abonnement Unibet Coolblue
pi_48330777

Welkom in het 21e deel van het piercingtopic! Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.


***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

  • Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
  • Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
  • De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
  • Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
  • Maak je sieraden regelmatig schoon.
  • De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.


    Links met informatie over piercing guns:
    http://encyc.bmezine.com/?Ear_Piercing_Guns
    http://www.bmeworld.com/heidi/guns.html


    Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
    http://www.mariebelle.nl/
    http://www.mypiercing.nl/
    http://www.alloverpiercings.nl/ (Favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
    http://www.piercingworld.nl/
    http://www.jewelsoffantasy.nl/
    http://www.coldsteel.co.uk/frames.html
    http://www.wildcat.de/shop/index.php?view=shop_start2 (Favoriet: professioneel)
    http://www.xs4all.nl/~aaj/index.html
    http://www.roxy-shop.be/

    Vorige Piercingdelen:
    [Centraal topic] Piercings!
    [Centraal] Piercings topic deel 2
    [Centraal] piercings deel 3
    [Centraal] Piercings deel 4
    [Centraal] Piercings deel 5
    Piercings deel 6
    Piercings deel 7
    Piercings deel 8
    Piercings deel 9
    Piercings deel 10
    Piercings deel 11
    Piercings deel 12
    Piercings deel 13
    Piercings, deel 14
    Piercings, deel 15
    Piercings, deeltje 16
    Piercing topic nummer 19
    Piercing Topic deel 20

  • pi_48330840
    Gele prut komt uit m'n tong. Echt zo fijn.
    pi_48330986
    smaakt zout he?
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_48331008
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 20:24 schreef BloodyLotte het volgende:
    Gele prut komt uit m'n tong. Echt zo fijn.
    pi_48331516
    Ja 't is wondvocht blijkt nu. En het algemeen bekende witte ringetje om de onderste bol heen. Gaat wel weer over
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 14 april 2007 @ 20:53:22 #6
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_48331749
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 20:46 schreef BloodyLotte het volgende:
    Ja 't is wondvocht blijkt nu. En het algemeen bekende witte ringetje om de onderste bol heen. Gaat wel weer over
    // Over mijn inverse navelpiercing

    Gelukkig dat het bij jou ook nog een week/2 week lang rood bleef. Dit was ik niet gewend, bij geen van mijn piercings dus ik dacht wel even van huh. OHNOEZ! ! . Maarja Kan dus wel zo zijn Ik vind hem zooo mooi.
    Wat voor piercing heb jij er in? En heb jij ook een gewone zeg maar? Ik heb in mijn inverse gewoon 2 van die zilveren/grijze bolletjs, wat ik ook in mijn gewone wil, dat je allemaal van die bolletjes op een rijtje hebt. Maar ik denk erover dat met gekleurde bolletjes te gaan doen.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_48333659
    @saaw, thx voor je reactie.. post um nog maar eens omdat de vorige reeks alweer vol zat...

    Weet iemand of volgende te verkrijgen is?
    Ik zoek in plaats van een bolletje een puntje om plaatsen van mijn piercing wat makkelijker te maken.
    Idee is.. bolletje eraf, puntje erop, ring plaatsen, puntje eraf, bolletje terug erop.
    Bestaat het en hoe heet het?
    illustratie:


    Het puntje hoeft natuurlijk niet scherp te zijn he,stomp puntje voldoet prima lijkt me.
    Vaseline oid heb ik niet altijd bij me,maar af en toe moet de ring er wel ff uit als ik op een andere locatie ben.
    Als zo'n verloopstukje bestaat kan ik dat bijv in mijn portemonnee steken,heb ik altijd het alternatief bij me.
    Maybe begrijp je het wel als ik vertel dat het een intieme piercing is, klik op eigen risico
    Een stomp/hol ringuiteinde hierin brengen is gewoon niet fijn. Een stomp puntje erop gemonteerd kan zijn weg beter vinden, me dunkt...
      zaterdag 14 april 2007 @ 22:25:26 #8
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_48334780
    teeveepee
    als ik geld heb ga ik ook voor de tongpiercing
    tot dan blijf ik hier lurken en die van lotte bewonderen
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_48335252
    teeveepee nog altijd blij met al mn piercings
    pi_48354390
    Te Veel Piercings bestaan er.

    Moest toch wat verzinnen
    pi_48358341
    miss nog een leuk linkje: http://www.crazy-factory.com
    Hier heb ik laatst een zooitje piercings bestelt... kostte geen reet
    pi_48358449
    Heeft er trouwens iemand ervaring met die vibrerende tongpiercing??
    http://www.crazy-factory.(...)tteries-p-10029.html

    Ik durf denk alleen niet me tongpiercing er uit te halen.. ook het staafje enzo
      zondag 15 april 2007 @ 20:30:06 #13
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48358947
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:

    [..]
    over inverse
    Hihi, ik wist niet dat het inverse navelpiercing heette, maar ik heb 'm ook, en ook eentje erboven. Allemaal zilveren balletjes, heb ze al 'n tijd. Raak er een beetje op uitgekeken maar ze mogen er nog niet uit :p

    http://i15.photobucket.co(...)Piercings/navel2.jpg

    Ik had gelukkig nooit last van pus uit mijn tongpiercing . Kun je alweer normaal eten?
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      zondag 15 april 2007 @ 20:31:38 #14
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48359018
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef ThomazZ87 het volgende:
    Heeft er trouwens iemand ervaring met die vibrerende tongpiercing??
    http://www.crazy-factory.(...)tteries-p-10029.html

    Ik durf denk alleen niet me tongpiercing er uit te halen.. ook het staafje enzo
    HAHAHA dit is echt te grappig, vind het maar een weird ding eigenlijk. En niet bang zijn, je voelt niks. Het enige, wacht niet te lang met staafje er terug in doen want hij kan megasnel dicht groeien
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 15 april 2007 @ 20:34:32 #15
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_48359143
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 20:30 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Hihi, ik wist niet dat het inverse navelpiercing heette, maar ik heb 'm ook, en ook eentje erboven. Allemaal zilveren balletjes, heb ze al 'n tijd. Raak er een beetje op uitgekeken maar ze mogen er nog niet uit :p

    http://i15.photobucket.co(...)Piercings/navel2.jpg

    Ik had gelukkig nooit last van pus uit mijn tongpiercing . Kun je alweer normaal eten?
    !
    Staat mooi !
    Mss een idee allemaal van die gekleurde bolletjes te doen? Daar zit ik aan te denken

    Zoiets als dit zeg maar
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      zondag 15 april 2007 @ 20:46:00 #16
    166742 falloutboy
    Famous, Not Just a Fall Out
    pi_48359627
    Ze willen me tepelpiercingtwisten.. hellup!

    tevens TongVolkPiercing
    ik wil de ook wat verzinnen
    Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
      zondag 15 april 2007 @ 21:11:40 #17
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48360496
    Ja dat is wel leuk, maar die plastic balletjes gaan heel snel kapot
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_48361803
    mag schhonmaken met alcohol echt niet? maar je moet een verse piercing toch twee keer per dan schoonmaken met spul?
    pi_48363284
    Laatst een navel piercing laten zetten (lekker origineel) maar ben wel hooked meteen! Ik ga volgende week mijn oordingetje laten piercing (tragus heet dat geloof ik).
    Was eerst bang dat het zou gaan ontsteken enz , maar het geneest echt heel erg goed , alleen een beetje jammer dat gister het onderste balletje er ineens afviel tijdens het douchen , gelukkig niet het putje ingerold
    [=[_]=]
    [+[_]::]
    pi_48363984
    Het is verslavend ja. Ik wil ook nog een hele hoop erbij
    pi_48369845
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef Leinonlein het volgende:
    Ja dat is wel leuk, maar die plastic balletjes gaan heel snel kapot
    Verdorie, daar zeg je wat.. Ik kan misschien wat plastic balletjes scoren om die zelf aan te passen naar het idee wat ik eerder had? ( om m'n ring wat makkelijker te kunnen plaatsen )
      maandag 16 april 2007 @ 02:27:49 #22
    37305 BushRanger
    in Wellington
    pi_48370049
    Wat vinden jullie van een neuspiercing in de vorm van een ring bij een man? Ik heb dat altijd bij meisjes al zo verschrikkelijk sexy gevonden, maar ik zit er nu over te denken om het bij mezelf te laten doen. Ken alleen niet veel mannen die het hebben, vinden die het een beetje te gay ofzo?
      maandag 16 april 2007 @ 10:54:10 #23
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_48374568
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 21:47 schreef lesley het volgende:
    mag schhonmaken met alcohol echt niet? maar je moet een verse piercing toch twee keer per dan schoonmaken met spul?
    schoonmaken wel ja, maar niet met alcohol!
    daar wordt de wond alleen maar droog van en dat is niet goed!
    als je alcohol hebt meegekregen van de piercer zou ik ook nog eens nadenken voor je daar weer naar terug gaat

    schoonmaken kan het beste met zoutoplossing, die krijg je vaak van de piercer mee in een klein flesje
    je kan het ook zelf maken, gewoon water koken en per liter 9 gram zout toevoegen

    voor je je piercing schoonmaakt eerst goed je handen schoonmaken!
    het handigst is om je piercing onder de douche schoon te maken. wassen met een pH neutrale, hypoallergene, ongeparfumeerde, vloeibare zeep, bijvoorbeeld Seba‑Med of Sanex.

    na het wassen droogdeppen met een handdoek [pas op dat je niet blijft haken!] en zoutoplossing erop druppelen. je kunt dan voorzichtig je piercing heen en weer proberen te bewegen zodat de zoutoplossing overal komt
    als bewegen nog niet lukt, niet forceren! probeer de volgende keer om er een langere tijd water op te houden, dan wordt het wondje zachter en zal het makkelijker gaan

    zo heb ik het iig altijd uitgelegd gekregen, gelezen op internet, en [met succes] gedaan
    an urge to help mankind overcomes me
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 16 april 2007 @ 17:02:50 #24
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_48385761
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 02:27 schreef BushRanger het volgende:
    Wat vinden jullie van een neuspiercing in de vorm van een ring bij een man? Ik heb dat altijd bij meisjes al zo verschrikkelijk sexy gevonden, maar ik zit er nu over te denken om het bij mezelf te laten doen. Ken alleen niet veel mannen die het hebben, vinden die het een beetje te gay ofzo?
    Neem je hem voor jezelf of voor anderen?
    Boeit jou dat wat wat anderen er van vinden.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_48388361
    leuk Topic, even meelezen
    pi_48388535
    Piercings zelf zijn trouwens niet verslavend, je kunt beter zeggen dat de aandacht die erbij komt verslavend is. Een paar weken lang ben je even de blits en zegt iedereen "Wauw deed dat pijn?" etc, en dan als dat voorbij is en het genezingsproces voorbij is, dan begint het weer te kriebelen. Zo zie ik het al jaren gaan,het zijn altijd jonge meisjes tot een jaar of 22 die dan ineens heel fanatiek zijn, eigenlijk doodsbang binnenkomen (al dan niet met moeder) en een paar piercings en een jaar later zie ik ze nooit meer in de shop. Als piercen verslavend zou zijn zou een prikje van de dokter dat ook zijn, het gaat natuurlijk om de oooh's en ahhh's eromheen
    pi_48388726
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 02:27 schreef BushRanger het volgende:
    Wat vinden jullie van een neuspiercing in de vorm van een ring bij een man? Ik heb dat altijd bij meisjes al zo verschrikkelijk sexy gevonden, maar ik zit er nu over te denken om het bij mezelf te laten doen. Ken alleen niet veel mannen die het hebben, vinden die het een beetje te gay ofzo?
    Dat had ik ook bij een tongpiercing bij mezelf.. maar uiteindelijk moet je jezelf tog 'mans' genoeg vinden om het te durven...
    en je moet maar zo denken.. als het niets is kan je m dr altijd nog uit halen..
      maandag 16 april 2007 @ 18:47:01 #28
    101909 CrackerJack
    the truth shall set you free
    pi_48388767
    Wie wil mijn Prins Charles eens zien?
    pi_48388839
    Nah, zo zie ik het niet. Het is ook een kwestie van smaak en stijl. En geen kip die me vraagt of het pijn doet, de enige reactie die ik van mijn omgeving krijg is: "Ieeeeh! Gatverdamme!". Ik doe het voor mezelf, en mijn piercings zijn over het algemeen niet eens zichtbaar. Maar zoals Scandalous al eerder zei, die types heb je wel ja. Van die meisjes die steeds hun tong uitstekenen om hun tongpiercing te laten zien enzo. Dat vond ik bij Mel B. van The Spice Girls altijd zo irritant. Die stond op elke foto met haar tong uit haar mond hangend.
    pi_48388979
    Nee ik weet ook wel dat geen mens gaat toegeven dat het om de aandacht gaat, ik zit alleen al jaren in dit wereldje en het is zo duidelijk bij wie het een bevlieging is omdat ze het interessant vinden, en wie het doen omdat ze er oprecht van houden en van de bodymodification cultuur houden (en respecteren). Meisjes halen dan in korte tijd veel piercings en ineens hebben ze een hokje gevonden waar ze zich lekker in voelen, en dat ebt ook net zo snel weer weg. En de echte liefhebbers zijn er natuurlijk ook wat minder hysterisch over.
    pi_48391960
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 02:27 schreef BushRanger het volgende:
    Wat vinden jullie van een neuspiercing in de vorm van een ring bij een man? Ik heb dat altijd bij meisjes al zo verschrikkelijk sexy gevonden, maar ik zit er nu over te denken om het bij mezelf te laten doen. Ken alleen niet veel mannen die het hebben, vinden die het een beetje te gay ofzo?
    Ik vind geen enkele piercin bij een man gay, tenzij je er echt zo naar gedraagd.
    Het gaat erom dat jij je er goed bij voelt en dan maakt het toch geen fuck uit wat anderen er van denken.
    pi_48392123
    Ik ben juist helemaal niet zo into piercings bij mannen. Ik vind een vrouw met piercings veel leuker. Ik zou het echt niet aantrekkelijk vinden als mijn vriend opeens met een navelpiercing/tepelpiercing of tongpiercing zou verschijnen. Waarom weet ik ook niet, vind het gewoon niet zo mooi,
    pi_48392612
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef Speedski het volgende:

    [..]

    Ik vind geen enkele piercin bij een man gay, tenzij je er echt zo naar gedraagd.
    Het gaat erom dat jij je er goed bij voelt en dan maakt het toch geen fuck uit wat anderen er van denken.
    haha en een navelpiercing dan?
    pi_48392716
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 20:29 schreef ThomazZ87 het volgende:

    [..]

    haha en een navelpiercing dan?
    Ligt dr aan wat voor een sieraad dr in zit
      maandag 16 april 2007 @ 20:50:36 #35
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48393501
    Ik ben het niet met je eens Lazybones, als ik tenminste naar mezelf kijk. Tuurlijk zijn er veel aandachttrekkende mensen, maar de echte piercingliefhebbers zie ik als een "ander soort". Mijn meeste piercings zijn ook niet zichtbaar en ik heb juist geen behoefte aan mensen die steeds vragen of het pijn deed en dergelijke.

