abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 april 2007 @ 19:25:44 #1
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_48390131
Erwin Koeman moet ontslagen worden #2


Arme, arme Erwin. Je zal op dit moment maar trainer van Feyenoord zijn.

Bij RKC deed ie het wel aardig, maar ik denk dat ie meer geschikt is als assistent-trainer.
pi_48390696
quote:
Feyenoord 100 procent achter Koeman

ROTTERDAM - Hoofdcoach Erwin Koeman kan bij de directie van Feyenoord nog steeds op veel steun en vertrouwen rekenen. "We staan 100 procent achter hem. Hij is en blijft dit seizoen en ook de volgende twee jaar onze trainer", stelde financieel directeur Onno Jacobs maandag in De Kuip.

Jacobs benadrukte dat bij de clubleiding geen enkele vorm van twijfel heerst over de werkhouding van Koeman. "Hij maakt op ons nog steeds een strijdbare indruk. Natuurlijk, onze prestaties zijn de laatste weken niet goed. Maar daarmee is ons geloof in Koeman niet verdwenen. We moeten gezamenlijk rust en vertrouwen uitstralen bij Feyenoord. Er valt dit seizoen nog genoeg voor ons te winnen."

De directie van Feyenoord besprak maandagmiddag in De Kuip met Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van Koeman, de huidige situatie. "Beide partijen hebben hun vertrouwen in elkaar uitgesproken. We gaan samen door. Van een patstelling is geen sprake."
Briljant !
  maandag 16 april 2007 @ 19:48:57 #3
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48390985
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 16 april 2007 @ 19:49:31 #4
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_48391007
Als een bestur zo openlijk achter z'n trainer gaat staan,, weet je dat het mis is
  maandag 16 april 2007 @ 19:51:46 #5
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48391093
Onno is nog moe van de marathon
  maandag 16 april 2007 @ 19:52:32 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48391111
Ach Koeman zal hendig dit seizoen "afmaken" en daarna gaat ie of zelf weg, of wordt ie weggestuurd...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_48391224
  maandag 16 april 2007 @ 20:07:49 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48391727
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:49 schreef DeTolk het volgende:
Als een bestur zo openlijk achter z'n trainer gaat staan,, weet je dat het mis is
gek genoeg is dat inderdaad vrijwel altijd het geval ja

Lullig voor hem, want ik denk niet dat Erwin heel erg veel kan doen aan de huidige situatie. Als je als trainer gedwongen wordt om Charisteas aan te schaffen als vervanging van Kuyt, tsja....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48391831
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef teamlead het volgende:
Als je als trainer gedwongen wordt om Charisteas aan te schaffen als vervanging van Kuyt, tsja....
daar was ie zelf erg blij mee
en Kolkka is ook een aankoop van hem
  maandag 16 april 2007 @ 20:12:00 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48391903
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

daar was ie zelf erg blij mee
en Kolkka is ook een aankoop van hem
hij zei dat hij er blij mee was ja.. maar wat moest hij anders? "tsja.. we hebben wel een nieuwe spits gehaald, waarvan iedereen weet dat het bagger is, maarja.. ik moet toch 11 man opstellen dus dan moet het maar" had waarschijnlijk ook niet helemaal het juiste effect opgeleverd
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48392056
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:12 schreef teamlead het volgende:

[..]

hij zei dat hij er blij mee was ja.. maar wat moest hij anders?
in een veel eerder stadium voor een vervanger van Kuyt zorgen
  maandag 16 april 2007 @ 20:18:22 #12
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48392175
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

in een veel eerder stadium voor een vervanger van Kuyt zorgen
dat had de club absoluut moeten doen ja.. maar daar was blijkbaar geen geld voor. Als trainer kun je veel willen, maar als er geen geld is door wanbeleid houdt het ook voor een trainer gewoon op.

Helaas is het in het voetbal dan vaak de trainer die geofferd wordt, maar ik geloof niet dat een andere trainer dit elftal veel bete had kunnen laten spelen. Wat me wel opvalt is dat Koeman nu dezelfde reacties vertoont als Blind destijds bij Ajax: teneergeslagen, moedeloos alsof hij zelf alle hoop op herstel heeft opgegeven. Dat kan voor een elftal natuurlijk nooit goed zijn
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48392410
kom op zeg, de huidige selectie is toch minimaal gelijkwaardig aan die van Heracles ( )
daar moet je als trainer meer uit kunnen halen dan nu het geval is
ik heb helemaal niemand beter zien worden sinds Koeman trainer is (dat Drenthe beter is ligt gewoon aan zijn eigen ontwikkeling)
  maandag 16 april 2007 @ 20:28:01 #14
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48392559
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:24 schreef ruud_fr het volgende:
kom op zeg, de huidige selectie is toch minimaal gelijkwaardig aan die van Heracles ( )
daar moet je als trainer meer uit kunnen halen dan nu het geval is
ik heb helemaal niemand beter zien worden sinds Koeman trainer is (dat Drenthe beter is ligt gewoon aan zijn eigen ontwikkeling)
Heracles heeft wel meer onverwachte punten gekregen dit jaar.. PSV, Ajax en volgens mij ook AZ hebben punten laten liggen. Natuurlijk was dit weekend dramatisch voor feyenoord, maar ook weer niet zo heel schokkend.

