Tenzij er een file is door een ongeluk. Wij hebben er ruim drie uur over gedaan, net lang genoeg om onze vlucht te missen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Technikal het volgende:
zo echt wel!
Vanaf luton al bijna 2 uur naar het centrum
http://www.easybus.co.uk/quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:49 schreef Shadina het volgende:
Weet iemand hoe ik vanaf London Stansted in het centrum kom? En hoeveel me dat ongeveer zal kosten? En op de terugweg vertrekt mijn vliegtuig erg vroeg, rijdt er 's nachts wel nog wat naar Stansted?
Sinds december rijdt de DLR op LCY, dus je kunt gewoon naar Bank en dan verder met de Tube.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef FatherJack het volgende:
London City Airport (VLM - Rotterdam) heb ik geen ervaring mee, moet je met de bus en taxi door de stad.
Das dus echt zwaar overdreven he. Ik ben met de Easybus van Luton naar het centrum en weer terug gegaan en een enkele reis was bij mij niet langer dan een uur en tien minuten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Technikal het volgende:
zo echt wel!
Vanaf luton al bijna 2 uur naar het centrum
Paas mij eens een link waar terug te lezen is dat dat gratis is?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:59 schreef sexbierum het volgende:
Als je met Easyjet naar Londen Luton vliegt, kun je gratis met de bus naar het centrum van Londen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |