abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 6 mei 2007 @ 13:58:06 #276
136283 knars
Teethgrinder
pi_49060795
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:52 schreef lucasb het volgende:

Weet je alles van popmuziek?
Wil je mij helpen?
Neem dan eens een kijkje op:
http://songtexxt.punt.nl
Alvast bedankt voor je hulp!
die van Gimme Hope, Jo'anna is een verkeerde vertaling! Dat is een cover van Geef mij hoop, Jomanda natuurlijk.
pi_49061448
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:21 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Goed plan!

"Zeg Blokhuis, ouwe ruggentuffer die je me bent! Je hebt een goed hart hoor, zeker wel. Moesten ze alleen gekookt op de rug hangen en zo laag dat de honden erbij kennen."
Zo maak je zelfs deze zondag goed. Misschien dat Joop Braakhekke ook wel zin heeft in een babbeltje.

Of je belt mijn broer even, want ik moet hem nog vertellen dat ik afgelopen week gelaserd ben op de snelweg met 22 km/u te hard, en zijn naam heb opgegeven...

Sodeju wat heb ik een bourbon gezopen gisteravond...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 11:22:38 #278
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_49093706
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk meestal je tweedehands platen ? Online of in een winkel ? En welke winkel dan ? En hoe online ?

Ik ben vandaag in Utrecht nog even bij Dacapo in de zogenaamde "Beatcave" ( .) geweest om daar tussen de tweedehands platen te neuzen, maar het was allemaal toch gewoon erg duur. En die gast die daar werkt is ook echt een afknapper.

Allereerst zit ie daar in de kelder op discosterkte te galmen met zijn matties over de prijs van nooit gereleaste Buddy Holly opnamen. En dan ondertussen elkaar proberen af te zetten. Ten tweede gaat ie gigantisch zuchten, steunen of bijna schelden als jij als nederige sterveling die niet van plan is om 150 euro uit te geven aan de voorgenoemde Buddy Holly single een plaat wil kopen of luisteren. En ten derde zijn de platen daar echt te duur ook, alleen maar omdat hij en zijn verzamelaarshomies daar een stijve piemel van krijgen. Zo van "Whehehehe, we hebben weer een sukkel een bekraste soloplaat van McCartney aangesmeerd voor 12 euro. De gekken blijven er maar intrappen !"

Ze hadden Hatful of Hollow staan van The Smiths, maar durfden voor een doodnormaal, gebruikt, gedraaid, gesleten exemplaar doodleuk 15 euro te vragen. Hij was niet bekrast ofzo, maar wel redelijk vies. Maar, hoe dan ook, wat mij betreft is zo'n plaat dat gewoon niet meer waard. Erg jammer, had 'm wel willen hebben.

Maargoed, of jullie nog tips hadden dus.
heheh dacapo toen ik een keer naar die 'cave' ging kwam ik binnen en er stond een leuk plaatje op iets uit de jaren 60. Toen gingen we door de bakken bladeren en toen werd het plaatje al gauw verwisseld voor de vreselijkste 3 meter geheime zender muziek. Toen we weg gingen hoorden we achter ons hem nog snel weer een leuke plaat opzetten. rare lui
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 7 mei 2007 @ 12:30:23 #279
136283 knars
Teethgrinder
pi_49095951
Dacapo, daar werken die hulpjes uit High Fidelity toch?
Ze hebben wel een mooie verzameling nieuwe frisse muffe gitaarbandjes en dertijn in een dozijn indie, dat moet ik ze nageven. Maar voor tweedehandsplaten ging ik in Utrecht liever naar de Grammofoonplatenwinkel, vlak bij Dacapo op de Oude Gracht. Ik weet alleen niet of die nu nog bestaat, ben er al een tijd niet meer geweest.
pi_49098924
Dat je ook eerst even een beoordeling krijgt of je wel waardig bent om iets bij hem te kopen. Of om in High Fidelity sferen te blijven, alsof iedereen potentieel om I Just Called To Say I Love You zou gaan vragen tot het tegendeel bewezen is.
It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 7 mei 2007 @ 20:09:02 #281
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_49114454
Een USB platenspeler voor 129 euro? Haal liever bij de kringloop een oude philips, nieuwe naald erop en je bent voor veel minder klaar.

* menjo heeft er laatst nog een gescoord op een rommelmarkt voor 5 euro + 3 euro voor een nieuwe snaar, echte jaren 70 vintage
pi_49137384
Onlangs nog wat foto's en filmpjes gemaakt van mijn krengetjes:

Honden- centraal topic met foto's- deeltje 9!

Op die twee bovenste na dan. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 12:58:09 #283
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_49139452
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef knars het volgende:
Dacapo, daar werken die hulpjes uit High Fidelity toch?
Ze hebben wel een mooie verzameling nieuwe frisse muffe gitaarbandjes en dertijn in een dozijn indie, dat moet ik ze nageven. Maar voor tweedehandsplaten ging ik in Utrecht liever naar de Grammofoonplatenwinkel, vlak bij Dacapo op de Oude Gracht. Ik weet alleen niet of die nu nog bestaat, ben er al een tijd niet meer geweest.
Die bestaat nog
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 12:59:48 #284
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_49139533
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef menjo het volgende:
Een USB platenspeler voor 129 euro? Haal liever bij de kringloop een oude philips, nieuwe naald erop en je bent voor veel minder klaar.

