abonnement Unibet Coolblue
pi_48591608
Twee leuke pakketjes uit Ierland en Finland gisteren. En een officiele kaart uit België
pi_48593242
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:20 schreef Knoekie het volgende:
Wat is jullie meest vreemde kaart ooit ontvangen?

Dit is die van mij:

[afbeelding]
Die is echt cool!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_48593297
Ow, en dit was wel redelijk apart:





De kaart was verongelukt in een sorteercentrum in de VS, vandaar dat ie in een zakje aankwam
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_48593298
Net twee nieuwe kaartjes aangevraagd, die gaan naar Finland ( ) en Japan ( )
pi_48593335
Finland - Finland hier

Hier is een kaart ook wel eens zo aangekomen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_48593380
Hebben jullie trouwens de weersvooruitzichten bekeken? Ik dacht dat het zou gaan regenen en dat de temperatuur omlaag zou gaan.

Nou, mooi niet dus

http://www.weeronline.com/Nederland/DenBosch.htm

En klik dan vooral even op "trend"
pi_48593590
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:17 schreef Fannetje het volgende:
Hebben jullie trouwens de weersvooruitzichten bekeken? Ik dacht dat het zou gaan regenen en dat de temperatuur omlaag zou gaan.

Nou, mooi niet dus

http://www.weeronline.com/Nederland/DenBosch.htm

En klik dan vooral even op "trend"
Wat hou ik toch van de lente! Ik vind dit zo vele malen fijner dan die loeihete zomer van afgelopen jaar!
pi_48593683
25 graden vind ik eigenlijk al net iets te warm voor werkdagen, maar het is in ieder geval een goede voorbereiding op Orlando

En ik maar denken dan we hier weinig 20 graden of warmer dagen zouden hebben voor mijn vakantie

Ik ga zometeen maar weer eens lekker op het balkon zitten!
pi_48593798
Zo hé! Als het zo doorgaat is het met Koninginnedag eindelijk ook eens mooi weer.

Hmmz....
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_48595044
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:31 schreef Vava het volgende:
Zo hé! Als het zo doorgaat is het met Koninginnedag eindelijk ook eens mooi weer.

Hmmz....
Hehe, volgens mij kun je beter hier blijven

Orlando ziet er wel goed uit, dat mag zo blijven:
http://www.weeronline.com/Florida/Orlando.htm
pi_48604581
Gelukkig ga ik niet alleen voor het mooie weer
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:35 schreef Vava het volgende:
Dit is de lijst van UNESCO.

Van Wikipedia:
[..]

Unieke plekken in de wereld dus ik heb nu ongeveer 250 verschillende kaarten (zou weer eens moeten tellen hoeveel het er nu precies zijn).
Net geteld, 164 verschillende sites en van sommige meer dan één kaart. Er zijn meer dan 800 verschillende sites dus ik heb nog even te gaan
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_48606333
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef Vava het volgende:
Gelukkig ga ik niet alleen voor het mooie weer
[..]

Net geteld, 164 verschillende sites en van sommige meer dan één kaart. Er zijn meer dan 800 verschillende sites dus ik heb nog even te gaan
Ik neem aan dat je Yosemite, Grand Canyon en het vrijheidsbeeld uit de USA al hebt? Die heb ik anders hier ws nog wel liggen.
En uit Bulgarije kan ik er een meenemen uit Nessebar, dat ligt zo'n beetje naast het plaatsje waar wij zitten.
pi_48608566
Yosemite, Grand Canyon en Vrijheidsbeeld heb ik idd al maar van Nessebar zou wel heel erg tof zijn dat wordt dan ook mijn eerste UNESCO-kaart uit Bulgarije
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_48608925
Nou, dat moet absoluut geen probleem zijn. Als ze er kaarten hebben, zal ik er meteen een aantal kopen, ook voor de andere verzamelaars!
pi_48609231
Tof! Goed idee om er meer te kopen

Ik ga in Istanbul ook een voorraad kaarten kopen!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_48622695
Ik weet niet of ik jullie hiermee help maar kijk eens op http://www.gratis-post.nl

Je kunt dan enveloppen gratis aanvragen die je ook weer gratis kan versturen omdat er reclame opstaat.Actie gaat vandaag in (acht minuten geleden) dus misschien hebben jullie er iets aan
(wel alleen in Nederland)
pi_48623482
NL-43257 gaat naar Finland
NL-43258 gaat naar de USA
NL-43259 gaat naar Estonia
NL-43260 gaat naar Zwitserland ( een nieuw land voor mij )
NL-43261 gaat naar Australie

een mooi gevarieerd lijstje als zeg ik 't zelf .

@ Tammymara...ik heb de gratis enveloppen aangevraagd .... en jij ?
pi_48623517
Ik heb het ook gedaan
pi_48623779
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:09 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet niet of ik jullie hiermee help maar kijk eens op http://www.gratis-post.nl

Je kunt dan enveloppen gratis aanvragen die je ook weer gratis kan versturen omdat er reclame opstaat.Actie gaat vandaag in (acht minuten geleden) dus misschien hebben jullie er iets aan
(wel alleen in Nederland)
Leuk initiatief ik stelde me al helemaal voor, enveloppen met bewegende banners
Ik vraag ze niet aan, zoveel post verstuur ik niet binnen Nederland en dan kunnen die 44 cent er nog wel af
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_48624316
Ook aangevraagd! Maar ik heb geen geldig telefoonnummer ingevuld voor je het weet word je dan elke keer gebeld door bedrijven die je van alles willen verkopen enz... en daar ben ik net vanaf
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_48624583
Ik heb ook een "vals"telnr ingevuld ( een nummer van mij dat al een jaar afgesloten is omdat ik een ander nummer kreeg) en een e mailadres dat ik nooit gebruik ingevuld voor de spam die je ongetwijfeld gaat krijgen.

Handig,want ik stuur altijd naar mijn moeder en oma foto's van mijn zoontje en zulke dingetjes
pi_48625672
E-mailadres speciaal voor spam heb ik ook gebruikt ja
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_48628335
ik heb zo ook besteld.....

verder nog geen post hier (zelfs geen maandagpost)
uit een aspergernest
pi_48631359
Het staat ook op de FP: Proef met gratis versturen van post
quote:
Consumenten kunnen wekelijks één pakket van vijf gratis gefrankeerde enveloppen bestellen. Daarvoor moeten zij wel op de site van Gratis Post hun gegevens invullen, zodat bedrijven reclame naar hen kunnen sturen.
Gratis heeft altijd een prijs.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 23 april 2007 @ 15:37:39 #100
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_48634867
vrijdag had ik een kaartje uit Finland en een uit Amerika, en zaterdag een uit Oostenrijk, met Garfield erop
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')