    Ik vind een neuspiercing over het algemeen wel mooi, als het tenminste een beetje bij de rest van je image past
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_48398706
    Ik ben er op zicht wel fan van, maar met mate. Ik ken 2 meiden die allebei een piercing door de clit-hood hebben en dat was voor beide partijen een groot succes. Eén van die meiden heeft een navelpiercing waar ik dan niet zoveel aan vind en de andere een tepel-piercing. übergeil dus, maar ook omdat ze mooie tepels heeft

    Bij een man vind ik het (als man zijnde) al snel gay
    Ik zelf zou er dus ook nooit een zetten, maar das persoonlijk.
      dinsdag 17 april 2007 @ 00:13:09 #37
    37305 BushRanger
    in Wellington
    pi_48402375
    Bedankt voor jullie antwoorden. Natuurlijk doe ik het voor mezelf, ik had er al eerder over gedacht om een neuspiercing te nemen. In het verleden al drie piercings gehad, maar dat liep iedere keer slecht af. Boven in mijn oor bleef maar ontsteken, in mijn nek groeide uit na een half jaar en in mijn penis werd nooit comfortabel. Nu hoop ik dus dat als ik een neuspiercing neem dat dat wel goed gaat.
    pi_48406719
    Ik hou juist wel van piercings bij mannen, hoe meer hoe beter. (ligt er natuurlijk wel aan wat voor man ) Maar alleen als je ze met trots draagt, niet dat onzekere 'misschien vinden ze het gay'.
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      dinsdag 17 april 2007 @ 08:50:09 #39
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_48406843
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 08:44 schreef Scandalous het volgende:
    Ik hou juist wel van piercings bij mannen, hoe meer hoe beter. (ligt er natuurlijk wel aan wat voor man ) Maar alleen als je ze met trots draagt, niet dat onzekere 'misschien vinden ze het gay'.
    exact
    an urge to help mankind overcomes me
      dinsdag 17 april 2007 @ 09:45:58 #40
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48408241
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 08:44 schreef Scandalous het volgende:
    Ik hou juist wel van piercings bij mannen, hoe meer hoe beter. (ligt er natuurlijk wel aan wat voor man ) Maar alleen als je ze met trots draagt, niet dat onzekere 'misschien vinden ze het gay'.
    eens
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      dinsdag 17 april 2007 @ 15:46:29 #41
    166742 falloutboy
    Famous, Not Just a Fall Out
    pi_48421917
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 08:44 schreef Scandalous het volgende:
    Ik hou juist wel van piercings bij mannen, hoe meer hoe beter. (ligt er natuurlijk wel aan wat voor man ) Maar alleen als je ze met trots draagt, niet dat onzekere 'misschien vinden ze het gay'.
    Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
    pi_48426049
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 08:44 schreef Scandalous het volgende:
    Ik hou juist wel van piercings bij mannen, hoe meer hoe beter. (ligt er natuurlijk wel aan wat voor man ) Maar alleen als je ze met trots draagt, niet dat onzekere 'misschien vinden ze het gay'.
    Dat bedoelde ik nou
      donderdag 19 april 2007 @ 19:05:39 #43
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_48510501
    dit wil ik:



    [ Bericht 25% gewijzigd door -Rebelle op 19-04-2007 20:21:19 ]
      donderdag 19 april 2007 @ 20:51:53 #44
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_48514877
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef BushRanger het volgende:
    Bedankt voor jullie antwoorden. Natuurlijk doe ik het voor mezelf, ik had er al eerder over gedacht om een neuspiercing te nemen. In het verleden al drie piercings gehad, maar dat liep iedere keer slecht af. Boven in mijn oor bleef maar ontsteken, in mijn nek groeide uit na een half jaar en in mijn penis werd nooit comfortabel. Nu hoop ik dus dat als ik een neuspiercing neem dat dat wel goed gaat.
    Een neuspiercing kan juist zoooo sexy zijn bij een man *denk Lenny Kravitz*. Maar het moet je vooral staan en er zelf echt gelukkig mee zijn .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_48515648
    Hey, weet iemand waar je dit soort piercings kunt kopen (niet al te duur, de site waar ik ze van heb verkoopt met echte diamanten, 4000 euro enzo)



    Vraag me overigens af hoe ze 'vastzitten', ik zie geen staafje ofzo..
      donderdag 19 april 2007 @ 21:11:26 #46
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_48515914
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef -Trinity- het volgende:
    Hey, weet iemand waar je dit soort piercings kunt kopen (niet al te duur, de site waar ik ze van heb verkoopt met echte diamanten, 4000 euro enzo)
    [afbeelding]
    [afbeelding]

    Vraag me overigens af hoe ze 'vastzitten', ik zie geen staafje ofzo..
    Is het staafje er niet afgesoept? Dat het hangertje zeg maar het bovenste bolletje is.. en dat de piercing zo naar binnen "weggewerkt" is
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_48516095
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef Debsterr het volgende:
    Is het staafje er niet afgesoept? Dat het hangertje zeg maar het bovenste bolletje is.. en dat de piercing zo naar binnen "weggewerkt" is
    Op de foto lijkt het bovenste bolletje het bovenste afschroefbare bolletje bij een banana, als je ziet dat 'ie boven d'r navel zit. En die tweede zit dan ter hoogte van het (normaliter) onderste bolletje van een banana, en die onderste daar nog onder, als je kijkt hij hij bij haar in d'r navel hangt zeg maar.. Toch?
      donderdag 19 april 2007 @ 21:18:52 #48
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_48516289
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef -Trinity- het volgende:

    [..]

    Op de foto lijkt het bovenste bolletje het bovenste afschroefbare bolletje bij een banana, als je ziet dat 'ie boven d'r navel zit. En die tweede zit dan ter hoogte van het (normaliter) onderste bolletje van een banana, en die onderste daar nog onder, als je kijkt hij hij bij haar in d'r navel hangt zeg maar.. Toch?
    Of ze heeft een heul platte navel . Nee maar, als de 2 bovenste stukjes beiden een bolletje zouden zijn, of de middelste, dat krijg je natuurlijk nooit gedraaid, want dan kom je met de rest in de knoei. Maar ik zou gaan voor dat de bovenste het "losse" bolletje is, en de andere 2 los bungelen.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      vrijdag 20 april 2007 @ 09:35:09 #49
    166742 falloutboy
    Famous, Not Just a Fall Out
    pi_48529774
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 19:05 schreef -Rebelle het volgende:
    dit wil ik:
    [afbeelding]
    Mooi! Ga jehet ook echt doen, of is het wishfull thinking?
    Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
      vrijdag 20 april 2007 @ 10:13:16 #50
    166742 falloutboy
    Famous, Not Just a Fall Out
    pi_48531177
    Trouwens, gisteren kwam er een iniminie beetje soort van pus uit mijn tepelpiercing.. Iemand een idee of dit schadelijk is voor lijf en leden?
    Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
    pi_48531342
    Neh, als hij er verder goed uit ziet is er niks aan de hand. Tepelpiercings doen er het langst over om te genezen, dus die kunnen wel een beetje door blijven pussen af en toe.
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      vrijdag 20 april 2007 @ 10:24:19 #52
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_48531576


    Dit wil ik, maar het mag niet van m'n ouders . En dat terwijl ik wel een tattoo heb gekregen 3,5 jaar geleden ..
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      vrijdag 20 april 2007 @ 12:01:48 #53
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_48535039
    oeh dat lijkt me wel keipijnlijk.
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      vrijdag 20 april 2007 @ 12:44:02 #54
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48536385
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 10:24 schreef Debsterr het volgende:
    [afbeelding]

    Dit wil ik, maar het mag niet van m'n ouders . En dat terwijl ik wel een tattoo heb gekregen 3,5 jaar geleden ..
    Hoezo mag je niet? Het is iig beter dan een normale lippiercing omdat je hierbij geen/minder schade aan de gebit krijgt. Enne, doet geen pijn hoor
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      vrijdag 20 april 2007 @ 21:51:58 #55
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_48555236
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 12:44 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Hoezo mag je niet? Het is iig beter dan een normale lippiercing omdat je hierbij geen/minder schade aan de gebit krijgt. Enne, doet geen pijn hoor
    Omdat het in m'n gezicht is. En dat kan problemen gaan geven met werk (waar ik nu, en voorlopig zeker nog werk is het geen probleem). En dan hou je er littekens aan over mocht je 'm eruit willen halen (en dat is volgens vrijwel nihil). En ook al doet 't wel pijn , ik wil het .

    En vanwege tandproblemen is het ook niet want heb ooit al eens een tongpiercing gehad op m'n 15e/16e, en die had m'n paps betaald .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      vrijdag 20 april 2007 @ 23:45:00 #56
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_48559201
    bij mij zit er nog wel een mooi rond gaatje op de plek van mijn labret. je ziet hem als je weet dat er eerst een piercing zat.
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      vrijdag 20 april 2007 @ 23:46:28 #57
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_48559252
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 23:45 schreef pinquit het volgende:
    bij mij zit er nog wel een mooi rond gaatje op de plek van mijn labret. je ziet hem als je weet dat er eerst een piercing zat.
    Oftewel, geen schokkend litteken . En als je 'm mooi strak tegen je lip aan laat piercen, is het sowieso niete cht een opvallende plek.. maar het stoort me vooral dat m'n ouders zo ontzettend hypocriet zijn .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      vrijdag 20 april 2007 @ 23:47:29 #58
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_48559290
    sja, ouders... lastig!! maar je bent 20?
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      vrijdag 20 april 2007 @ 23:51:18 #59
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_48559434
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 23:47 schreef pinquit het volgende:
    sja, ouders... lastig!! maar je bent 20?
    19.. en: "zolang je onder ons dak woont, leef je naar onze regels!". Dus 'm gewoon halen is geen optie .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_48559562
    ik woon op kamers en heb mn labret gewoon genomen, ouders zijn minder amused maar ook al had ik het gedaan toen ik onder hun dak woonde, "het is mijn uiterlijk en als ik er maar blij mee ben" zeggen ze zelf wenkrbauw kwam er mede dankzij mama, ik durfde steeds niet
      vrijdag 20 april 2007 @ 23:57:20 #61
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_48559622
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
    ik woon op kamers en heb mn labret gewoon genomen, ouders zijn minder amused maar ook al had ik het gedaan toen ik onder hun dak woonde, "het is mijn uiterlijk en als ik er maar blij mee ben" zeggen ze zelf wenkrbauw kwam er mede dankzij mama, ik durfde steeds niet
    Mjah, hier thuis is er dus gewoon geen discussie mogelijk zeg maar. En als ik aangeef dat het argument werk nu absoluut niet geldt, en dat litteken eventueel dus ook echt wel meevalt, gooien ze het op het "dak-argument". Oftewel, ze zijn gewoon koopig .

    Terwijl m'n ouders zelf genoeg tattoo's en (niet zichtbare) piercings hebben .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_48559718
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 23:57 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Mjah, hier thuis is er dus gewoon geen discussie mogelijk zeg maar. En als ik aangeef dat het argument werk nu absoluut niet geldt, en dat litteken eventueel dus ook echt wel meevalt, gooien ze het op het "dak-argument". Oftewel, ze zijn gewoon koopig .

    Terwijl m'n ouders zelf genoeg tattoo's en (niet zichtbare) piercings hebben .
    Ouders met niet zichtbare piercings? wil ik dat weten en inderdaad bij ons is werk inderdaad geen argument en wat ben ik daar blij mee
      zaterdag 21 april 2007 @ 00:03:47 #63
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_48559847
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    Ouders met niet zichtbare piercings? wil ik dat weten en inderdaad bij ons is werk inderdaad geen argument en wat ben ik daar blij mee
    Ik wil het zelf niet eens weten .
    Ja maar, het stomste is, waar ik nu en de komende 2/3 jaar zeker nog werk, zijn zichtbare piercings/tattoo's ab-so-luut geen probleem "want we zijn een afspiegeling van de maatschappij". Daarom is het zo ontzettend irritant als ze dat zeggen .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_48559875
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 00:03 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Ik wil het zelf niet eens weten .
    Ja maar, het stomste is, waar ik nu en de komende 2/3 jaar zeker nog werk, zijn zichtbare piercings/tattoo's ab-so-luut geen probleem "want we zijn een afspiegeling van de maatschappij". Daarom is het zo ontzettend irritant als ze dat zeggen .
    ik werk bij hetzelfde bedrijf he en heb 2 piercings in mn gezicht
      zaterdag 21 april 2007 @ 00:05:25 #65
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_48559896
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    ik werk bij hetzelfde bedrijf he
    Oh ja . Nou, dat bedoel ik dus ! Al zou ik een dikke sleeve laten zetten .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_48560065
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 00:05 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Oh ja . Nou, dat bedoel ik dus ! Al zou ik een dikke sleeve laten zetten .
    precies en het is bij mij ook echt niet dat ik niets met de klanten te doen heb, juist alleenmaar,. Wel grappig laatst zat ik eens in het kinderparadijs zo'n jochie dat echt naar mn labret zat te staren, "" mevrouw wat heb je in je kin? "
      zaterdag 21 april 2007 @ 00:14:28 #67
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_48560218
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    precies en het is bij mij ook echt niet dat ik niets met de klanten te doen heb, juist alleenmaar,. Wel grappig laatst zat ik eens in het kinderparadijs zo'n jochie dat echt naar mn labret zat te staren, "" mevrouw wat heb je in je kin? "
    Kinderen zijn zo schattig en direct dan he . Ik ben benieuwd hoeveel klanten dan zouden twijfelen tussen m'n collega en mij om zakelijke klant bij te worden . Al krijg ik erg veel complimentjes over m'n kennis van de producten . Maar goed, verdomme, ik moet die vertical gewoon hebben . Evenals 4/5 mm (ongeveer) tunnels!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zaterdag 21 april 2007 @ 10:16:09 #68
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48565254
    En de optie "op mijn werk doe ik hem uit", dat doe ik namelijk altijd want sommige arbeitsgevers zijn inderdaad minder amused. Maar als ze er echt tegen zijn, niks aan te doen denk ik
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_48573617
    Ik ben van plan binnenkort een tragus piercing te laten zetten
    Maar nou had ik wat vraagjes hierover:

    - Hoe gevaarlijk is het i.v.m. zenuwen die daar door je oor lopen?
    - Ik had begrepen dat er vaak meteen een ringetje door kon bij het piercen. Is dit slechter dan een staafje?

    Ik vind het vooral belangrijk dat ik niet de rest van m'n leven hoofdpijn of andere enge dingen overhoud aan die piercing. Ik wil hem graag, maar dat heb ik er natuurlijk niet voor over .
    Ik ben al ooit zo stom geweest een knopje in mn bovenoor te laten schieten en dat is wel helemaal goedgekomen, maar ik heb vast geen twee keer geluk
    Heeft iemand hier verstand van?
    pi_48573791
    Ik had erg veel last van een staafje, maar ik heb dreads dus dat balletje bleef overal achter hangen

    Volgende keer gaat er bij mij gewoon een ringetje doorheen.


    Kan alleen wel héél erg lang duren, die volgende keer
    pi_48573968
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 16:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Ik had erg veel last van een staafje, maar ik heb dreads dus dat balletje bleef overal achter hangen

    Volgende keer gaat er bij mij gewoon een ringetje doorheen.


    Kan alleen wel héél erg lang duren, die volgende keer
    Ik heb eigenlijk ook liever een ringetje als daar de mogelijkheid toe is, vind ik persoonlijk nét even leuker Moet ik wel uitkijken bij de kapper
    Maar hebben ze jou niet gewaarschuwd voor enge klachten die je eraan kunt overhouden?
    Kijk zweren enzo kan het altijd wel gaan doen. Dan is het gewoon een kwestie van goed verzorgen of het opgeven en het laten genezen. Maar ik ben als de dood voor zenuwbeschadiging.
    pi_48574225
    Mijn piercer geeft niet eens meer schoonmaakadvies. "Weet je wel he?" Zo gaat dat ongeveer

    Maareuh, de enige zenuwen die in je tragus lopen zijn die van je tragus zelf. Ik had best last van mijn oor erna, maar dat had ik ook met mijn conch. Dat is nu pas, na bijna een jaar, weg.

    Als het gaat ontsteken kun je ergens een zenuwbeschadiging overhouden ja, maar niet van het piercen zelf. Dat geloof ik niet
    pi_48574440
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 16:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Mijn piercer geeft niet eens meer schoonmaakadvies. "Weet je wel he?" Zo gaat dat ongeveer

    Maareuh, de enige zenuwen die in je tragus lopen zijn die van je tragus zelf. Ik had best last van mijn oor erna, maar dat had ik ook met mijn conch. Dat is nu pas, na bijna een jaar, weg.

    Als het gaat ontsteken kun je ergens een zenuwbeschadiging overhouden ja, maar niet van het piercen zelf. Dat geloof ik niet
    Van die bovenoorpiercing (heeft vast ook een naam) heb ik meer dan een jaar last gehad, deed echt vervelend veel pijn met slapen en bij het vervangen van m'n knopje door een ringetje heb ik gewoon staan gillen . Maar dat was dus ook niet goed gegaan, bleef ontsteken en heeft nog meer dan 2 jaar lang een bult in mn oor veroorzaakt. Eigen schuld ook, natuurlijk, maar dat wil ik nu niet meer . Als de genezing te lang duurt, dan geef ik het ook gewoon op deze keer.

