abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 september 2001 @ 01:27:11 #1
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1590921
Vervolg van Priscella

Hier kan je verder

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_1590938
Wel ff info erbij zetten natuurlijk
blabla
  † In Memoriam † zondag 9 september 2001 @ 01:30:39 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1590948

Leeftijd: 21
Woonplaats: Roswinkel
Burgelijke staat: vrijgezel
Beroep: verkoopster
Trefwoorden: geraffineerd, eigenzinnig, pittig

Priscella heeft een vrije opvoeding genoten, waardoor ze al snel zelfstandig was. Daardoor heeft ze ondanks haar jonge leeftijd een zeer uitgesproken mening.

Ze heeft een pittig karakter en is behoorlijk eigenzinnig. Haar vrienden en vriendinnen kijken naar haar op. Priscella heeft zich opgegeven voor Big Brother omdat ze 'de wereld iets te laten zien heeft'. Ze is ervan overtuigd dat je na afloop van het programma een enorme zelfkennis bezit, omdat je jezelf echt 'tegen komt'. Daarnaast is het voor Priscella een kans om eindelijk haar geboortedorp te verlaten.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 9 september 2001 @ 01:34:15 #4
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1590968
rockbitch ...
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_1591013
Lieverds, ik ben met stomheid geslagen...

Allereerst dacht ik dat Priscella een jongen was. Gewoon een maffe puber die allerlei rare dingen riep op het Fokforum. Ik heb zelfs wel eens een bericht gepost in een topic over lollige mensen op dit forum. Ik noemde Priscella en zei geloof ik zelfs iets in de trant van: wat een leuk joch...

Noem me naïef, maar voor mij klopte het gewoon. Nu zie ik een keurig meisje dat zich ineens profileert als toekomstig BB-ster! En ik moet zeggen: ondanks alle verbazing vind ik het heerlijk! Onze (mag ik dat zeggen?) Priscella een Yorin-VIP!

Werkelijk, ik vind dit helemaal geweldig!

Notabene: toen ik de reacties in Priscella deel één zag nam ik een en ander nog met een flinke korrel zout. Het zal de naam wel zijn, dacht ik. Toch leuk voor de Fokkertjes dat er iemand in het huis komt met dezelfde naam als Fok-Priscella... Maar nu is ze het echt!

Vuurwerk hoop ik te zien, 'jezelf zijn' krijgt met Pris wel een heel nieuwe betekenis...

Liefs en succes Priscella!

Helga

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 september 2001 @ 01:45:36 #6
862 Arcee
Look closer
pi_1591025
quote:
Op zondag 09 september 2001 01:42 schreef Helga het volgende:
Allereerst dacht ik dat Priscella een jongen was.
Dat dacht ik ook ooit: Priscella: man of vrouw?
pi_1591035
" Daarnaast is het voor Priscella een kans om eindelijk haar geboortedorp te verlaten."

goosie.. 21 jaar en nog nooit buiten het dorp geweest..

pi_1591041
quote:
Op zondag 09 september 2001 01:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ooit: Priscella: man of vrouw?


Ik ben inmiddels op Priscella-ontdekkingsreis... Met een beetje geluk kan ik een hoop interessants aan de media verkopen. Of heeft ons aller Danny daar het alleenrecht op?

Knipoogje:
Helga

  Redactie Frontpage zondag 9 september 2001 @ 03:16:36 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1591440
quote:
Op zondag 09 september 2001 01:47 schreef Koos Voos het volgende:
" Daarnaast is het voor Priscella een kans om eindelijk haar geboortedorp te verlaten."
Ze had toch een huis gekocht in Groningen? Ik ben erg benieuwd welke kant ze laat zien.
pi_1591644
Oh - My - God!!

Prissy!!!!!!!! Ik heb de rest nog niet gezien, maar ik weet al wie m'n stemmen gaat krijgen. Dit is echt geweldig.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 9 september 2001 @ 08:33:23 #11
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1591657
quote:
Op zondag 09 september 2001 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Oh - My - God!!

Prissy!!!!!!!! Ik heb de rest nog niet gezien, maar ik weet al wie m'n stemmen gaat krijgen. Dit is echt geweldig.


ej Isa,

Leuke verrassing he?
Welcome home girl

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  zondag 9 september 2001 @ 08:34:43 #12
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1591661
quote:
Op zondag 09 september 2001 03:16 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ze had toch een huis gekocht in Groningen? Ik ben erg benieuwd welke kant ze laat zien.


