abonnement Unibet Coolblue
pi_60105133
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Omdat je je anders nog belachelijker maakt dan je al doet?
Nou èn?

Problemen mee?
Ga dan janken in het topic over je eigen clubje
pi_60105168
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:27 schreef Rekkie het volgende:
Nee dat gaat jou zo te zien beter af.
Wat interesseert jou het trouwens wat Emmen een speler opbrengt.
Veel.
pi_60105195
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Veel.
Ah je ziet de kansen voor slinken merk ik..... tja jammer
pi_60105201
Kunnen we het over Emmen/ Dost hebben?

3 ton vind ik voorlopig erg veel geld, ik ga er voorlopig dan ook vanuit dat het inclusief zijn eerste jaar salaris is (zeker als ik kijk voor welke prijs ze spelers hebben laten lopen die zelfs al minimaal 1 seizoen eredivisie ervaring hadden). Waarschijnlijk wordt het binnenkort vanuit het Heracles kamp wel bevestigd of wordt er dan bekend gemaakt wat er volgens Heracles voor betaald is.

Aan de andere kant, misschien zijn ze wel zo overtuigd van zijn kwaliteiten dat ze ervan uitgaan dat hij voor een leuk bedrag doorverkocht kan worden als hij zich goed ontwikkeld. Hij is in ieder geval wel uit het spelersfonds gehaald, dat zou met een speler van 50.000 ook weer niet zo snel gebeuren.
pi_60105205
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:27 schreef Rekkie het volgende:
Wat interesseert jou het trouwens wat Emmen een speler opbrengt.
En jou? Emmen interesseert jou blijkbaar ook alleen als het je uitkomt.. Ga je nu weer bij Emmen kijken nu je niet in aanmerking komt voor een seizoenkaart bij Groningen?
pi_60105312
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En jou? Emmen interesseert jou blijkbaar ook alleen als het je uitkomt.. Ga je nu weer bij Emmen kijken nu je niet in aanmerking komt voor een seizoenkaart bij Groningen?
Nee, ik ga Emmen niet kijken, maar aangezien er nog steeds familie en vrienden bij het eerste zijn betrokken interesseert het me altijd.

Ik vertik het echter om te gaan kijken.
(een seizoenkaart voor Groningen heb ik overigens wel )

NEXT
quote:
Riekus Ziengs overleden
14-7-2008


Riekus (Henderikus) Ziengs werd in 1937 lid van de vv Emmen en maakte in zijn actieve jaren deel uit van het team van Emmen dat eind jaren veertig in de hoogste klasse van het Nederlandse voetbal speelde. Van 1954 tot 1960 stapte hij over naar de vereniging Erica omdat hij aldaar een baan als onderwijzer had aangenomen. Teruggekeerd bij de vereniging Emmen vervulde hij diverse functies in het bestuur zoals tweede penningmeester, vice-voorzitter en voorzitter. Riekus Ziengs stond bekend om zijn grote inzet voor de vereniging en werd daarom in 2000 tot Lid in de orde van Oranje-Nassau benoemd. Naast erelid van de vv Emmen was hij drager van de Gouden Speld van de KNVB. In oktober 2006 stopte hij op 79-jarige leeftijd met het bestuurswerk maar was nog altijd bijna dagelijks op de velden te vinden.
http://www.fcemmen.nl/content/nieuws.asp?nieuws_id=2145&type=uitslagen
pi_60105331
Nogmaals, dit is een Emmen topic.
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef Blawh het volgende:
Kunnen we het over Emmen/ Dost hebben?
pi_60105348
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Blawh het volgende:
Nogmaals, dit is een Emmen topic.
[..]


^^^
pi_60105377
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef Blawh het volgende:
Kunnen we het over Emmen/ Dost hebben?

3 ton vind ik voorlopig erg veel geld, ik ga er voorlopig dan ook vanuit dat het inclusief zijn eerste jaar salaris is
Wat is dat voor redenatie? . Emmen ontvangt toch niet zijn salaris?
pi_60105431
Dat De Vries niet in de deal betrokken zou worden leek me eigenlijk ook wel zo'n beetje duidelijk toen bekend werd dat Emmen al Jesse Schotman had aangetrokken, lijken me toch redelijk dezelfde types voor dezelfde positie.

Als Emmen daadwerkelijk 3 ton heeft gekregen, zal men dat geld gaan besteden aan nieuwe spelers? Zo ja, welke posities moeten versterkt worden volgens jullie (na het huren van Matavz)?
pi_60105460
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat is dat voor redenatie? . Emmen ontvangt toch niet zijn salaris?
Dat is helemaal niet zo'n rare redenatie. Als spelers aangetrokken wordt er soms gesproken over een bedrag dat de speler voor de nieuwe club kost, vaak gaat het dan over de transfersom + het salaris voor het eerstvolgende seizoen.
pi_60105526
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:43 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet zo'n rare redenatie. Als spelers aangetrokken wordt er soms gesproken over een bedrag dat de speler voor de nieuwe club kost, vaak gaat het dan over de transfersom + het salaris voor het eerstvolgende seizoen.
Het salaris van de speler bij zijn nieuwe club? Of het totaal bedrag?

Er staat duidelijk 'ontvangt Emmen' - Emmen heeft echt nul komma nul te maken met wat Dost bij Heracles gaat verdienen.

