abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 17 april 2007 @ 13:00:42 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48414592
OP van Petraa + aanvulling:

Goeie morgen

Palma heeft overleg gepleegd met de overige miljonairs en de reden voor Lieke's ontslag gegeven. Het was absoluut niet persoonlijk, al haalde ze wel alles van zondag erbij. Zo had ze bv ook maar 1x met Huub kunnen neuken ipv 4x etc. etc. Tegen Huub zei ze dat alles aan Lieke nep is, net zoals het haar dat ze zondag had.
Brian en Nicolaas hebben gevraagd of Huub gediskwalificeerd kan worden, omdat hij glas doelbewust heeft kapot gemaakt. Volgens streamers heeft Jaap dit gedaan, volgens Huub ook.
Huub vraagt aan Jaap heb jij dat glas kapot gemaakt of ik, Jaap antwoordt JIJ.

Brian heeft te horen gekregen dat ze het zelf moeten oplossen voor 12 uur, vooralsnog lijkt er niets te gebeuren, dus we wachten rustig af.

Het personeel staakt trouwens.

Huub heeft inmiddels achter gevraagd om een schoonmaakploeg in te huren.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat niet hier maar in het SC (slowchat)-topic:
[SC # 36] Janken, auwehoeren, seuren, pesten en rotzooien

Boosheid uiten kan hier: DGK HOOLIGANS#7

Ben je de COS kwijt, kijk dan hier eens: Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje of klik bovenaan de pagina op Active Topics
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:02:09 #2
130054 demins
We weten niks
pi_48414655
Maak er maar niet teveel werk van...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_48414684
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Je haalt m.i. het feit dat je Palma niet mag, door elkaar met je beoordeling van de werkomstandigheden.
Als ik in mijn huis zo'n bende aantref ( en ik heb een mannenhuishouden, alleen mannen! dus ik tref regelmatig een ontploft huis aan en dagenlijks een ongelofelijke klerezooi) dan kan ik ook werk weigeren.

Dan is het de dag erna een grotere troep en erger erger erger. Want... daar kunnen ( sommige) mannen helemaal overheen kijken en alleen onmachtig roepen waar die blauwe sportbroek nou toch is ( tussen megabergen kleren sokken schoenen, schoon en vies door elkaar en een halfafgehaald dekbed en een slaapzak van dat weekend en en en ) en dat IK die vast heb verstopt

Werk weigeren heeft totaal geen zin. Vragen of eisen dat ze het zelf doen is leuk geprobeert, maar duurt eindeloos. Het allerbeste initiatief is samen doen en de sfeer gezellig en leuk en ontspannen houden. Dat werk het best. Optie twee is, handen uit de mouwen en hun respect winnen door het razend snel te doen. Daarmee heb je een schoon huis en ben je in ieder geval zelf gelukkig.

Maar werk weigeren? BELACHELIJK! Dat zijn de werkomstandigheden waar je het mee te doen hebt. En als het je niet bevalt?
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:05:20 #4
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_48414777
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:55 schreef Ashrak het volgende:

[..]
Wat voor stukjes had je in gedachten ?
Korte stukjes over de show zgn van de bewoners, inspelend op de actualiteit. Het stukje van Natas waarin ze schreef dat ze Lieke had ingehuurd om Huub te naaien (?!?) deed het erg goed. Dan komt er opeens heel veel mail voor Huub van mensen die hem willen waarschuwen. Korte stukjes, fototje of filmpje erbij.

Ik maak er even een topicje over....
Er kan er maar één de domste zijn
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:05:20 #5
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48414778
Palma wil de laden wel even schoonmaken nu..

