abonnement Unibet Coolblue
pi_48646800
Huidverzorging voor de heren (deeltje 16)!

Het vervolg van Huidverzorging voor de heren (deeltje 15)


Alle voorgaande delen:
Huidverzorging voor de heren (deeltje 1)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 2)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 3)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 4)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 5)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 6)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 7)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 8)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 9)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 10)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 11)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 12)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 13)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 14)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 14)
Huidverzorging voor de heren (deeltje 15)

8 stappen plan voor perfecte gezichtsreiniging en verzorging:
1 - Reinigen
2 - Scrubben/Masker
3 - Scheren
4 - Toner
5 - Exfoliëren (met BHA of AHA)
6 - Probleembehandeling
7 - Oogcreme
8 - Hydrateren/Beschermen

* Stap 1 wordt in de ochtend en/of in de avond gedaan met een facewash.
* Stap 2 wordt 1 keer in de week gedaan met een scrubcreme, -gel en/of gezichtsmasker.
* Stap 3 kan met scheerschuim, -zeep, -creme, -gel en/of scheerolie gedaan worden.
* Stap 4 wordt met een wattenschijfje gedaan, deze stap is voor mannen optioneel.
* Stap 5 wordt dagelijks of om de dag gedaan met salicylzuur of glycolzuur bevattende producten.
* Stap 6 wordt dagelijks of om de dag gedaan met benzyolperoxide, tretinoine en/of antibiotica.
* Stap 7 wordt in de ochtend en/of in de avond gedaan met een oogcreme, eventueel met SPF factor.
* Stap 8 wordt in de ochtend en/of in de avond gedaan met een gezichts- en/of zonnebrandcreme.

!!Naar wens kunnen 1 of meerdere van de bovenstaande stappen weggelaten worden en kan je doorgaan met de daaropvolgende stap.

Enkele bekende huidverzorgingslijnen voor mannen:
Lab Series for Men
md formulations MEN
Paula\'s Choice Men\'s Skincare
Montagne Jeunesse for Men
Vichy Homme
Biotherm Homme
Babor for Men
Shiseido Men
Zirh
Boss Skin
Phytomer Homme
Lancome Homme
Clarins Men
Clinique for Men
Nickel
Annemarie Borlind For Men
L\'oreal Men Expert
Nivea for Men
Sanex for Men
Etos Man
Kenmen
Hildegard Braukmann Men Care
Juvena Discover for Men
Declaré Men
Guinot Très Homme
Transvital for Men
Molton Brown Men\'s Grooming
Gillette Complete Skincare
Men-U
Peter Thomas Roth
SENS
Baxter of California
Anthony Logistics For Men
Menaji
Menscience
VitaMan
Male Species
La Prairie for Men
Sothys Homme
Neutrogena Men
Osmotics Male
Billy Jealousy
Decleor Paris Homme
Kiehl\'s for Men
Adidas Active Skin Care

Winkels die huidverzorgingsproducten voor mannen verkopen:
ICI Paris XL
Parfumerie Douglas
De Bijenkorf
V&D

Diverse online shops die huidverzorgingsproducten voor mannen verkopen:

Nederland:
Drogisterij.net
Homme d\'Or
Reddingfield
Paula\'s Choice

Engeland:
Mankind
Metro-sexual
Escentual
BuyCosmetics
Revitalise UK
Boots
Carter and Bond
Gentlemen\'s Tonic
HQhair
Jason Shankey
Mgender
SkinStore.co.uk
The Gentleman´s Shop

Duitsland:
Douglas
Cojito Shop
BeautyNET
Mehr-Kosmetikshop

België:
Made4Man
Christophar Apotheek

Zwitserland:
Mens Beautyshop

Hong Kong:
StrawberryNET

Amerika:
Men Essentials
Grooming Lounge
Skin911
Cosmetic Mall
SkinStore
Beauty Bridge
Essential Day Spa
DermStore
eGentlemen
Sephora
Nordstrom

Fabrikanten die goede alpha- en beta hydroxy acid producten in hun assortiment hebben:
Paula\'s Choice
MD Formulations
Skin911
Peter Thomas Roth
Avene
M.D. Forte

Je eigen huidverzorgingsproducten maken? Bekijk dan deze websites:
Skin Actives Scientific
Somerset Cosmetic Company
Aromantic

Bekende drogisterijen die huidverzorgingsproducten verkopen:
Etos
Kruidvat
DA
Trekpleister
De Tuinen
Schlecker
Savers

Professionele scheerproducten en tips voor perfect scheren:
Scheerwinkel Flanderhijn
Barbershop Classics The Shaving Shop
Badger & Blade
Razorblades
King of Shaves
The Art of Shaving
Classic Shaving
Quick Shave
Style & Grooming
The Executive Shaving Company
Haircuts for Men

Een aantal interessante websites:
PubMed
Nederlandse Cosmetica Vereniging
The European Cosmetic Toiletry And Perfumery Association
The American Cosmetic, Toiletry and Fragrance Association
Cosmetic Ingredient Dictionary
Database of Comedogenic and Irritating Ingredients
Skin Care Facts & Tips
Informatie over BHA en AHA\'s (Beta Hydroxy Acid & Alpha Hydroxy Acids)
Cosmeticagids proefdiervrij
Essential Day Spa Forum
Adversus mannentrends
Smart Skincare
Mankind Forum
MakeupAlley
The Cosmetics Cop
Trendystyle
Basenotes Community
Dermatology Times
Dermadoctor
Dermatology About
Microdermabrasie
Chemische peeling
Laser behandelingen
Huidaandoeningen
Huidziekten
Skintactix
Acne Info
Acne.org
Acne.com

Schadelijke stoffen in huidverzorgingsproducten? Lees hier meer:
Greenpeace, schoonheid zonder gif!
Ben jij gifvrij?
Een lichaam zonder gif!
Milieudefensie
Zon jij gifvrij?
Environmental Working Group (EWG)
Organic Natural Health
Center for Disease Control and Prevention (CDC)
Chemical Body Burden

Natuurlijke huidverzorgingsproducten met een minimum aan schadelijke stoffen:
Lush
Dr. Hauschka
Annemarie Borlind
Weleda
De Tuinen
Lavera
Ecolife
Etiney Cosmetics
Creatiqe
Lavendula Natuurdrogist
Sensitive Shop
Midgaard Shop
NatureShop pure and natural
LaveraShop


* Deze natuurlijke huidverzorgingsproducten zijn over het algemeen makkelijk in Nederland te verkrijgen, o.a. via reformhuizen, de betere drogisterijen, natuurwinkels en via het internet!

Hier kun je de OP vinden.

Alle heren en uiteraard ook dames zijn welkom!

pi_48646920
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:24 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Het 8 stappenplan nader uitgelegd:

1 - Reinigen:
Het schoonmaken van het gezicht met een reinigingsmiddel heeft als doel om zichtbaar en onzichtbaar vuil te verwijderen. Dit is de eerste en belangrijkste stap in het voorkomen van onzuiverheden. Wanneer de huid trekt en droog aanvoelt na het reinigen, dan is de gebruikte facewash te agressief of de temperatuur van het water te heet. Ook te lang douchen is ongunstig voor de huid en kan voor een trekkerig gevoel zorgen.

2 - Scrubben/Masker:
Scrubben wordt gedaan met een vergelijkbaar middel als een facewash, alleen als extra zitten er kleine korrels in die een licht schurende werking op de huid hebben. Deze schurende werking zorgt ervoor dat dode huidcellen verwijderd worden, hierdoor voorkom je dat de poriën verstopt raken. De huid krijgt tevens een frissere uitstraling, omdat de huid geholpen wordt met zichzelf te vernieuwen. Scrubben valt onder de iets wat bredere term "exfoliëren".

Een masker wordt o.a. gebruikt om de doorbloeding te bevorderen, onzuiverheden te verwijderen, extra te hydrateren en om het algemeen aanzien tijdelijk te verbeteren. Afhankelijk van het precieze doel, zijn er diverse soorten maskers: kleimaskers, peel-off maskers, hydraterende maskers, exfoliërende maskers, etc. Scrubben heeft vaak meer effect dan een masker.

3 - Scheren:
Dit spreekt uiteraard voor zich. Experimenteer met diverse soorten scheerschuim, scheergel, scheercreme, scheerzeep en/of scheerolie. Met de haren mee scheren geeft de minste scheerirritatie, maar tegen de haren in scheren geeft het gladste resultaat. Nat scheren met een mesje geeft sowieso een beter resultaat dan droog scheren met een scheerapparaat. Scheren heeft tevens een exfoliërende werking op de huid, het helpt de huid dus vernieuwen.

4 - Toner:
Een toner is een vloeistof die voornamelijk door vrouwen wordt gebruikt, met als doel om de laatste restjes make-up te verwijderen. Voor mannen met een vette huid die liever geen cremes gebruiken, kan een toner een prima alternatief zijn om de huid te hydrateren, zorg er wel voor dat de toner geen alcohol bevat. Een toner kan ook dienen als extra reiningsmiddel, om er voor te zorgen dat de daaropvolgende creme beter in de huid trekt.

5 - Exfoliëren (met BHA of AHA):
Exfoliëren houdt in dat je de bovenste dode huidlaag beetje bij beetje verwijderd, waardoor een nieuwe verse frisse huid weer tevoorschijn komt. Exfoliëren kan je doen door regelmatig te scrubben, maar ook door fruitzuren, zoals salicylzuur (beta hydroxy acid) of glycolzuur (alpha hydroxy acids) producten te gebruiken. Dit soort producten zorgen ervoor dat onzuiverheden beter worden verwijderd en dat poriën minder snel verstoppen. Omdat de huid dunner wordt gemaakt is het vooral in de zomer van belang dat de huid wordt beschermd tegen UV-straling. Exfoliëren met fruitzuren verwijderd alleen overbodige dode huidcellen, er wordt nooit te veel huid verwijderd en zeker nooit levende huid. Verminder het gebruik als er huidirritaties optreden, zoals droogheid, roodheid en afschilfering van de huid. Fruitzuren zijn in meerdere vormen verkrijgbaar, zoals vloeistof, gels en cremes.

6 - Probleembehandeling:
Voor mensen met een probleemhuid waarbij acne, meeëters en een onzuivere huid een centrale rol spelen, kan het gebruik van benzyolperoxide, tretinoine en/of topische antibiotica een belangrijke rol spelen om deze problemen aan te pakken. Vooral in combinatie met salicylzuur of glycolzuur zijn zeer goede resultaten mogelijk. Begin eerst om de dag met het aanbrengen van 1 of meerdere producten, bouw het dan langzaam op naar dagelijks gebruik tot maximaal 2x per dag. Wanneer de huid droog of rood wordt, gaat schilferen of wanneer andere irritaties optreden, verminder dan het gebruik totdat de irritaties weer wegtrekken. Benzyolperoxide en tretinoine kunnen niet vlak na elkaar gebruikt worden omdat de werking dan geneutraliseerd wordt, laat hier minimaal 8 tot 12 uur tussen zitten.

7 - Oogcreme:
Een oogcreme wordt gebruikt om het gebied rondom te ogen te hydrateren en te beschermen. Afhankelijk van het type oogcreme, bestaat de mogelijkheid om wallen, kringen en fijne lijntjes te verminderen, verwacht hier echter geen spectaculaire resultaten. Een oogcreme moet gezien worden als een hulpmiddel en niet als een magische oplossing. Als men geen last heeft van wallen en kringen, is het aanschaffen van een aparte oogcreme meestal niet nodig. Een normale gezichtscreme voldoet meestal ook prima als oogcreme.

8 - Hydrateren/beschermen:
Als allerlaatste stap wordt een gezichtscreme of iets vergelijkbaars aangebracht. Op zomerse dagen is een zonnebescherming aan te raden, deze kan dan meestal in plaats van een gezichtscreme worden gebruikt. UV-straling is de belangrijkste reden van huidveroudering en de voornaamste reden dat mensen rimpels en andere huidproblemen krijgen op oudere leeftijd.

Een gezichtscreme heeft als voornaamste doel om vocht in de huid vast te houden en de huid te ondersteunen met herstelwerkzaamheden. Ook het algemeen aanzien van de huid kan behoorlijk verbeteren met een goede gezichtscreme, doordat de huid gladder, egaler en gaver lijkt. Zoals met alle huidverzorgingsproducten moet ook een gezichtscreme voor langere tijd (1 tot 3 maand) gebruikt worden om zichtbare resultaten te krijgen.

De hoeveelheid ter grootte van een parel of kleine knikker is meestal genoeg voor het hele gezicht. Eventueel kan je een kleine hoeveelheid creme vermengen met een hele kleine hoeveelheid water om het smeren makkelijker te maken, ook is het hierdoor makkelijker om een groter gebied te besmeren met een kleinere hoeveelheid creme. Vermijd het gebruik van te veel creme, omdat dit een tegengesteld (negatief) effect op de huid kan hebben, wat zich kan uiten in een doffe, glimmende, vette en onzuivere huid.

pi_48647002
en de laatste posts waren:
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:23 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Een droge huid kan je idd zo goed mogelijk behelpen. Net zoals een vette huid. Iedere dag je gezicht wassen met een goede, maar milde gezichtsreiniger. Geen vette substanties op je huid smeren, maar een luchtige daglotion voor een vette huid. De talgdistributie verbeteren (minder vette huid en voorkomen/verminderen van meeeters) met dagelijks gebruik van een BHA product. Overtollige talg regelmatig absorberen met een masker. En zorgen dat je altijd een paar tissues bij je hebt, waar je door voorzichtig te deppen (niet te wrijven) overtollig talg mee kan absorberen.
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:45 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Ik gebruik al dagelijks een BHA product en was mijn gezicht regelmatig. Een masker doe ik ook regelmatig. Deze 2 middelen helpen ook maar erg kort en onvoldoende. Ik blijf namelijk erg snel een vette huid krijgen
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef K-mail het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik door de zon wel een stuk minder last van puistjes enzo... Nu kan mijn huid erg goed tegen zonlicht, en verbrand k bijna nooit.

Iemand ervaring met die scheermesjes met trilfunctie?
Wat een werk zeg....
pi_48647655
Ik vind het mooi. Gezichtsverzorging voor mannen.... Maar niks voor mij. Ik zou me denk ik een vrouw voelen als ik met de Nivea, Oil of Olaz of whatever over mijn gezicht zou moeten gaan.

Ik ving laatst ook een glimp op van een of ander make-over programma, waarin die Mari vd Ven vertelde dat mannen make-up het helemaal gaat maken.

Sorry, maar dan word ik niet goed.
Verder succes ermee!
pi_48650612
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik vind het mooi. Gezichtsverzorging voor mannen.... Maar niks voor mij. Ik zou me denk ik een vrouw voelen als ik met de Nivea, Oil of Olaz of whatever over mijn gezicht zou moeten gaan.

Ik ving laatst ook een glimp op van een of ander make-over programma, waarin die Mari vd Ven vertelde dat mannen make-up het helemaal gaat maken.

Sorry, maar dan word ik niet goed.
Verder succes ermee!
Gezichtsverzorging is maar make-up zie ik ook niet zitten. Maar wie weet over 20 jaar...

Overigens zijn de merken die jij noemt echt voor vrouwen Heel veel merken hebben speciale mannenlijnen Hebben tenminste geen vreemde geurtjes enzo
pi_48650720
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:22 schreef K-mail het volgende:

[..]

Gezichtsverzorging is maar make-up zie ik ook niet zitten. Maar wie weet over 20 jaar...

Overigens zijn de merken die jij noemt echt voor vrouwen Heel veel merken hebben speciale mannenlijnen Hebben tenminste geen vreemde geurtjes enzo
Ja goed, ik heb me er dus duidelijk ook niet in verdiept. Maar zou dit te maken hebben met het fenomeen ' Metrosexual ' ?
pi_48651057
quote:
5 - Exfoliëren (met BHA of AHA):
Exfoliëren houdt in dat je de bovenste dode huidlaag beetje bij beetje verwijderd, waardoor een nieuwe verse frisse huid weer tevoorschijn komt. Exfoliëren kan je doen door regelmatig te scrubben, maar ook door fruitzuren, zoals salicylzuur (beta hydroxy acid) of glycolzuur (alpha hydroxy acids) producten te gebruiken. Dit soort producten zorgen ervoor dat onzuiverheden beter worden verwijderd en dat poriën minder snel verstoppen. Omdat de huid dunner wordt gemaakt is het vooral in de zomer van belang dat de huid wordt beschermd tegen UV-straling. Exfoliëren met fruitzuren verwijderd alleen overbodige dode huidcellen, er wordt nooit te veel huid verwijderd en zeker nooit levende huid. Verminder het gebruik als er huidirritaties optreden, zoals droogheid, roodheid en afschilfering van de huid. Fruitzuren zijn in meerdere vormen verkrijgbaar, zoals vloeistof, gels en cremes.

6 - Probleembehandeling:
Voor mensen met een probleemhuid waarbij acne, meeëters en een onzuivere huid een centrale rol spelen, kan het gebruik van benzyolperoxide, tretinoine en/of topische antibiotica een belangrijke rol spelen om deze problemen aan te pakken. Vooral in combinatie met salicylzuur of glycolzuur zijn zeer goede resultaten mogelijk. Begin eerst om de dag met het aanbrengen van 1 of meerdere producten, bouw het dan langzaam op naar dagelijks gebruik tot maximaal 2x per dag. Wanneer de huid droog of rood wordt, gaat schilferen of wanneer andere irritaties optreden, verminder dan het gebruik totdat de irritaties weer wegtrekken. Benzyolperoxide en tretinoine kunnen niet vlak na elkaar gebruikt worden omdat de werking dan geneutraliseerd wordt, laat hier minimaal 8 tot 12 uur tussen zitten.
Welke producten zou ik hiervoor kunnen gebruiken? Ik heb namelijk niet echt iemand zien praten over deze stappen, ik zelf gebruik face wash en scrub van biotherm homme.
pi_48651190
@kevin_: Welk BHA product gebruik je?
pi_48651521
@K-mail: of je nou snel of niet verbrand maakt vrij weinig uit! Je huid zal toch verouderen en beschadigen door de zon. Je zal er alleen minder snel een acute reactie (roodheid/pijnlijkheid) zien.
pi_48652743
Welk middeltje helpt nu tegen wallen behalve genoeg slapen en geen stress?
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:13:41 #11
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_48688126
haha.. make-up voor manne gaat het dus echt NIEt worden. metrosexueel zijn is dit jaar al uit, dus denk maar niet dat make-up voor de man het gaat worden.

tijd om het scheermes even te laten liggen.

OT. veel water drinken helpt bij mij zeer goed tegen onzuivere huid

( 3 liter per dag)
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_48699137
tvp
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:49:24 #13
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_48780989
wie kan mij de prijzen noemen van de mannenlijn van Shiseido? Dwz de Cleansing Foam, de Scrub, Moisterizing Emulsion en de Total Revitalizer. Kan de prijzen erg moeilijk vinden.
  zondag 29 april 2007 @ 15:48:57 #14
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_48836899
is dit topic dood of wat?
pi_48844215
Producten van shiseido zitten volgens mij tussen de 15 en 30 euro. Nog nooit iets van shiseido gekocht dus preciezer kan ik niet zijn. Ik heb zelf mijn pakje van Paula's choice 2 dagen binnen en ben benieuwd of het werkt. Het voelt in ieder geval goed op mijn huid. Ik was blij verrast over de simpelheid van de verpakking en de extreem duidelijke teksten op de producten.
pi_48844294
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:48 schreef koejoeloek het volgende:
is dit topic dood of wat?
Ja zo zie je maar weer, Huidverzorging voor de man word geen trend, anders zou dit topic al 1000 reply's hebben.
Later.
  zondag 29 april 2007 @ 18:11:46 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_48844525
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Gekkes het volgende:

[..]

Ja zo zie je maar weer, Huidverzorging voor de man word geen trend, anders zou dit topic al 1000 reply's hebben.
volgens mij is het wel een trend, maar zijn mannen gewoon nuchterder in hun verzorging (dus wordt er niet uitgebreid over gepost)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48845757
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:22 schreef K-mail het volgende:

[..]

Gezichtsverzorging is maar make-up zie ik ook niet zitten. Maar wie weet over 20 jaar...

