abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:18:54 #176
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_52875892
Ow ok, KZ management gaat namelijk ook verhuizen (eigenlijk zouden we al verhuisd moeten zijn )
In me Burberry......
pi_52891761
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Okay ben benieuwd... Ik heb wel vaker beloftes van CMD gehoord

@ vicky pollard:
coolhaven, CMD & GMT verhuizen er naar toe
Maar dit is dus geen belofte van CMD, maar van de aannemer aan CMD
  zondag 2 september 2007 @ 19:02:41 #178
47102 Elvi
miemkwien
pi_52897051
Hmm ik moet morgen naar Kralingse Zoom voor mn keuzevak (Media en Maatschappij) maar kep echt geen idee hoe ik daar kom Het metrostation schijnt niet zo heel dichtbij die locatie te liggen

Verder is dat mn enige vak volgende week want ze hebben de lessen op het laatste moment 1 week opgeschoven vanwege de introductie
pi_52897116
metrostation uit, roltrap naar beneden, dan naar rechts, loop je de weg onderdoor, parkeerplaats rechts en dan langs de kralingsezoom lopen en dan loop je vanzelf ertegen aan
  zondag 2 september 2007 @ 19:53:04 #180
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_52898133
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:05 schreef renz0r het volgende:
metrostation uit, roltrap naar beneden, dan naar rechts, loop je de weg onderdoor, parkeerplaats rechts en dan langs de kralingsezoom lopen en dan loop je vanzelf ertegen aan
Of wacht boven gewoon op de bus, alle bussen gaan er langs behalve 36
In me Burberry......
  zondag 2 september 2007 @ 22:43:04 #181
47102 Elvi
miemkwien
pi_52903804
Dank jullie
  zondag 2 september 2007 @ 22:47:16 #182
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_52903924
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:53 schreef Chav het volgende:

[..]

Of wacht boven gewoon op de bus, alle bussen gaan er langs behalve 36
Doe ik dat wel, lopen is stom
pi_52920304
.........Zucht.......HRO.......Zucht.......

Afgelopen donderdag werd het pas bekend wat me klas is (EINDELIJK......!)
De 1e les uitval is alweer bekend vanwege lerarentekort.....!
En de code bij mijn mentrix, god knows who that is .....!
Problemen met de introductieweek voor die die het organiseerden....!

Het tweede jaar op de HRO als 2e jaars pedagogiek (1 jaar pabo, afgebroken)
Maar in die 2 jaar is er dan ook NIETS...maar dan ook NIETS veranderd!
pi_52921191
Geen keuzevak vandaag

Kwam aan...met de groep wachten...geen lerares .... konden we weer naar huis ... Masseren bij academieplein doe ik

Donderdag begint mn school pas echt.
  maandag 3 september 2007 @ 18:35:59 #185
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_52921924
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Doe ik dat wel, lopen is stom
Nou dat heb ik geweten, ging er een halte te laat uit (wist niet dat de HRO naast de HES zat
en toen zat ik ineens onder de fucking brienenoord brug, en daar was verder geen bushalte terug...

15 min gelopen naar de Kuip, daar tram 23 gepakt, naar het centrum, maar toen was ik dus al te laat om nog weer met de metro naar Kralingse Zoom te gaan .

@Renzor:
Vriend van me had precies hetzelfde, 3 mensen kwamen opdagen maar geen docent..
pi_52924224
Pffft.... als mensen denken dat zij hun info te laat hebben gekregen..
Vandaag om 11 uur pas mail gehad dat er om 3 uur een kick-off voor de 2e klas is..
Ja, daar heb ik wat aan als ik pas om 4 uur wakker werd...
なんだっけ
  maandag 3 september 2007 @ 20:44:08 #187
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_52924805
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Nou dat heb ik geweten, ging er een halte te laat uit (wist niet dat de HRO naast de HES zat [afbeelding]
en toen zat ik ineens onder de fucking brienenoord brug, en daar was verder geen bushalte terug...

15 min gelopen naar de Kuip, daar tram 23 gepakt, naar het centrum, maar toen was ik dus al te laat om nog weer met de metro naar Kralingse Zoom te gaan .

