abonnement Unibet Coolblue
pi_54150654
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:50 schreef TheArowana het volgende:
Gaat iemand toevallig hier naartoe?

Weten jullie trouwens of er een Fok! group is op facebook? Zou handig zijn om alle feestjes in te plannen. Zouden even een group kunnen maken voor de dubsteppers; makkelijk evenementen toevoegen, notificatie per email (als je dat wilt), meteen iedereen uitnodigen en zien wie er meegaan. De scene een beetje organiseren?

ps. Zit net ff die myspace van Reso te checken, dat is godverdomme vette shit!
Wow line up is wel vet maar antwerpen een beetje ver.. zijn beide zeker de moeite waard.. personelijk vind ik hijak erg goed
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_54150700
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:50 schreef TheArowana het volgende:
Gaat iemand toevallig hier naartoe?
nee maar het is een hele vette lineup.. rusko en reso ging op subway samen met de zaal helemaal los. en hijak is ook gewoon een koning.
quote:
Weten jullie trouwens of er een Fok! group is op facebook? Zou handig zijn om alle feestjes in te plannen. Zouden even een group kunnen maken voor de dubsteppers; makkelijk evenementen toevoegen, notificatie per email (als je dat wilt), meteen iedereen uitnodigen en zien wie er meegaan. De scene een beetje organiseren?
dingen die je ook op www.dubstep.nl kunt bedoel je?
pi_54152448
quote:
dingen die je ook op www.dubstep.nl kunt bedoel je?
Dacht dat dat enkel alleen een forum was?
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_54154248
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:22 schreef Yorrit het volgende:
de haagse 2562 kan er ook wat van!
http://www.myspace.com/2562dub
Best dope shizzle inderdaad
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_54154254
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 07:04 schreef TheArowana het volgende:

[..]

Dacht dat dat enkel alleen een forum was?
ja oke maar je kunt er wel kijken welke feestjes er zijn, kijken wie er heen gaat, en daar organiseert de scene zich
en ze zijn bezig een interactieve portal te maken geloof ik, daar zul je dit soort dingen vast ook kunnen doen.

en ik heb geen facebook, weet niet eens wat het is
ken volgens mij ook niemand anders die dat heeft
pi_54159352
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:50 schreef TheArowana het volgende:
Gaat iemand toevallig hier naartoe?
Nope, maar als de gelegenheid er voor is, wil ik wel een keer naar Antwerpen komen. Kijken hoe het daar is. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54159446
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:15 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ja oke maar je kunt er wel kijken welke feestjes er zijn, kijken wie er heen gaat, en daar organiseert de scene zich
en ze zijn bezig een interactieve portal te maken geloof ik, daar zul je dit soort dingen vast ook kunnen doen.

en ik heb geen facebook, weet niet eens wat het is
ken volgens mij ook niemand anders die dat heeft
facebook is echt huuuuuuge..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_54163691
Morrrrgen!
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_54165231
quote:
ja oke maar je kunt er wel kijken welke feestjes er zijn, kijken wie er heen gaat, en daar organiseert de scene zich
en ze zijn bezig een interactieve portal te maken geloof ik, daar zul je dit soort dingen vast ook kunnen doen.

en ik heb geen facebook, weet niet eens wat het is
ken volgens mij ook niemand anders die dat heeft
Facebook is zegmaar Hyves, maar dan veel zinniger, veel beter georganiseerd, sneller, mooier leuker etc. Maar gewoon een soort Hyves. Heb nooit hyves gehad omdat ik dat, mja, gewoon kut vond. Gewoon een profielensite zegmaar. Facebook organiseert je volledige on- en offline vriendennetwerk in een muisklik. Vooral de functie feestjes in je kalender zetten ga ik dankbaar gebruiken denk ik; vrienden selecteren om uit te nodigen, in relevante groepen plaatsen (bv. dubstep feestje in Antwerpen? meteen op de kalender van je 'Mensen in Antwerpen' group en je 'Dubstep' group etc etc)..

