abonnement Unibet Coolblue
pi_49178122
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het heerlijk dat ik als ik wegga niet eerst panisch hoef te zoeken of ik mijn sigaretten wel bij me heb. Of dat ik midden in de nacht naar een gare kroeg moet om een nieuw pakje te halen. En 's ochtends ruiken mijn kleren niet naar rook, en ik heb geen brok in mijn keel wat ik weg moet hoesten. Sterker nog, ik hoest helemaal nooit meer, en dat terwijl ik niet echt een rokershoest had, maar wel een snel geprikkelde keel . Ik ben geen slaaf meer van die rotsigaretten. Okee, op sommige momenten vind ik sigarettenrook wel lekker ruiken, maar dat vond ik vroeger ook al toen ik zelf niet rookte. Nou, daar kan ik wel mee leven hoor .
nja, die brok en kriebels in m'n keel heb ik nog net zo hard..
en dat m'n kleren 's ochtends naar rook roken rook ik als roker nooit (leuke combi van woorden )
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:18:39 #277
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49178957
Waarom stop je dan als je er helemaal geen voordelen van hebt? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:32:50 #278
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_49179489
Ik ga richting het half jaar .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_49186134
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef k_i_m het volgende:
Waarom stop je dan als je er helemaal geen voordelen van hebt? .
voor 99% uit financiele overwegingen.. zo'n beetje de helft van t geld wat ik naast m'n vaste lasten maandelijks te besteden heb (aan boodschappen e.d. dus) ging op aan sigaretten..
En tuurlijk is het prettig om niet écht meer ergens naar te hoeven hunkeren áls je het even niet kan.. maar ik ervaar verder idd niet echt voordelen of dat ik me nou zoveel beter of lekkerder voel sinds ik gestopt ben
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:09:41 #280
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49186291
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef Posdnous het volgende:
Ik ga richting het half jaar .
Ik ook
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_49187858
One week, one day, 9 hours, 46 minutes and 32 seconds. 67 cigarettes not smoked, saving ¤ 13,45. Life saved: 5 hours, 35 minutes.

  woensdag 9 mei 2007 @ 15:48:16 #282
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_49187969
Six months, two days, 5 hours, 33 minutes and 22 seconds. 2748 cigarettes not smoked, saving ¤ 381,26. Life saved: 1 week, 2 days, 13 hours, 0 minutes.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:05:00 #283
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_49188791
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef Mvnl het volgende:

[..]

voor 99% uit financiele overwegingen.. zo'n beetje de helft van t geld wat ik naast m'n vaste lasten maandelijks te besteden heb (aan boodschappen e.d. dus) ging op aan sigaretten..
En tuurlijk is het prettig om niet écht meer ergens naar te hoeven hunkeren áls je het even niet kan.. maar ik ervaar verder idd niet echt voordelen of dat ik me nou zoveel beter of lekkerder voel sinds ik gestopt ben
`
Bestwel beetje heel erg mee eens.
Dat je trost bent dat je het kan of je brainwash van mr. carr goed vind moet men ook zelf weten.
Ik was er zat van en wou weten wat zonder roken hoe dat dan is.

*( zwaar kut want je komt veel kilos aan omdat je metabolisme omlaag gaat, en je vreetzin de eerst tijd omhoog)
*( geen stressregulator )
*( het voelt als niet mogen omdat je waarschijnlijk er niet vanaf kan blijven als je hetweer probeerd, en sigaren zijn wel lekker of je kan ook alle parfums wiskeys en andere smaak/geur dingen dr bij zetten als zijnde smerig)
*( de ochtend rachel is minder en minder (rokers) hoest )
*( de rokende mensen vind je nu stinken.
*( de stad stinkt veel harder)
*( je kan beter proeven , en het eten wordt er echt niet lekkerder van, je proeft het enkel beter.)

Help em even aan de echte voordelen behalve dat het leven iets minder geld kost? voor ik het niet roker zijn weer zat ben
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_49191084
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef kless het volgende:

[..]

`
Bestwel beetje heel erg mee eens.
Dat je trost bent dat je het kan of je brainwash van mr. carr goed vind moet men ook zelf weten.
Ik was er zat van en wou weten wat zonder roken hoe dat dan is.

