abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 5 mei 2007 @ 19:48:45 #101
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_49043962
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Ben nu op de helft van het album, maar nummers als "Leave Out All The Rest" en "Shadow Of The Day" vind ik gewoon Boyband-nummers Zo jammer, dat waren ze niet, maar helaas. Misschien is het tweede deel beter.
Waag het er maar niet op, het gaat nog meer bergafwaarts.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_49045147
Het album meerdere keren goed geluisterd en ben ook behoorlijk teleurgesteld. Waar de vorige twee albums nog echt compleet waren is dat nu niet het geval, het is teveel een samenraapsel van nummers en het lijkt erop alsof ze niet konden beslissen welke kant ze op zouden gaan.

Ik vind het jammer dat er nog maar één nummer is met zowel de zang van Chester en Mike (Bleed It Out) en daarnaast lijkt de invloed van Joe Hahn een stuk minder geworden.
Heb altijd gehoopt dat ze meer nummers zouden maken zoals My December maar dat is toch enigszins mislukt op dit album helaas aangezien The Little Things Give You Away er alleen als 'rustig' nummer er bij in de buurt komt.

Natuurlijk is mijn muzieksmaak veranderd en daarnaast heeft het meer dan 4 jaar geduurd sinds het vorige studioalbum maar toch had ik meer dan dit verwacht. Al was het album alleen maar meer van hetzelfde geweest dan was het al een stuk beter geweest.

Cijfertjes voor de nummers:
1. Wake intro
2. Given Up 9
3. Leave Out All The Rest 6,5 - Ik hoop het niet, maar het zou me niks verbazen als dit nummer als single uitkomt en dan ook nog eens de best verkochte single gaat worden
4. Bleed It Out 9 - beste nummer op het album
5. Shadow Of The Day 5,5 - Bono had het zo kunnen inzingen
6. What I've Done 8
7. Hands Held High 6
8. No More Sorrow 8
9. Valentine's Day 4 - slecht..
10. In Between 7
11. In Pieces 7
12. The Little Things Give You Away 8,5
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:33:20 #103
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_49045376
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:25 schreef Supersheep het volgende:
Het album meerdere keren goed geluisterd en ben ook behoorlijk teleurgesteld. Waar de vorige twee albums nog echt compleet waren is dat nu niet het geval, het is teveel een samenraapsel van nummers en het lijkt erop alsof ze niet konden beslissen welke kant ze op zouden gaan.

Ik vind het jammer dat er nog maar één nummer is met zowel de zang van Chester en Mike (Bleed It Out) en daarnaast lijkt de invloed van Joe Hahn een stuk minder geworden.
Heb altijd gehoopt dat ze meer nummers zouden maken zoals My December maar dat is toch enigszins mislukt op dit album helaas aangezien The Little Things Give You Away er alleen als 'rustig' nummer er bij in de buurt komt.

Natuurlijk is mijn muzieksmaak veranderd en daarnaast heeft het meer dan 4 jaar geduurd sinds het vorige studioalbum maar toch had ik meer dan dit verwacht. Al was het album alleen maar meer van hetzelfde geweest dan was het al een stuk beter geweest.

Cijfertjes voor de nummers:
1. Wake intro
2. Given Up 9
3. Leave Out All The Rest 6,5 - Ik hoop het niet, maar het zou me niks verbazen als dit nummer als single uitkomt en dan ook nog eens de best verkochte single gaat worden
4. Bleed It Out 9 - beste nummer op het album
5. Shadow Of The Day 5,5 - Bono had het zo kunnen inzingen
6. What I've Done 8
7. Hands Held High 6
8. No More Sorrow 8
9. Valentine's Day 4 - slecht..
10. In Between 7
11. In Pieces 7
12. The Little Things Give You Away 8,5
das een gemiddelde van 7.1 (11 nummers). Dat toch niet slecht zou ik zo zeggen...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_49046336
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:33 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