@Renzor:
Vriend van me had precies hetzelfde, 3 mensen kwamen opdagen maar geen docent..
HRO is de HES.
In me Burberry......
pi_53042454
ik ga dus ibl doen in de eerste, en nou zag ik gister mijn rooster ik hoorde dat je op de hro altijd 1 dag vrij was(donderdag hoorde ik)en maandag keuzevakken, maar omdat er geen keuzevakken zijn voor eerste jaars in het eerste kwartaal dacht ik 2 dagen in de week vrij best lekker, blijkt het gewoon ineens 5 dagen in de week les dat is wel minder vergeleken met andere klassen die maar 2 dagen les hebben maarja ff een vraag dan weet iemand hoe de lessen met die talen geregeld zijn? want volgens die roosters hebben alle 4 de ibl klassen en ibms klassen tegelijk les dat zou betekenen dat ze les geven aan 500 man ong. tegelijk dit lijkt me erg onrealistisch, dus weet iemand hoe het allemaal zit?
pi_53043837
Welkom! Ben nu zelf 2de jaars IBL

Vragen? ik hoor t wel
pi_53043868
mbt vrije dagen: NIET waar. Ik had ook gewoon 5 dagen les. De enige vrije momenten (dus lesvrij van ibl) is op momenten dat je dus keuzevak kan hebben. Voor de rest is het, zoals dat mooi heet, een fulltime studie. Dus elke dag les.
Al had ik 2 kwartalen wel een vrije dag. Dit had ik toen op de maandag. Keuzevakken had ik toen al afgerond door een x 2 keuzevakken in 1 blok te volgen dus was al gauw keuzevak vrij. Maar niet iedereen had dat mbt het hebben van vrij. Dat ligt aan je talen en je lesmomenten.
Hierbij kom ik bij vraag 2. Je hebt met de talen idd dat er veel mensen een bepaalde taal op een bepaald niveau volgen. Deze kan je natuulijk niet op 1 moment allemaal tegelijk les geven. Deze worden (ligt aan de aantal leerlingen) opgesplitst in groepen van rond de 25 ofzo en die krijgen dan op verschillende momenten les. Ik had bijv met duits met mijn niveau dat er 2 groepen waren. Ik zat toen in groep B. Ik had op de vrijdag les en groep A op de woensdag. Was lekker makkelijk, konden wij van groep a (omdat zei 2 dagen eerdes les hadden) bepaalde zaken overnemen.

Mocht je meer willen weten, ik lees t wel

[ Bericht 10% gewijzigd door renz0r op 09-09-2007 03:15:25 ]
pi_53043914
Woensdag is bij werktuigbouwkunde voor 1 van de 2 groepen wel vrijgeroosterd. Kennelijk hangt het af van je studie. Keuzevakken hebben wij naar mijn weten niet.
pi_53064848
quote:
Op zondag 9 september 2007 03:09 schreef renz0r het volgende:
mbt vrije dagen: NIET waar. Ik had ook gewoon 5 dagen les. De enige vrije momenten (dus lesvrij van ibl) is op momenten dat je dus keuzevak kan hebben. Voor de rest is het, zoals dat mooi heet, een fulltime studie. Dus elke dag les.
Al had ik 2 kwartalen wel een vrije dag. Dit had ik toen op de maandag. Keuzevakken had ik toen al afgerond door een x 2 keuzevakken in 1 blok te volgen dus was al gauw keuzevak vrij. Maar niet iedereen had dat mbt het hebben van vrij. Dat ligt aan je talen en je lesmomenten.
Hierbij kom ik bij vraag 2. Je hebt met de talen idd dat er veel mensen een bepaalde taal op een bepaald niveau volgen. Deze kan je natuulijk niet op 1 moment allemaal tegelijk les geven. Deze worden (ligt aan de aantal leerlingen) opgesplitst in groepen van rond de 25 ofzo en die krijgen dan op verschillende momenten les. Ik had bijv met duits met mijn niveau dat er 2 groepen waren. Ik zat toen in groep B. Ik had op de vrijdag les en groep A op de woensdag. Was lekker makkelijk, konden wij van groep a (omdat zei 2 dagen eerdes les hadden) bepaalde zaken overnemen.

Mocht je meer willen weten, ik lees t wel
heey tnx voor je reactie, had niet verwacht dat er mensen van ibl van de hro op fok zaten
maarja ff nog een paar vragen als het kan
-hoe zwaar schat je de opleiding in van 1-10(1=easy 10=verschrikkelijk zwaar)
-hoeveel mensen halen hun p ong in de eerste?
-is het niveau van de talen hoog?
-welk vak is het moeilijkst?
-zijn er ook dagjes weg met school ?
-vallen er veel mensen af?
-wat vind je zelf van de opleiding?
-maybe nog een paar tips qua valkuilen,vakken,leraren ?
hardstikke bedankt alvast , ik heb er wel zin in dit jaar ondanks dat ik een relaxer rooster had verwacht dus ben benieuwd hoe het dit jaar zal lopen
  maandag 10 september 2007 @ 02:27:41 #193
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53065043
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:44 schreef Chav het volgende:

[..]

