abonnement Unibet Coolblue
pi_48222872
Cosmo accepteerd alleen puff's, en paardenbloemen

Maarre verder niemand interesse in de Quantiki flowerfest prijsvraag?, of kijkt er verder niemand meer hier?

Ik zoek ook nog steeds de volgende gyroids:

Bowtoid, Dekkoid, mega Echoid, mini Poltergoid, mini Harmonoid, tall Harmonoid, tall Warbloid

Voor de prijsvraag heb ik nu:

Bart K >Bluebear
Sammetje >Walker
Niet zo hardcore...
pi_48223813
Vage ik denk dat walker wint
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 18:20:47 #128
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48224477
Ik ga van de week maar eens een nieuw stadje opzetten, ik heb al zo lang niet meer gespeeld dat ik weinig zin heb om alle onkruid eerst te gaan verwijderen.
Een frisse start dan maar.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_48227659
Ik weet niet of je al ver bent Senesta ,maar zo ja, dan lijkt het me zonde een niewe stad te beginnen, in dat geval kan je misschien beter je poort een keertje open zetten en wat hulp bij het wieden vragen

Tomboy dus ook voor Walker, als Walker wint deel jij de pot met Sammetje , de hybrids zijn dan voor Sammetje
Niet zo hardcore...
pi_48229528
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:20 schreef senesta het volgende:
Ik ga van de week maar eens een nieuw stadje opzetten, ik heb al zo lang niet meer gespeeld dat ik weinig zin heb om alle onkruid eerst te gaan verwijderen.
Een frisse start dan maar.
Ik wil je best eens helpen hoor
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 20:26:53 #131
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48229791
Wat lief!
Ik heb alleen vanmiddag al een nieuw stadje opgestart, ik was weer aangestoken door jullie enthousiasme
Ik moet mijn andere router weer even opzoeken en dan kan ik ook weer online, we hebben nu een belkin staan en daar werkt het niet mee
Ik was ook nog niet zo heel ver hoor, viel op zich wel mee.
En ik heb echt ook al heel lang niet meer gespeeld, ik heb zelfs ooit hier in het lijstje gestaan

Ben overgens ook benieuwd of er een AC voor de Wii komt en of je in combinatie daar ook nog iets mee kan.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_48231651
ik denk dat bluebear wint Vage! en ik moet nog steeds een keer bij je langskomen om de puffs en gyroids te brengen. wanneer spreken we af?

(leuke actie trouwens, en mocht ik winnen schenk ik de prijs aan iemand anders, ik heb al zat geld )
pi_48234765
Je kan ook nog meedoen aan de prijsvraag Senesta, als je wint kan je dan alvast wat leningen afbetalen

@ magical reflex misschien dat ik Vrijdag of Zondag nog online ga, heb ook nog een fossil voor jouw toch?
Niet zo hardcore...
pi_48260401
OK, als het goed is word morgen de winnaar van het flowerfest bekendgemaakt , tot nu toe heb ik dit kleine lijstje voor de Quantiki flowerfest prijsvraag:

Bart K > Bluebear 1
Magical reflex > Bluebear
Sammetje > Walker 1
Tomboy > Walker

Met een 1 erachter krijgt ook het setje hybrids,als die bewoner wint
Niet zo hardcore...
  donderdag 12 april 2007 @ 17:13:33 #135
147091 janeway
live long and prosper
pi_48260638
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef VAgeNERATION het volgende:
OK, als het goed is word morgen de winnaar van het flowerfest bekendgemaakt , tot nu toe heb ik dit kleine lijstje voor de Quantiki flowerfest prijsvraag:

Bart K > Bluebear 1
Magical reflex > Bluebear
Sammetje > Walker 1
Tomboy > Walker