*( zwaar kut want je komt veel kilos aan omdat je metabolisme omlaag gaat, en je vreetzin de eerst tijd omhoog)
*( geen stressregulator )
*( het voelt als niet mogen omdat je waarschijnlijk er niet vanaf kan blijven als je hetweer probeerd, en sigaren zijn wel lekker of je kan ook alle parfums wiskeys en andere smaak/geur dingen dr bij zetten als zijnde smerig)
*( de ochtend rachel is minder en minder (rokers) hoest )
*( de rokende mensen vind je nu stinken.
*( de stad stinkt veel harder)
*( je kan beter proeven , en het eten wordt er echt niet lekkerder van, je proeft het enkel beter.)

Help em even aan de echte voordelen behalve dat het leven iets minder geld kost? voor ik het niet roker zijn weer zat ben
dat eerste heb ik dan weer niet zo'n last van.. ik at mezelf zeker de eerste weken wel arm (geld wat ik bespaarde aan eten gaf ik dubbel uit aan snoep en extra maaltijden per dag), maar ik kan die extra kilo's wel hebben..
Qua stressregulator heb ik ook niet het gevoel dat een sigaret daar wat aan bijdraagt/droeg.. ik heb tot m'n eigen vreugde gister gemerkt dat ik onder behoorlijke stress (vriend werd voor m'n ogen zó beroerd dat het zeker een uur levensbedreigend leek te zijn.. viel uiteindelijk mee) helemaal niet aan een peuk dacht..
Maar het is/was gewoon wel een makkelijke manier om even dat 'momentje voor jezelf' te nemen.. zonder peuk ga ik niet snel ff achter m'n buro vandaan voor een korte break, want drinken en eten kan ik net zo goed terwijl ik doorwerk..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:14:19 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49191419
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het heerlijk dat ik als ik wegga niet eerst panisch hoef te zoeken of ik mijn sigaretten wel bij me heb. Of dat ik midden in de nacht naar een gare kroeg moet om een nieuw pakje te halen. En 's ochtends ruiken mijn kleren niet naar rook, en ik heb geen brok in mijn keel wat ik weg moet hoesten. Sterker nog, ik hoest helemaal nooit meer, en dat terwijl ik niet echt een rokershoest had, maar wel een snel geprikkelde keel . Ik ben geen slaaf meer van die rotsigaretten. Okee, op sommige momenten vind ik sigarettenrook wel lekker ruiken, maar dat vond ik vroeger ook al toen ik zelf niet rookte. Nou, daar kan ik wel mee leven hoor .
Amen! .

Mijn huis ruikt nu ook gewoon óveral weer lekker, niet van die kamers die naar rook stinken. Niet je druk hoeven te maken als je ouders op visite komen, dat dan het huis 'gelucht' moet worden (ja, ze wisten niet dat ik rook. Sue me). Volgens mij vindt mijn huisgenootje mij nu ook veel liever .
De asbak is gepromoveerd tot aardbeien-kroontjes-weggooibakje en de vuilnisbak ruikt enkel nog naar katten, niet meer naar as en sigaretten.

Ik ben er alleen nog niet écht van overtuigd dat ik vanaf nu de rest van m'n leven sigaretloos zal blijven, of zelfs wil blijven. Roken hoort voor een deel toch ook echt een beetje bij me.
KuikenGuppy
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:04:52 #286
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_49285907
Martini + nieuwe CD van Mika = stiekem zin in een peuk!!

Maar ik swing gewoon lekker door m'n flatje met m'n glas lauwe martini en denk niet aan de sigaretten in de la
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:06:05 #287
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_49285939
Moet zeggen dat de rokende mensen waar ik tegenwoordig veel mee om ga het ook niet makkelijker maken....
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:31:27 #288
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_49286768
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:06 schreef Lips het volgende:
Moet zeggen dat de rokende mensen waar ik tegenwoordig veel mee om ga het ook niet makkelijker maken....
Meid jij was er toch allaang overheen gestapt over die kleine probleempjes?
Of weet jij stikum in je achterhoofd ook nog wel dat mr carr e.d. je net zo goed een brainwash geeft en sigaren ook gewoon echt lekker kunnen zijn.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:33:04 #289
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_49286815
en haal er bitterlemon bij, krijg je ook nog wat extra vitamintjes
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  zaterdag 12 mei 2007 @ 03:08:10 #290
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_49292204
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:06 schreef Lips het volgende:
Moet zeggen dat de rokende mensen waar ik tegenwoordig veel mee om ga het ook niet makkelijker maken....
Da's ook nergens voor nodig. Jij wilt stoppen. Laat de rest maar lekker roken. Ooit zullen ze jaloers zijn omdat jij wel gestopt bent en zij nog steeds verslaafd zijn.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 12 mei 2007 @ 20:40:09 #291
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_49310077
Ik dacht dat ik er overheen gestapt was ja, maar krijg het nu toch wel weer soms moeilijk. Ach, moeilijk is eigenlijk een groot woord, ik heb er weer vaker zin in. Maar ik hou 't wel vol hoor!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_49313165
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:40 schreef Lips het volgende:
Ik dacht dat ik er overheen gestapt was ja, maar krijg het nu toch wel weer soms moeilijk. Ach, moeilijk is eigenlijk een groot woord, ik heb er weer vaker zin in. Maar ik hou 't wel vol hoor!!
Same here (ookal ben ik nog een prille stopper): moeilijk hebben is absoluut niet t geval, zin hebben wel..
(en af-en-toe krijg ik dan wel zo'n 'verdomme wanneer kan ik ophouden met continu discipline opbrengen' -gevoel)
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zaterdag 12 mei 2007 @ 22:20:29 #293
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49314165
oooowwwwwwwwwwwwww

