abonnement Unibet Coolblue
pi_48261099
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zjin er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: John Cena


Intercontinental Champion: Umaga


Women's Champion: Melina


World Tag Team Champions: The Hardy Boyz - Jeff en Matt Hardy


Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion: The Undertaker


United States Champion: Chris Benoit


Cruiserweight Champion: Chavo Guerrero


WWE Tag Team Champions: Brian Kendrick & Paul London



Extreme Championsip Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

ECW World Heavyweight Champion: Bobby Lasley


Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu nog 1 uur, maar ze zijn druk bezig met uitbreiden naar een 2 uur durende show. De enige show van TNA heeft Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:







Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die \"pure\" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.

In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Takeshi Morishima

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]


WSX is een worstelprogramma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook treden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy\'s)
Verder zijn er ook nog Indy\'s. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva\'s
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
  donderdag 12 april 2007 @ 17:35:36 #2
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48261380
TVP'tje
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 12 april 2007 @ 17:51:27 #3
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48261803
Dat dus.
.....Kennedy
pi_48262692
Wanneer was backlash ook alweer?
  donderdag 12 april 2007 @ 18:36:18 #5
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48263106
Qua entrances vond ik die van wm in chicago echt te vet
  donderdag 12 april 2007 @ 18:36:20 #6
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48263109
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games donderdag 12 april 2007 @ 18:48:34 #7
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48263472
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef wc-eend het volgende:
Wanneer was backlash ook alweer?
29 april
.....Kennedy
pi_48265638
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:36 schreef Fugie het volgende:
Qua entrances vond ik die van wm in chicago echt te vet
Die waren erg goed ja, vooral die van Undertaker zeg
pi_48266583
Filmpje?
  donderdag 12 april 2007 @ 22:44:55 #10
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48273554
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48277629
Zonde om een nieuwe post te maken...


Jay Lethal is gruwelijk!! Sonjay Dutt krijgt attitude (of is dat een spoiler?) Anywho Team Angle is compleet! Goeie interactie tussen Joe en Angle gedurende de hele show, Lockdown is er over 2 daagjes

[ Bericht 97% gewijzigd door roepdeman op 13-04-2007 19:05:05 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_48310832
Heb ook wel zin in Lockdown ja, ziet er best goed uit

En Impact was redelijk. Ik kijk pas sinds een paar weken TNA, en dan krijg je steeds van die korte filmpjes te zien met allemaal mega spectaculaire highflying moves. Maar zover heb ik dat amper gezien

Maar goed, laten we hopen dat ze van Lockdown wat moois maken
  zaterdag 14 april 2007 @ 00:40:01 #13
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48312147
Electric cage.. tja, zal wel overdreven nep over komen (bij WSX iig wel). ga wel kijken.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48314585
Morgen (vandaag) pas Smackdown kijken, irritant zusje dat hele dag weg was
pi_48315439
Ben hem nu binnenhalen, Smackdown.. Kijk morgen denk..
pi_48323850
Wat een fantastische Smackdown weer zeg, niveau ligt echt veel hoger dan bij Raw.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:16:09 #17
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48324321
ik heb net TNA gekeken en ik moet zeggen dat het best een leuke show was, heb nu ook wat meer zin in Lockdown al blijf ik me echt afvragen of het wel een goeie PPV gaat worden..

we'll see
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48328757
Er zijn iig minder gimmick matches dan vorige keer
pi_48342236
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een fantastische Smackdown weer zeg, niveau ligt echt veel hoger dan bij Raw.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het ook leuke matches.. backlash gaat denk wel leuk worden
pi_48350485





Zin in Lockdown, berichten strijden elkaar nu een beetje tegen over het Mystery Team van Hemmy dus we zullen zien
  zondag 15 april 2007 @ 21:45:13 #21
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48361731
TNA has sold 3800 tickets for the Lockdown PPV tonight which will set a TNA attendance record

Mystery Team
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 15-04-2007 21:52:53 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48363798
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
TNA has sold 3800 tickets for the Lockdown PPV tonight which will set a TNA attendance record

Mystery Team
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 15-04-2007 22:42:34 ]
  zondag 15 april 2007 @ 22:53:33 #23
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48364607
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48367078
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48368486
Ik wil niet kijken in al die spoilers en reacties erop maar ik ga het toch doen
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_48368690
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:34 schreef roepdeman het volgende:
Ik wil niet kijken in al die spoilers en reacties erop maar ik ga het toch doen
Beetje nieuws dat wel redelijk bekend was eigenlijk, en het is meer de vraag of het wel of niet doorgaat
  maandag 16 april 2007 @ 10:37:22 #27
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48374017
Nou dat antwoord is dus duidelijk geweest...Trouwens....hoe suf (en dat vind ik al sinds de 1e x) is het om een PPV volledig in Cages matches te verdelen, zo hou je een cage match lekker bijzonder
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 16 april 2007 @ 10:43:48 #28
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48374239
sd was erg vet, lange en goeie matches
pi_48376564
Tvp
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48386554
Vanavond weer RAW.. zin in
pi_48389148
Wat was Lockdown vet zeg Goeie PPV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48393866
Damn!! Die PPV was goed gedaan! Mensen die voorheen niet in de spotlight stonden kregen nu de kans en hebben daar goed gebruik van gemaakt, Sabin en Shelley zijn samen een klasse apart. Gail Kim, AJ Styles, LAX en Rhino hebben allemaal dat beetje extra glans kunnen geven aan Lockdown.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_48399071
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:59 schreef roepdeman het volgende:
Damn!! Die PPV was goed gedaan! Mensen die voorheen niet in de spotlight stonden kregen nu de kans en hebben daar goed gebruik van gemaakt, Sabin en Shelley zijn samen een klasse apart. Gail Kim, AJ Styles, LAX en Rhino hebben allemaal dat beetje extra glans kunnen geven aan Lockdown.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48399341
Raw spoiler over een spoiler die ik niet ga lezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-04-2007 23:00:04 ]
  maandag 16 april 2007 @ 23:15:15 #35
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48400271
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw spoiler over een spoiler die ik niet ga lezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANG!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48401726
Don't read!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut, ik had nooit de spoilers moeten lezen.
  maandag 16 april 2007 @ 23:59:30 #37
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48401917
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef Brownietje het volgende:
Don't read!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut, ik had nooit de spoilers moeten lezen.
waarom lees ik het!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:37:44 #38
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48406572
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_48406808
Argh, ik moet me flink inhouden om de spoilers niet te lezen!

RAW staat nog steeds niet online!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48414602
Hmm saaie RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48424883
ooooooooooooooooooooooooooooo hooooooooooooo!

Raw was wel ok,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:39:44 #42
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_48426999
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf ook erg benieuwd naar ECW en dus vooral CM Punk.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:27:52 #43
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48430949
raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48432944
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48436854
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:09 schreef wc-eend het volgende:
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cena en verliezen in 1 zin


(geen spoiler, dit zal ook nooit een spoiler worden als het aan Vince ligt )
pi_48439344
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Cena en verliezen in 1 zin


(geen spoiler, dit zal ook nooit een spoiler worden als het aan Vince ligt )
Kom nog maar een weekje om het hoekje kijken heh maar moet wel zeggen over raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48440649
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Kom nog maar een weekje om het hoekje kijken heh maar moet wel zeggen over raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das dus de reden waarom mensen Cena niet zo mogen
pi_48440824
Ik irriteer me meer aan HBK, die bloed om de haverklap en als ie in een tag team match zit dan begint ie weer zo spastisch te kruipen, het lijkt verdomme net een robot.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48440989
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:58 schreef renwan het volgende:
Ik irriteer me meer aan HBK, die bloed om de haverklap en als ie in een tag team match zit dan begint ie weer zo spastisch te kruipen, het lijkt verdomme net een robot.
Raar heh, emotie

HBK heeft de Royal Rumble Verloren en hij heeft ook op WM verloren. Terwijl hij alles over heeft voor het vak, en dit daarom dus ook rustig doet

Kan je van Mister indestructable robocop Cena niet zeggen
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:30:17 #50
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48442169
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Kom nog maar een weekje om het hoekje kijken heh maar moet wel zeggen over raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn finishing moves dus die komen zogenaamd extra hard aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48442451
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Raar heh, emotie

HBK heeft de Royal Rumble Verloren en hij heeft ook op WM verloren. Terwijl hij alles over heeft voor het vak, en dit daarom dus ook rustig doet

Kan je van Mister indestructable robocop Cena niet zeggen
Wat heeft bloed en spastisch kruipen met emotie te maken?

Er is bijna niemand die zo vaak z'n gezicht onder het bloed heeft als HBK en dat kruipen van 'm ziet er gewoon te overdreven uit. Als je iets wil nadoen doe het dan goed en niet zo.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48442904
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:37 schreef renwan het volgende:

[..]

Wat heeft bloed en spastisch kruipen met emotie te maken?

Er is bijna niemand die zo vaak z'n gezicht onder het bloed heeft als HBK en dat kruipen van 'm ziet er gewoon te overdreven uit. Als je iets wil nadoen doe het dan goed en niet zo.
Dat heeft ermee te maken dat hij er alles voor over heeft en laat wilskracht zien. Dat kruipen hoort gewoon bij zijn karakter. En is er wat mis met bloed dan?
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:55:07 #53
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48443018
Wat is de rol van de sheidsrechter? Die staat maar een beetje debiel te tellen (niet de three-count) bij alles wat die mastodonten doen zonder verder ook maar iets te doen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:57:21 #54
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48443074
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het bloed is ook altijd echt.
Daar geloof ik geen reet van; als je een wond(je) op je voorhoofd of schedel hebt blijft dat bloeden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_48443136
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:57 schreef static het volgende:

[..]

Daar geloof ik geen reet van; als je een wond(je) op je voorhoofd of schedel hebt blijft dat bloeden.
Dus dan is het nog steeds echt bloed lijkt mij. En meestal blijven ze ook dan de hele wedstrijd lang bloeden, plus het feit dat ze meestal nog een paar hechtingen krijgen vaak.
  woensdag 18 april 2007 @ 00:20:28 #56
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48443768
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dus dan is het nog steeds echt bloed lijkt mij.
Kan dus ook varkensbloed uit een capsule zijn.
quote:
En meestal blijven ze ook dan de hele wedstrijd lang bloeden, plus het feit dat ze meestal nog een paar hechtingen krijgen vaak.
Dat is het punt nou juist, ze blijven niet bloeden, het is wat je ziet en het wordt er niet meer op. Wel eens een kickbox of K1 wedstrijd gezien? Het bloed komt in de ogen dus je ziet niets meer, daarvoor worden zelfs wedstrijden stilgelegd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_48443898
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:20 schreef static het volgende:

[quote]Kan dus ook varkensbloed uit een capsule zijn.
Als ze het nep doen maken ze sneetjes op bepaalde plekken die dan later geslagen worden zodat ze bloeden. Echt bloed dus.
quote:
Dat is het punt nou juist, ze blijven niet bloeden, het is wat je ziet en het wordt er niet meer op. Wel eens een kickbox of K1 wedstrijd gezien? Het bloed komt in de ogen dus je ziet niets meer, daarvoor worden zelfs wedstrijden stilgelegd.
Um dat gebeurd er hier ook hoor kijk je het wel?





pi_48447002
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat heeft ermee te maken dat hij er alles voor over heeft en laat wilskracht zien. Dat kruipen hoort gewoon bij zijn karakter. En is er wat mis met bloed dan?
Ik klaag niet dat hij kruipt maar op de manier hoe,het ziet er simpelweg niet uit. Hij probeert het over te laten komen alsof hij moeite heeft met kruipen maar als je echt zo in elkaar getimmerd bent dat je niet meer kunt lopen dan lijkt mij dat je je niet meer zo intens kunt bewegen. Zelfs met kruipen niet.

En over dat bloed; het gebeurt gewoon te vaak. Waar anderen 1 keer in de zoveel tijd bloeden doet hij het zo'n beetje elke match wel. Moet wel toegeven dat het de laatste maand een beetje meevalt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48447409
Dat ligt ook aan het menselijk lichaam heh.. als jij veel bloedvaten aan de oppervlakte heb lopen zullen die vaker open gaan en bloeden..
  woensdag 18 april 2007 @ 08:35:16 #60
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48447596
Jezus wat een gezanik over Cena zeg, waar waren jullie in het Austin tijdperk? Daar hoor je niemand over want tsja...het is Austin! Dat was namelijk net zo erg , zo niet erger, dan dat wat er nu met Cena gebeurt. Die won ook alles wat er maar te winnen viel ook al was het zo opgezet dat hij niet kon winnen, pas later in zn carriere ging hij wat minder winnen. Cena is het nieuwe gezicht van de WWE of men het nu leuk vindt of niet en wie weet willen ze juist wel de reactie uitlokken die er nu is namelijk :
De vrouwen van 13 tot 35 gillen zich helemaal gek om Cena en de mannen jouwen hem uit.....dat is de gehele doelgroep van de WWE waarvan 1 deel dus de TV aanzet om Cena te zien en het andere deel zet hem aan om hem te zien verliezen....In die situatie zijn er alleen maar winnaars. Ik denk ook dat een groot percentage (ook hier) gewoon lekker meelopen met de massa en omdat het "cool" is om tegen Cena te zijn.

Over het bloed?....Ik zeg altijd zo...voor die paar uur per week verwijder je jezelf even van de realiteit en kijk je om het entertainment, ik kijk niet naar elk technisch detail en elk klein dingetje. Ik kijk omdat ik het leuk vind en omdat ik de personages leuk vind, wat kan mij het nou schelen hoe hij kruipt of bloedt zolang het me maar vermaakt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_48447654
Het austin tijdperk heb ik niet meegemaakt
  woensdag 18 april 2007 @ 08:42:48 #62
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48447770
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:20 schreef static het volgende:

[..]