das een gemiddelde van 7.1 (11 nummers). Dat toch niet slecht zou ik zo zeggen...
Slecht heb ik het ook niet genoemd, wel een teleurstelling ten opzichte van de vorige twee albums. Weet zo goed als zeker dat als ik die zou gaan becijferen ze beide op een cijfer hoger dan 8 uitkomen.
Er staan ook best wel wat goede nummers op, maar als geheel vind ik het gewoon niet goed genoeg. Ben het dan ook eens met Haunter dat ze beter een EP uit hadden kunnen brengen (niet dat ze dat zouden kunnen maken na 4 jaar, maar toch).
  zaterdag 5 mei 2007 @ 22:58:34 #105
164697 shakaboem
meobakahs
pi_49049373
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 21:06 schreef Supersheep het volgende:Ben het dan ook eens met Haunter dat ze beter een EP uit hadden kunnen brengen (niet dat ze dat zouden kunnen maken na 4 jaar, maar toch).
Hoezo niet? Nine Inch Nails is er wel mee weg kunnen komen.
led nie op de spelvaudten!
pi_49050219
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:48 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Waag het er maar niet op, het gaat nog meer bergafwaarts.
Geluisterd, en niet veel soeps, de nummer boeien niet, en een deel zou niet misstaan op de gemiddelde boy-band cd. Heel jammer.
Sommige nummers die beginnen dan rustig, en dan denk je elk moment dat de harde gitaren/drums kunnen komen, en dan blijkt het nummer afgelopen te zijn. Dit had ik te vaak.
pi_49051010
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef sjarreltje het volgende:
kopie uit vorige topic:

What I've Done valt tegen vergeleken met wat ze tot nu toe hebben gemaakt. De scherpe randje (voor zover je daarvan kon spreken) zijn er helemaal afgeschaaft om het blijkbaar nog een keer te proberen om hoog in de hitlijsten te komen. Die andere nieuwe track die te vinden is (QWERTY .. een live-track opgenomen op Sonic-festival in Japan) is daarentegen weer vetter dan alles wat ze tot nu toe hebben gemaakt.
En ze gaan (en nu moet ik oppassen wat ik zeg) 'meer richting de kant van de metal'.
Dat nieuwe nummer komt niet in de buurt van metal. Vroeger hadden ze wel lichte metal invloeden, maar nu zijn ze verder van huis dan ooit met What I've Done. Ik vond't matige poprock, terwijl ik hun oudere stijl juist leuk vond.

Maar ja.. misschien is de rest van het album anders.
pi_49059678
ik las hierboven een 7 voor In Between? wat vind je in vredesnaam leuk aan dat nummer? ik vind het het grootste misbaksel dak ik ooit gehoord heb! Mike zingt het niet goed in (vind ik, kan persoonlijk zijn) en het nummer boeit totaal niet (vooral ook muzikaal niet)... blegh...

met de rest van de cijfers ben ik het trouwens wel eensch!
pi_49062380
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:22 schreef Patrijz het volgende:
ik las hierboven een 7 voor In Between? wat vind je in vredesnaam leuk aan dat nummer? ik vind het het grootste misbaksel dak ik ooit gehoord heb! Mike zingt het niet goed in (vind ik, kan persoonlijk zijn) en het nummer boeit totaal niet (vooral ook muzikaal niet)... blegh...

met de rest van de cijfers ben ik het trouwens wel eensch!
Ik hoorde van iemand dat die de stem van Mike erg rustgevend vond.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:04:04 #110
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49062585
quote:
Op zondag 6 mei 2007 00:01 schreef DYin het volgende:

[..]
Maar ja.. misschien is de rest van het album anders.
Nog softer (paar nummers uitgezonderd)
pi_49067799
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:56 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Ik hoorde van iemand dat die de stem van Mike erg rustgevend vond.
hmm ok... :S ik word nooit rustig als ik me irriteer aan iets dus geld niet voor mij hehe xD
pi_49091468
Sorry LP maar ik ben nog niet echt verkocht... (CD+DVD wel gekocht trouwens )
  maandag 7 mei 2007 @ 21:41:47 #113
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_49119068
fantastische CD weer!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 7 mei 2007 @ 22:21:24 #114
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_49121131
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
fantastische CD weer!

Wat een ruk CD!
Dit is Linkin Park helemaal niet man.. Word een flop!
I picture your face.. In the back of my eyes
  maandag 7 mei 2007 @ 22:31:04 #115
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49121582
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef Moron het volgende:

[..]


Wat een ruk CD!
Dit is Linkin Park helemaal niet man.. Word een flop!
True..
  maandag 7 mei 2007 @ 22:32:52 #116
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_49121672
Gelukkig is smaak persoonlijk
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 7 mei 2007 @ 22:50:25 #117
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_49122663
Ik heb 3 nrs gehoord.

Given Up en No More Sorrow vind ik wel redelijk, maar ik lees hier dat dat de betere nrs zijn, en de enige "hardere" nrs...

What I've Done vond ik weinig aan.

Ik denk dat ik de rest beter niet kan gaan luisteren.
pi_49124390
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:50 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb 3 nrs gehoord.