Overigens zijn de merken die jij noemt echt voor vrouwen Heel veel merken hebben speciale mannenlijnen Hebben tenminste geen vreemde geurtjes enzo
Ik denk dat de trend van mannen die make up zéér langzaam zal opkomen.
tvp
pi_48846177
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:49 schreef koejoeloek het volgende:
wie kan mij de prijzen noemen van de mannenlijn van Shiseido? Dwz de Cleansing Foam, de Scrub, Moisterizing Emulsion en de Total Revitalizer. Kan de prijzen erg moeilijk vinden.
De scrub was minder dan 20 euro, en kon je elke dag gebruiken zei de mevrouw, ik vond t echter nix.
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:07:22 #20
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48934603
tvp

Ik heb last van een ontzettend vette, glimmende huid. Er kan wel een vetlaag van 1 mm op mijn neus ontwikkelen, echt dat je denkt: strooien

Wat bij mij enigzins helpt (niet 100%) zijn de Clearskin producten van Dr van der Hoog. Facewash, scrubgel, cleansing lotion (alhoewel dat aan de ingredientenlijst te zien gewoon alcohol met aspirine is ) en hydraterende creme. Producten tussen de 5-10 EUR per item. Ik vond dat veel totdat ik deze topicserie las



Iemand dezelfde ervaringen met hetzelfde merk, of van dit merk overgestapt op een beter/goedkoper alternatief?
Confidence through competence
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:14:29 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_48934788
whehehe, brings back memories... als klein glimmend pubertje heb ik ook die scrub en face wash van dr. van de hoog gebruikt, zat toen alleen in een minder hippe tube:



het was toen iets van 12 gulden ofzo voor een tube (veel geld) terwijl ik nu gerust 40 euro voor een gezichtscreme neer tel maar het hielp altijd prima tegen een vette huid en als je wat minder hormonen ontwikkelt en meer geld verdient kun je altijd gaan overstappen...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:24:12 #22
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48937017
Ik ben geen puber ik had Clearasil, ik ben een glimmende student maar dan niet *bling bling* glimmend!

Die tube heb ik trouwens ook nog. De Kruitvat had 2 jaar geleden (!) een actie met 33% korting voor Dr. vd Hoog spullen, dus ik had 5 tubes gehaald. Ik moet zeggen dat de nieuwe verpakking er inderdaad leuker uitziet, for what it's worth

Maareh... 40 EUR, zijn die dingen dan ook echt 5x zo goed als je er 5x meer voor betaalt?
Confidence through competence
pi_48937430
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:01 schreef Japin het volgende:
Ik heb zelf mijn pakje van Paula's choice 2 dagen binnen en ben benieuwd of het werkt. Het voelt in ieder geval goed op mijn huid. Ik was blij verrast over de simpelheid van de verpakking en de extreem duidelijke teksten op de producten.
Een paar dagen verder en het enige wat er gebeurd is dat ik meer puisten krijg. Komt wel vaker voor als je overstapt naar een ander product toch?
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:27:04 #24
3185 Adelante
To let it go now
pi_48939451
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben geen puber ik had Clearasil, ik ben een glimmende student maar dan niet *bling bling* glimmend!

Die tube heb ik trouwens ook nog. De Kruitvat had 2 jaar geleden (!) een actie met 33% korting voor Dr. vd Hoog spullen, dus ik had 5 tubes gehaald. Ik moet zeggen dat de nieuwe verpakking er inderdaad leuker uitziet, for what it's worth

Maareh... 40 EUR, zijn die dingen dan ook echt 5x zo goed als je er 5x meer voor betaalt?
oh, ik zie dat we niet eens zo veel schelen in leeftijd

en 40 euro betaal ik alleen voor gezichtscreme (biotherm homme age fitness), omdat het voor mij prima werkt. scrub en facewash van hetzzelfde merk zijn niet eens zo heel veel duurder dan de dr. vd hoog artikelen.

en het is denk ik een kwestie van uitproberen en wat voor jou werkt, dat werkt...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:28:56 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_48939543
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:36 schreef Japin het volgende:

[..]

Een paar dagen verder en het enige wat er gebeurd is dat ik meer puisten krijg. Komt wel vaker voor als je overstapt naar een ander product toch?
jup, je huid heeft altijd minimaal twee weken nodig om goed aan een ander product te wennen. de eerste paar dagen kan er een reactie ontstaan (roodheid/puistjes/vlekken), maar dat moet nooit erger worden na een week, maar langzaam afnemen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48962702
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

jup, je huid heeft altijd minimaal twee weken nodig om goed aan een ander product te wennen. de eerste paar dagen kan er een reactie ontstaan (roodheid/puistjes/vlekken), maar dat moet nooit erger worden na een week, maar langzaam afnemen.
In dat geval ben ik benieuwd hoe ik er over 2 weken uit zie
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:12:42 #27
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48964717
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef Japin het volgende:

[..]

In dat geval ben ik benieuwd hoe ik er over 2 weken uit zie
Lang, blond en grote tieten
Confidence through competence
pi_48968231
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lang, blond en grote tieten
Ik was niet van plan om met mijn vriendin van lichaam te wisselen. Maar je weet maar nooit wat er gebeurd natuurlijk.
pi_49038481
Even wat leven schoppen in dit topic.

Graag had ik wat aanraders voor een face wash, face scrub en een moisturizer. Daarvoor gebruik ik nu respectievelijk Clinique Liquid Face Wash - regular strength, Nivea Deap Cleansing Face Scrub en Biotherm Homme Aquapower.

Ik zat te denken om nu de Clinique Liquid Face Wash - extra strenght te kopen gezien die zich meer richt op de normale tot vettige huid (heb een vrij normale huid die wat vettiger aanvoelt met momenten). Alsook de Face Scrub van Clinique (van de Nivea had ik niet echt vorderingen gemerkt). Voor de moisturizer twijfel ik nog, iemand ervaring met de M Lotion en M Gel Lotion van Clinique (verschil hierin?). Op zich mag dit terug de aquapower worden, gezien die wel fris aanvoelde (wel vrij kleine tube en vrij duur).

Suggesties graag!
Bijt mijn tong af.
pi_49044017
Die scrub van clinique beviel mij erg goed, en je doet er behoorlijk lang mee. Die lotion is een stuk vetter dan de gel-lotion en meer geschikt voor de drogere huid, dus dan zou ik voor die laatste gaan. Ook wel rlxd dat die tubes in tegenstelling tot andere duurdere merken 100ml bevatten.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:50:08 #31
3185 Adelante
To let it go now
pi_49045885
Ik denk dat je misschien ook eens een andere dagcreme kunt overwegen. De Aquapower is erg fris en verkoelend, maar ik vind hem vrij vettig. Ik zou de T-Pur intense eens proberen (bij de douglas kun je wel een monster krijgen): deze is wat minder vet en voorkomt juist op de T (voorhoofd en neus) dat je gaat glimmen na een tijdje...



hij is even duur als de aquapower zie ik
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49057800
Alright, thx voor de adviezen, ik denk dat ik die ga bestellen via beautynet.de .

Wat valt er aan te raden voor meëeters op de neus? Ik weet dat deze nooit helemaal zullen weggaan, maar zijn er producten om het min of meer onder controle te houden?
Bijt mijn tong af.
  zondag 6 mei 2007 @ 12:15:32 #33
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49058046
Meeeters neus:
-ik geloof dat die slakkenslijm daarvoor best effectief is.
-verder heb je die strips toch? die je erop doet, laat drogen en er weer af haalt?
- ook ergens opgevangen dat teatree oliee voor meeeters goed is, maar dit is olie, dus dit betwijfel ik..

Van die maskertjes proberen, en alleen maar op je neus smeren?? kan je er iig wel lang meedoen
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zondag 6 mei 2007 @ 12:42:42 #34
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_49058723
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:24 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Het 8 stappenplan nader uitgelegd:

1 - Reinigen:
Het schoonmaken van het gezicht met een reinigingsmiddel heeft als doel om zichtbaar en onzichtbaar vuil te verwijderen. Dit is de eerste en belangrijkste stap in het voorkomen van onzuiverheden. Wanneer de huid trekt en droog aanvoelt na het reinigen, dan is de gebruikte facewash te agressief of de temperatuur van het water te heet. Ook te lang douchen is ongunstig voor de huid en kan voor een trekkerig gevoel zorgen.

2 - Scrubben/Masker:
Scrubben wordt gedaan met een vergelijkbaar middel als een facewash, alleen als extra zitten er kleine korrels in die een licht schurende werking op de huid hebben. Deze schurende werking zorgt ervoor dat dode huidcellen verwijderd worden, hierdoor voorkom je dat de poriën verstopt raken. De huid krijgt tevens een frissere uitstraling, omdat de huid geholpen wordt met zichzelf te vernieuwen. Scrubben valt onder de iets wat bredere term "exfoliëren".

Een masker wordt o.a. gebruikt om de doorbloeding te bevorderen, onzuiverheden te verwijderen, extra te hydrateren en om het algemeen aanzien tijdelijk te verbeteren. Afhankelijk van het precieze doel, zijn er diverse soorten maskers: kleimaskers, peel-off maskers, hydraterende maskers, exfoliërende maskers, etc. Scrubben heeft vaak meer effect dan een masker.

3 - Scheren:
Dit spreekt uiteraard voor zich. Experimenteer met diverse soorten scheerschuim, scheergel, scheercreme, scheerzeep en/of scheerolie. Met de haren mee scheren geeft de minste scheerirritatie, maar tegen de haren in scheren geeft het gladste resultaat. Nat scheren met een mesje geeft sowieso een beter resultaat dan droog scheren met een scheerapparaat. Scheren heeft tevens een exfoliërende werking op de huid, het helpt de huid dus vernieuwen.

4 - Toner:
Een toner is een vloeistof die voornamelijk door vrouwen wordt gebruikt, met als doel om de laatste restjes make-up te verwijderen. Voor mannen met een vette huid die liever geen cremes gebruiken, kan een toner een prima alternatief zijn om de huid te hydrateren, zorg er wel voor dat de toner geen alcohol bevat. Een toner kan ook dienen als extra reiningsmiddel, om er voor te zorgen dat de daaropvolgende creme beter in de huid trekt.

5 - Exfoliëren (met BHA of AHA):
Exfoliëren houdt in dat je de bovenste dode huidlaag beetje bij beetje verwijderd, waardoor een nieuwe verse frisse huid weer tevoorschijn komt. Exfoliëren kan je doen door regelmatig te scrubben, maar ook door fruitzuren, zoals salicylzuur (beta hydroxy acid) of glycolzuur (alpha hydroxy acids) producten te gebruiken. Dit soort producten zorgen ervoor dat onzuiverheden beter worden verwijderd en dat poriën minder snel verstoppen. Omdat de huid dunner wordt gemaakt is het vooral in de zomer van belang dat de huid wordt beschermd tegen UV-straling. Exfoliëren met fruitzuren verwijderd alleen overbodige dode huidcellen, er wordt nooit te veel huid verwijderd en zeker nooit levende huid. Verminder het gebruik als er huidirritaties optreden, zoals droogheid, roodheid en afschilfering van de huid. Fruitzuren zijn in meerdere vormen verkrijgbaar, zoals vloeistof, gels en cremes.

6 - Probleembehandeling:
Voor mensen met een probleemhuid waarbij acne, meeëters en een onzuivere huid een centrale rol spelen, kan het gebruik van benzyolperoxide, tretinoine en/of topische antibiotica een belangrijke rol spelen om deze problemen aan te pakken. Vooral in combinatie met salicylzuur of glycolzuur zijn zeer goede resultaten mogelijk. Begin eerst om de dag met het aanbrengen van 1 of meerdere producten, bouw het dan langzaam op naar dagelijks gebruik tot maximaal 2x per dag. Wanneer de huid droog of rood wordt, gaat schilferen of wanneer andere irritaties optreden, verminder dan het gebruik totdat de irritaties weer wegtrekken. Benzyolperoxide en tretinoine kunnen niet vlak na elkaar gebruikt worden omdat de werking dan geneutraliseerd wordt, laat hier minimaal 8 tot 12 uur tussen zitten.

7 - Oogcreme:
Een oogcreme wordt gebruikt om het gebied rondom te ogen te hydrateren en te beschermen. Afhankelijk van het type oogcreme, bestaat de mogelijkheid om wallen, kringen en fijne lijntjes te verminderen, verwacht hier echter geen spectaculaire resultaten. Een oogcreme moet gezien worden als een hulpmiddel en niet als een magische oplossing. Als men geen last heeft van wallen en kringen, is het aanschaffen van een aparte oogcreme meestal niet nodig. Een normale gezichtscreme voldoet meestal ook prima als oogcreme.

8 - Hydrateren/beschermen:
Als allerlaatste stap wordt een gezichtscreme of iets vergelijkbaars aangebracht. Op zomerse dagen is een zonnebescherming aan te raden, deze kan dan meestal in plaats van een gezichtscreme worden gebruikt. UV-straling is de belangrijkste reden van huidveroudering en de voornaamste reden dat mensen rimpels en andere huidproblemen krijgen op oudere leeftijd.

Een gezichtscreme heeft als voornaamste doel om vocht in de huid vast te houden en de huid te ondersteunen met herstelwerkzaamheden. Ook het algemeen aanzien van de huid kan behoorlijk verbeteren met een goede gezichtscreme, doordat de huid gladder, egaler en gaver lijkt. Zoals met alle huidverzorgingsproducten moet ook een gezichtscreme voor langere tijd (1 tot 3 maand) gebruikt worden om zichtbare resultaten te krijgen.

De hoeveelheid ter grootte van een parel of kleine knikker is meestal genoeg voor het hele gezicht. Eventueel kan je een kleine hoeveelheid creme vermengen met een hele kleine hoeveelheid water om het smeren makkelijker te maken, ook is het hierdoor makkelijker om een groter gebied te besmeren met een kleinere hoeveelheid creme. Vermijd het gebruik van te veel creme, omdat dit een tegengesteld (negatief) effect op de huid kan hebben, wat zich kan uiten in een doffe, glimmende, vette en onzuivere huid.

Slaan we nu niet een beetje te ver door?
Een keer een gezichtscreme gebruiken daar kan ik nog wel inkomen maar dit....
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_49059032
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:42 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Slaan we nu niet een beetje te ver door?
Een keer een gezichtscreme gebruiken daar kan ik nog wel inkomen maar dit....
Mja, dat vind ik ook een beetje overdreven... Ik zou zoiets alleen doen als je echt een probleemheid hebt, met heel veel acne ofzo... Ik bedoel schoonmaken, wellicht scrub en een creme erop is wel te doen... Scheren is natuurlijk ook noodzaak. Maar de rest is me wat te veel.
  zondag 6 mei 2007 @ 12:58:28 #36
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49059115
Misschien moet je je realiseren dat de OP gewoon een goed overzicht geeft van de mogelijkheden die er zijn: en niet dat als je iets niet doet, je in de hel beland.
Confidence through competence
  zondag 6 mei 2007 @ 17:46:38 #37
49106 maspro
Life is Sweet...
pi_49068199
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:42 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Slaan we nu niet een beetje te ver door?
Een keer een gezichtscreme gebruiken daar kan ik nog wel inkomen maar dit....
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef K-mail het volgende:
Huidverzorging voor de heren (deeltje 16)!

-----knip-----

!!Naar wens kunnen 1 of meerdere van de bovenstaande stappen weggelaten worden en kan je doorgaan met de daaropvolgende stap.

----knip-----

Alle heren en uiteraard ook dames zijn welkom!

Een quote uit de OP, I rest my case!

Tis gewoon een hele uitgebreidde OP, omdat in voorgaande topics steeds opnieuw dezelfde vragen werden gesteld. Nu staat mijn inziens gewoon verreweg de meeste info in de OP en in de 1st post.
Life is Bitter...
  zondag 6 mei 2007 @ 17:51:24 #38
49106 maspro
Life is Sweet...
pi_49068378
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien moet je je realiseren dat de OP gewoon een goed overzicht geeft van de mogelijkheden die er zijn: en niet dat als je iets niet doet, je in de hel beland.
Idd! Helemaal mee eens!

Tis gewoon meer een soort handleiding, geen verplichting.
Life is Bitter...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:38:26 #39
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49164273
zijn er mensen die ook:

eerst met wasgel gezicht reinigen,
en daarna met een lotion en wattenschijfje gezicht reinigen??

vraag me of of dat zin heeft
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_49164728
@RoodWitBlauw: Voegt weinig toe, tenzij je zware makeup draagt waar nog restjes van blijven na het gezichtwassen met wasgel.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:52:31 #41
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49167493
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef RoodWitBlauw het volgende:
zijn er mensen die ook:

eerst met wasgel gezicht reinigen,
en daarna met een lotion en wattenschijfje gezicht reinigen??

vraag me of of dat zin heeft
Ik vraag me dat ook af, aangezien de lotion voor 99% uit alcohol bestaat. De overige 1% is om het leuk te maken: Aloe Vera, vitamine e, en andere meuk.

Ook is het soms tegenstrijdig: wordt er vaak gezegd dat je na het scheren geen (alcohol houdende) after shave op je kin moet plonsen; lotion is dus gewoon alcohol, dus mag je dat dan niet gebruiken nadat je je gezicht gewassen en geschoren hebt

Beetje vreemd dus. Maar lotion lijkt me idd het minst belangrijke deel van de verzorging. Ik gebruik het eigenlijk alleen na een scrub: om eventuele schrammetjes te ontsmetten.
Confidence through competence
pi_49177187
@Stereotomy: ik denk dat je lotion met tonic verwart... Een lotion is een vloeibare cremige substantie..
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:31:06 #43
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49179419
Op mijn tonic staat "cleansing lotion"

Transparante, niet gekleure vloeistof. Eigenlijk gewoon alcohol.
Confidence through competence
pi_49182188
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:49 schreef koejoeloek het volgende:
wie kan mij de prijzen noemen van de mannenlijn van Shiseido? Dwz de Cleansing Foam, de Scrub, Moisterizing Emulsion en de Total Revitalizer. Kan de prijzen erg moeilijk vinden.
Cleasing Foam 24-28 euro
Scrub idem
Moisturizing Emulsion idem

Total Revitalizer
57-65 euro.
JOHNNY HEITINGA
pi_49182365
Nou, ik ging gister nieuwe dagcreme halen, maar twijfelde of ik weer dezelfde (clarins kost 35 euro) zou kopen... Na wat praten met de verkoopster van de Douglas, vraagt ze zo: maaree scheer je je al? Ik stond daar echt van Ja, al een jaar ofzo... Ohw , ohw

Blijkbaar werkt mn nieuwe scheermes (fusion power)+andere verzorging wel erg goed...

Deze mevrouw zei ook dat de Clarins creme een hydratant en after-shave in één was. Dus toch nog maar een keer gekocht, en dit keer wel goed bijhouden hoe lang ik er nou mee doe. 35 euro is toch wel veel... En ik heb er hoogstens 4 maanden meegedaan, als het niet korter was.
pi_49182476
Clarins gaat idd snel op jah.
Die van Shiseido gaan lang mee. Ongeveer 9 maanden bij mij.
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:45:15 #47
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_49185225
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:42 schreef Camplo het volgende:
Clarins gaat idd snel op jah.
Die van Shiseido gaan lang mee. Ongeveer 9 maanden bij mij.
heb je 9 maanden gedaan met moisterizer van Shiseido? wow ik heb um ook gekocht namelijk, gebruik nu Zirh Clean in combinatie met shiseido moisterizeing emulsion overdag (glimt minder dan zirh) en savonds protect... en werkt echt super me huid is nog nooit zo mooi geweest
pi_49186140
Wat is dat Zirh Clean precies? Wou ik op overgaan maar nog nooit gedaan.

Fijn spul?
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:20:59 #49
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_49186732
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef Camplo het volgende:
Wat is dat Zirh Clean precies? Wou ik op overgaan maar nog nooit gedaan.

