abonnement Unibet Coolblue
pi_47754014
Welkom in het grote Animé/Manga meetingtopic.

Iedereen zit vol spanning af te wachten tot aankomende zaterdag, want dan is de volgende meet alweer

Het programma:
Om vier uur op Utrecht CS verzamelen, eten bij Le:en en vervolgens ergens zuipen, ofzo...

Meetinggangers:
O_W
Orealo
Jordy-B
Blessed
Joëlla (Da's de vriendin van Bob)
misschien : Kroekroek.


Het vorige topic was Het grote anim /manga meeting topic dl 4. LaserQuestGangRape en we waren gebleven bij een schokkende ontdekking van mij...


Game on!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_47754159
De schokkende ontdekking: De modjes zitten aan de titels te klooien...



Stomme modjes...


Oh, de verklaring van de huidige titel is dat we vorige keer bij Le:en nogal schrokken van de rekening...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:29:27 #3
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_47754257
Met ongeinspireerde tvp.
Ik kreeg zeurs voicemail, dus heb 'm gesmst!
pi_47754262
tvp voor de volgende meet
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_47754907
Is dat een "ik ga mee"-tvp, zquing
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_47755132
Waarom hij dan wel wil gaan en nu niet is me nog een raadsel.
pi_47755283
de volgende meet is deze zaterdag, dus als 'ie daarvoor tvp't, hoop ik toch wel dat 'ie ook meegaat...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:58:46 #8
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_47755356
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom hij dan wel wil gaan en nu niet is me nog een raadsel.
Ik heb hem wel een aantal malen betrapt in mijn fobo als laatste voyeur en als ik daarna keek bij andere animé fokkers, stond hij daar ook. Dus hij is alvast aan het oefenen met het herkennen van de gezichten. Op zich is dat een goede zaak.

En dit is meteen mijn tvp voor de volgende meet.
pi_47755484
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:46 schreef Jordy-B het volgende:
Is dat een "ik ga mee"-tvp, zquing
't had een tvp voor de volgende volgende meet moeten zijn
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_47755742
Al 60 views
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:45:05 #11
122997 zquing
Drama Junk
pi_47757094
kan er de volgende keer niet goedkoper gemeet worden? Dat we heel alto met zn allen in een park gaan barbequeen ofzo
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:48:31 #12
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_47757222
Dienstmededeling:
Ik moest doorgeven dat Kroekroek niet komt, omdat ze dan een verjaardagsfeestje heeft. Die begon eerder dan ze dacht en als ze wel zou komen, zou ze daar weer veel te laat komen geloof ik. Don't blame me: I'm just the messenger. Mevrouw had het erg druk met leren voor een centraal examen, vandaar.
Einde dienstmededeling.
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Al 60 views
Gewoon allemaal nieuwsgierige mensen die wilden weten hoe animé-nerds eruit zien en dachten dat hier foto's stonden.
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef zquing het volgende:
kan er de volgende keer niet goedkoper gemeet worden? Dat we heel alto met zn allen in een park gaan barbequeen ofzo
Op zich ben ik daar ook wel voor. Of een picknick ofzo, waarbij iedereen wat meeneemt. Het wordt toch weer warmer.
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:56:23 #13
122997 zquing
Drama Junk
pi_47757509
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:48 schreef Sh0g het volgende:
Dienstmededeling:
Ik moest doorgeven dat Kroekroek niet komt, omdat ze dan een verjaardagsfeestje heeft. Die begon eerder dan ze dacht en als ze wel zou komen, zou ze daar weer veel te laat komen geloof ik. Don't blame me: I'm just the messenger. Mevrouw had het erg druk met leren voor een centraal examen, vandaar.
Einde dienstmededeling.
[..]

Gewoon allemaal nieuwsgierige mensen die wilden weten hoe animé-nerds eruit zien en dachten dat hier foto's stonden.
[..]

