abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:12:33 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48079249
Korte update
De ochtend begon vlammend in de Kooi. Amanda laat aan het ontbijt overduidelijk merken dat ze hedenochtend wakker is geworden met nog steeds hetzelfde aantal hersencellen. Ze staat in geen enkele zin open voor een goed gesprek, wat voor de nodige frictie zorgt aan de ontbijttafel. Aldaar moet namelijk nog het nodige worden uitgesproken over de voorgaande avond, over het 'flikker'-gebeuren en de aangifte hierover. Alles lijkt langs haar heen te gaan, of te worden teruggekaatst door de metersdikke plaat die voor haar kop zweeft. Huub wordt het op een gegeven moment te veel en hij dreigt Amanda aan te willen vallen. Haar pimp comes to the rescue en blokkeert Huub wanneer hij Amanda buiten wil aangrijpen.

Wat volgt is een korte doch heftige woordenwisseling tussen Huub en ParaBrian op het terras. Het tweetal tegenpolen daagt elkaar uit, maar al snel is duidelijk dat er ook deze ochtend niet geslagen gaat worden. Sylvia neemt Huub vervolgens mee en Brian trekt weer de villa in met z'n dushis. De Antilliaan heeft 't even moeilijk en schreeuwt hardop dat hij niets fout heeft gedaan. Jaap nuanceert dat even: ,,Volgende keer moet je niet z'n overhemd openscheuren, maar netjes open knopen.'' Brian maakt het nog meerdere malen duidelijk: ,,Niemand gaat aan vrouwen zitten, want dan zijn ze voor mij.'

De tweesplitsing tussen de kampen wordt met de dag groter. Het lijkt slechts 'a matter of time before hell breaks loose, of zoals de Surinaamse Pickwick-theezakpromootster het betiteld: 'alle bommen los.

Na een kort tactisch overleg tussen warlords Natasia, Jaap, Amanda en Brian, komt Amanda met het plotselinge idee contact op te nemen met de politie en de dierenbescherming voor haar hondjes. Ze vreest namelijk het ergste voor de twee opgekalefaterde eendenkuikens. Stel je voor zeg, dat de door haar binnengehaalde diertjes worden aangevallen door het andere kamp. Bij de politie doet ze aangifte voor fysiek geweld tegen haar honden. ,,Dit kan gewoon niet, Eric heeft ze in de bak gezet en geknepen.' Ze lacht voortdurend tijdens het gesprek.

Wie neemt dit nou serieus?

OP: met dank aan Judah



HIER VERDER.



Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten of wilt huppelen met Leandra, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic:
[SC # 28] Met weer Schnitzel op het menu!

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u echt even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau:
[DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:13:09 #2
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48079263
ik denk dat amanda en brian bij de buren zijn.. eric zijn aangifte is gaan doen.. en natasia in de zon zit met die kut honden.. oftewel.. de rust is tijdelijk weder gekeerd in DGK
I've got more game than Monopoly.
pi_48079264
We gaan weer verder.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:14:01 #4
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_48079286
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Tissik het volgende:

[..]

Duidelijk filmpje, wat precies weergeeft hoe ontzettend laag Brrrian is.

Brian knijpt Huub in zijn borst, terwijl hij zegt: " Ga je knijpen?!"
Brian geeft Huub een kopstoot en zegt meteen daarna: "Wat ga je doen, ga je kopstoten geven?"

Brian, legt zijn eigen daden steevast in de schoenen van een ander. En komt er op die manier ook iedere keer mee weg. Zo zal het ook nu wel weer gaan, de redactie is met 60 camera's ziende blind.
Je weet wat je te doen staat:
Bel de redactie, zeg wat je gezien hebt en spreek de woorden:

Ik rapporteer deze motherfucking shit. Ik word helemaal para, brother!

(dat brother alleen als je een vrouwelijk redactielid aan de lijn hebt natuurlijk...)
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_48079293
Vanavond zal het wel weer los gaan denk ik.
pi_48079327
Die tuin is echt veel kleiner dan het lijkt op de streams. Zie die gast lopen dan lijkt alles veel kleiner.
pi_48079336
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:14 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Je weet wat je te doen staat:
Bel de redactie, zeg wat je gezien hebt en spreek de woorden:

Ik rapporteer deze motherfucking shit. Ik word helemaal para, brother!

(dat brother alleen als je een vrouwelijk redactielid aan de lijn hebt natuurlijk...)
En je beloning zal zijn: geestverruimende middelen
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:16:23 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48079361
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:09 schreef FSR het volgende:

[..]

Ik eerder iets van:
Brian schopt een hondje (natuuuuurlijk per ongeluk) en Amanda schopt brian.. brian pissen en slaat Natasia.. en natasia hooked amandel neer, omdat zij de aanstichter was...
Vind ik ook prima
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:16:31 #9
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48079371
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:15 schreef havefun het volgende:
Die tuin is echt veel kleiner dan het lijkt op de streams. Zie die gast lopen dan lijkt alles veel kleiner.
ik weet niet hoe groot die van jou is.. maar ik zou hem best willen hebben hoor
I've got more game than Monopoly.
pi_48079374
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:14 schreef havefun het volgende:
Vanavond zal het wel weer los gaan denk ik.
Hoop het. Tijd dat het eens een keer echt uit de hand gaat lopen.

