abonnement Unibet Coolblue
pi_47725465
Laatst dus digid aangevraagd. Krijg ik vandaag activeringscode.

Ik probeer hem net dus te activeren, maar dat lukt niet omdat gebruikersnaam onbekend zou zijn. Dit terwijl ik hem toch echt opgeschreven heb, voor de zekerheid.

Maar goed het zal wel, dus ik dacht ik vraag ff snel opnieuw een code aan.

Lees ik net dat dat pas kan de oude activeringscode verlopen is. .

Moet je dus eerst 20 dagen wachten tot code vervallen is, dan kan je hem pas aanvragen en moet je dus weer wachten tot je de nieuwe ben hebt.

Leuker kunnen we het niet maken, wel gemakkelijker.

ja ik weet dat belastingdienst en digid niet hetzelfde zijn
<b>Facing what consumes you is the only way to be free.
Released from those poisonous fears.
Resurrected once and for all.</b>
pi_47725500
Kut.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:54:50 #3
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_47725962
Digid is gewoon kut
pi_47726016
Straks ook de OV-pas.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:57:17 #5
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47726082
Du bist ein prutser
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:57:41 #6
98793 Koktailsaus
In my mind, I hear u call
pi_47726102
Hey mijn topic

Idd aardig gezeik met die Digid. Te goed beveiligd dat je niet 2x dezelfde accountnaam mag gebruiken....
En wachtwoord krijg je in kapitalen binnen, maar het moeten dus onderkastletters zijn :S
pi_47726175
Voor de zekerheid even dit lijstje aflopen.

Het lukt mij niet te activeren, wat doe ik verkeerd?

Als het niet lukt om uw DigiD te activeren kan dit een aantal oorzaken hebben. Checkt u voor de zekerheid of u

  • de juiste gebruikersnaam invult. Als u deze bent vergeten, kunt u nadat uw activeringscode is verlopen een nieuwe gebruikersnaam aanvragen. De vervaldatum van uw activeringscode staat vermeld in de brief.
  • de juiste activeringscode gebruikt. Neem deze code letterlijk over uit de brief van DigiD. De activeringscode is hoofdlettergevoelig en bevat geen leestekens.
  • een wachtwoord heeft gekozen dat aan de eisen voldoet. De eisen voor een wachtwoord kunt u vinden op Wat zijn de eisen die DigiD stelt aan een wachtwoord?.
  • de juiste optie hebt gekozen voor het activeren op de website: is er een DigiD voor u aangevraagd of hebt u dit zelf gedaan?
  • hebt gekozen voor 'Activeren' op de homepage van DigiD in plaats van 'Aanvragen'.
  • uw DigiD reeds hebt geactiveerd. Het activeren is een eenmalig actie. Om te controleren of uw DigiD inlogcode al geactiveerd is, logt u in bij Mijn gegevens. Vervolgens kiest u voor 'gegevens bekijken of wijzigen' en kijkt u bij 'activatiedatum' of uw DigiD inlogcode al geactiveerd is. Indien dit het geval is, is het niet nodig om nogmaals te activeren.
  • Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      dinsdag 27 maart 2007 @ 20:59:11 #8
    98793 Koktailsaus
    In my mind, I hear u call
    pi_47726177
    btw, even bellen... Ze kunnen account platgooien en dan kan je na 2 dagen al een nieuwe aanvragen
    pi_47726253
    Als u een vraag heeft over DigiD die u niet in de lijst vraag en antwoord terugvindt, kunt u uw vraag ook e-mailen naar de helpdesk van DigiD: info@DigiD.nl. Vragen per e-mail worden - indien mogelijk - binnen 48 uur beantwoord. U kunt de helpdesk ook bellen: (0800) 023 04 35 op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      dinsdag 27 maart 2007 @ 21:10:22 #10
    164471 Lubbert
    Noe mu-j s goed luustern
    pi_47726711
    Praat me er niet van.
    Binnie noe helemoale van god los
    pi_47726886
    Ja of iets met de capslock ofzo. Maargoed je bent dus nu gewoon vet te laat met het indienen van je belastingaangifte. 1 april je weets. Geen teruggave voor jou dit jaar/
    pi_47726971
    Ik vind het ook vervelend inderdaad. Normaal elk jaar fijn belastingaangifte-programma downloaden en binnen 5 minuten het geheel opsturen. Nu moet je zo'n DigID gaan aanvragen en het duurde bij mij zeker een week voordat ik mijn activatiecode binnen had.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 21:24:06 #13
    80068 gfree
    Rettekkettet, naar Beter Bed!
    pi_47727287
    Je hebt door je eigen stomheid de gebruikersnaam verkeerd overgenomen, en nu ga je klagen over de belastingdienst?
    Saubere Schuhe gefallen jedem!
      dinsdag 27 maart 2007 @ 21:25:38 #14
    80068 gfree
    Rettekkettet, naar Beter Bed!
    pi_47727353
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef Tuvai.net het volgende:
    Ik vind het ook vervelend inderdaad. Normaal elk jaar fijn belastingaangifte-programma downloaden en binnen 5 minuten het geheel opsturen. Nu moet je zo'n DigID gaan aanvragen en het duurde bij mij zeker een week voordat ik mijn activatiecode binnen had.
    Die moest je voorheen ondertekenen met de electronische handtekening, die je ook aan moest vragen. Wat is het verschil?
    Saubere Schuhe gefallen jedem!
    pi_47727589
    Dank je voor de tips Lucille e.a., maar ik kan niet tot een andere conclusie komen dan dat ik electronische aanifte niet meer op tijd red.

