abonnement Unibet Coolblue
pi_48623172


Deze foto in hoge resolutie: klik hier

CSI: Crime Scene Investigation nam in 2000 het concept van de forensische wetenschap gecombineerd met drama op de televisie in beslag. Na twee jaar wereldwijd volop succes te hebben werd er een spin-off gecreëerd die de straten in Miami een stuk veiliger moet maken. Na veel commentaar en kritiek is ook dat een succes geworden en behaalt de hoogste kijkcijfers in Amerika van zijn uitzendavond! Deze serie krijgt nog steeds de meeste kritiek maar voor de echte fans maakt dat niet uit en die zijn gewoon trots op hun serie! Inmiddels is ook de tweede spin-off een feit, dat zich in de straten van New York afspeelt . Deze serie werd wel verwelkomt en doet het nu ook erg succesvol! Ondertussen zijn er enkele cross-overs geweest die de verschillende teams samenbrengen!

Met CSI: Miami volg je het team van lt. Horatio Caine die met behulp van een anatoom patholoog, diverse rechercheurs en laboranten die de moorden van Miami proberen op te lossen en voor de slachtoffers te spreken omdat ze dit zelf niet meer kunnen. Dit gebeurd met een dosis testosteron en een High-Tech laboratorium. CSI: Miami is een serie met een duidelijk "Miami" gehalte. De "ik-wil-gezien-worden", "beach & nightlife-scene" en de vele culturen die er samenwonen is goed in de serie te merken.

De serie bevat duidelijk meer actie dan de twee andere series. Dat maakt samen met de "Miami-scene" CSI: Miami zo anders. De CSI's zijn ook politie agenten die hun wapens vaak achten te trekken om verder te kunnen gaan met hun onderzoek om zo de puzzel op te lossen en de dader(s) op te pakken. Ook de vele explosieve scènes ontbreken niet!

___________________________________________________________________________________

Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14

___________________________________________________________________________________

Seizoen 4
Hier ontdekken we veel van het verleden van Horatio. Dat verleden maken hem zoals hij nu is. Gedreven in zijn werk. Zo word hij ook een keer moordverdachte en leren we dat hij een zwart verleden in New York (achter de rug) heeft. Ook Ryan maakt het een en ander mee. Dit door een ongeval op het werk. Eric Delko krijgt ook te kampen met persoonlijke problemen. Zo verschijnt hij te vaak te laat op zijn werk en de rest van het team begint het vertrouwen in hem te verliezen. Calleigh heeft nog steeds te kampen met het feit dat John Hagen zelfmoord heeft gepleegd in haar wapen lab maar begint de kriebels weer te krijgen als de nieuwe lab tech nogal laks te werk gaat. Stetler ligt Horatio meer dwars dan nodig blijkt. En door een mol en nare geruchtenword het moeilijk om ook maar iemand te vertrouwen. En Horatio krijgt de liefde kriebels weer in zijn buik.

Seizoen 5
Op dinsdag 6 maart is het door ons zo geliefde RTL 5 verder gegaan met seizoen 5, aflevering 3 "Death Pool 100". De eerste 2 aflevering zijn, net als bij CSI: Crime Scene Investigation (Las Vegas) flink wat weken eerder uitgezonden. En dit is het seizoen waar de mijlpaal van de 100ste aflevering is behaalt wat natuurlijk best gevierd mag worden! En waar we als fans natuurlijk trots op zijn!
Het seizoen waarbij Horatio buiten de voeten treed als politie agent en zich zondigt en tezamen met Eric de moordenaar van hun vrouw en zus vermoord. Daarnaast zien we Yelina weer terug als nu echt een weduwe van Raymond Caine Sr die moeite heeft om Ray jr. in het gareel te houden dus Horatio helpt een handje. Daarnaast is Natalia in de voeten van de CSI's getreden en dit na ontdekking van haar mol rol verloopt dit niet soepel. Ze moet alles van het begin af aan leren en komt het wel eens voor dat ze enige foutjes maakt. En voor Natalia zal het spannend worden met een naaste en haar ex-man komt ook even in beeld waardoor Natalia misschien ook niet geheel overeind blijft. Ook krijgt Calleigh te maken met een ongelukje en een oude liefde die weer haar pad kruist die zich niet geheel aan de regels houd. Ryan houd zich wat rustig maar laat zijn gevoelige kant zeker zien! Frank blijft gewoon een van de vele rechterhanden die Horatio bezit met zijn droge opmerkingen tegen de criminelen maar maakt toch even een misstapje dat zijn leven spannend maakt voor een moment. Van Stetler horen we weinig maar wees gerust hij laat zo nu en dan zijn gezicht heus nog even zien om het leven van Horatio wat zwaarder te maken! Natuurlijk gebeuren er ook wat spannende dingen die het seizoen explosief maken. Inderdaad letterlijk en figuurlijk. Terroristen die Miami teisteren, een oude bekende die ontsnapt en het heeft voorzien op iemand of misschien wel heel het team waarbij niet iedereen rechtovereind blijft staan!!! Dit heeft ook gevolgen heeft voor het hele team! Doden vallen in ieder geval in elke aflevering maar dat is niks nieuws!