wat doet dat wijf daar nou nog dan? ze gaat toch niks schoonmaken. Hup naar huis
pi_48414812
ik snap niet waarom Palma nu niet naar huis is, ze ruimt het toch niet op. En ik heb ze nu al 40 keer horen zeggen; mijn handen jeuken.
Maar blijkbaar niet zo erg dat ze ook daadwerkelijk begint.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_48414827
Ik begrijp niet helemaal dat de huishouding staakt. Ze kunnen toch ramen gaan zemen als ze die puinhoop van Huub niet willen opruimen. Genoeg werk dacht ik zo........
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_48414865
Daar is Palma weer met haar kraakstem.
Goedemorgen :W
pi_48414904
Staken, dan ook uit het zicht van de camera's please!!!!!!!!
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_48414931
Ze wil haar TV momentjes toch pakken?
De afgunst en disrespect voor Lieke was doordat Lieke HAAR TV momentjes wegnam door met Huub bezig te zijn. En Palma had zich nog wel speciaal voor de gelegenheid in haar allerallerslechtste dirnDEL outfit gewurmd. ( Lieke ging gewoon voor bloot,tja en wat doe je dan als omgebouwde zeekoe? Je bent afgunstig )
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:09:12 #11
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48414947
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:06 schreef Marelle het volgende:
Ik begrijp niet helemaal dat de huishouding staakt. Ze kunnen toch ramen gaan zemen als ze die puinhoop van Huub niet willen opruimen. Genoeg werk dacht ik zo........
het grint aanvegen, toiletten, douches en slaapkamers opruimen.
Huub heeft alleen de tafels en de kamer een rotzooi gemaakt.
pi_48414950
Palma is denk ik bang dat de schoonmaakploeg goed bevalt.[ beter als palma en herma]
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:09:35 #13
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48414957
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Zit daar een beveiliging op ivm valsspelen? Want 700+ stemmen voor een poll die maar 1 week oud is is best wel veel.
Valt mee hoor, ik heb gemiddeld 2000 unieke bezoekers per dag. En het meerendeel daarvan zijn fokkers.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_48414987
Ach Eric heeft Huub de slaapkamer laten opruimen.
wat een flinke vent zeg.
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:10:38 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48415009
Natasia vroeg even of Palma haar met de zender wilde helpen.
Palma: "Nee, ik ben in staking"

Eric even later: "Ik heb hem de slaapkamer al laten opruimen"

En de rest gooien ook weer allemaal anti-Huub opmerkingen eruit.
Vooral doorgaan luitjes. Krijgen jullie nog minder stemmen de volgende keer.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_48415022
Kan die vuize Palma daar niet gewoon oprotten als ze staakt.

wat een boring wijf en tv.

En Huub moet nu gewoon eens een keertje niet toegeven en de boel de boel laten!
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:11:33 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48415043
Amanda vindt dat Huub zijn eigen rotzooi moet opruimen en niet een schoonmaakploeg mag bestellen. Gelukkig mag je wel een uitlaatservice bestellen hè meid...
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:12:27 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48415072
Palma: "Ik vertik het om overspannen te worden"

Als ze dat nu al zegt
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_48415079
wat een kutzooi, staakt ze tot half 3!!! Naar huis met dat mens!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_48415088
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef Prosac het volgende:

wat doet dat wijf daar nou nog dan? ze gaat toch niks schoonmaken. Hup naar huis
Ze is daar alleen nog om verder onrust te stoken.
pi_48415096
Zit Eric weer op Palma's schoot? BLEH!
Rot maar op dan Eric!
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:13:22 #22
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48415097
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vindt dat Huub zijn eigen rotzooi moet opruimen en niet een schoonmaakploeg mag bestellen. Gelukkig mag je wel een uitlaatservice bestellen hè meid...
Amanda heeft in de spiegel van Brian gekeken
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:13:25 #23
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_48415100
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef Lieve het volgende:
Ze wil haar TV momentjes toch pakken?
De afgunst en disrespect voor Lieke was doordat Lieke HAAR TV momentjes wegnam door met Huub bezig te zijn. En Palma had zich nog wel speciaal voor de gelegenheid in haar allerallerslechtste dirnDEL outfit gewurmd. ( Lieke ging gewoon voor bloot,tja en wat doe je dan als omgebouwde zeekoe? Je bent afgunstig )
Maar Lieke zag er in haar groene jurkje al erg ravissant uit!
En dat stak natuurlijk ook, bij Palma en Herma.
Dat stelletje verlepte ouwe vellen met bijpassend kutkarakter kan het gewoon niet hebben als hun collegaatje wél aantrekkelijk is en ook nog eens haar mondje op de juiste plaats heeft en zeker niet op haar achterhoofd gevallen is.
Trieste, zielige, jaloerse, hypocriete bitches.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_48415110
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:09 schreef Prosac het volgende:

[..]

het grint aanvegen, toiletten, douches en slaapkamers opruimen.
Huub heeft alleen de tafels en de kamer een rotzooi gemaakt.
precies, dus dit staken is ongeoorloofd m.i. .........
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:13:46 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48415116
Palma zegt dat ze allemaal post heeft gekregen waarin staat dat het helemaal geweldig is dat ze Lieke heeft ontslagen. Waarom geloof ik er geen zak van?
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')