abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2992300
Het is niet zo'n bekende sport, maar zeker de moeite waard. Laatst ging ik met mijn vader een potje dammen. Ik verveelde me en me vader zei tegen me kom laten we een potje gaan dammen. Nou wat een wereldspel is dat zeg! Ik heb me kostelijk geamuseerd. Ik vind het een super fascinerend spel terwijl het eigenlijk niets voorstelt. Het leukste aspect van dammen vind ik dat je een dubbele dam krijgt wanneer je de overkant van de vijand hebt bereikt en grotere afstanden kunt overleggen. Al heb je die dubbele dammen in je bezit heb je dus een grotere kans om te winnen. Dus wie is het eerst aan de overkant!

Vind jij dit ook zo fascinerend? Misschien kunnen we dan eens samen dammen!

woensdag 30 januari 2002 @ 21:59:08 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2992327
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 21:57 schreef Chayenn het volgende:
Misschien kunnen we dan eens samen dammen!
Dit vind ik echt zo'n contactadvertentiezin

"Hou jij ook van hobbies? Schrijf me!"

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2992345
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 21:59 schreef Marble het volgende:

[..]

Dit vind ik echt zo'n contactadvertentiezin

"Hou jij ook van hobbies? Schrijf me!"

Nee dit is geen waardeloze poging op zoek naar nieuwe vrienden maar mijn vaders damstijl ken ik onderhand nou wel dus ik ben op zoek naar nieuwe mensen!!!

Jij misschien?

pi_2992356
mmmmm, bij dammen denk ik meestal aan iets anders.... en als je dan zegt dat je ging dammen met je pa...... dan..... ach ja, laat ook maar.... :?
Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
pi_2992373
Je verteld er niet bij welke kleur je het leukst vindt en waarom. Graag wat meer uitleg.
pi_2992378
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:00 schreef AArt het volgende:
mmmmm, bij dammen denk ik meestal aan iets anders.... en als je dan zegt dat je ging dammen met je pa...... dan..... ach ja, laat ook maar.... :?
Zeg kan je tegenwoordig niet eens met je bloedeigen vader een potje dammen?
  woensdag 30 januari 2002 @ 22:04:09 #7
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_2992421
* BotXXX pakt zijn damcostuum en vraagt "Wanneer schikt het?"

Maar dammen is zwaar relaxed.. zeker de eigen versie van dammen. wat groter speel vlak en wat speciale zelf bedachte regels. Biertje er bij en voila gaan met die dam banaan

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
pi_2992430
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:01 schreef plok het volgende:
Je verteld er niet bij welke kleur je het leukst vindt en waarom. Graag wat meer uitleg.

wit begint, zwart wint, overbodige vraag hey!
pi_2992440
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:04 schreef BotXXX het volgende:
* BotXXX pakt zijn damcostuum en vraagt "Wanneer schikt het?"

Maar dammen is zwaar relaxed.. zeker de eigen versie van dammen. wat groter speel vlak en wat speciale zelf bedachte regels. Biertje er bij en voila gaan met die dam banaan

hey leuk laten we dat eens doen
  woensdag 30 januari 2002 @ 22:08:33 #10
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_2992490
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:05 schreef Chayenn het volgende:

[..]

hey leuk laten we dat eens doen

Ok afgesproken..

* BotXXX stapt in zijn blauwe dikke auto en zet koers naar "De Hamburger (BigMac Laan)"

ik be er zo hoor..

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
pi_2992515
ja dammen is leuk

Vond het vooral leuk omdat ik met schaken echt nooit win maar met dammen wel .

pi_2992524
quote:
Ik vind het een super fascinerend spel terwijl het eigenlijk niets voorstelt. Het leukste aspect van dammen vind ik dat je een dubbele dam krijgt wanneer je de overkant van de vijand hebt bereikt en grotere afstanden kunt overleggen.
, , !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Bazyx op 30-01-2002 22:11]

pi_2992534
quote:
Het is niet zo'n bekende sport, maar zeker de moeite waard. Laatst ging ik met mijn vader een potje dammen. Ik verveelde me en me vader zei tegen me kom laten we een potje gaan dammen. Nou wat een wereldspel is dat zeg! Ik heb me kostelijk geamuseerd. Ik vind het een super fascinerend spel terwijl het eigenlijk niets voorstelt. Het leukste aspect van dammen vind ik dat je een dubbele dam krijgt wanneer je de overkant van de vijand hebt bereikt en grotere afstanden kunt overleggen. Al heb je die dubbele dammen in je bezit heb je dus een grotere kans om te winnen. Dus wie is het eerst aan de overkant!

Vind jij dit ook zo fascinerend? Misschien kunnen we dan eens samen dammen!

