abonnement Unibet Coolblue
pi_4001176
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:50 schreef WaterBlade7 het volgende:Volgens mij worden ze een beetje verneukt door de platenbonzen en shit.
Dat laten ze adn gebeuren, daar zijn ze zelf ook bij... Ik heb geen medelijden met ze. Tis gewoon een slechte band. Simpel.
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:38 schreef -Ma3stro- het volgende:
tja... persoonlijk lijkt het me echt extreem afschuwelijk om op te treden voor alleen maar 14 jarige wijven, maarja daar kiezen ze dus voor
Haha, het kan wel lachen zijn om dat soort figuren een beetje te zieken backstage. Dronken meisjes pesten is ecth leuk!! Die komen dan backstage helemaal vol van die band en hopende op weet-ik-het wat en vervolgens worden ze alleen maar inde zeik genomen. HeerlijK!
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_4002662
DAT zuigt pas!

bands die hun fans in de zeik nemen zuigen echt het hardst van allemaal en verdienen niet fans te hebben!

opzich is di-rect zo slecht nog niet hoor, maar het is maar net hoe je er naar kijkt. als je ze ziet als een punkband zijn ze echt niet koel etc, maar als je naar ze kijkt gewoon als een commercieel bandje gericht op de mainstream, doen ze niks verkeerd. en dat ze zo commercieel zijn wil niet zeggen dat ze niet hard werken.

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_4005337
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:56 schreef TrashNSk8 het volgende:

[..]

Dat laten ze adn gebeuren, daar zijn ze zelf ook bij... Ik heb geen medelijden met ze. Tis gewoon een slechte band. Simpel.
[..]


Das waar
pi_4006283
quote:
Op maandag 29 april 2002 14:12 schreef iroQuai het volgende:
DAT zuigt pas!

bands die hun fans in de zeik nemen zuigen echt het hardst van allemaal en verdienen niet fans te hebben!

opzich is di-rect zo slecht nog niet hoor, maar het is maar net hoe je er naar kijkt. als je ze ziet als een punkband zijn ze echt niet koel etc, maar als je naar ze kijkt gewoon als een commercieel bandje gericht op de mainstream, doen ze niks verkeerd. en dat ze zo commercieel zijn wil niet zeggen dat ze niet hard werken.


Di-rect probeert iets te zijn, weet niet wat maar het lukt ze niet! Er hangt zo'n fout zweertje rond die gasten.
.................................................................................................................
pi_4008260
quote:
Op maandag 29 april 2002 14:12 schreef iroQuai het volgende:
DAT zuigt pas!

bands die hun fans in de zeik nemen zuigen echt het hardst van allemaal en verdienen niet fans te hebben!


Dan zuigen ze allemaal. Maar niemand verdient het fans te hebben. Die muzikanten zijn ook maar gewoon mensen. En die hoeven niet vereerd te worden. En mensen pesten (op een leuke manier!) is gewoon leuk, die kids kunnen er zelf net zo hard om lachen. Ik denk dat jij gewoon niet helemaal snapt wat ik bedoel...
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_4014691
ik vatte het inderdaad anders op dan jij het denk ik bedoeld.

wat ik dacht dat jij bedoeld is zo er komen een paar meisjes bij hun 'idool' helemaal blij, en die gast haalt ze grandioos onderuit en behandeld ze alsof ze 'maar' een stelletje mutsen zijn. zo zijn lang niet alle artiesten maar sommige hebben gewoon veel te veel capsones.

wat jij bedoeld, gewoon een beetje lopen te klieren/geinen, das heel wat anders, en da's alleen maar gezellig gewoon voor de lol.

maarja, verder heb ik gister in den haag di-rect gemist en kan er niet mee zitten

wel heb ik def p & de beatbusters gezien. zo irritant, het begin van het liedje was steeds heel leuk, vrolijk, echte ska, en dan ging die def p dr doorheen lullen en dan werd het een stuk minder melodieus, echt jammer

robert lee was wel vet; echte originele reggae

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_4942439
*kickt*

Ik heb Di-Rect vorige week zondag gezien op Parkpop en het is dus echt no way punk. Maar dat was iedereen het hier al wel mee eens.

En wat vinden jullie van de band Goldfinger?? Ik vind het wel relaxte muziek.

Blackball, the new disease!
  dinsdag 9 juli 2002 @ 15:52:16 #158
20504 PuNkAnArChY
Offspring Roels
pi_4943434
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 14:25 schreef Jassie het volgende:
*kickt*

Ik heb Di-Rect vorige week zondag gezien op Parkpop en het is dus echt no way punk. Maar dat was iedereen het hier al wel mee eens.

En wat vinden jullie van de band Goldfinger?? Ik vind het wel relaxte muziek.


Goldfinger = coooool

- Open your eyes
- the Innocent

^^^ Coole nummers.

