur
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_49875203
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 10:43 schreef As_33 het volgende:

[..]

Waarom verstoppen? Bij mij staan ze gewoon op mijn nachtkastje, vind het wel zo handig als ik er niet eerst naar moet zoeken als ik ze nodig heb.
idd erg irritant als je ze moet zoeken. Wij hebben ze gewoon bij het bed liggen. Lekker makkelijk en overzichtelijk , maar ik snap wel als je nog thuis zou wonen of zo dat je ze niet zo in je kamer laat liggen.
pi_49879933
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef DagobertDuck het volgende:

[..]

idd erg irritant als je ze moet zoeken. Wij hebben ze gewoon bij het bed liggen. Lekker makkelijk en overzichtelijk , maar ik snap wel als je nog thuis zou wonen of zo dat je ze niet zo in je kamer laat liggen.
Ja, dan is het idd wel handig. Kan me nog een beschamend moment herinneren toen schoonmams op bezoek kwam en onze nieuwe kast moest bekijken die naast ons bed stond en dus ook naast het nachtkasje waarop twee grote knalroze vibrators pronkten
Maar goed, bij ons staan dus de vibrators op mijn nachtkastje, glijmiddel op die van mijn vriend en de massageolie eerlijk verdeeld.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_49938640
Hier hebben we het meest gebruikte spul in het nachtkastje liggen tussen de sokken en het ondergoed.
In elkgeval zo te pakken vanuit bed.
pi_49941681
Ik heb een speciale speeltjes "koffer", die kan ook op slot, alles open en bloot neerleggen lijkt me namelijk niet zo'n goed plan met een kind in huis
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_49948879
Een speciale box waarin mijn speeltjes liggen heb ik, bevattende:
-Bondagetouw (veel fijner dan die fluffy handboeien, en je kunt behalve vastbinden ook shibari ermee doen)
-Twee vibrators
-Anaalspeeltje
-Blinddoekjes
-Latex topje
-Halsband
-Zweep
-Wasknijpers
-En extra batterijen natuurlijk

Het kan een verrijking zijn, maar stoute spelletjes spelen kan ook zonder hulpmiddelen erg goed vind ik.
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:33:14 #76
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49950988
Hoog op mijn lijst met favoriete speeltjes is toch wel alles met afstandbediening. Even haar gedachtes afleiden terwijl je aan het winkelen bent bijvoorbeeld, door op een onverwacht moment de massageballetjes aan te zetten.

Heeft ook leuke uitwerking in pretparken of bioscopen overigens. .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_49957124
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef webspider het volgende:
Hoog op mijn lijst met favoriete speeltjes is toch wel alles met afstandbediening. Even haar gedachtes afleiden terwijl je aan het winkelen bent bijvoorbeeld, door op een onverwacht moment de massageballetjes aan te zetten.

Heeft ook leuke uitwerking in pretparken of bioscopen overigens. .
Mijn vriend en ik zijn nog steeds op zoek naar zoiets, vooral mijn vriend lijkt het echt ontzettend geil. Het enige probleem is dat onze financiele middelen niet zo best zijn momenteel. Waar hebben jullie dat gekocht en voor hoeveel?
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_49957700
Ik wil(na overleg) voor mn vriendin ook een vibo kopen. Maar ze wil absolutement niet mee een seksshop in, dus ik kan ook moeilijk met haar gaan kijken(weet niet wat ze er tegen heeft). Dus ik moet zelf op zoek gaan, redelijk lastig.
Als ik plaatjes stuur van dingen die ik op internet heb gevonden dan krijg ik reacties van dat ze zo niet kan zien of het wat is(logisch natuurlijk). Maar is er hier iemand die er eentje heeft waarvan echt gedacht wordt dat er wonderen verricht mee worden?
Een tarzan vindt ze sowieso te 'eng', en we zijn er al wel uit dat ze liever een zachte(jelly?) vibo heeft dan zo'n massieve van plastic/metaal.

lastig lastig, vooral omdat ik niet straks met eentje aan wil komen als kadootje en dat het echt 3x niks blijkt te zijn. Het is nou niet echt alsof je dit nog kan ruilen
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_49959156
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik wil(na overleg) voor mn vriendin ook een vibo kopen. Maar ze wil absolutement niet mee een seksshop in, dus ik kan ook moeilijk met haar gaan kijken(weet niet wat ze er tegen heeft). Dus ik moet zelf op zoek gaan, redelijk lastig.
Als ik plaatjes stuur van dingen die ik op internet heb gevonden dan krijg ik reacties van dat ze zo niet kan zien of het wat is(logisch natuurlijk). Maar is er hier iemand die er eentje heeft waarvan echt gedacht wordt dat er wonderen verricht mee worden?
Een tarzan vindt ze sowieso te 'eng', en we zijn er al wel uit dat ze liever een zachte(jelly?) vibo heeft dan zo'n massieve van plastic/metaal.

lastig lastig, vooral omdat ik niet straks met eentje aan wil komen als kadootje en dat het echt 3x niks blijkt te zijn. Het is nou niet echt alsof je dit nog kan ruilen
Wil ze ook niet mee naar de Christine le Duc? Daar heerst namelijk over het algemeen een hele prettige sfeer en wanneer ik er ben zie ik er bijna altijd alleen maar stelletjes winkelen. Ik kan het echt aanraden om daar heen te gaan als ze een gewone seksshop wat te eng vindt.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_49968126
Overigens kan je best een product ruilen hoor.
Heb laatst ook iets binnen gekregen wat uiteindelijk niet was wat ik verwacht heb en mocht het gewoon retour sturen en kon wat anders uitzoeken.
Wel moet het product dan uiteraard nog ongebruikt in de orginele verpakking zitten.
pi_49968730
Met die massageolie. Masseren jullie dan erotisch? Ik heb dit eigenlijk nog nooit gedaan, ben hier wel benieuwd naar
pi_49969357
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef ymme het volgende:
Met die massageolie. Masseren jullie dan erotisch? Ik heb dit eigenlijk nog nooit gedaan, ben hier wel benieuwd naar
Erotische massage wordt het vanzelf.
In eerste instantie ' mis ' je steedse de erogene zones. pas na een tijdje raak je af en toe ' per ongeluk' de intieme delen aan. of je blijft teasen, dan springen ze er zelf wel tegen je hand aan.
Wissel stevig en zacht af. Bijvoorbeeld met je hele hand en kneden, daarna alleen je vingertoppen zachtje over het lijf laten gaan.
Met de borst of borsten masseren kan natuurlijk ook.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_49971304
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik wil(na overleg) voor mn vriendin ook een vibo kopen. Maar ze wil absolutement niet mee een seksshop in, dus ik kan ook moeilijk met haar gaan kijken(weet niet wat ze er tegen heeft). Dus ik moet zelf op zoek gaan, redelijk lastig.
Als ik plaatjes stuur van dingen die ik op internet heb gevonden dan krijg ik reacties van dat ze zo niet kan zien of het wat is(logisch natuurlijk). Maar is er hier iemand die er eentje heeft waarvan echt gedacht wordt dat er wonderen verricht mee worden?
Een tarzan vindt ze sowieso te 'eng', en we zijn er al wel uit dat ze liever een zachte(jelly?) vibo heeft dan zo'n massieve van plastic/metaal.

lastig lastig, vooral omdat ik niet straks met eentje aan wil komen als kadootje en dat het echt 3x niks blijkt te zijn. Het is nou niet echt alsof je dit nog kan ruilen
Ik zou als ik jou was even een seksshop binnenstappen of bij een erotisch postorderbedrijf bestellen. Voordeel van een seksshop is dat je de vibrators goed kunt zien en bij veel seksshops kunnen ze zelfs batterijtjes erin stoppen zodat je kan voelen hoe hij trilt.

Ik zou als ik jou was niet meteen een gigantische en heel dikke kopen, gewoon 1 van jelly met goed regelbare trilstanden, van zacht naar hard of meerdere programma's.
Vraag in de winkel ook gewoon even wat goed verkoopt.

Je hebt ook een serie vibrators (iets met "fun factory" in de naam), die zien er grappig uit, voelen lekker en trillen erg goed, in verschillende groottes.
Succes
pi_49972292
Mijn vriendin koopt wel eens speeltjes bij http://www.erotiekshop.net. Het wordt discreet verpakt, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat er een logo van de winkel op a4 formaat op het pakketje staat.
pi_49972786
Ik heb bij de Mediamarkt een heel leuk klein vibratortje gekocht. Deze doet't geweldig (Had ik als verrassing gekocht en 'plotseling' was ik'rmee bezig halverwege de likbeurt. Ze kwam al heel snel daarmee klaar!)
Er gaan 2 aaa-batterijen in en is erg krachtig zonder wat teveel herrie te maken. (Er zit zelfs een rood ledje op dat aan gaat als'ie trilt)
Dat is echt een goed idee en je kunt er lekker toch samen naartoe. (Ze hebben een aantal planken met diverse soorten, zoals eendjes ed.)
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:24:54 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49972837
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef ymme het volgende:
Met die massageolie. Masseren jullie dan erotisch? Ik heb dit eigenlijk nog nooit gedaan, ben hier wel benieuwd naar
Wij hebben aflikbare/eetbare massage olie met kaneelsmaak en als je erop blaast wordt het warm
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49974885
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wij hebben aflikbare/eetbare massage olie met kaneelsmaak en als je erop blaast wordt het warm
details.. waarvandaag en zo
pi_49975331
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef plakkert- het volgende:
Mijn vriendin koopt wel eens speeltjes bij http://www.erotiekshop.net. Het wordt discreet verpakt, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat er een logo van de winkel op a4 formaat op het pakketje staat.
Ik heb de mijne bij de Kijkshop gekocht Online. Die hebben nu een erotisch deel.
Ik had er zo lang over gefantaseerd dat ie een beetje tegenviel zeker qua formaat.
Ik was aan het bestellen en las de maten voor, vriendje helemaal in shock: DAT IS NIET MENSELIJK DIE MAAT HOOR!

