abonnement Unibet Coolblue
pi_48033177
TT verklaring:



Lieve libelle lezers. Terwijl de nachtploeg nog ligt te pitten en mijn mooie informatieve tijdschrift naast me ligt schrijf ik deze COS. Ik verwacht belangrijke faxen, sms jes en telefoon, maar nee, dit heeft prioriteit. 1043 is een belangrijk getal.

Het is een prachtige ochtend in de altijd rustige vila. De enige die je hoort schreeuwen is het kindje van god. De plaagkleuters zingen er lustig op los. De goede moeder gaat te keer als een beest en springt in de kamer van E en H op en neer. In plaats van haar mooie: " Alleen de 2 van ons", zingt ze: "Kom van dat bed af".
Ze wordt door Palma en Herma ( de camerageilehuissloven) het zwembad in gedonderd. De stofzuigsnol is er gelukkig niet. Die ligt nog na te soppen van verdriet en vreugde. Of is haar hyves aan het bijwerken.

Jaap wordt met veel liefde onthaald in de Mastrubedroom en geniet samen met E en H van het spannende "Nooit meer naar bene ole ole feest". De 2 kinderen willen de slaapkamer houden. Oei wat zal dit grapje ons brengen ???
Ze genieten van hun snode plan en klappen van vreugde de handjes op elkander.
Ook a-DEL wordt klappend ontvangen door E en H. Ze is gehuld in een mooi zacht rood doekje en een witgerande zonnebril. Dit om haar afgeragde konijnen ogen te beschermen tegen het confronterende daglicht.


A-Del staat weer net iets te lang in haar string te paraderen en toont haar tietjes richting de camera. Onder luid geschreeuw krijgt ze een vlijmscherp mes op haar voet wat Natasia los in haar kast had gelegd.
Tasje schreeuwt: "God straft onmiddelijk" , een welbekende kreet van dit godsgeschenk.

De kleding van Jaap wordt op verzoek van de goede moeder door Brenda in zijn kast gepleurd. Tasje heeft een natte tiet. Belangrijk om te weten ook.

Jaap is al lekker aan het fietsen. De kilo's vliegen er af. Ook hij beseft nog niet wat er boven zn kop hangt.

Daar is dan eindelijk de ranzige Renee. De publiciteitsgeile motorleraar die hard wordt van zijn Syllikke. Hij gaat met mooi gezang op weg naar de vrijheid en maakt een vreugde rondje om de fontein. Nog balend van zijn afwijzing voor de screening.

Ondertussen praat a-DEL met volle mond ( eten) hees, doorrookt tegen de anderen. Praten is een groot woord, ze schreeuwt tegen E en H : "Jullie zijn kontenlikkers, bonkers................etc." Het is moeilijk te verstaan.
Tasje schreeuwt er lustig op los. Prachtige mooie zachte ochtendgebeden.

Volgens a-DEL is H een vieze vuile Nerd en E een vuile flikker. Wat zonde dat zo'n mooie vrouw deze taal in haar pijpmondje neemt. Echt zonde.

De kleuters blijven rustig doorklieren over het snode kamerplan. Een actie waar iedereen van ondersteboven lijkt. Behalve menig kijker, die moeite moet doen om wakker te blijven en denkt: Nena red ons.
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga maar uit naam van de grootste homo-organisatie een brief schrijven:

Lieve Amanda,

Je was onze heldin. De klasse waarmee je in het huis bewoog en je welbespraaktheid hebben je tot onze favoriete bewoner gemaakt. Maar wat schets onze verbazing is dat een intelligente non-hypcoriete vrouw als jij zo neerbuigend denkt over de homosexuele medemens. Hierbij spreken we een fatwa over je uit..moge je anaal uitscheuren, je kut opdrogen en je tieten ontploffen, vieze gore kutsnol!

Namens De Wapperende Handjes, de grootste Nederlandse Gay organisatie,

LoveProfusion
Het wordt een spannende dag



Nadat Talpa, ook wel 10 genaamd dikke vette kijkcijfers wil halen uit een drama wordt het tijd voor een afrekening met de rat.



Het wachten is vandaag op Nena. Zij ligt nog heerlijk te stomen onder haar rustige nepzon en maakt zich klaar voor de geweldige confrontatie.
De kindjes van god worden eindelijk gestraft


Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten of wilt huppelen met Leandra, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 27] Waar we SlowChatten...