Kan dus ook varkensbloed uit een capsule zijn.
[..]

Dat is het punt nou juist, ze blijven niet bloeden, het is wat je ziet en het wordt er niet meer op. Wel eens een kickbox of K1 wedstrijd gezien? Het bloed komt in de ogen dus je ziet niets meer, daarvoor worden zelfs wedstrijden stilgelegd.
Die wedstrijden worden stilgelegd omdat het zicht verminderd waardoor ze niks meer aan zien komen. Dat probleem heb je bij pro-wrestling wat minder
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 18 april 2007 @ 10:57:57 #63
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48452196
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:55 schreef static het volgende:
Wat is de rol van de sheidsrechter? Die staat maar een beetje debiel te tellen (niet de three-count) bij alles wat die mastodonten doen zonder verder ook maar iets te doen.
De scheidsrechter moet ervoor zorgen dat de heels kunnen cheaten om te winnen zodat geen van de superstars afgaat. Vooral in tag-team-matches hebben de scheidsrechters relatief veel invloed op de uitkomst van een wedstrijd. Zo houden ze altijd de tag-team-partner van het goede team tegen, maar de tag-team-partner van de heel mag zonder problemen de ring instappen . Heel soms worden de heels gediskwalificeerd, maar 9/10 keer helpt de scheids de heels omdat hij toevallig net de andere kant opkijkt als de heels wat tegen de regels doen.

De scheidsrechters zijn ook erg zwak. Als ze ook maar licht aangeraakt worden door een superstar dan liggen ze minimaal 5 minuten knock-out.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 18 april 2007 @ 14:13:20 #64
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48460966
Scheidsrechters hebben een grotere rol dan je denkt, ze staan in contact met "achter" die zo dus aanwijzingen kunnen geven die hij dan weer door kan geven aan de worstelaars, hij is ook degene die de tijd in de gaten houdt en wanneer een wedstrijd moet eindigen, hij is degene die checkt of ze ok zijn na elke val en geeft zonodig aan dat er iemand serieus geblesseerd is en hij helpt met de worstelaars de reactie van het publiek te meten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_48461802
De scheids is idd een grote schakel.. Worden vaak ondergewaardeerd helaas
  woensdag 18 april 2007 @ 15:08:49 #66
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48463465
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:20 schreef static het volgende:

[..]

Kan dus ook varkensbloed uit een capsule zijn.
[..]

Dat is het punt nou juist, ze blijven niet bloeden, het is wat je ziet en het wordt er niet meer op. Wel eens een kickbox of K1 wedstrijd gezien? Het bloed komt in de ogen dus je ziet niets meer, daarvoor worden zelfs wedstrijden stilgelegd.
Ga je eerst eens verdiepen in Wrestling
Misschien snap je er daarna wat meer van

Anyway, Oberhausen en Londen komen nu wel heel erg dichtbij
World Wrestling Entertainment
  woensdag 18 april 2007 @ 15:13:30 #67
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48463632
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:35 schreef kidkash19 het volgende:
Jezus wat een gezanik over Cena zeg, waar waren jullie in het Austin tijdperk? Daar hoor je niemand over want tsja...het is Austin! Dat was namelijk net zo erg , zo niet erger, dan dat wat er nu met Cena gebeurt. Die won ook alles wat er maar te winnen viel ook al was het zo opgezet dat hij niet kon winnen, pas later in zn carriere ging hij wat minder winnen. Cena is het nieuwe gezicht van de WWE of men het nu leuk vindt of niet en wie weet willen ze juist wel de reactie uitlokken die er nu is namelijk :
De vrouwen van 13 tot 35 gillen zich helemaal gek om Cena en de mannen jouwen hem uit.....dat is de gehele doelgroep van de WWE waarvan 1 deel dus de TV aanzet om Cena te zien en het andere deel zet hem aan om hem te zien verliezen....In die situatie zijn er alleen maar winnaars. Ik denk ook dat een groot percentage (ook hier) gewoon lekker meelopen met de massa en omdat het "cool" is om tegen Cena te zijn.

Over het bloed?....Ik zeg altijd zo...voor die paar uur per week verwijder je jezelf even van de realiteit en kijk je om het entertainment, ik kijk niet naar elk technisch detail en elk klein dingetje. Ik kijk omdat ik het leuk vind en omdat ik de personages leuk vind, wat kan mij het nou schelen hoe hij kruipt of bloedt zolang het me maar vermaakt.
Dat is nu eens een waardige post.

Ik vind het ook niet super dat Cena zolang champ is, maar hij is zeker weten wel een waardige champ!
Ik zal hem dan ook zeker toejuichen in Oberhausen en London (ook vanwege z'n verjaardag natuurlijk )
World Wrestling Entertainment
pi_48463838
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:35 schreef kidkash19 het volgende:
Jezus wat een gezanik over Cena zeg, waar waren jullie in het Austin tijdperk? Daar hoor je niemand over want tsja...het is Austin! Dat was namelijk net zo erg , zo niet erger, dan dat wat er nu met Cena gebeurt. Die won ook alles wat er maar te winnen viel ook al was het zo opgezet dat hij niet kon winnen, pas later in zn carriere ging hij wat minder winnen. Cena is het nieuwe gezicht van de WWE of men het nu leuk vindt of niet en wie weet willen ze juist wel de reactie uitlokken die er nu is namelijk :
De vrouwen van 13 tot 35 gillen zich helemaal gek om Cena en de mannen jouwen hem uit.....dat is de gehele doelgroep van de WWE waarvan 1 deel dus de TV aanzet om Cena te zien en het andere deel zet hem aan om hem te zien verliezen....In die situatie zijn er alleen maar winnaars. Ik denk ook dat een groot percentage (ook hier) gewoon lekker meelopen met de massa en omdat het "cool" is om tegen Cena te zijn.

Over het bloed?....Ik zeg altijd zo...voor die paar uur per week verwijder je jezelf even van de realiteit en kijk je om het entertainment, ik kijk niet naar elk technisch detail en elk klein dingetje. Ik kijk omdat ik het leuk vind en omdat ik de personages leuk vind, wat kan mij het nou schelen hoe hij kruipt of bloedt zolang het me maar vermaakt.
Ik was er hoor tijdens Austin, maar hij is tenminste geen wigger en Cena met Austin vergelijken is gewoon een belediging. Austin heeft veel meer natuurlijke charisma dan Cena ooit zal hebben. En de chemie samen met The Rock vooral was gewoon briljant. En waarom mag ik niet klagen over Cena? Austin was tenmiste leuk en deed nog orginele dingen in zijn tijd, (ligt natuurlijk ook aan de schrijvers) Cena doet niks voor mij. Hij kan leuk praten en hij was erg grappig met 5 Quistions maar ik word gewoon ziek van die vent. En meelopen met de massa is erg? Het is gewoon zo punt.

Cena zal nooit een Austin zijn, en ik geef ook toe dat Cena veel reactie krijgt van het publiek en dat hij goed is met de mic. Maar verder irriteert hij me gewoon enorm. Mijn mening gewoon, Cena is kut
pi_48463900
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:31:27 #70
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48464224
Ik vergeleek Cena absoluut niet met Austin alleen de situatie waarin Austin zat is vergelijkbaar met Cena en daar zeikt iedereen op, omdat Cena iedereen verslaat. Austin was zo en Hogan was zo en dat waren 2 van de bekendste ooit! Het argument "Austin is tenminste geen wigger" slaat helemaal nergens op, de meest succesvolle personages zijn hun eigen persoonlijkheden uitvergroot, ook hier verwijs ik je weer naar Austin, Rock, Hogan. Ja Austin en Rock hadden een goede chemie, zon iemand moet Cena nog vinden. Austin was de juiste persoon op de juiste plaats op de juiste tijd want vergeet niet dat eigenlijk Triple H dat jaar de KOTR had moeten winnen en dan had er dus nooit een Austin 3:16 geweest en had de geschiedenis er heel anders uitgezien.
Cena irriteert je en dat is volgens mij precies de reactie die ze willen hebben van mannen, als ze dat namelijk niet wilden hadden ze zijn personage wel drastisch aangepast.
Austin was tenminste leuk?...Ik weet ook nog toen Cena nog rapte dat iedereen ongeveer een orgasme kreeg van hem als hij naar buiten kwam de ring in, dat gedeelte hebben ze langzaam weggeschreven (en terecht!) omdat hij met dat personage nooit echt ver zou komen dus is hij langzaam geevolueerd zoals dat bij Austin ook gebeurt is.

Ik zeg ook niet dat Cena ooit zo groot als Austin zal worden maar zeg wel dat waar Austin om gerespecteerd word enzo dat dat ook vaak de dingen zijn waar Cena om bekritiseerd wordt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_48464671
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vergeleek Cena absoluut niet met Austin alleen de situatie waarin Austin zat is vergelijkbaar met Cena en daar zeikt iedereen op, omdat Cena iedereen verslaat. Austin was zo en Hogan was zo en dat waren 2 van de bekendste ooit! Het argument "Austin is tenminste geen wigger" slaat helemaal nergens op, de meest succesvolle personages zijn hun eigen persoonlijkheden uitvergroot, ook hier verwijs ik je weer naar Austin, Rock, Hogan. Ja Austin en Rock hadden een goede chemie, zon iemand moet Cena nog vinden. Austin was de juiste persoon op de juiste plaats op de juiste tijd want vergeet niet dat eigenlijk Triple H dat jaar de KOTR had moeten winnen en dan had er dus nooit een Austin 3:16 geweest en had de geschiedenis er heel anders uitgezien.
Cena irriteert je en dat is volgens mij precies de reactie die ze willen hebben van mannen, als ze dat namelijk niet wilden hadden ze zijn personage wel drastisch aangepast.
Austin was tenminste leuk?...Ik weet ook nog toen Cena nog rapte dat iedereen ongeveer een orgasme kreeg van hem als hij naar buiten kwam de ring in, dat gedeelte hebben ze langzaam weggeschreven (en terecht!) omdat hij met dat personage nooit echt ver zou komen dus is hij langzaam geevolueerd zoals dat bij Austin ook gebeurt is.

Ik zeg ook niet dat Cena ooit zo groot als Austin zal worden maar zeg wel dat waar Austin om gerespecteerd word enzo dat dat ook vaak de dingen zijn waar Cena om bekritiseerd wordt
Mensen werden ook ziek van Hogan die alles won, mannen en vrouwen. En dat merk je nu met Cena ook, hij word de laatste tijd veel meer geboo'd valt me op. En dat Cena een wigger is slaat wel ergens op want zoals je al zegt, zijn hun eigen persoonlijkheden uitvergroot. En als ik iets haat zijn het wel wiggers. En Cena heeft idd chemie met niemand. En Austin was idd op de juiste plek op het goede moment. En dat is veel beter dan hoe Cena "gemaakt" word door Vince.

En Austin was leuk ja, en rappen versta ik nou niet echt onder leuk, meer een nachtmerrie. Zat filmpjes te kijken van hoe Angle, Cena belachelijk maakte door als Cena verkleed in de ring te komen en hem helemaal de grond in te boren, totdat er een mini Kurt Angle kwam die Cena liet uit tappen dat is tenmiste leuk. Maar dan komt Cena en wilt hij weer gaan rappen en is het gelijk gedaan met de pret. Gelukkig deed Angle er wat aan toen.

En over dat laatste stukje, er zijn zoveel mensen zoals Cena geweest, Lesnar, Lasley, Batista, die gemaakt worden door Vince en het main event level krijgen voor hun uiterlijk. Die dus ook alles winnen, maar verder weinig kunnen. Het verschil met Austin in dat opzicht is dus wel wat groter. Ook al was Austin er maar kort (helaas tegen zijn wil in).
  woensdag 18 april 2007 @ 15:50:26 #72
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48465062
mmm moet eerlijk zeggen dat ik cena nooit heel erg tof heb gevonden. Ik vond het altijd een beetje trieste bedoeling met zijn chain gang en nu is hij gewoon al te lang de champ. Zou ook goed zijn voor cena om in een andere rol zichzelf te laten zien.
pi_48465162
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef Fugie het volgende:
mmm moet eerlijk zeggen dat ik cena nooit heel erg tof heb gevonden. Ik vond het altijd een beetje trieste bedoeling met zijn chain gang en nu is hij gewoon al te lang de champ. Zou ook goed zijn voor cena om in een andere rol zichzelf te laten zien.
In het kort kan je het ook zo zeggen ja
  woensdag 18 april 2007 @ 15:55:55 #74
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48465312
Ok....Austin is dus niet "gemaakt" door Vince? zoals ik zei als Triple H niet gestraft werd in 96 had Austin nooit de KOTR gewonnen en wie denk je die die beslissing nam? O ja trouwens......HOE is Austin groot geworden? Door een langdurig verhaal met Vince die ook weer beslist is door Vince en zn schrijvers. Ik geef toe dat Austin zo ie zo een ruwe diamant was die alleen maar ontdekt hoefde te worden en dat hij er toch wel kwam maar dat kun je van Lesnar en Lashley ook zeggen (de 1e had "het" gewoon de 2 heeft het alleen word te snel naar voren geduwd door omstandigheden trouwens).
Cena heeft trouwens de rol niet gekregen voor het uiterlijk maar simpelweg omdat hij meer en meer werd toegejuichd door iedereen terwijl hij nog een"heel" moest zijn, zelfde als Austin dus. Batista vond ik in het begin een goede rol spelen maar is steeds minder en minder gaan boeien.