Op zich ben ik daar ook wel voor. Of een picknick ofzo, waarbij iedereen wat meeneemt. Het wordt toch weer warmer.
't vondelpark leent zich daar heel goed voor in de zomer(hint dat er in amsterdam gemeet worden moet)
Mischien over een maandje of 2 als 't weer warm is.

Wordt er trouwens nog gemeet op Acon?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_47757800
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:48 schreef Sh0g het volgende:
[..] Op zich ben ik daar ook wel voor. Of een picknick ofzo, waarbij iedereen wat meeneemt. Het wordt toch weer warmer.
Da's leuk idee, totdat ik me bedenk dat ik dan bijna twee uur in een bloedhete trein moet zitten met m'n bento-boxje om een beetje te picknicken... En barbecuen is best veel werk om te organiseren voor zo'n kleine meet. Als je dat nou organiseert voor een grote Fok!-meet, zoals de 5 jaar meeting, vind ik dat al een heel ander verhaal. Dan bel je gewoon de plaatselijke slager op en huur je voldoende vlees en bakplaten... voor een kleine groep als bij deze meeting, is dat lastig en duur.

LE:EN is geen duur restaurant (mits je geen ijsthee koopt) en je kan er lekker eten.
Het is al geen dure meet en véél minder werk dan picknicken/barbecuen of ander doe-het-zelf-gebeuren.

Eventueel kunnen we vast wel naar een echt studentenrestaurant gaan, of gewoon een keer naar Apeldoorn en kijken hoe je daar goedkoop kan eten.
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:56 schreef zquing het volgende:
't vondelpark leent zich daar heel goed voor in de zomer(hint dat er in amsterdam gemeet worden moet)
Mischien over een maandje of 2 als 't weer warm is.
Meeten in Amsterdam... no offence, maar mij niet gezien. A'dam is me te ver reizen en ik haat die stad toch al...
Utrecht ligt een stuk centraler en volgens mij ben jij de enige van de animé-groep die uit die richting komt.


Ik wil niet helemaal als een enorme azijnpisser overkomen, maar hou bij het bedenken van meeting-ideeën alsjeblieft een beetje rekening met de mensen die iets verder moeten reizen dan een halfuurtje in de trein.
quote:
Wordt er trouwens nog gemeet op Acon?
Ik ga op de zaterdag richting Almelo... Hadden ze bij animecon veel last van kopieën, ofzo, dat ze die tickets zo fluoriserend oranje moeten maken?

[ Bericht 14% gewijzigd door Jordy-B op 28-03-2007 18:27:33 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:32:11 #15
122997 zquing
Drama Junk
pi_47758652
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Da's leuk idee, totdat ik me bedenk dat ik dan bijna twee uur in een bloedhete trein moet zitten met m'n bento-boxje om een beetje te picknicken... En barbecuen is best veel werk om te organiseren voor zo'n kleine meet. Als je dat nou organiseert voor een grote Fok!-meet, zoals de 5 jaar meeting, vind ik dat al een heel ander verhaal. Dan bel je gewoon de plaatselijke slager op en huur je voldoende vlees en bakplaten.

LE:EN is geen duur restaurant (mits je geen ijsthee koopt) en je kan er lekker eten.
Het is al geen dure meet en véél minder werk dan picknicken/barbecuen of ander doe-het-zelf-gebeuren.

Eventueel kunnen we vast wel naar een echt studentenrestaurant gaan, of gewoon een keer naar Apeldoorn en kijken hoe je daar goedkoop kan eten.
[..]

Meeten in Amsterdam... no offence, maar mij niet gezien. A'dam is me te ver reizen en ik haat die stad.
Utrecht ligt toch wel een stuk centraler en volgens mij ben jij de enige van de animé-groep die uit die richting komt.


Ik wil niet helemaal als een enorme azijnpisser overkomen, maar hou bij het bedenken van meeting-ideeën alsjeblieft een beetje rekening met de mensen die iets verder moeten reizen dan een halfuurtje in de trein.
[..]