    Misschien dat het nog steeds via een papieren weg kan, dan zal ik dat eens proberen. En anders maar hopen dat ze de termijn uitstellen...
    <b>Facing what consumes you is the only way to be free.
    Released from those poisonous fears.
    Resurrected once and for all.</b>
    pi_47731947
    Last time I checked was de gebruikersnaam/accountnaam/login or whatever they call it ook hoofdlettergevoelig. Let daar even op.

    Welke idioot dat bedacht heeft mag wat mij betreft in een andere branche gaan werken.
    Thus spake the master programmer:
    "A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
      dinsdag 27 maart 2007 @ 23:11:49 #17
    170712 Tuinboon
    Vers uit de groentetuin
    pi_47732351
    Ik ben mn gebruikersnaam vergeten. Kan ik al die shit weer opnieuw aanvragen...
    pi_47733625
    Hoe kun je dat trouwens 'vergeten'? Je krijgt een verificatiemailtje én je krijgt per post een brief thuis. Als je het dán nog 'vergeet' dan lijk je me niet echt een persoon die netjes met z'n papierwerk/administratie omgaat.
      vrijdag 30 maart 2007 @ 20:05:46 #19
    98793 Koktailsaus
    In my mind, I hear u call
    pi_47841792
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef Nexxennium het volgende:
    Last time I checked was de gebruikersnaam/accountnaam/login or whatever they call it ook hoofdlettergevoelig. Let daar even op.

    Welke idioot dat bedacht heeft mag wat mij betreft in een andere branche gaan werken.
    hoofdlettergevoelig vind ik het probleem niet echt.

    Wat erger is, je activatiecode staat in hoofdletters... Maar die moet je dus in normale letter invoeren.

    Consistentie
    pi_47842021
    Je belasting aangifte moet voor 6 april...
    BTW kan je nog steeds aangifte doen met je persoonlijke code
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
    pi_47842873
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 23:43 schreef Tuvai.net het volgende:
    Hoe kun je dat trouwens 'vergeten'? Je krijgt een verificatiemailtje én je krijgt per post een brief thuis. Als je het dán nog 'vergeet' dan lijk je me niet echt een persoon die netjes met z'n papierwerk/administratie omgaat.
    Sinds wanneer doe ze aan verificatiemails?! Bij mij nog niet Ik had dus niks opgeschreven in de veronderstelling dat ik wel een mail zou krijgen. Geen mail te vinden. Ga ik kijken op hun site, versturen ze geen mails met je inlognaam en wachtwoord

    Ik kreeg alleen die verificatiebrief en dat was het dan. Kon dus ook opnieuw aanvragen omdat ik 't vergeten was.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      vrijdag 30 maart 2007 @ 20:36:29 #22
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_47842992
    owww ik heb dat ding al 6 maanden liggen, dan zal de verval datum ook wel verstreken zijn huh?
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      zaterdag 31 maart 2007 @ 12:59:59 #23
    98793 Koktailsaus
    In my mind, I hear u call
    pi_47857914
    quote:
    Op vrijdag 30 maart 2007 20:36 schreef Re het volgende:
    owww ik heb dat ding al 6 maanden liggen, dan zal de verval datum ook wel verstreken zijn huh?
    Jup
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')