___________________________________________________________________________________

Uitzendingen
Amerika: Maandags op CBS om 22:00 et/pt (seizoen 5)
Nederland: Dinsdags op RTL5 om 20:30 (seizoen 5)

___________________________________________________________________________________

Cast


David Caruso - Lt. Horatio Caine
Na het snel behalen van diverse ranken in New York City was Horatio Caine één van de jongste moordzaken detective. Dit kwam tot einde toen zijn partner verstrikt raakte in een persoonlijk schandaal. Om zijn partners carrière te beschermen pakte Horatio Caine zijn boeltje en bouwde in het zonnige paradise Miami verder aan zijn carrière.
Nog steeds vol overgave zocht Horatio Caine een baan dat hem zowel fysiek als mental uitdaagde en ging bij de explosievendienst aan het werk. Maar het was niet tot hij bij CSI mocht werken dat hij zijn roeping had gevonden. Na het tonen van zijn intelligentie en hardnekkigheid werd hij gepromoveerd tot Luitenant waar hij zich kon en nog steeds kan bewijzen als leider
Horatio Caine voelt zich verantwoordelijk voor het zorgen en beschermen van degene om hem heen. Ondanks hij bijna nooit zijn emoties zijn werk laat beïnvloeden. Horatio Caine heeft ons geleerd dat er meer is dan bloedspetters en DNA in het oplossen van een zaak. Bij het oplossen van een zaak vertrouwd hij niet alleen in bewijzen maar hij vertrouwd ook op zijn gevoel en instict. Niets weerhoud hem in het beschermen van zijn stad waarvan hij is gaan houden en niet weerhoud hem van het geven van antwoorden aan degene die daarnaar op zoek zijn.
bron: CBS

  • Emily Procter - Det. Calleigh Duquesne
  • Adam Rodrigues - Det. Eric Delko
  • Khandi Alexander - Alexx Woods MD
  • Jonathan Togo - Off. Ryan Wolfe
  • Rex Linn - Det. Frank Tripp
  • Eva LaRue Callahan CSI Natalia Boa Vista

    Karakter omschrijving van de andere komt zsm! Eventueel mag men ook een karakter vertalen van de website (zie bron) en die naar BlueCurl pm-en. Dan zorgt die er wel voor dat het in de lijst erbij komt!

    Voormalige cast
  • Kim Delaney - Det. Megan Donner
  • Rory Cochrane - Det. Tim Speedle


    Sofia Milos - Det. Yelina Salas
    Een uit Colombia afkomstige en voormalige moordzaken detective die sterk in haar schoenen staat. Een vrouw die niet terugdeinst voor gevaarlijke situaties en al helemaal niet voor scherpe opmerkingen van criminelen.
    Yelina is een weduwe van Raymond Caine een voormalig undercover politieagent die zich volgens de geruchten niet geheel aan de regels hield en volgens vele is overleden aan een kogel in het hard een aantal jaren terug.
    Yelina Salas heeft ook een zoon, Raymond Caine jr. genaamd. Gezamenlijk zijn ze naar Brazilië gegaan om een veilig leven te lijden met Raymond Caine sr. Maar die kon niet uit de drugwereld blijven dat ook het einde van zijn leven betekende. Momenteel is het niet bekend wat deze voormalige no-nonsense detective doet.