    Maar het zal ook wel niet erg gevaarlijk zijn, anders werd het niet zomaar overal gedaan. Een ontsteking kan je gelukkig nog gewoon behandelen eventueel
      zaterdag 21 april 2007 @ 19:31:09 #74
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_48578723
    ringetje kan prima hoor, mij werd een ringetje juist aangeraden omdat je dan meer bewegingsruimte hebt voor het schoonmaken
    en ik heb nu een minitwistertje erin
    an urge to help mankind overcomes me
      zaterdag 21 april 2007 @ 19:35:38 #75
    173696 TheeUndCandy
    poeslief, begrepen?
    pi_48578867
    Tvp
      zaterdag 21 april 2007 @ 22:45:16 #76
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_48584120
    Er lopen wel veel zenuwen door je tragus, maar hoe dat precies zit weet ik niet. Toen ik nog jong en naief was heb ik mijn tragus laten schieten, hij zit er nog steeds en nooit problemen mee gehad dus ik heb wel mazzel gehad.

    Staafje of ringetje maakt niet uit hoor, als je voor een staafje kiest krijg je toch in het begin een langer staafje zodat je er beter bij kunt met schoon maken (en voor opzwelling). Soms hebben piercers wel hun persoonlijke voorkeur...

    Wat ik trouwens wel heb met ál mijn oorpiercings, megahoofdpijn als het kouder weer is, echt vervelend is dat haha. Komt volgens mij door het samentrekken van je huid bij kou, meer mensen last van? Ach, gelukkig is daar de muts!
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_48586859
    Ik heb vandaag me tepel piercings laten zetten....ben er helemaal blij mee
    ~ I like it hot ~
    pi_48626604
    Nou lekker dan, gisternacht was het bolletje van mijn navel piercing eruit gevallen voor de derde keer.. dus ik een pleistertje eroverheen gedaan en gaan slapen , sta op , piercing er toch uit gegaan al een beetje dicht, dus ik doe hem er weer in , kom ik aan op mijn werk .. piercing weg en geen nieuwe dus , dus na wat heen en weer gebeld ging het broertje van mijn beste vriendin een nieuwe halen , maar je mag helemaal geen andere piercing erin doen na 3 weken , pas na 2 maanden ofzo , het staafje is ook dunner dan waarmee is gepierced ..
    Maar uhm weet iemand hoe "schadelijk" dit is , hij is niet ontstoken ofzo , alleen de randje zijn een beetje aan het "vervellen" , of kan ik vandaag beter ergens een staafje halen waar ze mee piercen (als je die kan kopen) en die erin doen?
    Of gewoon lekker laten zitten?
    [=[_]=]
    [+[_]::]
    pi_48641044
    Twee keer per dag weken in zeezout en idd even een 1,6mm staafje halen. En daarna echt met rust laten, dus ook geen strakke broeken aan enzo. Even doen alsof hij 100% vers gezet is.
    pi_48641840
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Schubbekut het volgende:
    Nou lekker dan, gisternacht was het bolletje van mijn navel piercing eruit gevallen voor de derde keer.. dus ik een pleistertje eroverheen gedaan en gaan slapen , sta op , piercing er toch uit gegaan al een beetje dicht, dus ik doe hem er weer in , kom ik aan op mijn werk .. piercing weg en geen nieuwe dus , dus na wat heen en weer gebeld ging het broertje van mijn beste vriendin een nieuwe halen , maar je mag helemaal geen andere piercing erin doen na 3 weken , pas na 2 maanden ofzo , het staafje is ook dunner dan waarmee is gepierced ..
    Maar uhm weet iemand hoe "schadelijk" dit is , hij is niet ontstoken ofzo , alleen de randje zijn een beetje aan het "vervellen" , of kan ik vandaag beter ergens een staafje halen waar ze mee piercen (als je die kan kopen) en die erin doen?
    Of gewoon lekker laten zitten?
    Mja, ik mocht heb pas verwisselen na 3-6 maanden ofzo, duurt lang voordat 'ie genezen is. Weken met biotex groen hielp erg goed bij mij, klein beetje biotex aanlengen met gekookt (lauw) water, wattenschijfje erin en dat op de piercing leggen. Als nieuwe gewoon een bananabel van 1,6 mm dik en ongeveer 10 mm lang erin doen lijkt me het beste. Calendula wondspray wil de genezing ook nog wel eens bevorderen en ontsmetten, sterilon remt de genezing juist af volgens mij.
    pi_48642666
    Ugh, vanmorgen met wakkerworden en omdraaien een foute beweging gemaakt. Ik schuurde langs m'n dekbed en hopa, bloedende navel. Moest meteen weg, dus even schoongemaakt met wat water, en zo even met unicura en een zoutbadje damage control doen. 't Zag er niet leuk uit.
    pi_49030313
    *kick*

    Na er drie jaar tegenaan hikken, heb ik gisteren eindelijk mijn septum laten piercen. Bij Queen of Rings aan het Binnenwegplein in Rotterdam. De pijn viel enorm mee en nu heb ik eigenlijk alleen last van een beurs puntje van mn neus.

    *blij*
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_49088326
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 12:44 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Hoezo mag je niet? Het is iig beter dan een normale lippiercing omdat je hierbij geen/minder schade aan de gebit krijgt. Enne, doet geen pijn hoor
    geen pijn? ik vond em juist het pijnlijkst..
    was wel grappig bij de piercer dat ik in de stoel lag en ze was net bezig met de naald en ik vraag aan haar: "goh is ie eigenlijk pijnlijk?" zij uhmm mjah zat me net af te vragen of ik je dat zou zeggen of niet
    maar goed pijn verschilt natuurlijk per persoon en et blijft gewoon wel de piercing-kick-pijn
    pi_49359992
    Gister mijn tragus laten piercen , maar heeft iemand een tip om de achterkant schoon te maken ? Het achterste bolletje zit namelijk bijna in mijn oor en ik kan er niet goed bij met een wattenstaafje en schoonmaak spul ..
    [=[_]=]
    [+[_]::]
    pi_49501116
    Zo ik ga vandaag een labret piercing laten zetten.

    Ik heb nu al 6mm tunnels in mn beide oorlellen en een dubbele wenkbrauwpiercing
    Met werk is het altijd lastig, maar ik heb retainers gekocht, en dan zie je totaal niet dat je piercings hebt.
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_49509889
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 12:53 schreef Schubbekut het volgende:
    Gister mijn tragus laten piercen , maar heeft iemand een tip om de achterkant schoon te maken ? Het achterste bolletje zit namelijk bijna in mijn oor en ik kan er niet goed bij met een wattenstaafje en schoonmaak spul ..
    Kun je hem niet beetje duwen? Zeg maar andere bolletje beetje aandouwn. In ieder geval zorgen dat ie er niet in groeit, krijg je lelijke littekens van. Is het staafje wel lang genoeg?
    Waarschijnlijk ga ik over week of 2 als ik me geld heb eindelijk tepelpiercing laten zetten
      vrijdag 18 mei 2007 @ 22:31:58 #87
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_49526253
    Zodra ik het durf, ga ik voor een navelpiercing!
    Net nu ik het zwemmen weer op wil gaan pakken. Dat soort dingen bedenk ik altijd tegelijkertijd .
    Maar ik ga het doen! .
    KuikenGuppy
    pi_49526447
    Ik hou je eraan burdie ik dnek dat ik na bijna 4 jaar afscheid ga nemen van mn wenkbrauwpiercing vind m iets teveel van het goede samen met mn labret denk ik maar ben er nog niet helemaal zeker van
      vrijdag 18 mei 2007 @ 22:39:04 #89
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_49526507
    Ik vind 'm juist echt bij je passen, MM .
    KuikenGuppy
    pi_49526713
    ja zeg dat nu niet dan laat ik m zitten
      zaterdag 19 mei 2007 @ 10:15:33 #91
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49534935
    Ik meld me hier ook even.

    Op het moment: 1.1cm dikke (000ga als ik het goed heb) tongbarbell
    8ga septum
    8ga tepels
    4ga Prince albert

    retired: 2x10ga tragus + 1x 10ga tongriem (ging knellen met het stretchen van de tong.

    To come:
    8ga frenumladder
    PA naar 0ga +
    Ampallang
    Septum naar ??? ga (wss 4 uiteindelijk)
    Implants (valt dat hieronder op het forum?) in de onderarmen.
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      zaterdag 19 mei 2007 @ 10:39:54 #92
    50623 Matty___
    Konichiwa Bitches
    pi_49535251
    Ik zal jullie een echt foto besparen



    Dacht eerst dat het heel erg pijn zou doen maar uit eindelijk viel het reuzen mee en was het binnen 2 weken genezen.
    Deze muziek smaakt naar bier :)
    Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
      zaterdag 19 mei 2007 @ 22:49:10 #93
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_49554153
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 10:15 schreef Conekiller het volgende:
    Hoeveel ga is 1 cm? Ik heb echt geen idee in wat voor groottes ik nu moet denken hihi. Maar een centimeter dikke staaf in je tong, lijkt me ontzettend weird, moest al enorm wennen aan een gewone 1,6 staaf .
    Maar goed, jij bent wel iemand van het stretchen als ik het zo lees
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_49555358
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 22:49 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Hoeveel ga is 1 cm? Ik heb echt geen idee in wat voor groottes ik nu moet denken hihi. Maar een centimeter dikke staaf in je tong, lijkt me ontzettend weird, moest al enorm wennen aan een gewone 1,6 staaf .
    Maar goed, jij bent wel iemand van het stretchen als ik het zo lees
    00ga geloof ik. Lijkt me inderdaad vreemd, zo'n grote plug in je tong.
    pi_49561435
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 10:15 schreef Conekiller het volgende:

    Op het moment: 1.1cm dikke (000ga als ik het goed heb) tongbarbell
    Volgens mij tellen ze niet meer door met nullen na 00g. 7/16" wordt het dan
      zondag 20 mei 2007 @ 10:22:49 #96
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49562361
    Is trouwens geen plug maar een custom barbell
    Maar zal nu waarschijnlijk idd naar de pluggen moeten



    nadeel is vooral het tandsteen wat ertussen gaat zitten. Het bolletje is namelijk van een kleinere maat piercing. Het werd anders echt veel te zwaar.

    maar je kan er leuke dingen mee

    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_49568966
    Omg hoe zoent dat wel niet?
    Mijn ex had een tongpiercing en dat was echt heerlijk maar zo groot?

    Oeh en misschien iets voor de OP:
    http://xpiercing.nl.tt nieuw piercingforum

    [ Bericht 28% gewijzigd door Empathologica op 20-05-2007 14:22:54 ]
      zondag 20 mei 2007 @ 14:23:24 #98
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49569522
    Gaat goed hoor. En bij overige orale bezigheden is het een extra speeltje om maar zo te zeggen.

    Eigenlijk wil ik een fullsplit. Maar dat vind het vrouwke niet goed
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_49569781
    Heheheh dan is je vrouwke maar gelukkig geprijst
    Maar als je een fullsplit wil, gewoon doen denk ik dan. Als je relatie stabiel is..
      zondag 20 mei 2007 @ 14:36:12 #100
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49570058
    Ja dat is tie wel. Maar je kan ook dan nog wel rekening met elkaar houden
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_49570196
    Zit wel wat in ja..
      dinsdag 22 mei 2007 @ 23:05:02 #102
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_49667914
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
    Ik hou je eraan burdie ik dnek dat ik na bijna 4 jaar afscheid ga nemen van mn wenkbrauwpiercing vind m iets teveel van het goede samen met mn labret denk ik maar ben er nog niet helemaal zeker van
    Helaas, het gaat niet door .
    Ik vind het toch niks voor mij. Too gaat ws ook niet door... .
    KuikenGuppy
    pi_49766946
    Maandag om half 1 staat me afspraak voor een tepelpiercing ^^
    pi_49784588
    vraagje over plugs/tunnels/stretchen (oren dus)

    Ik stretch mijn oren nu zelf en heb mijn linkeroor nu op 6mm en de rechter op 4mm en ik vroeg me af hoeveel weken wachten verstandig is totdat ik weer een grotere er in kan doen?
    .mwep
      zaterdag 26 mei 2007 @ 18:38:12 #105
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49797057
    Ik zou 4 weken wachten tussen stretches. Dit vooral om een blowout te voorkomen. Of je hangt er zoeen in en draait 'm af en toe wat verder.

    [imgt]http://www.bodyjewellerydirect.co.uk/images/buex03a.jpg[/img]
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_49797984
    Als je al op zoveel mm zit zou je ondertussen toch wel moeten weten wat goed voelt...
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:43:42 #107
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49799012
    6 en 4 mm is niks voor oren hoor
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_49801722
    Nee dat is ook zo. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat als je op die maat zit, je al wel zo'n beetje weet hoeveel je lichaam aan kan.
    pi_49802826
    naja ik ben zelf met 2.5 begonnen en zo om de 2 weken geswitched met een grotere, ik duw ze er niet gelijk in maar totdat het niet meer kan en pijn gaat doen en dan doe ik t achterste rubbertje in van mijn vorige (kleinere) stretcher in zodat het vast blijft. na een paar uur probeer ik het weer en zo zit het meestal na 1.5 a 2 dagen er helemaal in. ik wil uiteindelijk 10mm en als het leuk staat dan wil ik wss naar 12mm of 15mm, anyways sommige mensen die ervaring hebben met stretchers vinden dat ik wat te snel ga met stretchen en dat ik idd langer dan 2 weken moet wachten maar ik heb er geen problemen mee als ik om de 2 weken van stretchers verwissel.. maar is dit wel verstandig, niet dat ik later er problemen van kan krijgen?
    .mwep
    pi_49812328
    Volgens de maatstaven gaat het ook wat snel, ik meende dat het iets was van 1mm per 3 weken.
    Maar ik ken genoeg mensen die in een maand op 5mm zaten die geen blow out hebben gekregen. Ligt er maar net aan hoe je huid is etc.
    Ik denk wel, dat hoe groter je gaat hoe langzamer je aan moet doen, want op een gegeven moment, als je op een maat zit die groter is dan je oorlel, dat je dan makkelijker een blow out krijgt omdat de rand dunner word als je te snel gaat.
    Weet niet of dat zo is, maar dat denk ik.
      maandag 28 mei 2007 @ 13:12:25 #111
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_49849361
    bij een traguspiercing he, moet je dan verplicht zo'n donker standaardbolletje nemen of zijn er ook shops waar ze gelijk eentje met een klein steentje erin kunnen zetten .
    Tap tap tap
    pi_49849810
    Lijkt me dat je dat overal wel kunt krijgen, dat steentje, alleen zul je vaak iets aan geld bij moeten lappen omdat het geen standaard sieraad is.
      maandag 28 mei 2007 @ 13:27:41 #113
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_49849859
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 13:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Lijkt me dat je dat overal wel kunt krijgen, dat steentje, alleen zul je vaak iets aan geld bij moeten lappen omdat het geen standaard sieraad is.
    ok, ik vind zo'n standaardbolletje niet zo mooi nl.
    Tap tap tap
      maandag 28 mei 2007 @ 14:05:55 #114
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49851140
    ik heb 'm toen gelijk met spikes laten doen
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_49857824
    * Empathologica heeft d'r tepelpiercing
    Poeh, deed meer pijn dan ik verwachtte haha.
    pi_49859752
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 17:37 schreef Empathologica het volgende:
    * Empathologica heeft d'r tepelpiercing
    Poeh, deed meer pijn dan ik verwachtte haha.
    Foto ?

    Haha neehoor, trouwens mn tepelpiercing vond ik het minst zeer doen van allemaal eigenlijk.
    Maar hij is er bij mij helaas al een tijdje uit.
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_49859825
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef Hansch het volgende:

    [..]

    Foto ?

