abonnement Unibet Coolblue
pi_48263892
Nou, volgende week heb ik voor het eindexamen beeldende vormgeving een mode-expositie. Het totaalbeeld telt, dus niet alleen het 'kunstobject' zelf, maar ook de presentatie. Daarvoor heb ik iets nodig om mijn gezicht bleek/wit te maken; denk daarbij aan iets als een soort witte foundation. Geen smeerlaag als schmink dus! Weet iemand of zoiets ergens beschikbaar is? We hebben hier in de buurt namelijk geen speciaalzaken voor dat soort dingen. Creatieve ideeën worden zeer op prijs gesteld!

Off topic: Over foundations en gezichtsspul gesproken.. Waar zijn die groene camouflagesticks voor, die ik wel eens zie in de Etos? Voor aliens?
pi_48264183
Eerst een laagje met dagcreme oid aanbrengen en daaroverheen talkpoeder, zodat dat blijft 'plakken'.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_48264424
Dank je! Blijft het ook daadwerkelijk een tijd plakken, of moet je dat steeds bijwerken? Want het zou toch zomaar eens kunnen dat ik twee uur ermee rond moet lopen. Hoe dan ook, wel een slim idee, ja.
pi_48264568
Bij de bijenkorf hebben ze gegarandeerd iets voor je (dat ook niet irriteert en goed blijft zitten)
wel prijzig.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_48264641
Smeer je gezicht gewoon in met bloem, kan je altijd proberen
pi_48264872
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:19 schreef cocopop het volgende:
Dank je! Blijft het ook daadwerkelijk een tijd plakken, of moet je dat steeds bijwerken? Want het zou toch zomaar eens kunnen dat ik twee uur ermee rond moet lopen. Hoe dan ook, wel een slim idee, ja.
Ik heb geen idee, maar dat was het eerste wat in me op kwam, talkpoeder blijft volgens mij wel redelijk zitten, maar als je een presentatie hebt, met lampen (mode-expositie of iets, las ik) kan het misschien gaan vlekken doordat je gaat zweten onder de lampen.

Kan je mss thuis al eens een keertje proberen, wat op je gezicht doen, en dan een half uurtje buiten in de zon gaan zitten of zo, kan je zien of het blijft zitten.

Succes!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_48264947
Die groene stift is om rode vlekken van acne ofzo beter te camoufleren (het werkt alleen niet )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48265116
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:23 schreef Mirage het volgende:
Bij de bijenkorf hebben ze gegarandeerd iets voor je (dat ook niet irriteert en goed blijft zitten)
wel prijzig.
Hm, ik zal eraan denken, if all else fails. Beetje zonde namelijk, te veel geld besteden aan dat ene avondje...
pi_48265189
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:31 schreef Syrena het volgende:
Die groene stift is om rode vlekken van acne ofzo beter te camoufleren (het werkt alleen niet )
Oja, groen is complementair aan rood. Of misschien denk ik te ver door. Geloof best dat het niet werkt, nee..
pi_48266942
* misschien talkpoeder? ik wete niet HOE wit het moet? Of sudocreme opsmeren? Daar wordt je ook al ietsje blekervan..

owww en Tibet Snow! Dat kun je wel in zo'n buitenlands winkeltje kopen. is een soort creme die matteert en wit maakt.

*dat groene spul is tegen wallen. groen neutraliseert.
pi_48266967
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:31 schreef Syrena het volgende:
Die groene stift is om rode vlekken van acne ofzo beter te camoufleren (het werkt alleen niet )
haha omdat het daar ook niet voor is
tis tegen wallen
pi_48267033
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:23 schreef Mirage het volgende:
Bij de bijenkorf hebben ze gegarandeerd iets voor je (dat ook niet irriteert en goed blijft zitten)
wel prijzig.
ja idd! MAC heeft alle kleuren poeder en foundation, dus als je dan de allerlichtste neemt..
gaat je alleen wel 23euro kosten...
pi_48267094
Nou, groen is weldegelijk om rood te neutraliseren.
Het werkt goed bij couperose, eroverheen moet wel weer een foundation.
pi_48267153
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

haha omdat het daar ook niet voor is
tis tegen wallen
Op die van de Hema staat toch echt tegen acne
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48267320
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Op die van de Hema staat toch echt tegen acne
ow

ik dacht anti-cernes dat er op stond

dat betekent dus anti-wallen

maarja kan ook anti acne hoor
al denk ik idd dat het niet helpt
  donderdag 12 april 2007 @ 21:05:09 #16
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48268853
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, groen is weldegelijk om rood te neutraliseren.
Het werkt goed bij couperose, eroverheen moet wel weer een foundation.
Tegenwoordig hebben ze er ook paars voor, de mevrouw bij de Bijenkorf heeft het me netjes uitgelegd maar ben vergeten waarom...
In me Burberry......
pi_48269189
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Chav het volgende:

[..]

Tegenwoordig hebben ze er ook paars voor, de mevrouw bij de Bijenkorf heeft het me netjes uitgelegd maar ben vergeten waarom...
So she was like yer, but no, but yer, but no..
  donderdag 12 april 2007 @ 21:32:42 #18
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48270315
Eeeww my god, i can`t believe you just said that!
In me Burberry......
pi_48273316
Hmm, zijn hier geen gothics of zo? Die zouden het toch moeten weten...
  Vis een optie? donderdag 12 april 2007 @ 22:58:08 #20
70532 loveli
N
pi_48274128
Talkpoeder lijkt me niet gezond voor je gezicht. Een visagiste heeft me ooit verteld dat ze voor allergische mensen maizena als gezichtspoeder gebruikt. Misschien een idee om het in die hoek te zoeken (bloem, bakmeel, etc)?
crap in = crap out
pi_48274723
Maizena wordt volgens mij ook gebruikt bij geirriteerde babybilletjes. Dat zou dus als gezichtspoeder mild genoeg moeten zijn. En het kost maar iets van 70 cent. Worth a shot, zou ik zeggen.
pi_48280523
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef loveli het volgende:
Talkpoeder lijkt me niet gezond voor je gezicht. Een visagiste heeft me ooit verteld dat ze voor allergische mensen maizena als gezichtspoeder gebruikt. Misschien een idee om het in die hoek te zoeken (bloem, bakmeel, etc)?
waarom? talcpoeder gebruik je juist op eczeem etcetera, en bijna alle gezichtspoeders hebben talc als hoofdbestandsdeel
  Vis een optie? vrijdag 13 april 2007 @ 10:24:27 #23
70532 loveli
N
pi_48283987
Talk is een stof die te vergelijken is met asbest. Dat wil je niet inademen.
crap in = crap out
pi_48285230
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:24 schreef loveli het volgende:
Talk is een stof die te vergelijken is met asbest. Dat wil je niet inademen.
hmmm als jij het zegt...
heb daar nog nooit van gehoord
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')