Ik pak 'm uit de doos: Niet menselijk? Hij is kleiner dan de jouwe
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 3 juni 2007 @ 01:54:58 #90
181514 CocoJen
Saiou's horse
pi_50050327
Ik vind die eitjes wel leuk, ik geloof dat ze vooral bullets worden genoemd, die trillen ook en ze zijn klein en perfect gewoon.
Van die balletjes met gewichtjes erin zijn ook leuk, die trillen van zichzelf en kun je gewoon indoen als je gaat boodschappen doen ofzo, als je het gevoel kan handelen dan
  maandag 4 juni 2007 @ 22:23:51 #91
180937 Kimmie_16
SeX dRugS and RoCk and RoLL
pi_50109087
Ik vind persoonlijk massage olie wel leuk altijd leuk voor het voorspel zelfs
ik vind handboeien blinddoeken ook erg kinky
wordt graag gebonden zodat ik me helemaal moet geven aan de ander voor de jongen ook leuk want hij kan alles proberen wat hij wilt
vorige keer ik lag vast en glee netjes naar binnen en met een dildo via achterdeur
heerlijk
en nu pas 16 beloofd nog veel in de toekomst
Schijt :D
pi_50110781
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:23 schreef Kimmie_16 het volgende:
Ik vind persoonlijk massage olie wel leuk altijd leuk voor het voorspel zelfs
ik vind handboeien blinddoeken ook erg kinky
wordt graag gebonden zodat ik me helemaal moet geven aan de ander voor de jongen ook leuk want hij kan alles proberen wat hij wilt
vorige keer ik lag vast en glee netjes naar binnen en met een dildo via achterdeur
heerlijk
en nu pas 16 beloofd nog veel in de toekomst
Aardig gek idd Nu al een seksbom
† The 3 Kings †
pi_50128977
Wat is het beste speeltje voor de g-spott? Er staan er zoveel op websites en allemaal beweren ze de beste te zijn
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_50130851
als je het eng vindt om zo'n winkel binnen te stappen kun je misschien ook eens een erotische party organiseren. Ik heb daar een aantal leuke speeltjes gekocht en mijn favoriet is de technobeat met 7 verschillende standen. Die gebruik ik tijdens het vrijen en je krijgt er een mega orgasme van en voor je partner zijn het ook extra lekkere prikkels.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:07:28 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50132307
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 19:26 schreef winterapfel het volgende:

[..]

details.. waarvandaag en zo
Uit een erotiekshop in A'dam, geen idee welke dan moet ik MikeyMo vragen. Maar die olie is echt erg

Het wordt heerlijk warm, dus voor een echte massage is het ook goed. En als erotische massage kun je het heerlijk van iemands lijf likken

Binnenkort ff weer een nieuw flesje halen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:11:23 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50132432
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:19 schreef fanke het volgende:
als je het eng vindt om zo'n winkel binnen te stappen kun je misschien ook eens een erotische party organiseren. Ik heb daar een aantal leuke speeltjes gekocht en mijn favoriet is de technobeat met 7 verschillende standen. Die gebruik ik tijdens het vrijen en je krijgt er een mega orgasme van en voor je partner zijn het ook extra lekkere prikkels.
ik weet nog wel de allereerste keer dat ik de christine le duc binnen ging ik ben er eerst 44x voor langs gelopen om te kijken of er niemand binnen was

Nu hup ik gewoon lekker binnen vorige week was ik ff in emmen want ik moest naar de hunkemoller, ik ff langs de le duc, staat een vriendin binnen wel vet grappig, want ze stond met monstergrote vibo's in dr handen

OT :

Die sucken bigtime die krijg je veelste makkelijk los

edit : dat had ik dus al gepost !

bordspellen als voorspel like partnerlink oid is dat wat? of is dat een no go?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50136850
ik heb er gelukkig geen moeite mee om zo'n winkel binnen te stappen. Maar het lijkt me wel lachen ja als je je vriendin daar met een monstergrote vibo in haar handen ziet staan hahahahaha. Op die party waar ik was hadden ze een tong op batterijen kennen jullie die hahahaha was net echt en ging supersnel (nee ik heb hem niet gekocht). Ze had ook een mega lul op een zuignap dus zij is dat ding aan het demonstreren en plakt hem aan de deurpost komt de rotweiler van de gastvrouw aangerend en hoppa die hond met die lul in de bek nee we hebben gegierd van het lachen hahaha. Ze had overigens een heerlijke bodylotion en massageolie die en warm wordt en die je heerlijk kon aflikken in de smaak van Baily's.
pi_50137156
Men vriendin wil er niks mee te maken hebben!! en ik moet zeggen dat ik daar blij mee ben!!...

Hulpjes zijn voor zwakke mensen echte mensen kunnen het zonder
\\\\\\\\\"Omnia probate, quod bonum est tenete//////////////////
(Onderzoekt alles, maar behoudt het goede)
pi_50154915
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:29 schreef Sempi het volgende:
Men vriendin wil er niks mee te maken hebben!! en ik moet zeggen dat ik daar blij mee ben!!...

Hulpjes zijn voor zwakke mensen echte mensen kunnen het zonder
Ah, iemand die zijn positie bedreigd voelt worden door speeltjes....
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:20:03 #100
181514 CocoJen
Saiou's horse
pi_50156909
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:23 schreef Realzm het volgende:
Wat is het beste speeltje voor de g-spott? Er staan er zoveel op websites en allemaal beweren ze de beste te zijn
Zo'n soort stokje met een balletje erop, hoe leg je dat uit,
even plaatje zoeken.
What de... pabo en christine wordt allebei aan gewerkt, haha, lekker is dat.


Zoiets:
http://www.erotiekshop.nl/images/3000004849.jpg

[ Bericht 11% gewijzigd door CocoJen op 06-06-2007 11:27:07 ]
pi_50158038
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:29 schreef Sempi het volgende:
Hulpjes zijn voor zwakke mensen echte mensen kunnen het zonder
dit is geen penisprothese topic, dit gaat om extra variatie in je seksleven.... Iedereen hier KAN het zonder.
pi_50161475
helemaal met dipkipje eens!
iedereen kan zonder
maar het verrijkt je leven en de belevenis van sex
pi_50162134
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:29 schreef Sempi het volgende:
Men vriendin wil er niks mee te maken hebben!! en ik moet zeggen dat ik daar blij mee ben!!...

Hulpjes zijn voor zwakke mensen echte mensen kunnen het zonder
Jij bent zeker zo'n boerenlul die liefdeloos een keer over zn vriendin heen wil gaan om maar een orgasme te hebben?
pi_50162233
haha ik vind het uberhaupt al mooi dat er heel serieus op wordt ingegaan, ik merk dat ik gefaald heb op het gebied van sarcasme

ik voel me niet bedreigd of wat zo ever door 'speeltjes'. Ik kan best begrijpen dat mensen het als een verrijking zien voor hun sexleven. In mijn opinie echter komt het enigzins wat onnatuurlijk over dat je daar ineens met een stuk plastic of tril machine bezig bent (Gezien vanuit een relatie oogpunt)

Als vrijgezel zijnde, gaan met die banaan (plastic of echt )
\\\\\\\\\"Omnia probate, quod bonum est tenete//////////////////
(Onderzoekt alles, maar behoudt het goede)
pi_50177040
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef Sempi het volgende:
haha ik vind het uberhaupt al mooi dat er heel serieus op wordt ingegaan, ik merk dat ik gefaald heb op het gebied van sarcasme

ik voel me niet bedreigd of wat zo ever door 'speeltjes'. Ik kan best begrijpen dat mensen het als een verrijking zien voor hun sexleven. In mijn opinie echter komt het enigzins wat onnatuurlijk over dat je daar ineens met een stuk plastic of tril machine bezig bent (Gezien vanuit een relatie oogpunt)

Als vrijgezel zijnde, gaan met die banaan (plastic of echt )
Toch denk je dan nog bekrompen naar mijn mening. Speeltjes hebben in een relatie bijna nog meer waarde dan wanneer je ze in je eentje gebruikt. Het is gewoon ........... lekker
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:00:04 #106
37769 erodome
Zweefteef
pi_50178000
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef Sempi het volgende:
haha ik vind het uberhaupt al mooi dat er heel serieus op wordt ingegaan, ik merk dat ik gefaald heb op het gebied van sarcasme

ik voel me niet bedreigd of wat zo ever door 'speeltjes'. Ik kan best begrijpen dat mensen het als een verrijking zien voor hun sexleven. In mijn opinie echter komt het enigzins wat onnatuurlijk over dat je daar ineens met een stuk plastic of tril machine bezig bent (Gezien vanuit een relatie oogpunt)

Als vrijgezel zijnde, gaan met die banaan (plastic of echt )
Ach, beffen behoort ook niet tot wat nodig is om kindjes te krijgen, toch is het wel erg prettig

Maar waarom dat relatie oogpunt, want het enige wat daarmee te maken kan hebben is onzekerheid dat het toch een vervanging is, want als iemand dat niet heeft is het juist een hele leuke verrijking.

Kijk, een penis blijft toch wel erg lekker, maar geen enkele penis trilt zoals een vibo, dat geeft dus een extra sensatie in het spel samen.
Wil je een keer een DP ervaren, maar geen echte man erbij, dildo of vibo biedt de uitkomst, dat gaat je niet lukken in je 1tje namelijk zonder die hulp.
Trillertjes voor de klit, geweldig, geen kramp in je handen meer voor het spelen, een grotere variateit aan standjes met klit stimulatie en het gevoel als een dame klaarkomt daar terwijl je neukt is het meer dan waard, niet te spreken over het trilding dat zo nu en dan eens tegen de man aankomt....

Kom je bijna klaar terwijl je echt nog niet wilt stoppen, geen probleem, even lekker tussenspel op wat voor manier dan ook, soms met speeltjes, soms niet en je kan er later weer fiks tegenaan terwijl je de opwinding van de dame niet hebt laten zakken(weet dat in veel gevallen geld dat als een vrouw afkoelt je weer opnieuw moet beginnen met de opbouw, in tegensteling tot bij de man).

Enz enz enz, de toepassingen zijn legio en in samenspel is het zelf nog leuker om ermee te klooien, het maakt je seksbelevenis breder, meer variatie, gaat een leven lang mee!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:46:28 #107
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_50239084
heeft op de kamer liggen zo'n vibrerende cockring, handboeien, kleine dildo (altijd leuk om erbij te gebruiken) maar het grootst is de verzameling massage olien, heb momenteel 5 verschillende soorten. Masseren blijft grote hobby van me en elke keer andere soort/geur blijft leuk
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_50240177
Nog nie zoveul... 1 dildo, 1 gewone vibrator, 1 vibrator met afst. bediening, 1 klit vibrator.
Dus die voorraad moet nodig uitgebreid worden.
pi_50409759
ik 2 vibrator, 1 kleine en een grotere. maar die zijn hard.
verder heb ik ook nog een jelly vibrator.
en een pocket rocket,nouw heel erg fijn:D
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_52676100
Hey

Aangezien de speeltjes beginnen te slijten zijn we op zoek naar nieuwe speeltjes ..
Hebben jullie nog leuke site,s waar je die dingen (vibo's & dildo's) bestellen..??
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_52698400
Wij kopen onze speeltjes meestal op www.manoes.nl.