    ___________________________________________________________________________________

    Ondersteunende Cast (seizoen 5)
  • Brooke Bloom - Lab Tech. Cynthia Wells
  • Dean Winters/Christopher Stapleton - Raymond Caine Sr.
  • Hayden Tank/Alex Buck/Carter Jenkins - Raymond Caine Jr.
  • Boti Ann Bliss - Lab Tech. Maxine Valera
  • David Lee Smith - IAB Sgt. Rick Stetler
  • Brendan Ferh - Lab Tech. Dan Cooper
  • Michael B. Silver - FBI Agent Peter Elliott
  • Amy Laughlin – Erica Sikes
  • Rob Estes – Nick Towsend
  • Johnny Withworth – Jake Berkeley
  • Vincent Laresca – Antonio Riaz
  • William Allen Young - Judge Joseph Ratner
  • Gonzalo Menendez - Clavo Cruz
  • Paula Garcés - Anna Sivarro
  • Ed Begley Jr. - Chief Scott O'Shay

    ___________________________________________________________________________________

    Spoilers & Co
    Er is in het verleden geklaag geweest over spoilers... Maar wel even om je eraan te herinneren dat er een apart topic is voor het seizoen wat in Amerika op de tv is... Heb je daarnaast nog wat spoilerends te vertellen... Doe het dan wel gewoon tussen de spoilertags!

    ___________________________________________________________________________________

    Warez request van CSI: Miami afleveringen & Co
    Dat is nog steeds niet toegestaan op fok en resulteerd in een topic report en gedonder! Tevens legt het praten over downloaden het topic dood... Dus gewoon niet doen.

    ___________________________________________________________________________________

    Websites
  • Officiele CSI: Miami Website op CBS
  • Officiele CSI: Miami Website op RTL
  • Officiele Wiki van CSI: Miami op CBS

    ___________________________________________________________________________________

    Foto's
  • Modern Day Gallery (bevat wel erge spoilers!)
  • CSI: Miami Online (bevat wel erge spoilers!)

    ___________________________________________________________________________________

    Muziek
  • Shanshu.de.vu
  • Elyse's CSI Site
  • TuneFind
  • BlueCurl
  • ThoughtWorthy
  • TV.com
    ___________________________________________________________________________________

    En we gaan weer vrolijk verder!...

    Deze Openings Post kun je hier vinden en is samengesteld en een voor een groot deel gemaakt door BlueCurl. Voor uitbreidingen ook PM-en naar deze gebruiker!



    [ Bericht 1% gewijzigd door BlueCurl op 23-04-2007 10:03:31 ]
  • pi_48623233
    HAI!.. Zijn we weer
      FOK!fotograaf maandag 23 april 2007 @ 09:42:34 #3
    36170 Buurvrouw_Rietman
    Papa van Sara en Merel!
    pi_48623371
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 09:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    HAI!.. Zijn we weer
    Hoi en hallo

    Is het nu morgen voor de laatste keer op dinsdag?
    Joe Hoe Hoei Hoei
    B-Seen Fotografie.nl
    pi_48623587
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 09:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    HAI!.. Zijn we weer
    Ah goeie midje
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
    pi_48623627
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 09:42 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:

    [..]

    Hoi en hallo

    Is het nu morgen voor de laatste keer op dinsdag?
    Misdaadserie CSI Miami verhuist naar RTL 4
    De Amerikaanse politieserie CSI Miami verhuist van RTL 5 naar RTL 4. Dat blijkt uit programmagegevens van de omroep. Vanaf vrijdag 4 mei verschuiven de nieuwe afleveringen uit het vijfde seizoen van CSI Miami naar de vrijdagavond van RTL 4, waar de serie tussen Goede tijden slechte tijden en Grijpstra en De Gier geprogrammeerd zal staan. Met de verhuizing naar de vrijdagavond van RTL 4 wordt CSI Miami de opvolger van de matig bekeken quizshow Voor de rest van je leven met Daan Schuurmans.

