quote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef Spoko het volgende:als Brian Jaap weg zou stemmen, heeft hij niemand meer die zijn smerige plannetjes uit kan voeren waar hij zelf te laf voor is....
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:Toen Brian door had dat Jaap zijn kant koos, was het wegstemmen van een nieuwe snel de deur uit
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef Dogga het volgende:[..]nee gekze zijn gewooon beste vrienden daarom zal brian jaaaap never wegstemmen!Niemand die luisterd en mee praat met brian zoals jaap
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:Die ontslagrondes kunnen ze net zo goed afschaffen, iedereen heeft een back up, dus het slaat nergens op
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef VirtualPOM het volgende:[..]Niet mee eens, sinds het vertrek van Bart had Brian geen sterke mannelijke tegenspeler meer aan zijn kant staan. Nu kreeg hij de kans om iemand wel volledig aan zijn kant te krijgen dankzij zijn positieve houding jegens Jaap en Huubs schandalige houding, dus hij zou gek zijn als hij Jaap wegstemt mijns inziens.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef PietjePuk63 het volgende:Lieke gaat Huub na te hebben schoongemaakt (en voortdurend te zijn gestalkt dor pubertje Huub) helpen met de paarden.De wedstrijd is dus na reguliere speeltijd onbeslist, en gaat bij de paardenstal de verlenging in. Zal het een sudden death worden, of toch een golden goal?
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef Flabberguest het volgende:[..]Ben bang dat er bij binnekomst nieuwe bewoner wel weer eea geholpen gaat worden dor de febo.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef PietjePuk63 het volgende:Brekend Nieuws:'Achter' heeft besloten dat Lieke NIET mag helpen met de paarden, omdat het 12 uur geweest is!
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:Ik walg echt van Huub, met zijn cliche standaard zinnetjes..
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:Lieke had zoveel zelfrespect en zou er niet meer komen werken in DGK...maar daar is ze weer..vechtend tegen de toneelhaak.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef LoveProfusion het volgende:[..]Ach ik volg die suffe verhaallijn van Lieke niet zo nauw. Lieke is suf, dat dramatische gedoe is suf en ongeloofwaardig.Mijn vader kijkt soms de uitzendingen en zei ook al "Jezus wat slecht geacteerd dit, wat een zielige wanhoopsdaad van de redactie"
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:[..]Lieke is gewoon een camerageile bitch
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:17 schreef VirtualPOM het volgende:[..]Of een actrice
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:17 schreef Haroula het volgende:Ik kijk/stream al steeds minder, als er niet wat meer gaat gebeuren dan dit kleuterklasniveau denk ik dat er veel meer gaan minderen. De vaart is er wel uit.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef VirtualPOM het volgende:Tjees die zonnebril van amanda... Dat noemen ze nou hip
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:[..]Triest he
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef Ecila111 het volgende:Die zonnebril van Amanda: is dat in? Soms je zie kleutertjes met zo'n bril lopen
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef daWeasel het volgende:Die Huub heeft gewoon kriebel aan z'n pemel en wil de flamoes van Lieke bewerkstelligen, meer niet.