Zag overigens gister dat je momenteel 2,50 euro korting kan krijgen op je bestelling met een kortings code. Kortings code kan je vinden op http://www.babewixer.com/ (code: babewixer).
Bedoeld voor mensen van die website maar werkt gewoon voor iedereen zag ik
Groetjes

Treintje
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:08:59 #112
190804 ChibiS
Bushbai....?!
pi_53030781
Voor de vrouwen onder ons, en natuurlijk de mannen met verstand

Ik wil eens weten wat jullie nu echt een lekker sexspeeltje vinden en wat voor aanraden vatbaar is.

Men kast staat vol met leuke dingetjes in verschillende soorten en maten en van verschillende soorten materiaal maar men allereerste "normale"(gewoon een gladde 'rose' vibrator) blijft het het beste doen.


Ook voor met je partner heb k nog niet echt iets leuks gevonden, behalve het trillende ringetje van durex.
Het beste is nog altijd mdma en je laten gaan...

Wat jullie, nog leuke tips???
In my little PARAd*se.
Just Fok Your Live!!!!
pi_53030900
Fotos?
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:16:13 #114
190804 ChibiS
Bushbai....?!
pi_53030930
pabo.nl zegt je genoeg
In my little PARAd*se.
Just Fok Your Live!!!!
pi_53031034
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:08 schreef ChibiS het volgende:
Men kast staat vol met leuke dingetjes in verschillende soorten en maten en van verschillende soorten materiaal maar men allereerste "normale"(gewoon een gladde 'rose' vibrator) blijft het het beste doen.
volgens mij weet jij er dan meer van dan de meeste anderen hoor...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:24:47 #116
190804 ChibiS
Bushbai....?!
pi_53031088
Ja mja nog altijd niet het juiste tegen gekomen... daarom vraag k jullie mening..
In my little PARAd*se.
Just Fok Your Live!!!!
pi_53031167
Wat hebben vrouwen toch met sexspeeltjes wij gebruiken ze toch ook niet ? (de meeste mannen dan neem ik aan)

in je eentje bedoel ik nu dus
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:33:48 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53031255
Met mdma achter de kiezen gaat 't echt niet werken bij mij...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_53031272
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:16 schreef ChibiS het volgende:
pabo.nl zegt je genoeg
fotos van jou kast met speeltjes
pi_53031388
Een tril-eitje en een vlindertje zijn favo bij ons.
Nee ik zeg het verkeerd. ABSOLUTE FAVO...
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:47:26 #121
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53031505
wat een topic
pi_53031624
TrillendVibrerendPakket
pi_53031810
Gewoon een eind touw. En van Mdma krijg je een garnaal in je broek,liever een goede joint.....kan je nog langer doorgaan.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_53036849
Tijd dat er een centraal sexspeeltjestopic komt. Bij deze dus, maak er wat moois van!
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54107107
ik ben nog steeds blij met mijn waterdichte vibrator

pi_54440613
Even een tip.
quote:
Vrouwen kunnen opgebruikte vibrator inruilen
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Nu.nl
Gepubliceerd: maandag 5 november 2007 @ 21:12


Wellustige vrouwen die niet meer aan hun gerief kunnen komen met hun oude Tarzan, kunnen deze op zondag 25 november inwisselen. De unieke inruilactie is ontsproten uit het brein van de firma Mail & Female. Dit bedrijf levert vrouwvriendelijke seksspeeltjes, en wil hiermee de aandacht vestigen op de vele vibrators van bedroevend slechte kwaliteit die de markt overspoelen.

Belangstellenden kunnen zich voor de actie opgeven via de site ruiljevibratorin.nl. Onze hoofdstad krijgt de komende week al bezoek van het inruilteam. Bij een speciale auto die de hele week in Amsterdam staat, kunnen de dames hun afgeragde exemplaar inwisselen voor een fonkelnieuwe.

"Er zijn ontzettend veel kwalitatief slechte vibrators op de markt. Seksspeeltjes die niets voor je doen. Bijvoorbeeld door een lage effectiviteit of een materiaalsoort die niet fijn aanvoelt, onhygiënisch is of schadelijke stoffen bevat", vindt oprichter Hanni Jagtman.

De ingeleverde sekspeeltjes worden op een ludieke manier weer hergebruikt. Kunstenares Riekje Jongsma wil namelijk van de occasionvibi's een heus kunstwerk maken.
Vrouwen kunnen opgebruikte vibrator inruilen
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54821418
Hoi,

Ik wil voor mijn vriendin een vibrator met afstandsbediening kopen. We hebben al afgesproken, dat we er een keer mee naar de disco gaan, waarbij ik dan de afstandsbediening krijg

Nou zit ik alleen al langere tijd te twijfelen tussen twee varianten:
1) een slip met daarin een trillend ding voor de clitoris
2) een of ander ei, dat naar binnen moet.

Nou ben ik zelf een man, dus ik vind het nogal moeilijk om te zeggen wat fijner is, mijn vriendin weet het ook niet zo goed, dus is hier iemand met ervaring in beide? Wellicht is zo'n ei lekkerder, maar misschien niet comfortabel... Misschien kan iemand met ervaring me adviseren?

[ Bericht 100% gewijzigd door daReaper op 25-11-2007 22:01:40 ]
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:17:28 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54960269
Zijn er hier eigenlijk mensen die zelf ervaring hebben met oplaadbare, high-end speeltjes die tegenwoordig op de markt zijn?
Zoals:









Ze kosten een paar knaken (meeste rond de 100 euro). Is het dat waard, de voor- en nadelen ten opzichte van de batterijgestuurde verianten?
pi_54960288
wat een gek ding die laatste, lijkt wel een kei
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:21:50 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54960356
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat een gek ding die laatste, lijkt wel een kei
Ik was nog niet klaar
Die tweede bedoel je inmiddels.
Ja het lijkt wel een keitje. Maar is een lichaamsvriendelijk vormgegeven vibrator. Bedoelt om je vagina aan de buitenkant te stimuleren.
pi_54960386
ik bedoel die tweede inderdaad

ik vind de fun factory delight er wel tof uitzien

iemand daar ervaring mee?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:25:43 #132
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54960416
Br, dat ding spreekt me totaal niet aan. Wat een vreselijke vormgeving zeg...Hoe verzinnen ze 't. Zit er wel een gebruiksaanwijzing bij
pi_55800829
Me vriendin verwend met een echte B3 , en ik kan je melden die gaan als de brandweer

-spam-

[ Bericht 46% gewijzigd door Sexy_Sadie op 05-01-2008 19:40:29 ]
pi_55886218
Heb zelf die zwarte lelo, maar dan in het wit. Ontzettend duur ding, maar hij gaat lekker hard en er zit een accu in!!
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:43:07 #135
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_55939133
wat soms echt een lekkere opkrikker is is voor de seks samen een dikke joint roken , ik heb een heel leuk seksspeeltje,

Dan die vast maken, en dan anale seks, echt heerlijk.. ook voor de man (mij dus in dit geval)
trilt helemaal door, en mijn vriendin wordt altijd helemaal gek,, op een positieve manier
ik weet alleen niet meer waar ik em vandaan heb, volgens mij pabo ofzo
pi_56375294
Ik heb een vraagje over de Pocket Rocket (die ik graag wil bestellen voor m'n vriendin als cadeautje voor wanneer ze thuiskomt van skieen). Ik heb een beetje op Internet rondgekeken en zie veel dezelfde apparaatjes die allemaal erg op elkaar lijken maar telkens een andere merknaam hebben. Bestaat er een officiele Pocket Rocket en daarnaast een hoop namaakdingen of maakt het eigenlijk niet uit welke je koopt?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:51:09 #137
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_56581948
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb een vraagje over de Pocket Rocket (die ik graag wil bestellen voor m'n vriendin als cadeautje voor wanneer ze thuiskomt van skieen). Ik heb een beetje op Internet rondgekeken en zie veel dezelfde apparaatjes die allemaal erg op elkaar lijken maar telkens een andere merknaam hebben. Bestaat er een officiele Pocket Rocket en daarnaast een hoop namaakdingen of maakt het eigenlijk niet uit welke je koopt?
De allergoedkoopste (de lady finger bv.) trillen niet zo hard en gaan makkelijk stuk. Maar die van een euro of 25 zijn prima. Gewoon zo'n simpele staaf trilt wel lekker hard en is goed te richten. Ik heb er zelf 2 van doc Johnson en die zijn prima. Volgens mij is alles van Doc Johnson wel goed (pocket rocket is daar ook van) en ook best populair. Gewoon doen dus!

-edit- check die snor http://www.docjohnson.com/products2.aspx?cat=5#
okee, misschien is niet alles wat ze maken goed
pi_57304750
Wij gebruiken ook regelmatig sextoys die wij bestellen bij een internet shop deze hadden we binnen een paar dagen al in huis echt super.

[ Bericht 16% gewijzigd door Tally op 11-03-2008 21:38:40 (spam) ]
ik heb goede zaken gedaan bij www.eroxl.com zeer goede service en snel geleverd.
pi_58453962
ik ben er erg niewsgierig naar,
maar ik hou het bij vingeren
-
pi_58806079
even een vraagje over zo'n cockring vibo.
kan je dit met condoom gebruiken? iemand ervaringen? (heeft iemand tips welke goed is?)
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:37:06 #141
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_58806840
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:48 schreef TeHOne het volgende:
even een vraagje over zo'n cockring vibo.
kan je dit met condoom gebruiken? iemand ervaringen? (heeft iemand tips welke goed is?)
Volgens mij wel. Als je hem echt omdoet als een cockring, dus penis+ballen dan zou die een condoom niet in de weg moeten zitten.
Ik heb die wegwerpring van Durex gebruikt, een een siliconen ring waar je steeds opnieuw knoopcelbatterijtjes in kan doen. Het is op zich heel lekker, maar ze werken niet echt goed.
Door al het vocht gaat die ring glijden en draait het trilding makelijk naar onderen.
Ook druk je bij het neuken al gauw op het knopje, waardoor je hem dus steeds opnieuw aan moet zetten.
Die hervulbare, daarvan bleek het trileitje niet helemaal goed te sluiten (het was van vrij gammel plastic) en toen was er iets mee gebeurd, ik denk dat de batterijen of andere onderdelen zijn gaan roesten. Toen heb ik 'm natuurlijk gelijk wegegooid.

