abonnement Unibet Coolblue
pi_48009234
Ik zou graag een nacht in een kasteel willen slapen samen met mijne minnaar. Dat moet wel het toppunt van romantiek wezen, echter ben ik bijzonder benieuwd naar de beveiliging van het kasteel. Kasteel de Haar is een groot kasteel en er zullen vast wel ruimtes zijn die niet gebruikt worden, maar er zullen ook ruimtes zijn met misschien wel hele waardevolle oude spullen die misschien beveiligd zijn. Wat ik denk dat het beste is, is om een rondleiding te nemen en daarna de groep voor ons uit laten lopen zodat wij een andere gang of kamer in kunnen gaan om ons te verstoppen achter lange gordijnen of in een kast en daar wachten tot iedereen weg is.

Iemand enig idee hoe en waar ik info kan krijgen over de beveiliging. En wat zijn de consequenties wanneer we gesnapt worden? Met een fles wijn en een tandenborstel in een rugzak zullen ze ons niet verdenken van inbraak en een nachtje in de cel vind ik, hoewel minder romantisch, niet erg. Dat heb ik er wel voor over.

Ik zal mijn zakdoekje uit het torenkamertje gooien en hij zal niet eerst een parkeerkaart hoeven kopen om mij het zakdoekje terug te brengen.
pi_48009713
Kan je niet beter gewoon een kamer huren in een kasteel wat als hotel gebruikt wordt?
pi_48009892
Kasteel Geulzicht in Valkenburg aan de Geul is een hotel..
Een erg mooi hotel.. Binnenkant is nog helemaal kasteel zoals het hoort
En als je op tijd bent is er ook nog een mooie kamer met een sauna/bubbelbad te "huur" .. En Qua prijs valt het reuze mee..
Mijn lief en ik hebben het er erg naar ons zin gehad..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_48009941
leuke actie

Geen info voor je helaas.
pi_48010479
Château St. Gerlach - De parel van het Geuldal, een unieke plek.
pi_48010934
Nee.
  woensdag 4 april 2007 @ 17:25:42 #7
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_48011033
Hoe geforceerd romantisch.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  woensdag 4 april 2007 @ 18:15:22 #8
167723 sanni
Acima de seu
pi_48012898
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:40 schreef moelan0e het volgende:
Ik zou graag een nacht in een kasteel willen slapen samen met mijne minnaar. Dat moet wel het toppunt van romantiek wezen, echter ben ik bijzonder benieuwd naar de beveiliging van het kasteel. Kasteel de Haar is een groot kasteel en er zullen vast wel ruimtes zijn die niet gebruikt worden, maar er zullen ook ruimtes zijn met misschien wel hele waardevolle oude spullen die misschien beveiligd zijn. Wat ik denk dat het beste is, is om een rondleiding te nemen en daarna de groep voor ons uit laten lopen zodat wij een andere gang of kamer in kunnen gaan om ons te verstoppen achter lange gordijnen of in een kast en daar wachten tot iedereen weg is.

Iemand enig idee hoe en waar ik info kan krijgen over de beveiliging. En wat zijn de consequenties wanneer we gesnapt worden? Met een fles wijn en een tandenborstel in een rugzak zullen ze ons niet verdenken van inbraak en een nachtje in de cel vind ik, hoewel minder romantisch, niet erg. Dat heb ik er wel voor over.

Ik zal mijn zakdoekje uit het torenkamertje gooien en hij zal niet eerst een parkeerkaart hoeven kopen om mij het zakdoekje terug te brengen.
Romantisch typje die denkt dat ze zuster Ursulla (zie gij wat?) is. Leuk en kijk eens hier.
pi_48014458
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef dehero het volgende:
Kan je niet beter gewoon een kamer huren in een kasteel wat als hotel gebruikt wordt?
Dat is toch niet leuk.
  woensdag 4 april 2007 @ 20:44:21 #10
144316 Maxzter
kaas; saak
pi_48019050
*herinnert zich vaag iets van een IKEA ofzo.....
signature
pi_48020804
Ja, ik wou eerst in dat topic posten maar het is toch wel iets anders dacht ik zo.
En in dat topic zag ik geen dooddoeners in de richting van:'De Ikea is gewoon open tussen 9 en 6, ga er dan maar heen.'
pi_48034661
Ik wens je in ieder geval succes! Vind het een mooi plan van je
Chill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')