Fijn spul?
Zirh clean is voor mij essentieel, want zonder Zirh Clean heb ik puistjes, in die cleanser zitten grote hoeveelheden fruitzuren (aha's) en die zorgen er bij mij echt voor dat ik geen last heb van puistjes. Als je het wilt gaan kopen, raad ik je wel aan om voordat je het koopt te vragen of je even mag ruiken, tis de bedoeling dat het lekker ruikt namelijk, ik heb aantal keer gehad dat het enorm stonk, dat komt omdat ie dan telang in de winkel staat. Gebeurd vaak bij die massa winkels als Ici-Paris waar dat soort producten niet vaak verkocht worden. Ik vind het persoonlijk de beste cleanser die er is, en relatief goedkoop 18.50 euro
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:43:40 #50
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49187723
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Zirh clean is voor mij essentieel, want zonder Zirh Clean heb ik puistjes, in die cleanser zitten grote hoeveelheden fruitzuren (aha's) en die zorgen er bij mij echt voor dat ik geen last heb van puistjes. Als je het wilt gaan kopen, raad ik je wel aan om voordat je het koopt te vragen of je even mag ruiken, tis de bedoeling dat het lekker ruikt namelijk, ik heb aantal keer gehad dat het enorm stonk, dat komt omdat ie dan telang in de winkel staat. Gebeurd vaak bij die massa winkels als Ici-Paris waar dat soort producten niet vaak verkocht worden. Ik vind het persoonlijk de beste cleanser die er is, en relatief goedkoop 18.50 euro
Thx voor de tip!

werkt dat spul ook goed voor een lichte onzuivere huid ( zonder echte puisten)??
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_49188800
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Zirh clean is voor mij essentieel, want zonder Zirh Clean heb ik puistjes, in die cleanser zitten grote hoeveelheden fruitzuren (aha's) en die zorgen er bij mij echt voor dat ik geen last heb van puistjes. Als je het wilt gaan kopen, raad ik je wel aan om voordat je het koopt te vragen of je even mag ruiken, tis de bedoeling dat het lekker ruikt namelijk, ik heb aantal keer gehad dat het enorm stonk, dat komt omdat ie dan telang in de winkel staat. Gebeurd vaak bij die massa winkels als Ici-Paris waar dat soort producten niet vaak verkocht worden. Ik vind het persoonlijk de beste cleanser die er is, en relatief goedkoop 18.50 euro
Mooi, ga ik toch eens voor kijken.
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:21:08 #52
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_49189543
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Thx voor de tip!

werkt dat spul ook goed voor een lichte onzuivere huid ( zonder echte puisten)??
licht onzuiver maar zonder puisten, waar moet ik dan aandenken? rode vlekjes enzo? In principe denk ik van wel, aangezien aha's ervoor zorgen dat de bovenste delen van je huid zich gaan vernieuwen, dus irritaties en puistjes gaan er sneller door weg. Of het voor jou werkt is altijd persoonlijk, voor mij kan het een super product zijn, voor jou kan het een hels kutproduct zijn. Dat is kwestie van proberen, maar in principe zou het wel voor je kunnen werken ja. Voor zover ik weet is Zirh het enige merk wat zoveel aha's in zijn cleanser stopt
pi_49195463
@koejoeloek: aha's in cleanser is totaal nutteloos. Het contact moment met de huid is veel te kort. Ze spoelen gewoon weg.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:54:46 #54
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_49202949
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:12 schreef kwahgib het volgende:
@koejoeloek: aha's in cleanser is totaal nutteloos. Het contact moment met de huid is veel te kort. Ze spoelen gewoon weg.
zo nutteloos dat als ik een ander product gebruik ik gelijk last van puisten heb, je hebt geen idee waar je het over hebt,dat moge duidelijk zijn
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:13:18 #55
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49204050
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

zo nutteloos dat als ik een ander product gebruik ik gelijk last van puisten heb, je hebt geen idee waar je het over hebt,dat moge duidelijk zijn
Beetje zwaar overdreven.

Fruitzuren.... lekker generieke benaming voor? Welke specifieke zuren?
Confidence through competence
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:26:45 #56
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49204833
Ik zal eens kijken of die ZIRH geld voor zn waar is...


keep u posted!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:31:13 #57
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49205075


Ik zou zweren dat er iets met water stond hierboven
Confidence through competence
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:32:33 #58
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_49205127
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Beetje zwaar overdreven.

Fruitzuren.... lekker generieke benaming voor? Welke specifieke zuren?
Denk je dat ik heel aandachtig de achterkant van die fles ga lezen? En vervolgens aan de naam kan zien of het een fruitzuur is? Ze werken simpelweg voor mij, als jij vind dat dat niet zo is, prima, maar vind het knappe constatering als je me niet kent
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:33:20 #59
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49205170
ja.. maar ik dacht zal niet offtopic gaan lullen, kan daar dan beter een nieuw topic over openen.

maareh voor de geinteresserden onder ons:

3 liter water per dag is een must, daarna kan je met producten je resultaat "optimaliseren" ..
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_49205217
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Beetje zwaar overdreven.

Fruitzuren.... lekker generieke benaming voor? Welke specifieke zuren?
Alpha Hydroxy Acid's.
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:35:34 #61
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49205286
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Denk je dat ik heel aandachtig de achterkant van die fles ga lezen? En vervolgens aan de naam kan zien of het een fruitzuur is? Ze werken simpelweg voor mij, als jij vind dat dat niet zo is, prima, maar vind het knappe constatering als je me niet kent
Jezus, kijk eens wat verder dan je neus lang is

Als je de exacte zuren weet, kun je andere gebruikers erover informeren, kijken welke uitgebreidere mogelijkheden te zijn bij andere producten, welke actieve ingredienten een rol spelen, etc. etc.

Dát is het doel van dit topic.

Alleen smeren en roepen dat het werkt, tja, daar heb je geen forum voor nodig.
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:34 schreef Camplo het volgende:

[..]

Alpha Hydroxy Acid's.
Ah, glycolic acid (glycolzuur?) en melkzuur dus.

[ Bericht 9% gewijzigd door Stereotomy op 09-05-2007 22:41:41 ]
Confidence through competence
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:35:43 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_49205295
2 liter vocht (hoeft niet perse water te zijn) op een dag is ruim voldoende om je organen (incl. huid) te reinigen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:46:26 #63
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49205840
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef Adelante het volgende:
2 liter vocht (hoeft niet perse water te zijn) op een dag is ruim voldoende om je organen (incl. huid) te reinigen.
Ja, dit is voor een normale huid.

Indien je een wat onzuivere huid hebt is het denk ik aan te raden ( om goed resultaat te zien) om 3 liter water per dag te drinken...

pin me er niet op vast, aint no doctor!

Het helpt iig voor mij wel goed
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:41:48 #64
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_49208406
Heb een apart topic hiervoor geopend maar zo kunnen de vaste posters in dit topic met info het sowieso ook lezen

Had een vraagje:
Het zit zo, sinds ik Roaccutane heb geslikt in het verleden heb ik geen puistjes meer. Waar ik wel veel last van heb is een onregelmatige huidopbouw. Dat houdt in dat ik een onzuivere huid heb met bultjes die hard zijn. De medische term is keratose of diskeratose ofzoiets ( geloof ik ).
Het komt vooral op als bijv. het weer verandert. Je huid maakt dan heel snel nieuwe cellen op bepaalde delen van je gezicht waardoor er een onregelmatig huidrelief ontstaat. De ene keer is het helemaal gaaf zonder die harde bultjes, de andere keer zit mn hele gezicht eronder.
Scrubben ( Nivea ) heb ik geprobeerd, maar werkt niet echt goed. Ik heb Skinset van Vichy geprobeerd, en merk wel verbetering, maar echt goed helpen doet het ook niet.
Beetje een specifiek probleem maar weet iemand een product wat helpt tegen zulke onregelmatigheden??
Zijn dus geen puistjes maar echt verschil in relief ( bultjes, vlekjes enz. )

Alvast bedankt!
pi_49209252
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

zo nutteloos dat als ik een ander product gebruik ik gelijk last van puisten heb, je hebt geen idee waar je het over hebt,dat moge duidelijk zijn
Een beetje simplistische reactie. Dat je cleanser goed werkt, dat geloof ik best. Maar dat ligt niet aan de AHA's die er in zitten, aangezien die een veel langere contact periode nodig hebben met je huid dan je via een cleanser kan krijgen. Ten tweede zijn AHA's niet eens echt effectief bij een vettige / onzuivere huid waar jij het over hebt. Aangezien AHA's niet vetoplosbaar zijn, BHA's wel. Ze kunnen dus niet doordringen in je porien (zie: Global Cosmetic Industry, November 2000, pagina 56–57).

Een kreet als dat ik geen idee heb waar ik het over heb, is niet echt aardig van je.
pi_49209346
@ThaGuitarmaistro: Probeer een product met AHA/BHA's eens. Dat lost de dode huidcellen op, die waarschijnlijk voor een deel voor de onregelmatigheden zorgen. Misschien heb je daar effect mee. Succes!
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:17:13 #67
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_49218279
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:07 schreef kwahgib het volgende:
@ThaGuitarmaistro: Probeer een product met AHA/BHA's eens. Dat lost de dode huidcellen op, die waarschijnlijk voor een deel voor de onregelmatigheden zorgen. Misschien heb je daar effect mee. Succes!
Ok thnx.
In welke producten zit dat zoal?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:22:49 #68
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49265131
Net even flessie Clean van ZIRH gehaald bij de ICI Paris XL voor 18 eurootjes..

spul ruikt wel vaag( citroen-achtig?).. maar dat zal wel...

Dit weekeinde maar eens gaan proberen!

ik hou jullie op de hoogte

[ Bericht 3% gewijzigd door RoodWitBlauw op 11-05-2007 15:09:41 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:36:17 #69
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49268334
misschien een ideetje om die ZIRH Clean als je je gezicht ermee wast, niet meteen het eraf wassen, maar bijvoorbeeld 5 minuten op je gezicht laten zitten voor je het eraf spoelt.

Zo kunnen die fruitzuren zn werk doen.. (?)

[ Bericht 0% gewijzigd door RoodWitBlauw op 11-05-2007 14:56:11 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:11:46 #70
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_49269821
Zit er veel verschil in een facewash van 5 euro van de etos en eentje van 35 euro van Biotherm, clinique of een ander merk? Vind het nogal belachelijk duur allemaal eigenlijk..
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:12:57 #71
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49269880
Niet dat ik weet, maar ik merk wel dat de "duurdere merken" meestal ook een bter resultaat hebben. Maar je moet maar kijken wat bij jouw goed werkt..

Goedkope aanrader vanaf mijn kant:

Voor de onzuivere huid:

-Teatree-lijn van de kruidvat ( rond de 2 euro per produkt)
-Lijn van Vichy Normaderm (14 euro per produkt??)

kwestie van trail and error!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_49271266
nee bijna geen verschil meestal. het gaat vooral om de ingredienten
pi_49277706
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
misschien een ideetje om die ZIRH Clean als je je gezicht ermee wast, niet meteen het eraf wassen, maar bijvoorbeeld 5 minuten op je gezicht laten zitten voor je het eraf spoelt.

Zo kunnen die fruitzuren zn werk doen.. (?)
Dat is vragen om irritaties (die je huid kwetsbaar maken). Cleansers zijn niet bedoeld om zo lang op de huid te zitten.
  maandag 14 mei 2007 @ 15:42:19 #74
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49367315
Nou..
ik heb het gebruikt, die ZIRH Clean.. en potverdomme, wat is dat lekker spul, ruikt lekker, en huid wordt er lekker rustig van.
wel de eerste keer schrale vlekjes gekregen nast mijn neus. maar das alweer verdwenen.

hou jullie op de hoogte hoe ik het produkt ervaar!!

ciao
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  maandag 14 mei 2007 @ 15:53:12 #75
3185 Adelante
To let it go now
pi_49367770
Ben idd benieuwd naar je culinaire recensie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 14 mei 2007 @ 16:03:45 #76
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49368193
Culinaire recensie??

ik heb zelf geen last meer van puistjes.. die dingen zijn al aantal jaar verdwenen. Wat ik wel overhield is een beetje een onzuivere huid, met af en toe nog een oppervlakkig puistje en wat meeeters....
Verder is het wel beetje zichtbaar dat ik puistjes heb gehad op bepaalde plekken, maar zeker geen " maanlandschap"

ik heb het gevoel dat die ZIRH de rode vlekjes e.d. helpt weg te nemen
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_49518325
ik heb nog wel redelijk veel last van puistjes.
goddank dat ik nog steeds geen baardgroei heb, ik zou echt niet weten hoe ik dat dan zou moeten scheren ofzo. Mn puistjes zitten namelijk vooral op de gebieden waar ook stoppeltjes het meest naar boven komen. Iemand trouwnes nog tips voor goede producten die die bij dit stappenplan goed bruikbaar zijn tegen acne? Vaak heb ik het idee dat veel soorten scheerschuim niet echt goed zijn voor mn huid....
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:32:41 #78
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49535145
Nee.. klopt.. maar mijn idee is ook dat je toch beter nat kan scheren dan met apparaat.

Werkt iig bij mij minder irriterend
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  maandag 21 mei 2007 @ 14:37:37 #79
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_49607320
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:51 schreef blacktimothy12 het volgende:
ik heb nog wel redelijk veel last van puistjes.
goddank dat ik nog steeds geen baardgroei heb, ik zou echt niet weten hoe ik dat dan zou moeten scheren ofzo. Mn puistjes zitten namelijk vooral op de gebieden waar ook stoppeltjes het meest naar boven komen. Iemand trouwnes nog tips voor goede producten die die bij dit stappenplan goed bruikbaar zijn tegen acne? Vaak heb ik het idee dat veel soorten scheerschuim niet echt goed zijn voor mn huid....
Iets wat voor mij heel goed gewerkt heeft, het klinkt misschien raar, maar leer om voortaan op je rug met je hoofd naar boven te slapen. Tis Ten eerste beter voor je lichaam om in een rechte houding te slapen, in plaats van op een zij, maar je gezicht wat heel de nacht met een kant in een kussen ligt gedrukt, weinig zuurstof krijgt, is natuurlijk niet de meest optimale omstandigheid. Toen ik nog heel last van puistjes had, voornamelijk ook op me wang, en dan ook nog eens aan 1 kant voornamelijk, hielp het enorm.
  maandag 21 mei 2007 @ 16:22:27 #80
3185 Adelante
To let it go now
pi_49611243
je kussensloop twee keer in de week verschonen helpt ook... en veel water drinken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49624059
@koejoeloek: Zuurstof is redelijk slecht voor de huid. Vrije zuurstofradicalen zijn een van de oorzaken van verouderende huid. Juist wat de meeste moisterizers doen is een laagje op de huid aanbrengen die contact met zuurstof vermindert.
pi_49666998
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:51 schreef blacktimothy12 het volgende:
ik heb nog wel redelijk veel last van puistjes.
goddank dat ik nog steeds geen baardgroei heb, ik zou echt niet weten hoe ik dat dan zou moeten scheren ofzo. Mn puistjes zitten namelijk vooral op de gebieden waar ook stoppeltjes het meest naar boven komen. Iemand trouwnes nog tips voor goede producten die die bij dit stappenplan goed bruikbaar zijn tegen acne? Vaak heb ik het idee dat veel soorten scheerschuim niet echt goed zijn voor mn huid....
Iets wat voor mij heel goed gewerkt heeft, het klinkt misschien raar, maar leer om voortaan op je rug met je hoofd naar boven te slapen. Tis Ten eerste beter voor je lichaam om in een rechte houding te slapen, in plaats van op een zij, maar je gezicht wat heel de nacht met een kant in een kussen ligt gedrukt, weinig zuurstof krijgt, is natuurlijk niet de meest optimale omstandigheid. Toen ik nog heel last van puistjes had, voornamelijk ook op me wang, en dan ook nog eens aan 1 kant voornamelijk, hielp het enorm.
Ik probeer idd al zoveel mogelijk op mn rug te slapen, niet dat dit altijd lukt. Daarnaast ligt het ook niet echt lekker Ik doe dit eigenlijk niet omdat mn huid anders te weinig zuurstof krijgt, maar vooral omdat door te woelen met je gezicht over het kussen je de puistjes kapot maakt, waardoor je de hele nacht de bacterien over je hele gezicht wrijft, met als gevolg meer acne. Maar nu je het zegt, jouw zuurstof idee klinkt ook heel aannemelijk
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:47:06 #83
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49667123
Gebruik hier nu al een tijdje de facewash van het Kruidvat huismerk en dat spul werkt prima. Had altijd een wat vettige huid en af en toe was mee-eters/puistjes maar dat is nu dus helemaal voorbij.
pi_49667178
Zijn biergisttabletten trouwens echt het proberen waard? (om de prijs hoef ik het iig niet te laten)
Zijn er nog verschillen in kwaliteit of is het Kruidvat huismerk gwoon goed. Iets van 2 euro voor 470 pillen meen ik
pi_49845243
Kan het zijn dat je huid afhankelijk wordt van al die meuk die je gebruikt? Ik probeer nu door veel water te drinken/regelmatiger scheren/stoppen met roken ( ) kijken of er verbetering in komt. Ik zag dat het sowieso twee weken duurt voordat je er iets nuttigs over kan zeggen..

Tot nu toe beste resultaten gehad met antibiotica (2x geprobeerd, 2e keer werkte het al nauwelijks meer) en Vichy (had het idee dat dat na 4-6 weken ook al niet meer het resutaat had dat ik graag wilde)...

Gebruik nu dus even niks meer hou jullie op de hoogte!
  maandag 28 mei 2007 @ 17:34:38 #86
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_49857723
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:12 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Niet dat ik weet, maar ik merk wel dat de "duurdere merken" meestal ook een bter resultaat hebben. Maar je moet maar kijken wat bij jouw goed werkt..

Goedkope aanrader vanaf mijn kant:

Voor de onzuivere huid:

-Teatree-lijn van de kruidvat ( rond de 2 euro per produkt)
-Lijn van Vichy Normaderm (14 euro per produkt??)

kwestie van trail and error!
Die tea-tree lijn van kruidvat werkt als de nete.
Een probleem, mijn huid wordt er kurkdroog van. Echt raar. Alle onzuiverheden verdwijnen maar het schilfert als de ziekte. Nadat ik gedoucht heb kan ik ook niet meer zonder vochtinbrengende creme, zo erg trekt het.
Dat kan toch ook niet normaal zijn??
Wil het graag blijven gebruiken maar dit is geen doen....
pi_49902813
dan gebruik je te veel...
pi_49907899
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:34 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Die tea-tree lijn van kruidvat werkt als de nete.
Een probleem, mijn huid wordt er kurkdroog van. Echt raar. Alle onzuiverheden verdwijnen maar het schilfert als de ziekte. Nadat ik gedoucht heb kan ik ook niet meer zonder vochtinbrengende creme, zo erg trekt het.
Dat kan toch ook niet normaal zijn??
Wil het graag blijven gebruiken maar dit is geen doen....
Ik zou er mee stoppen dan. Dat heb je vaak met goedkope cosmeticalijnen. Heel aggressief. Doet je huid meer kwaad dan goed.
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:30:05 #89
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_49916727
Heb er ook last van... na die wasgel van teatree, gaat de huid tussen mijn wang en mijn neus heel schilferen en ziet er beetje rood uit.

ben nu overgestapt naar ZIRH
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:15:29 #90
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_49920172
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:26 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Ik zou er mee stoppen dan. Dat heb je vaak met goedkope cosmeticalijnen. Heel aggressief. Doet je huid meer kwaad dan goed.
Het lijkt wel het enige wat een klein beetje werkt...
Heb al zoveel geprobeerd. Vichy Skinset en Normaderm, Nivea for Men, Slakkenslijm, Tea Tree enz.
Gewoon niks helpt. Heb niet echt puisten maar gewoon onregelmatigheden, harde bultjes, dat soort meuk.
Denk dat ik maar gewoon stop met al die troep. Het enige wat bij mij ooit verschil heeft gemaakt is Roaccutane, toen ik nog wat meer last van acne....
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:43:04 #91
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_50005514
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:15 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Het lijkt wel het enige wat een klein beetje werkt...
Heb al zoveel geprobeerd. Vichy Skinset en Normaderm, Nivea for Men, Slakkenslijm, Tea Tree enz.
Gewoon niks helpt. Heb niet echt puisten maar gewoon onregelmatigheden, harde bultjes, dat soort meuk.
Denk dat ik maar gewoon stop met al die troep. Het enige wat bij mij ooit verschil heeft gemaakt is Roaccutane, toen ik nog wat meer last van acne....
Het lijkt wel of ik er patent op heb, maar heb je weleens ZIRH clean geprobeert? Overigens kan het ook liggen aan welke producten je gebruikt, ik ga er vanuit dat jij een gemengde/vette huid hebt, als je dan creme gaat gebruiken voor een normale huid bijv, dan vraag je om problemen. Heb je al eens geprobeert te stomen? dat is vaak beter dan scrubben, omdat je bij scrubben de puistjes ook openscrubt en dan blijf je bezig. Bovendien kan het liggen aan je voeding, in mijn geval merk ik aanzienlijk verschil wanneer ik zuivel uit me voeding weghaal, dus neem eens weekje geen melk en aanverwante producten en kijk eens of dat werkt.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:47:34 #92
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50007439
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:43 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Het lijkt wel of ik er patent op heb, maar heb je weleens ZIRH clean geprobeert? Overigens kan het ook liggen aan welke producten je gebruikt, ik ga er vanuit dat jij een gemengde/vette huid hebt, als je dan creme gaat gebruiken voor een normale huid bijv, dan vraag je om problemen. Heb je al eens geprobeert te stomen? dat is vaak beter dan scrubben, omdat je bij scrubben de puistjes ook openscrubt en dan blijf je bezig. Bovendien kan het liggen aan je voeding, in mijn geval merk ik aanzienlijk verschil wanneer ik zuivel uit me voeding weghaal, dus neem eens weekje geen melk en aanverwante producten en kijk eens of dat werkt.
Ik heb een vrij droge tot gemengde huid. Voor de Roa-kuur was het behoorlijk vet, erna erg droog. Ik heb dan ook nauwelijks puistjes maar zoals ik eerder beschreef wel allerlei soorten onzuiverheden ( bultjes, puistjes zonder inhoud, enz ). Werkt die ZIRH ook voor de droge huid?
Stomen heb ik eigenlijk nooit geprobeerd, maar ik vraag me af of dat nut heeft als je geen ontstekingen/puistjes hebt.
Voeding lijkt inderdaad soms wel mee te spelen, maar kan hier moeilijk vat op krijgen, omdat het de ene keer niks doet en de andere keer weer problemen veroorzaakt.......
  vrijdag 1 juni 2007 @ 18:05:32 #93
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_50008031
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Ik heb een vrij droge tot gemengde huid. Voor de Roa-kuur was het behoorlijk vet, erna erg droog. Ik heb dan ook nauwelijks puistjes maar zoals ik eerder beschreef wel allerlei soorten onzuiverheden ( bultjes, puistjes zonder inhoud, enz ). Werkt die ZIRH ook voor de droge huid?
Stomen heb ik eigenlijk nooit geprobeerd, maar ik vraag me af of dat nut heeft als je geen ontstekingen/puistjes hebt.
Voeding lijkt inderdaad soms wel mee te spelen, maar kan hier moeilijk vat op krijgen, omdat het de ene keer niks doet en de andere keer weer problemen veroorzaakt.......
Ik denk dat in jouw geval die Zirh wel zou werken, hoor wel veel verhalen dat het bij een droge huid te aggressief is. Ik heb zelf ook een droge/gemengde huid en bij mij is het helemaal niet zo super aggressief. Dus probeer gewoon eens wat testertjes, na ongeveer 2 weekjes moet je dan toch wel kunnen bepalen of het werkt.

