quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:22 schreef TheThirdMark het volgende:Had eerder een Walter CP88 Gasdruk pistool. Lekker gif groen.
Ik zeg Had, want ik ben hem al een jaar of 2 kwijt.
*kijkt verdenkend naar broer*.
Erg nauwkeurig, zeker tot 30mtr (ja, BullsEyes raken kan er prima mee).
Ook het verbruik van die gasdruk patronen valt erg mee.
Ongeveer 24 schoten (dus 3 magazijnen) nauwkeurig.
Maar ja, als je het na 24 schoten nog niet kapot hebt sta dan op om het te verminken met een knuppel ofzo.
Ik heb een MP5-A5 (electrisch) en een P228 (veer), aardig accuraat tot op respectiefelijk 50 en 20 meter.
Gas patroon pistolen komen verder, veerdruk 'sniper' rifles accuraat tot een afstandje van 100 meter, als de hop-up goed is afgesteld.
1 probleempje met die dingen..... ze benne een bietje illegaal in NL

Er zijn hele mooie luchtbuksen te koop, maar ik vraag me af in hoeverre ze legaal zijn in nederland, we hebben nogal strenge wapenwetten, het gaat er niet alleen om of iets dodelijk is, met een airsoft veerdruk pistool kom je zelfs pointblank niet door de huid heen.
Het gaat erom of je ze niet kan gebruiken als dreigmiddel, als een wapen er te echt uit ziet mag je em niet hebben.
Zelfde geld eigenlijk ook voor klappertjes pistolen of water, als je een waterpistool zwartspuit en hij ziet er dan echt uit, dan is dat type waterpistool verboden in NL.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante