abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 juni 2007 @ 18:29:49 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_50699588
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:39 schreef Syrena het volgende:
Ik zit net bij Double Points op de site, zie ik dat je daar punten krijgt als je boekt bij Booking.com.
Laat ik dat nou net twee dagen geleden gedaan hebben. Snel de declaratie ingevuld, ben benieuwd of ik de punten krijg. Ik moet namelijk pas in het hotel betalen.

En ik zag dat je via DP ook kunt boeken bij NS Internationaal, dat moet ik nog doen
Ik denk dat je pch hebt watbetreft Booking.com. die punten krijg je volgens mij alleen als je via de site van DoublePoints op de site van Booking.com terecht bent gekomen. dat is met punten voor Bol in ieder geval wel zo.
Spoilers!
  donderdag 21 juni 2007 @ 18:33:43 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_50699687
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 18:07 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb vandaag een mail gekregen van Intomart GFK of ik mee wil doen aan de webmeter. Heel je surf gedrag wordt dan bij hun geregistreerd.

Zijn er fokkers die hier aan mee doen en/of er goeie of slechte ervaringen mee hebben????
Ik doe hier ook aan mee. Ik heb alleen maar goede ervaringen hoor, geen raar gedoen wat betreft privacy ofzo. Je krijgt een bepaalde vergoeding per maand, ik geloof 2,50. En heel soms een korte enquete die in vergelijking met andere enquetes van Intomart aardig wat oplevert.
Als je Internet Explorer of een andere browser opstart gat je naar de startpagina van Webmeter. Daar klik je op login en je wordt doorgestuurd naar je oorspronkelijke startpagina. Je pc of internetbrowser wordt niet trager. That's all! Ik zou het doen als ik jou was, zo komen de bonnen erg snel binnen
Spoilers!
pi_50706385
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 18:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik denk dat je pch hebt watbetreft Booking.com. die punten krijg je volgens mij alleen als je via de site van DoublePoints op de site van Booking.com terecht bent gekomen. dat is met punten voor Bol in ieder geval wel zo.
Nee je mocht ook een declaratieformulier invullen en dan de mail die je van Booking krijgt erin kopieren.
NS was idd met een link vanaf hun site.

Maar het blijft natuurlijk DP
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50709906
Ik heb vanaf vorig jaar al meerdere aankopen gedaan van Bol.com, maar alle declaraties met een declaratieformulier + kopie van de bevestigingsmail staan nog op "gereserveerd".
Ik heb al eens een mailtje gestuurd naar DP om te vragen waarom het zo lang moest duren. Dit is al een aantal maanden terug. Ze zeiden dat ze de declaraties z.s.m zouden verwerken. En nog steeds is er niets bijgeschreven :| Alle punten bijelkaar is vast alweer 20 euro bol.com bonnen. Daar zit ik met smart op te wachten!

Zijn er meerdere met dit probleem met declaraties van Bol.com?
pi_50722822
Oke, now I'm confused

Ik ga naar DP net om m'n trein te boeken, staat er in beeld:
quote:
U heeft deze maand tot nu toe 882 punten verdiend
Gefeliciteerd, wij verdubbelen al uw in deze maand verdiende punten!
En bij de transacties staat idd Booking erbij, maar wel gereserveerd erachter, maar ze hebben de punten wel alvast geteld blijkbaar. Naja, ik ga nu via hun link de trein boeken en ik zie het wel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50723766
Nou, NS geboekt via hun link en die staan er nog niet bij
Als alles doorgaat heb ik wel meteen een Bol-bon

Ik val steeds buiten de boot bij het Internet Panel trouwens. En dat is niet tof, want ik hoef nog maar 23 punten Eergisteren eindelijk een Ciao kunnen invullen voor 1.50. Wel een gruwelijk vervelende enquete over shampoomerken. Echt ELK merk dat er stond moest je dingen over aanklikken, duurde een eeuwigheid.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50729803
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:41 schreef Syrena het volgende:
Oke, now I'm confused

Ik ga naar DP net om m'n trein te boeken, staat er in beeld:
[..]

En bij de transacties staat idd Booking erbij, maar wel gereserveerd erachter, maar ze hebben de punten wel alvast geteld blijkbaar. Naja, ik ga nu via hun link de trein boeken en ik zie het wel.
Dat staat er bij mij ook in beeld als ik een declaratie invoer van bol.com. Maar uiteindelijk nog nooit een verdubbeling gehad omdat mijn punten nog steeds niet bijgeschreven zijn.
Ben benieuwd hoe lang het duurt met jouw boeking bij de NS.
Hou je ons op de hoogte?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:15:35 #133
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_50732878
Bij EuroClix eentje over De Gooi- en Eemlander, lang onderzoek, voor maar 1 euro
Ach, ik zit daar nu al over de 15 euro...
YB
pi_50733185
Jammer alleen dat bij EuroClix er steeds enquetes voorbij komen waarbij je automatisch word aangemeld voor nieuwsbrieven en waarbij je toestemming geeft om je gegevens door te laten spelen naar instanties voor commerciele doeleinden...dus dat doen we niet

Intomart doe ik al een paar jaar aan mee, gewoon invullen+incasseren
Als ze iets extra's willen doen (bijv iets opsturen en daarna een enquete afnemen over het opgestuurde product) vragen ze het eerst of je 't wit
zeg je ja en wil je 't daarna toch niet, ook geen probleem
pi_50755008
DP heeft meerdere gereserveerde transacties van Bol.com uit de lijst verwijderd zonder mij daarover op de hoogte te brengen. In totaal gaat het om duizenden punten Ik heb ze maar even een mailtje gestuurd.
Bij bol.com kan ik al mijn aankopen nog nachecken, dus weet precies wat ze verwijderd hebben.
pi_50756478
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:32 schreef AnnekeM het volgende:
DP heeft meerdere gereserveerde transacties van Bol.com uit de lijst verwijderd zonder mij daarover op de hoogte te brengen. In totaal gaat het om duizenden punten Ik heb ze maar even een mailtje gestuurd.
Bij bol.com kan ik al mijn aankopen nog nachecken, dus weet precies wat ze verwijderd hebben.
Oh, dat hebben ze bij mij ook al uitgehaald. De enige reden dat ik nog aangemeld ben bij Doublepoints is dat ik regelmatig wat bestel bij Bol.com. Maar als DP dit soort acties blijft uithalen dan ga ik me echt afmelden.
pi_50756999
Aangemeld voor Ciao.