[b]Molly doesn't have her head anymore, keep it underneath my bed, on the floor[/b]
pi_4943492
sinds wanneer is di-rect een punkband????
lijkt me meer een rockband :}
NOFX, Bad Religion, Lag Wagon, Green Day dat is pas punk!
  dinsdag 9 juli 2002 @ 15:58:53 #160
20619 Type
O positief...
pi_4943524
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 14:25 schreef Jassie het volgende:
En wat vinden jullie van de band Goldfinger?? Ik vind het wel relaxte muziek.
Goldfinger, ska, en de beste die ik ken ongeveer
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 15:52 schreef PuNkAnArChY het volgende:

[..]

Goldfinger = coooool

- Open your eyes
- the Innocent

^^^ Coole nummers.


Superman, van Tony Hawks Pro Skater is ook heerlijk imho
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 15:56 schreef gewoon-jan het volgende:
sinds wanneer is di-rect een punkband????
lijkt me meer een rockband :}
NOFX, Bad Religion, Lag Wagon, Green Day dat is pas punk!
Bad Religion wel, Lag Wagon ook nog wel, Green Day soms, maar NOFX schaar ik in hetzelfde straatje als Blink182 en Sum41 Green Day ook met sommige nummers. Net als Propaghandi. Ze hebben lekkere nummers, ook lekker harde en snelle nummers, maar sommige zijn ook ZO puberaal en blij, dat ik niet vind dat je het punk kan noemen. Top40-pop-punk eventueel...
"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_4943644
quote:
----------------------------------------
Bad Religion wel, Lag Wagon ook nog wel, Green Day soms, maar NOFX schaar ik in hetzelfde straatje als Blink182 en Sum41 Green Day ook met sommige nummers. Net als Propaghandi. Ze hebben lekkere nummers, ook lekker harde en snelle nummers, maar sommige zijn ook ZO puberaal en blij, dat ik niet vind dat je het punk kan noemen. Top40-pop-punk eventueel...
-------------------------------------------

pop-punk is niet !!!

ik vind het ook relaxed!

punk mag ook af en toe blij en puberaal zijn vind ik

  dinsdag 9 juli 2002 @ 16:08:57 #162
20619 Type
O positief...
pi_4943671
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 16:07 schreef gewoon-jan het volgende:
punk mag ook af en toe blij en puberaal zijn vind ik
dat mag idd, zolang het dan maar ska is...

anders is het punk zonder inhoud.
ga geen punkrock maken a la blink182 (die hebben 2 goede nummers) want dan zit je gewoon die 13 jarige pokkeventjes aan te moedigen wannabe punkertje te worden...

"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_4944408
dus jij plaatst NOFX in hetzelfde rijtje als Blink en Sum...

Nofx maakt anders wel SKA tussen de punk nummers door.

  dinsdag 9 juli 2002 @ 17:33:16 #164
22944 Breetai
....Relax....
pi_4944689
Vorige week heb ik nog de Dead Kennedy's gezien in de Melkweg. Ik heb me daar best wel errug vermaakt.

Verder favoriet blijven ook wel:
Rollins Band. (get some, go again vind ik wel het heftigste album)
The living end (is al vaker genoemd)
The Reverend horton heat (mag toch ook niet ontbreken imho)

"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_4945156
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 16:08 schreef Type het volgende:

ga geen punkrock maken a la blink182 (die hebben 2 goede nummers) want dan zit je gewoon die 13 jarige pokkeventjes aan te moedigen wannabe punkertje te worden...


Ik snap niet zo goed wat iedereen nu loopt te neuzelen.
Punkrock maken a la blink? Hoe moet dat? Ik kan me een tijd herinneren dat Blink behoorlijke punk maakte. (Cheshire Cat/Buddha)

Als je een band niet 'punk' genoeg vindt, is de oplossing heel simpel: luister er dan gewoon niet naar!

Wat betreft echte punk: Sex Pistols, The Clash, Stiff Little Fingers, Dead Kennedys, Black Flag. Dat is pas punk.
Al die andere bands die ik hier tegenkom zijn voornamelijk voorbeelden van skatepunk en pop-punk.

Take no prisoners... take no shit!
  dinsdag 9 juli 2002 @ 18:35:07 #166
20619 Type
O positief...
pi_4945335
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 18:15 schreef Dave_Mustaine het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed wat iedereen nu loopt te neuzelen.
Punkrock maken a la blink? Hoe moet dat? Ik kan me een tijd herinneren dat Blink behoorlijke punk maakte. (Cheshire Cat/Buddha)


Niet Blink, Blink 182!
Blink is een duits takkeherrie bandje Klinkt ook erg lekker moet ik zeggen
quote:
Als je een band niet 'punk' genoeg vindt, is de oplossing heel simpel: luister er dan gewoon niet naar!
Precies wat ik besloten heb te doen met Blink 182
quote:
Wat betreft echte punk: Sex Pistols, The Clash, Stiff Little Fingers, Dead Kennedys, Black Flag. Dat is pas punk.
Al die andere bands die ik hier tegenkom zijn voornamelijk voorbeelden van skatepunk en pop-punk.
ah, daar kan ik me HELEMAAL in vinden
"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_4945448
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 18:35 schreef Type het volgende:
Niet Blink, Blink 182!
Blink is een duits takkeherrie bandje
Ik heb het hier ook over Blink182. Kennelijk ben je dus nog niet zo goed op de hoogte, want van Chesire Cat en Buddha had je dus nog niet gehoord. Hoe kan je nou je mening baseren over een band in z'n geheel, als je niet geheel op de hoogte bent. Geen offence hoor.
Take no prisoners... take no shit!
  dinsdag 9 juli 2002 @ 18:56:30 #168
20619 Type
O positief...
pi_4945493
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 18:50 schreef Dave_Mustaine het volgende:

[..]