Met een 1 erachter krijgt ook het setje hybrids,als die bewoner wint
Ik ga voor Friga..
Oh en vage staan jou palmbomen nu niet op het strand?? Jeetje ik dacht dat ze op het zand/land moesten staan bij mij staan ze precies op de helft. Ik heb nog steeds puffs voor je. Mijn hybrids doen niet wat ik wil, namelijk groeien hahaha. Ik heb er nog geen een hoe kan dat nu? Iemand nog hybrid tips???
pi_48263166
Ok Janeway voor Friga, heb zelf ook al zo'n voorgevoel dat zij het gaat worden , wie weet, als je wint heb je iig ook de hybrids
Als je puff's komt brengen kan je er hybrid's voor uit komen kiezen, voorderest blijft het een beetje vaag wanneer ze wel of niet willen groeien, misschien een keertje Feng Sui proberen?
Pluk zelf nog bijna dagelijks een verse hybrid
Niet zo hardcore...
  donderdag 12 april 2007 @ 19:13:55 #137
147091 janeway
live long and prosper
pi_48264251
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:38 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ok Janeway voor Friga, heb zelf ook al zo'n voorgevoel dat zij het gaat worden , wie weet, als je wint heb je iig ook de hybrids
Als je puff's komt brengen kan je er hybrid's voor uit komen kiezen, voorderest blijft het een beetje vaag wanneer ze wel of niet willen groeien, misschien een keertje Feng Sui proberen?
Pluk zelf nog bijna dagelijks een verse hybrid
Okee feng sui, op plantjes? Hoe doe ik dat?
Enne ik wil wel een keer de puffs brengen maar wanneer ben jij online en ik denk dat je me nog moet toevoegen...
Oja die Friga gaat het winnen hoor, absoluut ze heeft gewoon de X-factor..
pi_48277173
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:06 schreef VAgeNERATION het volgende:
misschien dat ik Vrijdag of Zondag nog online ga
Niet zo hardcore...
pi_48291688
Oops, uitslag is Zondag pas
Er kan nog gestemt worden
Iemand die vanavond nog Puff's om wil komen ruilen of gyroids brengen?
Niet zo hardcore...
pi_48295033
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef VAgeNERATION het volgende:
Oops, uitslag is Zondag pas
Er kan nog gestemt worden
Iemand die vanavond nog Puff's om wil komen ruilen of gyroids brengen?
Ja ik wel, maar niet te vroeg, ik heb het druk uurtje of 9? Als dat kan dan kom ik wel die kant op
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_48302224
ik kan vanavond alleen nog tot rond half 9......laat maar weten of het schikt
pi_48304061
Als er iemand is kan ik hem wel even open zetten, laat maar even weten dan
Niet zo hardcore...
pi_48304569
Doe maar open

GDV Ben je net weg
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_48305174
Zal hem nu ff open zetten

(21:44 nog een kwartiertje ofzo )

[ Bericht 39% gewijzigd door VAgeNERATION op 13-04-2007 21:45:07 ]
Niet zo hardcore...
pi_48307660
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:22 schreef VAgeNERATION het volgende:
Zal hem nu ff open zetten

(21:44 nog een kwartiertje ofzo )
Ik was net weg , gaat wel lekker zo , kan je anders morgen avond?
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_48317895
ik was gister niet online was jarig daarom nie online wel dom ik was op vrijdag de 13e jarig maar maakt niet uit geloof er niet in
pi_48325572
Hoe kan je vissen? Ik heb een fishing rod, maar kan geen vissen vangen?
En hoe kom je aan die gyroids?

Flower fest vandaag.
pi_48325596
Als je een vis ziet mik je je hengel het water in, in de buurt van de vis, en dan hopen dat hij hapt en dan als hij hapt, op tijd de hengel terughalen. Meestal raakt de vis dan drie of vier keer de dobber aan voor hij hem goed vastpakt, dan gaat de dobber onder water en dan moet je hem dus terugtrekken. Mij lukt het ook lang niet altijd.
Tap tap tap
pi_48326614
Ok thanks, heb net een laars gevangen
pi_48326786
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Als je een vis ziet mik je je hengel het water in, in de buurt van de vis, en dan hopen dat hij hapt en dan als hij hapt, op tijd de hengel terughalen. Meestal raakt de vis dan drie of vier keer de dobber aan voor hij hem goed vastpakt, dan gaat de dobber onder water en dan moet je hem dus terugtrekken. Mij lukt het ook lang niet altijd.
Inderdaad.
DIe dikke vette vissen willen 9 en een half van de 10 keer niet blijven hangen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')