Je geeft aan dat je bultjes en puistjes zonder inhoud op je huid hebt, stomen en scrubben kan een goede toevoeging zijn om deze tegen te houden. Al raad ik bij puistjes het af om te scrubben, aangezien je je puistjes openscrubt en dan blijf je dus bezig. Als jij aangeeft daar geen last van te hebben ,kan je lijkt mij gewoon scrubben. Ooit geprobeerd? En dat dan in combinatie met stomen, aangezien stomen het werk van de scrub makkelijker maakt.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:37:45 #94
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50017869
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 18:05 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Ik denk dat in jouw geval die Zirh wel zou werken, hoor wel veel verhalen dat het bij een droge huid te aggressief is. Ik heb zelf ook een droge/gemengde huid en bij mij is het helemaal niet zo super aggressief. Dus probeer gewoon eens wat testertjes, na ongeveer 2 weekjes moet je dan toch wel kunnen bepalen of het werkt.

Je geeft aan dat je bultjes en puistjes zonder inhoud op je huid hebt, stomen en scrubben kan een goede toevoeging zijn om deze tegen te houden. Al raad ik bij puistjes het af om te scrubben, aangezien je je puistjes openscrubt en dan blijf je dus bezig. Als jij aangeeft daar geen last van te hebben ,kan je lijkt mij gewoon scrubben. Ooit geprobeerd? En dat dan in combinatie met stomen, aangezien stomen het werk van de scrub makkelijker maakt.
Ik heb eigenlijk alles geprobeerd. Van Turks stoombad tot verschillende scrubs. Maar die Zirh nog nooit geprobeerd. Ik heb nu Tea-Tree van Kruidvat en moet zeggen dat dat aardig helpt, maar af en toe spot ik nog wel een onzuiverheid...

Is die Zirh trouwens om je gezicht mee te wassen of een creme? Helpt het tegen alle onzuiverheden??
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:43:31 #95
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_50018094
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 22:37 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk alles geprobeerd. Van Turks stoombad tot verschillende scrubs. Maar die Zirh nog nooit geprobeerd. Ik heb nu Tea-Tree van Kruidvat en moet zeggen dat dat aardig helpt, maar af en toe spot ik nog wel een onzuiverheid...

Is die Zirh trouwens om je gezicht mee te wassen of een creme? Helpt het tegen alle onzuiverheden??
Zirh Clean is een cleanser je, is ook een creme van, scrub noem maar op, maar die cleanser is een van de weinige cleansers met erg veel aha's en die zorgen ervoor dat je bovenste huidlaag sneller ververst, en daardoor minder last van onzuiverheden krijgt.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:15:14 #96
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50030808
Ok dan... is dat spul overal te halen?? De gewone drogisten als DA, Etos, Kruidvat e.d. ??
pi_50055195
Zirh haal je bij Ici Parix/Douglas dat soort zaken. Ik was ook erg te spreken over Zirh totdat ik Paula's Choice ging gebruiken. Ik heb voor het eerst in jaren een helemaal gaaf gezicht.
pi_50057055
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:46 schreef Japin het volgende:
Zirh haal je bij Ici Parix/Douglas dat soort zaken. Ik was ook erg te spreken over Zirh totdat ik Paula's Choice ging gebruiken. Ik heb voor het eerst in jaren een helemaal gaaf gezicht.
Wat gebruik je van Paula's Choice?
  zondag 3 juni 2007 @ 14:52:42 #99
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_50060668
Zirh word ook bij DA verkocht hoor, althans heb um er weleens zien staan. Vind Paula's Choice persoonlijk niet veel soeps, bijvoorbeeld ontwijkt ze producten met alcohol omdat dat bij sommige mensen irritatie kan opwekken. Klopt, maar bij veel mensen werkt het super goed. En zo heeft Paula's Choice vrij veel dingen waar ik me vraagtekens bij zet. Cleanser van Zirh betaal je 18.50 voor, protect moisterizer 32.50

[ Bericht 8% gewijzigd door koejoeloek op 03-06-2007 15:03:41 ]
  zondag 3 juni 2007 @ 14:58:19 #100
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_50060859
als je trouwens echt wat tegen acne zoekt, of vaak puisten hebt, probeer eens het masker van het merk Hayoun. Heeft voor mij erg goed gewerkt, heel die lijn trouwens.

http://www.cosme.nl/_sub-domains/hayoun/
pi_50062825
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:58 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Wat gebruik je van Paula's Choice?
cleanser, 2% BHA liquid, sunscreen (overdag) moisture gel (nacht)

Het is vast niet perfect maar het werkt, is in verhouding niet duur en ze geeft vrij veel informatie over werkende bestanddelen.
pi_50062877
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:52 schreef koejoeloek het volgende:
Zirh word ook bij DA verkocht hoor, althans heb um er weleens zien staan. Vind Paula's Choice persoonlijk niet veel soeps, bijvoorbeeld ontwijkt ze producten met alcohol omdat dat bij sommige mensen irritatie kan opwekken. Klopt, maar bij veel mensen werkt het super goed. En zo heeft Paula's Choice vrij veel dingen waar ik me vraagtekens bij zet. Cleanser van Zirh betaal je 18.50 voor, protect moisterizer 32.50
Waar zet je nog meer je vraagtekens bij dan?
pi_50062998
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:18 schreef Japin het volgende:

[..]

Waar zet je nog meer je vraagtekens bij dan?
Nou ik geloof zelf ook dat Paula's Choice erg goede producten levert. Ik gebruik zelf de 2% BHA Liquid. En zit te overwegen om mijn nieuwe dagcreme er te halen (skin balancing met SPF15).
pi_50063278
Die gebruik ik dus ook en voldoet prima. Is niet vettig en SPF 15 moet eigenlijk wel als je smeert met BHA liquid.
pi_50073966
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:16 schreef Japin het volgende:

[..]

cleanser, 2% BHA liquid, sunscreen (overdag) moisture gel (nacht)

Het is vast niet perfect maar het werkt, is in verhouding niet duur en ze geeft vrij veel informatie over werkende bestanddelen.
Hoe bevalt de skin balancing cleanser? Top product? Of gewoon gemiddeld? Ik gebruik nu de cleanser van Shiseido Men, die bevalt erg goed. Maar die cleanser van PC is wel een stuk goedkoper
pi_50076765
Zirh was op in Helmond
Kut ICI Paris!
JOHNNY HEITINGA
pi_50085649
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Hoe bevalt de skin balancing cleanser? Top product? Of gewoon gemiddeld? Ik gebruik nu de cleanser van Shiseido Men, die bevalt erg goed. Maar die cleanser van PC is wel een stuk goedkoper
Gemiddeld. Omdat de BHA's al in het andere potje zitten is dit echt bedoeld om je huid schoon te maken. Maar het voelt verder wel fijn aan en zoals ik al eerder heb gezegd heb ik voor het eerst een gave huid met deze combinatie. (+ je ontvangt bijna een halve liter cleanser, dus het is echt vele malen goedkoper)
pi_50177402
is het handig/heeft het zin om bijv. vichy normaderm (die bevalt me prima) aan te vullen met l'oreal meuk om er minder moe uit te zien? Of smeer ik dan voor niets
  zondag 10 juni 2007 @ 16:10:23 #109
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_50299802
weet iemand trouwns een echt goed product/oplossing tegen veel meeters op de neus?
heb al van die strips geprobeerd maar werken niet, ook scrubben werkt niet genoeg.
en ook al BHA bevattende producten gebruikt voor langere tijd maar dit geeft geen tot weinig resultaat

heb ook een tijdtje benzoylperoxide gehad voor mijn acne had daar wel een beetje het gevoel dat ze daardoor verdwenen, maar dat lijkt me niet echt gezond om altijd te gebruiken.
  zondag 10 juni 2007 @ 21:20:22 #110
20023 Retro
studio bruxelles
pi_50310372
Interessante stof, ga me er ook eens aan wagen
  zondag 10 juni 2007 @ 21:46:42 #111
51286 w00h00
Digital man!
pi_50311568
Ik ben opzoek naar goed spul om meeeters van je neus te verwijderen. En dan niet met zo'n lepeltje.

Iemand suggesties?
  zondag 10 juni 2007 @ 21:47:48 #112
20023 Retro
studio bruxelles
pi_50311603
Had je daar een paar jaar terug niet van die pleisters voor? Die je een kwartiertje op je neus had en er vervolgens (inclusief een hoop meeëters) weer vanaf trok? Geen idee waar en óf ze nog verkocht worden.
  zondag 10 juni 2007 @ 21:50:30 #113
51286 w00h00
Digital man!
pi_50311723
Ik zal binnekort eens naar de plaatselijke drogist gaan.

Tevens heb ik erg veel last van een droge huid en vooral in het gezicht na het douchen. Ook heb ik de boven arme rode warmte bultjes na het douchen (altijd eigenlijk maar vooral na het douchen extra erg), terwijl ik op 34 graden douche.
pi_50331202
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:10 schreef flashermx het volgende:
weet iemand trouwns een echt goed product/oplossing tegen veel meeters op de neus?
heb al van die strips geprobeerd maar werken niet, ook scrubben werkt niet genoeg.
en ook al BHA bevattende producten gebruikt voor langere tijd maar dit geeft geen tot weinig resultaat
Hmm, BHA's hebben bij mij een goed effect. Het is bijna niet meer zichtbaar, alleen als je van heel dichtbij kijkt. Wat je nog zou kunnen proberen is een microdermabrasie. Wat natuurlijk altijd werkt (maar niet altijd prettig is) is het voorzichtig en op de juiste wijze uitknijpen.
pi_50331471
Zirh jonge
Wat een topproduct.

Gekocht in Ici Paris XL in Eindhoven afgelopen vrijdag.
Zirh Clean en Zirh Defend.

Die defend moet je echt als dagcrème gebruiken als je buitenkomt. Voor s'avonds vind ik hem te vetting om op te doen, en heb dan liever iets lichts als Shiseido Moisturizing Emulsion oid.

Zirh Clean is echt perfect, ruikt lekker, en voelt veel frisser aan dan de cleaners van Shiseido, Biotherm, Lab Series en Clarins.

De rest volgt snel
JOHNNY HEITINGA
  maandag 11 juni 2007 @ 18:59:43 #116
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_50341464
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:47 schreef Retro het volgende:
Had je daar een paar jaar terug niet van die pleisters voor? Die je een kwartiertje op je neus had en er vervolgens (inclusief een hoop meeëters) weer vanaf trok? Geen idee waar en óf ze nog verkocht worden.
Jah je hebt nog wel van die stripts maar die werken voor geen meter je haald er hoogstens de meeëters weg die je er zelf ook nog wel uit zou kunnen drukken zonder veel moeite, maar de hardnekkige blijven allemaal zitten.
  maandag 11 juni 2007 @ 19:05:38 #117
51286 w00h00
Digital man!
pi_50341669
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef Camplo het volgende:
Zirh jonge
Wat een topproduct.

Gekocht in Ici Paris XL in Eindhoven afgelopen vrijdag.
Zirh Clean en Zirh Defend.

Die defend moet je echt als dagcrème gebruiken als je buitenkomt. Voor s'avonds vind ik hem te vetting om op te doen, en heb dan liever iets lichts als Shiseido Moisturizing Emulsion oid.

Zirh Clean is echt perfect, ruikt lekker, en voelt veel frisser aan dan de cleaners van Shiseido, Biotherm, Lab Series en Clarins.

De rest volgt snel
Is dat ook met BHA ?
pi_50342433
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Is dat ook met BHA ?
AHA's.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 11 juni 2007 @ 19:33:13 #119
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_50342896
Zirh zit boordevol Aha's, volgens mij staat er ook op de fles Alpha Hydroxic Cleanser of iets in die richting. Overigens ikzelf gebruik dan geen defend maar protect, maar doe het dus precies andersom. Gebruik protect savonds omdat ie beetje vettig is, en overdag een lichte moisterizer van shiseido bijvoorbeeld inderdaad. Werkt perfect. Defend is volgens mij mét spf en protect zonder, vind defend in ieder geval niet zo prettig als protect.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:07:45 #120
51286 w00h00
Digital man!
pi_50357283
Wtf is BHA en AHA. Snap er allemaal geen reet meer van.
pi_50359422
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:07 schreef w00h00 het volgende:
Wtf is BHA en AHA. Snap er allemaal geen reet meer van.
AHA's en BHA's zijn bepaalde zuren die er voor zorgen dat de dode huidcellen op je huid sneller loslaten, zodat de nieuwe, "levende" huid er onder beter zichtbaar wordt. Je huidt wordt er dus gladder, egaler, stralender en zachter van.

Overigens hebben AHA's en BHA's in cleansers geen enkel effect. Aangezien zowel AHA's en BHA's een ruime inwerk/intrek tijd nodig hebben voordat ze pas effectief kunnen zijn. In een cleanser zijn ze al weggespoeld voordat het enig effect kan hebben. Veels te kort contact met de huid.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 03:10:17 #122
36822 Mexoryl
TDSA + DTS
pi_50360496
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 01:35 schreef kwahgib het volgende:
Overigens hebben AHA's en BHA's in cleansers geen enkel effect.
Onzin.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:47:42 #123
51286 w00h00
Digital man!
pi_50363134
Op advies van Aventura in het 'meeters' topic ben ik bij Paula's Choice uitgekomen.

Ik had ze even een mailtjes gestuurd en kreeg kort daarna een mail terug waarin ze ruimschoots persoonlijk advies gaf over de geschikte producten e.d.. Erg goede ervaring mee dus.

Je hebt tevens de mogelijkheid om wat samples te bestellen, dus daar ben ik maar mee begonnen.

- 1% BHA lotion (exfoliant)

- Essential Moisturizing Sunscreen SPF 15 for normal to dry skin (dagcreme)


Ik ben wel benieuwd hoe goed dit spul gaat werken.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:52:22 #124
51286 w00h00
Digital man!
pi_50363272
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 01:35 schreef kwahgib het volgende:

[..]

AHA's en BHA's zijn bepaalde zuren die er voor zorgen dat de dode huidcellen op je huid sneller loslaten, zodat de nieuwe, "levende" huid er onder beter zichtbaar wordt. Je huidt wordt er dus gladder, egaler, stralender en zachter van.

Overigens hebben AHA's en BHA's in cleansers geen enkel effect. Aangezien zowel AHA's en BHA's een ruime inwerk/intrek tijd nodig hebben voordat ze pas effectief kunnen zijn. In een cleanser zijn ze al weggespoeld voordat het enig effect kan hebben. Veels te kort contact met de huid.
The best option for a good exfoliant is a 1% or 2% BHA gel, liquid, or lotion. There are still only limited options for this one, including Neutrogena Clear Pore Treatment with 2% Salicylic Acid, Olay Total Effects Anti-Aging Anti-Blemish Daily Moisturizer, Paula's Choice 1% or 2% Beta Hydroxy Acid products, and Serious Skin Care Clarifying Treatment with 2% Salicylic Acid,. If you cannot use a beta hydroxy acid, you might want to try an alpha hydroxy acid, but AHAs are not able to penetrate the pore lining and affect mostly the surface of skin. That can be helpful, but salicylic acid can absorb into the pore lining and improve conditions.
pi_50365924
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 03:10 schreef Mexoryl het volgende:

[..]

Onzin.
Ten eerste is jouw studie een crossover studie zonder controle groep. Ten tweede worden de experimentele behandelingen vergeleken met een ander doel, namelijk effectiviteit op het gebied van acne vulgaris.

Tegelijker tijd is er recenter onderzoek, waarin het belang van het contactmoment wel genoemd wordt: (Global Cosmetic Industry, November 2000, pag. 56–57), (Cosmetic Dermatology, October 2001, pag. 15–18).
pi_50366949
Ik ga gewoonop ervaring af.
Zirh maakt mn huid iig wel gladder dan Shiseido.
Ook is hij veel matter en dat bevalt me goed.

Alleen die Zirh Defend vind ik wat minder
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:18:44 #127
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_50367754
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef Camplo het volgende:
Ik ga gewoonop ervaring af.
Zirh maakt mn huid iig wel gladder dan Shiseido.
Ook is hij veel matter en dat bevalt me goed.

Alleen die Zirh Defend vind ik wat minder
Keer protect proberen, vind zelf defend ook niet alles
pi_50368513
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:18 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Keer protect proberen, vind zelf defend ook niet alles
Ziet dat er ook zo crèmeachtig uit?
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:47:40 #129
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_50370941
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ziet dat er ook zo crèmeachtig uit?
Defend is behoorlijk dun vond ik, vond het bijna een zonnebrandcreme ipv een gezichtscreme. Dat komt overigens denk ik ook omdat er in Defend een hoge spf (sun protection factor) zit, en die zit in Protect niet, dat is meer dikker en vind ik veel fijner in gebruik. En voor mij werkt ie ook nog eens beter.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:02:16 #130
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_50394261
Eigenlijk vind ik dat deze scene uit American Psycho niet mag missen :p

MBT tot huidverzorging
http://youtube.com/watch?v=hloiO0Kli20

Voor de mensen die willen weten welke producten hij gebruikt (ook al speelt deze film zich af in de jaren 80)
http://www.kiehls.com/_us(...)aspx?CatCode=Axe_Men
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_50433244
Officiële Noodoproep aan alle lezers

Waar is King Of Shaves te krijgen?

Ga niet lullen Etos, of Paris XL/Douglas/ Bijenkorf want ik heb daarheen gemailed n.a.v. de officiële site en die verkopen het niet of niet meer.

Waar dus WÈL??? .

Spoed!
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:58:48 #132
16715 Mylene
*schatje*
pi_50433845
Camplo, als het goed is kun je King of Shaves bestellen via info@4u-salespromotion.com.