ik mag al 4 dagen in het 2 maanden stoppers rijtje
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 13 mei 2007 @ 04:12:35 #294
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49323114
Ja hoi. Tijdens het uitgaan gaat het nog wel eens mis . Maar behalve dat, ben ik verder een week gestopt nu . Ik weet niet of ik genoeg ballen heb om echt door te zetten, maar rookvrij voelt echt toch ook wel fijn.
KuikenGuppy
pi_49324654
Ben nu net iets langer dan een jaar gestopt en heb het de laatste twee weken echt heel erg zwaar. .
Geen idee waar het precies door komt, maar mis het op de een of andere manier ineens enorm.
Tot nu toe heb ik mezelf kunnen beheersen, maar betrap me er steeds vaker op dat ik eraan denk om een sigaret op te steken. En het ging al die tijd zo goed. . .
Karma is a fucking bitch.
  zondag 13 mei 2007 @ 11:24:39 #296
16715 Mylene
*schatje*
pi_49325242
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oooowwwwwwwwwwwwww

ik mag al 4 dagen in het 2 maanden stoppers rijtje
  maandag 14 mei 2007 @ 22:23:24 #297
54636 Eb
Le Big Mac
pi_49382527
Wij arme drommels
die om soms ondoorgrondelijke redenen besloten het gezelschap van die gezellige geestverwant met zijn sigaretjes te ruilen voor dat van de uiterst charmante beelzebub die ons prijst en benijdt om ons verantwoorde besluit en doorzettingsvermogen, maar in de tussentijd slechts geduld hoeft te hebben om ons uiteindelijk, morgen of over een jaar, toch weer te zien zwichten voor die fijne, lekkere, heerlijk ruikende sigaret. En wat zal die smaken! En we komen er nooit meer vanaf, van dat gevoel! En we moeten het hebben van de trots en de juistheid van het besluit om te stoppen. En het is juist die braafheid waar wij rokers zo'n slechte verstandhouding mee hebben!

Nee, dat wordt nog wat....
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:37:42 #298
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_49392140
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:48 schreef MissLuna het volgende:
Ben nu net iets langer dan een jaar gestopt en heb het de laatste twee weken echt heel erg zwaar. .
Geen idee waar het precies door komt, maar mis het op de een of andere manier ineens enorm.
Tot nu toe heb ik mezelf kunnen beheersen, maar betrap me er steeds vaker op dat ik eraan denk om een sigaret op te steken. En het ging al die tijd zo goed. [afbeelding]. .
das wel kut na een jaar....
het gevoel trekt wel weer weg!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_49410930
Ik ben nu precies 20 uur gestopt

ik ging gisteravond naar bed en had erg last van mijn keel en van zo'n vieze rokersrochel. Hier heb ik de laatste tijd erg veel last van. Ik kon er niet van slapen en ben om 2 uur mijn bed uitgegaan en heb alle sigaretten die ik had door midden gebroken en weg gegooid

nu kijken of ik het vol ga houden
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:46:32 #300
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_49411190
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:38 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben nu precies 20 uur gestopt

ik ging gisteravond naar bed en had erg last van mijn keel en van zo'n vieze rokersrochel. Hier heb ik de laatste tijd erg veel last van. Ik kon er niet van slapen en ben om 2 uur mijn bed uitgegaan en heb alle sigaretten die ik had door midden gebroken en weg gegooid

nu kijken of ik het vol ga houden
zolang je er naar blijft kijken komt dat wel goed.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')