Voor wat betreft de ontwikkeling van spelers moet ik je idd gelijk geven. Aan de andere kant kun je je afvragen of dat alleen aan Koeman ligt. Ene van Persie werd bij feyenoord ook niet beter
Ik zou het niet vreemd vinden als alle belachelijke toestanden rond de voorzitter en de club dit seizoen ook de spelers negatief beinvloedt heeft.

Of Koeman de ideale trainer voor Feyenoord is, geen idee. Waarschijnlijk niet. Maar de huide malaise in zijn schoenen schuiven is ook te makkelijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48392777
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

Heracles heeft wel meer onverwachte punten gekregen dit jaar.. PSV, Ajax en volgens mij ook AZ hebben punten laten liggen. Natuurlijk was dit weekend dramatisch voor feyenoord, maar ook weer niet zo heel schokkend.
het is niet zo schokkend meer omdat het vaker voorkomt
10x verliezen per seizoen is teveel
quote:
Voor wat betreft de ontwikkeling van spelers moet ik je idd gelijk geven. Aan de andere kant kun je je afvragen of dat alleen aan Koeman ligt. Ene van Persie werd bij feyenoord ook niet beter
Ik zou het niet vreemd vinden als alle belachelijke toestanden rond de voorzitter en de club dit seizoen ook de spelers negatief beinvloedt heeft.
dat Feyenoord niet om kan gaan met ('lastige') talenten is duidelijk, dat ze er niet beter worden is nieuw
quote:
Of Koeman de ideale trainer voor Feyenoord is, geen idee. Waarschijnlijk niet. Maar de huide malaise in zijn schoenen schuiven is ook te makkelijk
het is ook niet alleen Koeman
er zijn meer mensen die weg moeten, zowel trainers, spelers als bestuursleden
  maandag 16 april 2007 @ 20:49:26 #16
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48393456
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:12 schreef teamlead het volgende:

[..]

hij zei dat hij er blij mee was ja.. maar wat moest hij anders? "tsja.. we hebben wel een nieuwe spits gehaald, waarvan iedereen weet dat het bagger is, maarja.. ik moet toch 11 man opstellen dus dan moet het maar" had waarschijnlijk ook niet helemaal het juiste effect opgeleverd
Voor dat geld had'ie ook Rosenberg kennen kopen.. Die vind ik beter dan Griek.
  maandag 16 april 2007 @ 21:02:17 #17
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48393957
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:49 schreef Keltie het volgende:

[..]

Voor dat geld had'ie ook Rosenberg kennen kopen.. Die vind ik beter dan Griek.
Precies. En als hij die griek niet wilt, waarom stelt hij hem dan in godsnaam op?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 16 april 2007 @ 21:04:46 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48394067
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:02 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Precies. En als hij die griek niet wilt, waarom stelt hij hem dan in godsnaam op?
welke alternatieven heeft hij nog dan v. Hooijdonck? Die zie ik geen hele wedstrijd meer op niveau spelen hoor.....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 16 april 2007 @ 21:11:47 #19
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48394369
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:04 schreef teamlead het volgende:

[..]

welke alternatieven heeft hij nog dan v. Hooijdonck? Die zie ik geen hele wedstrijd meer op niveau spelen hoor.....
Nee, Van Hooijdonk. Welk niveau? Al zet je Leonard in de spits, die doet het nog beter dan die griek.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 16 april 2007 @ 21:12:53 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48394428
nou.. ooit was v Hooijdonk best aardig hoor

die griek heb ik nooit begrepen.. volgens mij hebben de gebroeders Koeman aandelen in die gozer ofzo.. volgende club: psv
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 16 april 2007 @ 21:17:42 #21
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48394697
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:12 schreef teamlead het volgende:
nou.. ooit was v Hooijdonk best aardig hoor

die griek heb ik nooit begrepen.. volgens mij hebben de gebroeders Koeman aandelen in die gozer ofzo.. volgende club: psv
Ik bedoelde op welk niveau hij dan zou moeten spelen. Heel Feyenoord heeft atm geen niveau, op enkele spelers na. Het is tenminste wel een speler die nu voor de club speelt en niet voor z'n eigen hachie. Dan hem 1000 maal liever dan die uitgekotste jood.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 16 april 2007 @ 21:20:59 #22
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48394896
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik bedoelde op welk niveau hij dan zou moeten spelen. Heel Feyenoord heeft atm geen niveau, op enkele spelers na. Het is tenminste wel een speler die nu voor de club speelt en niet voor z'n eigen hachie. Dan hem 1000 maal liever dan die uitgekotste jood.
op zijn inzet is helemaal niets aan te merken idd... op en top prof Maar goed, ook bij hem gaan de jaren tellen natuurlijk en er zijn nu eenmaal niet heel veel spelers die in hun laatste seizoen een ploeg op sleeptouw kunnen nemen en kampioen maken.. op een incidentele uitgekotste jood na
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 16 april 2007 @ 22:01:38 #23
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48396843
Denk niet dat bestuur hem gaat ontslaan, als we zondag verliezen. te gek voor woorden 10 nederlangen. nederlandse beker er zo vroeg uit
pi_48420853
Even in de gaten houden.
pi_48421403
Het is denk ik maar beter voor Feyenoord dat hij ervandoor gaat. Ik denk dat een frisse wind erdoor beter is. Maar het is goed voor de concurentie, Ajax, PSV en AZ he
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')