Laat ff weten of het wel of niet gelukt is.
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:45:03 #133
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50435272
Ik moest een facewash-cremesetje voor weekends bij mijn vriendin kopen, en heb gewoon die van de Hema gepakt. Goed spul!! Mijn gezicht voelt schoon, en mijn (vette) huid gaat niet meer of minder glimmen van de creme dan van bijv. de Vichy Normaderm die 10x zo duur is.



Waar doe je het voor, denk je dan.
Confidence through competence
pi_50437938
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Camplo, als het goed is kun je King of Shaves bestellen via info@4u-salespromotion.com.

Laat ff weten of het wel of niet gelukt is.
Gonna try asap thnx

Overigens was Zirh veel te zwaar. Krijg allemaal rooie plekjes en bultjes terwijl ik niet eens een probleemhuid heb.
Zirh dus nu te koop voor hij die wilt.
Zirh clean + zirh defend voor 20 euro, 7x gebruikt allebei.

Ik ga weer terug naar Shiseido en blijf bij Shiseido.

Bah jongen zit hier gewoon te balen dat ik bultjes en rooie plekken gekregen heb
FFS
en het was zo mooi

Snel terug naar andere

[ Bericht 24% gewijzigd door Camplo op 14-06-2007 09:53:03 ]
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:24:13 #135
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50443013
Bij mij helpen al die toestanden echt geen flikker.

Ik ga weer Roaccutane bestellen denk ik
pi_50448240
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 07:52 schreef Camplo het volgende:

[..]

Gonna try asap thnx

Overigens was Zirh veel te zwaar. Krijg allemaal rooie plekjes en bultjes terwijl ik niet eens een probleemhuid heb.
Zirh dus nu te koop voor hij die wilt.
Zirh clean + zirh defend voor 20 euro, 7x gebruikt allebei.
Zirh staat ook wel bekend om z'n aggresiviteit. Er zitten ook allerhande onnodige ingredienten in die irritatie kunnen opwekken.
pi_50452558
Ik gebruik kneipp om me te wassen. En gebruik verder spullen van de huidtherapeut waar ik 1 keer in de 2 maanden ofzo kom. Topspul . Heb een serie van. Dagcreme, Masker, Huidreiniging, tonic etc. Hayun heet het geloof ik.
pi_50455436
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:47 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Zirh staat ook wel bekend om z'n aggresiviteit. Er zitten ook allerhande onnodige ingredienten in die irritatie kunnen opwekken.
Jah ik heb het gemerkt
Godverdomme mn gezicht, zo mooi glad, ik denk ga het perfectioneren, nu opeens bultjes irritatie en teringzooi .
Sorry voor taalgebruik maar beter kan je woede niet omchrijven

Zirh = weggepleurd.
JOHNNY HEITINGA
pi_50464419
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:46 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jah ik heb het gemerkt
Godverdomme mn gezicht, zo mooi glad, ik denk ga het perfectioneren, nu opeens bultjes irritatie en teringzooi .
Sorry voor taalgebruik maar beter kan je woede niet omchrijven

Zirh = weggepleurd.
Haha wel vervelend prettyboy ;-) Nouja trekt wel weer bij hoor!
  zondag 17 juni 2007 @ 11:25:57 #140
40077 Jay_Leno
Deadman's walking
pi_50539778
Goedemorgen,
Ik heb een vraag aan de deskundigen hier. Ik gebruik op het moment de volgende producten:

Deze producten bevatten geen alcohol, kleur- en geurstoffen waar mijn huid blijkbaar slecht tegen kan. Nu is mijn vraag, is er ook een goede Q10 creme voor heren verkrijgbaar zonder alcohol, kleur- en geurstoffen? Ik heb de Q10 creme van nivea, etos en het kruitvat geprobeerd maar ik krijg er alleen maar rode/droge plekken van
pi_50673777
Interessant dat huidverzorging voor mannen.

Heb een paar vraagjes.

1. Heeft het voor iemand van 21 jaar zin om een oogcreme te gebruiken? Ik heb geen wallen en ook nooit gehad, alleen wel donkere kringen. Donkere kringen komen niet door vermoeidheid, voeding enz. is erfelijk bij mij.

2. Ik heb sinds een half jaar bijna geen puistjes meer (soms een verdwaalde), maar nog wel wat rode plekjes. Daarbij heb ik een heel erg vette huid. Wat voor producten werken goed voor zo'n huid? In ieder geval een milde cleanser en een niet vette moisterizer (talgregulerend)?

3. Wat doet BHA en AHA nou precies en wat is het verschil tussen deze 2? En verschil tussen 1% en 2% is gewoon een kwestie van hoe krachtig (agressief?) het is?
pi_50675964
Paula's choice kan alleen via internationale site worden besteld?
En kan die skin balancing moister gel echt als oogcreme worden gebruikt (zoals er bij de beschrijving staat)?
pi_50676995
Zo ik kan weer de straat op.
Alle shit weg.

Shiseido for the win!
JOHNNY HEITINGA
pi_50681979
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:01 schreef Camplo het volgende:
Zo ik kan weer de straat op.
Alle shit weg.

Shiseido for the win!
Wat gebruik je van Shiseido?

ps. is het tekstje onder je berichten van 2pac - All Eyez on Me?
pi_50682791
Van Shiseido gebruik ik:

- Cleansing Foam
- Deep Cleansing Scrub
- Hydrating Lotion
- Moisturizing Emulsion
- Anti Shine
- Energizing Formula
- Total Revitalizer
- Under Eye Serum

Alle normale dingen heb ik

Tekstje onder m'n naam is van Dr. Dre ft Snoop Dogg - Deep Cover

Overigens gebruik ik alleen de eerste 4 producten dagelijks en Total Revitalizer alleen 's avonds.
JOHNNY HEITINGA
pi_50695604
Ik heb inmiddels de skin balance moisture gel en one-step normal to oily cleanser van paula's choice besteld. Ben benieuwd of het wat is. Heb er eigenlijk wel vertrouwen in.

Kan die skin balance moisture gel ook als dagcreme worden gebruikt of moet je daarvoor echt de Essential Non-Greasy Sunscreen SPF 15 hebben? Er staat: 'For daytime, if needed, wear under an SPF 15 product' bij.

klik hier

[ Bericht 5% gewijzigd door Mylene op 21-06-2007 18:50:35 (linkje aangepast) ]
pi_50720413
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Nou ik geloof zelf ook dat Paula's Choice erg goede producten levert. Ik gebruik zelf de 2% BHA Liquid. En zit te overwegen om mijn nieuwe dagcreme er te halen (skin balancing met SPF15).
Gebruik je dan voor overdag de skin balancing moisture gel met de Essential Non-Greasy Sunscreen
SPF 15 er overheen?
pi_50758817
Goed, het is idioot duur spul, maar de Biotherm douchegel is wél lekker spul.
pi_50761874
Gisteren samen met een vriend King of Shaves binnen gekregen via de sales4u@promotion nog wat link.

Topspul, echt superglad en mooi resultaat.
Jammer dat het zo lastig te verkrijgen is.

Had 2x de King of Shaves Magnagel MME besteld en 1x AlphaGel DDS.

Ik begrijp wel dat die Magnagel zoveel grooming awards en FHM/Mens Health awards in de wacht gesleept heeft, ongelofelijk wat een spul
JOHNNY HEITINGA
  maandag 25 juni 2007 @ 17:16:01 #150
20023 Retro
studio bruxelles
pi_50826509
Bij welke ketens is Zirh verkrijgbaar?
  maandag 25 juni 2007 @ 17:59:45 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_50827919
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:16 schreef Retro het volgende:
Bij welke ketens is Zirh verkrijgbaar?
douglas en de bijenkorf hebben het sowieso
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_50839414
ik dacht dat ik erg was met mijn 3 cremes voor men gezicht ed. maar ik vind nu een hele nieuwe wereld waar er nog meer kerels zijn die zich goed verzorgen... dacht dat die reclames onzin waren..
pi_50892064
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:15 schreef SanSel het volgende:
Ik heb inmiddels de skin balance moisture gel en one-step normal to oily cleanser van paula's choice besteld. Ben benieuwd of het wat is. Heb er eigenlijk wel vertrouwen in.

Kan die skin balance moisture gel ook als dagcreme worden gebruikt of moet je daarvoor echt de Essential Non-Greasy Sunscreen SPF 15 hebben? Er staat: 'For daytime, if needed, wear under an SPF 15 product' bij.

klik hier
Om nog even (laat) antwoord te geven op je vraag: Als je een BHA product gebruikt moet je eigenlijk altijd een dagcreme met een SPF 15 nemen. Dit omdat BHA producten je huid vernieuwen en je huid dus kwetsbaarder is dan een "gewone" huid. Je kan de moisture gel dus wel gebruiken maar zorg dan dat er ook nog een laag sunscreen tussen zit. Zelf vind ik de sunscreen meer dan genoeg. De moisture gel bewaar ik echt voor 's nachts.
pi_50894754
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:16 schreef Retro het volgende:
Bij welke ketens is Zirh verkrijgbaar?
Douglas, Bijenkorf, Ici Paris XL, verscheidene internetshops.
JOHNNY HEITINGA
pi_50946231
heb nu een peperdure unit 'Cellular activating gel' van 'La Colline' voor een paar keer in de week en van 'Environ' Sebutone voor sochtends en savonds. als dit niet werkt ga ik naar m'n huisarts, die kan Roaccutane voorschrijven. Hierbij is wel een 3 jaar durende bijwerking....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_51080894
Even een vraagje:
Ik heb vaak een redelijk droge huid (mijn gezicht), en na het douchen is dit ook vaak merkbaar. Nu smeer ik weleens wat nivea creme op voordat ik naar bed ga, alleen vind ik dit niet echt prettig om overdag te gebruiken omdat ik het er te vet/glimmend uit vind zien.
Wat kan ik dan het beste gebruiken om de droogte in mijn gezicht tegen te gaan? Een dagcreme? Of juist een nachtcreme? of misschien wel allebei? Of misschien wel iets anders zoals een facewash? En iemand ook nog suggesties waar ik dat het beste kan kopen (het liefst een beetje goedkoop natuurlijk)?
pi_51083718
Ik zou een niet vettige moisturizer proberen.

Moisturizing gel Clarins.
Moisturizing Emulsion Shiseido
Aquapower Biotherme homme

Nadeel van alle 'goedkope' spul is vaak juist dat het zo vettig/glimmerig is, is mijn ervaring.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:21:45 #158
3185 Adelante
To let it go now
pi_51106065
tsjah, echt goedkoop is je advies niet camplo

ik zou de etos dagcreme sensitive eens proberen of iets uit de l'oreal menexpert serie (hydra energetic), is toch wel wat voordeliger om een tube van te proberen. verder zijn goedkope cremes inderdaad vaak wat vetter dan wat duurdere.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_51139378
Bedankt voor de adviezen.
Ik ga het eerst maar eens goedkoop proberen Als dat niet goed werkt zal ik een s verder gaan kijken.
Ik kreeg gisteren een reclameboekje van de HEMA binnen. Daar stonden ook een aantal van dit soort producten in. Heeft iemand daar positieve danwel negatieve ervaringen mee?
pi_51143873
eyz fokkers,

ik heb nogal een probleemhuid, last van acne. Op plekken waar acne zit/heeft gezeten heb ik last van overtollige dode huidcellen volgens mij. Als k m'n gezicht scrub, zie je na een paar dagen weer heel duidelijk een "laagje" dode huidcellen zitten. Kan ik hier wat tegen doen is mijn vraag? Zijn er smeerseltjes om dit terug te dringen oid?
pi_51143941
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:27 schreef blacktimothy12 het volgende:
eyz fokkers,

ik heb nogal een probleemhuid, last van acne. Op plekken waar acne zit/heeft gezeten heb ik last van overtollige dode huidcellen volgens mij. Als k m'n gezicht scrub, zie je na een paar dagen weer heel duidelijk een "laagje" dode huidcellen zitten. Kan ik hier wat tegen doen is mijn vraag? Zijn er smeerseltjes om dit terug te dringen oid?
Product met AHA/BHA's proberen. (Alpha/Beta Hydroxy Acids)
Sowieso last van Acné ff gesprek met dermatoloog aanvragen en niet op eigen houtje gaan experimenteren met allerlei producten.
Deed ik met Zirh en dat is niet geschikt voor een gevoelige huid

Laat je trouwens niet al te veel wijsmaken als je wat duurder spul gaat gebruiken in de Douglas of ICI Paris XL. Die koordames die daar werken hebben er vaak geen kaas van vergeten en upsellen alles wat ze maar kunnen.
JOHNNY HEITINGA
pi_51144477
ok bedankt voor je reactie. Dermatoloog heb ik wel s eerder over gedacht, maar is toch een beetje een drempel, zo ervaar ik het iig. Maar kga dr toch maar is heen dan denk ik.
pi_51149042
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef blacktimothy12 het volgende:
ok bedankt voor je reactie. Dermatoloog heb ik wel s eerder over gedacht, maar is toch een beetje een drempel, zo ervaar ik het iig. Maar kga dr toch maar is heen dan denk ik.
Drempel is het heel even maar ze kunnen je uitgebreid vertellen wat nodig, en globaal van de gezichtsverzorgende lijnen aangeven wat geschikt is en wat niet.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:07:45 #164
182020 FixYou
Call 911 NOW!!!
pi_51160481
"Waar vind ik een dermatoloog?
Momenteel heeft elk ziekenhuis in Nederland goede ‘all-round’ opgeleide dermatologen klaarstaan.
Een dermatoloog kan alleen worden bezocht met een verwijzing van de huisarts of een medisch specialist."
ya te encontrara siempre te va buscando la verdad
un día entenderá lo poco que va quedando en su lugar
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:30:07 #165
181545 slayer187
SLAYER = SEX
pi_51196547
Hey,

Ik heb altijd witte randen onder mij ogen....Ik slaap genoeg en heb totaal geen stress..

Weet iemand hier iets tegen?!??!
If you don't listin to slayer, You just need to fucking DIE
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:14:08 #166
16082 Wytze
...Confidential
pi_51324281
Wat was ook alweer de juiste volgorde m.b.t scheren ? Dacht dat er een x een uitgebreid artikeltje over was.

Cleanen
schrubben
scheren
Aftershaven ?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_51325109
tvp
Have fun...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:36:38 #168
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_51457908
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef Wytze het volgende:
Wat was ook alweer de juiste volgorde m.b.t scheren ? Dacht dat er een x een uitgebreid artikeltje over was.

Cleanen
schrubben
scheren
Aftershaven ?
Jah dat is de juiste volgorde voor scheren

Heeft trouwns hier iemand ervarging met het weg laten laseren van baard haar??
pi_51530161
Hallo allemaal ik heb wat probleempjes met m'n huid en wil daar graag vanaf, ben bereid een hoop te proberen so bring it on, de lijst van probleempjes zalk even neerzetten namelijk:
- Gemengde huid,d.w.z vette neus met een heleboel meëters en hele grote poriën
- Een beetje blauwe/donkere kringen onder m'n ogen
- M'n neus en onder m'n ogen zijn de poriën heel groot en het is ook bijna altijd rood
- Ik heb rond m'n mond een heleboel rode vlekjes zitten van waar vroeger puistjes zaten en hier heb ik echt een hekel aan, ik heb het al heel lang en het gaat echt niet weg

Ik drink ongeveer 2 liter water per dag of meer, ik eet relatief gezond en ik vermijd de zon/bescherm m'n huid tegen de zon , heeft er hier iemand tips over voeding dus wat het best helpt tegen verwijde porien/meeeters/rode vlekjes of natuurlijk wat voor producten hier specifiek tegen werken (en ook echt werken :p)

A
pi_51933576
iemand ervaring met acnoclean van biotherm??
  zondag 29 juli 2007 @ 15:47:52 #171
16715 Mylene
*schatje*
pi_51935377
De H&M heeft nu ook het e.e.a. voor de heren .




Douchegel
Vochtinbrengende reinigingsgel voor je lichaam en je haar. Reinigt effectief en geeft je de hele dag een fris gevoel. 200 ml....
2,90




Face wash
Vochtinbrengende reinigingsgel die de huid effectief reinigt zonder deze uit te drogen. 100 ml.
2,90




Gezichtslotion
Vochtinbrengende gezichtslotion. 50 ml.
2,90




Gezichtsmasker
Voor eenmalig gebruik. 15 ml.
1,50





Lippenbalsem
Maakt je lippen zacht. 4,5 gr.
2,90




Deo stick
Een milde, alcoholvrije deodorantstick. 78 gr.
4,90
  zondag 29 juli 2007 @ 18:52:32 #172
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_51939596
Hm, da's toch meer branding dan dat het een volledig nieuw geR&D'd product betreft.

Maargoed, als je erin gelooft en het voor jou werkt, waarom niet? Ik gebruik alweer maanden Hema Men verzorginsartikelen en vind ze van zeer goede kwaliteit voor een fractie van de prijs van de grote merken.
Confidence through competence
  maandag 30 juli 2007 @ 10:01:18 #173
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_51952885
Ik ga smorgens, zo rond 11uur altijd trainen, en dan zweet ik dus, vind het zonde om twee keer me moisterizer op te gaan smeren, zou wel erg veel geld gaan kosten dan. Maar smorgens geen moisterizer en alleen wassen voelt niet echt fris, hoe zouden jullie dat doen?
pi_52127361
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de nieuwe producten van H&M?

Mij lijkt de Deodorant en de lippenbalsem aan de dure kant, die deodorant is ruim duurder dan een Nivea deo stick en die lippelbalm is duurder dan de Labello.

De face wash en Gezichtscreme zijn daarintegen wel erg goed te betalen

Ben dus erg benieuwd naar de ervaringen van mensen, ik ga zelf even wat bestellen denk ik, leuk!

Ps. is een deostick nou fijner dan een spuitbus of een roller en zoja waarom? Lijkt mij nogal een roller idee maar dan droog?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:38:35 #175
16082 Wytze
...Confidential
pi_52199713
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:43 schreef bear87 het volgende:
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de nieuwe producten van H&M?

Mij lijkt de Deodorant en de lippenbalsem aan de dure kant, die deodorant is ruim duurder dan een Nivea deo stick en die lippelbalm is duurder dan de Labello.

De face wash en Gezichtscreme zijn daarintegen wel erg goed te betalen

Ben dus erg benieuwd naar de ervaringen van mensen, ik ga zelf even wat bestellen denk ik, leuk!

Ps. is een deostick nou fijner dan een spuitbus of een roller en zoja waarom? Lijkt mij nogal een roller idee maar dan droog?
Ik zal ze binnenkort ook even proberen. Ik heb zelf vooral goede ervaringen met het spul van Nivea. Ik vind veel van hun producten echt fijnder dan de dure merken zoals Shiseido en Biotherm. Zojuist voor Groomingreviews nog even een reviewtje geschreven van de Nivea Sensitive Aftershave Balsem:

http://www.groomingreview(...)e-aftershave-balsam/

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_52215919
Dank Wytze, ik wil zelf ook het een en ander gaan proberen

Verder gebruik ik zelf ook veel nivea inderdaad, prettig spul en stelt me nooit teleur eigenlijk. Ben ook meer dan tevreden over de Face Wash van L'oreal men expert, ken je die?
pi_52216348
Hoi ik ben 22 en ik heb her en der weleens last van een pukkeltje/puistje en gebruik daarom sinds kort face wash en face scrub van nivea. Ik heb een normale huid, niet vet en niet gevoelig. Nu had ik even een paar vragen over het gebruik van deze producten;

Hoevaak moet je de scrub gebruiken? Ik gebruik deze nu 2 keer per week. Volgens mij had ik eens gelezen dat je de scrub niet te vaak moet gebruiken omdat anders je huid kan uitdrogen?

En ik gebruik de face wash nu alleen 's avonds als ik uit werk of school kom. Is het beter om dit voor het slapen te doen? 'S morgens was ik mijn gezicht onder de douche met douchegel. Is het misschien beter om m'n gezicht te wassen voor het douchen met face wash in plaats van douchegel?

Thanks
  donderdag 9 augustus 2007 @ 00:45:59 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_52216718
scrubben bij normale huid 1 a 2 keer per week inderdaad om je huid niet uit te drogen, je huid kan anders ook vettiger worden door aanmaak van extra talg.

douchegel zou ik puur en alleen voor je lichaam gebruiken en dan inderdaad de facewash voor je gezicht, het spul is er immers niet speciaal voor gemaakt en bevat net als de scrub stoffen die misschien te aggressief zijn voor je gezichtshuid.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52225224
Je gezicht wassen met douchegel is helemaal geen goed idee.