    Haha neehoor, trouwens mn tepelpiercing vond ik het minst zeer doen van allemaal eigenlijk.
    Maar hij is er bij mij helaas al een tijdje uit.
    Hahaha ik ga vanavond wel ff foto maken ^^
    Mja, het is wel me 1e piercing he, had alleen maar 3 gaatjes waarvan 1 gestretched
    Die kerel moest wel lachen toen ie hoorde dat ik nog geen piercings had, echt zo van "goh je begint al goed." maar ben er wel heel erg blij mee
    pi_49860062
    hehe ik ben er toen ook mee begonnen

    Nu heb ik in allebei mn oorlellen 6mm tunnel, 2 wenkbrauwpiercings en een labret.
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_49863413
    Oehh da's wel vet ja. Waarom is je tepelpiercing eruit?
    pi_49864456
    Heb nu een ringetje in mijn linker neusvleugel, en een ringetje in mijn onderlip. Had ook een staafje tussen mij ogen maar die heb ik er laatst uitgehaald, mss binnekort wel weer.
    pi_49875557
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 10:09 schreef Empathologica het volgende:
    Volgens de maatstaven gaat het ook wat snel, ik meende dat het iets was van 1mm per 3 weken.
    Maar ik ken genoeg mensen die in een maand op 5mm zaten die geen blow out hebben gekregen. Ligt er maar net aan hoe je huid is etc.
    Ik denk wel, dat hoe groter je gaat hoe langzamer je aan moet doen, want op een gegeven moment, als je op een maat zit die groter is dan je oorlel, dat je dan makkelijker een blow out krijgt omdat de rand dunner word als je te snel gaat.
    Weet niet of dat zo is, maar dat denk ik.
    bedankt voor de info! ik heb vernomen dat het na 10mm + je tunnels niet meer teruggroeien (of wel tot een bepaalde maat) maar ik heb gehoord dat het ook mogelijk is om je tunnels dicht te naaien? weet er iemand hier iets meer over?
    .mwep
    pi_49876036
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 02:21 schreef got.rice het volgende:

    [..]

    bedankt voor de info! ik heb vernomen dat het na 10mm + je tunnels niet meer teruggroeien (of wel tot een bepaalde maat) maar ik heb gehoord dat het ook mogelijk is om je tunnels dicht te naaien? weet er iemand hier iets meer over?
    Mja, het is mogelijk om je tunneltjes weer te fixen, wil je er vanaf. Dan snijen ze een gedeelte van het gerekte deel weg en naaien ze het gewoon weer aan elkaar, zodat er weer een klein lelletje onstaat. Je kan dan zelfs weer van voor af aan beginnen met stretchen, als je dat wilt.

    Je kan er vast het een en ander van vinden als je een beetje slim googled op lobe/stretched/reconstruction of iets dergelijks. Hier en hier wat op BME's Modblog. Dat zijn natuurlijk wat extreme voorbeelden, je kan er natuurlijk ook een plastisch chirurg voor contacteren.

    (Is het raar dat ik nog nooit heb nagedacht over het fixen van mijn lobes in de toekomst? Ik zou ze eerlijk gezegt nooit kwijt willen.)
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_49877654
    Ik zit nog te denken over een lippiersing maar ik weet het nog niet.
      dinsdag 29 mei 2007 @ 09:47:18 #124
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_49878335
    2 mm per keer is redelijk normaal hoor volgens mij

    ik heb net eergister van 4 naar 6 gestretched in mn linker oor
    en alvast een leuk plugje gekocht voor erin

    ga toch binnenkort maar eens een tongpiercing zetten denk ik, toch bijna zomer, goeie smoes om veel ijs te eten
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_49879646
    Even, een vraagje over het verzorgen van een wenkbrauw piercing.

    Bij mij zit er elke dag wel zo'n korstje bij de ingang en uitgang van de wond.. Moet ik dat eraf halen door mijn piercing te draaien(wel zorgende dat de korst niet in de wond komt)...
    Of moet ik dat lekker laten zitten tot het weer tijd is om schoon te maken en het dan zachtjes eraf te halen met water??

    Alvast bedankt

    pi_49879937
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Empathologica het volgende:
    Oehh da's wel vet ja. Waarom is je tepelpiercing eruit?
    Toen was ik hem beu, was te gevoelig en ik was het beu
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef Doofiej het volgende:
    Even, een vraagje over het verzorgen van een wenkbrauw piercing.

    Bij mij zit er elke dag wel zo'n korstje bij de ingang en uitgang van de wond.. Moet ik dat eraf halen door mijn piercing te draaien(wel zorgende dat de korst niet in de wond komt)...
    Of moet ik dat lekker laten zitten tot het weer tijd is om schoon te maken en het dan zachtjes eraf te halen met water??

    Alvast bedankt

    Piercing nooit draaien als het niet genezen is, gewoon weghalen met antibacteriele oplossing en een wattenstaafje of anders onder de douche (wassen met unicura zeep)
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_49880298
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 10:45 schreef Hansch het volgende:

    [..]

    Toen was ik hem beu, was te gevoelig en ik was het beu
    [..]

    Piercing nooit draaien als het niet genezen is, gewoon weghalen met antibacteriele oplossing en een wattenstaafje of anders onder de douche (wassen met unicura zeep)
    Thanks
      dinsdag 29 mei 2007 @ 15:08:18 #128
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49889738
    ook wattenstaafje ed is niet nodig. Borrelglaasje lauw water een een theelepel zeezout. paar keer per dag even een minuutje of 2/3 weken.
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_49901236
    kzit nog flink te twijfelen om een tragus te nemen
    vind m super!

    maar wat zijn de nadelen van de tragus?

    en doet het erg zeer in het kraakbeen?
      dinsdag 29 mei 2007 @ 20:05:02 #130
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49901547
    nadelen. moeilijken krabben in je neus. Oordopjes van je mp3 enzo gaan er lastiger of helemaal niet meer in. Als je allebij de kanten tegelijk doet moet je even op je rug slapen.
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      dinsdag 29 mei 2007 @ 20:22:23 #131
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_49902248
    oordopjes krijg je nietmeer in? ik wel hoor
    ik heb mijn traguspiercing bijna 2 jaar en nog geen nadelen ondervonden
    eerste nacht er even niet op slapen en de eerste paar dagen inderdaad even geen oordopjes, verder vind ik hem nogsteeds geweldig
    heb er trouwens een zwart mini twistertje in nu, heel leuk

    en wat conekiller zegt, moeilijk krabben in je neus???
    an urge to help mankind overcomes me
      dinsdag 29 mei 2007 @ 20:40:15 #132
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_49903019
    ik wil hem ook nog steeds. zag vanmiddag weer een meisje in een winkel met een klein glinsterend steentje erin . dat vind ik dus tof.
    Tap tap tap
      dinsdag 29 mei 2007 @ 21:08:52 #133
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49904187
    ik had spikes met bolletjes achterop. En heb geen flappers
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      dinsdag 29 mei 2007 @ 21:11:09 #134
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_49904296
    ik vind van die diamantjes in je tragus echt foeilelijk
    uberhaupt een staafje erin

    ringetje, harpje of twistertje

    maargoed ieder zijn ding natuurlijk
    an urge to help mankind overcomes me
      dinsdag 29 mei 2007 @ 21:20:54 #135
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_49904715
    ik vind ringetjes juist lelijk . ieder z'n smaak .
    even kijken hoe dat gaat met oordopjes dan, heb niet voor de kat z'n k een dure MP3-speler .
    Tap tap tap
    pi_49904768
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 20:40 schreef CherryLips het volgende:
    ik wil hem ook nog steeds. zag vanmiddag weer een meisje in een winkel met een klein glinsterend steentje erin . dat vind ik dus tof.
    Gewoon lekker laten zetten. Het is maar een paar weekjes wachten voordat je er een ander sieraad in kan doen.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_49914738
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 03:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

    [..]

    Mja, het is mogelijk om je tunneltjes weer te fixen, wil je er vanaf. Dan snijen ze een gedeelte van het gerekte deel weg en naaien ze het gewoon weer aan elkaar, zodat er weer een klein lelletje onstaat. Je kan dan zelfs weer van voor af aan beginnen met stretchen, als je dat wilt.

    Je kan er vast het een en ander van vinden als je een beetje slim googled op lobe/stretched/reconstruction of iets dergelijks. Hier en hier wat op BME's Modblog. Dat zijn natuurlijk wat extreme voorbeelden, je kan er natuurlijk ook een plastisch chirurg voor contacteren.

    (Is het raar dat ik nog nooit heb nagedacht over het fixen van mijn lobes in de toekomst? Ik zou ze eerlijk gezegt nooit kwijt willen.)
    bedankt! maar ik dacht er ook over wat ik met mijn tunnels ga doen in de toekomst :p lijkt me namelijk best raar als opa oid :p.. "Opa... Wat zijn die dingen in je oren?"
    .mwep
    pi_49921518
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 03:55 schreef got.rice het volgende:

    [..]

    bedankt! maar ik dacht er ook over wat ik met mijn tunnels ga doen in de toekomst :p lijkt me namelijk best raar als opa oid :p.. "Opa... Wat zijn die dingen in je oren?"
    Het lijkt mij heel mooi om een oma met bodymods te zijn. Maar dat ben ik.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
      woensdag 30 mei 2007 @ 11:54:29 #139
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_49921744
    Ja hoi, hoe lang blijft het korstje van een navelpiercing jeuken? Ik word er gek van .
    En groeit het wel mooi dicht? .
    KuikenGuppy
    pi_49922137
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 11:54 schreef Burdie het volgende:
    Ja hoi, hoe lang blijft het korstje van een navelpiercing jeuken? Ik word er gek van .
    En groeit het wel mooi dicht? .
    Oei, het is alweer jaren terug. Maar ik verzorgde hem gewoon netjes (elke dag schoonmaken, met je vieze pootjes vanaf blijven etc.) en had er na drie weekjes geen last meer van. Hij is ook heel mooi genezen.

    Een kennis van mij gooide er een beetje met haar pet naar, heeft hem flink laten ontsteken en is nu in het trotse bezit van een uitgelubberde navelpiercing. Smerig.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
      woensdag 30 mei 2007 @ 12:08:03 #141
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_49922233
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 12:04 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

    [..]

    Oei, het is alweer jaren terug. Maar ik verzorgde hem gewoon netjes (elke dag schoonmaken, met je vieze pootjes vanaf blijven etc.) en had er na drie weekjes geen last meer van. Hij is ook heel mooi genezen.

    Een kennis van mij gooide er een beetje met haar pet naar, heeft hem flink laten ontsteken en is nu in het trotse bezit van een uitgelubberde navelpiercing. Smerig.
    Mja, die van mij heeft er maar een uurtje in gezeten ofzo. . Hij was ook wel een paar dagen flink ontstoken, maar na een dag of drie was dat over en waren het alleen nog twee korstjes. En die zijn nog net niet weg en beginnen nu enorm te jeuken. Ik kom d'r verder ook niet aan, alleen twee keer per dag onder de douche even goed schoonmaken. Ik hoop dat het snel weg is .
    KuikenGuppy
      woensdag 30 mei 2007 @ 12:23:49 #142
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49922710
    Navelpiercing staat 4 tot 6 maanden voor om volledig te genezen. Kan zelfs langer duren.
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      woensdag 30 mei 2007 @ 12:28:30 #143
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_49922868
    Als je er een sieraad in hebt, het lijkt me dat een piercing zonder sieraad een stukje sneller geneest? .
    KuikenGuppy
    pi_49922945
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef Burdie het volgende:
    Als je er een sieraad in hebt, het lijkt me dat een piercing zonder sieraad een stukje sneller geneest? .
    Tuurlijk. Volgens mij ben je er binnen een paar weekjes helemaal vanaf.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
      woensdag 30 mei 2007 @ 12:38:18 #145
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_49923179
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef CherryLips het volgende:
    ik vind ringetjes juist lelijk . ieder z'n smaak .
    even kijken hoe dat gaat met oordopjes dan, heb niet voor de kat z'n k een dure MP3-speler .
    Ik heb er een labret piercing in (dus met platte achterkant) en nooit ergens last van .
    Ik vind het prettiger zitten dan een ringetje of een staafje met een bolletje aan de achterkant .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
      woensdag 30 mei 2007 @ 12:48:21 #146
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_49923530
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 19:58 schreef watermeloentje het volgende:
    kzit nog flink te twijfelen om een tragus te nemen
    vind m super!

    maar wat zijn de nadelen van de tragus?

    en doet het erg zeer in het kraakbeen?
    Hmm weinig nadelen, voor een oorpiercing geneest hij snel en was hij niet pijnlijk (het zetten en de genezingsperiode), en met oordopjes heb ik helemaal geen last. Gewoon zorgen voor een klein sieraad, ik heb een half ringetje en nergens last van.
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 03:55 schreef got.rice het volgende:

    [..]

    bedankt! maar ik dacht er ook over wat ik met mijn tunnels ga doen in de toekomst :p lijkt me namelijk best raar als opa oid :p.. "Opa... Wat zijn die dingen in je oren?"
    Ja dat lijkt mij ook raar, op een gegeven moment ben je oud en dan zijn piercings en tattoo´s not done in mijn ogen. Nou ja, hopelijk groeien mijn lobes nog goed dicht, moet te doen zijn, 10mm zijn ze nu
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_49964383
    iemand toevallig ervaring met een nefertiti piercing?
    pi_49973071
    een wat voor piercing? :|

    nee geen ervaring, weet niet wat het is
      donderdag 31 mei 2007 @ 18:48:29 #149
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_49973607
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_49977947
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 12:48 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Hmm weinig nadelen, voor een oorpiercing geneest hij snel en was hij niet pijnlijk (het zetten en de genezingsperiode), en met oordopjes heb ik helemaal geen last. Gewoon zorgen voor een klein sieraad, ik heb een half ringetje en nergens last van.
    [..]

    Ja dat lijkt mij ook raar, op een gegeven moment ben je oud en dan zijn piercings en tattoo´s not done in mijn ogen. Nou ja, hopelijk groeien mijn lobes nog goed dicht, moet te doen zijn, 10mm zijn ze nu
    Ik ben op het moment aan het proberen om er 4mm in te krijgen
    Alleen me pijngrens is beetje verdwenen.
    pi_49982667
    Mijn septum geneest sneller en makkelijker dan verwacht! Het enige waar ik af en toe last van heb, is als er tijdens het schoonmaken een korstje in schuift.

    Zo'n nefertiti ziet er wel heel mooi uit. Nu zit ik dus te twijfelen tussen dat of een tepelpiercing.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_49991151
    quote:
    Dat soort piercings lijken me zo ongemakkelijk .
      vrijdag 1 juni 2007 @ 11:02:23 #153
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_49994028
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Empathologica het volgende:

    [..]

    Ik ben op het moment aan het proberen om er 4mm in te krijgen
    Alleen me pijngrens is beetje verdwenen.
    Hmm dat ken ik, ik ging iets té fanatiek stretchen maar er zitten ook wel nadelen aan. Mijn gaten zijn echt heel lelijk geworden
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_49994420
    Uhu, ik doe het ook maar rustig aan nu. Had een nieuw gaatje laten schieten, 2 weken later had ik er een dikke ring ingehangen, denk 2mm ofzo, en toen stretcher van 2,4mm en nu 4 weken later zit ik op 4mm. Dus nu houd ik me eigen maar ff in ^^

    En die Nefertiti is volgens mij echt heel erg diep zou echt te bang zijn dat er iets zou beschadigen ofzo.
    En gekkehoedenmaker, ik zou zelf voor een tepelpiercing kiezen haha.

    Mijne zit er nu euhh 5 dagen in ofzo, en ik ben er nog steeds kei blij mee, ookal is het op het moment beetje pijnlijk. De wondranden zien er best groot uit, maar aangezien dit me 1e piercing is heb ik geen idee of het normaal is dus zo maar ff naar me piercer mailen ^^
    pi_49994730
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:15 schreef Empathologica het volgende:
    Uhu, ik doe het ook maar rustig aan nu. Had een nieuw gaatje laten schieten, 2 weken later had ik er een dikke ring ingehangen, denk 2mm ofzo, en toen stretcher van 2,4mm en nu 4 weken later zit ik op 4mm. Dus nu houd ik me eigen maar ff in ^^

    En die Nefertiti is volgens mij echt heel erg diep zou echt te bang zijn dat er iets zou beschadigen ofzo.
    En gekkehoedenmaker, ik zou zelf voor een tepelpiercing kiezen haha.

    Mijne zit er nu euhh 5 dagen in ofzo, en ik ben er nog steeds kei blij mee, ookal is het op het moment beetje pijnlijk. De wondranden zien er best groot uit, maar aangezien dit me 1e piercing is heb ik geen idee of het normaal is dus zo maar ff naar me piercer mailen ^^
    Mja, ik ga sowieso even overleggen met de dames van Queen of Rings wat zij er zelf van vinden. Die hebben zo'n beetje alles wat ze aanbieden ook zelf gezet of ooit gehad.
    Het enige probleem waar ik eventueel mee zou zitten, is dat fietsen niet meer zo lekker gaat. Ik fiets naar mijn werk enzo.

    Hebben jullie foto's van jullie gestretchte oortjes? Ben wel benieuwd!



    Die van mij nu, 10mm met een kleinere ring erin. Misschien dat ik een dezer dagen naar de 12 mm ga, who knows. Ik doe het in ieder geval ruuuustig aan, we hebben geen haast.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_49995546
    Zo hé. Is dat niet zwaar? Lijkt me eigenlijk niet zo prettig
    Heb zelf nu gewoon een witte bone taper erin itten, moet nog keer plug kopen, maar dat vind ik dan weer zonde aangezien ik naar 6/8mm wil ^^
    pi_49995705
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:47 schreef Empathologica het volgende:
    Zo hé. Is dat niet zwaar? Lijkt me eigenlijk niet zo prettig
    Heb zelf nu gewoon een witte bone taper erin itten, moet nog keer plug kopen, maar dat vind ik dan weer zonde aangezien ik naar 6/8mm wil ^^
    Zolang je bone tapers gebruikt zou ik tussendoor geen plugjes kopen. Het irriteert je oren niet.

    Wat ik zelf deed was tussen de 6 en de 10 mm even een plugje dragen, voor een maand ofzo. Gewoon om mijn oren even de rust te gunnen, ik had al genoeg van die horrorverhalen gezien om te weten dat je niet te snel moet gaan. (Van die mensen die perse gigantische oren willen hebben en dan het liefst binnen een half jaar Bah. )

    Van die ringen merk ik heel weinig! Mja, als ik sta te springen tijdens een concert ofzo. Maar ze zien er zwaarder uit dan dat ze eigenlijk zijn en van alle sieraden die ik in de loop der jaren heb verzameld, zijn dit toch mijn favorieten.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_49996141
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

    [..]

    Zolang je bone tapers gebruikt zou ik tussendoor geen plugjes kopen. Het irriteert je oren niet.

    Wat ik zelf deed was tussen de 6 en de 10 mm even een plugje dragen, voor een maand ofzo. Gewoon om mijn oren even de rust te gunnen, ik had al genoeg van die horrorverhalen gezien om te weten dat je niet te snel moet gaan. (Van die mensen die perse gigantische oren willen hebben en dan het liefst binnen een half jaar Bah. )

    Van die ringen merk ik heel weinig! Mja, als ik sta te springen tijdens een concert ofzo. Maar ze zien er zwaarder uit dan dat ze eigenlijk zijn en van alle sieraden die ik in de loop der jaren heb verzameld, zijn dit toch mijn favorieten.
    Ik had hiervoor een taper van staal ofzo, ging ook best goed, en nu dan 1 van bone, maar dat komt, een vriendin van me zit op 5mm en heeft dus echt heel veel van die dingen en die kan ik zo nu en dan wel es 1 kopen. Toevallig had ze er nu een van bone.
    Even goed schoonmaken, nachtje weken in sterilon etc en dan zijn ze wel schoon. Merk wel dat bone iets minder goed glijd, maar dat lijkt me logisch. Tot nu toe vind ik het in ieder geval fijn.
    Maar moet ff eerst een plugje zoeken, al denk ik toch dat ik die taper erin laat zitten, heb er geen last van ofzo ^^
      vrijdag 1 juni 2007 @ 12:49:16 #159
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_49997444
    Ik ben toen in een half jaar van 1,6 mm naar 8 mm gegaan, opzich is alles wel goed gegaan maar er zitten van die lelijke ribbeltjes aan de randen van mijn gaten, gelukkig zie je dat toch niet zovaak. Ik zit nu op 10 en wil hier ook op blijven anders moet je steeds zoveel nieuwe pluggen kopen. En ik heb nu best al een aantal (te) dure gekocht haha.
    Hoorn of glas vind ik het fijnst, maar dat is zo duur helaas. Ik heb foto in mijn fotoboek van mijn oortjes

    Zo een ring vind ik trouwens best gaaf, maar het lijkt inderdaad heel erg zwaar, lijkt me niet prettig iig.
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_49997637
    Hee dat is toevallig. Die foto van je oren heb ik op me pc staan als voorbeeld
    Staat die ook op BME toevallig? Want ik kom nooit op mensen hun fotoboek enzo.
    pi_49997964
    Leinonlein - mooie oortjes. Al dat staal in combinatie met die tunnels, het ziet er echt gaaf uit.

    Zonde van die ribbels. Gelukkig zie je ze niet als je een tunneltje in hebt! Ik heb er gave oortjes aan overgehouden, maar heb dan ook echt mijn tijd genomen. Ben in 13 maanden van 2 naar 10 mm gegaan.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
      vrijdag 1 juni 2007 @ 15:49:29 #162
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_50003574
    Dankjulliewel, er zijn toch maar weinig mensen die het echt mooi vinden. Zelf ben ik echt dol op mijn oorpiercings, vind dat echt mooi en niet te opvallend. 10 mm vind ik wel een mooie maat, heb jij een foto van jouwe gekkehoudenmaker?

    Klopt, die foto staat ook op BME, toevallig zeg dat die foto daar hebt gevonden

    Ja die ribbeltjes zijn echt lelijk, baal er wel een beetje van. Maar het lijkt wel wat weg te trekken, tegenwoordig doe ik ook ´s nachts mijn tunnels uit en dat lijkt wat beter te zijn voor mijn oren
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_50003808
    Alleen een foto met die grote ring erin, geen foto's van plugjes o.i.d. Als ik mijn cam terug heb, zal ik eens een foto maken.

    Oh, en weet je wat bij mij enorm hielp tegen littekenweefsel? Olijfolie. Ik heb mezelf een keer overstretched en hield daar een ruw randje aan over, die wegtrok nadat ik mijn oor regelmatig masseerde met olijfolie. Misschien moet je dat eens proberen.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
      vrijdag 1 juni 2007 @ 21:37:43 #164
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_50015235
    hoeveel mensen hebben hier een BME membership eigenlijk? Ik ben een beetje gestopt toen ik moest gaan dokken. Vond dat namelijk een beetje gek aangezien ik best wat foto's instuurde en ervaringen
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_50016333
    Uhm je kon schijnbaar een gratis lidmaatschap krijgen als je een foto instuurde. Dus ik dat gedaan, kreeg ik een code en een rare zin, maar ik kan niet inloggen ofzo. Dus ik denk vraag password op, nooit wat gehad :s werd er beetje gek van.
    En inderdaad wel toevallig Leinonlein dat ik juist jouw oortjes opgeslagen heb
      zaterdag 2 juni 2007 @ 00:14:57 #166
    181448 littlepea
    does humor belong in music?
    pi_50021390
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 10:22 schreef Conekiller het volgende:
    Is trouwens geen plug maar een custom barbell
    Maar zal nu waarschijnlijk idd naar de pluggen moeten

    [afbeelding]

    nadeel is vooral het tandsteen wat ertussen gaat zitten. Het bolletje is namelijk van een kleinere maat piercing. Het werd anders echt veel te zwaar.

    maar je kan er leuke dingen mee
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    Wat dat is echt freaky! groeit dat gat in je tong nog ooit dicht?

    Zelf heb ik een neuspiercing,eentje boven in het kraakbeen van mijn oor, en ben ik bezig mijn oren te stretchen.
      zaterdag 2 juni 2007 @ 08:58:51 #167
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_50027011
    nee zal nooit meer dichtgroeien. Wel kleiner worden maar helamaal dicht niet meer.
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      zaterdag 2 juni 2007 @ 12:58:53 #168
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_50030459
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef Conekiller het volgende:
    hoeveel mensen hebben hier een BME membership eigenlijk? Ik ben een beetje gestopt toen ik moest gaan dokken. Vond dat namelijk een beetje gek aangezien ik best wat foto's instuurde en ervaringen
    Ik stuur wel eens foto's in, dan krijg ik een(tijdelijke) code en kan ik ook intiem foto's zien, en meer van de gewone foto's, maar niet niet alles (dat kost dan geld zeker?). Maar het duurt bij mijaltijd wel een tijdje voor ik een code krijg en hij werkt niet altijd mee (dan kan ik niet inloggen). Tsja, het systeem werkt niet geweldig helaas...
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      zaterdag 2 juni 2007 @ 14:46:48 #169
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_50032934
    Het was altijd zo dat je voor 10 foto's een jaarcode kreeg. Dat is toen echt hard veranderd
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      zaterdag 2 juni 2007 @ 20:05:11 #170
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_50040454
    Hmm bij mij was het zo dat je voor 1 foto een maand membership kreeg.
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_50063542
    Hey ff een vraagje , weet iemand na hoelang je je tragus piercing mag verwisselen ? Ik wil er namelijk een mini-twister of een labret in doen , word een beetje gek van dat bolletje aan de achterkant .
    En ik heb laatst een mini horn van 2,8 mm erdoorheen geforceerd , wat niets is natuurlijk , maar ik wil uiteindelijk naar een bone tunneltje van 6 mm , wat is de beste aanpak ? Ik heb een andere horn van 4 die ik er eerst langzaam over de dagen heen doorheen duw , maar hoe krijg ik uiteindelijk een 6 mm tunnel erin ?? of moet ik hem eerst met iets anders oprekken naar 6 mm ? en over hoeveel tijd is het beste?
    Ik heb alle voorgaande berichten wel gelezen maar al die termen ken ik niet ik ben nogal een piercing noob
    [=[_]=]
    [+[_]::]
      zondag 3 juni 2007 @ 19:39:19 #172
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_50068668
    oprekken in kraakbeen is vrijwel niet echt mooi te doen.

    Dat word dermalpunchen dus P:P
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_50069061
    Ehh je trágus oprekken? Hoe wil je dat doen?
    En als ik jou was zou ik niet in 1 keer naar 6mm oprekken. Eerst die 2,8 erin doen, 3 weken niks mee doen, dan naar 4mm en dan over paar weken weer verder. Zo voorkom je uitscheuren of een blow out. Vooral rustig aan doen!! Zeker als je een n00b bent.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:29:29 #174
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_50087800
    Noob of niet, altijd rustig aan doen! Heb zelf geen ervaring met kraakbeen, maar ik zou het echt heel langzaam doen ja.

    Hebben jullie ook het probleem dat je altijd wel ergens balletjes van kwijt bent? Nu ben ik weer een tragusballetje kwijt
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_50087979
    Ik had een kei leuk ringetje met puntjes, echt heel klein, puntje kwijt
      maandag 4 juni 2007 @ 12:38:43 #176
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_50088060
    mijn hele tragus is ongeveer 6 mm groot dus ik zou niet weten hoe je dat tot die maat wilde gaan rekken?
    uberhaupt kraakbeen rekken lijkt me erg naar, dus langzaam doen!

    ik ben trouwens nog nooit het balletje van het mini twistertje in mijn tragus kwijtgeraakt
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_50088210
    Ok ik heb nu 2 tongpiercings maar ik wil mn vriendin nog iets meer bevredigen. Ik wil een piercing vlak boven mn lul (waar de lul begint). Ik wil hem op de plek als mn vriendin boven op mn zit dat ze precies met der clit er tegen aankomt. Nu vraag ik me alleen af hoe heet zo'n piercing?
      maandag 4 juni 2007 @ 12:54:46 #178
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_50088563
    je neemt alleen piercings om je vriendin zoveel mogelijk te bevredigen?
    maar wat je bedoelt heet een pubic piercing
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_50088954
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef saaw het volgende:
    je neemt alleen piercings om je vriendin zoveel mogelijk te bevredigen?
    maar wat je bedoelt heet een pubic piercing
    Niet alleen maar dat is wel de hoofdrede waar ik deze voor wil nemen

    En dank je pubic piercing
    pi_50092791
    Erm , ik ben nogal verkeerd begrepen , het waren zeg maar 2 vragen in een post , ik wil niet mijn kraakbeen oprekken maar gewoon mijn oorlel , daar zit nu een horn in van 2,8 ongeveer , en ik wilde weten hoe lang een gemiddelde tragus piercing is omdat ik er een labret in wil doen en hoe lang je moet wachten van wisselen van piercing na het zetten ... de rest van het verhaal ging over mijn oorlel , sorry voor de onduidelijkheid !
    [=[_]=]
    [+[_]::]
      maandag 4 juni 2007 @ 15:37:30 #181
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_50093134
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 15:25 schreef Schubbekut het volgende:
    Erm , ik ben nogal verkeerd begrepen , het waren zeg maar 2 vragen in een post , ik wil niet mijn kraakbeen oprekken maar gewoon mijn oorlel , daar zit nu een horn in van 2,8 ongeveer , en ik wilde weten hoe lang een gemiddelde tragus piercing is omdat ik er een labret in wil doen en hoe lang je moet wachten van wisselen van piercing na het zetten ... de rest van het verhaal ging over mijn oorlel , sorry voor de onduidelijkheid !
    oooh ok ik dacht al
    een tragus is meestal 1.2 mm en een labret vaak 1.6
    niet dat dat nou zoveel scheelt, maar ik kan me voorstellen dat het best een beetje pijn doet
    verder is het platte kantje nog best groot, misschien dat het wel uitsteekt, daar zou ik ook even naar kijken

    over het stretchen, van 2.8 naar 4 kan prima in 1 keer volgens mij. 2 mm is redelijk normaal, en die 0.2 extra zal je vast niet al te erg merken
    dan van 4 naar 6 kan ook in 1 keer, of eerst een tussenstapje naar 4
    gewoon naar de piercer lopen en een taper kopen. van plastic vind ik zelf altijd handig, en is ook niet al te duur
    gebruik uierzalf ofzo om het wat soepeler te laten verlopen

    deze link kom ik net tegen, staat veel info op!
    http://www.tribalectic.com/StretchingGuide.asp
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_50099137
    Ik gebruik altijd tapers van chirurgisch staal, heb het niet zo op plastic.
    Had eerst een gaatje, 2 weken later hing er een ring van 2mm in, week later taper van 2,4mm, heb het toen rust gegeven en 4 weken later zit ik op 4mm ^^
      maandag 4 juni 2007 @ 19:11:43 #183
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_50100611
    zoiets wil ik in m'n tragus:

    En dan telkens een ander kleurtje .
    Tap tap tap
    pi_50131327
    Een paar vraagjes over piercings. Ik zit eraan te denken (jaja denken, weet nog niet of ik het durf ) om een verticale clithood piercing te nemen. Wat voor materiaal is het beste voor het sierraad? Titanium of chirurgisch staal, wat zijn de verschillen?
    Zijn de risico's groter op ontstekingen bij intiempiercings? Heeft iemand hier op het forum ervaring met een goede piercingshop in de omgeving van Hilversum?
    Alvast bedankt voor de antwoorden
    pi_50133088
    binnenkort maar eens naar 8mm tunnels gaan
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_50134243
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 16:35 schreef Sabsie het volgende:
    Een paar vraagjes over piercings. Ik zit eraan te denken (jaja denken, weet nog niet of ik het durf ) om een verticale clithood piercing te nemen. Wat voor materiaal is het beste voor het sierraad? Titanium of chirurgisch staal, wat zijn de verschillen?
    Zijn de risico's groter op ontstekingen bij intiempiercings? Heeft iemand hier op het forum ervaring met een goede piercingshop in de omgeving van Hilversum?
    Alvast bedankt voor de antwoorden
    Chirurgisch staal kan sporen van nikkel bevatten, ookal mag dit officieel niet meer. (of heel weinig, correct me if I'm wrong ) En word vaker gebruikt in genezen piercings, titanium word vrijwel altijd gebruikt voor al genezen piercings.

    Psst, wou je een pm sturen maar dat lukte niet, kijk anders eens in me onderschrift.
      woensdag 6 juni 2007 @ 15:44:08 #187
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_50166618
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 16:35 schreef Sabsie het volgende:
    Een paar vraagjes over piercings. Ik zit eraan te denken (jaja denken, weet nog niet of ik het durf ) om een verticale clithood piercing te nemen. Wat voor materiaal is het beste voor het sierraad? Titanium of chirurgisch staal, wat zijn de verschillen?
    Zijn de risico's groter op ontstekingen bij intiempiercings? Heeft iemand hier op het forum ervaring met een goede piercingshop in de omgeving van Hilversum?
    Alvast bedankt voor de antwoorden
    titanium wordt tegenwoordig het meeste gebruikt, omdat in chirurgisch staal sporen van nikkel kunnen zitten
    verder is een goeie schop in Hilversum Bianca, al hebben ze daar wel lange wachttijden qua afspraken maken geloof ik

    over ontstekingen kan ik je niets vertellen, maar ik zou zeggen ga eens langs een piercer en vraag daar informatie
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_50174329
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 18:08 schreef Empathologica het volgende:

    [..]

    Chirurgisch staal kan sporen van nikkel bevatten, ookal mag dit officieel niet meer. (of heel weinig, correct me if I'm wrong ) En word vaker gebruikt in genezen piercings, titanium word vrijwel altijd gebruikt voor al genezen piercings.

    Psst, wou je een pm sturen maar dat lukte niet, kijk anders eens in me onderschrift.
    Die PM dat lukt idd niet (EDIT: nu wel dus je kan een PM sturen als je wil) Ik heb net eventjes gekeken op je forum, zitten wel nuttige dingen tussen.
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 15:44 schreef saaw het volgende:

    [..]

    titanium wordt tegenwoordig het meeste gebruikt, omdat in chirurgisch staal sporen van nikkel kunnen zitten
    verder is een goeie schop in Hilversum Bianca, al hebben ze daar wel lange wachttijden qua afspraken maken geloof ik

    over ontstekingen kan ik je niets vertellen, maar ik zou zeggen ga eens langs een piercer en vraag daar informatie
    Heb je zelf je piercing bij Bianca laten zetten? En waarom vind jij het een goeie shop?
    Als ik besluit om het te laten doen vraag ik de piercer ook de oren van het hoofd, want ik wil zeker weten dat het goed gebeurd.

    [ Bericht 2% gewijzigd door Sabsie op 06-06-2007 21:22:10 ]
      donderdag 7 juni 2007 @ 09:48:52 #189
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_50192015
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 19:40 schreef Sabsie het volgende:

    Heb je zelf je piercing bij Bianca laten zetten? En waarom vind jij het een goeie shop?
    Als ik besluit om het te laten doen vraag ik de piercer ook de oren van het hoofd, want ik wil zeker weten dat het goed gebeurd.
    nee maar vrienden van mij wel waar ik bij was en vond het daar erg oke!
    goed schoon, aardige mensen, veel informatie
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_50220031
    Ok ik heb hem morgen volgt foto als dat lukt
    pi_50226026
    Wat heb je?
    pi_50245252
    Ok van 6mm naar 8mm stretchen gaat dus echt niet

    Maar ook nergens is 7mm te vinden dan maar met van die teflon tape toch?
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_50245359
    Als je een taper hebt van 8mm, zou je hem er voor de helft in kunnen doen en met het rubberen ringetje van je vorige taper hem aan de achter kant vast kunnen zetten. En dan op zoek naar plug/tunnel van 7mm... Ik hou persoonlijk niet zo van dat teflon gedoe, lijkt me niet echt schoon ofzo.
    pi_50280002
    euhm vrij ongemakkelijk met zo'n insertion ding rond lopen

    teflon lijkt me ook niet echt alles, nouja als je elke dag het verschoont..
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_50282452
    Ja nou, wie mooi wil zijn moet maar pijn lijden. Of er ff een paar daagjes belachelijk uitzien. Who cares?
      zondag 10 juni 2007 @ 14:51:04 #196
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_50297623
    Okee, ik heb een beetje een ranzige vraag over m'n neuspiercing. Daarom even in spoilertags .
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    KuikenGuppy
    pi_50297706
    Dat is volgens mij gewoon talg Heb het met mijn gestretchte oorlel ook, oorkaas noemen veel mensen het. Weet niet precies hoe dat te verhelpen is eigenlijk, schijnbaar hebben mensen het met titanium/chirurgisch staal meer dan met organische materialen. Maar gewoon goed schoonhouden met een reinigingslotion (zonder alcohol dus) en dan zal het wel minder moeten zijn.
      zondag 10 juni 2007 @ 14:56:12 #198
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_50297775
    Okee, thanx . Ik maak het gewoon dagelijks schoon ja.
    KuikenGuppy
    pi_50298071
    Ok, Ik heb een probleempje, ik heb een wenkbrauw piercing.. sinds.. 3-4 weken, Maar hij is sinds 2 dagen lichtjes ontstoken komt wel beetje pus uit maar het doet nog geen pijn ofzo... Wat moet ik doen? Zo snel mogelijk naar de piercer of gewoon blijven schoonmaken dat het daarna vanzelf wel weg gaat?

    Alvast bedankt
    pi_50298147
    Anders mail je piercer even, wat hij/zij er van vind en of ie tijd heeft voor je. Weet je in ieder geval zeker wat er aan de hand is toch? Dadelijk groeit ie uit ofzo en dat wil je niet
    pi_50307788
    Hoe maak je het schoon doofiej? Hoevaak, met wat, hoe, etc.

    Verder niet op slapen, vaak je kussensloop verversen, goed sieraad dragen, ERAF BLIJVEN MET JE TENGELS ( ).. Kan allemaal..
    pi_50329777
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 20:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Hoe maak je het schoon doofiej? Hoevaak, met wat, hoe, etc.

    Verder niet op slapen, vaak je kussensloop verversen, goed sieraad dragen, ERAF BLIJVEN MET JE TENGELS ( ).. Kan allemaal..
    Eerst mijn handen met unicura zeep schoonmaken, daarna me piercing schoonmaken-->draaien-->schoonmaken--->draaien en nog een paar keer, ook met unicura zeep, 2 keer per dag. Het is titanium
    pi_50330828
    Afgelopen weekend was ik jarig en nou mag ik van mijn vriend een vertikale clithood piercing laten zetten!!! Wat een fantastisch cadeautje. Ik heb net meteen even de piercingshop gebeld voor informatie en dat klonk allemaal heel erg goed. Het gaat niet op afspraak dus ik kan zo binnenlopen.
    Nu moet ik nog een keus maken tussen dinsdag of vrijdag avond, want dat zijn hun piercingtijden. Ik weet niet of het verstandig is om voor de dinsdag te gaan, omdat ik doordeweeks met de fiets naar m'n werk moet. Lijkt me niet al te confortabel in het begin en misschien ook beter voor de piercing dat het wat meer rust krijgt? Of maakt dat allemaal niets uit? En eind volgende week moet ik ongesteld worden. Moet ik dan nog even wachten of is dat niet nodig?
    En wat voor sierraden zijn er allemaal mogelijk? Gewoon zo'n recht staafje is het meest gangbare toch? Of is zo'n banana of ringetje beter?
    Nou heel verhaal, alvast bedankt voor de antwoorden en ik zal jullie zeker op de hoogte houden!
      maandag 11 juni 2007 @ 14:11:28 #204
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50330870
    ik heb er tótaal geen last van gehad na het zetten
    het is wel een gebogen staafje hoor, als je hem verticaal gaat laten zetten.
    ik persoonlijk vind staafjes mooier
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_50330933
    Ja, staafje spreekt mij ook meer aan dan een ringetje, maar vroeg het me af......
    pi_50331343
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Sabsie het volgende:
    Ja, staafje spreekt mij ook meer aan dan een ringetje, maar vroeg het me af......
    ik ben ook voor een staafje
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
      maandag 11 juni 2007 @ 14:58:12 #207
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50332599
    bovendien geeft een staafje net even meer lol..
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_50387833

    Ik heb vanavond mijn clithood piercing laten zetten! Ik was super zenuwachtig van te voren, maar die meid die me hielp stelde me echt op m'n gemak. Ze vond het wel stoer dat dit mijn eerste piercing was. Ik had echt zoiets van: Ik wil het dus laat ik het nu maar meteen doen, voordat ik het niet meer durf.
    Het deed echt geen pijn, die naald was er zo doorheen. Thuis heb ik meteen nog wel even gekeken en het zag er allemaal goed uit. Het bloedde wel een beetje, maar dat hoort erbij neem ik aan?
    Nou ik ben nu echt super blij!!!!! Ik had namelijk nooit van mezelf verwacht dat ik dit zou durven.
    Nu alleen 2 weken geen sex
    pi_50387886
    Sabsie! Wat goed! Veel plezier van en met je niuewe piercing.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_50387972
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
    Sabsie! Wat goed! Veel plezier van en met je niuewe piercing.
    Dank je! En er zit trouwens een gebogen staafje in.
    pi_50388648
    Gaaf! Ook inderdaad echt stoer van je dat je meteen voor een clithood kiest! Trots op je
    En die 2 weken sex, word zwaar, maar zul je toch wel overleven he?
    pi_50390928
    2 weken maar. Op het lijstje bij mijn vriendin (die er een door dr tong heeft) stond voor clithood minimaal 2 maanden, of is dat alleen oraal contact?
    pi_50419465
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Empathologica het volgende:
    Gaaf! Ook inderdaad echt stoer van je dat je meteen voor een clithood kiest! Trots op je
    En die 2 weken sex, word zwaar, maar zul je toch wel overleven he?
    Die piercing heb ik overleefd, dus 2 weken geen sex zal ook wel lukken En ik weet waar ik het voor doe, dat scheelt
      woensdag 13 juni 2007 @ 18:57:56 #214
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50420027
    hey, gefeliciteerd sabsie!
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_50437850
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 18:43 schreef Sabsie het volgende:

    [..]

    Die piercing heb ik overleefd, dus 2 weken geen sex zal ook wel lukken En ik weet waar ik het voor doe, dat scheelt
    zoals jij je nu dag en nacht voelt wordt het toch wel lastig
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
    pi_50491779
    Zo 8mm tunnels zitten erin Toch in een keer van 6 naar 8 gegaan.

    Gewoon rustig beetje bij beetje met een taper. ze staan nu lekker onder druk maar dat is morgen wel weg
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_50492687
    Oehh ben jaloers ^^
    Zit op 5mm alleen toen ik die er ff uithaalde en terug deed begon het te bloeden, dus ff met rust laten helaas. En ik zit nu alweer te plannen wanneer ik me rechtertepel kan laten piercen ^^
    pi_50495728
    auw klinkt niet goed. Bij mij heeft het nog nooit gebloed.

    oeeh dat vind ik wel het mooiste beide kanten
    ik zit er ook nog over te twijfelen om hem terug te laten zetten.
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_50496243
    Ik zou zeggen doe gewoon
    Heb er eigenlijk vrij weinig last van, af en toe wat wondvocht, en gevoelig hè
    Heb zelf ook nog nooit gehad dat me oor ging bloeden, had echt iets van huh?? Dus nu heb ik een week stretchverbod xD
      vrijdag 15 juni 2007 @ 19:21:57 #220
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_50496583
    Ik wil oooook stretchen , maar het mag niet van den oudersch . Stom .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_50497855
    Ghehe ik mag het ook niet, zit alweer op 5mm, elke mm die er bij komt "EN JE GAAT NIET VERDER!"
    pi_50520111
    Ja ik heb het ook zitten, een blow-out.
    Gistermiddag van 6 naar 8 mm gegaan bij beide oorlellen.
    Rechtse zit goed en is niks mis mee, de linkse knelde toen ik wakker (hij ging ook iets stroever toen ik m oprekte) werd en zag er korstjes rond zitten.
    Toch stom want ze zijn altijd al samen gestretched.

    Maja nu zit ik links met mn oude tunnel van 6mm (blackline) en rechts 8mm (staalkleur)
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 19:21 schreef Debsterr het volgende:
    Ik wil oooook stretchen , maar het mag niet van den oudersch . Stom .
    gewoon doen !
    Doe ik ook dus
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_50521572
    Precies. Ik zit nu toch op 6mm, vandaag met wat spuug en een taper lopen kloten en opeens schiet ik door tot de rubbere stiekjes en toen paste ie ^^
      zaterdag 16 juni 2007 @ 16:45:13 #224
    166742 falloutboy
    Famous, Not Just a Fall Out
    pi_50521885
    Zo dan.. leuk om te zien.. al die stoere piercing's hier .. HULDE

    Even een vraagje van mijn kant::
    Hoe weet ik zeker dat mijn tepelpiercing genezen is? Hij doet helemaal geen pijn meer, maar ik durf m er niet uit te halen omdt ik bang ben dat ik mijn mooie staafje er niet meer in krijg.
    Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
      zaterdag 16 juni 2007 @ 16:48:32 #225
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_50521964
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 16:29 schreef Empathologica het volgende:
    Precies. Ik zit nu toch op 6mm, vandaag met wat spuug en een taper lopen kloten en opeens schiet ik door tot de rubbere stiekjes en toen paste ie ^^
    Je stretcht wel héél snel he. Terwijl je gisteren nog postte het een tijdje met rust te laten. Zou je dat niet alsnog een tijdje doen? Twee weken geleden zat je nog op 4mm. Vind je het gek dat het gaat bloeden?
    En @debsterr: je bent 19, for crying out loud. Wat heb jij nog naar je ouders te luisteren aangaande piercings? .
    KuikenGuppy
    pi_50526006
    Hehehe ik ben te impulsief. Een vriend zat zo enthousiast te vertellen dat ie ze 8mm erin had dat ik iets van godverdomme ik probeer het nog een keer! En toen lukte het

    In ieder geval, heb vandaag wel besloten niet meer verder te gaan dan dit, en het nu echt helemaal met rust te laten.. Ik weet in ieder geval nu, (voor als ik me andere oor ooit ga stretchen) dat als een plug er net in zit je hem er de 1e twee dagen niet uit moet halen om het schoon te maken, want het was best stroef en denk dat het daardoor ging bloeden.

    En ehh ik vind je een beetje heftig reageren eerlijk gezegt Burdie, ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom Debsterr naar d'r ouders luisterd. Me broer is 23 en wil nog een gouden ringetje in z'n oor maar me moeder verbied het. Lelijk, lelijk, kampvolk, sjonnies, lelijk en lelijk hoorde ik d'r schreeuwen toen ie er over vertelde
    Als je ouders echt heel moeilijk zijn, of wanneer je hun wensen gewoon respecteerd, dan doe je het niet
      zaterdag 16 juni 2007 @ 20:26:04 #227
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_50528125
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 16:48 schreef Burdie het volgende:

    [..]

    Je stretcht wel héél snel he. Terwijl je gisteren nog postte het een tijdje met rust te laten. Zou je dat niet alsnog een tijdje doen? Twee weken geleden zat je nog op 4mm. Vind je het gek dat het gaat bloeden?
    En @debsterr: je bent 19, for crying out loud. Wat heb jij nog naar je ouders te luisteren aangaande piercings? .
    Ja, ik ben 19, maar heb nog altijd respect voor m'n ouders, aangezien zij mij onderdak bieden (kosteloos, terwijl ik toch genoeg verdien om kostgeld te kunnen betalen).
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zaterdag 16 juni 2007 @ 20:41:28 #228
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_50528517
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 19:14 schreef Empathologica het volgende:

    En ehh ik vind je een beetje heftig reageren eerlijk gezegt Burdie, ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom Debsterr naar d'r ouders luisterd. Me broer is 23 en wil nog een gouden ringetje in z'n oor maar me moeder verbied het. Lelijk, lelijk, kampvolk, sjonnies, lelijk en lelijk hoorde ik d'r schreeuwen toen ie er over vertelde
    Als je ouders echt heel moeilijk zijn, of wanneer je hun wensen gewoon respecteerd, dan doe je het niet
    Da's ook leuk dan, mag hij dan de rest van zijn leven niet doen wat hij zelf wilt? Ik begrijp dat als je 16 bent en het mag niet van je ouders, dat je je daar gewoon aan houdt maar als je volwassen bent is het toch wel een ander verhaal.
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_50528814
    Ik moet 2x per dag m'n tongpiercing aandraaien omdat 'ie steeds losschiet. Ik heb het bovenste bolletje al eens doorgeslikt in m'n slaap en het steentje is er ook al eens uitgevallen. 't Is geen drama, maar handig is anders. Maar ik ben er nog steeds superblij mee.
      zaterdag 16 juni 2007 @ 21:00:22 #230
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50529096
    is het staafje niet gewoon te kort bloodylotte? ik heb namelijk nergens last van, mijn bolletjes zitten prima.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      zaterdag 16 juni 2007 @ 21:16:40 #231
    50623 Matty___
    Konichiwa Bitches
    pi_50529527
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 20:52 schreef BloodyLotte het volgende:
    Ik moet 2x per dag m'n tongpiercing aandraaien omdat 'ie steeds losschiet. Ik heb het bovenste bolletje al eens doorgeslikt in m'n slaap en het steentje is er ook al eens uitgevallen. 't Is geen drama, maar handig is anders. Maar ik ben er nog steeds superblij mee.
    heb je al een plastikbolletje probeerd? die kun je strakker aandraaien dan de van staal en is beter voor je tanden.
    Deze muziek smaakt naar bier :)
    Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 16 juni 2007 @ 21:35:16 #232
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_50530099
    Ik krijg alweer de kriebels voor een nieuwe piercing !
    Of dit door gaat ligt helaas natuurlijk bij mijn moeder
    Ook heb ik nog geen idee waar !
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_50530345
    Ja ik hou het maar rustig met mn linkeroorlel.. laat die nog maar even genezen op 6mm

    Ook zo stom dat je van 6 gelijk naar 8 gaat..
    En ook helemaal geen sierraden van 7mm te vinden zijn.
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_50531746
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 20:41 schreef Scandalous het volgende:

    [..]

