abonnement Unibet Coolblue
pi_53355978
Simons is wel een goede hoor, verreweg de beste op zijn positie in Nederland. Maar spelers als Poulsen (2 Uefa Cups gewonnen) en Albelda (2x finale Champions League) zouden bij hun clubs nog wel boven Simons in de pikorde staan mocht Simons naar die clubs verkassen. Ik denk wel dat Simons in de zelfde categorie als die 2 jongens in de schalen (namelijk Europese subtop).
pi_53355996
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 08:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Waarom niet?
Arsenal heeft de beste controleur ter wereld, Milan speelt meestal zonder controleur, Liverpool heeft Sissoko (en eventueel Mascherano, al vind ik Simons beter), Chelsea heeft Makelele, Manchester United heeft net Hargreaves aangetrokken voor de hoofdprijs en dan haal je geen Simons.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53360316
Ik was op zoek naar het Gago topic, maar ik kon alleen dit Simons topic vinden!
pi_53360389
Trainer Bernd Schuster had graag Fernando Gago verhuurd zien worden. De Argentijnse middenvelder verzette zich echter hevig. Ook Miguel Torres wilde niet meewerken aan de beslissing van de coach van Real Madrid. (Marca)
pi_53360398
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:52 schreef sjimz het volgende:
Ik was op zoek naar het Gago topic, maar ik kon alleen dit Simons topic vinden!
is te verwachten bij een DAM topic
AFC AJAX
pi_53364480
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En welke ploegen hebben in de laatste 3 seizoenen meer wedstrijden in de CL gespeeld dan PSV?
Rosenborg speelt ook vaak CL, FC Porto ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53364672
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Rosenborg speelt ook vaak CL, FC Porto ook.
Rosenborg haalt alleen vrijwel nooit de beste 16
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53364894
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Rosenborg haalt alleen vrijwel nooit de beste 16
PSV ook niet, op de laatste 3 edities na.
pi_53364959
En Rosenborg speelt donders vaak CL. Waarmee dat dus geen echt argument is voor clubs uit kleinere landen, die plaatsen zich makkelijker. Zo ook PSV.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:09:22 #160
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53364966
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:55 schreef sjimz het volgende:
Trainer Bernd Schuster had graag Fernando Gago verhuurd zien worden. De Argentijnse middenvelder verzette zich echter hevig. Ook Miguel Torres wilde niet meewerken aan de beslissing van de coach van Real Madrid. (Marca)
Sjimz, doe eens aub een link van dit nieuwtje. Ik geloof er geen FUCK van Als Schuster Gago verhuurt zou willen dan heeft die geen vervanger voor Diarra. Miguel Torres is een ander verhaal. Owja, ik lees denk ik 70% van de berichten op Marca over Real en dit heb ik nog niet gelezen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_53365069
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

PSV ook niet, op de laatste 3 edities na.
Maar wel net die 2 die Simons meemaakte. En verder is PSV de enige club bij hem in de buurt die ieder jaar CL speelt.

Geen reden voor hem om weg te gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53365212
Dat is onzin, geloof me als Real Madrid een grote bod uit zou brengen zou Simons zo gaan. Wat een onzin dicht bij huis voetballlen.
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 september 2007 @ 20:19:14 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53365276
wel graag een beetje ontopic blijven, Gago dus
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53365702
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef BonJovi het volgende:
Dat is onzin, geloof me als Real Madrid een grote bod uit zou brengen zou Simons zo gaan. Wat een onzin dicht bij huis voetballlen.
Das een fijne bijkomstigheid, geen eis
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53368314
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:19 schreef rubbereend het volgende:
wel graag een beetje ontopic blijven, Gago dus
Inderdaad ja. Conclusie: Simons is geen wereldtop.

Ontopic maar!
pi_53368447
Is ie wel.

Net als Gago en nu zijn we weer ontopic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53368484
Gaan we weer hoor
AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2007 @ 23:05:05 #168
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53369779
Gareth Barry is ook wereldtop - net als Gago kan worden. Ben ik ook weer ontopic
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_53377062
Is er al een Gareth Barry topic Doc?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 september 2007 @ 12:24:05 #170
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53377690
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:50 schreef methodmich het volgende:
Is er al een Gareth Barry topic Doc?
Volgens mij niet, maar ik ga er ook geen openen. Voordat je het weet gaat daar de discussie ook over Senor Simons
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_53377710
Ach ja. Lees net in FB dat dit topic de komende tijd vermoedelijk flink zal gaan zakken. Vandaag maar mee beginnen dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54144002
De held staat vandaag in de basis
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 24 oktober 2007 @ 21:49:20 #173
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54145034
Het probleem is alleen dat de hij en z'n maten slecht spelen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_54145298
Mooie pass net, als Salgado wat beter had opgelet had ie voor die Grijze gestaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54147537
Ze begonnen in elk geval een stuk beter te spelen na de post van OC
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')