* menjo heeft er laatst nog een gescoord op een rommelmarkt voor 5 euro + 3 euro voor een nieuwe snaar, echte jaren 70 vintage
Mijn hele stereo toren is van de 70s, op de dvd speler na
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_49145800
Ik heb een oude Denon platenspeler, ooit gekregen. Er zat een hele oude tulpkabel aan, ook meteen alles wat er aan mankeerde, dus heb ik er een hele dure Van Den Hul audiokabel aangezet . Die een paar maanden geleden dus klem heeft gezeten tijdens de verhuizing. . Nou klinkt er een hele zware brom over de luidsprekers, en nog maar één kanaal doet het.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 mei 2007 @ 18:54:59 #286
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_49154329
hoera, er was weer iemand met een pakketje aan de deur geweest

alleen jammer dat het Selektvracht was, dus dat wordt weer ellende.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:29:57 #287
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_49166643
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:27 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Erg tof inderdaad! Jij was zeker die ene andere persoon onder de vijftig die aanwezig was?
Ik heb ook een recensie ervan geschreven voor 3voor12/ArnhemNijmegen. Zo gauw die online staat plaats ik er nog wel een linkje naar. En wellicht dat het eens tijd wordt voor een Pere Ubu topic.
Bij deze.
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=18019&magazines=18020&news=545355
En ik maak een dezer dagen nog wel een echt Pere Ubu topic aan.
pi_49167668
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef Tokus het volgende:
alleen jammer dat het Selektvracht was, dus dat wordt weer ellende.
In een ander topic gisteren ook al. Prutsers .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:09:14 #289
136283 knars
Teethgrinder
pi_49168025
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat je ook eerst even een beoordeling krijgt of je wel waardig bent om iets bij hem te kopen. Of om in High Fidelity sferen te blijven, alsof iedereen potentieel om I Just Called To Say I Love You zou gaan vragen tot het tegendeel bewezen is.
Ik heb het ooit eens aangedurfd om te vragen of ze een 7"van de Dandy Warhols hadden, ik zag de neusharen al trillen van woede dat ik zo'n onwaardige band in hun winkel verwachtte. Mind you, di speelde zich af vóór Bohemian like you een Vodafone hit werd

Goed om te weten dat hun bijna-buren nog wel bestaan
pi_49178959
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef Tokus het volgende:
hoera, er was weer iemand met een pakketje aan de deur geweest

alleen jammer dat het Selektvracht was, dus dat wordt weer ellende.
Da's weer een week vrij nemen... .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_49183661
Ik was erg verbaasd toen vorige week zaterdag de engineer van BT om 8.30 in de morgen op de stoep stond. Tussen 8 en 1 hadden ze gezegd. Toch goed dat ik klaar was
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_49183998
Ik heb gisteravond de basale beginselen van geluidstechniek uitgelegd gekregen. En het was zo interessant en fascinerend. Volgende week donderdag mag ik meelopen met de monitortechnicus tijdens The Lemonheads en met de op- en afbouw van de show van Van Dik Hout en ik heb er verschrikkelijk veel zin in.

. Muziektechniek leren. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 14:46:35 #293
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_49185278
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb gisteravond de basale beginselen van geluidstechniek uitgelegd gekregen. En het was zo interessant en fascinerend. Volgende week donderdag mag ik meelopen met de monitortechnicus tijdens The Lemonheads en met de op- en afbouw van de show van Van Dik Hout en ik heb er verschrikkelijk veel zin in.

. Muziektechniek leren. .
tof !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:01:20 #294
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_49195121
Potverdrie, wat waren deze gasten ontzettend goed!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Ns0u8MVesaQ

http://www.youtube.com/watch?v=4gp8qKHVHKI

verkapte oudere-jongere post
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_49197368
Specials
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:23:35 #296
11502 nipeng
The last ride is free
pi_49198225
Nou zo bijzonder vind ik het eigenlijk niet.
Is dat gestap van die gasten een voorloper van "jumpen"?
pi_49198912
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:01 schreef MuadDib het volgende:
Potverdrie, wat waren deze gasten ontzettend goed!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Ns0u8MVesaQ

http://www.youtube.com/watch?v=4gp8qKHVHKI

verkapte oudere-jongere post
geweldige band was dat
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 00:14:42 #298
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_49209552
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:38 schreef cafca het volgende:

[..]

geweldige band was dat
Het eerste album was echt briljant.

Het tweede overigens mwah.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_49214060
Help, ik zoek... deel 210

Lijkt me niet de bedoeling.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:40:16 #300
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_49214205
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:29 schreef bartrid het volgende:
Help, ik zoek... deel 210

Lijkt me niet de bedoeling.
Dat het niet in feedback staat, bedoel je?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')