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u echt even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau:
[DGK HOOLI-GANS #4] We bitchen verder

[ Bericht 3% gewijzigd door kleinzusje op 05-04-2007 10:12:04 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_48033340
Natasia bedreigt Eric voor als hij buiten komt.. ze verbetert zichzelf en zegt dat het een belofte is.
pi_48033346
Amanda tegen Huub HOERENLOPER.
Huub: " Ik neuk liever een hoer dan er een te zijn "
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_48033348
Schitterende OP
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 5 april 2007 @ 10:01:30 #5
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_48033350
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:07 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Idd weinig kans.
Heb jij trouwens nog iets meegekregen van de opschudding halverwege dat feest?
Toen renden er ineens een stuk of zes niet-witte mensen de keuken in, en leek daar van alles aan de hand te zijn.
Even later werd daar druk opgeruimd.
Ik heb daar niets van meegekregen, wel gehoord van mensen dat er veel glazen kapot waren gevallen? (heb niets horen/zien vallen...)
  donderdag 5 april 2007 @ 10:01:33 #6
135490 Judah
Ondertiteling
pi_48033351
Even een quote van de dag voor de nieuwe topic:

"LANG LEVE MIJN ZELFBEHEERSING", aldus de bonte Surinaamse zeekoe. Ze herhaalt haar woorden pakweg zeven (na vier keer raakte ik de tel kwijt) keer, gaat met haar armen over elkaar zitten, kijkt nog even naar haar vormloze theezakken, trekt een nors gezicht en miemelt: ''In 't echte leven had ik alle botjes in je lijf gebroken."
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_48033357
Amanda doet hetzelfde bij Huub, ze bedreigt Huub met Rogier.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 5 april 2007 @ 10:01:55 #8
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48033359
tjonge jonge.. nieuw script? het is weer de ene ruzie na de andere
pi_48033367
Amanda zegt dat Rogier Huub's kop d'r af zal halen en zijn hele familie ook.
Omdat ik aan zijn straathoertje zit zegt Huub?
Je moeder is een straathoertje!! zegt Amanda.. ze stond toen naast me.
  † In Memoriam † donderdag 5 april 2007 @ 10:02:32 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_48033369
Kijk, dat is nog eens een OP
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_48033375
Mooie OP
Do you want to go to the seaside?
pi_48033376
Mooie OP Zusje
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_48033383
Amanda is echt zwaar over de zeik
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 5 april 2007 @ 10:03:42 #14
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_48033402
Weer over de tieten van amana!

Maar hoe weten de bewoners dat van dat zuigen enzo?
  donderdag 5 april 2007 @ 10:03:43 #15
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48033403
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:02 schreef Clank het volgende:
Je moeder is een straathoertje!! zegt Amanda.. ze stond toen naast me.
  donderdag 5 april 2007 @ 10:04:13 #16
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_48033419
Owja, mooie OP!
  donderdag 5 april 2007 @ 10:04:16 #17
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48033421
Zitten we nu naar een discussie op een basisschool te kijken of is mijn niveau gestegen? (inkoppertje natuurlijk )
I've got more game than Monopoly.
pi_48033429
Dank u
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  donderdag 5 april 2007 @ 10:04:54 #19
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_48033441
T klinkt echt niet als eric schreeuwt
pi_48033446
Jezus wat ordinair weer.
Go hard or go home
pi_48033449
Wat een heerlijke sfeer om Diana in te verwelkomen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_48033451
Als we er nog niet zeker van waren zijn we het nu wel..Amanda is een vieze ordinaire straatsnol...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  donderdag 5 april 2007 @ 10:05:14 #23
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48033454
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Weer over de tieten van amana!

Maar hoe weten de bewoners dat van dat zuigen enzo?
vertelde een lerares van Amanda
pi_48033480
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[b]
A-Del staat weer net iets te lang in haar string te paraderen en toont haar tietjes richting de camera. Onder luid geschreeuw krijgt ze een kastelement op haar voet.
Tasje schreeuwt: "God straft onmiddelijk" , een welbekende kreet van dit godsgeschenk.
Ze kreeg geen kastelement op haar voet maar één van de vlijmscherpe messen uit haar messenset. Die had ze niet opgeruimd en had Natasia los in de kast van Amanda gelegd.
Ze hebben echt geluk gehad dat het zo goed is afgelopen.
  donderdag 5 april 2007 @ 10:06:20 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48033487
Geweldige OP.
Dat Amanda denkt dat Rogier Huub's hoofd eraf trekt .
Alsof dat snolletje nog enige credits heeft bij Sugardaddy Rogier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')