Het beste is om sochtends en savonds je gezicht te wassen met Face Wash. Snachts wordt je huid ook erg vuil omdat je lichaam allerlei stoffen afscheid ofzo, ken de details niet, maar hij wordt vuil iig

Douchegel kan uitdrogend werken, zou het niet op je gezicht smeren..
pi_52228446
Ja het is niet perse douchegel, we hebben ook palmolive ofzo.

Maar wat is nu het verschil met de wat duurdere producten zoals bijvoorbeeld Zirh? Ik gebruik de face wash en scrub van nivea nu bijna 4 weken maar ik kan niet zeggen dat ik nu een puntgave huid heb.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:42:24 #181
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_52228589
ikzelf gebruik Zirh Clean, gaat ontzettend lang mee, en je ruikt ook die citroen lucht, schijnt heel veel AHA's in te zitten, en mijn huid wordt er mooi rustig van, rode vlekjes ed verdwijnen, gezicht glimt ook niet meer, ik kan het aanraden!!!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_52239211
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef Roux het volgende:
Ja het is niet perse douchegel, we hebben ook palmolive ofzo.

Maar wat is nu het verschil met de wat duurdere producten zoals bijvoorbeeld Zirh? Ik gebruik de face wash en scrub van nivea nu bijna 4 weken maar ik kan niet zeggen dat ik nu een puntgave huid heb.
Dat verschilt enorm per merk eigenlijk, je kan niet 1 antwoord geven daarop.

Sommige duurdere merken hebben "speciale" bestanddelen in hun producten, die de goedkopere merken niet hebben. Sommige duurdere merken echter hebben dat weer niet, je kan het beste even bladeren door de vorige delen daarin staat dat vaak beschreven. Metname Biotherm was zo 'n voorbeeld van een duurder merk waarin eigenlijk geen enkel bijzonder bestanddeel zit.

En ja, grote merken als L'oreal kunnen het zich natuurlijk permiteren écht onderzoek te doen naar nieuwe ideeen.

Buiten dit moet je het ook wat langer gebruiken dan 4 weken. En i kweet niet hoe je huid eruit ziet natuurlijk, in welke staat hij is. Want niet alles is even met een face wash en creme op te lossen.

En bovendien moet je het wat langer gebruiken eigenlijk, je huid moet wennen aan het product en veranderingen in je huid kosten ontzettend veel tijd, zelf met het duurste merk ga je niet binnen 4 weken van een acne huid naar een gave huid.
pi_52653794
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef Wytze het volgende:

[..]

Ik zal ze binnenkort ook even proberen. Ik heb zelf vooral goede ervaringen met het spul van Nivea. Ik vind veel van hun producten echt fijnder dan de dure merken zoals Shiseido en Biotherm. Zojuist voor Groomingreviews nog even een reviewtje geschreven van de Nivea Sensitive Aftershave Balsem:

http://www.groomingreview(...)e-aftershave-balsam/

Hoi Wytze, heb je inmiddels al wat geprobeerd?
pi_52848938
Kan iemand wat aanraden voor een beginnend creme gebruiker? Ik heb al jaren last van puistjes, niet super erg, maar op m'n wangen en een beetje op m'n voorhoofd, het zijn nu allemaal van die rode vlekken enzo, niet echt mooi. Ik heb hier al veel dingen gelezen, maar geen idee wat ik nou moet hebben.
pi_52941947
Ik zou beginnen met 2 keer per dag een face-wash en 2 keer per week in plaats van de face-wash een scrub. Zelf doe ik het ook zo.

Als je huid niet gevoelig is dan zou ik gelijk met Zirh Clean beginnen. Hier zitten AHA's zoals hierboven ook ergens staat en dat is erg goed tegen puistjes.

Persoonlijk vind ik de andere soorten crempjes overbodig tenzij je echt een probleemhuid hebt.
  dinsdag 4 september 2007 @ 19:20:36 #186
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_52942180
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:42 schreef criplejim het volgende:
Kan iemand wat aanraden voor een beginnend creme gebruiker? Ik heb al jaren last van puistjes, niet super erg, maar op m'n wangen en een beetje op m'n voorhoofd, het zijn nu allemaal van die rode vlekken enzo, niet echt mooi. Ik heb hier al veel dingen gelezen, maar geen idee wat ik nou moet hebben.
jullie zullen wel weer denken komt ie weer aan met zn zirh, maar zeker in jouw geval kan ik zirh + protect echt aanraden, mits je niet een te gevoelige huid hebt. Ik heb het al verschijdene mensen aangeraden en voor zover ik weet zijn die er erg tevreden over. Als je klein beetje puistjes hebt, dan zeker. Wat overigens ook bij mij heel goed helpt is zorgen dat ik op me rug slaap en niet op een zijkant, het was bij mij altijd zo dat ik op me linkerwang puistjes kreeg, laat dat nou net de kant zijn waar ik op slaap.
  woensdag 5 september 2007 @ 11:57:47 #187
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52956958
Ik hoor veel goeds over Normaderm, maar is dit voor mijn mannelijke huid ook een oplossing tegen verwijde porien op de wang en neus en puistjes op de kin, kaak en neus? En hoe kan ik dit het beste combineren met het scheren?
pi_53128055
Ik gebruik nu 2 weken Zirh Clean en m'n huid wordt er alleen maar slechter door heb ik het idee. Ik krijg nu meer puistjes als dat ik gehad heb. Nu denk ik dat m'n huid te droog wordt na het cleanen en daardoor meer talg gaat produceren. Ik heb geen irratatie ofzo maar gebruik ook geen dagcreme.

Wat kan ik nu het beste doen. Helemaal stoppen met Zirh Clean of een creme smeren na het cleanen?
  woensdag 12 september 2007 @ 19:21:03 #189
51286 w00h00
Digital man!
pi_53128389
Ik ben opzoek naar een goede reiniger van de huid, voor het slapen gaan, iets dat vooral mee-eeters verwijderd.

Tips?
pi_53128431
Ik heb nog weleens last van acne... nu zag ik laatst een reclame van Normaderm van Vichi.. is dit alleen voor vrouwen, of heeft iemand hier ervaring mee?
pi_53129844
Normaderm kun je ook als man gebruiken hoor.
pi_53133428
Nu is de vraag nog of het echt werkt tegen puistjes
pi_53147064
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:08 schreef Roux het volgende:
Ik gebruik nu 2 weken Zirh Clean en m'n huid wordt er alleen maar slechter door heb ik het idee. Ik krijg nu meer puistjes als dat ik gehad heb. Nu denk ik dat m'n huid te droog wordt na het cleanen en daardoor meer talg gaat produceren. Ik heb geen irratatie ofzo maar gebruik ook geen dagcreme.

Wat kan ik nu het beste doen. Helemaal stoppen met Zirh Clean of een creme smeren na het cleanen?
Dermatoloog zal je waarschijnlijk aanraden het zo droog mogelijk te houden! Juist niks smeren, alleen schoonmaken, dat vertelde hij mij.
pi_53150467
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:07 schreef Roux het volgende:
Ik zou beginnen met 2 keer per dag een face-wash en 2 keer per week in plaats van de face-wash een scrub. Zelf doe ik het ook zo.

Als je huid niet gevoelig is dan zou ik gelijk met Zirh Clean beginnen. Hier zitten AHA's zoals hierboven ook ergens staat en dat is erg goed tegen puistjes.

Persoonlijk vind ik de andere soorten crempjes overbodig tenzij je echt een probleemhuid hebt.
Welke producten heb ik nodig voro face wash en scrub?
  donderdag 13 september 2007 @ 18:56:50 #195
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_53152264
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:08 schreef Roux het volgende:
Ik gebruik nu 2 weken Zirh Clean en m'n huid wordt er alleen maar slechter door heb ik het idee. Ik krijg nu meer puistjes als dat ik gehad heb. Nu denk ik dat m'n huid te droog wordt na het cleanen en daardoor meer talg gaat produceren. Ik heb geen irratatie ofzo maar gebruik ook geen dagcreme.

Wat kan ik nu het beste doen. Helemaal stoppen met Zirh Clean of een creme smeren na het cleanen?
Is niet geheel raar, volgens mij had het ik het zelf ook toen ik begon met Zirh, heel vaak word het eerst even wat meer om daarna veeeeeeeeel minder te worden. Het kan ook zo zijn dat het er nu namelijk gewoon even uit komt, en het daarna weg blijft.
pi_53152330
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede reiniger van de huid, voor het slapen gaan, iets dat vooral mee-eeters verwijderd.

Tips?
Face wash van de kruidvat (wat ik gebruik)over de iets duurdere van Nivea
pi_53201407
Ik ben nu begonnen met het gebruik van een moisturizer. Heb Shiseido Moisturizing Emulsion gekocht maar m'n huid glimt een beetje hierdoor. Ik denk niet dat het overmatig talg is maar gewoon de moisturizer zelf. Is dit normaal bij het gebruik van een moisturizer?
pi_53213515
Moisturizer laat de huid wel iets meer glimmen jah .
Ik gebruik de Shiseido Moisturizer dan ook voornamelijk s'nachts (voor het slapengaan) en de Hydrating Lotion van Shiseido overdag (die glimt niet, en trekt supersnel in).
JOHNNY HEITINGA
pi_54254368
Even een bump. Ik zoek een goed product voor me huid. Ik heb namelijk nogal open porieen op me wangen. En een beetje rode vlekjes en op sommige plekken van die bultjes die net geen puistjes worden. Heeft iemand advies?
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:04:53 #200
3185 Adelante
To let it go now
pi_54254742
betere scheergel?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_54255574
Ik gebruik op dit moment een scheerapparaat
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:33:35 #202
3185 Adelante
To let it go now
pi_54255623
gebruik je er iets na dan? anders lijkt het me een verschijnsel van uitdroging.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_54255842
Nee niet echt. Ik gooi een plens water in me gezicht en dat is het.
pi_54267370
Iemand geiintereseerd in een flesje Hydrating Lotion van Shiseido?

Door een fout van internetwinkel heb ik er 4 gekregen ipv 1
pi_54268380
- pm lukt niet -

Wat vraag je ervoor?

[ Bericht 64% gewijzigd door bear87 op 30-10-2007 20:19:28 ]
pi_54269169
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:24 schreef Roux het volgende:
Iemand geiintereseerd in een flesje Hydrating Lotion van Shiseido?

Door een fout van internetwinkel heb ik er 4 gekregen ipv 1
Ik ook wel, ook PM

Edit: Ik kan je niet pmen?
Wat vraag je ervoor?
pi_54278844
M'n PM was nog niet geactiveerd zie ik.

Ik heb jullie PM gestuurd.
  donderdag 1 november 2007 @ 10:47:56 #208
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_54297982
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:24 schreef Roux het volgende:
Iemand geiintereseerd in een flesje Hydrating Lotion van Shiseido?

Door een fout van internetwinkel heb ik er 4 gekregen ipv 1
Ja hoeveel wil je ervoor hebben?
pi_54379131
Ik heb hier trouwens nog een vol flesje (50ml) Lab Series for Men Skin Revitalizer staan.

Als iemand interesse erin heeft

http://www.labseries.com/templates/products/sp_nonshaded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY6292&PRODUCT_ID=PROD9326
BlaBlaBla
pi_54404250
Ik snap die shiseido producten voor mannen niet. Ik gebruik Clinique momenteel maar wilde overstappen.
Welke producten ik moet gaan kopen weet ik niet :s
1 cleanser en 1 scrub ok. maar dan beginnen ze plots met: Men Moisturizing Emulsion en Men Hydrating Lotion. Het verschil tussen die 2 zit in voor welke huid het is?
pi_54419805
M'n pa heeft anti-wallen creme staan van volgens mij Nivea.

Werkt dit spul ook echt?
  woensdag 7 november 2007 @ 00:29:07 #212
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_54419858
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:26 schreef no1uknow het volgende:
M'n pa heeft anti-wallen creme staan van volgens mij Nivea.

Werkt dit spul ook echt?
Vriend van mij gebruikt het ook, en hij is nu al 2 weken niet op de wallen geweest...
pi_54420015
hihi
pi_54623894
Vandaag wat Zirh spullen gehaald.

Clean
Correct - serum
Protect - dagelijkse verzorging

Prepair - huidvoorbereiding op scheren
Soothe - aftershave

Heb een gevoelige huid (voornamelijk na het scheren) het scheren zal ik dus gaan doen tussen de Clean en Correct gevolgd door de Protect.

Waar ga ik Prepair en Soothe gebruiken? Of is dit misschien een beetje overkill?

Als laatste een vraag m.b.t. de correct, deze ziet er bij mij wat geel uit en heeft een aparte geur. Blijft deze lang hangen?
Life Is What Happens To You While You’re Busy Making Other Plans.........
  donderdag 15 november 2007 @ 17:11:56 #215
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_54629808
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:15 schreef Niowskie het volgende:
Vandaag wat Zirh spullen gehaald.

Clean
Correct - serum
Protect - dagelijkse verzorging

Prepair - huidvoorbereiding op scheren
Soothe - aftershave

Heb een gevoelige huid (voornamelijk na het scheren) het scheren zal ik dus gaan doen tussen de Clean en Correct gevolgd door de Protect.

Waar ga ik Prepair en Soothe gebruiken? Of is dit misschien een beetje overkill?

Als laatste een vraag m.b.t. de correct, deze ziet er bij mij wat geel uit en heeft een aparte geur. Blijft deze lang hangen?
Prepair en Soothe gebruik ik niet, vraag me nog steeds af wat te toegevoegde waarde van Correct is, ik merk zelf totaal geen verschil, alleen dan dat ik wat minder protect nodig heb wanneer er correct onder zit (smeert makkelijker) verder vind ik correct een total waiste of money
pi_54729603
Is er nou ook een product die de beloftes van bv. Clearasil wel waar maakt? (Bestrijd puistjes en pakt de belangrijkste veroorzakers van puistjes aan: verstopte poriën, vuil, vet en bacteriën.)
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:07:36 #217
3185 Adelante
To let it go now
pi_54733074
goede voeding, sporten, veel water drinken, voldoende nachtrust (op een schoon hoofdkussen)...

daar moet je een eind mee kunnen komen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_54734695
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 00:02 schreef Huppelei het volgende:
Is er nou ook een product die de beloftes van bv. Clearasil wel waar maakt? (Bestrijd puistjes en pakt de belangrijkste veroorzakers van puistjes aan: verstopte poriën, vuil, vet en bacteriën.)
Ik heb zelf van Biotherm een flesje foam waar allerlei fruitzuren inzitten, even laten inwerken, voelt het de huid invreten dan met een washandje weer eraf halen en dan Biotherm recharge erover en alle slaap is uit het gezicht verdwenen en huid wordt er mooi egaal van
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_54739935
Na het scheren heb ik last van pukkeltjes (voornamelijk bij de mond en kin) zonder witte kop ofzo. Het blijft dus allemaal onder de huid, maar je kan ze zo uitknijpen.. Ik heb tot nu toe scheerspul van Shiseido, Gilette Fusion en nog een van Gilette. Alledrie 'sensitive', maar die krengen blijven maar terugkomen. Heb ook last van scheerirritatie, voornamelijk aan de onderkant van m'n kin.
Voor de rest heb ik last van onzuiverheden op de wang en shit. Ik gebruik nu Shiseido (> http://www.shiseido.nl/up(...)en/cleancingfoam.gif ), maar daar krijg ik wel een droge huid van. Ik wil dus eigenlijk een andere face-wash, scheerspul en gezichtscreme. Hoewel de creme die ik nu heb (van Nivea) opzich wel fijn is. Alleen na een aantal uur heb ik eigenlijk weer een glimmende huid, weliswaar minder dan toen ik de creme van shiseido gebruikte.

Wie kan me wat spul aanraden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Maxxieh op 20-11-2007 19:54:25 ]
pi_54743004
Ik kan je vooral bepaalde mesjes aanraden, je moet eens Wilkinsson quattro titanium proberen. Enige mesjes waar ik geen irritatie bij krijg, komt door een special beschermdraadje over de mesjes. Echt prima!
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:17:59 #221
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_54744384
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:18 schreef bear87 het volgende:
Ik kan je vooral bepaalde mesjes aanraden, je moet eens Wilkinsson quattro titanium proberen. Enige mesjes waar ik geen irritatie bij krijg, komt door een special beschermdraadje over de mesjes. Echt prima!
Gilette Fushion
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_54746079
Ik gebruik nu de Fusion, maar heb alleen scheerirritatie (rode plekjes) in de nek.. Waarschijnlijk komt dit omdat ik tegen de richting van de haartjes in scheer? Daarnaast weet ik niet echt wat ik voor huidtype ik heb.. Als ik de douche uitstap zonder m'n gezicht gewassen te hebben trekt het wel, maar aan het einde van de dag heb ik toch een 'glimmend' hoofd.. Weet iemand mijn huidtype??

Ik denk dat ik wat spullen van Zirh ga proberen, hoor daar namelijk veel positieve dingen over!
pi_54747267
Het verschil tussen de quattro 4 en de Fusion zit hem ook in het beschermende draadje wat tegendraads over de mesjes in geplaatst bij de Wilkinson.

Bij de Fusion raken de mesjes direct je huid zegmaar, terwijl er bij de Wilkinson door dat draadje ongeveer 1 mm tussenzit, net genoeg om ervoor te zorgen dat die mesjes niet direct in je huid happen. Bekijk hem in de winkel anders ff, misschien wordt het dan duidelijker:)
pi_54770017
Weet iemand waar ik de L'oreal Men Expert lijn kan krijgen? Site is een beetje vaag.

[ Bericht 92% gewijzigd door Huppelei op 22-11-2007 23:39:27 ]
pi_54788216
Ik vind die producten van L'Oréal Men Expert wel relaxed. Wel duur, maar prima spul, vooral die "skin renovator" scrub. Voglens mij de enigste scrub die een beetje werkt.

