abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:19:13 #51
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48789718
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:43 schreef BB-boy het volgende:
Soort van gewonnen vandaag
En nog bedankt daarvoor!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_48826190
Vandaag dan maar helemaal winnen !
pi_48826205
Die is gek! , ik neem niet eens et risico om de goffert op te gaan, wetende waar die Ado mongolen allemaal toe in staat zijn
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  zondag 29 april 2007 @ 14:03:13 #54
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_48831813
John de Jong schijnt in gesprek te zijn met Den Haag. Aan de ene kant denk ik: het is (was) een onwijs goede voetballer en ook nog een Hagenees, aan de andere kant heeft die vent al twee jaar (ofzo) geen bal meer aangeraakt.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 29 april 2007 @ 14:04:16 #55
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_48831841
Ik zou héél graag zien dat de jeugd en nieuw talent volgend jaar wat meer aan bod komt, in plaats van dat ze allemaal uitgerangeerde spelers nog even een jaartje laten afbouwen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_48851463
Die zogenaamde voetballers die hun hart bij den haag hebben liggen moeten niet ineens emotioneel worden als ze uitgerangeerd zijn,als ze voor het geld kiezen moeten ze gewoon zo eerlijk zijn daar voor uitkomen.
  zondag 29 april 2007 @ 23:12:23 #57
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_48853024
Mooi hoe Michael Mols vandaag nog lang na zijn wissel toegezongen werd. Had hem eigenlijk wel die eerste penalty willen zien scoren, afscheid in stijl.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:00:25 #58
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48892295
afca.nl kantine afgefikt ofzo?
pi_48892577
Kolk naar fietstas.......een hele verbetering santi.
Die zal ook wel heimwee krijgen als hij overal uitgerangeerd is en in zijn na-dagen van zijn carriere is.....weggooier
pi_49035935
Eergister me haar voor 3 euro op de Fillipijnen laten doen:

[14.gif]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:18:37 #61
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_49035961
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:17 schreef Chen het volgende:
Eergister me haar voor 3 euro op de Fillipijnen laten doen:

[afbeelding]
Drie euro? Dan ben je nog genaaid zeg! Dat is een godverdomde dagloon voor die Filipino's. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_49036044
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:18 schreef JAM het volgende:

[..]

Drie euro? Dan ben je nog genaaid zeg! Dat is een godverdomde dagloon voor die Filipino's. .
Inclusief fooi hier nog een plaatje:

Ziet er wel goed uit he?

[14.gif]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:25:23 #63
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_49036117
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:22 schreef Chen het volgende:

[..]

Inclusief fooi hier nog een plaatje:

Ziet er wel goed uit he?

[afbeelding]
Nou, dat heeft hij/zij zeker netjes gedaan.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_49115277
Teixera na de play offs bespreken. Zou wel leuk zijn als hij, Oost en v.d Bergh zouden komen. Allemaal Haagsche jongens



Hehe
[14.gif]
pi_49212960
Ik vraag me af hoeveel gasten er de afgelopen 3 jaar bij mij een broodje bal of worst hebben gehaald op Noord. Volgend jaar in ieder geval weer terug op de tribunes
Serieusssss
pi_49218410
Ik ben trouwens ook naar de Fillipijnen geweest voor 3 euro

Serieusssss
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:42:49 #67
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_49219182
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 02:55 schreef MuSS070 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel gasten er de afgelopen 3 jaar bij mij een broodje bal of worst hebben gehaald op Noord. Volgend jaar in ieder geval weer terug op de tribunes
Nou, ik niet in ieder geval. Ik vind die worsten en die ballen daar niet te vreten, die lucht alleen al! .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_49219392
3 jaar lang waren de ballen en worsten van een bedenkelijk niveau.
That's all folks!
pi_49219479
Die schoenzolen die als hamburgers doorgaan, daar ben je nog trots op ook
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_49220738
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:20 schreef MuSS070 het volgende:
Ik ben trouwens ook naar de Fillipijnen geweest voor 3 euro

[afbeelding]
Mooie kikker daar gehaald zie ik ?
[14.gif]
pi_49221076
Wat is er 8 april 1986 gebeurd?
pi_49221354
quote:
In april 1986 stelden de Haagse sportwethouder Piet Vink en de toenmalige staatssecretaris van sport, Joop van der Reijden, stelden de nieuwe tribune officieel in gebruik, die kwam op de plaats van de oude eretribune en twee 'mecanodozen'die de oude tribune flankeerden. De nieuwe Zuidtribune kwam mede tot stand dankzij de gemeente Den Haag en voorzitter Dé Stoop. Onder de tribune waren een dartscentrum, een restaurant en de biljartvereniging Samonda ondergebracht. Later kwam daar ook nog het kantoor van de Haagse Raad voor Sport en Recreatie (HRSR) bij.
[14.gif]
pi_49221459
Uhm, waarom zou je daar een tattoo van nemen
pi_49221626
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:50 schreef Erasmusch het volgende:
Uhm, waarom zou je daar een tattoo van nemen
Oh, dat plaatje van hem? Ik kan dat niet zien omdat het imageshack is?
[14.gif]
pi_49224792

Persbericht
Den Haag, donderdag 10 mei 2007



Maatregelen naar aanleiding van gestaakt thuisduel



In samenspraak met de gemeente Den Haag en Politie Haaglanden heeft ADO Den Haag maatregelen afgekondigd om incidenten als bij de laatste wedstrijd in het Zuiderparkstadion te voorkomen en de doelstelling van een gezinsvriendelijke ambiance in het binnenkort te betreden nieuwe stadion te waarborgen.