Een flat, maar ze heeft toch maar besloten die te verhuren, zei ze een paar weken geleden. Ze wil volgend jaar namelijk een half jaartje door Azië gaan reizen. Hopelijk helpt het miljoentje! Ik gun het haar iig.
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  zondag 9 september 2001 @ 09:39:25 #13
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1591874
waaaaaahahahaha...volgens mij als zij erin komt wordt het echt de tofste big brother ever!!!

Wanneer begint het eik..?

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 9 september 2001 @ 09:50:30 #14
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1591920
quote:
Op zondag 09 september 2001 09:39 schreef Qarinx het volgende:
waaaaaahahahaha...volgens mij als zij erin komt wordt het echt de tofste big brother ever!!!

Wanneer begint het eik..?


Gisteren maar pas vanaf volgende week op TV
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  zondag 9 september 2001 @ 10:04:35 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1591965
Ik vind er nu al geen fuck aan eerlijk gezegd, wat een poeha over een fok user, en nee noem me niet jaloers!
Mag hier meteen een slotje op wegens .... weet ik het ... verzin maar weer eens wat!
The truth was in here.
  zondag 9 september 2001 @ 10:50:28 #16
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_1592127
Arme Jeromar...

..tja, Hummies wegen zijn ondoorgrondelijk!!!

Sterkje Jeromar

Succes Priscella

pi_1592135
quote:
Op zondag 09 september 2001 10:04 schreef Bastard het volgende:
Ik vind er nu al geen fuck aan eerlijk gezegd, wat een poeha over een fok user, en nee noem me niet jaloers!
Mag hier meteen een slotje op wegens .... weet ik het ... verzin maar weer eens wat!
Al sinds bb1 zijn we hier aan het denken om een fokker in het huis te krijgen en nou is het gelukt. Fantastisch toch?
  zondag 9 september 2001 @ 10:56:44 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1592144
quote:
Op zondag 09 september 2001 10:53 schreef Uiruru het volgende:

[..]

Al sinds bb1 zijn we hier aan het denken om een fokker in het huis te krijgen en nou is het gelukt. Fantastisch toch?


Nou zeker, maar alleen voor diegene die in een FOK wereld leven denk ik...
The truth was in here.
  zondag 9 september 2001 @ 11:04:06 #19
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1592171
quote:
Op zondag 09 september 2001 10:04 schreef Bastard het volgende:
Ik vind er nu al geen fuck aan eerlijk gezegd, wat een poeha over een fok user, en nee noem me niet jaloers!
Mag hier meteen een slotje op wegens .... weet ik het ... verzin maar weer eens wat!
Jezus man, ga eens zeiken in de Klaagbaak!
Je vergeet ook dat zonder BB1 er nu geen sprake zou zijn van FOK! Ja FOK! en BB hebben een historie en dat mag jou wordt wezen, maar probeer de fun van users die het wel leuk vinden niet te vergallen met jouw misplaatste vorm van jaloezie.
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  zondag 9 september 2001 @ 11:14:46 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1592214
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:04 schreef KingShakur het volgende:

[..]

Jezus man, ga eens zeiken in de Klaagbaak!
Je vergeet ook dat zonder BB1 er nu geen sprake zou zijn van FOK! Ja FOK! en BB hebben een historie en dat mag jou wordt wezen, maar probeer de fun van users die het wel leuk vinden niet te vergallen met jouw misplaatste vorm van jaloezie.


Oke oke KS, het is leuk mee doen of je bek houden hier.. is goed joh!!