Ik heb het hier ook over Blink182. Kennelijk ben je dus nog niet zo goed op de hoogte, want van Chesire Cat en Buddha had je dus nog niet gehoord. Hoe kan je nou je mening baseren over een band in z'n geheel, als je niet geheel op de hoogte bent. Geen offence hoor.


ik ben ze gaan downloaden, vandaar dat ik er nog geen uitspraken over heb gedaan, moment...
"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
  dinsdag 9 juli 2002 @ 19:00:48 #169
20619 Type
O positief...
pi_4945536
Fentzooler, the girl next door, TV en Wasting Time gedownload.

Klinkt idd best goed, maar nog steeds een beetje pop-achtig. (wat ik ook vind van een hoop nummers van andere bandjes die ik verder wel goed vind)
Zal wel door zijn stem komen, of het rustige/langzame, of het toch steeds terugkomende van normale nummers, refrein couplet refrein etc. Een beetje warrigheid gaat er hier ook altijd goed in...

Mja, Blink 182, ze hebben dus goede nummers, maar het overgrote deel vind ik gewoon gigantische bagger.
Mij zal je niet met een album van hen vinden...

"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_4947977
Het oudere werk van Blink vind ik veel beter dan hun laatste album.

En NOFX is in hetzelfde straatje als Sum en Blink. Ok het is misschien poppy maar zie je ze dan de hele tijd op MTV en TMF komen? Het is trouwens ook nog veel beter maar dat is mijn mening.

Blackball, the new disease!
pi_4950199
zelf ben iik grote fan van Craig's Brother een heerlijke band paar tips

Insult To Injury.
One. (originele naam maar pr8tig nummer)
Who Am I.

  woensdag 10 juli 2002 @ 00:35:21 #172
20619 Type
O positief...
pi_4950359
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 21:53 schreef Jassie het volgende:
Het oudere werk van Blink vind ik veel beter dan hun laatste album.
is het ook, laatste ding is helemaal pop geworden...
quote:
En NOFX is in hetzelfde straatje als Sum en Blink 182. Ok het is misschien poppy maar zie je ze dan de hele tijd op MTV en TMF komen? Het is trouwens ook nog veel beter maar dat is mijn mening.
maakt niet uit waar ik het zie of hoor. Ik vind de muziek te poppy, wat je al zegt

en bij muziek gaat het mij om muziek, niet om wat er omheen zit/wie er fan van is/wat het doet met mijn imago/waar ik het vandaan haal
* Type vindt de meeste nummers te pop, te gewoontjes.
Dus vind ik het niets. En vind ik het dus hetzelfde als het werk van Blink 182 (van nu) en Sum 41

[en noem het alsjeblieft niet blink, daar is al een keer mijn dag door verpest, dat ik op Blink zocht, en alleen maar Blink 182 vond, terwijl ik ook echt BLINK wou hebben... )

"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_4950600
blink blink blink blink blink blink blink blink


sorry moest dr ff uit


ik heb de discussie "dit is punk, dit niet, dit wel, dit niet en dit soms" wel een beetje gehad eigenlijk..

I DON'T FUCKIN' CARE als ik t leuk vind vind ik het leuk, of het nou als echte punk wordt beschouwd of als fake-poser-punk-pop.. boeie

K ben trouwens net terug van mn 2e x Less Than Jake (net in EKKO, vorige x in Melkweg, weekje of 2 geleden) en damn wat rockt die band zeg

in de melkweg leerde ik ze ei'k pas een beetje kennen, kende maar een paar nummers van ze, maar man wat een geweldige liveband op cd trouwens ook, maar live al helemaal!

ik heb het dus wel naar mn zin gehad

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  woensdag 10 juli 2002 @ 01:03:00 #174
20619 Type
O positief...
pi_4950697
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 00:54 schreef iroQuai het volgende:
ik heb de discussie "dit is punk, dit niet, dit wel, dit niet en dit soms" wel een beetje gehad eigenlijk..

I DON'T FUCKIN' CARE als ik t leuk vind vind ik het leuk, of het nou als echte punk wordt beschouwd of als fake-poser-punk-pop.. boeie


eens, maar ze vragen om mijn mening, dan krijgen ze die
"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_4954540
oki, dan mag t

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')