Vince heeft vaker gezegd....hij geeft je een podium om je te bewijzen hij geeft je de kans, wat jij er dan mee doet is aan jezelf, het is nog altijd zijn geld wat er in omgaat. Feit is ook dat uiterlijk gewoon heel erg belangrijk is in deze branche want dat is namelijk je grootste verkoopmateriaal. Als dat niet zo was dan was de top bezaait met de Kendricks, Londons, Nunzios enz enz want die kunnen heel veel maar zien eruit alsof mn 12 jarige broertje ze aan kan.

Ik zei al in mn 1e verhaal dat ik denk dat het meeste gejouw naar Cena ook word veroorzaakt door "meelopers" en omdat het het "in-thing to do " is. Voorlopig is een reactie een reactie en daardoor kijken mensen wel TV en zitten de stadions aardig vol en word er genoeg merchandise verkocht
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_48465645
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef kidkash19 het volgende:
Ok....Austin is dus niet "gemaakt" door Vince? zoals ik zei als Triple H niet gestraft werd in 96 had Austin nooit de KOTR gewonnen en wie denk je die die beslissing nam? O ja trouwens......HOE is Austin groot geworden? Door een langdurig verhaal met Vince die ook weer beslist is door Vince en zn schrijvers. Ik geef toe dat Austin zo ie zo een ruwe diamant was die alleen maar ontdekt hoefde te worden en dat hij er toch wel kwam maar dat kun je van Lesnar en Lashley ook zeggen (de 1e had "het" gewoon de 2 heeft het alleen word te snel naar voren geduwd door omstandigheden trouwens).
Cena heeft trouwens de rol niet gekregen voor het uiterlijk maar simpelweg omdat hij meer en meer werd toegejuichd door iedereen terwijl hij nog een"heel" moest zijn, zelfde als Austin dus. Batista vond ik in het begin een goede rol spelen maar is steeds minder en minder gaan boeien.

Vince heeft vaker gezegd....hij geeft je een podium om je te bewijzen hij geeft je de kans, wat jij er dan mee doet is aan jezelf, het is nog altijd zijn geld wat er in omgaat. Feit is ook dat uiterlijk gewoon heel erg belangrijk is in deze branche want dat is namelijk je grootste verkoopmateriaal. Als dat niet zo was dan was de top bezaait met de Kendricks, Londons, Nunzios enz enz want die kunnen heel veel maar zien eruit alsof mn 12 jarige broertje ze aan kan.

Ik zei al in mn 1e verhaal dat ik denk dat het meeste gejouw naar Cena ook word veroorzaakt door "meelopers" en omdat het het "in-thing to do " is. Voorlopig is een reactie een reactie en daardoor kijken mensen wel TV en zitten de stadions aardig vol en word er genoeg merchandise verkocht
Zoals je zelf al zegt, Austin deed het vooral gewoon zelf. En dat deed hij het onder andere het beste MET Vince. Hij werd niet gemaakt DOOR Vince, en dat is het verschil tussen Austin en de main eventers nu. Het zelfde voor de The Rock.

En inderdaad Kendrick en London zien er idd uit als ze omvallen van dagen lang niet eten ja Vraag me af of hun wel te eten krijgen daar

Edit: Kennedy eindelijk een nieuw shirt:

http://poll.wwe.com/kennedy3/
  Redactie Games woensdag 18 april 2007 @ 16:07:17 #76
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48465826
Ik heb trouwens nu al zoveel trailers bij wwe gezien van The Condemned dat je die hele film niet meer hoeft te bekijken
.....Kennedy
  woensdag 18 april 2007 @ 16:10:15 #77
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48465974
waarschijnlijk gaan we er toch niet uitkomen maar goed. ik hou wel van een leuek discussie over worstelen want dat kan ik met niemand hebben

Cena heeft als het ware ook zichzelf gemaakt, met de Halloween Special van SD kwam hij voor het eerst op als "wigger/rapper" en de reactie was zo goed dat ze dat aan hebben gehouden. Ik geef toe dat Vince soms gasten door je strot heen duwt maar hij weet ook wel wanneer hij goud in zn handen heeft, hij is niet voor niets de grootste.
Austin kreeg het platform van Vince, Vince zag de reactie en ging ermee verder in overleg met Austin en toen kwam het beste verhaal ooit Baas-Werknemer wat iets HEEL nieuws was en het was iets wat iedereen wilt doen met zn baas.

Trouwens ....Rock werd wel uitgekotst door iedereen omdat hij zo gepusht werd door Vince dat was de reden dat hij bij de Nation ging


Nou...leuke discussie...lets agree to disagree
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 18 april 2007 @ 16:39:35 #78
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_48467303
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_48467475
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef kidkash19 het volgende:
waarschijnlijk gaan we er toch niet uitkomen maar goed. ik hou wel van een leuek discussie over worstelen want dat kan ik met niemand hebben

Cena heeft als het ware ook zichzelf gemaakt, met de Halloween Special van SD kwam hij voor het eerst op als "wigger/rapper" en de reactie was zo goed dat ze dat aan hebben gehouden. Ik geef toe dat Vince soms gasten door je strot heen duwt maar hij weet ook wel wanneer hij goud in zn handen heeft, hij is niet voor niets de grootste.
Austin kreeg het platform van Vince, Vince zag de reactie en ging ermee verder in overleg met Austin en toen kwam het beste verhaal ooit Baas-Werknemer wat iets HEEL nieuws was en het was iets wat iedereen wilt doen met zn baas.

Trouwens ....Rock werd wel uitgekotst door iedereen omdat hij zo gepusht werd door Vince dat was de reden dat hij bij de Nation ging


Nou...leuke discussie...lets agree to disagree
Ik vindt het ook leuk hoor, enige persoon "in het echt" waarmee ik erover kan praten is mijn zusje van 15, maar die gaat dus niet zo ver terug, en kijkt er nog een beetje anders naar. Die zit soms ook heel boos te kijken als iedereen boe roept naar Cena

"Ik snap het niet hoor, waarom moeten ze nou steeds boe roepen bij Cena"

En ik merkte het al met The Marine (Cena ) die trailers worden zo hard erin gepompt dat ik ze nu standaard skip wanneer er word gezegd The Condemmed.

Iemand anders verder nog/al ECW gekeken?
  woensdag 18 april 2007 @ 17:11:54 #80
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48468711
Edge is de enige main eventer die niet echt een indrukwekkende spiermassa heeft. Valt altijd goed op als je hem samen met orton ziet
pi_48469422
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:11 schreef Fugie het volgende:
Edge is de enige main eventer die niet echt een indrukwekkende spiermassa heeft. Valt altijd goed op als je hem samen met orton ziet
Na dat hele sterioids verhaal heeft hij ook verteld dat hij amper nog naar de sportschool gaat enzo. Wat ik toch best vreemd vind, lijk mij vooral als je main eventer bent toch wel wat spieren kan gebruiken.
  woensdag 18 april 2007 @ 18:21:01 #82
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48471254
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Na dat hele sterioids verhaal heeft hij ook verteld dat hij amper nog naar de sportschool gaat enzo. Wat ik toch best vreemd vind, lijk mij vooral als je main eventer bent toch wel wat spieren kan gebruiken.
Zal ook wel meevallen, denk toch dat de meeste mensen op het roster wel redelijk wat in de sportschool zitten. Kan ook niet anders want je raakt echt heel snel kracht en massa kwijt.
pi_48473490
Ik denk dat hij vooral oefent in de ring, uithouding is denk het meeste wat je nodig hebt.. waar stond 3:16 eigenlijk voor bij Austin.. Zou wel leuk vinden als Goldberg terugkomt.. hij hoeft dan niet weer zo bruut alles te winnen, maar hij was gewoon goed.. leuke verhaallijn ofzo..
  woensdag 18 april 2007 @ 19:14:32 #84
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48473572
You're talking with your Job 3:16 stuff.
Well Austin 3:16 says I just kicked your ass


Download de DVD What? van Austin maar eens, staat het hele stuk + uitleg op. Vast ook te vinden op Youtube
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 18 april 2007 @ 19:23:03 #85
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_48473951
Laat Goldberg maar lekker weg. Als die knakker terug komt gaat hij toch weer eisen stellen. Hij mag het dan eerder eens proberen in TNA, maar ook daar zie ik hem liever niet.
Ik wil Jericho wel snel terug hebben.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_48475000
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:23 schreef The_Crippler het volgende:
Laat Goldberg maar lekker weg. Als die knakker terug komt gaat hij toch weer eisen stellen. Hij mag het dan eerder eens proberen in TNA, maar ook daar zie ik hem liever niet.
Ik wil Jericho wel snel terug hebben.
Idd, veel liever Jericho dan Goldberg terug
  woensdag 18 april 2007 @ 21:43:41 #87
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_48480425
TVP MVP FTW!!!!
pi_48486899
Ok, ondanks dat jullie al uitgediscussieerd zijn wil er toch nog iets tegenaan gooien.
Mag ik Cena? kortgezegd: Nee.
Is hij een goede Champ? Nee.
Waarom niet? Omdat John Cena niet genoeg tegenpolen heeft waar ik anders uit zou kunnen kiezen. Helaas loopt Raw niet over van mensen die allemaal een main-eventer kunnen zijn.

Gerucht wat ik laatst las over Jericho is dat hij in de herfst terugkwam toch?? geloof ik niet maar als iemand meer weet..be my guest and induldge us with your knowledge.

@MrSASO: Beste post ooit....ooit
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_48488008
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:00 schreef roepdeman het volgende:
Ok, ondanks dat jullie al uitgediscussieerd zijn wil er toch nog iets tegenaan gooien.
Mag ik Cena? kortgezegd: Nee.
Is hij een goede Champ? Nee.
Waarom niet? Omdat John Cena niet genoeg tegenpolen heeft waar ik anders uit zou kunnen kiezen. Helaas loopt Raw niet over van mensen die allemaal een main-eventer kunnen zijn.

Gerucht wat ik laatst las over Jericho is dat hij in de herfst terugkwam toch?? geloof ik niet maar als iemand meer weet..be my guest and induldge us with your knowledge.

@MrSASO: Beste post ooit....ooit
Herfst zal het wel worden, hij wou zo rond eind dit jaar terugkomen iig. Het kan zelfs nog TNA worden want daar was hij nog niet zeker over, maar waarschijnlijk gewoon WWE
  donderdag 19 april 2007 @ 01:05:52 #90
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48488635
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:00 schreef roepdeman het volgende:
Ok, ondanks dat jullie al uitgediscussieerd zijn wil er toch nog iets tegenaan gooien.
Mag ik Cena? kortgezegd: Nee.
Is hij een goede Champ? Nee.
Waarom niet? Omdat John Cena niet genoeg tegenpolen heeft waar ik anders uit zou kunnen kiezen. Helaas loopt Raw niet over van mensen die allemaal een main-eventer kunnen zijn.

Gerucht wat ik laatst las over Jericho is dat hij in de herfst terugkwam toch?? geloof ik niet maar als iemand meer weet..be my guest and induldge us with your knowledge.

@MrSASO: Beste post ooit....ooit
dus je mag hem niet en vind hem slecht.... omdat hij niet genoeg concurenten heeft? kan hij toch niks aan doen?

tja, of je z'n gimmick leuk vind is natuurlijk kwestie van smaak. en soms 'mag' je iemand gewoon wel of niet.

ik vind hem goed.

- mic skills super
- goed postuur en uitstraling
- worstel skills goed genoeg
- orginele gimmick
- mag hem wel

alleen ik ben meer fan van heels. en als iemand onverslaanbaar is of geen gezichtsverlies mag lijden(superhero) dan gaat het te ver ik zit niet naar een kinderserie te kijken mag ik hopen.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48490253
WWE ends relationship with DSW
Written: April 18, 2007
World Wrestling Entertainment has ended its relationship with Deep South Wrestling. For the past two years, DSW has served as one of WWE's developmental territories. Check back here as more information becomes available.

pi_48491743
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef wc-eend het volgende:
Ik denk dat hij vooral oefent in de ring, uithouding is denk het meeste wat je nodig hebt.. waar stond 3:16 eigenlijk voor bij Austin.. Zou wel leuk vinden als Goldberg terugkomt.. hij hoeft dan niet weer zo bruut alles te winnen, maar hij was gewoon goed.. leuke verhaallijn ofzo..
Omdat de eerste uitleg nergens op sloeg nog maar even een betere:

Austin 3:16 komt van het King Of The Ring toernooi 1996. Austin won dat toernooi en versloeg in de finale Jake "The Snake" Roberts. Roberts was sinds Royal Rumble 1996 weer terug bij de WWF en zijn character was vanaf toen iemand die veel uit de Bijbel voorlas (weet trouwens niet of dat alleen zijn character was of dat hij echt in de Here was destijds). Zo las Roberts bijvoorbeeld ook voor uit John 3:16. Nadat Austin hem verslagen had in de finale van KOTR zei hij: "Austin 3:16 says I just whipped your ass!"
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 19 april 2007 @ 08:58:55 #93
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48491835
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Omdat de eerste uitleg nergens op sloeg nog maar even een betere:

Austin 3:16 komt van het King Of The Ring toernooi 1996. Austin won dat toernooi en versloeg in de finale Jake "The Snake" Roberts. Roberts was sinds Royal Rumble 1996 weer terug bij de WWF en zijn character was vanaf toen iemand die veel uit de Bijbel voorlas (weet trouwens niet of dat alleen zijn character was of dat hij echt in de Here was destijds). Zo las Roberts bijvoorbeeld ook voor uit John 3:16. Nadat Austin hem verslagen had in de finale van KOTR zei hij: "Austin 3:16 says I just whipped your ass!"
dat is dezelfde uitleg maar dan uitgebreider. Leg nu nog eens het punt uit van dat het nergens op sloeg? Ik zei zelfs dat ie even moest zoeken op youtube omdat hij het dan waarschijnlijk wel zou kunnen vinden.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_48495391
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:58 schreef Paxlie het volgende:

[..]

dat is dezelfde uitleg maar dan uitgebreider. Leg nu nog eens het punt uit van dat het nergens op sloeg? Ik zei zelfs dat ie even moest zoeken op youtube omdat hij het dan waarschijnlijk wel zou kunnen vinden.
In jouw uitleg stonden de context, de tijd van handelen, de aanleiding voor de uitspraak en de betrokken worstelaar (Jake Roberts) er niet bij. Toch wel zinnige informatie lijkt me. Als ik niet had geweten waar de uitspraak vandaan kwam, had ik aan jouw uitleg niets gehad.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48495545
Het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=AtN8n34VPMM

Grappig hoe het publiek op handen is van Roberts en niet van Austin.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 19 april 2007 @ 11:16:12 #96
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48495631
http://www.youtube.com/watch?v=AtN8n34VPMM

veel duidelijker dan dit wordt het niet

edit:

whehehehe
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 19 april 2007 @ 14:46:34 #97
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48500682
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:13 schreef Nielsch het volgende:
Het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=AtN8n34VPMM

Grappig hoe het publiek op handen is van Roberts en niet van Austin.
Austin was toen nog lang niet de held die die werd.....Austin was toen niet eens echt een mid-carder en had de KOTR niet eens moeten winnen ....Hierna werd de geschiedenis herschreven

Trouwens Austin zn lip was een wedstrijd ervoor helemaal opengespleten en heeft meteen hechtingen gehaald en verder geworsteld
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_48506547
Hehhehe thx voor de uitleg..
pi_48507672
http://www.youtube.com/watch?v=q_BVZeUabrE

Kurt Angle die Cena belachelijk maakt
  donderdag 19 april 2007 @ 18:45:43 #100
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48509715
Santino Marella heeft trouwens iets weg van Kurt Angle vind ik
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 19 april 2007 @ 18:52:35 #101
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48509987
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef BigFire het volgende:
Santino Marella heeft trouwens iets weg van Kurt Angle vind ik
Si... ... si!
World Wrestling Entertainment
pi_48514783
quote:
Op donderdag 19 april 2007 01:05 schreef BigFire het volgende:

dus je mag hem niet en vind hem slecht.... omdat hij niet genoeg concurenten heeft? kan hij toch niks aan doen?
Nee ik zeg dat hij geen goede Champ is omdat ik de rest van de main eventers niet zo super vind op dit moment.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:13:33 #103
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48524529
Morgen alweer is de WWE show
World Wrestling Entertainment
pi_48524977
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Morgen alweer is de WWE show
Als in zaterdag of *vandaag* ?

Veel plezier iig, live is echt nog 10 keer leuker (vooral als je een goeie plek heb unlike me vorige keer )
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:34:35 #105
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48525157
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Als in zaterdag of *vandaag* ?

Veel plezier iig, live is echt nog 10 keer leuker (vooral als je een goeie plek heb unlike me vorige keer )
Zaterdag Oberhausen HouseShow
Maandag London LiveShow

Beide ringside
World Wrestling Entertainment
pi_48525378
Ringside bij Raw lekker. Aan de TV kant? of tegenover? Of Achter JR en King en die spanjolen?


Neem iig een sign met Fok! mee ofzo (niet met .nl die nemen ze weg) of laat anders wel even weten waar je zit, kleren ofzo of als je een andere sign neemt welke dat is
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:55:17 #107
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48525676
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ringside bij Raw lekker. Aan de TV kant? of tegenover? Of Achter JR en King en die spanjolen?


Neem iig een sign met Fok! mee ofzo (niet met .nl die nemen ze weg) of laat anders wel even weten waar je zit, kleren ofzo of als je een andere sign neemt welke dat is
Ik zit op de 3de rij schuinachter JR en King. Dus de Camera staat daar vaak genoeg op gericht.
Ik ga bij Oberhausen een t-shirt kopen, maar weet nog niet welke. Dat T-shirt ga ik dus wel bij RAW dragen

Heb nu een grote-sign met:
WWE WELCOME FROM HOLLAND en op de achterkant
LOVE U ADRIENNE

En met me andere kartonnenvel dat ik nog heb, zal ik FOK zetten
World Wrestling Entertainment
pi_48525759
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ik zit op de 3de rij schuinachter JR en King. Dus de Camera staat daar vaak genoeg op gericht.
Ik ga bij Oberhausen een t-shirt kopen, maar weet nog niet welke. Dat T-shirt ga ik dus wel bij RAW dragen

Heb nu een grote-sign met:
WWE WELCOME FROM HOLLAND en op de achterkant
LOVE U ADRIENNE

En met me andere kartonnenvel dat ik nog heb, zal ik FOK zetten
Mooi zo dat word leuk
  vrijdag 20 april 2007 @ 01:02:35 #109
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48525858
Verzin iets wat met FOK te maken heeft, alleen FOK! is zo saai op die sign.

Maar is 'FOK' wel toegestaan?
World Wrestling Entertainment
pi_48526148
Geloof het wel, heb wel vaker zoiets gezien volgens mij. Zolang het echte woord er niet staat is het best schijt amerikanen ook.

Anyway, misschien iets met Hi Fok! of Fok was here! or Fok is watching!

Iets in die richting?
  vrijdag 20 april 2007 @ 01:30:20 #111
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48526353
Ik zal morgen eens kijken en dan post ik wel de foto's
World Wrestling Entertainment
pi_48526660
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 01:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zal morgen eens kijken en dan post ik wel de foto's
Is goed! Hoe heb je het reizen geregeld?

Ik hoop dat je naar Engeland vliegt (Met easyjet of een ander goedkoop maatschapij) want dat is echt erg goedkoop
  vrijdag 20 april 2007 @ 08:37:21 #113
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48528482
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Geloof het wel, heb wel vaker zoiets gezien volgens mij. Zolang het echte woord er niet staat is het best schijt amerikanen ook.

Anyway, misschien iets met Hi Fok! of Fok was here! or Fok is watching!

Iets in die richting?
FOK CENA
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 20 april 2007 @ 10:23:25 #114
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48531544
heej meneer muis, veel plezier he!!!

vriend van me gaat ook naar Oberhausen

Zou leuk zijn als we je voorbij zien komen tijdens RAW
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:52:40 #115
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48538917
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 01:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Is goed! Hoe heb je het reizen geregeld?

Ik hoop dat je naar Engeland vliegt (Met easyjet of een ander goedkoop maatschapij) want dat is echt erg goedkoop
Kaartjes bestellen gewoon super vroeg opstaan en 100 IE's openen en wachten tot er 1 opent

Me broer woont 10minuten van Earls Court vandaan waar de show wordt gehouden. Dus na Oberhausen met de auto naar Rotterdam, daar even slapen en daarna met EasyJet vanaf Schiphol naar Gatwick.

Alleen heb nu beetje teveel geld uitgegeven aan WWE tickets
World Wrestling Entertainment
  Redactie Games vrijdag 20 april 2007 @ 13:56:20 #116
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48539070
Hoe duur is nou een ringside kaartje?
.....Kennedy
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:03:24 #117
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48539397
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:56 schreef Wessiej het volgende:
Hoe duur is nou een ringside kaartje?
Voor elke show:
Brussel Houseshow: ¤90
Oberhausen Houseshow: ¤90
London Live Show: ¤110
Birmingham Live Show: ¤110

Maar het verschilt maar weinig met plekken ver achter in de arena, zijn volgens mij 20/30 euro goedkoper
World Wrestling Entertainment
  Redactie Games vrijdag 20 april 2007 @ 14:20:55 #118
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48540073
Duur zeg, wat is trouwens een Houseshow?
.....Kennedy
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:23:01 #119
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48540157
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Voor elke show:
Brussel Houseshow: ¤90
Oberhausen Houseshow: ¤90
London Live Show: ¤110
Birmingham Live Show: ¤110

Maar het verschilt maar weinig met plekken ver achter in de arena, zijn volgens mij 20/30 euro goedkoper
Oberhausen is volgens mij duurder? Of het komt doordat we zo laat hebben gekocht, maar ik heb er 110 voor betaald bij eventim.de
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_48540174
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Austin was toen nog lang niet de held die die werd.....Austin was toen niet eens echt een mid-carder en had de KOTR niet eens moeten winnen ....Hierna werd de geschiedenis herschreven

Trouwens Austin zn lip was een wedstrijd ervoor helemaal opengespleten en heeft meteen hechtingen gehaald en verder geworsteld
Aggossie een bloedlip. Zo spectaculair is dat nou ook weer niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:23:38 #121
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48540181
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:20 schreef Wessiej het volgende:
Duur zeg, wat is trouwens een Houseshow?
Een show die niet opgenomen wordt voor tv
Vaak wel wat promo-werk en leuke matches enzo.
De set is vaka niet opgebouwd en ook is er dan vaak geen vuurwerk enzo.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_48540279
Mad props voor Abyss!!!! Die gozer is te ziek om zulke bumps en hits voor TNA te incasseren!!! Goddamn!


Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games vrijdag 20 april 2007 @ 14:27:03 #123
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48540308
Maar zijn wel ongeveer dezelfde shows die je normaal ziet, of wat is er anders aan.

Al beantwoord zie ik
.....Kennedy
pi_48541906
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef roepdeman het volgende:
Mad props voor Abyss!!!! Die gozer is te ziek om zulke bumps en hits voor TNA te incasseren!!! Goddamn!


'k word nogal moe van dat gezeik rondom die zogenaamde moord die Abyss gepleegd heeft. Of had z'n moeder dat nou gedaan? Hoe dan ook, het is een hele saaie angle geworden. Maar verder is Abyss cool om te zien.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48545765
Ja daar heb je wel gelijk in, het gaat een beetje te ver...maar ben ik de enige die ziet hoe al die verhalen in TNA zich verweven met elkaar?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_48546393
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 08:37 schreef PirE het volgende:

[..]

FOK CENA
Die ja


En dat verhaal met Abys is idd erg irritant, maar misschien dat dat nu dus bijna afgelopen is. Las dat hij 60+ hechtingen had aan de hand van dit voorval Wat veel zeg
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:46:17 #127
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48548634
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Oberhausen is volgens mij duurder? Of het komt doordat we zo laat hebben gekocht, maar ik heb er 110 voor betaald bij eventim.de
Zou best kunnen, precies die kaartjes heb ik niet besteld

Ik dacht alleen dat het zoveel was, zal morgen eens kijken hoeduur het precies was
World Wrestling Entertainment
pi_48550792
Verdomme, ik wil Smackdown downloaden ligt 1 van de 2 torrentsites eruit en op de andere staat ie nog niet eens!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48550848
Smackdown moet toch nog uitgezonden worden in America? Tis daar ongeveer 12 uur nu.. smiddags..
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:01:58 #130
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48551051
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:55 schreef wc-eend het volgende:
Smackdown moet toch nog uitgezonden worden in America? Tis daar ongeveer 12 uur nu.. smiddags..
het is vaak al wel te downloaden doordat het wordt overgeseind naar de UK en Australie bijvoorbeeld. Dat signaal wordt dan gecapped. Als je ooit zo'n download hebt dan zie je ook gelijk wat reclamemomenten zijn
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_48551150
Meestal staat ie rond 4/5 uur al online, nou niet
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48553205
In australie word het pas zondag uitgezonden deze keer, normaal staat hij er bij mij al sochtends vroeg op (Smackdown) maar deze keer moet ik wachten op Engeland. Eitherway word het pas morgen kijken.
pi_48555125
BREAKING: Randy Orton Sent Home From Tour

Source: PWInsider.com

According to Dave Scherer, Randy Orton was sent home from the current European tour. It appears that a hotel room was severely damaged and the blame was pointed at Randy Orton. WWE made the announcement last night that he was too sick to wrestle at a house show. We'll have more details on this as more details are released.

Beetje vreemd bericht, dit klinkt precies als zon nep nieuwsbericht onder een echte. Maar schijnt dus niet zo te zijn
pi_48555138
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
In australie word het pas zondag uitgezonden deze keer, normaal staat hij er bij mij al sochtends vroeg op (Smackdown) maar deze keer moet ik wachten op Engeland. Eitherway word het pas morgen kijken.
Achzo, balen, morgen moet ik weer werken.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 21 april 2007 @ 00:13:52 #135
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48560199
Verdomme nu kan ik Smackdown niet meer zien voor de Live Show van Raw maandag.

Tenzij het morgenochtend vroeg nog word gepost, dan kan ik tenminste in versneld tempo het kijken, maar betwijfel het

In ieder geval, ik ga iedereen vandaag (zaterdag) veel plezier wensen die naar Oberhausen gaan, en laten we als publiek er een leuke show van maken

Ik post bij terugkomst dinsdag uit Engeland wel me foto's!
Ik zit trouwens linksachter de announce table maandag, en heb een sign met
WWE WELCOME FROM HOLLAND
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 21 april 2007 @ 00:21:08 #136
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48560401
als ik accountant spot met zo'n bord @ wild schreeuwend FOK! dan weet ik dat jij het bent
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_48560629
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Verdomme nu kan ik Smackdown niet meer zien voor de Live Show van Raw maandag.

Tenzij het morgenochtend vroeg nog word gepost, dan kan ik tenminste in versneld tempo het kijken, maar betwijfel het

In ieder geval, ik ga iedereen vandaag (zaterdag) veel plezier wensen die naar Oberhausen gaan, en laten we als publiek er een leuke show van maken

Ik post bij terugkomst dinsdag uit Engeland wel me foto's!
Ik zit trouwens linksachter de announce table maandag, en heb een sign met
WWE WELCOME FROM HOLLAND
Geen FOK Cena sign ?
  zaterdag 21 april 2007 @ 00:34:29 #138
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48560765
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Geen FOK Cena sign ?
Heb me karton meegenomen, ik maak nog wel een sign zondag!