    Het wereldwijd succesvolle CSI Miami is sinds de start van de serie te zien bij RTL 5, waar het team van forensisch detectives nog wekelijks hoge kijkcijfers behaalt op de dinsdagavond om 20.30 uur. Vanaf 8 mei brengt RTL 5 op dinsdagavond herhalingen uit het derde seizoen van CSI Miami op het scherm.
    pi_48623644
    morgen of volgende week... gen idee hoe ze het volgende week doen. als het dan al op vrijdag een nieuwe komt zal het op dinsdag wel niet zijn.. maar rtl kennende zou ik gewoon ff alles heel goed in de gaten houden en desnoods wat dubbel gaan kijken!

    8 mei pas herhalingen... dat zou inhouden dat we vlgende week 2 nieuwe afleveirngen hebben. maar dat lijkt me wat sterk...

    ik zou zeggen. kijk gewoon even aankomende twee weken 4 dagen csi: miami of gewoon altijd 2x per week
    pi_48623682
    Hulde aan de posts op het zelfde moment
      FOK!fotograaf maandag 23 april 2007 @ 09:58:27 #8
    36170 Buurvrouw_Rietman
    Papa van Sara en Merel!
    pi_48623760
    U alleen toch bedankt
    Joe Hoe Hoei Hoei
    B-Seen Fotografie.nl
    pi_48623815
    Wanneer komt season4 part 2 op DVD uit?
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_48623906
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 10:00 schreef dndiek het volgende:
    Wanneer komt season4 part 2 op DVD uit?
    Volgens een vriend van mij bij de FreeRecordShop is de launchdatum nog niet bekend.
    pi_48623931
    OP weer bijgewerkt
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 10:00 schreef dndiek het volgende:
    Wanneer komt season4 part 2 op DVD uit?
    zal zo rond augustus zijn van dit jaar...


    edit: in UK staat hij nu voor november... dus dan zeker niet voor november... UK released vaak net wat eerder dan NL
      maandag 23 april 2007 @ 10:10:33 #12
    4593 Marty
    Digi-babe
    pi_48624058
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 09:32 schreef BlueCurl het volgende:

    [..]

    haha was je nummer? wil ik wel mee helpen hoor dat je hele dag won't get fooled again mag horen en de rest van je omgeving ook dan


    CSI: Miami (NL) Deel 15
    Ha ha, dat word een beetje duur voor je denk ik, aangezien ik in Italië woon en een Italiaanse mobiel heb.
    Toch bedankt voor het aanbod

    Volgende week dus twee afleveringen hopelijk!
    Forza Juve!
    pi_48624171
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 10:10 schreef Marty het volgende:

    [..]

    Ha ha, dat word een beetje duur voor je denk ik, aangezien ik in Italië woon en een Italiaanse mobiel heb.
    Toch bedankt voor het aanbod

    Volgende week dus twee afleveringen hopelijk!
    haha je beschikt wel over nederlandse tv ?
    pi_48624260
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef BlueCurl het volgende:

    [..]

    haha je beschikt wel over nederlandse tv ?
    Vast duur grapje of niet?
      maandag 23 april 2007 @ 10:24:18 #15
    4593 Marty
    Digi-babe
    pi_48624485
    Nee hoor, valt wel mee.
    Ik had al een schotel en sattelliet ontvanger en van m'n ouders heb ik een tv kaart gekregen van Canal+ waarmee je de normale nederlandse kanalen kunt ontvangen. (Ned/SBS/RTL, enz)
    Ik geloof dat je maar èènmalig voor die kaart hoeft te betalen (of èèn keer per jaar).
    Forza Juve!
    pi_48624602
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 10:24 schreef Marty het volgende:
    Nee hoor, valt wel mee.
    Ik had al een schotel en sattelliet ontvanger en van m'n ouders heb ik een tv kaart gekregen van Canal+ waarmee je de normale nederlandse kanalen kunt ontvangen. (Ned/SBS/RTL, enz)
    Ik geloof dat je maar èènmalig voor die kaart hoeft te betalen (of èèn keer per jaar).
    goed verhaal zeg..
      maandag 23 april 2007 @ 10:34:42 #17
    4593 Marty
    Digi-babe
    pi_48624776
    Hier in Italië hebben we een abbonament op SKY (pay tv) met mijn favoriete kanaal: FOX CRIME
    Daar worden elke dag wel een paar afleveringen van CSI LasVegas/NY/Miami uitgezonden.

