abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47705107
Ik heb alleen nog maar op Londen Heatrow gevlogen, maar zit er erg veel verchil in afstand/reistijd tussen de verschillende vliegvelden en het centrum. De prijzen verschillen namelijk nogal.
pi_47706367
Luton en Stansted gewoon niet doen, is de tijd en ergernis niet waard. Vroege ochtend vluchten betekend de nachtbus.
Gatwick heeft een goede verbinding met Victoria en London Bridge Station, kost iets van 10 pond een enkeltje.
London City Airport (VLM - Rotterdam) heb ik geen ervaring mee, moet je met de bus en taxi door de stad.
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_47706379
zo echt wel!

Vanaf luton al bijna 2 uur naar het centrum
pi_47706459
Als je met Easyjet naar Londen Luton vliegt, kun je gratis met de bus naar het centrum van Londen. Dat duurt volgens mij ongeveer anderhalf uur.
Vanaf Stansted was het een uurtje met de auto geloof ik.
pi_47706515
op engelse vliegvelden landen ze links....
pi_47708092
City is natuurljik het fijnste, maar daar betaal je dan ook voor.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  FOK!fossiel dinsdag 27 maart 2007 @ 13:06:30 #7
1455 Keroppi
kool kikker
pi_47708873
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Technikal het volgende:
zo echt wel!

Tenzij er een file is door een ongeluk. Wij hebben er ruim drie uur over gedaan, net lang genoeg om onze vlucht te missen...
Chick on a mission
pi_47710881
Das ook balen :/
pi_47711330
Vanaf Luton Airport kun je ook de (gratis) pendelbus nemen naar het treinstation van Luton (10 minuutjes) en van daaruit de trein nemen naar bv Kings Cross Station (retourtje 20 pond als ik me het goed herinner). Deze treinreis duurt ongeveer 45 minuten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_47712804
Ik heb wel eens op Stansted gevlogen maar dat is prima te doen hoor, je zit even een uur in de snelmetrotreinofzo maar die gaan frequent en sluit prima aan op de metro, tenzij je 1 dag gaat ofzo maar voor een lang weekend of langer is Stansted prima.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:56:29 #11
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_47731662
Luton: nooit geweest, maar veel slechte verhalen over gehoord en is ver van het centrum.

Heathrow: kutvliegveld, alles duurt lang, het is smerig, maar wel redelijke verbinding met het centrum.

Stansted: vliegveld zelf niet zo slecht, maar de verbindingen zijn niet ideaal en het is ver van het centrum.

Gatwick: wel een ok vliegveld, goede verbinding en mijn favoriet voor trans-atlantische vluchten.

City Airport: fantastisch, alles gaat snel, geen gezeur, goede verbinding en heel dicht bij het centrum (DLR), maar wel duurder idd. Mijn absolute favoriet voor Europese vluchten!

En als je zelf een vliegtuig hebt of er een prive wil charteren, kan je naar Biggin Hill.
reset
pi_53649054
Weet iemand hoe ik vanaf London Stansted in het centrum kom? En hoeveel me dat ongeveer zal kosten? En op de terugweg vertrekt mijn vliegtuig erg vroeg, rijdt er 's nachts wel nog wat naar Stansted?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:51:58 #13
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_53649115
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:49 schreef Shadina het volgende:
Weet iemand hoe ik vanaf London Stansted in het centrum kom? En hoeveel me dat ongeveer zal kosten? En op de terugweg vertrekt mijn vliegtuig erg vroeg, rijdt er 's nachts wel nog wat naar Stansted?
http://www.easybus.co.uk/
Where law ends, tyrrany begins.
pi_53661160
https://www.stanstedexpre(...)2-9459-014758CA82FE}

Stansted Express. Comfortabele trein die je in een ruim drie kwartier naar Liverpool Street Station brengt waar je kunt overstappen op veel metrolijnen om de rest van Londen te bereiken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_53661239
Ik vond die standsted-express wel duur, in vergelijking met de prijs van het vliegticket. Gatwick is mijn favoriet geworden: zeer goede treinverbindingen vanaf het vliegveld en je staat in no time in centraal London.

Als 2e is Luton wel te doen, redelijk goede treinverbinding (met daarna een pendelbus richting hal) en Luton wordt nu behoorlijk gemoderniseerd.
  Admin donderdag 4 oktober 2007 @ 12:12:41 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_53689669
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef FatherJack het volgende:

London City Airport (VLM - Rotterdam) heb ik geen ervaring mee, moet je met de bus en taxi door de stad.
Sinds december rijdt de DLR op LCY, dus je kunt gewoon naar Bank en dan verder met de Tube.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:16:44 #17
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_53724665
Ik ben 2x via Gatwick naar Londen gegaan, en zal dat een volgende keer zeker weer doen . Prima verbinding naar Victoria en met Southern 9 (8.90) prima te doen.

De 'de baas betaald en jij moet in een lange rij voor je kaartje ' ballen die persé de Gatwick express wilden nemen stonden nog altijd in de rij toen ik al op weg was naar het perron (waar 'mijn' trein ook nog 's eerder vertrok ).
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_53724863
Ik vlieg eigenlijk altijd op Luton, vind het perfect werken de shuttlebus. Alleen als ik rond de spits op het vliegveld moet zijn, ga ik met de trein. Maar ook dat

Laatste keer heb ik het gepresteerd om 18.45 van huis weg te gaan en om 21.30 stond ik voor de Tower of Londen. Minder dan 4 uur van deur tot deur. Gatwick is ook goed te doen, maar Luton is in totaal een stuk goedkoper. Ben nooit meer dan 75 euro kwijt geweest incl bus/trein kaartje voor de reis.

Stansted vind ik vreselijk. Heathrow ook niet aan te raden, veels te groot. Altijd vertragingen, ben nog nooit op tijd vertrokken. En ook vaak gehad dat er geen gate vrij is bij aankomst en je maar staat te wachten.

Ik ga gemiddeld zo een 4 tot 5x per jaar naar Londen.
pi_53726821
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Technikal het volgende:
zo echt wel!

Das dus echt zwaar overdreven he. Ik ben met de Easybus van Luton naar het centrum en weer terug gegaan en een enkele reis was bij mij niet langer dan een uur en tien minuten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_53726834
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:59 schreef sexbierum het volgende:
Als je met Easyjet naar Londen Luton vliegt, kun je gratis met de bus naar het centrum van Londen.
Paas mij eens een link waar terug te lezen is dat dat gratis is?
pi_53726922
Ik ben 1 keer naar Luton gevlogen met Easyjet. Vanaf Luton de Easybus gepakt naar Baker Street. Dit duurde ongeveer 1 uur 10 minuten. Viel dus erg mee.

Vorige week Heathrow. Over H'row ben ik erg te spreken. Vanaf het moment dat ik de terminal binnen stapte duurde het 10 minuten voordat ik overal doorheen was en bij de Tube stond. Jammere is alleen de Tube bij terminal 1, 2, 3 zo overdreven lang blijft staan. Transfertijd van terminal 4 naar bv Green Park was zo'n 50 minuten. Op Heathrow geen vertragingen gehad en er waren veel faciliteiten na de paspoortcontrole. Dat is dan ook het enige nadeel bij vertrek, de lange rijen voor de security check.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 19:09:15 #22
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_53727141
om alles wat dubbel is gezegd, nog maar eens dubbel te zeggen :

ik heb ervaring met heatrow en luton, heatrow is natuurlijk erg goed, groot vliegveld, en directe tube verbindingen naar grote stations in de stad. Luton ligt idd stuk buiten de stad en is een kleine pokke vliegveldje. Het draait voornamelijk op easyjet en andere low cast airliners, verwacht er dus niet veel van. Vanaf luton moet je echt een bus of taxi pakken naar het centrum (taxi is onbetaalbaar, dus bus is goede optie, de hier al eerder genoemde easybus kost je maar 2 pond als je bijtijds boek). De reistijden verschillen nogal (welk tijdstip van de dag, welk tijdstip in t jaar, de geschatte tijden op hun site kloppen wel aardig). Toen ik er afgelopen zomer was waren er werkzaamheden aan de weg, en duurde het ruim 1,5 uur, maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik binnen t uur in centrum stond.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_53735717
Heathrow is ideaal, vooral als je in SW, W of Central Londen wilt zijn. Luton is handig als je gek bent op EasyJet. Je neemt de EasyBus voor een paar pond naar Baker Street en dat duurt ongeveer 1 uur. City Airport is ook goed te doen en Gatwick is ook prima met treinverbindingen naar Victoria, Clapham, etc.
Ik heb geen ervaring met Stansted en zou daar ook niet voor kiezen. Persoonlijk kies ik altijd Heathrow aangezien dit makkelijk is met de Piccadilly Line tube. Maar ik heb ook meerdere malen Gatwick en Luton gedaan
pi_53738604
Om nog maar even reclame te maken... de easybus van/ naar Stansted is echt perfect: als je op tijd boekt betaal je 1,50 en ben je met een minibusje vanaf Baker Street in 45 minuten op Stansted.

De Easybus vanaf Luton is gewoon de normale stagecoach / greenline bus waarvoor Easyjet goedkope tickets vooraf verkoopt.
pi_53740486
Vanaf Luton gingen wij toch echt met een minibusje. Hetzelfde minibusje als vanaf Stansted.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')