Een interactieve portal klinkt idd heel goed, dat was ook eigenlijk gewoon wat ik bedoelde Een forum is cool, maar je moet naar feestjes zoeken omdat topics niet op chronologische volgorde staan, en eenmaal in een topic kan je niet in één oogopslag zien wie er allemaal gaan en wie niet, terwijl in een interactieve portal dat wel erg makkelijk kan. Maar hou ons op de hoogte van die interactieve portal. Ga zelf toch even een group aanmaken op facebook. Wie erbij wilt, zoekt maar

Anyway, terug naar de orde van de dag: Dubstep

[edit] nevermind. Je kan geen group calender maken, dan is het ook niks waard. Ik ga lekker aan m'n msn space werken

[ Bericht 6% gewijzigd door TheArowana op 25-10-2007 19:28:54 ]
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_54165394
Ben benieuwd naar hoe waterfront er uit ziet na die verbouwing. Nieuwe soundsystem en alles. Terwijl de vorige al niet zuinig was.

En goa in het kleine zaaltjes. Misschien weten we nog wat hippies te brainwashen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_54246371
Over twee weken komt het nieuwe album van Burial uit...

Heeft iemand Ghost Hardware al gehoord?
http://www.beatfreax.com/(...)al_-_Ghost_Hardware/
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_54246420
uhu, vind em wel tof
vorige pagina is er ook nog wat over gezegd

nieuwe album ben ik erg benieuwd hoe de volledige nummers gaan uitpakken. na die promomix ben ik nog niet onverdeeld positief
pi_54253323
Ik ben wel positief. En ik kan niet wachten totdat Untrue released wordt.
In dit geval geef ik Mary Ann Hobbs gelijk, wat ik tot nu toe heb gehoord klinkt alsof E.T. een 2-step/dnb uitzending uit de nineties heeft opgepikt, zijn draai eraan heeft gegeven en dit teruggebeamed heeft naar planet earth.

pi_54313709
Thnx 2 bl33p.com:
1Burial - Untrue


1http://www.megaupload.com/?d=DFVHN600


Ik hoop dat alles klopt, beetje gehaast geript namelijk. Ondanks de 32kbs goed te te luisteren. Enjoy.
pi_54321265
En hij is nu ook op de luisterpaal te vinden. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54324731
Heeft 3voor12 Untrue down gehaald?
pi_54325513
daar lijkt het wel op!
pi_54325542
tjappies. Zeker een anonieme bommelding gekregen door burialz himself.
pi_54325660
of Mary Anne
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:16:35 #295
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_54344227
beetje jammer dat 3voor12 hem heeft ingewisseld voor een ander album. Ik denk ook dat ze hem eraf moesten halen..
Heb hem gisteren wel kunnen luisteren, klinkt zeker fijn!
pi_54405222
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:07 schreef Pie.cr het volgende:
Ik ben wel positief. En ik kan niet wachten totdat Untrue released wordt.
In dit geval geef ik Mary Ann Hobbs gelijk, wat ik tot nu toe heb gehoord klinkt alsof E.T. een 2-step/dnb uitzending uit de nineties heeft opgepikt, zijn draai eraan heeft gegeven en dit teruggebeamed heeft naar planet earth.

Inderdaad.

Ik vind het erg goed klinken. In de jaren negentig was ik een UK garage-fan en dat brengt het allemaal terug.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_54505075
Untitled! was supervet gisteren, jullie hebben wat gemist jongens Toen Rusko en Reso begonnen hadden we de broekspijpen aan het wapperen en de sfeer zat er goed in mooie locatie ook wel, maar de organisatie en de eigenaren lagen een beetje overhoop, maarja, daar merkten wij niks van natuurlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_54505636
Goed om te horen.. kon helaas geen vrij nemen, aangezien ik ook al voor de volgende Subway vrij neem. En dat feestje bezoek ik liever dan Untitled! omdat ik Rusko en Reso al gezien heb
pi_55474348
Burial - Untrue vandaag maar eens aangeschaft en hij is idd erg, erg lekker.

En de critics zijn het er mee eens
http://www.metacritic.com/music/bests/2007.shtml
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')