    Da's ook leuk dan, mag hij dan de rest van zijn leven niet doen wat hij zelf wilt? Ik begrijp dat als je 16 bent en het mag niet van je ouders, dat je je daar gewoon aan houdt maar als je volwassen bent is het toch wel een ander verhaal.
    Zolang we onder mijn ouders dak wonen hebben we ons aan hun regels te houden.
    Moet ie maar het huis uit gaan, kan ie doen wat ie wil.
    En het is inderdaad stom dat 7mm sieraden amper te vinden zijn, moet je dus of 6 of 8mm hehe.
    pi_50532773
    Zolang ik thuis woon moet ik in principe ook naar m'n ouders luisteren wat dat betreft, maar ze weten dat ze me niet tegen kunnen houden als ik het erg graag wil. Maar als ik het er over heb dan zegt m'n moeder dat ze het niet mooi vindt, en daar hou ik dan stiekem ook toch wel rekening mee.
    Tap tap tap
    pi_50533008
    Ghehe ons mam zou gewoon letterlijk me piercing eruit rukken als ze er van af wist..
    En om ff gezeik van mensen te voorkomen van "blabla respect voor ouders zelf doe je het ook niet" ik respecteer me ouders wel degelijk, alleen zolang ze het niet zien hebben ze er toch ook geen last van?
    In ieder geval, wat CherryLips zegt, rekening houden is ook belangrijk.
      zondag 17 juni 2007 @ 14:03:16 #237
    166742 falloutboy
    Famous, Not Just a Fall Out
    pi_50544280
    Even een vraagje van mijn kant::
    Hoe weet ik zeker dat mijn tepelpiercing genezen is? Hij doet helemaal geen pijn meer, maar ik durf m er niet uit te halen omdt ik bang ben dat ik mijn mooie staafje er niet meer in krijg.
    Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
    pi_50546164
    Hoelang heb je hem nu? Want voordat het echt genezen is ben je toch ruim 15 weken verder. Ik heb de mijne 3 weken en doet ook geen pijn meer, maar toch issie niet genezen
    En anders kun je het beste naar je piercer gaan, die kan je daar wel mee helpen, ook met het staafje etc
      zondag 17 juni 2007 @ 15:36:12 #239
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_50547004
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 20:26 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Ja, ik ben 19, maar heb nog altijd respect voor m'n ouders, aangezien zij mij onderdak bieden (kosteloos, terwijl ik toch genoeg verdien om kostgeld te kunnen betalen).
    Je eigen keuzes maken, ookal zijn die anders dan de keuzes die je ouders gemaakt zouden hebben, is niet een teken van disrespect maar een teken van volwassenheid.

    Mijn reactie was misschien wat ongenuanceerd geformuleerd (ik was chagerijnig toen ik 'm typte), maar ik blijf erbij dat als je 18+ bent, jezelf de enige bent die nog iets definitiefs te zeggen hebt over je eigen lichaam. .
    KuikenGuppy
      zondag 17 juni 2007 @ 16:41:12 #240
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_50548578
    natuurlijk mag je het zelf weten, ouders die roepen dat het niet mag moeten misschien nog eens nadenken over wat ze nu eigenlijk te zeggen hebben

    maar als je weet dat ze het vreselijk vinden kun je ook nog wel even wachten tot je de deur uit bent

    heb ik iig wel gedaan, ook bij mn tatt's
    an urge to help mankind overcomes me
      zondag 17 juni 2007 @ 17:13:52 #241
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_50549381
    Ik heb een vraag over lippiercings en het dicht groeien van het gaatje.

    Ik wil eigenlijk een lippiercing maar over een paar jaar (of al eerder) ga ik misschien voor een paar maanden naar Zuidafrika op een project werken met oa straat kinderen. Op dat project mag je geen piercings dragen. Ik zal hem dus uit moeten doen.

    Is het te doen om een lippiercing overdag uit de doen en alleen 's nachts de dragen of groeit het gaatje snel dicht? Als ik het gaatje eventueel in die maanden dicht laat groeien kan ik hem dan als ik weer terug ben op dezelfde plek opnieuw laten zetten?

    Ik wil overigens een ringetje een beetje aan de zijkant, zoiets maar dan goud:
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_50549747
    Volgens mij groeit het vrij snel dicht. Een vriendin van me doet haar labret eruit als ze gaat werken en na 5 uur moet ze zeg maar een velletje kapot duwen om hem erin te kunnen doen.
    Denk dat je beter kan wachten tot na het project en hem dan laat zetten. Of misschien mag je een retainer wel in?
      zondag 17 juni 2007 @ 17:52:50 #243
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_50550266
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 17:29 schreef Empathologica het volgende:
    Volgens mij groeit het vrij snel dicht. Een vriendin van me doet haar labret eruit als ze gaat werken en na 5 uur moet ze zeg maar een velletje kapot duwen om hem erin te kunnen doen.
    Denk dat je beter kan wachten tot na het project en hem dan laat zetten. Of misschien mag je een retainer wel in?
    Ik weet nog niet zeker of ik naar dat project ga en misschien duurt het nog wel een paar jaar. Je mag er echt helemaal niets in (behalve oorbellen in je lelletjes).

    Eigenlijk wil ik al een paar jaar een lippiercing maar ik stel het telkens uit omdat ik telkens denk, misschien ga ik wel ergens werken waar het niet kan ofzo. Maar met mijn huidige baan/beroep kan het prima. Eigenlijk heb ik dus geen zin om nog een paar jaar te wachten. Maar als ik hem laat dicht groeien wil ik hem er na eigenlijk wel weer op dezelfde plek terug maar ik weet niet of dat kan.

    Wat ik me ook afvraag, blijft je het litteken van de lippiercing goed zien? Ik heb een wenkbrauwpiercing gehad maar die is er helaas 2 jaar geleden na 7 jaar uitgegroeit en daar heb ik dit aan over gehouden:



    Op zich vind ik het zo nog niet heel storend maar als ik straks mijn hele gezicht vol littekens heb zitten lijkt me dat ook niet zo mooi.
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_50552071
    Littekens van goed verzorgde piercings zullen stukken kleiner en netter zijn dan van uitgegroeide piercings hoor. Zo groot als in je wenkbrauw zou hij niet moeten worden
      zondag 17 juni 2007 @ 19:13:39 #245
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_50552195
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 15:36 schreef Burdie het volgende:

    [..]

    Je eigen keuzes maken, ookal zijn die anders dan de keuzes die je ouders gemaakt zouden hebben, is niet een teken van disrespect maar een teken van volwassenheid.

    Mijn reactie was misschien wat ongenuanceerd geformuleerd (ik was chagerijnig toen ik 'm typte), maar ik blijf erbij dat als je 18+ bent, jezelf de enige bent die nog iets definitiefs te zeggen hebt over je eigen lichaam. .
    Klopt ook wel, maar ik ben niet de enige die nog iets definitiefs te zeggen heeft over het dak waar ik nu onder leef .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 17 juni 2007 @ 19:22:34 #246
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_50552433
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 19:13 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Klopt ook wel, maar ik ben niet de enige die nog iets definitiefs te zeggen heeft over het dak waar ik nu onder leef .
    Pfff, je hoeft niet zo onaardig te reageren hoor.
    Ik zeg alleen dat mensen boven de 18 niet per sé meer hun ouders hoeven te gehoorzamen. En als jij daar toevallig wél voor kiest, moet je niet miepen met je HET MAG NIET VAN MIJN OUDERS, STOM! omgdewereldvergaat .
    KuikenGuppy
    pi_50552595
    Ze reageert nog vrij normaal hoor imo. Natuurlijk heb je iets van "nouhouuu het mag niet " als je ouders zeggen dat het niet mag, maar daar leer je wel mee leven.
    De meeste mensen die nog bij hun ouders wonen houden zich gewoon aan de regels die daar gelden. Vind ik niet meer dan logisch. Als jij toevallig zo'n type bent die zich zo veel mogelijk tegen zijn/haar ouders afzet is dat jouw keuze

    In ieder geval, @ maok, ik zou die piercing gewoon laten zetten als je hem zo graag wilt volgens mij is het litteken als je hem eruit haalt gewoon minimaal als ie nooit ontstoken is etc, plus als je hem iets hoger zet, zie je er minder van als het ooit dichtgroeit. (dat lijkt mij tenminste, of het zo is, geen idee?) Uitgroeien geeft altijd lelijke littekens en dat is wel jammer, maar niks aan te doen, of er eerder uithalen
      zondag 17 juni 2007 @ 19:36:35 #248
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_50552891
    Ik vind met -smilies reageren op een normale suggestie anders niet echt aardig.
    Maardaargaatdittopicverdernietover.
    KuikenGuppy
      zondag 17 juni 2007 @ 20:14:01 #249
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_50554116
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 19:36 schreef Burdie het volgende:
    Ik vind met [afbeelding]-smilies reageren op een normale suggestie anders niet echt aardig.
    Maardaargaatdittopicverdernietover.
    En ik vind met smilies reageren terwijl de post minder vrolijk klinkt hypocriet overkomen.. lekker belangrijk wat voor posticon er gebruikt wordt, het gaat toch om de tekst die er staat .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_50555379
    Kom op jongens even kappen
      zondag 17 juni 2007 @ 22:04:56 #251
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_50558216
    Laat ik het over een andere boeg gooien dan.. iemand die ijzersterke argumenten heeft waar m'n ouders niet omheen kunnen, zodat ik zo een mooie vertical labret kan laten zetten en mag stretchen ?

    Iemand hier trouwens die z'n navelpiercing eruit gehaald heeft en waar die wel helemaal bij dichtgegroeid is? Ik houd nog steeds een putje over .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 17 juni 2007 @ 22:08:33 #252
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_50558362
    Ik heb twee hele schattige puntjes als aandenken aan mijn navelpiercing. Maar ze zijn nu een stuk kleiner dan een paar weken geleden en ik heb goede moed dat het helemaal wegtrekt tzt. Hoe lang heb je 'm er al uit, debsterr?

    En, kan je niet gewoon met je ouders praten, hun uitleggen dat je intussen wel oud en wijs genoeg bent om te beslissen wat je zelf mooi vindt, en zeggen dat je begrijpt dat zij het niet zouden doen, maar dat je toch zelf die keuze wilt maken? Of schoppen ze je dan het huis uit? .
    KuikenGuppy
    pi_50558459
    maar Burdie jouw navelpiercing is nooitvolledig genezen geweest toch? denk dat dat wel anders is
      zondag 17 juni 2007 @ 22:13:05 #254
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_50558534
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
    Ik heb twee hele schattige puntjes als aandenken aan mijn navelpiercing. Maar ze zijn nu een stuk kleiner dan een paar weken geleden en ik heb goede moed dat het helemaal wegtrekt tzt. Hoe lang heb je 'm er al uit, debsterr?

    En, kan je niet gewoon met je ouders praten, hun uitleggen dat je intussen wel oud en wijs genoeg bent om te beslissen wat je zelf mooi vindt, en zeggen dat je begrijpt dat zij het niet zouden doen, maar dat je toch zelf die keuze wilt maken? Of schoppen ze je dan het huis uit? .
    Uhm, 2 jaar ofzo ? Maar denkt dat het komt omdat die huid altijd op spanning staat zeg maar, dus zal je 'm nooit helemaal dichtkrijgen denk ik .

    Ik kan praten wat ik wel, maar zij roepen dat 't zelfverminking is. En dat terwijl "onzichtbare" tats en piercings geen probleem zijn (dus waar kleding over heen kan). Snap wel dat ze niet willen dat ik m'n oren tot 1,5 cm ofzo ga stretchen, maar ik wil ook maar 4/6 mm .
    En m'n vader heeft dan dus inderdaad de neiging om me 't huis uit te schoppen, de sukkel . (Verder is 'ie lief hoor )
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 17 juni 2007 @ 22:13:47 #255
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_50558575
    Nee dat is waar .

    Kan het trouwens zijn dat een neuspiercing enorm snel weer dicht groeit? Ik doe 'm tegenwoordig meestal uit als ik ga douchen, en vergeet hem dan soms nog wel eens een middagje weer terug te doen, maar 's avonds doet het inzetten dan altijd weer gevoelig, alsof het gaatje iets nauwer is geworden. Terwijl ik 'm normaal echt zonder problemen uit en in kan doen, of kan verwisselen voor een ander knopje.
    KuikenGuppy
    pi_50558775
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Uhm, 2 jaar ofzo ? Maar denkt dat het komt omdat die huid altijd op spanning staat zeg maar, dus zal je 'm nooit helemaal dichtkrijgen denk ik .

    Ik kan praten wat ik wel, maar zij roepen dat 't zelfverminking is. En dat terwijl "onzichtbare" tats en piercings geen probleem zijn (dus waar kleding over heen kan). Snap wel dat ze niet willen dat ik m'n oren tot 1,5 cm ofzo ga stretchen, maar ik wil ook maar 4/6 mm .
    En m'n vader heeft dan dus inderdaad de neiging om me 't huis uit te schoppen, de sukkel . (Verder is 'ie lief hoor )
    Mja dat over het huis uit schoppen blijft bij woorden maar ik kan me heel goed voorstelen dta je desondanks geen zin in gezeur hebt en het niet doet ik heb mn labret laten zetten toen ik t huis uit was hoewel mn ouders het niet mooi vinden is het wel mijn lichaam en moet ik t zelf weten, ben oud en wijs genoeg (dta vonden ze ook wel toen ik hier nog woonde)
    pi_50558808
    Ze zeggen allemaal dat ze je het huis uit gooien.
    In praktijk is dat niet zo En wennen ze aan het idee van piercings. Althans bij mij.

    Ik mocht het ook niet en heb nu 2 tunnels in mn oren (links 6mm rechts 8mm)
    2 wenkbrauwpiercings, en een labret met een mooie kegel erop
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
      zondag 17 juni 2007 @ 22:20:30 #258
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_50558876
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef Hansch het volgende:
    Ze zeggen allemaal dat ze je het huis uit gooien.
    In praktijk is dat niet zo En wennen ze aan het idee van piercings. Althans bij mij.

    Ik mocht het ook niet en heb nu 2 tunnels in mn oren (links 6mm rechts 8mm)
    2 wenkbrauwpiercings, en een labret met een mooie kegel erop
    Ze zullen me inderdaad heus niet echt het huis uitgooien, maar heb ook geen zin om hele familiedrama's te ontwikkelen door het gewoon te doen. Dus begin ik er af en toe weer over, en hoopd at ze vanzelf toegeven .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 17 juni 2007 @ 22:27:56 #259
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_50559278
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 22:20 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Ze zullen me inderdaad heus niet echt het huis uitgooien, maar heb ook geen zin om hele familiedrama's te ontwikkelen door het gewoon te doen. Dus begin ik er af en toe weer over, en hoopd at ze vanzelf toegeven .
    Okee, laatste keer dat ik hier over door ga. Misschien komt het omdat ik zelf al 8 jaar niet meer bij m'n ouders woon, maar een simpel 'pap, mam, ik ben oud en wijs genoeg om zelf te bedenken wat ik met mijn lichaam doe' lijkt me volwassener en eenvoudiger dan er steeds over blijven zeuren .

    Iemand antwoord op mijn neuspiercingvraag? .
    KuikenGuppy
      zondag 17 juni 2007 @ 22:29:50 #260
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_50559384
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 22:27 schreef Burdie het volgende:

    [..]

    Okee, laatste keer dat ik hier over door ga. Misschien komt het omdat ik zelf al 8 jaar niet meer bij m'n ouders woon, maar een simpel 'pap, mam, ik ben oud en wijs genoeg om zelf te bedenken wat ik met mijn lichaam doe' lijkt me volwassener en eenvoudiger dan er steeds over blijven zeuren .

    Iemand antwoord op mijn neuspiercingvraag? .
    Ja, alleen als je ouders dan dus reageren met: "Ons huis, onze regels". Dan kan ik het wel doen maar dan hebben we dus weken lang bonje in huis. En nu houden we er samen over op .