Maar ik vind Cena wel cool eigenlijk
World Wrestling Entertainment
pi_48560857
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:34 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Heb me karton meegenomen, ik maak nog wel een sign zondag!

Maar ik vind Cena wel cool eigenlijk
Strafpunten hoor !

Dan maar iets met Fok Lasley of Umaga
  zaterdag 21 april 2007 @ 00:40:39 #140
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48560933
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Strafpunten hoor !

Dan maar iets met Fok Lasley of Umaga
Alleen vind ik wel dat die te lang champ is, maar daarintegen ga ik niet meelopen met de "BOO.. CENA-Hype". Aan hem te zien doet die keihard ze best, en dat waardeer ik aan wrestlers!

Ik zal in ieder geval iets met FOK verzinnen, de rest blijft dan maar een verassing
World Wrestling Entertainment
pi_48564846
Randy
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:26:54 #142
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48569415
Ik ga maar eens richting Oberhausen
World Wrestling Entertainment
  Redactie Games zaterdag 21 april 2007 @ 13:51:05 #143
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48570065
Veel plezier hé!
.....Kennedy
pi_48572299
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 april 2007 @ 23:06:19 #145
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48584654
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennedy en Finlay
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_48585544
Hier kan je naar een fantastisch interview met Stone Cold kijken http://www.24wrestling.com/index.php?id=extras/368

duurt een uur en zit vol met prank calls en dergelijke erg grappig, zeker waard om te kijken.
  zondag 22 april 2007 @ 01:20:06 #147
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48588051
Oberhausen
Ben nu moe en verrot. Vond het vorige keer in Brussel leuker maar het was nu ook leuk
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_48591635
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hier kan je naar een fantastisch interview met Stone Cold kijken http://www.24wrestling.com/index.php?id=extras/368

duurt een uur en zit vol met prank calls en dergelijke erg grappig, zeker waard om te kijken.
Tom Green? Bestaat dat nog?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48599693
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:03 schreef renwan het volgende:

[..]

Tom Green? Bestaat dat nog?
Dat vond ik dus ook verrassend

Maar die show is best leuk zo met Stone Cold
pi_48609160
lol @ orton

It was reported several days ago that Orton recently got sent home on their tour over seas. For what is understood, Randy Orton was found passed out in a trashed hotel room that totaled to around 30 grand in damages.
  Redactie Games zondag 22 april 2007 @ 19:30:42 #151
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48609405

Hoe kan je dat nou voor elkaar krijgen in een hotelkamer.
.....Kennedy
  zondag 22 april 2007 @ 19:34:08 #152
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48609493
in een 5 sterren hotel gaat dat vrij makkelijk
pi_48609658
Beetje raar om hem naar huis te sturen eigenlijk. Nu moeten ze Raw zonder hem doen. Terwijl hij in de main event zit op Backlash, en dit is de laatste Raw voor Backlash

Laat hem gewoon de schade betalen, dit heeft verder ook weinig zin lijkt mij.
  zondag 22 april 2007 @ 19:55:49 #154
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48610159
raar verhaal weer
pi_48611402
Super Crazy ook weer gewond, dit is volgens mij een nieuwe WWE record met gewonden

Super Crazy, Edge (kaak, maar redelijk nog in actie), Orton naar huis gestuurd, Mark Henry, Rey Mysterio, Triple H, Ashley, Booker. En Sabu deed vorige week niet mee, maar dat kan nog verhaal zijn.

Als je die allemaal meerekent 10 gewond/out
pi_48611528
Orton is weg.. gaat nu gewoon dik trainen voor backlash das denk het verhaal erachter..
pi_48611687
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef wc-eend het volgende:
Orton is weg.. gaat nu gewoon dik trainen voor backlash das denk het verhaal erachter..
Je weet dat het nep is heh ?
  Redactie Games zondag 22 april 2007 @ 20:42:34 #158
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48611788
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Super Crazy ook weer gewond, dit is volgens mij een nieuwe WWE record met gewonden

Super Crazy, Edge (kaak, maar redelijk nog in actie), Orton naar huis gestuurd, Mark Henry, Rey Mysterio, Triple H, Ashley, Booker. En Sabu deed vorige week niet mee, maar dat kan nog verhaal zijn.

Als je die allemaal meerekent 10 gewond/out
Was Mark Henry geblesseerd dan, door wie/wat?
Ik dacht dat die er even mee stopte.

Maar wanneer komt Rey dan weer terug, 2 maanden geleden was het al van dat ''terugkeer''
.....Kennedy
pi_48612279
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:42 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Was Mark Henry geblesseerd dan, door wie/wat?
Ik dacht dat die er even mee stopte.

Maar wanneer komt Rey dan weer terug, 2 maanden geleden was het al van dat ''terugkeer''
Henry viel verkeerd ofzo, was heel stom. Hij was nieteens in de match, hij stond aan de zijkant omdat het een tagmatch was, dus hij stapt van de ring af en ligt opeens op de grond te huilen. Geloof dat hij iets er helemaal had afgescheurd in ze knie. Maar hij komt over 2 weken weer terug.

En Rey ze knie was gewoon erg slecht, had gewoon meer tijd nodig. Denk ik ook beter voor Rey, hij zou eerder terugkomen ja rond WM geloof ik. Maar het is denk ik beter voor hem om nog even te wachten, ze knie was er erg slecht aan toe. Denk nog een maandje of 2.
  Redactie Games zondag 22 april 2007 @ 21:04:07 #160
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48612548
Maarja, Henry terug ,wie gaat die slopen?
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 22 april 2007 @ 21:47:09 #161
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48614302
Tevens:
WWE.Heat.04.22.07.DSR.XviD-Hype

Wat is Heat dan?
.....Kennedy
  zondag 22 april 2007 @ 22:12:45 #162
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_48615283
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:04 schreef Wessiej het volgende:
Maarja, Henry terug ,wie gaat die slopen?
Een goede challenger voor Cena. !
pi_48615915
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef Wessiej het volgende:
Tevens:
WWE.Heat.04.22.07.DSR.XviD-Hype

Wat is Heat dan?
Heat kan je ook online kijken:

http://www.wwe.com/broadband/heat/

Nemen ze altijd op voor Raw begint. Meestal wedstrijden met wat undercard worstelaars. Eugene komt er vaak, Masters, Kenny Dykstra, Crime Tyme, Val Venis etc.

Meestal wel leuk om even te kijken, normaal altijd commentaar van Coach en Todd (deze keer 2 andere though )
  zondag 22 april 2007 @ 23:37:17 #164
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48618194
Supercrazy zijn knie ging kapot in Oberhausen, overigens had Chris Masters daar ook een legitiem iets met zijn knie na een hele nare landing toen ie van het 2e touw af gleed.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_48618443
Er is ook sprake van Orton uit de main event halen bij Backlash, maar nog niet bevestigd.
  maandag 23 april 2007 @ 00:08:29 #166
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48618951
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Er is ook sprake van Orton uit de main event halen bij Backlash, maar nog niet bevestigd.
dat zou ik dom vinden. Kunnen ze hem beter ontzettend lullig laten verliezen, dat vind ie veel erger
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_48620083
Henry is alweer terug heeft tijdens een houseshow tegen Taker en Batista gevochten ben even een tag partner kwijt maar het was in Europa
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_48634154
Hij zit al een tijdje in OVW trouwens.





[ Bericht 88% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 23-04-2007 16:54:48 ]
  maandag 23 april 2007 @ 22:15:26 #169
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48650350
Afgelopen zaterdag was Mick Foley hier in Dublin Grappig om hem van zo dicht bij te zien... heb nog een paar fotootjes op m'n telefoon staan. Hij was een boek of zo aan het signen (het was in een boekenwinkel)... Standaard Mick Foley-kleding aan...
  Redactie Games maandag 23 april 2007 @ 22:23:51 #170
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48650649
Ik wil Mick Foley of een van zijn alter-ego's wel weer vaker in actie zien.
.....Kennedy
pi_48651276
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:23 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil Mick Foley of een van zijn alter-ego's wel weer vaker in actie zien.
Misschien vanavond (morgen) weer. Zie zijn naam opeens overal verschijnen op spoiler sites. Met wat weet ik niet natuurlijk :p Kan natuurlijk weer niks zijn, want die sites zijn zo irritant als de pest soms.
  Redactie Games maandag 23 april 2007 @ 22:57:49 #172
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48651821
Hehe, hoop gewoon dat hij of Cactus Jack weer mee gaat doen, en dan het liefst vaak, doe maar hardcore matches @ ppv's
.....Kennedy
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:55:12 #173
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_48660263
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ECW dus ALWEER: Bobby Lashey vs Umaga.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_48663674
Dat is de eerste keer op ECW en de 2de keer in totaal, hoezo ALWEER?

Raw kijk ik zo even trouwens.
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:40:09 #175
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48665729
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:13:16 #176
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48667074
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:53:52 #177
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_48673500
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dat is de eerste keer op ECW en de 2de keer in totaal, hoezo ALWEER?
Ik bedoel er mee te zeggen dat sinds de WM opbouw we die 2 alleen maar tegen elkaar zien. Is het niet in een echte match, is het wel op een andere mannier.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_48674359
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:13 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vette move was dat ja. Ging die mis dan?

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Backlash spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48674952
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Vette move was dat ja. Ging die mis dan?

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Backlash spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan je dan weten aan de aankondigings poster van backlash dat dat allemaal gebeurt? of is dat een andere poster? Ik weet nog nie zoveel van alles dus
pi_48675945
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:33 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Hoe kan je dan weten aan de aankondigings poster van backlash dat dat allemaal gebeurt? of is dat een andere poster? Ik weet nog nie zoveel van alles dus
Heb het dus over de Vengance poster, beetje onduidelijk geschreven zie ik nu.
pi_48676090
Ok hahhaha dan klopt het wel wat je zegt
pi_48676314
Randy Orton update

By Noah Starr
Written: April 25, 2007

WWE has taken action against Randy Orton for unprofessional conduct.

um
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:04:50 #183
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48677776
Oberhausen en Londen waren zo gaaf

Ik zal morgen wat foto's uploaden.

Jose Mourinho zat ook gewoon met z'n kids ringside
World Wrestling Entertainment
pi_48682500
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:04 schreef MeneerMuis het volgende:
Oberhausen en Londen waren zo gaaf

Ik zal morgen wat foto's uploaden.

Jose Mourinho zat ook gewoon met z'n kids ringside
Das toch die coach? dat was ook bij raw
pi_48684394
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:12 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Das toch die coach? dat was ook bij raw
Daar was hij dus bij ik denk dat hij ook weet dat hij dus bij Raw was.


Trouwens, wat was dat filmpje waarin ze de match van Cena tegen HBK laten zien van Wrestlemania mooi zeg, die muziek is echt prachtig. Heb het net even geript die muziek.
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:00:09 #186
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48687479
helaas is de kans op winst van Edge of Orton bijna 0% tijdens Backlash
Cena-HBK word wel leuk gedaan
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:04:49 #187
167723 sanni
Acima de seu
pi_48687700
Even terugkomend op Wrestlemania, Vince Mc Mahon zag er grappig uit met dat kale hoofd.

clickbaar
pi_48687717
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48689463
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:05 schreef renwan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games dinsdag 24 april 2007 @ 23:54:16 #190
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48689576
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_48693855
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef BigFire het volgende:
helaas is de kans op winst van Edge of Orton bijna 0% tijdens Backlash
Cena-HBK word wel leuk gedaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ook gelijk de reden waarom ik aan dat hele gebeuren bijna geen zak meer aan vind: alles is van tevoren al bekend en (bijna) niets is meer verrassend. Dat was 10 a 15 jaar geleden wel anders.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48706737
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ook gelijk de reden waarom ik aan dat hele gebeuren bijna geen zak meer aan vind: alles is van tevoren al bekend en (bijna) niets is meer verrassend. Dat was 10 a 15 jaar geleden wel anders.
Dat zei ik al ja. Maar er gaan nu geloof ik weer geruchten dat Edge wint, als dat gebeurd kan je Orton vs Edge voor de titel krijgen en HBK tegen Cena voor "de eer" klinkt wel goed lijkt mij, hoop dat dat gebeurd

En trouwens, het staat toch al vast hoor. En als je het niet wilt weten moet je de spoilers niet lezen.

ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 25-04-2007 15:45:22 ]
pi_48714815
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat zei ik al ja. Maar er gaan nu geloof ik weer geruchten dat Edge wint, als dat gebeurd kan je Orton vs Edge voor de titel krijgen en HBK tegen Cena voor "de eer" klinkt wel goed lijkt mij, hoop dat dat gebeurd

En trouwens, het staat toch al vast hoor. En als je het niet wilt weten moet je de spoilers niet lezen.

ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, je kan bijna niet meer om de spoilers heen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 25 april 2007 @ 22:28:09 #194
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_48722554
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 25 april 2007 @ 22:43:53 #195
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48723205
Zo, net RAW in 5 minuten gekeken, viel een beetje tegen en heb niet veel tijd atm. Volgens mij een nieuw record voor mij. Hoewel ik ook een een keer een Great American Bash in 15 minuten heb gekeken .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_48739961
Holy shit! 5 minuten! Jij bent hier die echte bikkel !!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 26 april 2007 @ 15:15:20 #197
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48740459
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef roepdeman het volgende:
Holy shit! 5 minuten! Jij bent hier die echte bikkel !!
Dat gezeik met Shane heb ik direct doorgespoeld. Toen weer gelul met Edge oftewel FFWD, zag iets van een vrouwenmatch dus dat was weer een FFWD. Hardys tegen Cade & Murdoch, paar minuutjes van gezien. Great Kahli is ook standaard skip. Cena vs HBK heb ik op WM al gezien en Cena wint toch komende zondag.