Tevens TVP.
  zondag 25 november 2007 @ 17:02:33 #226
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_54828020
Ben op zoek naar iets voor mijn gezicht, heb last van een beetje vettige huid, pukkeltjes/oneffenheden waarvan ik niet zeker weet of het puistjes zijn, van die echte heb ik maar af en toe. Ik zoek iets wat niet te agressief is (huid snel geïrriteerd); Benzoylperoxide werd ik niet heel blij, en van de Face Wash van H&Man krijg ik een wazig gevoel als ik het insmeer (huid gevoelloos en vage tintelingen) en daarna een droog en trekkerig gelaat, wat ik dan weer insmeer met Nivea man vochtinbrengende crème, maar uiteindelijk toch geen effect lijkt te hebben. Ik heb verder nog niets geprobeerd, maar die Oily skin set van Zirh leek me opzich wel wat, ben alleen bang dat ik rooie plekken/jeuk krijg omdat het te sterk is. Iemand tips of weet van producten die beter bij mijn huidtype passen? (mag wat kosten)
  zondag 25 november 2007 @ 17:17:23 #227
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_54828439
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:02 schreef kookie_monster het volgende:
Ben op zoek naar iets voor mijn gezicht, heb last van een beetje vettige huid, pukkeltjes/oneffenheden waarvan ik niet zeker weet of het puistjes zijn, van die echte heb ik maar af en toe. Ik zoek iets wat niet te agressief is (huid snel geïrriteerd); Benzoylperoxide werd ik niet heel blij, en van de Face Wash van H&Man krijg ik een wazig gevoel als ik het insmeer (huid gevoelloos en vage tintelingen) en daarna een droog en trekkerig gelaat, wat ik dan weer insmeer met Nivea man vochtinbrengende crème, maar uiteindelijk toch geen effect lijkt te hebben. Ik heb verder nog niets geprobeerd, maar die Oily skin set van Zirh leek me opzich wel wat, ben alleen bang dat ik rooie plekken/jeuk krijg omdat het te sterk is. Iemand tips of weet van producten die beter bij mijn huidtype passen? (mag wat kosten)
Mensen die een rode huid van Zirh Clean krijgen hebben een gevoelige/droge huid, jij hebt blijkbaar een vettige huid dus de kans dat jij rode plekken/jeuk gaat krijgen is vrij klein. Sowieso denk ik niet dat je van een product van zoveel geld rode vlekken kan verwachten.
  zondag 25 november 2007 @ 17:30:25 #228
3185 Adelante
To let it go now
pi_54828836
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:02 schreef kookie_monster het volgende:
Ben op zoek naar iets voor mijn gezicht, heb last van een beetje vettige huid, pukkeltjes/oneffenheden waarvan ik niet zeker weet of het puistjes zijn, van die echte heb ik maar af en toe. Ik zoek iets wat niet te agressief is (huid snel geïrriteerd); Benzoylperoxide werd ik niet heel blij, en van de Face Wash van H&Man krijg ik een wazig gevoel als ik het insmeer (huid gevoelloos en vage tintelingen) en daarna een droog en trekkerig gelaat, wat ik dan weer insmeer met Nivea man vochtinbrengende crème, maar uiteindelijk toch geen effect lijkt te hebben. Ik heb verder nog niets geprobeerd, maar die Oily skin set van Zirh leek me opzich wel wat, ben alleen bang dat ik rooie plekken/jeuk krijg omdat het te sterk is. Iemand tips of weet van producten die beter bij mijn huidtype passen? (mag wat kosten)
ga anders een keer langs een schoonheidsspecialiste, bij een normale gezichtsbehandeling geven ze je meestal ook een huidanalyse en tips welke producten je het best kunt gebruiken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 25 november 2007 @ 19:07:39 #229
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_54831333
Ik ga me daar onwijs ongemakkelijk voelen, en vind dat de nood daarvoor niet hoog genoeg is. Kan iemand mij o.b.v. mijn omschrijving producten aanraden?
pi_54833548
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:07 schreef kookie_monster het volgende:
Ik ga me daar onwijs ongemakkelijk voelen, en vind dat de nood daarvoor niet hoog genoeg is. Kan iemand mij o.b.v. mijn omschrijving producten aanraden?
Ik heb ook een tijd last gehad van wat jij beschrijft, alleen heb ik geen echte vette huid. Ik zat een week lang onder de "oneffenheden" (aantal puistjes, rode puntjes, enz.) en m'n huid voelde trekkerig aan. Heb toen besloten m'n gezicht anders te gaan verzorgen. Heb vier producten gekocht van L'Oréal Men Expert: een reinigingsgel voor 's ochtends, een antitrekkerigheids- en schuimende reinigingsgel, "Skin Renovator" reinigende peeling en de Hydra Energetic-gezichtscrème. Daarnaast drink ik nu ook veel water (ik probeer min. 1,5 à 2 L per dag te drinken) en zorg voor voldoende nachtrust. 's Ochtends en 's avonds reinig ik het gezicht met resp. de ochtend- en de antitrekkerigheidsgel, en breng daarna de Hydra Energetic-crème aan. Eens per 3 à 4 dagen peel ik 's ochtends met de Skin Renovator peeling i.p.v. de ochtendgel. En het resultaat: mijn huid is eindelijk eens stukken gaver dan voorheen. (Maar dat kan dus ook komen omdat ik meer drink, meer rust heb, enz.). Maar ik vind die producten van L'Oréal Men Expert wel zeer relaxed. Heb echt het idee dat ze werken i.t.t. tot die goedkope Etos-producten. Helaas zit er wel een prijskaartje aan.
  zondag 25 november 2007 @ 21:51:10 #231
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_54835668
Ja, dat heb ik dus ook. Nu ik erover nadenk is mijn huid ook helemaal niet vettig, heb alleen last van pukkels/puistjes op de kaaklijn/wangen en voorhoofd en, na het douchen, een trekkerige huid. Mochten die spullen van L'oreal niet werken, wat voor spul van Shiseide/Zihr of andere smeersels raden jullie aan?
pi_54837074
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:31 schreef Marurk het volgende:

[..]

Ik heb ook een tijd last gehad van wat jij beschrijft, alleen heb ik geen echte vette huid. Ik zat een week lang onder de "oneffenheden" (aantal puistjes, rode puntjes, enz.) en m'n huid voelde trekkerig aan. Heb toen besloten m'n gezicht anders te gaan verzorgen. Heb vier producten gekocht van L'Oréal Men Expert: een reinigingsgel voor 's ochtends, een antitrekkerigheids- en schuimende reinigingsgel, "Skin Renovator" reinigende peeling en de Hydra Energetic-gezichtscrème. Daarnaast drink ik nu ook veel water (ik probeer min. 1,5 à 2 L per dag te drinken) en zorg voor voldoende nachtrust. 's Ochtends en 's avonds reinig ik het gezicht met resp. de ochtend- en de antitrekkerigheidsgel, en breng daarna de Hydra Energetic-crème aan. Eens per 3 à 4 dagen peel ik 's ochtends met de Skin Renovator peeling i.p.v. de ochtendgel. En het resultaat: mijn huid is eindelijk eens stukken gaver dan voorheen. (Maar dat kan dus ook komen omdat ik meer drink, meer rust heb, enz.). Maar ik vind die producten van L'Oréal Men Expert wel zeer relaxed. Heb echt het idee dat ze werken i.t.t. tot die goedkope Etos-producten. Helaas zit er wel een prijskaartje aan.

Waar haal jij die producten?
  zondag 25 november 2007 @ 22:43:40 #233
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_54837214
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:51 schreef kookie_monster het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook. Nu ik erover nadenk is mijn huid ook helemaal niet vettig, heb alleen last van pukkels/puistjes op de kaaklijn/wangen en voorhoofd en, na het douchen, een trekkerige huid. Mochten die spullen van L'oreal niet werken, wat voor spul van Shiseide/Zihr of andere smeersels raden jullie aan?
Tis onmogelijk om specifiek te zeggen wat voor jou gaat werken, one man's noise is the other man's music. Kortom probeer uit, maar met Zirh en Shiseido heb je iig twee goede namen om mee te starten.
  zondag 25 november 2007 @ 22:59:23 #234
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54837687
ik gebruik zelf vaak een face wash en een sensitive gezichtscreme en daarnaast heb ik aftershave balsem. de balsem droogt je huid niet uit en voelt echt fijn na het scheren.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54851882
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:40 schreef Huppelei het volgende:

[..]


Waar haal jij die producten?
Etos? Kruidvat? Zelfs bij de Jumbo lagen ze in de schappen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 23:49:54 #236
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_54959762
Is dat spul van Vichy Homme iets? Zat te denken aan: zuiverende reinigingsgel, huidzuiverend scheerschuim, sensi-baume CA, normactiv Cg, voor een gemengde huid en in die volgorde. Volgens mij mis ik nu alleen nog een goede scrub. Iemand tips?
  zondag 2 december 2007 @ 17:44:59 #237
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_54994669
Iemand ervaringen?
pi_54995641
normativ cg is volgens mij gewoon hetzelfde als controle cg maar met een nieuwe verpakking. In mijn ervaring vrijwel hetzelfde als de normaderm dagcreme, misschien iets minder agressief als de normaderm lijn. Verder gebruik ik die zuiverende scheerschuim wel nog steeds. Prima spul, maar een beetje een vreemd geurtje. Voor de rest zweer ik bij clinique...
pi_55007159
Jullie moeten me echt even helpen. Ik kon weer eens niet van me gezicht afblijven en nu heb ik 2 rode vlekken op me huid. Wat kan ik hier het beste tegen doen om zo snel mogelijk te laten verdwijnen/te verbergen!
pi_55064209
ik heb soms (dus niet altijd) last van een strakke en droge huid.
zo'n gevoel dat je krijgt als je telang onder een heette douche hebt gestaan.
en ik denk dat dit ook de oorzaak is. weet iemand wat ik hiervoor het beste kan gebruiken voor als het weer eens gebeurd.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56178131
Ik wil Duac gaan gebruiken.
Heeft er iemand ervaring mee?
pi_56178310
Zonde dat dit topic zo diep weg is gezakt. Ik heb geen ervaring met Duac trouwens.
pi_56863566
Hey jongens,

Ik heb vroeger altijd last gehad van acne en ben er nu eindelijk sinds een half jaar vanaf. Ik wil graag een wat gezondere, egalere en minder vermoeide uitstraling krijgen, maar het liefst niet te veel producten gebruiken.

Het enige dat ik nu gebruik is Paula's Choice 2% BHA Exfoliator, elke nacht. Het schijnt dat je huid hier een gezondere uitstraling van krijgt en het is goed tegen acne. Wat voor andere producten zijn goed om te gebruiken? Moisturizer? Toner? Dagcreme? Zonnebrandcreme?

Bedankt voor de hulp!
pi_56863878
Ben vanaf morgen gestopt met mijn roa kuur. Ontstekingen zijn gelukkig weg en huid is helemaal glad. Alleen huid ziet er nog wat slecht uit door de rode plekken. Ben op zoek naar een product dat niet vet is heb een hele gevoelige huid. En ook droog. Hele schilferige huid maar dat komt ook een groot deel door de Roa wat het heeft uitgedroogt.
iemand die mij een goede nachtcreme, dagcreme en facewash kan aanbevelen.

Alvast bedankt.
pi_56864516
Als creme Gewoon Biocura van de Aldi

En als facewash Biotherm Acnoclean

[ Bericht 25% gewijzigd door Soldier2000 op 20-02-2008 22:47:00 ]
BlaBlaBla
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:51:22 #246
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_56865054
Ik gebruik de lijn van Zirh, en ben daar zeer tevrden over. kost wel een redelijke duit (facewash 25 euro? en creme ook zoiets) verder zonnebank af en toe helpt ook
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:11:34 #247
185625 Joal
De witte neger
pi_56871886
Waar is de Zirh lijn eigenlijk te koop?
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:12:02 #248
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_56871901
ici paris
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_56886145
Dat zirh clean lijkt me wel wat.
Maar ik heb een hele gevoelige huid. En zirh is een nogal agressief product is het dan verstandig om dat product te kopen. Verder leek me nog wel handig om Aqua Power van Biotherme te kopen als hydraterende gel voor in de avond. producten zijn dus te koop bij douglas en ici paris. Zouden ze eventueel nog te koop zijn in een kruitvat of Da.
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:33:06 #250
3185 Adelante
To let it go now
pi_56886885
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef Joal het volgende:
Waar is de Zirh lijn eigenlijk te koop?
bijenkorf heeft 'm ook
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:33:58 #251
3185 Adelante
To let it go now
pi_56886905
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:58 schreef jeweetz17 het volgende:
Dat zirh clean lijkt me wel wat.
Maar ik heb een hele gevoelige huid. En zirh is een nogal agressief product is het dan verstandig om dat product te kopen. Verder leek me nog wel handig om Aqua Power van Biotherme te kopen als hydraterende gel voor in de avond. producten zijn dus te koop bij douglas en ici paris. Zouden ze eventueel nog te koop zijn in een kruitvat of Da.
DA maak je misschien nog kans op wat biotherm spul, maar het kruidvat
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56887028
ok, dan moet ik morgen alsnog maar even de bigcity in. Zit er nog verschil in prijs tussen de douglas en ici paris.
Vindt wel beetje onwenig altijd om zo'n zaak in te lopen. Het is toch allemaal grotendeels vrouwen wat er loopt.
  donderdag 21 februari 2008 @ 17:48:52 #253
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_56888427
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:40 schreef jeweetz17 het volgende:
ok, dan moet ik morgen alsnog maar even de bigcity in. Zit er nog verschil in prijs tussen de douglas en ici paris.
Vindt wel beetje onwenig altijd om zo'n zaak in te lopen. Het is toch allemaal grotendeels vrouwen wat er loopt.
bang voor vrouwen!?!?

die zaken, daar kanje juist de dames regelen.
ben nu bezig meid uit te vragen die bij de apotheek werkt.

Gewoon binnen lopen, je shit halen, en meteen wat proefmonstertjes vragen
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  donderdag 21 februari 2008 @ 17:55:46 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_56888567
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:40 schreef jeweetz17 het volgende:
ok, dan moet ik morgen alsnog maar even de bigcity in. Zit er nog verschil in prijs tussen de douglas en ici paris.
Vindt wel beetje onwenig altijd om zo'n zaak in te lopen. Het is toch allemaal grotendeels vrouwen wat er loopt.
ach, er is er vast een bij die je goed advies kan geven adhv jouw huid, misschien is zirh idd te sterk en kun je beter shiseido of lancome gebruiken... maar hee, dat weten die vrouwtjes prima
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56901563
Kan iemand mijn vraag beantwoorden?
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:52 schreef bastrd het volgende:
Hey jongens,

Ik heb vroeger altijd last gehad van acne en ben er nu eindelijk sinds een half jaar vanaf. Ik wil graag een wat gezondere, egalere en minder vermoeide uitstraling krijgen, maar het liefst niet te veel producten gebruiken.

Het enige dat ik nu gebruik is Paula's Choice 2% BHA Exfoliator, elke nacht. Het schijnt dat je huid hier een gezondere uitstraling van krijgt en het is goed tegen acne. Wat voor andere producten zijn goed om te gebruiken? Moisturizer? Toner? Dagcreme? Zonnebrandcreme?

Bedankt voor de hulp!
pi_56904337
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:52 schreef bastrd het volgende:
Hey jongens,

Ik heb vroeger altijd last gehad van acne en ben er nu eindelijk sinds een half jaar vanaf. Ik wil graag een wat gezondere, egalere en minder vermoeide uitstraling krijgen, maar het liefst niet te veel producten gebruiken.

Het enige dat ik nu gebruik is Paula's Choice 2% BHA Exfoliator, elke nacht. Het schijnt dat je huid hier een gezondere uitstraling van krijgt en het is goed tegen acne. Wat voor andere producten zijn goed om te gebruiken? Moisturizer? Toner? Dagcreme? Zonnebrandcreme?

Bedankt voor de hulp!
Het ligt er maar net aan hoe erg je acne nu nog is en hoe je huid op producten reageerd. Het BHA-spul zorgt in ieder geval na een aantal weken/maanden voor een betere huid en de puistjes die nog wel naar boven komen zullen in ieder geval kleiner zijn en weer sneller verdwijnen. Dus daar in ieder geval mee door gaan. (je kan ook naar ochtend en avond gaan en kijken of je huid dat aan kan) Daarnaast is een dagcreme met factor 15 geen overbodige luxe aangezien je met het BHA-product je huid constant vernieuwt. Als je snel verbrand zal dat alleen nog maar sneller gaan door dat BHA product.

Moisturizer en toner doe ik allebei niet aan en geen idee of het echt een meerwaarde heeft boven een gewone facewash en dagcreme. Wat je nog wel kan kopen is een goede scrub of masker om 1 of 2x in de week te gebruiken.

Welke merken je wil hebben ligt maar net aan je persoonlijke voorkeur. Loop gewoon een ICI paris of een douglas binnen en laat je even uitgebreid vertellen wat de verschillen zijn. Lancome, clinique, biotherme, zirh shiseido, clarins etc etc hebben allemaal hun eigen voor en nadelen. Begin in ieder geval niet aan de huismerken/nivea/loreal producten want dan kan je het net zo goed bij alleen wat water in je gezicht houden.
pi_56905616
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:18 schreef Japin het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan hoe erg je acne nu nog is en hoe je huid op producten reageerd. Het BHA-spul zorgt in ieder geval na een aantal weken/maanden voor een betere huid en de puistjes die nog wel naar boven komen zullen in ieder geval kleiner zijn en weer sneller verdwijnen. Dus daar in ieder geval mee door gaan. (je kan ook naar ochtend en avond gaan en kijken of je huid dat aan kan) Daarnaast is een dagcreme met factor 15 geen overbodige luxe aangezien je met het BHA-product je huid constant vernieuwt. Als je snel verbrand zal dat alleen nog maar sneller gaan door dat BHA product.

Moisturizer en toner doe ik allebei niet aan en geen idee of het echt een meerwaarde heeft boven een gewone facewash en dagcreme. Wat je nog wel kan kopen is een goede scrub of masker om 1 of 2x in de week te gebruiken.

Welke merken je wil hebben ligt maar net aan je persoonlijke voorkeur. Loop gewoon een ICI paris of een douglas binnen en laat je even uitgebreid vertellen wat de verschillen zijn. Lancome, clinique, biotherme, zirh shiseido, clarins etc etc hebben allemaal hun eigen voor en nadelen. Begin in ieder geval niet aan de huismerken/nivea/loreal producten want dan kan je het net zo goed bij alleen wat water in je gezicht houden.
Heel erg bedankt voor je reactie! Ik moet dus op zoek naar een (duurdere) dagcrème. Wat acne betreft: die is helemaal weg, maar hoe m'n huid op producten reageert weet ik ook niet. Wat is eigenlijk het verschil tussen een dagcreme en een gewone zonnebrandcreme?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 15:04:01 #258
3185 Adelante
To let it go now
pi_56906696
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef bastrd het volgende:

[..]

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik moet dus op zoek naar een (duurdere) dagcrème. Wat acne betreft: die is helemaal weg, maar hoe m'n huid op producten reageert weet ik ook niet. Wat is eigenlijk het verschil tussen een dagcreme en een gewone zonnebrandcreme?
een zonnebrandcreme bevat naast spf (betere dagcremes ook) veel meer vet/olieën, omdat het je huid moet beschermen tegen een overdaad aan zon. je krijgt er vaak een ontzettend glimmende kop van en als je niet naar het strand gaat, is dat geen gezicht

waar je dus beter naar kunt kijken is een goede dagcreme, die niet te vet is en toch spf filtering bevat, zodat je onverhoopt in de zon op een terrasje kunt belanden en je huid toch beschermt is tegen zonnestralen. goed voorbeeld is deze van LabSeries:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56908458
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef bastrd het volgende:

[..]

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik moet dus op zoek naar een (duurdere) dagcrème. Wat acne betreft: die is helemaal weg, maar hoe m'n huid op producten reageert weet ik ook niet. Wat is eigenlijk het verschil tussen een dagcreme en een gewone zonnebrandcreme?
Iedere huid is weer anders en verder dan de verdeling droog/normaal/vet kom je eigenlijk niet. Je moet door proberen er gewoon achter komen welk product een goed resultaat geeft. Beetje vervelend is alleen dat je pas na een maand of 2 echt goed kan zien of iets werkt of niet.

De basis is gewoon: Facewash, BHA-product, dagcreme met SPF. Een scrub en/of masker is een goede toevoeging daarop.
pi_56937970
Scrub is overbodig met dagelijks gebruik van BHA/AHA.
pi_56938344
wat is BHA/AHA, en SPF?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  zaterdag 23 februari 2008 @ 23:49:46 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_56938584
Lactic Acid, Glycolic Acid, Citric Acid, and Malic Acid → Each is a natural alpha-hydroxy acid (AHA) derived from bilberry extract, sugar cane extract, sugar maple extract, and citrus extracts that provide intense exfoliation to help reduce the appearance of wrinkles and improve skin texture. Helps keep surface cells soft and pliable.

Salicylic Acid → A beta-hydroxy acid (BHA) with keratolytic activity to help open clogged sebaceous follicles. Helps dissolve the top layers of the stratum corneum cells and remove impurities, improving the look and feel of the skin. Also provides antiseptic and fungicidal action.

Sun protection factor → The SPF of a sunscreen is a laboratory measure of the effectiveness of sunscreen; the higher the SPF, the more protection a sunscreen offers against UVB (the ultraviolet radiation that causes sunburn). The SPF indicates the time a person can be exposed to sunlight before getting sunburn with a sunscreen applied relative to the time they can be exposed without sunscreen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56964862
vandaag wat zirh gekocht op strawberry!

StrawberryNET
PriceTotal
Price

QtyDescriptionUS$US$

1 Zirh International - Clay Mask ( Balancing Clay Mask ) 100ml/3.4oz 16.50 16.50
1 Zirh International - Clean ( Alpha-Hydroxy Face Wash ) 250ml/8.4oz 16.50 16.50
1 Zirh International - Scrub - Aloe Facial Scrub ( Unboxed ) 100ml/3.4oz 11.00 11.00
1 Zirh International - Protect ( Daily Face Moisturizer ) 100ml/3.4oz 27.00 27.00
1 FREE GIFT - Stila All Over Shimmer Eyes Loose Eye Shadow - # 6 1g/0.03oz 0.00 0.00
Shipping Cost - Registered Post 0.00

Subtotal:71.00
5% Discount :3.55
Free Stila Loose Eye Shadow (New Customer) :0.00
Total:67.45


50 euro!
pi_56965816
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:58 schreef davidvt het volgende:
vandaag wat zirh gekocht op strawberry!