Het zijn op zich hele leuke dingen, maar áls je er een koopt moet je gelijk gaan voor een wat duurdere (niet dat die nou gelijk heel duur zijn) met een metalen trilei, en niet zo'n fragiel ding van plastic, want goedkoop is uiteindelijk duurkoop als je hem na 1x weg moet gooien.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:45:27 #142
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_58848591
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:17 schreef Aventura het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die zelf ervaring hebben met oplaadbare, high-end speeltjes die tegenwoordig op de markt zijn?
Zoals:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze kosten een paar knaken (meeste rond de 100 euro). Is het dat waard, de voor- en nadelen ten opzichte van de batterijgestuurde verianten?
Ik zou zeggen, nee.
Met gewone speeltjes kun je genoeg. Ik heb hier een hele leuke voorbinddildo met vibrator. Huge ding, en neemt temperatuur heel goed op. Zal hem ff online zette en pic er bij doen
Kostte me 30 euri ofzo, verder heb ik niet zo veel ervaring behalve met vibrators maar dat zijn van die saaie.
Wat mij heel leuk lijkt is zo'n mat die je op je bed vast maakt die kleeft met van die boeien en sm opzetstukjes
Is wel heel duur, maar ook heel cool

Edit:

[ Bericht 3% gewijzigd door DJKiwi op 23-05-2008 09:51:00 ]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 23:49:18 #143
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_58869709
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:45 schreef DJKiwi het volgende:

Wat mij heel leuk lijkt is zo'n mat die je op je bed vast maakt die kleeft met van die boeien en sm opzetstukjes
Is wel heel duur, maar ook heel cool

Dan ga ik toch liever voor boeien en kettingen
maar okee, ik heb iets met metaal
pi_58909771
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:49 schreef je_ouwe_moer het volgende:

[..]

Dan ga ik toch liever voor boeien en kettingen
maar okee, ik heb iets met metaal
Dat is jouw mening.
  maandag 26 mei 2008 @ 01:13:13 #145
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_58911188
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:39 schreef Knekwurst het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.
Klootzak
pi_58925079
Heeft er iemand ervaring met het merk Feelztoys die je o.a. via Eroware kan bestellen? Ik wil de cockring graag kopen, maar ben benieuwd of het met die positionering van het trilstukje echt zo goed zou werken.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  maandag 26 mei 2008 @ 19:41:21 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58925310
Ik betwijfel het, maar ik heb er geen ervaring mee

Lijkt me alleen dat dat ding telkens verschuift?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_58925726
Je bedoelt of die ring heen en weer schuift, want dat hangt denk ik van het materiaal af en daar heb ik zo mijn twijfels over.
Maarja goed, als mijn vriend het ook een grappig ding vind bestellen we hem gewoon, zo duur is het nou ook weer niet!
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  maandag 26 mei 2008 @ 20:20:01 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58926079
nee precies. Dus voor dat geldt zou je eventueel nog een miskoop kunnen doen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 26 mei 2008 @ 22:26:59 #150
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_58928977
Hm, ziet er veelbelovend uit, dat ding. Maar bij die andere rubberen (jelly-achtige) ringen is mijn ervaring dat het trildingetje binnen de kortste keren verdrinkt in een golf van lichaamssappen, en dan ergens onder bij zijn ballen bungelt
pi_58929049
Nouja, als het tegen zijn zak aantrilt is het nog geen probleem

Ik ga hem gewoon bestellen! Het kan inderdaad geen miskoop worden.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  maandag 26 mei 2008 @ 22:40:54 #152
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_58929307
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:30 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Nouja, als het tegen zijn zak aantrilt is het nog geen probleem

Ik ga hem gewoon bestellen! Het kan inderdaad geen miskoop worden.
Ja, maar dan heb jij er niet zoveel aan, bedoel ik
Spannend, zou je misschien hier willen laten weten of het wat is? Want dan wil ik 'm ook wel, dnek ik.
pi_58929392
Mnee, ik snapte je wel hoor. ;D Ik ga hem morgen bestellen en laat wel weten of het wat was! Trusten!
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_58988389
weet iemand wat leuke masturbatiespeeltjes zijn voor manne? leifts alledaagse dingenzeg aaar die je in huis hebt
pi_58989386
Wij hebben ook z'n trillende cockring.
Met een sliertje eraan, zodat deze tijdens het neuken tegen de zak van de man aan komt.

Alleen ik kom altijd zo snel klaar, als er iets loopt te trillen tegen mijn klitje
Dat is wel jammer.
pi_58990184
Ik heb zojuist de Partner pleaser van de pabo gekocht.

Iemand die hier ervaringen mee heeft? Het klinkt namelijk helemaal geweldig.
Hopelijk is het snel binnen, gaan we het meteen uitproberen
pi_59005577
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met die partner pleaser; het lijkt me een beetje erg groot te worden voor de vrouw.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:27:33 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59009927
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:38 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist de Partner pleaser van de pabo gekocht.

Iemand die hier ervaringen mee heeft? Het klinkt namelijk helemaal geweldig.
Hopelijk is het snel binnen, gaan we het meteen uitproberen
Even voor mijn beeld (en dat van de meelezers ws.:)


Het is dus een huls die om de penis wordt geschoven. Eenmaal om kan je hem laten trillen wat zowel voor de man als vrouw lekker is, zo begrijp ik het. Vraag me af of het e.e.a. wel blijft zitten. En wat Bright zegt, ook mij lijkt het dan allemaal wat fors worden.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:24:48 #159
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_59018580
Ik zeg dit niet gauw over seksspeeltjes, maar deze lijkt me wel wat gevoelig liggen bij mannen. Zouden er niet veel mannen zijn die er niet zo blij van worden als je voorstelt om te gaan neuken met een penisvergrotingsding eromheen? Mannen en hun penismaat...
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:20:28 #160
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_59036157
mijn vriendin en ik hebben wel een aantal seksspeeltjes. Omdat het gewoon de seks spannender af en toe maakt, wij lesbo's ook wel af en toe van een goede penetratie houden. Ja hoor kom maar op met die opmerkingen, neem je dan toch een echte vent? Nee hoor, ik hoef die sperma er niet bij hebben.

wij hebben twee vibo's, dildo's etc etc
don't give me that fucking bullshit
pi_59784186


[ Bericht 100% gewijzigd door Tally op 30-06-2008 08:42:10 ]
187dre
pi_59816443
ik heb laast zo'n soort siliconen nep vagina gekocht(heet een senso pocket gal)
Is een soort buisje met rippels aan de binnenkant en de ingang lijkt op een vagina.
Kostte 20 euro maar als je er een beetje glijmiddel indoet is het ook erg lekker
pi_60152331
binnekort een voorbinddildo
ஐ Us girls we are so magical,Soft skin, red lips, so kissable,Hard to resist, so touchable..
pi_60152403
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:20 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn vriendin en ik hebben wel een aantal seksspeeltjes. Omdat het gewoon de seks spannender af en toe maakt, wij lesbo's ook wel af en toe van een goede penetratie houden. Ja hoor kom maar op met die opmerkingen, neem je dan toch een echte vent? Nee hoor, ik hoef die sperma er niet bij hebben.

wij hebben twee vibo's, dildo's etc etc
Dus jij neemt geen echte man omdat hij sperma heeft?
ஐ Us girls we are so magical,Soft skin, red lips, so kissable,Hard to resist, so touchable..
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:35:04 #165
53151 T42
Pinball Wizard
pi_60178908
mannen houden van speelgoed
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:36:25 #166
53151 T42
Pinball Wizard
pi_60178931
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:20 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn vriendin en ik hebben wel een aantal seksspeeltjes. Omdat het gewoon de seks spannender af en toe maakt, wij lesbo's ook wel af en toe van een goede penetratie houden. Ja hoor kom maar op met die opmerkingen, neem je dan toch een echte vent? Nee hoor, ik hoef die sperma er niet bij hebben.

wij hebben twee vibo's, dildo's etc etc
kan ook zonder rubbertje erom
pi_61276666
Ik heb samen met een vriendin pas geleden een erg leuk sexspeeltje gekocht bij Christine Le Duc. Nog niet gebruikt hoor, maar we vonden hem erg grappig. Hij gaat zeker wel gebruikt worden

Het is namelijk een soort eitje ofzo die ja kan inbrengen en die gaat trillen op de maat van je muziek van je MP3. Die moet je zo aansluiten en dan gaat er aan draadje naar je oortjes en een draadje naar onder.. h ahaha Wel sexy,
pi_61867729
tja, voor de verandering is het toch ook lekker om op elkaar te gebruiken? Hoeft niks speciaals te zijn, gaat om de afwisseling, toch?
pi_62084017
Als medewerker van een sexhop kan ik je vertellen dat sextoys steeds vaker geprobeerd worden, gewoon voor de kick, voor eens wat anders of voor een relatie nieuw leven in te blazen.
Er is niets geks meer aan eigenlijk, het taboe wordt minder en minder.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:43:05 #170
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_62119116
Ik heb zo'n durex play ring gekocht.
Helaas kan ik het pas woensdag gebruiken omdat ik m'n vriendin pas zie.

Heb het stukje op de site gelezen over G-spot stimulatie (op de durex site zelf).
Echter ik snap er geen hout van (heb haar G-spot wel gevonden, waar veel uitleg over staat hoe het voelt) maar ik kan me die uitleg die op site staat me totaal niet visualiseren iig. iemand tips?
quote:
De Play Inspiration is de enige stimulator in de reeks die bedoeld is voor vaginale penetratie en G-spot stimulatie. Als je er klaar voor bent, hou je het topje tegen je opening en begin je druk uit te oefenen, zodat de stimulator zachtjes naar binnen glijdt.

Beweeg de handgreep langzaam naar onderen om het vibrerende kussentje in de richting van je G-spot, in de voorkant van je vagina, te draaien. Probeer nu door middel van duwen en loslaten, draaien, het maken van spiraalbewegingen en zachtjes stoten het gewenste effect en resultaat te bereiken. Bedenk echter dat niet veel vrouwen een orgasme krijgen door stimulatie van de vagina of de G-spot.


[ Bericht 48% gewijzigd door nils7 op 03-10-2008 23:43:59 (toevoeging quote van de website) ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:07:31 #171
216354 Pavillion
Drie keer links is ook rechts
pi_63034559
Toevallig gisteren een eerste bestelling gedaan bij Marilyn, online shop.
Ben benieuwd of alles beetje goed geleverd wordt, normaal maar 2,50 leverkosten, maar boven de 25 euro is het gratis..