En vanaf maandag is het programma voor mij toch over, ik ga echt niet betalen voor streamlocks en haperende streams
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:16:51 #11
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48079377
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Hoop het. Tijd dat het eens een keer echt uit de hand gaat lopen.

En vanaf maandag is het programma voor mij toch over, ik ga echt niet betalen voor streamlocks en haperende streams
Dit staat al vast dan?
I've got more game than Monopoly.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:17:08 #12
57497 happyme28
I'm so happy
pi_48079392
Dit filmpje zal hier vast al wel gestaan hebben, maar ik kijk geen streams meer, dus had het ook nog niet gezien. Dacht dat het wel meeviel, maar dit is wel minstens net zo veel fysiek geweld als de trap van Nena:
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU

Als de redactie niet ingrijpt, dan is volgens mij het hek van de dam. Huub is ook geen lievertje maar die heeft voor het aanraken van Brian (icm het gooien van de cola) wel een waarschuwing gekregen en ook een alcoholrestrictie. En dan zeggen ze tegen Huub dat hij Brian niet meer mag aanraken?
pi_48079404
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef getl0st het volgende:

[..]

ik weet niet hoe groot die van jou is.. maar ik zou hem best willen hebben hoor
Ik denk ongeveer even groot als daar.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:18:12 #14
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48079423
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:17 schreef havefun het volgende:

[..]

Ik denk ongeveer even groot als daar.
I've got more game than Monopoly.
pi_48079428
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef getl0st het volgende:
Dit staat al vast dan?
De mensen die de redaktie gebeld hebben bevestigen het, dus tja...
pi_48079439
Wat moeten die tuinmannen in beeld.
Waar zijn de andere bewoners.
Goedemorgen :W
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:19:41 #17
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48079475
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De mensen die de redaktie gebeld hebben bevestigen het, dus tja...
Als dat zo is.. stopt het programma voor veel mensen..
En binnen een week zijn de beelden weer gratis.. dat kan niet anders
I've got more game than Monopoly.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:20:25 #18
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48079501
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef blomst het volgende:
Wat moeten die tuinmannen in beeld.
Waar zijn de andere bewoners.
Bij de buren? Politiebureau?

Ik hoop dat amanda nu een waarschuwing krijgt en brian wordt voorbereid op een exit..
Hopen mag altijd.. al is het tegen beter weten in
I've got more game than Monopoly.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:20:36 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48079507
De rust is weer een beetje wedergekeerd, zowel hier als in de kooi?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:21:26 #20
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48079521
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
De rust is weer een beetje wedergekeerd, zowel hier als in de kooi?
Hier volgens mij ook jah.. werd wel weer even tijd ook.. ging eigenlijk nergens meer over, zelfde niveau als in de kooi
I've got more game than Monopoly.
pi_48079570
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef getl0st het volgende:

[..]

Als dat zo is.. stopt het programma voor veel mensen..
En binnen een week zijn de beelden weer gratis.. dat kan niet anders
Sjon's bedoeling is dat de streamers de TV uitzendingen gaan volgen, want kijkcijfers zijn zeker in de huidige omstandigheden ( overname/fusie besprekingen en verkoop DGK ) o zo belangrijk.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:24:15 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48079609
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef FdW het volgende:

Sjon's bedoeling is dat de streamers de TV uitzendingen gaan volgen, want kijkcijfers zijn zeker in de huidige omstandigheden ( overname/fusie besprekingen en verkoop DGK ) o zo belangrijk.
Dat zie ik weinig streamers doen aangezien de televisie-uitzendingen helemaal gekleurd zijn door al het geknip en geplak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:24:15 #23
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48079610
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef FdW het volgende:

[..]

Sjon's bedoeling is dat de streamers de TV uitzendingen gaan volgen, want kijkcijfers zijn zeker in de huidige omstandigheden ( overname/fusie besprekingen en verkoop DGK ) o zo belangrijk.
Ik kijk nooit geen talpa :p dus zal het nu ook niet gaan doen.. ik walg van die zender..
Ben blij dat ik Tele2 Voetbal heb.. anders zou ik ook voetbal missen..

Al die reclames
I've got more game than Monopoly.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:25:12 #24
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48079636
OW daar is de rest weer..

kunnen we weer dat gezanik van brian luisteren
I've got more game than Monopoly.
pi_48079668
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zie ik weinig streamers doen aangezien de televisie-uitzendingen helemaal gekleurd zijn door al het geknip en geplak.
Helemaal eensch! Maar Sjon heeft vanaf het begin alleen foute beslissingen genomen met dit programma, dus waarom zou het nu opeen anders zijn?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')