    Het word ook nog op de gewone Italiaanse tv uitgezonden, maar wel nagesynchroniseerd ,
    dus iets minder leuk.

    Een paar maanden geleden keek ik elke dag wel een aantal afleveringen CSI terwijl ik zapte tussen Nederlandse/Italiaanse en betaal tv kanalen.
    Dat was toch wel een beetje teveel van het goede, dus ik ben nu ietsje geminderd
    Forza Juve!
    pi_48625706
    <<----

    elke dag wat csi afleveringen dan zou ik geen leven meer hebben

    haha nasynchroniseren dat is zo irritant!
      maandag 23 april 2007 @ 11:12:23 #19
    4593 Marty
    Digi-babe
    pi_48625938
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 11:04 schreef BlueCurl het volgende:
    <<----

    elke dag wat csi afleveringen dan zou ik geen leven meer hebben

    haha nasynchroniseren dat is zo irritant!
    Dat is idd erg irritant!
    Vooral de vrouw die Calleigh haar stem doet is verschrikkelijk.
    Ze heeft opeens de stem van een vrouw van 40/50 jaar oud.
    Dat past helemaal niet bij haar, want ze heeft echt zo'n meisjes stemmetje
    Forza Juve!
    pi_48626041
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef Marty het volgende:

    [..]

    Dat is idd erg irritant!
    Vooral de vrouw die Calleigh haar stem doet is verschrikkelijk.
    Ze heeft opeens de stem van een vrouw van 40/50 jaar oud.
    Dat past helemaal niet bij haar, want ze heeft echt zo'n meisjes stemmetje
    Te irritant ja.. Ben blij dat die onzin hier in NL niet standaard is..

    BC: fijne avatar! heb je nog wat leuks van NBV?
    pi_48627252
    ik zal eens kijken of ik een keer wat leuks kan verzinnen! morgen nieuwe aflevering voor mij dus zal eens opletten of er wat tofs bij zit!

    hihi het is dat ik geen mp3 ondersteunende foon heb maar dan het intro liedje zelf rippen. dus de aangepaste versie die begint met die schreeuw en dan die op je foon! hahaha dan schrikt iedereen zich rot als die afgaat
      maandag 23 april 2007 @ 11:56:56 #22
    4593 Marty
    Digi-babe
    pi_48627363
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef BlueCurl het volgende:

    hihi het is dat ik geen mp3 ondersteunende foon heb maar dan het intro liedje zelf rippen. dus de aangepaste versie die begint met die schreeuw en dan die op je foon! hahaha dan schrikt iedereen zich rot als die afgaat
    Die heb ik dus
    Ik denk dat ik er zelf van ga schrikken wanneer m'n telefoon gaat
    Forza Juve!
    pi_48627480
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Marty het volgende:

    [..]

    Die heb ik dus
    Ik denk dat ik er zelf van ga schrikken wanneer m'n telefoon gaat
    zeker als je er nog niet aan gewend ben aan dat melodietje haha succes!
      maandag 23 april 2007 @ 12:03:22 #24
    4593 Marty
    Digi-babe
    pi_48627590
    Haha, dank je!
    Ik heb ook de intro van CSI Las Vegas er in staan zodat ik zo af en toe kan wisselen.
    Die is ietsje rustiger...
    Forza Juve!
    pi_48627619
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 12:00 schreef BlueCurl het volgende:

    [..]

    zeker als je er nog niet aan gewend ben aan dat melodietje haha succes!
    Hey maare.. hoe kom je dan aan het melodietje zo precies als in de serie? Want ik heb alleen het originele van The Who..

    ooh wacht ff.. met een geluidsrecordertje! COOL! 'k ga het morgen proberen.. wreed!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')