EN ik ben NIET jaloers

The truth was in here.
  zondag 9 september 2001 @ 11:55:34 #21
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1592428
Ik was toch al van plan om te gaan kijken, maar nu heb ik iemand om te steunen en aan te moedigen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 9 september 2001 @ 15:16:11 #22
1358 Xhorder
He's back...
pi_1593625
Oh ja! Priscella in BB. Misschien toch nog een goede reden om eens te kijken. Ik moet altijd hard lachen om d'r posts .
... na vijf jaar
  zondag 9 september 2001 @ 15:21:33 #23
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_1593677
Even ter ondersteuning van bastard. Dit schreef ik net in een ander topic. Past denk ik goed in deze discussie. Ook ik was een Fokker van het eerste uur en heb dus wel recht van spreken.

ik schreef:

"Ik dacht: let op, die kritische motherfuckers van FOK die in het begin al moesten braken als het woord Veronica alleen maar viel en zich er op voor laten staan dat ze pittig kritisch tegen dat programma aankijken, die gaan nu allemaal huilend over elkaar heen vallen omdat er misschien een Fokker op de televisie komt. De sfeer zal zijn: ok, we tellen mee, haha, eat this nederland, een fokker in het huis.
En ja hoor. Precies zo gebeurde het. Tranen van geluk omdat er een lekker kritische meid daar tussen de debielen gaat zitten. Waar is dat oude FOK gevoel? Als er 1 van jullie uitgenodigd wordt in de studio hopla, weg kritische houding. Meteen weer 30 topics, met routebeschrijvingen naar Almere, verhalen over Patty backstage etc.

ik ben de duivel hier, ik weet het, maar ik heb het even geteld. Al 14 keer nee gezegd tegen televisieoptreden gerelateerd aan BB. Op het moment dat je daar verschijnt of er aan meedoet ben je een loser, zo simpel is het. Ik laat me niet voor dat karretje spannen. Priscella wel. Ik kon vorig jaar in de einduitzending live vragen stellen aan de bewoners. De neten heb ik ze geantwoord. Nu stond er een pik van de NRC geloof ik. Kritisch schrijven en dan wel aan dat circus meedoen, ik wil het niet.

Bij veel FOKKERS ligt die grens heel anders. Dat dacht ik toen ik het las. Jullie hebben je ontzetten in laten palmen. Een klein koekje voor jullie en de hele boel gaat meteen om. Treurig.

Weer weemoed. Waar is de tijd gebleven dat Danny als een tijger er boven op zat. Argwanend loerend naar dat rare en mooie programma. FOK als luis in de pels. Nu een volksfeest als er iemand van FOK mee doet. Grootste fanclub van BB ooit. Dat heeft Hummie slim aangepakt. Jullie trappen er met open ogen in."

en

"Het kinderlijke enthousiasme over deelname van een Fokker en de wat geprikkelde reactie van opperhoofd BB zaken hier vlak boven maken nog eens goed duidelijk wat voor club dit is geworden. In het begin een stelletje eigenwijze klootzakken bij elkaar die de massahysterie rond BB kritisch begeleiden. Nu een ploeg mensen die bij elkaar op de koffie gaan, samen op de foto gaan met randfiguren uit BB, opgewonden melding maken van het feit dat ze heel in de verte die en die zagen lopen die iets heeft met die en die uit BB. Meteen een foto gemaakt natuurlijk.
Uiteraard jullie goed recht, maar mijn FOK is het niet meer. Jullie zijn je scherpte kwijt. Lees de genante topics over Priscella nog eens door en voel hoe diep de eerbied naar Endemol er in zit. Dat vind ik niets voor FOK en dat dacht ik toen ik hoorde dat er een fokker in zat. "Die gaan als een blok om" En dat klopt.

In de tijd dat ik hier schreef werd je afgemaakt als je er alleen maar aan dacht om een interview te geven met de vijand. Ook absurd, maar het geeft wel aan wat er is veranderd. Kritiekloos gejuich als er iemand van de eigen club meedoet, dat lees ik vooral hier. Ik vind dat niks. Het grote boze FOK willen zijn en dan steeds die euforie als er iemand in het huis jullie noemt. Het is om je dood te schamen. In de streams struikelen vier mensen over elkaar om te melden: FOK WERD GENOEMD, HAHAHAA!! JAJAJA, FOK WERD GENOEMD. Dan weet je voorgoed dat het gerommel in de marge is. De mooie eigen rol van FOK is na deze twee dagen definitief uitgespeeld. Het wordt een groot orgastisch wachten op de eerste Fokker in het huis. Veel plezier."

pi_1593914
Rustig Nico, misschien noemt Gert-Jan jou ook nog wel
blabla
pi_1593960
quote:
Op zondag 09 september 2001 03:16 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ze had toch een huis gekocht in Groningen? Ik ben erg benieuwd welke kant ze laat zien.


Sterker nog, in beijum zelfs
Just say hi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')