abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_48015146
Op school hebben wij een binneplaatsje met een ontzettend lelijke betonnen muur. Er word al tijden gezegd dat er iets aan de school gaat gebeuren (het is een sick bouval) en dat ze daar gaan verven ofzo maar tot nu toe hebben ze nog niets gedaan (al meer dan een half jaar).
Daarom wil ik met een vriend binnenkort op het binneplaatsje zien te geraken (fancy taalgebruik ) en dat lelijke muurtje graffen. En dan niet volkladden met lelijke tag's maar er wel wat behoorlijks neerzetten (niet dat ik een meester graffiti artiest ben ofzo )
Er zitten wat haken en ogen aan het plan maar als ik geen slotje krijg en positieve feedback uit de reacties zal ik het plan verder uileggen.
misschien weten jullie wat meer over de risico's en hoe we het, het beste kunnen aanpakken.


[ Bericht 1% gewijzigd door Maxzter op 06-04-2007 17:26:23 ]
signature
pi_48015232
Met een man of 4 gaan, 2 spuiters, 2 op de uitkijk (contact dmv walkie-talkies). Eentje doet snel de eerste (paar) kleur(en), tweede gooit de outline+details erover.

Zo deden wij het vroeger ten minste
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_48015310
ik ga nog niet te veel zeggen maar we hebben iig veel tijd
signature
pi_48015362
Het eerste waar je trouwens (niet) naar moet kijken zijn de camera's
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_48015461
niet aanwezig (maar een goeie (reeds bekende) voor andere spots
signature
  woensdag 4 april 2007 @ 19:48:54 #6
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48016641
Walkie-talkies zal ik vermijden, een beetje radioamateur (zo een met een hok vol ontvangers en een antenne op z'n dak) kan je van kilometers afstand ontvangen.

In ieder geval dan geen objecten omschrijven, zeggen waar je mee bezig bent en geen namen noemen.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_48016862
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Walkie-talkies zal ik vermijden, een beetje radioamateur (zo een met een hok vol ontvangers en een antenne op z'n dak) kan je van kilometers afstand ontvangen.

In ieder geval dan geen objecten omschrijven, zeggen waar je mee bezig bent en geen namen noemen.
Nee, walkie-talkies zijn er alleen om aan te geven of er politie/beveiliging aankomt. Er is totaal geen radiocontact, tot het moment dat er gevaar (politie) dreigt. Dan wordt het signaal gegeven dat er gevaar dreigt, en worden de spulletjes (spuitbussen, handschoenen, tassen e.d.) alvast bij elkaar geraapt. Komt het gevaar dichterbij, dan wordt er een noodsignaal afgegeven, en de optimale vluchtroute vermeld (in code).

Simpel doch effectief
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  woensdag 4 april 2007 @ 19:58:43 #8
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_48017044
ik zou satchel charges plaatsen

bij de weg, voor als de coppers komen.

oh en een sniper(s) op het dak?

idee misschien...
pi_48017215
En utieraard boobytraps aanleggen, langs de gehele lengte van de school. .

. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  woensdag 4 april 2007 @ 22:17:27 #11
144316 Maxzter
kaas; saak
pi_48023408
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik zou satchel charges plaatsen
[afbeelding]
bij de weg, voor als de coppers komen.

oh en een sniper(s) op het dak?
[afbeelding]
idee misschien...
tuurlijk jonge! (of meisje )
we hebben allang een heli geregeld om ons op de binneplaats te droppen
signature
pi_48039475
das mooi, hoef je daar iig geen rekening mee te houden... komt de heli jullie ook weer oppikken?
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:29:09 #13
144316 Maxzter
kaas; saak
pi_48084901
okee, wat we dus willen gaan doen:
onze school ligt binnen een huizenblok. al die huizen hebben een tuintje aan de binnekant van onze school, onze school ook (over de hele breedte) nou gaan wij dus binnen dat huizenblok komen, dan spuiten, en vervolgens als een gek weer weg
___________________________________________............._________
|-------huizen--------|----------school-----------|----huis--------*............*--------------|
|_____________ |_________________ |__________ *............*------H------|
|-----Tuinen---------|-----tuin van school-----|--------tuin-----|---tuin--|-------U-----|
|_____________ |_________________ |__________ |______|------I------|
|-----Tuinen---------|--------Tuinen------------ |-------tuin------|---tuin-- |------Z-----|
|_____________ |_________________ |__________ |............ |------E-----|
|------huizen--------|----------huizen-----------|-------huis-------*............*------N-----|
|_____________ |_________________|___________*............*________ |
bij het gestippelde deel kunnen we in het blok komen (het is daar maar tot de 1e verdieping)

[ Bericht 30% gewijzigd door Maxzter op 06-04-2007 18:05:08 ]
signature
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:30:05 #14
167723 sanni
Acima de seu
pi_48106525
Hoe verzin je het.
pi_48114111
ik ben benieuwd
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')