Had me ook aangemeld voor Pollland, maar daar krijg ik geen polls voor...
Xbox Live: koenpijl
  Redactie Frontpage zaterdag 23 juni 2007 @ 13:14:21 #138
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50757012
ik had eindelijk weer eens eentje van Polland, heb nu al welgeteld 3 euro's bijelkaar
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:16:19 #139
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_50757058
Ik heb er ook weer eentje bij Polland over hoe het leven van jongeren gaat. Deel 2 komt volgende week en ik kreeg voor die 3 minuten 2 euro
YB
pi_50758762
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:32 schreef AnnekeM het volgende:
DP heeft meerdere gereserveerde transacties van Bol.com uit de lijst verwijderd zonder mij daarover op de hoogte te brengen. In totaal gaat het om duizenden punten Ik heb ze maar even een mailtje gestuurd.
Bij bol.com kan ik al mijn aankopen nog nachecken, dus weet precies wat ze verwijderd hebben.
Mijn Booking declaratie is ook weggehaald en de NS punten staan er nog niet bij.
Ik ga eens mooi een pittig mailtje sturen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 23 juni 2007 @ 15:04:14 #141
95752 crew  Chell
Kluns
pi_50759535
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:14 schreef Etcetera het volgende:
ik had eindelijk weer eens eentje van Polland, heb nu al welgeteld 3 euro's bijelkaar
Van Polland krijg ik echt véél! Zowat elke week dat muziekonderzoek Heb alweer 13,50 staan
pi_50767546
Net een inVotes, maar ik viel buiten de doelgroep Dat overkomt me wel vaak de laatste tijd zeg.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 25 juni 2007 @ 18:59:21 #143
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_50829884
Ik heb mijzelf nu ook aangemeld voor webmeter.nl. Het is nog een beetje onwennig dat er nu iemand mee kijkt naar wat je doet i.v.m. torrents van het web halen e.d. maar dat zal wel wennen denk ik. Voor eigen gebruik is het toch legaal of nie soms
  maandag 25 juni 2007 @ 20:12:43 #144
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_50832545
quote:
Op maandag 25 juni 2007 18:59 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb mijzelf nu ook aangemeld voor webmeter.nl. Het is nog een beetje onwennig dat er nu iemand mee kijkt naar wat je doet i.v.m. torrents van het web halen e.d. maar dat zal wel wennen denk ik. Voor eigen gebruik is het toch legaal of nie soms
Ja hoor, is legaal. En Intomart is bij wet verboden om jouw gegevens naar wie dan ook door te spelen dus het is gewoon veilig.
Spoilers!
pi_50839138
quote:
Op maandag 25 juni 2007 18:59 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb mijzelf nu ook aangemeld voor webmeter.nl. Het is nog een beetje onwennig dat er nu iemand mee kijkt naar wat je doet i.v.m. torrents van het web halen e.d. maar dat zal wel wennen denk ik. Voor eigen gebruik is het toch legaal of nie soms
Ik ben keijaloers joh Ik wacht al jaren op een webmeter uitnodiging. Mijn collega had er eentje, maar die heeft 'm laten verlopen o.i.d., hij mocht in elk geval niet meer meedoen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:30:10 #146
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_50874767
Waar blijven die onderzoeken?
YB
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:31:45 #147
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_50874843
Net een leuk NIPO-onderzoek gedaan over brievenbusreclame. Meer dan 60 bol-puntjes erbij
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_50899019
Post van Double Points!
quote:
Beste Syrena,

Allereerst bedankt voor uw bericht. We waarderen uw
deelname aan ons internet spaarprogramma.

Kunt u mij de data, en de bedragen ook doorgeven? En
ook de datum van aankomst en vertrek?
Dankuwel.

Met vriendelijke groet,

Doublepoints

Let op: laat het onderwerp van dit bericht, wanneer u
per e-mail reageert, ongewijzigd!
Ik heb dus de data en de bedragen van de reis en het hotel teruggemaild. Ben benieuwd.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50901476
Het antwoord
quote:
De bijschrijving van punten duurt gemiddeld een maand.
Deze maand is echter nog niet voorbij, wacht het nog
even af en ik hoor graag van u, mocht er niets zijn
bijgeschreven.
Afwachten dus. Wel stom, want de punten van Booking stonden er eerst wel gewoon bij en waren de dag erna ineens weggehaald. Die van de NS hebben er zelfs nooit bij gestaan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:12:00 #150
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_51145797
Mailtje van kijkshop:

U heeft recent deelgenomen aan het vooronderzoek over strijkijzers. In de controle vragenlijst heeft u ook aangegeven beschikbaar te zijn voor deelname aan de producttest, waarbij u een product krijgt thuisgestuurd om te testen. Kijkshop heeft u geselecteerd om deel te nemen aan de 'Strijkijzer Producttest'.

Dit houdt in dat u omstreeks 5 juli een strijkijzer via de post ontvangt. Bijgeleverd met dit pakket is een brief met daarin instructies over deelname en planning van de producttest.
YB
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')