Je moet wat als je krap in je tijd zit en toch WWE wilt kijken, het kost toch bijna 3 uur per week als je RAW en SD volgt. ECW volg ik gewoon niet door tijdgebrek. Vooral bij PPV's heb ik al moeite om bij te blijven.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 26 april 2007 @ 22:31:47 #198
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_48755969
NU AJPW op Eurosport 2
  donderdag 26 april 2007 @ 22:37:54 #199
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_48756247
met Engels commentaar van iemand die er wel wat vanaf lijkt te weten
  donderdag 26 april 2007 @ 22:57:43 #200
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48757109
Tazz noemde het beestje eindelijk bij z'n naam: The Pounce!
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48757262
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:57 schreef BigFire het volgende:
Tazz noemde het beestje eindelijk bij z'n naam: The Pounce!
Hij zei ook dat Cor Von hem zo noemde

Pounce
  donderdag 26 april 2007 @ 23:29:15 #202
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_48758351
Toch wel de vetste move vind ik in de WWE.
pi_48758437
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:29 schreef MrSASO het volgende:
Toch wel de vetste move vind ik in de WWE.
Opzich stelt het niks voor en sellen de slachtoffers ze gewoon zodat hij heel vet lijkt natuurlijk Het is gewoon een overdreven (rennende) shoulder block met goeie timing
  donderdag 26 april 2007 @ 23:33:35 #204
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_48758521
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Opzich stelt het niks voor en sellen de slachtoffers ze gewoon zodat hij heel vet lijkt natuurlijk Het is gewoon een overdreven (rennende) shoulder block met goeie timing
I know, maar het is weleens een keer wat anders dan de zoveelste Powerbomb of RKO achtige moves.
Het komt erg bruut over, vooral als de timing perfect is.
Bijvoorbeeld bij zijn debuut in ECW.
pi_48758918
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:33 schreef MrSASO het volgende:

[..]

I know, maar het is weleens een keer wat anders dan de zoveelste Powerbomb of RKO achtige moves.
Het komt erg bruut over, vooral als de timing perfect is.
Bijvoorbeeld bij zijn debuut in ECW.
Yea das waar, die eerste bij zijn debuut was echt enorm vet ja Die gast vloog echt 10 meter de lucht in
  donderdag 26 april 2007 @ 23:55:56 #206
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_48759336
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Yea das waar, die eerste bij zijn debuut was echt enorm vet ja Die gast vloog echt 10 meter de lucht in
Ik schrok me eigen werkelijk waar de tering toen hij dat deed.
pi_48759423
source: Wrestling Observer

One of WWE's biggest stars has decided to leave the company in the near future. Also, an important behind-the-scenes person is also planning on leaving the company. The names should be revealed within the next few days.

Vraag me af wie

Chavo is niet "One of WWE's biggest stars" en Rey zal ook niet weg gaan. Dus vraag me af wie ze bedoelen

Umaga misschien? Hij zit nu langzaam aan wel aan ze limiet denk ik zo. Edge lijkt me sterk, Orton misschien omdat hij zoveel in de shit zit..Micheals stopt er misschien mee omdat hij het wel genoeg vindt? Undertaker lijkt me sterk op het moment, Benoit denk ik niet, Batista's ego is te groot om te stoppen denk ik, Lasley lijkt me ook sterk.

RVD?

[ Bericht 25% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 27-04-2007 00:04:26 ]
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:05:53 #208
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_48759656
Hopelijk Khali ook al is het niet een van de grote sterren.
pi_48766076
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
source: Wrestling Observer

One of WWE's biggest stars has decided to leave the company in the near future. Also, an important behind-the-scenes person is also planning on leaving the company. The names should be revealed within the next few days.

Vraag me af wie

Chavo is niet "One of WWE's biggest stars" en Rey zal ook niet weg gaan. Dus vraag me af wie ze bedoelen

Umaga misschien? Hij zit nu langzaam aan wel aan ze limiet denk ik zo. Edge lijkt me sterk, Orton misschien omdat hij zoveel in de shit zit..Micheals stopt er misschien mee omdat hij het wel genoeg vindt? Undertaker lijkt me sterk op het moment, Benoit denk ik niet, Batista's ego is te groot om te stoppen denk ik, Lasley lijkt me ook sterk.

RVD?
Je kan biggest natuurlijk ook opvatten als de grootste en niet als de ster
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:19:35 #210
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48768616
en op de 1 of andere manier ziet de Punce er stukken beter uit dan in TNA...ik weet niet of het komt door mensen die hem krijgen of aan de grootte van de ring...iig....PPPPPPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUNCEEEE
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_48773551
We zien het wel, Smackdown download staat nu aan, zo Impact kijken
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:05:36 #212
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48774609
ik gok HBK. voornamelijk om dit bericht:

On June 16th there will be a Raw live from Knoxville, TN. They are currently advertising a triple threat for the WWE Title between Edge, Orton, and John Cena. [Blair King passed that along]

geen HBK dus. en hij was volgens de geruchten al uitgeput voordat HHH wegviel maar moest daardoor toch verder bij gebrek aan grote namen.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:11:42 #213
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48774817
Ok van deze gasten ....Punk, Burke, MVP, Kennedy....wie is er binnen een aantal jaar 1 vd worstelaars waar de WWE omheen draait?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:28:05 #214
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48775398
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:11 schreef kidkash19 het volgende:
Ok van deze gasten ....Punk, Burke, MVP, Kennedy....wie is er binnen een aantal jaar 1 vd worstelaars waar de WWE omheen draait?
Kennedy
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:29:22 #215
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_48775439
Kennedy op zekers
pi_48775540
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:05 schreef BigFire het volgende:
ik gok HBK. voornamelijk om dit bericht:

On June 16th there will be a Raw live from Knoxville, TN. They are currently advertising a triple threat for the WWE Title between Edge, Orton, and John Cena. [Blair King passed that along]

geen HBK dus. en hij was volgens de geruchten al uitgeput voordat HHH wegviel maar moest daardoor toch verder bij gebrek aan grote namen.
Gaat ook een gerucht dat hij naar Smackdown gaat anders.

En Kennedy is de toekomst. Kennedy
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:32:10 #217
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48775543
Punk en Kennedy zullen denk ik even groot worden. ze komen elkaar ongetwijfeld nog vaak tegen..
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:33:33 #218
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48775601
Ik heb Punk nog maar weinig aan de mic gezien, terwijl Kennedy dat echt fantastisch doet
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:39:46 #219
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48775819
hmmmmmmmm ik ben niet echt verkocht op Kennedy, ik vind dat hij af en toe te geforceerd over komt op de mic, en in de ring is het vaak nog hit/miss al is hij wel sterk aan het verbeteren.

Punk is beter dan Kennedy op de mic alleen heeft hij die tijd nog niet gehad, Punk is ook beter dan Kennedy in de ring maar ook dit heeft hij nog niet echt kunnen showen, al merk ik wel dat hij moeite heeft met de WWE stijl maar dit komt er langzaam in.

Burke heeft alles eigenlijk.....alleen zn grootte zou hem tegen kunnen gaan werken maar hij is super op de mic, heeft een aparte stijl van promo die je aandacht bijna afdwingt, heeft een originele finisher (al ben ik benieuwd hoe ver hij daarmee kan komen) en is in de ring ook erg goed.

MVP is allround het beste, goede gimmick die hij perfect uitvoert, Mic Skills zijn goed aanwezig, doet de kleine dingetjes in de ring perfect maar zo ie zo is hij in de ring goed bezig.

Ik denk dus dat Kennedy wel main event zal worden (omdat Vince het in hem ziet zitten blijkbaar) maar dat toch Punk en Burke en in mindere mate MVP beter worden.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:44:01 #220
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48775991
MVP en Burke hebben absoluut niet de persoonlijkheid en uitstraling, die zullen geen sterren worden.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48776503
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:44 schreef BigFire het volgende:
MVP en Burke hebben absoluut niet de persoonlijkheid en uitstraling, die zullen geen sterren worden.
Jij hebt die 2 nog nooit gezien? MVP en Burke zijn echt 2 van de beste met allebei een grote persoonlijkheid en uitstralling
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:38:59 #222
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48778191
Ik wilde net zeggen....Burke is ongeveer HET lichtpuntje van ECW, sinds Terkay weg is is hij echt in zn element gekomen.

MVP heeft zichzelf bewezen op WM23
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_48778847
Burke is op dit moment een geweldige tegenstander van Punk, ze spelen het heel goed naar elkaar toe, zelfs toen hij die THQ Game Contest ofzo won deed hij nog een echte promo die erg goed was Mic is dus perfect en in de ring ook.

MVP, diet player gimmick waarmee hij steeds in het publiek zat vond ik niks aan, maar nadat hij echt bezig was met Kane en Undertaker begon hij zich al goed te laten zien wat hij kan, en nu tegen Benoit weer, perfect op de mic, past goed bij hem zelf en als je iemand die stap voor stap met Benoit meegaat op matworstelen geen ster kan noemen snap je het niet zo denk ik
  Redactie Games vrijdag 27 april 2007 @ 14:58:14 #224
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48779048
Dat THQ game contest was idd grappig
Speelt iemand trouwens wel eens dat spel, Raw vs Smackdown '07

Zou wel tof zijn om het online eens tegen iemand hier te spelen
.....Kennedy
pi_48779199
Ik heb alleen een Wii staan dus ik moet wachten op 2008.

Heb wel Smackdown 2 op de computer (vroeger op de playstation) en daarmee kan je ook online, 1 van de beste spellen ooit is dat zeg
  Redactie Games vrijdag 27 april 2007 @ 15:02:57 #226
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48779269
Ah ok, goed spel hoor, alleen als je de career mode speelt, die story lines die die japanners hebben verzonnen, de meest absurde krijg je om je oren, allemaal tof

pssssssssst koop ook nog een 360 erbij, veel beter
.....Kennedy
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:13:28 #227
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48779632
kheb het op de ps2, vond 2006 beter spelen. 2007 kwam op me over alsof het niet af was (alsnog erg vet)

Ik verwacht wel heel veel van de nieuwe versie
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:24:22 #228
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_48780012
Ik heb wel Legends of Wrestling op de oude xbox
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:46:54 #229
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48780876
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Burke is op dit moment een geweldige tegenstander van Punk, ze spelen het heel goed naar elkaar toe, zelfs toen hij die THQ Game Contest ofzo won deed hij nog een echte promo die erg goed was Mic is dus perfect en in de ring ook.

MVP, diet player gimmick waarmee hij steeds in het publiek zat vond ik niks aan, maar nadat hij echt bezig was met Kane en Undertaker begon hij zich al goed te laten zien wat hij kan, en nu tegen Benoit weer, perfect op de mic, past goed bij hem zelf en als je iemand die stap voor stap met Benoit meegaat op matworstelen geen ster kan noemen snap je het niet zo denk ik
Burke-Punk feud is leuk en kan zeker nog leuker gaan worden... maar dat vind ik toch vooral te danken aan Punk. Burke is een goede worstelaar maar meer ook niet. Hij kan ook aardig acteren op de mic maar heeft z'n stem helaas niet mee. Z'n personage is nietszeggend tot nu toe.

MVP is niks mis mee technisch gezien, heel goed zelfs als je met Benoit meekan, maar het blijft een lulletje die geen indruk achter laat qua persoon. En met zo'n gimmick vraag je daar ook eigenlijk om. Kan lekker praten op de mic maar wat ie zegt is niet geloofwaardig.. het doet me niks.

Het technische gedeelte is helemaal niet belangrijk meer om een ster te worden. Het gaat allemaal om de persoon zelf. MVP en Burke, goede worstelaars.... maar zeker niet main eventers die WWE gaan dragen tenzij ze een mega ontwikkeling doormaken.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:51:06 #230
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48781043
Burke zn stem is juist 1 van zn sterkste punten, komt sterk over en heeft een goede manier van praten, de feud is echt niet alleen goed door Punk (en ik ben een grote Punk van al van voor zn ROH dagen)

MVP heeft juist 1 vd best ontwikkelde personen in de WWE op dit moment, juist de kleine dingen die hij doet in de ring tijdens moves enzo maken zn personage.

Ik ben het met je eens dat de persoon de ster maakt maar als je niet kan worstelen met de grootte die hun hebben houdt het heel snel op
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:52:59 #231
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_48781117
The Rock en SCSA moeten gewoon een aantal Master Classes Mic skills voor wrestlers geven. jericho mag dan ook meehelpen
pi_48781249
Punk vind ik juist erg slecht met de mic en in promo's. Laatste paar ECW's als hij tegen Burke praat is Burke toch echt de gene die dan veel beter is. Stem niet mee? Past juist bij hem, wat voor stem zou hij moeten hebben dan? Van een grote bubba neger die je laat bukken in de gevangenis ofzo? Zo is het goed hoor.

Je zegt zelf dat MVP technisch goed is, en vervolgens dat hij geen indruk maakt. Het hoort gewoon bij zijn gimmick hoe hij praat, en hoe hij doet.
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:32:05 #233
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48782553
en MVP heeft ongeveer de beste entrance theme in de WWE....