Jelly Bear Cockring
Playhouse - The Files 01
Funky Ducky

Funky Ducky in de aanbieding van 30 voor 5 euro, toch geen geld naar wij dachten
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:41:42 #172
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_63209596
Ik heb even snel advies nodig want ik wil het morgen kopen.
Is de tarzan de shit of gewoon kut? Of zijn er andere middelen die beter zijn?
Het gaat om het plezier/genot (klaarkomen) van de vrouw. Ik vermaak me wel.
Ik snap dat er verschillende versies zijn, maar we weten niet wat nou leuk is.

alvast bedankt
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
pi_63211864
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:41 schreef Japie_Tepel het volgende:
Ik heb even snel advies nodig want ik wil het morgen kopen.
Is de tarzan de shit of gewoon kut? Of zijn er andere middelen die beter zijn?
Het gaat om het plezier/genot (klaarkomen) van de vrouw. Ik vermaak me wel.
Ik snap dat er verschillende versies zijn, maar we weten niet wat nou leuk is.

alvast bedankt
Als het alleen om het klaarkomen gaat dan een pocket rocket.. Wil je er meer mee kunnen is een tarzan ook aardig.. Maar ligt aan je vriendin he Waar zij eerder van door het dak gaat..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:00:44 #174
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_63227538
Wie zegt dat het voor mijn vriendin is? In ieder geval bedankt voor je snelle antwoord!
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
pi_64092461
ik heb voor mijn vriend een rubberen cockring gekocht:)
ik vraag me alleen af hoe dit werkt? ik durt het hem niet zo goed te vragen?is het lekker voor beiden?
pi_64566313
Iemand ervaring met deze:



http://www.christineleduc.nl/shops/?kategorie=0&artname=vaginaballetjes-amazing-orgasm-balls&Nr=225221750000
Vind ze erg goedkoop, dus ik vraag me af of het wel wat is vor een vrouw?
pi_64611609
Hey,

Ik heb zo'n balletjes ongeveer, maar dan van Fun Factory. Niet onaangenaam, maar ook niet superieur ofzo. Over de training van de bekkenbodemspieren kan ik me niet echt uitspreken, daardoor draag ik ze niet consequent genoeg

Heeft iemand ervaring met dit :


Of dit soort?






(Sorry voor het formaat van de foto's, komen gewoon van Christine le Duc - site )
pi_64843877
Ik wil graag weten of een van ons al ervaring heeft met dit ding. Schijnt een ware rage te zijn geworden..
Alleen voordat ik hier de zoveel doekoe voor neerleg voor mijn schattie hoop ik dat iemand mij kan vertellen of het echt wat is ..Thanx

  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:08:34 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64843931
Wow, wat ongelofelijk duur zeg? Waarom zou je willen dat het ding een geheugen heeft? Bij 'gewone' seks wil je toch ook variatie?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:48:18 #180
240968 Polapoe
Is het hem?
pi_64872630
Ik heb een vraagje. Mijn vriendin en ik gebruiken eens in de zoveel tijd zo'n leuke Durex Play cockring.
Nu heb ik door dit topic even rond gekeken op wat sites, en ik heb mijn oog laten vallen op de zo'n Butterfly Beauty Orgasm Ring:
http://www.pabo.nl/shopping/34603/Butterfly%20Beauty%20Orgasm%20Ring-227225710000.html?mid=1760&cid=204&kategorie=34603&svValue=&svAffiliate=5011&VID=989434gmgor3gikh1q8ov28qp7

Nu is mijn vraag, kan je bij deze nieuwe batterijen erin doen, en dus hergebruiken? Zo ja, wat voor batterijen, want ik kan nergens details daarover vinden. Wie ervaring heeft, info wordt gewaardeerd.
Het is hem!
pi_64879469
Hey Polapoe,

Heb zoiets ook gehad en je kan gewoon de batterijen uit de zogenaamde " bullet" halen en hier nieuwe knoopcel batterijen indoen


Je kan ook gaan voor een oplaadbare, wel een stukkie duurder maar ben je van die batterijen af.


Succes

[ Bericht 28% gewijzigd door Tally op 19-01-2009 08:37:56 ]
  zondag 18 januari 2009 @ 23:09:32 #182
240968 Polapoe
Is het hem?
pi_65191915
Oplaadbare ring besteld. Heb hem gisteren getest.
Great succes . Joey2000, dank je voor de tip xD.
Het is hem!
  maandag 19 januari 2009 @ 02:32:18 #183
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_65196080
Ik zoek een leuke vibo voor mn vriendin... niet te duur, leuk vormpje, niet zo'n raar Tarzan geval... het oog wil de 1e keer ook wat. Wie biedt?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:02:22 #184
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_65237704
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef Aventura het volgende:
Wow, wat ongelofelijk duur zeg? Waarom zou je willen dat het ding een geheugen heeft? Bij 'gewone' seks wil je toch ook variatie?
Vind de prijs eerlijk gezegd nog wel mee vallen in vergelijking met onze nieuwste aanschaf op speeltjesgebied.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:07:21 #185
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65237836
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Vind de prijs eerlijk gezegd nog wel mee vallen in vergelijking met onze nieuwste aanschaf op speeltjesgebied.
Jaaa, daar kom je niet mee weg, posten!!!
pi_65237871
dat ding is nog duurder dan de dinges die ik laatst heb gekocht !
en die is best leuk

de we-vibe.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:10:21 #187
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_65237907
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:07 schreef Aventura het volgende:

[..]

Jaaa, daar kom je niet mee weg, posten!!!
Zegt Sybian je iets?
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_65237997
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Zegt Sybian je iets?
sybian
die heb ik altijd al eens willen uitproberen
maar dat vind ik toch écht veel te duur
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:18:44 #189
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_65238142
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef Mirjam het volgende:

[..]

sybian
die heb ik altijd al eens willen uitproberen
maar dat vind ik toch écht veel te duur
Ik weet het, de prijs is echt absurd, maar de Sybian doet alle andere speeltjes verbleken.

Had er wel eens wat filmpjes van voorbij zien komen en dacht, het zal wel, maar toen ik het zelf probeerde kwamen de buren nog net niet klagen over geluidsoverlast.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:20:36 #190
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65238193
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Zegt Sybian je iets?
Ja, via YouPorn

Raakte er wel ietwat door...gefascineerd.
pi_65238224
ik wil ook sybian proberen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:22:43 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65238252
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:18 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Ik weet het, de prijs is echt absurd, maar de Sybian doet alle andere speeltjes verbleken.

Had er wel eens wat filmpjes van voorbij zien komen en dacht, het zal wel, maar toen ik het zelf probeerde kwamen de buren nog net niet klagen over geluidsoverlast.
Dat geloof ik meteen! Waar laat je het apparaat eigenlijk?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:27:04 #193
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_65238382
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:20 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, via YouPorn

Raakte er wel ietwat door...gefascineerd.


Ik heb er iig geen spijt van.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:28:47 #194
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_65238447
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:22 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat geloof ik meteen! Waar laat je het apparaat eigenlijk?
Wij hebben op onze slaapkamer een inbouwkast die op slot kan, daar gaat alles op speeltjesgebied in ivm erg nieuwsgierige kinderen.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:31:09 #195
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_65238519
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:21 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook sybian proberen [ afbeelding ]
Niemand in je omgeving die je zo gek kunt krijgen er eentje aan te schaffen?
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:32:30 #196
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65238550
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef MissBitchy het volgende:

[..]



Ik heb er iig geen spijt van.
Nee snap ik, alleen zoals je net al aangeeft, het doet alle andere speeltjes verbleken. Ben je niet bang dat je er een soort van aan 'verslingerd' raakt? Er zijn hier sws. vaak discussies voorbij gekomen over vriendjes die zich zorgen maakten over hun vriendin en haar vibrator (en hou ook even die hilarische aflevering van SATC in gedachten, die waar Charlotte verslaafd is aan haar Rabbit). Zelf vind ik het ietwat bekrompen om je daarover druk te maken maar toch, bij dit ding? In de filmpjes ziet het er altijd megaheftig uit.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:39:35 #197
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_65238741
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nee snap ik, alleen zoals je net al aangeeft, het doet alle andere speeltjes verbleken. Ben je niet bang dat je er een soort van aan 'verslingerd' raakt? Er zijn hier sws. vaak discussies voorbij gekomen over vriendjes die zich zorgen maakten over hun vriendin en haar vibrator (en hou ook even die hilarische aflevering van SATC in gedachten, die waar Charlotte verslaafd is aan haar Rabbit). Zelf vind ik het ietwat bekrompen om je daarover druk te maken maar toch, bij dit ding? In de filmpjes ziet het er altijd megaheftig uit.
Om dat soort discussies moet ik altijd lachen, heb dan altijd het gevoel dat zo'n man denkt dat hij tekortschiet wat in mijn ogen getuigt van weinig vertrouwen in de eigen prestaties. Maar hé, dat is mijn mening natuurlijk.

Mijn man zit voor zijn werk erg veel in het buitenland, op die momenten is de Sybian mijn grootste vriend, maar als mannetje weer thuis is vermaken we ons prima met zijn tweetjes en staat de Sybian soms te verstoffen, dus ik denk dat dat al met al wel meevalt.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_65240118
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Niemand in je omgeving die je zo gek kunt krijgen er eentje aan te schaffen?
nee, helaas
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:18:37 #199
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_65241791
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, helaas
Dan is het een kwestie van even sparen ben ik bang.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_65241955
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:18 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Dan is het een kwestie van even sparen ben ik bang.
Met een beetje handigheid is er zelf toch wel 1 te maken dacht ik zo...

anyway ik zou graag eens na een orgasme wat langer een erectie houden.. maar verschillen cockringen (voornanelijk rubber) hebben niet echt veel resultaat, iemand goede tips?
pi_65242413
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:23 schreef F35 het volgende:

[..]

Met een beetje handigheid is er zelf toch wel 1 te maken dacht ik zo...

anyway ik zou graag eens na een orgasme wat langer een erectie houden.. maar verschillen cockringen (voornanelijk rubber) hebben niet echt veel resultaat, iemand goede tips?
waarom wil je dat, zodat je door kunt neuken?
wel eens kamagra ofzo geprobeerd?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65242683
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef Mirjam het volgende:

[..]

waarom wil je dat, zodat je door kunt neuken?
wel eens kamagra ofzo geprobeerd?
Ja ik vind het moeilijk om haar een vaginaal orgasme te laten ervaren... clitoraal lukt me wel, maar juist vaginaal hou ik gewoon zelf neit lang genoeg vol...

Euh kamagra?
pi_65242711
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:42 schreef F35 het volgende:

[..]

Ja ik vind het moeilijk om haar een vaginaal orgasme te laten ervaren... clitoraal lukt me wel, maar juist vaginaal hou ik gewoon zelf neit lang genoeg vol...