Given Up en No More Sorrow vind ik wel redelijk, maar ik lees hier dat dat de betere nrs zijn, en de enige "hardere" nrs...

What I've Done vond ik weinig aan.

Ik denk dat ik de rest beter niet kan gaan luisteren.
op een paar nummers na... moet je dat idd niet doen! what I've done is namelijk nummer 3 op de 'hard' lijst
  maandag 7 mei 2007 @ 23:51:11 #119
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49126138
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:17 schreef Patrijz het volgende:

[..]

op een paar nummers na... moet je dat idd niet doen! what I've done is namelijk nummer 3 op de 'hard' lijst
Ja, en Bleed it Out

Ik moet trouwens bekennen dat ik in The Little Things Give You Away het gedeelte vanaf 3.14 (met name waar de gitaren inzetten) erg goed vind!
pi_49131921
Ik heb de cd nu een eerste keer gehoord, en sommige nummers waren idd wat rustig.. Maar ik hoor hier allemaal mensen roepen 'dit is Linkin Park niet' etc.. Hoe weten jullie nou wat Linkin Park 'is'. Eerst begonnen ze met boel gytaar en zang, toen kwamen ze ineens met een hip-hop achtig intermezzo, en nu met wat gytaren en een paar wat softere nummers.. Ze zijn gewoon lekker aan het kloten . Beter dan een band die in 1 hoekje blijft zitten . Ik vind LP nog steeds leuk om te luisteren.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:20:09 #121
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_49132109
En die enige 2 redelijke nrs (Given Up en No More Sorrow), daar vult Papa Roach hele cd's mee.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:37:36 #122
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_49136364
Nou, ik vind het een fijn album. Heb Hybrid Theory, Meteora en Re-Animation ook op de plank staan, alsmede het album van Fort Minor (=fijn!) en het zijn gewoon vier verschillende albums. En zo luister ik ze ook, niet als "luisteren naar hun ontwikkeling". Deze is vrij rustig, prima. Als ik wat harders wil, dan zet ik een andere van ze op, simpel
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_49136623
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:37 schreef Elegy het volgende:
Nou, ik vind het een fijn album. Heb Hybrid Theory, Meteora en Re-Animation ook op de plank staan, alsmede het album van Fort Minor (=fijn!) en het zijn gewoon vier verschillende albums. En zo luister ik ze ook, niet als "luisteren naar hun ontwikkeling". Deze is vrij rustig, prima. Als ik wat harders wil, dan zet ik een andere van ze op, simpel
Heb ik ook allemaal
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:00:19 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49139549
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:25 schreef Supersheep het volgende:
Het album meerdere keren goed geluisterd en ben ook behoorlijk teleurgesteld. Waar de vorige twee albums nog echt compleet waren is dat nu niet het geval, het is teveel een samenraapsel van nummers en het lijkt erop alsof ze niet konden beslissen welke kant ze op zouden gaan.

Ik vind het jammer dat er nog maar één nummer is met zowel de zang van Chester en Mike (Bleed It Out) en daarnaast lijkt de invloed van Joe Hahn een stuk minder geworden.
Heb altijd gehoopt dat ze meer nummers zouden maken zoals My December maar dat is toch enigszins mislukt op dit album helaas aangezien The Little Things Give You Away er alleen als 'rustig' nummer er bij in de buurt komt.

Natuurlijk is mijn muzieksmaak veranderd en daarnaast heeft het meer dan 4 jaar geduurd sinds het vorige studioalbum maar toch had ik meer dan dit verwacht. Al was het album alleen maar meer van hetzelfde geweest dan was het al een stuk beter geweest.

Cijfertjes voor de nummers:
1. Wake intro
2. Given Up 9
3. Leave Out All The Rest 6,5 - Ik hoop het niet, maar het zou me niks verbazen als dit nummer als single uitkomt en dan ook nog eens de best verkochte single gaat worden
4. Bleed It Out 9 - beste nummer op het album
5. Shadow Of The Day 5,5 - Bono had het zo kunnen inzingen
6. What I've Done 8
7. Hands Held High 6
8. No More Sorrow 8
9. Valentine's Day 4 - slecht..
10. In Between 7
11. In Pieces 7
12. The Little Things Give You Away 8,5
Dat vind ik over het algemeen ook nog te hoog. Maar ja, zal de teleurstelling misschien ook wel zijn....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_49150748
Het is inderdaad helaas een waardeloze cd met Given up en What I've Done als positieve uitschieters.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')