Ik ga op de zaterdag richting Almelo... Hadden ze bij animecon veel last van kopieën, ofzo, dat ze die tickets zo fluoriserend oranje moeten maken?
niet om heel moeilijk te doen, maar utrech-A'dam centraal is 19 minuten volgens de ns. Wat is er trouwens mis met amsterdam?

Bbq'en is heel simpel met weinig mensen, doe het vaak genoeg met m'n vrienden. Je haalt 2 van die wegwerp bbq's van 3 euro, 2 zakken kolen, 2 kratjes bier(mits men bier drinkt), 2 kilo vlees en een hoop brood en dan ben je klaar voor 5 eu pp(er stond ook heel alto meeten )

Ik vind 't niet erg ofzo om naar utrecht te gaan, of om te gaan eten in ee restaurant('t komt alleen niet uit voor mij nu) De volgende keer zal ik er waarschijnlijk wel bij zijn. Maar 't is toch ook lekker om met 't komende mooie weer ergens buiten te meeten(dit hoeft niet amsterdam te zijn, we zouden ook kunnens strand meeten oid)

En geen idee over waarom de Acon kaartjes zo vet lelijk zijn dit jaar, vorig jaar waren ze beter
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_47759933


smsje van Orealo

Helaas ben ik niet beschikbaar dit weekend

Wellicht volgende keer weer.
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_47760019
Denk ik slim te zijn en hem op msn te vragen erover.. heeft ie hier al gepost.
Zucht, late as always.
pi_47760227
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk ik slim te zijn en hem op msn te vragen erover.. heeft ie hier al gepost.
Zucht, late as always.
Je was niet heeel veel later
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:16:14 #19
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_47760228
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef Zeurberus het volgende:


smsje van Orealo

Helaas ben ik niet beschikbaar dit weekend

Wellicht volgende keer weer.
We missed you man!
and it seems like we will..
pi_47760281
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:16 schreef Orealo het volgende:

[..]

We missed you man!
and it seems like we will..
druk druk druk druk druk en daarbij nog druk

Loop ook achterlijk ver achter met alle anime (en vandaar dat ik dus ook niet post in het anime topic, spoiler fobie he )

Maar veel plezier kinders, drink wat Iki op mij
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_47760963
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef zquing het volgende:

[..]

niet om heel moeilijk te doen, maar utrech-A'dam centraal is 19 minuten volgens de ns. Wat is er trouwens mis met amsterdam?
Ik vind Amsterdam veel te druk... Eigenlijk nog nooit een dag in Amsterdam gehad dat ik het jammer vond dat ik weer naar huis moest.

Utrecht-A'dam CS is twintig minuten, idd... Maar ik woon niet in Utrecht. Ik moet nou al een uur en drie kwartier in de trein zitten.

Bij een meeting in Amsterdam moet de meerderheid extra reizen. Bob, Shog en Kroekroek wonen in Utrecht, er woont iemand in: Apeldoorn, ergens onder Den Bosch, Rotterdam, Tilburg, twee in Den Haag (geloof ik)...
De enige voor wie Amsterdam dichter in de buurt is, is volgens mij Koffiegast.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:44:14 #22
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_47764026
Net Jeroen aan de telefoon gehad!
Er zal nog een anime vriend van mij meegaan.

Sociale kerel, rookt etc.
Hij's wel druk.
Hij kan wel opschieten met O_W.
pi_47771773
ik ben de rust zelve ?
pi_47771797
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef Orealo het volgende:
Net Jeroen aan de telefoon gehad!
Er zal nog een anime vriend van mij meegaan.

Sociale kerel, rookt etc.
Hij's wel druk.
Hij kan wel opschieten met O_W.
mij, dus

maaruhm, jordy! onthou nou eens dat ik in Apeldoorn woon! pff...

vorig topic heb ik al een hele duidelijke meet voorgesteld, en met een groep als deze zou dat perfect gekund hebben! maar helaas. le:en is trouwens ook zeer owkey ik ga echter eerst naar de info dag van de HKU, dus moet ff kijken hoelaat ik er kan zijn
pi_47771833
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:04 schreef outcast_within het volgende:
ik ben de rust zelve ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')