Euh kamagra?
vaginaal, dat kunnen maar weinig vrouwen hoor...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65242876
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

vaginaal, dat kunnen maar weinig vrouwen hoor...
Ik weet het... Ik leg je in een pb uit waarom ik dat wil ok
pi_65242910
prima
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65472404
Ik heb m'n eerste vibo gekocht Gebruiken jullie daar eigenlijk glijmiddel bij?
pi_65487042
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:04 schreef Mellow_ het volgende:
Ik heb m'n eerste vibo gekocht Gebruiken jullie daar eigenlijk glijmiddel bij?
Ik niet.. Ik maak genoeg eigen vocht aan om hem te kunnen gebruiken..
Je kan even kijken hoe makkelijk hij glijdt toch mocht het niet makkelijk gaan dan alsnog glijmiddel gebruiken!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_65661819
ik (man) gebruik ook geen glijmiddel
btje spuug is voldoende...
pi_65794977
Glijmiddel hoeft niet altijd gebruikt te worden omdat je niet nat genoeg wordt. Ikzelf heb geen problemen met vocht aanmaken maar glijmiddel erbij geeft net dat beetje extra glibberigheid over andere delen van je lichaam. Ik heb van die bodyglide, dus ook gelijk massage spul. Leuk om erbij te gebruiken. Toys, heb de kast ermee vol liggen maar gebruik eigenlijk maar 1 ding.
Vaginaal klaarkomen is helaas nog nooit gelukt....zou wel wat tips willen krijgen hoe je dat misschien kunt bereiken..
pi_66276401
ik heb een tarzan gekregen maar ik vind m niet zo fijn.. hij is een beetje te groot en er zit z'n vlinderding op die niet op mn clit komt...
pi_66277077
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef styliste het volgende:
ik heb een tarzan gekregen maar ik vind m niet zo fijn.. hij is een beetje te groot en er zit z'n vlinderding op die niet op mn clit komt...
ben wel een man maar heb dit vaker gehoord. bereidt je er ook op voor dat hij het niet lang gaat doen, vaak mankementen mee. niet echt een top speelgoed.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66602752
tvp
pi_66841258
quote:
Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Puala het volgende:
tvp
Mede

M'n vriend en ik zoeken iets voor erbij, om het allemaal nóg leuker te maken, als dat kan...maar eigenlijk geen idee waar te beginnen met zoeken? Niks groots of engs, aangezien het toch een 1e ervaring met zoiets is Ook niks om voor te binden oid .
Iemand tips?
pi_67430010
Voor de verjaardag van mn vriendin wil ik graag een draadloos trilei met afstandsbediening kopen. Wie heeft er ervaring mee? Bevalt het en welk model/type zou je me aanraden?

Wat me ook opvalt is dat er vaak exotische batterijen ingaan die erg duur en/of niet oplaadbaar zijn. Het liefste zou ik iets hebben waar je ook oplaadbare batterijen voor kan krijgen
  donderdag 26 maart 2009 @ 17:58:21 #215
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_67437545
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:25 schreef DIR het volgende:
Voor de verjaardag van mn vriendin wil ik graag een draadloos trilei met afstandsbediening kopen. Wie heeft er ervaring mee? Bevalt het en welk model/type zou je me aanraden?

Wat me ook opvalt is dat er vaak exotische batterijen ingaan die erg duur en/of niet oplaadbaar zijn. Het liefste zou ik iets hebben waar je ook oplaadbare batterijen voor kan krijgen
Geen idee, ik heb wel ervaring met een eierkoker.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_67552526
ja
pi_67557442
Ik wil binnenkort ook nog wel weer iets er bij, maar nog geen idee wat..
pi_69892454
We hebben net deze besteld

http://we-vibe.com/index.php

Iemand ervaring ermee?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:59:14 #219
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69897013
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef devlinmr het volgende:
We hebben net deze besteld

http://we-vibe.com/index.php

Iemand ervaring ermee?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69903491
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef devlinmr het volgende:
We hebben net deze besteld

http://we-vibe.com/index.php

Iemand ervaring ermee?
hmm die is interessant, ik ben ook wel benieuwd of ie echt zo goed is als men zegt...
pi_69925647
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:02 schreef styliste het volgende:

[..]

hmm die is interessant, ik ben ook wel benieuwd of ie echt zo goed is als men zegt...
Als het goed is komt ie vandaag binnen. Ben benieuwd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:08:55 #222
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69926127
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:02 schreef styliste het volgende:

[..]

hmm die is interessant, ik ben ook wel benieuwd of ie echt zo goed is als men zegt...
leuk speelgoed
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69969449
Kan iemand aangeven wat de ervaring ermee is bij samen-gebruik?
Hoe ervaart de man het, zittie dan niet in de weg? Voelt het naast de prikkeling niet erg vreemd, of gevuld, misschien zelfs hard?
Las ergens dat het eigenlijk alleen prettig is voor een man bij doggie-style.
  maandag 15 juni 2009 @ 09:14:05 #224
34027 devlinmr
Trolivier
pi_70016597
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef NoWay-D het volgende:
Kan iemand aangeven wat de ervaring ermee is bij samen-gebruik?
Hoe ervaart de man het, zittie dan niet in de weg? Voelt het naast de prikkeling niet erg vreemd, of gevuld, misschien zelfs hard?
Las ergens dat het eigenlijk alleen prettig is voor een man bij doggie-style.
zit op zich niet in de weg. Trillen voel je wel maar bezwaar van mijn vrouw was dat ze mij minder goed voelde. Wanneer zij bovenop zit, is het een tegenvaller. De 1ste keer was doggy-style en dat beviel wel bij haar.
Voor mij als man voegt het niet heel veel toe eerlijk gezegd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_70027003
van de week wat binnengekregen. Vanavond eens op onderzoek uit met de vriendin
pi_70034407
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
van de week wat binnengekregen. Vanavond eens op onderzoek uit met de vriendin
Details
pi_70055035
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef Puala het volgende:

[..]

Details
Nou er is gister niet veel van gekomen. Alleen even met een trileitje met afstandsbediening de boel bij haar afgemaakt nadat ik was klaargekomen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:50:49 #228
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_70068721
Dat filmpje
Wel een intrigerend ding. als je 'm ziet heb je geen idee hoe-wat-waar!
Een verslag is welkom!
pi_71090718
Iemand ervaring met de "Passion Wings" van Christine le Duc?



Ik heb zo'n tarzan die me helemaal gek maakt, maar op het moment dat het echt heftig wordt verlies ik alle kracht in mijn lichaam en kan ik de vibrator niet meer vasthouden

Zoiets waar ik dan mijn handen niet hoef te gebruiken zou dan ideaal zijn! Iemand die weet hoe heftig deze is of een andere soortgelijke kan aanraden?
pi_71351902
Heeft er iemand ervaring met de Lelo Elise?



Ik zit er aan te denken om deze aan mijn vriendin te schenken. Het lijkt me een erg discreet en vrouw-vriendelijk speeltje. Een goede opvolger voor de pocket-rocket die we al met plezier gebruiken.

Ik vind het speeltje wel wat aan de prijs (+/- ¤115,-). Natuurlijk geen punt als het zorgt voor een goede verbetering van je sexleven, maar ik zou toch graag wat ervaringen van anderen horen voordat ik over ga tot de aanschaf.

De Lelo Elise lijkt er op de JimmyJane Form 6. De JimmyJane Form 6 is echter een stukje duurder, maar kan wel onder water gebruikt worden en wordt opgeladen via inductie.



Waar ik bang voor ben, is dat ik in mijn hoofd een verwachting opbouw , waar geen enkel speeltje aan kan voldoen . Dus dat het uiteindelijk tegen gaat vallen.
pi_71403138
In een online review las ik dat de Lelo Elise niet sterk genoeg is als G-Spot vibrator. Kan iemand dat bevestigen (of liever tegenspreken!)?

Nog een mogelijkheid zou de Lelo Nea of Leo Lily zijn.





Maar omdat we al een Pocket Rocket hebben is het misschien wat meer van hetzelfde. Wel denk ik dat de Nea en Lily door hun vorm makkelijk door mij te gebruiken zijn om mijn vriendin extra clitorale stimultie te geven bij de sex. De Lelo Elise is toch een heel stuk groter.

Wat is jullie ervaring met Lelo producten?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:56:32 #232
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_71404077
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef TicTacToe het volgende:
In een online review las ik dat de Lelo Elise niet sterk genoeg is als G-Spot vibrator. Kan iemand dat bevestigen (of liever tegenspreken!)?

Nog een mogelijkheid zou de Lelo Nea of Leo Lily zijn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar omdat we al een Pocket Rocket hebben is het misschien wat meer van hetzelfde. Wel denk ik dat de Nea en Lily door hun vorm makkelijk door mij te gebruiken zijn om mijn vriendin extra clitorale stimultie te geven bij de sex. De Lelo Elise is toch een heel stuk groter.

Wat is jullie ervaring met Lelo producten?
is die lelo wel voor inwendige stimulatie dan
ik dacht dat die alleen voor externe stimulatie was.

een goeie en veelzijdige g-spot vibrator is de we-vibe
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71417597
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:56 schreef Mirjam het volgende:

[..]

is die lelo wel voor inwendige stimulatie dan
ik dacht dat die alleen voor externe stimulatie was.

een goeie en veelzijdige g-spot vibrator is de we-vibe
Je hebt gelijk Mirjam, die Lelo Nea is bedoelt voor stimulatie van de clitoris. Het punt is dat ik liever geen Lelo Elise voor g-spot stimulatie koop als deze in de praktijk daar niet zo geschikt voor blijkt te zijn, al moet ik zeggen dat ik me dat moeilijk voor kan stellen. Dan heb ik liever een speeltje voor externe stimulatie die ook subliem is in externe stimulatie.

De We-Vibe lijkt me ook erg spannend. Geeft het wel voldoende druk op je g-spot als je hem zonder partner gebruikt? Lijkt me wel een super speeltje om te gebruiken terwijl je lepeltje-lepeltje ligt.

Toch denk ik dat ik voor de Lelo Elise ga. Voor mijn vriendin wordt dat haar eerste (inwendige) vibrator (ze boft maar weer!). Misschien dat ik onze ervaringen met de Lelo Elise binnenkort kan delen.
pi_71417601
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:10 schreef Kaoni het volgende:
Iemand ervaring met de "Passion Wings" van Christine le Duc?

[ afbeelding ]

Ik heb zo'n tarzan die me helemaal gek maakt, maar op het moment dat het echt heftig wordt verlies ik alle kracht in mijn lichaam en kan ik de vibrator niet meer vasthouden

Zoiets waar ik dan mijn handen niet hoef te gebruiken zou dan ideaal zijn! Iemand die weet hoe heftig deze is of een andere soortgelijke kan aanraden?
En als je een gozer neukt gebeurt dan het zelfde?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:40:23 #235
272927 tonvantol
geef me maar een ton tol
pi_73424629
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 05:03 schreef TicTacToe het volgende:

[..]