Ja, dammen is leuk! Maar misschien moet je eens gaan schaken. Dat is echt een perfect spel!! Nog meer mogelijkheden!
  woensdag 30 januari 2002 @ 22:11:39 #14
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_2992546
d4

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  woensdag 30 januari 2002 @ 22:13:05 #15
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_2992576
Dammen was ik ooit bestwel goed in op een jaarlijks damtournooi op school 2x 2de en 1x derde geworden Maar net als met schaken partijen van anderen volgen vind ik saai En spelen komt er ook niet echt van en dat vind ik helemaal niet erg want zou nu toch alles verliezen
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_2992578
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:08 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Ok afgesproken..

* BotXXX stapt in zijn blauwe dikke auto en zet koers naar "De Hamburger (BigMac Laan)"

ik be er zo hoor..

ok bij de milkshake straat de brug over en je bent er zo dan he!
pi_2992592
nee schaken is niet leuk want ik kan niet onthouden wat die pionnetjes allemaal zijn
pi_2992644
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:14 schreef Chayenn het volgende:
nee schaken is niet leuk want ik kan niet onthouden wat die pionnetjes allemaal zijn
Niet zo negatief over jezelf.. je kunt je pc toch ook opstarten en deze site oproepen en hier posten? Nou, en Nederlands schrijven lukt ook nog.... dus schaken kun jij ook. Je moet er alleen even de tijd voor nemen.
pi_2992701
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:16 schreef Afketser het volgende:

[..]

Niet zo negatief over jezelf.. je kunt je pc toch ook opstarten en deze site oproepen en hier posten? Nou, en Nederlands schrijven lukt ook nog.... dus schaken kun jij ook. Je moet er alleen even de tijd voor nemen.

Ik vergat even dat ik niet op onzin zat
natuurlijk weet ik het wel, pionnetje eerste zet mag je die 2 vakjes vooruit schuiven, het paard dat is bijv. 3 naar voren en 1 naar links (uitleggen is niet mijn sterkste punt), de toren die mag verticaal en horizontaal, koningin mag alles , koning niets en de loper diagonaal.

zo

maar dammen is veel leuker

-edit spelfoutjes eruithalen -

pi_2992785
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:20 schreef Chayenn het volgende:

[..]

Ik vergat even dat ik niet op onzin zat
natuurlijk weet ik het wel, pionnetje eerste zet mar je die 2 vakjes vooruit schuiven, het paard dat is bijv. 3 naar voren en 1 naar links (uitleggen is niet mijn sterkste punt), de toren die mag verticaal en horizontaal, koninging mag alles , koning niets en de loper diagonaal.

zo

maar dammes is veel leuker

Nouja, er schuilen nog wel wat foutjes in jou uitleg. Bijvoorbeeld dat een paard maar 2 naar voren mag en 1 naar links of rechts. Ja, of 2 naar achter en 1 naar links of rechts. En de Koninging mag geen paarden sprongen maken.

Maargoed, je hebt denk ik nog nooit geschaakt, anders zou je dat wel leuker vinden.

pi_2992820
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:25 schreef Afketser het volgende:

[..]

Nouja, er schuilen nog wel wat foutjes in jou uitleg. Bijvoorbeeld dat een paard maar 2 naar voren mag en 1 naar links of rechts. Ja, of 2 naar achter en 1 naar links of rechts. En de Koninging mag geen paarden sprongen maken.

Maargoed, je hebt denk ik nog nooit geschaakt, anders zou je dat wel leuker vinden.

nee nee 3! |_|_| Dat is een paarden sprong dus als je goed
......................|_|

kijkt zijn dat 3 naar links bijvoorbeeld en 1 naar onderen

en ja heb wellis geschaakt maar niet mijn sterkste punt

pi_2992908
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:27 schreef Chayenn het volgende:

[..]

nee nee 3! |_|_|_ Dat is een paarden sprong dus als je goed
...............|_|

kijkt zijn dat 3 naar links bijvoorbeeld en 1 naar onderen

en ja heb wellis geschaakt maar niet mijn sterkste punt

Emm.. leer mij schaken kennen.. Ik schaak al 16 jaar en nog steeds moet je met het paard 2 stappen naar voren of achter of opzij doen.. en 1 de andere kant op.

Toch moet je wat meer gaan schaken. Je zult zien dat het veel leuker is.

pi_2992921
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:31 schreef Afketser het volgende:

[..]

Emm.. leer mij schaken kennen.. Ik schaak al 16 jaar en nog steeds moet je met het paard 2 stappen naar voren of achter of opzij doen.. en 1 de andere kant op.

ja maar kijk nu naar mijn plaatje

zo ziet de totale stap er uit ok de plaats waar ie opstaat zit er dan wel bij.....

woensdag 30 januari 2002 @ 22:33:05 #24
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_2992932
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:13 schreef Chayenn het volgende:

[..]

ok bij de milkshake straat de brug over en je bent er zo dan he!

Ohh daar.. ik dacht al dit ken ik niet.. maar was door gereden bij de milkshake en ging al richting Sundea's ..
pi_2992980
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:33 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Ohh daar.. ik dacht al dit ken ik niet.. maar was door gereden bij de milkshake en ging al richting Sundea's ..

oh sul dan zit je te ver!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')