IM COMING!!!!

al vind ik die van Burke ook cool
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:34:03 #234
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48782617
Punk slecht? tja soms staan meningen haaks zullen we maar zeggen. Ik vind dat Punk direct een leider/authoriteit uitstraling heeft en Burke niet.. waardoor je al vanaf het eerste moment het gevoel had dat zijn leiderschap in gevaar was. Misschien onderschat ik daarin de rol van Burke maar ik denk het niet.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48786150
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 16:34 schreef BigFire het volgende:
Punk slecht? tja soms staan meningen haaks zullen we maar zeggen. Ik vind dat Punk direct een leider/authoriteit uitstraling heeft en Burke niet.. waardoor je al vanaf het eerste moment het gevoel had dat zijn leiderschap in gevaar was. Misschien onderschat ik daarin de rol van Burke maar ik denk het niet.
Punk lijkt (voor mij) net alsof hij het niet meent, dat heb ik bij burke wel. Ik denk dat het meer komt omdat hij hij op dit moment een beetje tweener is/was, met eerst die stoel vorige week en deze week weer zoiets. Vraag me af wat ze nu verder doen met punk, gaat hij bij de Originals of gaat hij feuden met Burke.

Impact:

Wat zat die vol zeg deze keer, wat het een beetje verpeste vind ik. Ze moeten snel naar de 2 uur show toe, want dat hebben ze echt nodig. Verder eigenlijk weinig boeiends te vertellen lijkt mij.

Smackdown:

MVP liet het weer eens zien hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder goeie Smackdown, boogeyman en kane waren ook leuk samen.

Trouwens een schande dat Kennedy niet op Backlash is, misschien casht ie ze contract in nadat Undertaker door die Last Man Standing Match heen is?
pi_48793871
Zou het dan toch RVD zijn, de grote ster die weg gaat?:

Rob Van Dam has turned down WWE's latest contract offer. His current contract is set to expire ovet the summer; possibly in late July, but it hasn't been confirmed. However, until the deal expires, there's always a chance that the two sides could come to an agreement.

The creative team has been instructed to focus their attention on CM Punk and Elijah Burke so that if RVD does indeed leave the company, it won't be too strong of a blow to the ECW storylines.
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:31:09 #237
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48797784
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zou het dan toch RVD zijn, de grote ster die weg gaat?:

Rob Van Dam has turned down WWE's latest contract offer. His current contract is set to expire ovet the summer; possibly in late July, but it hasn't been confirmed. However, until the deal expires, there's always a chance that the two sides could come to an agreement.

The creative team has been instructed to focus their attention on CM Punk and Elijah Burke so that if RVD does indeed leave the company, it won't be too strong of a blow to the ECW storylines.
ai, de 'good faith' win tijdens WrestleMania lijkt geen effect te hebben gehad
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:54:15 #238
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48802558
smackdown was iig beter dan raw deze week
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:40:07 #239
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48803592
i'm back

heb eindelijk weer internet thuis en ben weer helemaal bij met kijken!!

om ff in te haken om de discussie over Punk, Burke, Kennedy en MVP:
Ik vind Punk de minste van het stel.. weet niet waarom maar bij mij komt ie niet echt over
al is zijn storyline op dit moment gewoon erg goed Burke is zeker weten getalenteerd maar ik vraag me op dit moment nog af of hij het ook ver zou kunnen schoppen op SD! of RAW.
Kennedy is steeds beter aant worden al ben ik het ermee eens dat hij op sommige vlakken nog nite klaar is voor een Main Event spot. En MVP is gewoon super goed bezig.. in zijn wedstrijden tegen Kane zag het je het al vond ik maar nu komt hij gewoon helemaal tot zijn recht.. de uitsraling die hij heeft is lekker arrogant, de player iid, en zijn ability is ook top

RAW was wel ok deze week en het main event duurde idd zolang omdat Orton geschorst is.. ik moet nog ff bij gaan lezen op de nieuwssites (al kun je die ook bijna nooit vertrouwen) maar ik vraag me af of dit het einde van Orton is.. is niet de eerste keer dat hij suspended is.. ik hoorde dat het was omdat hij voor een paar duizend schade zou hebben aangericht aan een hotel. (mss al oud nieuws?)

ECW begint weer af te takelen imo (als geheel dan) elke week zijn het Lasley en Snitsky die winnen.. Snitsky heeft gewoon een van de domste finsher moves as we speak, en als afsluiter heb je dan een of andere angle tussen de NB en de Originals.. dat laatste is dan wel een hele leuke storyline maar het is gewoon elke week hetzelfde qua line-up.. vind ik erg jammer!

Tna was ietsje minder deze week vond ik al gebeurde er weer een hoop gave dingen
Eric Young

SD! is downloading dus die kan ik zometeen gaan kijken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48804938
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:40 schreef Tazmaniac het volgende:
RAW was wel ok deze week en het main event duurde idd zolang omdat Orton geschorst is.. ik moet nog ff bij gaan lezen op de nieuwssites (al kun je die ook bijna nooit vertrouwen) maar ik vraag me af of dit het einde van Orton is.. is niet de eerste keer dat hij suspended is.. ik hoorde dat het was omdat hij voor een paar duizend schade zou hebben aangericht aan een hotel. (mss al oud nieuws?)
Heel oud nieuws, en hij is niet geshorst alleen maar een boete gekregen, niks aan de hand dus.
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:40 schreef Tazmaniac het volgende:
ECW begint weer af te takelen imo (als geheel dan) elke week zijn het Lasley en Snitsky die winnen.. Snitsky heeft gewoon een van de domste finsher moves as we speak, en als afsluiter heb je dan een of andere angle tussen de NB en de Originals.. dat laatste is dan wel een hele leuke storyline maar het is gewoon elke week hetzelfde qua line-up.. vind ik erg jammer!
ECW blijft leuk om naar te kijken, Snitsky bouwen ze alleen maar op, saai ok. Lasley hangt me ook alang de keel uit. Maar meestal gaat heel ECW over NB vs Originals wat altijd vet is. Vooral nu met het verhaal rond punk, en zolang ze geen main event hebben met de hele NB vs Orginials is de rest van ECW ook leuk.
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:19:54 #241
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48805727
aaah alleen maar geldboete.. dan valt het idd wel allemaal mee..
nog nieuws over de top star die weg zou gaan??

Ookal is Chavo absoluut geen top ik denk wel dat het op hem doelen.. maja ff afw88 dan maar!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48805977
Eeeh leuke aflevering van TNA deze week. Gelukkig maar, want op het main-event van RAW na heeft de WWE weer eens teleurgesteld. En dat nog wel in de aanloop naar een PPV, maar goed.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48806023
Bob Backlund
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48806093
TNA vond ik maar matig, veels te veel geprop, en gehaast. Backlund blijft wel grappig, ben benieuwd naar het vervolg van dat filmpje
pi_48806110
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TNA vond ik maar matig, veels te veel geprop, en gehaast. Backlund blijft wel grappig, ben benieuwd naar het vervolg van dat filmpje
Impact was deze week beter dan SmackDown en ECW bij elkaar. Leuk dat Jarrett terug is. Ben ook wel benieuwd naar de angle tussen Angle en Sting.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48806135
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Impact was deze week beter dan SmackDown en ECW bij elkaar. Leuk dat Jarrett terug is.
Dat al helemaal niet, Smackdown was erg goed en main event van ECW en promo's erdoorheen waren ook goed.

TNA daar in tegen had 1 goeie match van de X-Divison,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48806159
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat al helemaal niet, Smackdown was erg goed en main event van ECW en promo's erdoorheen waren ook goed.

TNA daar in tegen had 1 goeie match van de X-Divison,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever, ga jij maar lekker kijken naar allemaal saaie WWE matches die er geen fuck toe doen omdat alles voor Backlash toch al vast staat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48806201
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Whatever, ga jij maar lekker kijken naar allemaal saaie WWE matches die er geen fuck toe doen omdat alles voor Backlash toch al vast staat.
Bij TNA staat het niet vast? Daar staan de spoilers al maanden van te voren voor klaar. WWE saaie matches? Bij TNA zijn er amper matches want die worden allemaal verstoord. Goeie matches hoor

Nou ik terug denk,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, enige goeie match was echt die van de X-Dvision, dus je lult zo erg met je Pro-TNA gelul.

TNA is leuk, maar deze impact was gewoon shijt.
pi_48806291
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Bij TNA staat het niet vast? Daar staan de spoilers al maanden van te voren voor klaar. WWE saaie matches? Bij TNA zijn er amper matches want die worden allemaal verstoord. Goeie matches hoor

Nou ik terug denk,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, enige goeie match was echt die van de X-Dvision, dus je lult zo erg met je Pro-TNA gelul.

TNA is leuk, maar deze impact was gewoon shijt.
Pfff, een 16 jarige puber die er niet tegen kan dat iemand kritiek heeft op de WWE. Leuk hoor. Ik zeg niet dat deze Impact super was, maar hij was ook niet shit: hij was wel leuk zoals ik zei.

Bovendien gaat het hier nog altijd om een mening, dus als ik zeg dat ik Impact deze week leuker vond dan SmackDown en ECW dan kun jij dat wel gelul noemen alsof het niet de waarheid is, maar juist dat is gelul. Er is namelijk geen objectieve waarheid hier.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48806321
Damn, waarom is de WWE nou nog steeds die Great Kali aan het pushen? Die gozer heeft echt helemaal niets, op een hele grote kin na.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48806355
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Pfff, een 16 jarige puber die er niet tegen kan dat iemand kritiek heeft op de WWE. Leuk hoor. Ik zeg niet dat deze Impact super was, maar hij was ook niet shit: hij was wel leuk zoals ik zei.

Bovendien gaat het hier nog altijd om een mening, dus als ik zeg dat ik Impact deze week leuker vond dan SmackDown en ECW dan kun jij dat wel gelul noemen alsof het niet de waarheid is, maar juist dat is gelul. Er is namelijk geen objectieve waarheid hier.
16 jarige puber? Ik heb zelf ook kritiek op WWE hoor, Raw was het eerste uur ook schijt, en op ECW is Snitsky en Lasley shijt. Smackdown was gewoon goed, en main event van ECW ook. Bij TNA was er maar 1 match leuk. Gaat niet op tegen wat WWE deze week gedaan heeft lijk mij.

En het is jou mening ja, ik geef mijn mening erop, of mag dat niet?
pi_48806459
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

16 jarige puber? Ik heb zelf ook kritiek op WWE hoor, Raw was het eerste uur ook schijt, en op ECW is Snitsky en Lasley shijt. Smackdown was gewoon goed, en main event van ECW ook. Bij TNA was er maar 1 match leuk. Gaat niet op tegen wat WWE deze week gedaan heeft lijk mij.

En het is jou mening ja, ik geef mijn mening erop, of mag dat niet?
Tuurlijk, maar het is nogal raar om te zien hoe heftig je reageert op mijn mening. Alsof je je gekwetst voelt dat iemand TNA leuker vindt dan WWE.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48806939
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het is nogal raar om te zien hoe heftig je reageert op mijn mening. Alsof je je gekwetst voelt dat iemand TNA leuker vindt dan WWE.
Jij kwam met onzin dat alles bij WWE vast staat alsof dat bij TNA niet zo is. Het is allemaal scripted hoor, ook bij TNA en daar staat het ook vast.
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:34:33 #254
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48819129
quote:
Damn, waarom is de WWE nou nog steeds die Great Kali aan het pushen? Die gozer heeft echt helemaal niets, op een hele grote kin na.
Dan moet je de geschiedenis ingaan en je kunnen verplaatsen in de "gewone doorsnee" fan...Worstelen heeft altijd freaks gehad, die trekken ook mensen aan...Khali is een freak net als Andre the Giant , McGuire Twins, Giant Gonzalez dat waren....Sommige van die gasten (want er zijn er ongetwijfeld meer maar kan er even niet opkomen) waren echt bar slecht maar waren er echt voor het "freak" gehalte...zoals Khali dat nu ook is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_48819944
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dan moet je de geschiedenis ingaan en je kunnen verplaatsen in de "gewone doorsnee" fan...Worstelen heeft altijd freaks gehad, die trekken ook mensen aan...Khali is een freak net als Andre the Giant , McGuire Twins, Giant Gonzalez dat waren....Sommige van die gasten (want er zijn er ongetwijfeld meer maar kan er even niet opkomen) waren echt bar slecht maar waren er echt voor het "freak" gehalte...zoals Khali dat nu ook is
Helaas ja, opzich kan Batista daar ook nog in
  zondag 29 april 2007 @ 00:05:57 #256
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48820060
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Helaas ja, opzich kan Batista daar ook nog in


al snap ik die gast wel... Khali is niet alleen een freak hij kan ook echt niks. Umaga(freak, niet qua lengte) laat zien dat het wel kan (al ben ik nog steeds geen voorstander).
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48821182
Umaga, leuk is hij niet, maar hij speelt zijn rol wel goed. Als je hem dan bij de Hall Of Fame ziet zitten in net pak, geen tattoo's en een dure zonnebril op (_O-) merk je wel dat hij zijn gimmick echt heel goed doet.

Khali, mja..

Big Show past trouwens natuurlijk ook in dat rijtje, maar hij kan dan wel weer wat
pi_48826924
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dan moet je de geschiedenis ingaan en je kunnen verplaatsen in de "gewone doorsnee" fan...Worstelen heeft altijd freaks gehad, die trekken ook mensen aan...Khali is een freak net als Andre the Giant , McGuire Twins, Giant Gonzalez dat waren....Sommige van die gasten (want er zijn er ongetwijfeld meer maar kan er even niet opkomen) waren echt bar slecht maar waren er echt voor het "freak" gehalte...zoals Khali dat nu ook is
Tuurlijk zijn er altijd freaks geweest. Dat hoef je mij niet te vertellen. Maar als een freak niet werkt, dan werkt hij niet en dan moet je er ook geen aandacht meer aan besteden. Het feit dat er in het verleden goede freaks zijn geweest (George "The Animal" Steele ) betekent niet dat alle mislukte freaks nu koste wat het kost gepusht moeten worden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48826931
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij kwam met onzin dat alles bij WWE vast staat alsof dat bij TNA niet zo is. Het is allemaal scripted hoor, ook bij TNA en daar staat het ook vast.
Joh, je meent het!