Je hebt gelijk Mirjam, die Lelo Nea is bedoelt voor stimulatie van de clitoris. Het punt is dat ik liever geen Lelo Elise voor g-spot stimulatie koop als deze in de praktijk daar niet zo geschikt voor blijkt te zijn, al moet ik zeggen dat ik me dat moeilijk voor kan stellen. Dan heb ik liever een speeltje voor externe stimulatie die ook subliem is in externe stimulatie.

De We-Vibe lijkt me ook erg spannend. Geeft het wel voldoende druk op je g-spot als je hem zonder partner gebruikt? Lijkt me wel een super speeltje om te gebruiken terwijl je lepeltje-lepeltje ligt.

Toch denk ik dat ik voor de Lelo Elise ga. Voor mijn vriendin wordt dat haar eerste (inwendige) vibrator (ze boft maar weer!). Misschien dat ik onze ervaringen met de Lelo Elise binnenkort kan delen.
En? wat is de uitslag?

ik was van plan deze te kopen voor mijn vriendin: http://www.erotische-webshop.nl/Love-Shuttle.html

Ik kwam deze gister tijdens het surfen tegen, was op slag enthousiast. Bedenk je eens wat je hiermee kan doen.

Maar goed laat me even weten of de Lelo Elise niet veeeeeel beter is!

Alvast bedankt!
pi_73425459
Ik en me vriend zijn van plan van de week een ring + ei te kopen
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:32:26 #237
272927 tonvantol
geef me maar een ton tol
pi_73426120
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:08 schreef Peachy. het volgende:
Ik en me vriend zijn van plan van de week een ring + ei te kopen
ja zo'n dign bedoelde ik...
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 05:31:44 #238
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_73567198
Weet iemand waar je zn ding kan bestellen dat je je eigen leuter na kan maken ?

en hoeveel kost dat zn ongeveer ? Ik wil een 'leuk' kerst cadeautje maken dit jaar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_73627804
Ik zoek een vrouwvriendelijk, klein en vooral stil eerste vibratortje als cadeautje. Ik heb rondgekeken op internet maar die dingen zijn allemaal zo groot of zien er meteen heel angstaanjagend uit.

Ik heb wel zoiets gezien, http://www.erotische-webshop.nl/Mini-Vibrator-Halsband.html maar die is weer van metaal (koud, hard). Lijkt me niet echt een succes. Iemand enig idee wat wel een leuke is? Hij moet vooral stil, klein en subtiel zijn. Waterdicht zou helemaal mooi zijn.
pi_73628206
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef plukke het volgende:
Ik zoek een vrouwvriendelijk, klein en vooral stil eerste vibratortje als cadeautje. Ik heb rondgekeken op internet maar die dingen zijn allemaal zo groot of zien er meteen heel angstaanjagend uit.

Ik heb wel zoiets gezien, http://www.erotische-webshop.nl/Mini-Vibrator-Halsband.html maar die is weer van metaal (koud, hard). Lijkt me niet echt een succes. Iemand enig idee wat wel een leuke is? Hij moet vooral stil, klein en subtiel zijn. Waterdicht zou helemaal mooi zijn.
lelo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73629688
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef Mirjam het volgende:

[..]

lelo?
Die zijn inderdaad erg mooi, maar wellicht voor een eerste een beetje overkill... Vind hem op de foto's nog vrij groot over komen, al ziet ie er gelukkig neit zo goedkoop of eng uit als sommige tarzans.... Is er iemand die ervaring heeft met deze? I know, het is een vinger-vibe, maar hij ziet er wel erg vriendelijk en comfortabel uit. http://www.mijnvibratorsh(...)inger-vibe-p-35.html
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 23:03:43 #242
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_73631996
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 05:31 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand waar je zn ding kan bestellen dat je je eigen leuter na kan maken ?

en hoeveel kost dat zn ongeveer ? Ik wil een 'leuk' kerst cadeautje maken dit jaar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_73662788
't is deze geworden. Hoop dat ie in de smaak valt

http://nl.emotionalbliss.com/shop/product.aspx?id=61&prod=Chandra&m=Kopen
pi_74380346
Laatst met de vriendin naar Christine, cockring voor twee tientjes gekocht. Wat een bagger zeg. Dat ding is van een of ander materiaal dat zo elastisch is dat de klemmende werking nul is (urenlang een harde erectie, jaja), ding trilt wel hard maar zo gauw er enige druk op komt te staan voel je het niet meer, motor is gewoon niet krachtig genoeg, en het aan/uit knopje is zo gevoelig dat hij op de meest willekeurige momenten aan of uit gaat wanneer je bezig bent (+1 voor de verrassingsfactor, dat wel).

Je moet dus blijkbaar wel veel geld steken in dat soort dingen, anders kan je er net zo goed niet aan beginnen. Hebben dat ding 1 keer gebruikt, en daarna is het eigenlijk nooit meer ter sprake gekomen.
pi_74864621
Niks mis met een extra speeltje. Onlabgs nog iets besteld bij sex-per-post.nl. Mijn vrouw was er zeer over te spreken (over het speeltje)....
pi_74967828
- spam -

[ Bericht 96% gewijzigd door Adolecens op 10-04-2010 17:03:08 ]
pi_75393782
Iemand ervaring met de We-Vibe II? http://www.shopwiki.nl/_We-vibe+II

of iemand goede ervaringen met http://www.sexstoreonline.nl/ ? ziet er een beetje simpel uit.
Of weet iemand waar ik hem in de winkel kan kopen in de buurt van Rotterdam. Zoek btw versie 2 van de We vibe en niet het eerste model.

[ Bericht 24% gewijzigd door Blijepeen op 07-12-2009 23:12:13 ]
Je vader
pi_75560069
Keuzes maken he...pfff als ik dan minimaal 70 euro uit ga geven aan zo'n trilding, laat t dan ook meteen een goeie zijn!
Vandaar de vraag: heeft iemand ervaringen met de Layaspot. iLusting of FemBlossom. (of iets anders?)

Wat ik eigenlijk zoek is:
-liefst waterproof (echt koppie onder dus)
-krachtig (erg belangrijk)
-mooi design (geen fallus vormen, maar eentje voor de buitenkant)
Ben overigens al in een erotische zaak geweest, maar daar was niet alles wat ik wilde zien. En die konden me weinig info geven over de andere opties.

De Layaspot:
voordelen> prijs (onder de 40 euro) krachtig, stil handzaam en klein
nadelen> werkt op batterijen, niet waterdicht en ziet er beetje cheapo uit


De iLusting:
voordelen> 100% waterdicht!!!! mooi design en houder, oplaadbaar
nadelen> minder krachtig en minder goede recensies


De FemBlossom:
voordelen> krachtig en ziet er 'betrouwbaar/degelijk' uit
nadelen> lawaaiig en zo groot en klinisch

Dan zijn er nog de vibo's van lelo, maar ik geloof niet dat die veel voordelen hebben t.o.v. wat hierboven staat. Zelfde verhaal geldt voor de 'massage' toys van Philips. Ook de we-vibe spreekt me aan, maar vriendje is nog niet op de hoogte van mn plannen. Dus laat ik eerst maar een 'massage apparaat' te voorschijn toveren

Ben echt al 2 dgn op zoek naar iets interessants, maar t wordt alleen maar ingewikkelder Dus misschien hebben jullie tips? Tis mn eerste echte viebje om samen met partner te gerbruiken.
pi_75560339
of toch maar die van philips? zie net dat die ook waterproof is en in div reviews staat bij philips 4* voor trillen en voor de iLusting 3*
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 13:39:48 #250
21636 Feestkabouter
pi_75575629
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef Dromelot het volgende:
Keuzes maken he...pfff als ik dan minimaal 70 euro uit ga geven aan zo'n trilding, laat t dan ook meteen een goeie zijn!
Vandaar de vraag: heeft iemand ervaringen met de Layaspot. iLusting of FemBlossom. (of iets anders?)

Wat ik eigenlijk zoek is:
-liefst waterproof (echt koppie onder dus)
-krachtig (erg belangrijk)
-mooi design (geen fallus vormen, maar eentje voor de buitenkant)
Ben overigens al in een erotische zaak geweest, maar daar was niet alles wat ik wilde zien. En die konden me weinig info geven over de andere opties.

De Layaspot:
voordelen> prijs (onder de 40 euro) krachtig, stil handzaam en klein
nadelen> werkt op batterijen, niet waterdicht en ziet er beetje cheapo uit
[ afbeelding ]

De iLusting:
voordelen> 100% waterdicht!!!! mooi design en houder, oplaadbaar
nadelen> minder krachtig en minder goede recensies
[ afbeelding ]

De FemBlossom:
voordelen> krachtig en ziet er 'betrouwbaar/degelijk' uit
nadelen> lawaaiig en zo groot en klinisch
[ afbeelding ]
Dan zijn er nog de vibo's van lelo, maar ik geloof niet dat die veel voordelen hebben t.o.v. wat hierboven staat. Zelfde verhaal geldt voor de 'massage' toys van Philips. Ook de we-vibe spreekt me aan, maar vriendje is nog niet op de hoogte van mn plannen. Dus laat ik eerst maar een 'massage apparaat' te voorschijn toveren

Ben echt al 2 dgn op zoek naar iets interessants, maar t wordt alleen maar ingewikkelder Dus misschien hebben jullie tips? Tis mn eerste echte viebje om samen met partner te gerbruiken.
ik heb nog steeds geen idee hoe je die iLusting/Rimba moet gebruiken.......... ik blijf benieuwd.

over die eerste kan ik wel wat zeggen.
volgens mij is dat exact dezelfde als de Mae-B Homeboy.
op zich een fijn trilding, ook gewoon om elkaars rug te masseren. 15 standen.
en dan daarna ook nog wat verschillende trilpatronen (dus steeds opnieuw opkomend).
jammere is dat je eerst langs die 15 moet en dan pas bij die andere patronen kunt aankomen. bediening is niet optimaal.
ik moet zeggen dat ik wel eerst 6 apparaten heb moeten teruggeven voordat ik er 1 had die het goed deed.......... maar achteraf denk ik dat het te maken heeft met de batterijen die niet helemaal op volle sterkte waren. op zich denk ik dus dat ie het goed doet, maar zodra de batterijen ietsje minder zijn reageert ie al niet lekker meer op de bediening.
fijn ding dus, maar qua bediening en electronica niet super.
pi_75588239
denk toch dat het de iLusting gaat worden, waterproof spreekt me net iets meer aan
  maandag 21 december 2009 @ 19:22:09 #252
284231 frankkinky
Uw Prostitutiegids
pi_75891384
ik ben erg gek op een opblaasbare buttplug waarmee je spannende spelletjes kan doen met elkaar...
pi_77939043
*spam doe je maar elders*

[ Bericht 90% gewijzigd door Tally op 12-02-2010 22:59:59 ]
www.webshopsoftware.org
pi_77940796
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:10 schreef HennesJean het volgende:
wil graag iets anaals; iemand een idee? ik denk aan http://www.toytips.nl/lelo-billy-vibrator-p-5259.html, schijnt een topproduct te zijn, iemand ervaring'?
kun je beter een rude boy nemen denk ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78256771
- En dat noemen wij SPAM en mag niet op FOK! -

[ Bericht 36% gewijzigd door Adolecens op 21-02-2010 12:04:08 ]
pi_78262973
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef TicTacToe het volgende:
In een online review las ik dat de Lelo Elise niet sterk genoeg is als G-Spot vibrator. Kan iemand dat bevestigen (of liever tegenspreken!)?