Allereerst zal het op zondag 13 mei aanstaande geplande afscheidsfeest in het Zuiderparkstadion geen doorgang vinden. Naar aanleiding van de incidenten rond de gestaakte wedstrijd ziet ADO Den Haag geen reden meer om een feestelijke afsluiting van het Farewell Season te organiseren.



In tegenstelling tot de eerder door ADO Den Haag gecommuniceerde plannen betreffende de indeling van de vakken in het nieuwe stadion, wordt er vastgehouden aan het principe van vaste zitplaatsen. Dit houdt onder andere in dat de beoogde (sfeer)vakken – met afwijkende spelregels ten aanzien van staan en geen controle op vaste zitplaatsen – komen te vervallen.



Bovendien is besloten de indeling van de tribunes te wijzigen. De vakken P, O en N – gelegen op het middelste deel van de op de lange zijde gesitueerde Haaglanden Tribune – zullen worden aangemerkt als familievakken. Dit houdt in dat voor deze vakken alleen Seizoen Club Cards worden aangeboden (dus geen losse toegangskaarten). Bovendien kan een volwassene voor deze vakken alleen een Seizoen Club Card aanschaffen in combinatie met een Seizoen Club Card voor een kind.



Als gevolg van de wanordelijkheden tijdens de thuiswedstrijden van ADO Den Haag tegen Vitesse en FC Groningen is verder besloten tot een hernieuwd inschrijvings- en sanctiebeleid. Het nieuwe beleid heeft mede tot gevolg dat alle momenteel in omloop zijnde (Seizoen) Club Cards komen te vervallen. Zodoende dient een ieder, die in het nieuwe stadion (een) thuiswedstrijd(en) wenst te bezoeken, de nieuwe ADO Den Haag Card – voorzien van biometrische foto – aan te vragen.



Voorts vormt een uitgebreide screening in samenwerking met Politie Haaglanden een onderdeel van de inschrijvingsprocedure. Naar aanleiding van deze screening wordt (mede op basis van bewijsmateriaal uit de wedstrijd ADO Den Haag – FC Groningen) beoordeeld of de aanvrager van de ADO Den Haag Card al dan niet hiervoor in aanmerking komt.



Supporters van wie op basis van het beschikbare foto- en/of videomateriaal kan worden bewezen dat men tijdens de laatste wedstrijd in het Zuiderparkstadion een rol heeft gespeeld bij het afsteken van vuurwerk op de tribunes, zullen onherroepelijk een stadionverbod worden opgelegd. Aan het stadionverbod wordt automatisch een omgevingsverbod gekoppeld voor dagen waarop ADO Den Haag haar thuiswedstrijden afwerkt. Overtreding van het omgevingsverbod leidt in eerste instantie tot een waarschuwing. Een tweede overtreding leidt tot het vorderen van een meldingsplicht. Naast het opleggen van stadionverboden zal ADO Den Haag de geleden schade civielrechtelijk verhalen op de overtreders.



Tenslotte is in overleg met de lokale driehoek (burgemeester, hoofdofficier van justitie en korpschef van politie) besloten dat het supporterscafé voor een periode van minimaal twee jaar gesloten zal blijven. In een later stadium wordt besloten voor welke activiteiten het café buiten wedstrijddagen kan worden geopend.



Algemeen directeur Piet van der Pol: "ADO Den Haag en de gemeente Den Haag zijn het meer dan zat. Naar aanleiding van de tweede gestaakte wedstrijd in één seizoen heeft de gemeente gesteld strikt te zullen vasthouden aan de oorspronkelijke aan de bouw van het nieuwe stadion ten grondslag liggende filosofie. Eén van de basisprincipes van die filosofie is dat iedereen in het stadion dient te zitten op zijn of haar vaste zitplaats. Daar hebben we een aantal additionele maatregelen aan gekoppeld waarvan wij van mening zijn dat zij een positieve bijdrage zullen leveren aan de door ons beoogde gezinsvriendelijke sfeer in het nieuwe stadion."



"Wij zijn vastberaden om in het nieuwe stadion definitief afscheid te nemen van de kleine minderheid die het voor de goedwillende supporter keer op keer verpest. De afgekondigde maatregelen vormen in onze ogen hiervoor de juiste basis."



ADO Den Haag zal op korte termijn starten met de verkoop van Seizoen Club Cards en de rondleidingen in het in aanbouw zijnde nieuwe stadion hervatten.



Direct na afloop van het gestaakte thuisduel tegen FC Groningen heeft ADO Den Haag in een persverklaring aangekondigd dat alle in het verleden gemaakte afspraken met supporters tot nader order worden teruggedraaid en heroverwogen. Vervolgens is de afgelopen twee weken intensief overleg gevoerd met de lokale driehoek om te bepalen welke maatregelen worden getroffen om soortgelijke incidenten in de toekomst tegen te gaan.



Het duel ADO Den Haag – FC Groningen, dat een waardig en feestelijk afscheid van het Zuiderparkstadion had moeten vormen, werd op zondag 22 april jongstleden in de 49e minuut definitief gestaakt na het herhaaldelijk gooien van vuurwerk op het speelveld.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')