Ik heb er echt nog nooit iets over gelezen.
pi_60105643
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het salaris van de speler bij zijn nieuwe club? Of het totaal bedrag?[quote]

Het totale bedrag wat de speler zijn nieuwe club kost volgens de begroting van het seizoen waarin de speler wordt aangetrokken

[quote]
Er staat duidelijk 'ontvangt Emmen' - Emmen heeft echt nul komma nul te maken met wat Dost bij Heracles gaat verdienen.
Dat staat er inderdaad, maar daarom mag ik het nog wel raar en ongeloofwaardig vinden. Er staat ook naar verluid, dat betekent niet dat het 100% zeker is dat Emmen ruim 3 ton ontvangt voor Dost.
quote:
Ik heb er echt nog nooit iets over gelezen.
Daar kan ik niets aan doen, maar het is wel degelijk zo. 2 voorbeelden:

Bij de transfer van Everton werd er gesproken over een som van 1 miljoen, ruim 6 ton transferkosten en het overige deel aan salariskosten.

Bij de transfer van Ricky van den Bergh werd er gesproken over ruim 5 ton, ongeveer 3 ton transferkosten en het overige deel waren salariskosten.
pi_60105730
Ons boeit Dost eigenlijk niet zoveel meer, hij is toch weg, en ach hij zal best wel wat opgeleverd hebben anders was er niet zoveel om te doen.

Maar net is iig bekend geworden dat Matavz bij ons gaat spelen volgend seizoen.
pi_60105740
Geef eens linkjes .

Ik kan begrijpen dat zoiets door de club die koopt gemeld wordt in een jaarverslag, maar omdat hier nadrukkelijk gemeld wordt wat Emmen ontvangt (en of dat nu 2 of 3 ton is), lijkt het me echt onmogelijk dat Emmen een bedrag ontvangt incl de kosten van het salaris van de nieuwe club.
pi_60106002
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geef eens linkjes .

Ik kan begrijpen dat zoiets door de club die koopt gemeld wordt in een jaarverslag, maar omdat hier nadrukkelijk gemeld wordt wat Emmen ontvangt (en of dat nu 2 of 3 ton is), lijkt het me echt onmogelijk dat Emmen een bedrag ontvangt incl de kosten van het salaris van de nieuwe club.
Linkjes van gesprekken met Jan Smit tijdens trainingen heb ik helaas niet.
quote:
Ik kan begrijpen dat zoiets door de club die koopt gemeld wordt in een jaarverslag, maar omdat hier nadrukkelijk gemeld wordt wat Emmen ontvangt (en of dat nu 2 of 3 ton is), lijkt het me echt onmogelijk dat Emmen een bedrag ontvangt incl de kosten van het salaris van de nieuwe club.
Ik heb ook niet gezegd dat het niet onmogelijk is dat Emmen 3 ton ontvangt.


Ik zeg alleen dat ik denk dat hij Heracles ruim 3 ton kost (transfersom + salariskosten komend seizoen). Ik kan het goed mis hebben, maar voorlopig baseer ik dat op:

1. Bedragen voor andere eerste divisie spelers die al een tijdje een basisplaats hadden en in de top speelden.

2. Bedragen die Heracles in voorgaande seizoenen heeft betaald voor spelers.

3. Bedragen die voor Heracles te hoog waren voor andere spelers (o.a. 4/5 ton voor een jeugdinternational)

Dat zijn natuurlijk geen feiten, maar ik zei ook dat ik het vreemd zou vinden wanneer het echt zo is en dat ik eerder denk dat het Heracles in totaal 3 ton kost voor komend seizoen.
pi_60107583
Ik hoop dat deze aan- en verkopen een leuker seizoen gaan opleveren dan het afgelopen. Dan heb ik mijn seizoenskaart niet voor niks gekocht dit jaar
pi_60114564
Ik ga dr ook eentje aanschaffen dit seizoen, scheelt me gedoe bij de ingang steeds... voor VAK18 uiteraard
pi_60118063
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:00 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat deze aan- en verkopen een leuker seizoen gaan opleveren dan het afgelopen. Dan heb ik mijn seizoenskaart niet voor niks gekocht dit jaar
heb je het toch weer aangedurfd voor komend seizoen ^^
pi_60118717
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:42 schreef MartinoGilieam het volgende:

[..]

heb je het toch weer aangedurfd voor komend seizoen ^^
Vorig seizoen deelde ik nog een seizoenskaart met m'n pa. Dit jaar hoop ik er vaker bij te zijn
pi_60123316
Ik koop aan de deur, voor 18 uiteraard
pi_60163444
Matavz twijfelt aan verhuur aan FC Emmen
17/07/2008 12:14

FC Emmen dacht aan Tim Matavz als vervanger voor de naar Heracles Almelo vertrokken Bas Dost. De aanvaller van FC Groningen twijfelt.

FC Groningen stemde al in met de tijdelijke overgang van de aanvaller, die afgelopen jaargang in Euroborg weinig aan spelen toekwam. Het was wachten op een antwoord van Matavz zelf.

Het vooruitzicht komend seizoen in Emmen te spelen heeft de Sloveen niet echt enthousiast gemaakt. Vrijdag moet de negentienjarige aanvaller uitsluitstel geven.


toch raar lijkt me... als jonge speler moet je gewoon veel spelen en het laten zien waar dan ook. Volgens mij heeft hij niet veel te willen, laat hij zichzelf eerst maar eens bewijzen!

naja...we zullen het wel horen vrijdag
pi_60163553
Gister heeft hij anders nog gescoord voor de FC
pi_60168962
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:50 schreef Rekkie het volgende:
Gister heeft hij anders nog gescoord voor de FC
de FC emmen?
pi_60169119
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:37 schreef MartinoGilieam het volgende:

[..]

de FC emmen?
Nope, Groningen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')