Nog een mogelijkheid zou de Lelo Nea of Leo Lily zijn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar omdat we al een Pocket Rocket hebben is het misschien wat meer van hetzelfde. Wel denk ik dat de Nea en Lily door hun vorm makkelijk door mij te gebruiken zijn om mijn vriendin extra clitorale stimultie te geven bij de sex. De Lelo Elise is toch een heel stuk groter.

Wat is jullie ervaring met Lelo producten?
Goed spul weinig geluid en oplaadbaar(gaat enorm lang mee voordat ie leeg is),en veel proggrammas in het apperaat.
pi_78263409
nr1 : Handboeien!
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_78296084
Iemand al ervaring met die Electrische speeltjes?

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_78320226
Vanavond sprak ik mijn vriend en we begonnen te praten over seks, en wat we nog wel eens zouden willen nou wilde hij weleens speeltjes gebruiken, of mij met mezelf zien spelen met een speeltje.. Maar ik ben helemaal niet thuis in de speeltjes, dus ik vroeg me af wat een aanrader is?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_78326143
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:04 schreef devlinmr het volgende:
Iemand al ervaring met die Electrische speeltjes?

[ afbeelding ]


Soort dynamo???????
pi_78329559
Geile shit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78406533
ik heb een keer van mijn vriend een vibo gekregen en een jelly dildo, erg lekker, geniet er nog regelmatig van... ondanks dat gaan we zaterdag toch samen naar een nieuwe kijken, ben benieuwd wat ik dit keer mag gaan gebruiken
nog even afwachten
pi_78429286
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:16 schreef yvonne1980 het volgende:

[..]

Soort dynamo???????
werkt met electro schokjes
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_78466217
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanavond sprak ik mijn vriend en we begonnen te praten over seks, en wat we nog wel eens zouden willen nou wilde hij weleens speeltjes gebruiken, of mij met mezelf zien spelen met een speeltje.. Maar ik ben helemaal niet thuis in de speeltjes, dus ik vroeg me af wat een aanrader is?
Ik zou als ik jou was gewoon eens een winkel inlopen. Er is zo veel verkrijgbaar in zoveel categorieën, het is nogal moeilijk om zomaar 1 ding aan te raden. Of kijk eens op een website, en bepaal dan in ieder geval een categorie speeltjes dat je interessant lijkt
pi_78530709
Pocket Rocket bevalt uitstekend. Dildo ook. Ik wil nog een klein anaalvibratortje. Buttplug gebruik ik ook regelmatig.
pi_78566910
de we-vibe 2 die ze in spuiten en slikken bespreken is echt heel erg lekker, had nog geen enkele vibrator die je gewoon in kan doen tijdens de sex.
  maandag 1 maart 2010 @ 17:50:39 #267
191600 Daantjelove
Ik hou van mijn vriendje
pi_78599143
Mijn mannetje en ik zijn sindskort ook aan de speeltjes . Vooral vibrators ( dus voor mij en niet niet voor hem )! Maar nu zijn we op zoek naar iets nieuws, ze zaten zelf al een beetje op het internet te kijken naar diverse vibo's en zaten we naar de 'Mona Vibrator Rood' van Lelo te kijken. Nu heb ik alleen kaarsrechte vibo's en ben benieuwd of dit anders voelt/is? Iemand ervaing met de Mona?

Toch wel handig als iemand er al ervaring mee heeft voordat ik een nieuw speeltje bestel
pi_78612589
ik heb ook tijdje geleden vibo besteld, me vriend vind het wel geil als hij deze mag besturen
pi_79706060
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:04 schreef devlinmr het volgende:
Iemand al ervaring met die Electrische speeltjes?

[ afbeelding ]
hier ben ik ook wel benieuwd naar... wij houden wel van een beetje bdsm, en electro klinkt zo eng, maar we zijn toch wel benieuwd... we zijn naar dit electro setje aan het kijken... iemand hier ervaring mee??
pi_84360653
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kun je beter een rude boy nemen denk ik
Ik heb de lelo billy enkele maanden geleden gekocht
Gewoon gekozen omdat de reviews op internet positief leken.
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2010 @ 18:36:22 #271
21636 Feestkabouter
pi_84366047
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:26 schreef Litchie0 het volgende:

[..]

Ik heb de lelo billy enkele maanden geleden gekocht
Gewoon gekozen omdat de reviews op internet positief leken.
en jouw eigen mening erover?
pi_84368729
Zijn er ook nog vibo's die geen herrie maken?
Sowieso schrijf je zo.
pi_84373771
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:08 schreef BeetjeBi21 het volgende:
de we-vibe 2 die ze in spuiten en slikken bespreken is echt heel erg lekker, had nog geen enkele vibrator die je gewoon in kan doen tijdens de sex.
ben er ook over aan het denken om die te halen. Iedere keer als ik naar een seksshop ga, wordt die weer onder mijn neus geduwd.. "is echt topkwaliteit, geweldig materiaal, trilt prima en is verkozen tot speeltje van het jaar" (ik dacht dat alleen spellen als Twister zo'n prijzen kregen, maar goed ).
wij gebruiken wel ook regelmatig een gewone vibrator tijdens de seks. bij Spuiten en Slikken hadden ze een tijd terug een vibrator die volgens hun als beste uit de test kwam te koop, en dat is wel een aanrader. Trilt goed, maakt niet veel herrie en doet behoorlijk lang met een setje batterijen
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:24:21 #274
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_84393449
Wij hebben vibo's en een buttplug. Nu nog een voorbinddildo besteld. Ja voor mij ja! En we gaan nog bondagespul kopen en dergelijke!
pi_84511697
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:36 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en jouw eigen mening erover?
Eerste keer had ik problemen om deze in te krijgen. Was breder dan ik dacht... Nu er eigenlijk totaal geen problemen meer mee.
Trillingen zet ik meestal heel zacht, en al snel komt mijn penis hierbij extreem hard. Niet zoals je meestal hoort bij prostaatmassage dat deze slap wordt. Naar verloop van tijd gaan de zachte trillingen vervelen en zet ik deze harder en rapper.
Eigenlijk is het perfect om gewoon in te doen en eens te genieten zonder iets te doen. Je wordt er echt geil van en moeite om penis niet aan te raken. Ook heb ik dan veel voorvocht, maar klaarkomen van de vibraties alleen lukt mij niet. Om klaar te komen moet ik echt de vibrator in en uit schuiven...
Vergelijken met andere prostaatstimulators kan ik niet. Ik kan enkel vergelijken met mijn vingers en deze waren te kort om mijn prostaat in een aangename positie te beroeren...
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:09:57 #276
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_84578186
Jeuy voorbinddildo is binnen. Dit weekend gaat leuk worden!!
pi_84592638
Speeltjes kunnen het erg leuk maken! Samen of alleen.. (en voor de mannen: het is geen concurrentie ;))
Ik zweer bij de vibo!

Als je een x geile lol wil hebben: Bestel zo'n op afstand 'bestuurbaar' eitje.. Die brengt zij in (tja, of hij trouwens..) en dan gewoon de stad in, uitgaan of (haha, heeel ondeugend!) een familiedinertje.. Kun je lekker klieren en bijzonder leuk voorspel ;)

Have fun!
pi_85042099
Om onze collectie speeltjes maar weer eens uit te breiden, vandaag wat bondagetouw en hand/voet-boeien besteld. Is natuurlijk niet perse een speeltje, maar kan vast net zo leuk worden.

Hoewel het waarschijnlijk de eerste keren vooral hopeloos wordt omdat we de knopen niet goed krijgen. Maar ach, het gaat om de lol tijdens de seks ;)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_85042893
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:09 schreef Missmieszje het volgende:
Speeltjes kunnen het erg leuk maken! Samen of alleen.. (en voor de mannen: het is geen concurrentie ;))
Ik zweer bij de vibo!

Als je een x geile lol wil hebben: Bestel zo'n op afstand 'bestuurbaar' eitje.. Die brengt zij in (tja, of hij trouwens..) en dan gewoon de stad in, uitgaan of (haha, heeel ondeugend!) een familiedinertje.. Kun je lekker klieren en bijzonder leuk voorspel ;)

Have fun!
Dat eitje ga ik zeker eens proberen, voor de dull moments zullen we maar zeggen 8-)
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:41:42 #280
313684 toylover
i love toys
pi_85054860
Waar wij altijd heerlijk van genieten is zo'n vibrerende cockring . elke keer als je lekker diep stoor wordt de clitorus gestimuleerd.

maar ik zit net een beetje op beslist.nl te surfen om te zien wat nu zo'n beetje de beste en meest betrouwbare aanbieders zijn op het net. daar is moeilijk uit te komen, ze hebben allemaal wel goede en slechte recensies. sommige hebben geen recensies maar zijn misschien relatief nieuw.

Pabo is natuurlijk de grootste denk ik, maar er zijn ook veel kleinere winkels [ misschien wel beter..]
zijn er hier mensen die gewoon goede ervaringen hebben?
pi_85093303
Wat is nou een goede en snelle (qua levering) webshop? Zoek een vibo voor rond de 30-40euro
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_85131177
- daar gaat het niet om, tevens te spammerig -

[ Bericht 74% gewijzigd door Adolecens op 11-08-2010 14:42:45 ]
pi_87217540
- spam ergens anders, niet op FOK! -

[ Bericht 95% gewijzigd door Adolecens op 05-10-2010 23:15:12 ]
pi_87230637
Topic op slot. Wordt alleen nog maar gekickt om te spammen.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')