StrawberryNET
PriceTotal
Price

QtyDescriptionUS$US$

1 Zirh International - Clay Mask ( Balancing Clay Mask ) 100ml/3.4oz 16.50 16.50
1 Zirh International - Clean ( Alpha-Hydroxy Face Wash ) 250ml/8.4oz 16.50 16.50
1 Zirh International - Scrub - Aloe Facial Scrub ( Unboxed ) 100ml/3.4oz 11.00 11.00
1 Zirh International - Protect ( Daily Face Moisturizer ) 100ml/3.4oz 27.00 27.00
1 FREE GIFT - Stila All Over Shimmer Eyes Loose Eye Shadow - # 6 1g/0.03oz 0.00 0.00
Shipping Cost - Registered Post 0.00

Subtotal:71.00
5% Discount :3.55
Free Stila Loose Eye Shadow (New Customer) :0.00
Total:67.45


50 euro!
Als dit van buiten Europa komt krijg je waarschijnlijk een rekening van de BTW en invoerrechten. Reken je dus niet rijk.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:25:05 #265
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_56971630
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 23:24 schreef kwahgib het volgende:
Scrub is overbodig met dagelijks gebruik van BHA/AHA.
Dat is voor iedereen anders... Ik gebruik dagelijks AHA+BHA, maar ik vind het nog steeds fijn om zo nu en dan te scrubben. Ik merk ookk dat mijn huid na het scrubben een stuk zachter aanvoelt dan wanneer ik alleen BHA+AHA gebruik.

Wel denk ik dat het belangrijk is dat je een milde scrub gebruikt icm met BHA/AHA om irritatie te voorkomen.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:49:53 #266
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_56972210
Ik ben nu overgins grotendeels van mijn acne verlost. Wel heb ik nog last van rode vlekjes die maar niet weg willen

Ik zit eraan te denken een chemische peeling te nemen, omdat dit de beste resultaten schijnt te geven voor de wat diepere littekens die door acne worden veroorzaakt.

Iemand die hier ervaring mee heeft of een goed adres weet waar ik dit kan laten doen ?
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:56:59 #267
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_57008862
Niemand?
pi_57036640
Dagje A'dam .
quote:
Grooming en Bodycaresalons
Dat scrubs, peelings, balsems en serums alleen besteed zijn aan vrouwen is allang achterhaald: grooming centers en men-only schoonheidssalons schieten als paddestoelen uit de grond. SoHomme heeft de drie leukste heren-salons voor je op een rijtje gezet:

SYU Men's Gear & Grooming Center (Vijzelstraat, Amsterdam)

SYU is een stoere, strakke industrieel ingerichte zaak waar je naast knip- en scheerbeurten ook terecht kunt voor gezichtsbehandelingen die je in alle privacy kunt ondergaan in een speciale ruimte, afgesloten van de rest van de zaak door middel van grote spiegelwanden. Bovendien is er volop keuze uit de meest luxe verzorgingsproducten speciaal afgestemd op de mannenhuid.

ManMAN (Roelof Hartstraat 13hs, Amsterdam)

ManMAN is de allereerste Amsterdamse schoonheidssalon exclusief voor mannen en loopt als een trein. De inrichting is strak en overzichtelijk en straalt tegelijk warmte en luxe uit. Je kunt kiezen uit een heel scala aan (reinigings)behandelingen zoals facials, scrubs, maskers, massages, manicures en ontharing. Naast uitgebreide treatments biedt ManMAN ook korte behandelingen van een kwartier speciaal afgestemd op drukke zakenmannen met een volle agenda.

Figaro Pasquale (Begijnensteeg 10, Amsterdam)

In een klein zijstraatje van de Kalverstraat, vlakbij het Spui, is de salon van de charismatische Italiaan Figaro Pasquale, één van de bekendste kappers van Amsterdam. Houd je van traditioneel vakmanschap en kleinschaligheid dan ben je bij Figaro Pasquale aan het goede adres. Bij deze 72-jarige ambachtsman lijkt de tijd stil te staan en dat heeft zo z'n charme: een echte barbier oude stijl waar je terecht kunt voor een klassieke scheerbeurt, knippen of getrimde neusharen.
bron
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:42:08 #269
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57037171
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:21 schreef schatje het volgende:
Dagje A'dam .
[..]

bron
Tof, ik wil nog steeds een keer een ouderwetse scheerbeurt krijgen, dus misschien zal ik daar eens een keer langslopen als ik weer in Amsterdam ben.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57042993
vandaag langs de ici paris gegaan en zirh gehaald en een bende aan proefmonsters meegekregen. dus die ook maar even goed proberen als die werken. heb 16 euro moeten betalen. bij de veronicagids zat een kaartje met 20 procent korting dus dat was mooi mee genomen. verder viel het me wel tegen wat er aan mooie dames liep. en Wat er liep was iets te oud. Ik houd jullie op de hoogte over de resultaten.
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:38:17 #271
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_57047954
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef jeweetz17 het volgende:
vandaag langs de ici paris gegaan en zirh gehaald en een bende aan proefmonsters meegekregen. dus die ook maar even goed proberen als die werken. heb 16 euro moeten betalen. bij de veronicagids zat een kaartje met 20 procent korting dus dat was mooi mee genomen. verder viel het me wel tegen wat er aan mooie dames liep. en Wat er liep was iets te oud. Ik houd jullie op de hoogte over de resultaten.
Je komt daar ook niet om vrouwen te scoren
Naja, succes ermee , en houd ons op de hoogte!
  zondag 2 maart 2008 @ 21:21:30 #272
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_57113279
Hier trouwens ook even mijn ervaringen posten;
Ik ben erg tevreden met de producten van MD Formulations. Ik heb last van acne, maar dankzij de producten van MD formulations heb ik eigenlijk nauwelijks nog een puistje.

Ik gebruik:

* MD Formulations Face wash for Oily and Problem-prone skin
* MD Formulations Skin perfection gel (bevat fruitzuren)
* MD Formulations 10% Benzoyl Peroxide (die irriteerd mijn huid een stuk minder dan de 5% die bij de apotheek te halen is)
* Moisterizer van Paula`s choice. Ik vind de moisturizer van MD namelijk veel te duur en niet goed intrekken
* MD Formulations Total protector SPF 30

2 Weken geleden was mijn face wash op, en ben ik een tijdje overgestapt op Biotherm T-Pur intense. Een week later had ik weer 8 puistjes verspreid over mijn gezicht Dus ik ben weer braaf alles van MD Formulations gaan gebruiken.
  maandag 3 maart 2008 @ 15:16:13 #273
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57127712
Das begrijpelijk dat je dan terug gaat naar je oude. Never change a winning formula
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57222361
Je moet wel erg goed zoeken om Zirh te kunnen vinden tegenwoordig... Dus dan ga ik ook maar online shoppen

Wat betreft MD formulations, waar is het te koop en wat zijn de kosten?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:52:30 #275
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_57229966
MD Formulations is redelijk aan de prijs, maar door de textuur en concentratie van het spul doe je er ook een eeuwigheid mee. Ik heb zelf ook de cleanser van Zirh gehad (18 euro), die was na een maand leeg. De cleanser van MD (30 euro) doe ik bijna 4 maanden mee. Bovendien is MD een stuk milder voor je huid. Zirh is voor mij te aggresief.

MD formulations is in princiepe niet in de winkel verkrijgbaar zo ver ik weet. Er is een nederlandse webshop die het voert:

http://www.bodyline-amsterdam.nl/md_bestellen.htm

Maar die zijn relatief duur. Als je een weekje of 2 geduld hebt kun je beter je spullen van MD uit amerika halen. Zelfs met verzendkosten is dit goedkoper dan in nederland.

Bijvoorbeeld hier dus:
http://www.skinstore.com/store/category.asp?catID=2405

Zirh kun je trouwens bij iedere ici paris halen als het goed is.
pi_57231076
Zijn er hier mensen die ooit microdermabasie hebben laten doen?

Zoja wat was het resultaat daarvan.
BlaBlaBla
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:34:14 #277
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_57232365
In de vorige topics zijn enkele mensen die dit gedaan hebben. ( Google link )
Over het algemeen waren de resultaten redelijk, maar het schijnt minder goed te werken voor diepere littekentjes die o.a. door acne worden veroorzaakt omdat het toch vooral op de bovenste laag werkt.

Ook schijn je pas na enkele behandelingen pas echt resultaat te hebben.

[ Bericht 21% gewijzigd door DaneV op 08-03-2008 00:47:02 ]
pi_57247665
quote:
MD Formulations is redelijk aan de prijs, maar door de textuur en concentratie van het spul doe je er ook een eeuwigheid mee. Ik heb zelf ook de cleanser van Zirh gehad (18 euro), die was na een maand leeg.

Zirh kun je trouwens bij iedere ici paris halen als het goed is.
Dan smeer je het spul er wel erg dik op, want bij mij gaat ie wat langer mee;)

Ik ben hier in Apeldoorn bij zowel de ici paris als bij Douglas langs geweest, beiden verwijzen mij door naar grotere filialen(Amsterdam...). Heb heb nu maar besteld bij strawberrynet.
pi_57247825
hey mensen , ik zoek goeie producten voor mijn gezicht/huid.

Heb nog wel is last van puistjes, veelal rode vlekjes na het scheren etc. en uitgedroogdhuid..

Ik doe elke week wel is aan peeling enzo ,maar die zijn bijna op dus wil ik een paar andere effectieve producten voor de mannenhuid.Wat ik nu gebruik is namelijk van men zusje.

Heb trouwens ook een ROA-kuur gehad (roacutanne) voor de puistjes.
Ben er al ong. half jaar ofso vanaf misschien al langer.. maar ja er komen er wel puistjes doorheen en rode vlekken nog steeds.
pi_57266577
hoii, ik ben een jongen van 17 en wou ook eens investeren in beautyproduct.


ik wil van shiseido de
-Moisturizing Emulsion
- Cleansing Foam
kopen maar ik ken er niets van en wou wat raar vragen of dit echt wel zou helpen omdat ik nog maar 17 ben. (en hopenlijk geen puistjes ga van krijgen)

ik heb een normale huid (af en toe een beetje droog na de douche)

wie kan mij raad geven? aub
pi_57271645
Ik heb zelfs ook nog steeds lichte last van acne, vooral soms onder mijn kin en op mijn schouderbladen. Nu lees ik wel eens dat zinktabletten hier wel redelijk goed voor helpen.

Zijn er mensen hier die dat gebruiken?
BlaBlaBla
  zondag 9 maart 2008 @ 23:10:40 #282
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_57273662
Dat hangt van de oorzaak van je acne af. Bij mij heeft het iig geen flikker geholpen, maar het kost weinig tijd en geld en is niet schadelijk voor je, dus je kunt het altijd proberen.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:54:58 #283
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_57283475
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:41 schreef armeenio het volgende:
hey mensen , ik zoek goeie producten voor mijn gezicht/huid.

Heb nog wel is last van puistjes, veelal rode vlekjes na het scheren etc. en uitgedroogdhuid..

Ik doe elke week wel is aan peeling enzo ,maar die zijn bijna op dus wil ik een paar andere effectieve producten voor de mannenhuid.Wat ik nu gebruik is namelijk van men zusje.

Heb trouwens ook een ROA-kuur gehad (roacutanne) voor de puistjes.
Ben er al ong. half jaar ofso vanaf misschien al langer.. maar ja er komen er wel puistjes doorheen en rode vlekken nog steeds.
In den ochtend
Facewash, benzylperoxide, hydraterende creme

Des avonds
Facewash

En niet teveel met je handen aan je probleemgebieden ziten overdag
pi_57305589
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:54 schreef QCC het volgende:

[..]

In den ochtend
Facewash, benzylperoxide, hydraterende creme

Des avonds
Facewash

En niet teveel met je handen aan je probleemgebieden ziten overdag
benzylperoxide als huidverzorging voor de man?????????
Die spul is zo erg , ik heb een jaar of 2 terug 10% opgesmeerd omdat ik toen erge last had van Acne..
Mijn gezicht was letterlijk kapot.. ik liep de hele dag in huis met een natte washandje omdat mijn gezicht zeer,zeer extreem uitdroogde.. meteen volgende dag naar de dokter.. en kreeg ik een creme.

Dat is toch geen spul om je huid mee te verzorgen?

Maarja, ik bedoelde met goeie producten.. merken/aanraders?
pi_57309217
kan iemand mij anywoord geven op mijn vraag?? hierboven aub
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:49:34 #286
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_57309908
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:57 schreef armeenio het volgende:

[..]

benzylperoxide als huidverzorging voor de man?????????
Die spul is zo erg , ik heb een jaar of 2 terug 10% opgesmeerd omdat ik toen erge last had van Acne..
Mijn gezicht was letterlijk kapot.. ik liep de hele dag in huis met een natte washandje omdat mijn gezicht zeer,zeer extreem uitdroogde.. meteen volgende dag naar de dokter.. en kreeg ik een creme.

Dat is toch geen spul om je huid mee te verzorgen?

Maarja, ik bedoelde met goeie producten.. merken/aanraders?
Je schreef dat je na je ROA kuur weer een beetje last kreeg van puistjes, Benzylperoxide helpt hiertegen, ik gebruik het zelf ook dus vandaar dat ik het je adviseer.

10% is vrij zwaar, gebruik zelf 5% maar 2,5% werkt ook. Daarnaast moet je het heel dun aanbrengen en goed uitsmeren. Het heeft inderdaad een uitdrogend effect maar daarvoor is de hydraterende crème, deze moet je dan ook zeker niet vergeten.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:51:50 #287
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57309941
Ik heb in topics van 2005 gezien dat Shiseido Anti-shine refresher (30ml) erg effectief is tegen een vette T-Zone.



Is dat nu nog steeds zo?
Confidence through competence
pi_57313013
maakt het iets uit als je nog maar 17 bent en van shiseido de Moisturizing Emulsion
smeert?
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:40:54 #289
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_57326702
Nee
pi_57368131
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:54 schreef QCC het volgende:

[..]

In den ochtend
Facewash, benzylperoxide, hydraterende creme

Des avonds
Facewash

En niet teveel met je handen aan je probleemgebieden ziten overdag
Daar wil ik ff op ingaan. Ik heb nu zelf differin en eryacne, dit dus ipv benzoylperoxide. Maar ik heb dus een goede facewash en hydraterende creme nodig. Wat ze iig moeten hebben:
Facewash:
Mild, dat het niet gaat irriteren
geen olie erin
geen salicyl acid of andere ant-acne spul erin, is niet goed in combo met differin/eryacne
Creme:
geen olie
SPF van minstens 15
geschikt voor de vettere huid
mild, mag niet gaan irriteren/uitdrogen

Weet iemand facewashs/cremes die dit hebben? Misschien nog een andere creme voor de avond want dan heb je die SPF niet nodig.
pi_57375353
tvp
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:25:10 #292
16715 Mylene
*schatje*
pi_57380059
Nieuw product van Lancôme, voor mannen met een onregelmatige levensstijl.
quote:


Lancôme komt met een huidverzorgingsproduct speciaal ontwikkeld voor mannen tussen de twintig en dertig jaar: Energyzer Total. Uit onderzoek blijkt namelijk dat mannen in die leeftijdsgroep aangeven dat hun huid te lijden heeft van tekenen van vermoeidheid door een onregelmatige levensstijl.

Uitgaan, te weinig slaap, onregelmatige eetgewoonten en negatieve externe factoren als luchtvervuiling zijn allemaal ingrediënten die tot een zichtbaar verstoorde huidbalans kunnen leiden. Het gevolg is dat de werking van het natuurlijke afvoersysteem vermindert en dode huidcellen zich opstapelen aan het huidoppervlak waardoor de huid er ruw en dof uit gaat zien. Met Energyzer Total heeft Lancôme een verzorgend huidproduct ontwikkeld dat tekenen van vermoeidheid tegengaat.

De Energyzer Total is een concentraat dat de mannenhuid elke dag optimaal exfolieert, zodat de dode huidcellen worden afgevoerd. De celregeneratie wordt gestimuleerd en de huid wordt gehydrateerd voor meer weerstand. De Energyzer Total heeft een fluide textuur die gemakkelijk is aan te brengen, niet vet aanvoelt en die de huid zachter maakt. En omdat het oog ook wat wilt komt de Energyzer Total in een kaviaargrijsbruine flacon van glas.

De Energyzer Total kost ¤ 46,10 en is vanaf half april verkrijgbaar bij de door Lancôme erkende verkooppunten.
bron
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:41:06 #293
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57380430
quote:
Lancôme komt met een huidverzorgingsproduct speciaal ontwikkeld voor mannen tussen de twintig en dertig jaar: Energyzer Total. Uit onderzoek blijkt namelijk dat mannen in die leeftijdsgroep aangeven dat ze best wel wat poen willen spenderen aan allerhande dure verzorgingsproducten, dus wij springen maar al te graag op zo'n opportunity in.
Confidence through competence
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:24:31 #294
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57381373
Welke man geeft er nou ¤ 46,10 uit aan een cremetje...
Ik doe het al niet en ik zou mijn vent eerlijk gezegd heel vreemd aankijken als hij het wel zou doen.

Voor mannen moet het vaak simpel zijn, grondig werken, niet te vrouwelijk ruiken en de verpakking openen en dichtdoen moet heel simpel zijn.
Ik had een facewash voor mijn vent gekocht, vond hij te lastig open te maken dus hij gebruikte het niet...
Nu van Kruidvat de teatree-facewash gekocht en overgedaan in mijn lege Oligo-25 gezichtsschuim gemengd met wat water. Nu hoeft hij alleen maar het dopje eraf te halen, erop te drukken en heeft hij meteen schuim.
En ja, nu gebruikt hij het ineens wel, scheelt een halve seconde ofzo...
Maar toen dus weer het gezeik van "het ruikt niet lekker", gezegd dat hij zijn bakkes moest houden en elke dag moest schrobben met dat spul, dat doet hij dan ook braaf nu Ik heb niet voor niets een broek aan en een goed stel duimen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57382394
wat vinden jullie van biotherm aquapower, iemand ervaring ermee??
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:20:38 #296
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_57385704
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor mannen moet het vaak simpel zijn, grondig werken, niet te vrouwelijk ruiken en de verpakking openen en dichtdoen moet heel simpel zijn.
Ik had een facewash voor mijn vent gekocht, vond hij te lastig open te maken dus hij gebruikte het niet...
Voor simpele mannen wel ja
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:32:54 #297
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_57386035
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:01 schreef RinkeNL het volgende:

[..]

Daar wil ik ff op ingaan. Ik heb nu zelf differin en eryacne, dit dus ipv benzoylperoxide. Maar ik heb dus een goede facewash en hydraterende creme nodig. Wat ze iig moeten hebben:
Facewash:
Mild, dat het niet gaat irriteren
geen olie erin
geen salicyl acid of andere ant-acne spul erin, is niet goed in combo met differin/eryacne
Creme:
geen olie
SPF van minstens 15
geschikt voor de vettere huid
mild, mag niet gaan irriteren/uitdrogen

Weet iemand facewashs/cremes die dit hebben? Misschien nog een andere creme voor de avond want dan heb je die SPF niet nodig.
Facewash:

Paula`s Choice:
http://www.paulaschoice-eu.com/shop/default.asp?act=category&showcat=46&filter=
Alleen online verkrijgbaar via bovenstaande site

Cetaphil® Daily Facial Cleanser For Normal to Oily Skin of Gentle Skin Cleanser
http://www.cetaphil.com/Products/cleansers.aspx
Verkrijgbaar bij je apotheek

Creme suggesties:

Lab series
http://www.labseries.com/templates/....
Verkrijgbaar bij je drogisterij

Cetaphil® Daily Facial Moisturizer SPF 15 with Parsol® 1789
http://www.cetaphil.com/Products/moisturizers.aspx
Verkrijgbaar bij je apotheek

Voor de moisturizer zonder spf kan je eventueel ook die van paula`s choice gebruiken (zelf goede ervaring mee), alleen schijnen de zonbeschermingsproducten van paula`s choice wat minder te zijn als je voorgaande topics bekijkt...
pi_57398060
Dankje.
Ik ga de facewash van Cetaphil en de Creme van Lab series kopen. Kijken hoe het werkt.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:43:32 #299
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_57442001
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:51 schreef RinkeNL het volgende:
Dankje.
Ik ga de facewash van Cetaphil en de Creme van Lab series kopen. Kijken hoe het werkt.
Q10 crème for men van de etos anders.

En facewash.. heb vanalles geprobeerd, merk niet dat de een veel beter is dan de ander..
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:13:38 #300
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:21:35 #301
16715 Mylene
*schatje*
pi_57444437
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')