    En bij je neus.. veel slijmvliezen zeg maar enzo aan de binnenkant, wondjes in je mond genezen ook heel snel, dus denk je neus ook wel een stuk sneller .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 17 juni 2007 @ 22:38:50 #261
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_50559859
    Ik ben blij dat er bij thuis niet zo moeilijk over gedaan werd. Ik was 16 (toen wenkbrauwpiercings nog niet zo algemeen waren als nu) en ik ging aan mijn ouders vragen of ik een wenkbrauw piercing mocht

    Ik tegen vader: Mag ik een wenkbrauw piercing?
    Vader tegen moeder: Mag ze een wenkbrauw piercing?
    Moeder tegen mij: Ja hoor

    Ik had verwacht dat ik nog wel wat strijd moest leveren maar dat viel mee. Ik had me al helemaal voorbereid met 'het is toch net zoiets als gaatjes in je oren' enzo. Ik heb die gaatjes namelijk voor mijn verjaardag gekregen van mijn ouders toen ik 4 was.
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_50567338
    Ghehee da's zwaar relaxt ja!
    Mijn moeder is er ook zwaar optegen, spap is meer zo van "ahh het zal wel" dus toen ik me 4mm gat liet zien was ze niet blij maar had iets van "en je blijft hierbij!" ondertussen had ik allang me 6mm tunnel en taper thuis liggen dusja.. Zonde om niet te gebruiken toch
    In ieder geval, tot de 3mm vind ik het niet echt opvallen, en groeit het echt heel gemakkelijk dicht, ik zou in Debsterr's geval iets hebben van, ik stretch tot daar, laat het zitten kijk hoe ze reageren, zijn ze erop tegen, dicht laten groeien en mooi klein gaatje showen zo van "kijk mama/papa het groeit terug!"
    pi_50567600
    Ik heb bij mijn ouders ook héél lang moeten zeuren tot ik gewone oorgaatjes mocht. Uiteindelijk heb ik ze ook zo ver gekregen dat ik tweede gaatjes mocht, maar dat was dan ook de max. Zodra ik het huis uit was heb ik dus ook derde gaatjes laten zetten
    Maarja, nu heb ik het probleem dat ik van mijn vriend er niks meer bij mag, ook geen tattoo's, anders dumpt ie me, zo lelijk vindt ie het. Hij wil daar gewoon niet naar hoeven kijken. Wel balen, want ik zit nog steeds zelf wél te denken aan een piercing in mijn oor en een kleine tattoo...

    Hoelang duurt het zetten van een piercing eigenlijk? Is het qua pijnlijk moment net zo snel gepiept als het klassieke gaatjesschietpistool van de juwelier?
    I had a signature once. It was awful.
    pi_50567859
    Nou, het duurt wel iets langer.. Eerst ff buurten, gaan zitten, spullen pakken, schoon maken, plek markeren, kijken of het goed is etc etc, en dan de klem erop. De naald erdoorheen gaat echt snel, en binnen 5 minuten zat m'n ringetje in me tepel. Alleen tsja, me piercer was gezellig dus al bij al heb ik er toch een uur gezeten
    pi_50567876
    Oehh, ik las je vraag verkeerd.. Geen koffie gehad
    Maar het pijnlijke moment is zo voorbij, dat is echt een hele felle pijn en dan ebt het weer weg..
      maandag 18 juni 2007 @ 09:22:17 #266
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_50568028
    veel korter nog!
    voor je ook maar auw kan denken is het alweer over, daarna blijf het een poosje wat gevoelig

    @ debbster: zoals iemand anders ook al zij: als je wilt bewijzen dat je volwassen en zelfstandig bent is het misschien niet handig om te blijven zeuren. een keer vragen is zat, het antwoord is duidelijk. dan is het jouw keus om ernaar te handelen of niet, maar blijven zeuren is neit echt een blijk van volwassenheid

    verder roept mijn vader nogsteeds als ik koppijn heb 'moet je maar wat van dat ijzer uit je hoofd halen' maar dat is meer een grapje geworden
    hij vindt het niet mooi, maarja mn kleding vindt ie ook niet mooi, niet mijn probleem
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_50568972
    Ik heb die twee gaatjes in m'n oorschelp gewoon laten zetten zonder iets te vragen . M'n vader kon het niet zo schelen, m'n moeder schrok een beetje maar vond het op zich wel leuk, iedereen vond het wel wat hebben eigenlijk, zelfs m'n oma. heb toen nog drie 'gewone' gaatjes erbij laten zetten in m'n oorlellen en toen vond m'n moeder het teveel worden en niet mooi meer. Nu, een paar jaar later, vind ik een oor vol ijzer ook niet mooi meer eigenlijk, maar ik vind het zonde om ze dicht te laten groeien dus ik wissel gewoon af, heb hooguit vier van de zeven gaatjes tegelijkertijd gevuld.
    Tap tap tap
    pi_50590139
    Ik wil misschien morgen met een vriendin een ringetje bovenin m'n oor nemen. Ik heb wel veel gelezen over dat het nogal slecht is om het te laten schieten, maar ik heb ook iets gelezen over een ander systeem, Inverness ofzo. Is dat wel 'goed' om te gebruiken? Hoe groot is de kans dat het toch gaat ontsteken of dat ik een bloemkooloor krijg?
      dinsdag 19 juni 2007 @ 10:42:13 #269
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50606385
    gewoon laten piercen, niet laten schieten.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      dinsdag 19 juni 2007 @ 15:59:12 #270
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50617763
    quote:
    Piercingleed
    Wat kan er gebeuren als je een piercing laat zetten door een slechte piercer. Hoe herken je een goede piercing shop. Jalal zoekt het uit en spreekt met een jongen waarbij het piercen een aantal keren fout is gegaan.
    vanavond bij kassa 3
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_50620537
    Hoe meet je eigenlijk de dikte en lengte van het staafje en de balletjes? Ik ben het vergeten te vragen aan mijn piercer.
    pi_50620852
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef Sabsie het volgende:
    Hoe meet je eigenlijk de dikte en lengte van het staafje en de balletjes? Ik ben het vergeten te vragen aan mijn piercer.
    Als je nou het opgelet bij wiskunde dan had je nog wat gehad aan die formules om vanaf de omtrek de straal en de diameter uit te rekenen
    I had a signature once. It was awful.
    pi_50628454
    Ik wil iets nieuws. Maar ik weet niet wat.
    pi_50636485
    Ik wil een neuspiercing. Maar het mag niet! Achja, ben bijna 18 en in augustus woon ik op mezelf in A'dam. Nog eventjes wachten..
    Heb wel al 2x helix en 8 gewone gaatjes in mijn oren.
      woensdag 20 juni 2007 @ 00:07:52 #275
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_50636694
    Neuspiercing is leuk ik ben er nog altijd enorm blij mee!
    KuikenGuppy
    pi_50636803
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    vanavond bij kassa 3
    Vond het een erg kort stukje. Sharon van Dare 2 Wear is cool!
      woensdag 20 juni 2007 @ 06:39:45 #277
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50640697
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef Dudette1985 het volgende:

    [..]

    Vond het een erg kort stukje. Sharon van Dare 2 Wear is cool!
    was idd bijzonder kort, jammer.
    ze gingen verder ook niet in op wát er dan precies allemaal mis kon gaan, een gedeelte ligt bij jezelf, en je weet gewoon van te voren dat surface piercings het niet altijd lang zullen houden.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_50641634
    Ik wil mn ringetje weer terug in mn neus. Heb em dr een tijdje terug uitgehaald omdat 't nogal ging onsteken en ik er ff genoeg van had, dom dus want het was de volgende dag natuurlijk gelijk weer dicht

    Zijn er trouwens mensen hier die hun tongriem hebben laten doorknippen om een tongpiercing te kunnen nemen? Ik kan 't nu ook wel laten doen maar dan zit ie veel te ver naar voren, niet mooi dus
    pi_50641675
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef Dudette1985 het volgende:

    [..]

    Vond het een erg kort stukje. Sharon van Dare 2 Wear is cool!
    Idd die heeft mij ook gepierced
      woensdag 20 juni 2007 @ 11:49:49 #280
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_50647401
    Heb het ook gezien, leuk dat Sharon steeds op tv mag uitleggen hoe het hoort
    en ik ben er meteen weer aan herinnerd dat ik m'n oorlellen nog steeds een beetje meer wil laten oprekken
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      woensdag 20 juni 2007 @ 16:10:05 #281
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_50656915
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 20:56 schreef BloodyLotte het volgende:
    Ik wil iets nieuws. Maar ik weet niet wat.
    ja dat heb ik ook regelmatig. ben nu bezig te strechen maar daarna moet ik ook echt ophouden, met piercings dan want er komt ooit nog een tat. ben alleen bang dat dat ook zo verslavend gaat werken
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
      woensdag 20 juni 2007 @ 16:21:52 #282
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_50657238
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef Dudette1985 het volgende:

    [..]

    Vond het een erg kort stukje. Sharon van Dare 2 Wear is cool!
    Is Sharon op tv geweest? Verdorie dat heb ik weer gemist, is dat nog te zien op uitzending gemist ofzo? Wil dat wel graag zien. Ik laat al mijn piercings zetten bij Dare to Wear, prima shop

    Edit: Hier is de link klik hier
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:10 schreef -Mellow- het volgende:

    [..]

    ja dat heb ik ook regelmatig. ben nu bezig te strechen maar daarna moet ik ook echt ophouden, met piercings dan want er komt ooit nog een tat. ben alleen bang dat dat ook zo verslavend gaat werken
    Daarom durf ik ook niet met tattoo´s te beginnen haha. Maar ik wil eerst eigenlijk heeel graag een Micro Dermal

    [ Bericht 23% gewijzigd door Mylene op 20-06-2007 18:29:27 (linkje aangepast) ]
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      woensdag 20 juni 2007 @ 18:04:16 #283
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_50660278
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:21 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Is Sharon op tv geweest? Verdorie dat heb ik weer gemist, is dat nog te zien op uitzending gemist ofzo? Wil dat wel graag zien. Ik laat al mijn piercings zetten bij Dare to Wear, prima shop

    Edit: Hier is de link klik hier
    [..]

    Daarom durf ik ook niet met tattoo´s te beginnen haha. Maar ik wil eerst eigenlijk heeel graag een Micro Dermal
    micro dermal? wasda?

    [ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 20-06-2007 18:29:45 ]
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
    pi_50660392
    Een soort implantaatje
    BME wiki over MD

    Wil er zelf ook 1, aangezien ik niet zo van surface piercings houd..
      woensdag 20 juni 2007 @ 18:09:08 #285
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_50660426
    met een vormpje dr in ofzo?
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
    pi_50660459
    Hhehe ik editte net me post
    Nee geen vormpje, is een soort plaatje, wat je onder je huid schuift, met een pinnetje, en daarop kan je iets draaien. Wat jij bedoelt is gewoon een Subdermal Implant
      woensdag 20 juni 2007 @ 18:13:03 #287
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_50660534
    ziet r wel mooi uit.
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
      woensdag 20 juni 2007 @ 18:15:05 #288
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_50660588
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:21 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Is Sharon op tv geweest? Verdorie dat heb ik weer gemist, is dat nog te zien op uitzending gemist ofzo? Wil dat wel graag zien. Ik laat al mijn piercings zetten bij Dare to Wear, prima shop

    Edit: Hier is de link klik hier
    [..]

    Daarom durf ik ook niet met tattoo´s te beginnen haha. Maar ik wil eerst eigenlijk heeel graag een Micro Dermal
    ik had dat trouwens ook gezien gister en die sharon van dare to wear die had volgens mij ooit piercings door dr wangen gehad. t leek namelijk net of ze kuiltjes in der wangen had maar dan wat onnatuurlijker zeg maar. zag er apart uit

    [ Bericht 6% gewijzigd door Mylene op 20-06-2007 18:30:12 ]
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
    pi_50660638
    Ziet er inderdaad apart uit ja, vind het persoonlijk niet zo mooi, maar ieder zo z'n smaak
      woensdag 20 juni 2007 @ 18:18:01 #290
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_50660670
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 18:17 schreef Empathologica het volgende:
    Ziet er inderdaad apart uit ja, vind het persoonlijk niet zo mooi, maar ieder zo z'n smaak
    ik vraag me af of dat nou dr doel was die kuiltjes
    maar sowieso piercings in wangen vind ik maar niks
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
    pi_50660707
    Hahah ik zou zeggen, mail d'r en vraag het
    Kan me niet voorstellen dat het alleen maar daarvoor is, want je houd er toch een littekentje aan over.
      donderdag 21 juni 2007 @ 09:43:49 #292
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_50682444
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 18:15 schreef -Mellow- het volgende:

    [..]

    ik had dat trouwens ook gezien gister en die sharon van dare to wear die had volgens mij ooit piercings door dr wangen gehad. t leek namelijk net of ze kuiltjes in der wangen had maar dan wat onnatuurlijker zeg maar. zag er apart uit
    Klopt, ze heeft cheeckpiercings gehad
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      donderdag 21 juni 2007 @ 15:01:43 #293
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_50692812
    ik was een paar maanden geleden in eindhoven om te vragen of ze deze piercing zetten:

    zegt die vent eerst: wat is dat?
    en daarna: euh ja die wil ik best zetten hoor
    dus ik vroeg of hij dat al eerder had gedaan maar dat had hij niet
    dus was ik maar weer weggegaan
    dus nu ff zoeken naar een ander piercingshop die er wel ervaring mee heeft
      donderdag 21 juni 2007 @ 15:02:50 #294
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_50692851
    Sharon heeft idd cheekpiercings gehad, vind die kuiltjes niet al te mooi

    [ Bericht 5% gewijzigd door saaw op 21-06-2007 15:42:25 ]
    an urge to help mankind overcomes me
      donderdag 21 juni 2007 @ 15:03:23 #295
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_50692873
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 15:01 schreef -Rebelle het volgende:
    ik was een paar maanden geleden in eindhoven om te vragen of ze deze piercing zetten:
    [afbeelding]
    zegt die vent eerst: wat is dat?
    en daarna: euh ja die wil ik best zetten hoor
    dus ik vroeg of hij dat al eerder had gedaan maar dat had hij niet
    dus was ik maar weer weggegaan
    dus nu ff zoeken naar een ander piercingshop die er wel ervaring mee heeft
    Verstandig
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_50694346
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 15:01 schreef -Rebelle het volgende:
    ik was een paar maanden geleden in eindhoven om te vragen of ze deze piercing zetten:
    [afbeelding]
    zegt die vent eerst: wat is dat?
    en daarna: euh ja die wil ik best zetten hoor
    dus ik vroeg of hij dat al eerder had gedaan maar dat had hij niet
    dus was ik maar weer weggegaan
    dus nu ff zoeken naar een ander piercingshop die er wel ervaring mee heeft
    Welke shop in Eindhoven? Desnoods pm me ff, weet ik waar ik voortaan niet meer naar toe hoef
      donderdag 21 juni 2007 @ 15:44:50 #297
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_50694616
    haha magic cheries maar het is verder geen slechte shop ofzo hoor
    Ik heb er mijn tongpeircing ook laten zetten en dat is wel gewoon goed gedaan en ik kreeg er 3 keer een gratis nieuw staafje
    pi_50694754
    Oh da's wel lekker ja, maar als ze een normale surface piercing niet kennen, lijkt me ook niet echt prettig om er dan naar toe te gaan.
      donderdag 21 juni 2007 @ 15:59:07 #299
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_50695100
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 15:44 schreef -Rebelle het volgende:
    haha magic cheries maar het is verder geen slechte shop ofzo hoor
    Ik heb er mijn tongpeircing ook laten zetten en dat is wel gewoon goed gedaan en ik kreeg er 3 keer een gratis nieuw staafje
    Nou een goede shop is het in ieder geval ook niet... Zou ook weg gaan als ik jou was. In welke buurt zoek je een shop?
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      donderdag 21 juni 2007 @ 16:23:20 #300
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_50695845
    hmm ik heb er zelf nog maar 1 negatief verhaal over gehoord
    paar vriendinnen van mij hebben daar ook een piercing laten zetten en dat ging ook goed.
    maar ik zoek een beetje in de omgeving eindhoven want als er dan iets mis is kan ik tenminste meteen terug, maar ik misschien laat ik hem deze zomer ook wel ergens in amsterdam of den bosch zetten
    pi_50697616
    Ik heb nu m`n lipiercing aan de rechterkant, zetten deed geen pijn, maar nu..
    En mn staafje is te kort.. Auww..
    Take a shotgun.
    And blow out your brain.
    You're not using it anyway.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')