HRO is de HES.
ja whatevs, ik heb mezelf gewoon geowned okay
pi_53065758
quote:
Op zondag 9 september 2007 00:54 schreef turkishpower08 het volgende:
ik ga dus ibl doen in de eerste, en nou zag ik gister mijn rooster ik hoorde dat je op de hro altijd 1 dag vrij was(donderdag hoorde ik)
Collegevrijedag is er niet meer, omdat er teveel studenten zijn dan de HRO eik. aan kan.
Dus als je een kw een kudrooster heb dan is het geblazen, want je mag hopen dat er geen 4 of 5 uren tussen de colleges hebt.
なんだっけ
pi_53088565
quote:
Op maandag 10 september 2007 07:08 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Collegevrijedag is er niet meer, omdat er teveel studenten zijn dan de HRO eik. aan kan.
Dus als je een kw een kudrooster heb dan is het geblazen, want je mag hopen dat er geen 4 of 5 uren tussen de colleges hebt.
Drie keer raden hoeveel tussenuren ik heb vandaag.

Wat is de HRO toch knudde geregeld. Ik kijk gisteren op mijn mail en rooster en zie dat ik 4 uurtjes les heb... fijn.. niets mis mee.. Lekker om 11:45 uit! Een hoorcollege en een simpel vak ernaast.

Ik kijk NU op mijn mail en zie dat ze nog snel gemaild hebben dat ik vandaag ook maar even projectonderwijs mag volgen van 14:45 tot 17:55 . Oh ja, en bekijk de attachment om te zien in welk lokaal en gebouw je les hebt en in welk groepje zit.

* NiteSpeed zoekt naar een attachment.

Oh wacht... die hebben ze niet meegestuurd.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_53101345
quote:
Op maandag 10 september 2007 01:50 schreef turkishpower08 het volgende:

[..]

heey tnx voor je reactie, had niet verwacht dat er mensen van ibl van de hro op fok zaten
maarja ff nog een paar vragen als het kan
-hoe zwaar schat je de opleiding in van 1-10(1=easy 10=verschrikkelijk zwaar)
-hoeveel mensen halen hun p ong in de eerste?
-is het niveau van de talen hoog?
-welk vak is het moeilijkst?
-zijn er ook dagjes weg met school ?
-vallen er veel mensen af?
-wat vind je zelf van de opleiding?
-maybe nog een paar tips qua valkuilen,vakken,leraren ?
hardstikke bedankt alvast , ik heb er wel zin in dit jaar ondanks dat ik een relaxer rooster had verwacht dus ben benieuwd hoe het dit jaar zal lopen
1 Ligt eraan hoe moeilijk je het zelf maakt Gewoon alles bijhouden! En alles doornemen. Dan is de opleiding gewoon te doen. Alles is te doen als je het maar bijhoudt!
Cijfer geven is dus nvt

2 Bij mij in de klas echt veel.

3 Zie 1 alleen is opleiding dan taal

4 Pfoe...Ja ligt eraan wat je wel en niet ligt. Ik raad je aan om vakken als AEC en CEC altijd goed voor te bereiden voor tentamens. Gaan veel mensen mee op hun bek. Statistiek trouwens ook! (Als je dat nu niet hebt, dan krijg je dat in blok 3 en 4)

5 Jazeker, ik ging in mn 1ste jaar een paar dagen naar Duitsland (heb duits) en naar Brussel naar hett europees parlement (met recht)

6 Tja, soms wel soms niet. Dit zijn ook de mensen die al vanaf t begin niet zeker weten op ze op hun plek zijn. De twijvelaars. Daarvan valt altijd wel wat af.

7 Opleiding is leuk! Lekker breed, je hebt van alles wat. Alleen de PGO's komen na een tijdje je strot uit. Ik weet niet of jij dat nog hebt, maar wij hadden iedere week PGO en dan komt dat vergaderen en alles er ook nog bij. Wordt je moe van. Nu hebben we tenminste projecten die een paar weken duren

Alstublieft!
pi_53104506
Tering, mijn laatste jaar is al weer begonnen.

Nog een half jaartje school, en dan afstuderen Gaat snel allemaal
pi_53220329
Tsjah ach de HRO, ik hoor dus bij het cluster Media aan de Maas.. Maar ik geloof dat jullie al genoeg horror verhalen hebben gehoord :p.
pi_53220519
Ach, ik zit er, net als jij, midden in
  zondag 16 september 2007 @ 16:04:40 #200
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53220970
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef Broezer het volgende:
Tsjah ach de HRO, ik hoor dus bij het cluster Media aan de Maas.. Maar ik geloof dat jullie al genoeg horror verhalen hebben gehoord :p.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')