quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:Waar de fuck is Huub mee bezig?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:Is Amanda bezopen toevallig?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef voyeur het volgende:[..]Maar nooit duidt je Huub of zijn familie als crimineel aan én dat was de vraag. Anyway je antwoord is er: geen strafblad en het oordeel zit gewoon tussen je oren. Dát is overigens wat ze in de volksmond discriminatie noemen; dat je zomaar op zo'n gek idee komt bij sommige mensen. Iets wat hier heel verschrikkelijk genoemd werd toen Eric een flikker genoemd werd, terwijl Amanda toen nota bene helemaal niet discrimeerde, maar gewoon schold. We mochten er toen vele Cossen over lezen vandaar dat ik even dacht dat men dat hier afkeurde. Tis me nu duidelijk
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef CartWOman het volgende:[..]Thx! Blijkbaar niet goed genoeg bijgelezen.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef Marrije het volgende:[..] Niet zo toevallig.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef avonne het volgende:[..]mwa, ik ben geloof ik de enige die het hoorde, dus nu twijfel ik wel
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:16 schreef Kinga het volgende:Ah, operatie-naai-Brian is begonnen dus..
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef avonne het volgende:[..]mwa, ik ben geloof ik de enige die het hoorde, dus nu twijfel ik welMaar het past wel in het plaatje. Ik kan me echt niet voorstellen dat Nico 5 maanden blijft.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:12 schreef avonne het volgende:[..]ik type niet zo snel
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:18 schreef akveor het volgende:Ik moet zeggen dat het me wel het mooiste verjaardagskado voor Brian lijkt als Amanda bij Huub zou slapen....