Je moet gewoon niet zo opgefokt reageren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48830719
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Joh, je meent het!

Je moet gewoon niet zo opgefokt reageren.
Reageer helemaal niet opgefokt, ik wijs je alleen op een algemeen feit.

TNA Today had trouwens weer een hele vette match met Shelly en Sabin tegen Senshi en *naam kwijt*. Die match was beter dan heel Impact Wel leuk hoe ze TNA Today maken, kijk het altijd
  zondag 29 april 2007 @ 18:11:44 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48844523
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Reageer helemaal niet opgefokt, ik wijs je alleen op een algemeen feit.

TNA Today had trouwens weer een hele vette match met Shelly en Sabin tegen Senshi en *naam kwijt*. Die match was beter dan heel Impact Wel leuk hoe ze TNA Today maken, kijk het altijd
Petey Williams
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48845007
Yea dacht er net aan, die Canadian Destroyer blijft leuk om naar te kijken
pi_48848374
Om weer even terug te vallen op MVP-Kennedy-Burke-Punk

http://www.dailymotion.co(...)/xxjgf_joe-vs-punk-i
http://www.dailymotion.co(...)oa-joe-vs-cm-punk-ii
http://www.dailymotion.co(...)xqj5_joe-vs-punk-iii
http://www.dailymotion.co(...)-guerrero-vs-cm-punk

http://www.dailymotion.co(...)gns-his-wwe-contract

Punk
Hopelijk geven ze hem wat meer tijd, dan kan die ook veel meer laten zien.

en stop Snitsky en Kkhali ergens heel gauw weg, rotzooi
pi_48851779
Randy is gespot backstage, hij is er dus gewoon.

Ook adden ze misschien nog London/Kendrick vs Deuce & Domino voor vanavond, maar dat is niet zeker.
pi_48866366
Backlash:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 april 2007 @ 18:15:33 #266
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48867167
ik ben zo pleite maar ik moet ff melden dat Backlash een MEGA goeie ppv was!!!
een wat uitgebreider verslag vanaaf of morgen

damn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 30 april 2007 @ 18:32:52 #267
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48867450
ik vond hem ook goed. de arena zag er klein en knus uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48869583
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:32 schreef BigFire het volgende:
ik vond hem ook goed. de arena zag er klein en knus uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48869854
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 april 2007 @ 23:47:56 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48876520
WWE.com has just learned that Mr. McMahon, who was upset with Rob Van Dam's words last night in an exclusive WWE.com video, has called the ECW Original to Raw to take on the Samoan Bulldozer, Umaga!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 30 april 2007 @ 23:56:42 #271
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48876722
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48876940
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:56 schreef BigFire het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, ene kant vindt ik het leuk, andere kant weer niet, omdat ik ze allebei leuk vindt
  dinsdag 1 mei 2007 @ 00:12:10 #273
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48877069
Blessure voor Lashley, das mooi voor de Bobby-haters
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_48877601
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:12 schreef PirE het volgende:
Blessure voor Lashley, das mooi voor de Bobby-haters
Haten is een groot word, maar ik kan nou niet zeggen dat ik het niet erg vindt

Het is trouwens niet officieel, het is alleen maar nakijken van ze schouder geloof ik, meer voor de zekerheid dus.
  Redactie Games dinsdag 1 mei 2007 @ 15:50:20 #275
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48891918
Top PPV 14.gif!

Alleen 1 ding...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:29:02 #276
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48893331
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48893608
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:29 schreef BigFire het volgende:
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele sterke raw,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:27:10 #278
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48895290
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Hele sterke raw,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:43:45 #279
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48895788
er is trouwens een exclusive foto opgedoken van Orton z'n hotelkamer incident
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:10:23 #280
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48896568
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:43 schreef BigFire het volgende:
er is trouwens een exclusive foto opgedoken van Orton z'n hotelkamer incident
geel kikkertje

RAW was ook heel erg leuk alleen idd heel erg jammer dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48897451
PWInsider are reporting that The Undertaker suffered a torn bicep tendon. He is scheduled to see a doctor today to have the injury examined. Apparently you can easily see where the torn muscle in his bicep has rolled up his arm towards his shoulder.



Nog van Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:10:57 #282
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_48898335
dat zou nondeju klote zijn van Taker
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:37:27 #283
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48899284
ben nooit zo'n Taker fan geweest dus van mij mag iemand anders wel de titel hebben. als ze niet oppassen wordt hij straks de nieuwe Hogan (te oud, teveel invloed, niet willen jobben etc) heb ik het idee.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48901467
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:37 schreef BigFire het volgende:
ben nooit zo'n Taker fan geweest dus van mij mag iemand anders wel de titel hebben. als ze niet oppassen wordt hij straks de nieuwe Hogan (te oud, teveel invloed, niet willen jobben etc) heb ik het idee.
Haha, Taker is juist het tegenovergestelde. Hij jobbed zelf tegen Khali, Orton, Kennedy etc. Hij is er juist om andere over te maken. En zo oud is hij ook weer niet, begin 40

Taker

Trouwens, heb ook nog The Condemmed gezien zondag. Leuke film wel, het is gewoon 100% Stone Cold die hij speelt Vinnie doet het ook erg leuk. Maar verder is het alles wat je er van verwacht denk ik. Leuke film voor 1 keer, maar natuurlijk geen hoogtepunt in de film geschiedenis
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:46:56 #285
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48902127
Taker is de man
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:24:36 #286
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_48903757
Taker is juist super, niet alleen in de ring ( daar begin je wel te zien dat hij niet de jongste meer is ja ) maar ook zeker in de locker room. Hij helpt anderen in zijn eigen tijd in de ring enzo. Hij is blijkbaar een goede leermeester
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:21:35 #287
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48906585
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Haha, Taker is juist het tegenovergestelde. Hij jobbed zelf tegen Khali, Orton, Kennedy etc. Hij is er juist om andere over te maken. En zo oud is hij ook weer niet, begin 40
op het eind van de feud komt hij altijd als winnaar uit de bus de laatste jaren... daar gaat het om. hij is een onverslaanbare heilige op leeftijd(42!) daar hou ik gewoon niet zo van... en al helemaal niet als champ. z'n tijd is voorbij vind ik.... dan kan hij of stoppen(met hier en daar een verschijning) of doorgaan maar ook daadwerkelijk gezichtsverlies lijden(net als Ric Flair).
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48906751
Hopelijk laten ze hem z'n titel niet droppen.

Doe dan dat iedereen die naar Taker wilt eerst langs Kane/Boogey moet, die winnen alles en dan heeft UT gewoon vrij, anders krijgen we weer Batista
Of een tournooi voor de title en dan mag Benoit wel winnen.

raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
op het eind van de feud komt hij altijd als winnaar uit de bus de laatste jaren... daar gaat het om. hij is een onverslaanbare heilige op leeftijd(42!) daar hou ik gewoon niet zo van... en al helemaal niet als champ. z'n tijd is voorbij vind ik.... dan kan hij of stoppen(met hier en daar een verschijning) of doorgaan maar ook daadwerkelijk gezichtsverlies lijden(net als Ric Flair).
Taker helpt de nieuwelingen naar een hoger niveau, uiteindelijk wint die nog wel.
Leeftijd valt best mee en zolang het er nog goed uitziet is er voor mij geen probleem. (bij Flair is dat toch wel iets anders)
De laatste tijd zien we hem wel heel veel, dat mag wel minder ja.

[ Bericht 42% gewijzigd door Brownietje op 01-05-2007 22:31:57 ]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:47:08 #289
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48908065
Backlash was beter dan Wrestlemania
Geen uitgebreid verslag maar wat een matches. Morgen weer Raw kijken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_48908562
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef BigFire het volgende:

[..]

op het eind van de feud komt hij altijd als winnaar uit de bus de laatste jaren... daar gaat het om. hij is een onverslaanbare heilige op leeftijd(42!) daar hou ik gewoon niet zo van... en al helemaal niet als champ. z'n tijd is voorbij vind ik.... dan kan hij of stoppen(met hier en daar een verschijning) of doorgaan maar ook daadwerkelijk gezichtsverlies lijden(net als Ric Flair).
Dat hij als winnaar uit de bus komt maakt weinig uit en daar gaat het juist helemaal niet om. Bv bij Orton, hij heeft Orton enorm veel geholpen met zijn carriere, heeft gejobt tegen hem (zelfs maanden weggeweest?) en weet niet of hij daar ook als winnaar uitkwam. Maar als iemand de undertaker verslaat op het einde van de feud, maakt dat de undertaker zwak, en kan hij andere niet meer omhoog halen. Wat hij nu dus fantastisch doet.

Ooit Batista zo goed bezig gezien? Sinds hij met Undertaker bezig is probeert hij veel meer ze best te doen, dat ze je op WM en op Backlash weer. En op leeftijd, zoals ik al eerder zei, valt best mee. Flair is ruim in de 60, Undertaker pas 42, Shawn Micheals, Triple H en Batista zitten ook allemaal rond die leeftijd hoor . En zijn tijd is zeker niet voorbij, hij heeft nog veel goeds te bieden, en zijn matches worden er niet slechter op, bij flair (die over 20 jaar ouders is) natuurlijk wel, maar hij is dan ook ECHT oud.

Snap jou eigenlijk helemaal niet
pi_48909489
Morgen backlash kijken en raw binnenhalen en evt kijken en vrijdag weer smackdown.. pfff druk
pi_48911426
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef wc-eend het volgende:
Morgen backlash kijken en raw binnenhalen en evt kijken en vrijdag weer smackdown.. pfff druk
En dan kijk je nieteens ECW en TNA nog

Wekelijks:

Raw - 2 uur op TV (anderhalf uur zonder reclame)
ECW - 1 uur op TV (40 mins zonder reclame)
Smackdown - 2 uur op TV (anderhalf uur zonder reclame)
TNA Impact - 1 uur op TV (40 mins zonder reclame)

6 uur TV tijd - 4 uur en 20 mins echte tijd.

4 uur 20 per week x 4 = 17 uur en 20 mins per maand.

1 keer per maand:

WWE PPV - 3 uur
TNA PPV - 3 uur

6 uur per maand.

Per maand kijk ik dus zon, 23 uur en 20 mins aan worstelen

O wacht ik kijk Heat ook nog, dat is zon 35 mins zo ongeveer. Dus 35 mins keer 4 = 2 uur en 20 mins.

25 uur en 40 minuten aan worstelen per maand. Plus dat ik ook nog TNA Today kijk elke dag (en in het weekend, de weekend versie natuurlijk)

Dus laten we zeggen 26 uur
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:01:25 #293
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48911772
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

En dan kijk je nieteens ECW en TNA nog

Wekelijks:

Raw - 2 uur op TV (anderhalf uur zonder reclame)
ECW - 1 uur op TV (40 mins zonder reclame)
Smackdown - 2 uur op TV (anderhalf uur zonder reclame)
TNA Impact - 1 uur op TV (40 mins zonder reclame)

6 uur TV tijd - 4 uur en 20 mins echte tijd.

4 uur 20 per week x 4 = 17 uur en 20 mins per maand.
1 keer per maand:

WWE PPV - 3 uur
TNA PPV - 3 uur

6 uur per maand.

Per maand kijk ik dus zon, 23 uur en 20 mins aan worstelen

O wacht ik kijk Heat ook nog, dat is zon 35 mins zo ongeveer. Dus 35 mins keer 4 = 2 uur en 20 mins.

25 uur en 40 minuten aan worstelen per maand. Plus dat ik ook nog TNA Today kijk elke dag (en in het weekend, de weekend versie natuurlijk)

Dus laten we zeggen 26 uur
wow.. dan moet Undertaker haast wel goed zijn
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48912243
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:01 schreef BigFire het volgende:

[..]

wow.. dan moet Undertaker haast wel goed zijn
Dat is hij zeker ja
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:25:58 #295
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48912419
haha niet bij stilgestaan dat we zolang zitten te kijken per maand!! dus 1 hele dag gaat op aan wrestling kijken haha lol!! trouwens het topic is weer bijna vol.. nieuwe TT alvast over Judgement Day??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48912532
Ik denk nog even over een titel ja, zal wel Judgement Day worden als ik niks beter kan verzinnen

Trouwens:
quote:
What was originally planned to be a long-term title reign for The Undertaker could come to a quick halt, reports The Wrestling Observer.

The wrestler suffered a biceps tear prior to Sunday's Backlash PPV; following the match, he was in "tremendous pain."

The muscle is noticeably rolled up, which implies a complete tear off the bone and a six-to-eight month recovery period.

Undertaker committed to working a more regular WWE schedule for the purpose of long-term title reign, but if the injury is as serious as most believe, he'll be forced to drop the belt soon.

He was to be evaluated by Dr. James Andrews Tuesday afternoon. After determining if Undertaker will be required to drop the belt, WWE will then have to decide whether or not it can safely be done via a match.
Godverdomme


Nieuwe titel misschien:

"Dead Man Walking?"
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:43:26 #297
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48912854
Vince McMahon "King of Extreme"
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48913175
Nieuwe staat klaar met updated champs erbij
  Redactie Games woensdag 2 mei 2007 @ 01:00:32 #299
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48913230
Zet alvast Khali erbij
.....Kennedy
pi_48913251
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:00 schreef Wessiej het volgende:
Zet alvast Khali erbij
pi_48913259
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:00 schreef Wessiej het volgende:
Zet alvast Khali erbij
Nee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')