abonnement Unibet Coolblue
  Jubileum moderator vrijdag 10 januari 2003 @ 13:27:50 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_7818646
Vervolg van:
Zwangerschap en kindertjes deel 43
Zwangerschap & kindertjes deel 42
Zwangerschap en kindertjes deel 41
Zwangerschap en kindertjes deel 40
Zwangerschap en kindertjes deel 39
Zwangerschap en kindertjes deel 38
Zwangerschap en kindertjes deel 37!
Zwangerschap en kindertjes deel 36!
Zwangerschap en kindertjes deel 35!
Zwangerschap en Kindertjes deel 34!!!!
Zwangerschap en kindertjes deel 33!
Zwangerschap en Kindertjes deel 32
Zwangerschap en kindertjes..... deel 31
Zwangerschap & kindertjes deel 30
Zwangerschap en kindertjes deel 29!
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 28
zwangerschap en kinderen deel 27
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 26
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 25
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 24
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 23
Zwangerschap en kindertjes....deel 22
Zwangerschap en kindertjes..... deel 21
Zwangerschap en kindertjes..... deel 20
Zwangerschap en kindertjes.....deel 19
Zwangerschap en kindertjes.....deel 18
Zwangerschap en kindertjes.....deel 17
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 16!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 15 (!!!)
Zwangerschap en kindertjes.....deel 14
Zwangerschap en kindertjes ... deel 13!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 12
Zwangerschap en kindertjes deel 11
Zwangerschap en kindertjes.....deel 10
Zwangerschap en kindertjes ... deel 9
Zwangerschap en kindertjes...deel 8
Zwangerschap en kindertjes...deel 7
Zwangerschap en babietjes.......deel 6 !
Zwangerschap en Babietjes...deel 5
Zwangerschap en babies deel 4
Deel drie van de babies dus!
En hoe gaat het met de babies?
Gered uit de crash Met dank aan Arcee
De '"pret"echo ! en andere babyzaken....
Zwangerschap week 17, 18 en 19
In mijn buik..

A.s. papa's en mama's:

3 januari 2003: Tinkepink
7 februari 2003: mal-lam
11 februari 2003: Rosie
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
1 april 2003: CarOnline
6 april 2003: Angel22
11 april 2003: NT-T.Bartman (papa)
12 mei: dolle_hond (papa)
18 mei 2003: PluizZzje
25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
24 juli 2003: Ethel
4 augustus 2003: Eska
18 augustus 2003: jessie
31 augustus 2003: moussy
5 september 2003: Lois

Babietjes:

12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
28 Maart 2002 - Xanne, dochter van TheGhost en vriendin
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS


Dreumesjes:

15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama

Peutertjes & Kleutertjes:

17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
13 mei 1999: René, dochter van moussy
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 10 januari 2003 @ 13:59:45 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_7819317
ff uit vorige topic geplukt:
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:23 schreef Knorretje het volgende:

[..]

ruimtegebrek is geen reden voor urgentie meer had je van te voren moeten bedenken. Zelfs als ik nu zwanger zou worden krijgen we geen andere woning via urgentie.


Eingelijk vind ik dat best raar. Als je onder toezicht zou staan van van jeugdzorg ben je nml verplicht om voor ouder en kind een eigen kamer te hebben. Volgens hun zou het ongezond zijn om met je kind op 1 kamer te slapen.

Zou je niet aan kunnen dragen hoe je in vredesnaam had moeten verhuizen met zo'n ernstige vorm van BI ? Ze kunnen wel zeggen dat je van te voren aan een groter huis moet denken, maar aan BI denkt niemand, dat verwacht je gewoon niet.

Een pluche tijgervelletje zou ook wel leuk staan om de zitting en rugleuning van je roller Knap hoor, dat je het allemaal zo positief inzit. Maar alsik even nadenk, denk ik dat een eigen rolstoel een verlossing voor je is.

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7819467
Ruimtegebrek was drie en half jaar terug al geen reden tot urgentie...
Wij zaten nl met de zwangerschap van Damey ook in een tweekamerflat (dus woonkamer en 1 slaapkamer...) en toen ben ik ook naar de woningcooperatie gestapt om dat aan te vragen maar er werd gewoon keihard gezegd dan had je maar niet zwanger moeten worden.
Wij hadden mazzel dat we door te reageren op de woningen die in de krant stonden, toch heel snel een andere woning konden krijgen. Damey was zes weken oud dat we hier in wormer kwamen wonen. Dus dat was echt heel snel.


Jessie... mijn eigen tandarts vind het niet verantwoord om te verdoven tijdens de zwangerschap omdat er van alle verdovingen nog niet 100% is bewezen dat ze onschadelijk zouden zijn voor het ongeboren kind. En hij vind de stress die erbij komt kijken van het boren (met of zonder verdoving...) niet gezond.
Ik heb nl ook een gaatje die af en toe best zeer doet maar hij gaat er pas wat aan doen als ik niet meer kan slapen, eten, leven dus zeg maar van de pijn.
En als het houdbaar blijft dan pas na de bevalling. En wel twee manden na de bevalling wel te verstaan omdat je volgens hem eerst moet herstellen van die energieroof die de bevalling op je lichaam pleegt.
Dus ik loop zowiezo nog tot juni met een gat in mijn kies....
Maar ja beter zo dan dat ie onvoorzichtig is.

  vrijdag 10 januari 2003 @ 14:09:28 #4
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_7819490
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 12:05 schreef PluizZzje het volgende:

Volgens mij voel ik het kindje nou ook. Iedere avond als ik op de bank zit of in bed lig, dan zijn het van die bloepjes/plopjes of iets. Ik neem aan dat dat het is. Ik had eigenlijk gedacht dat het een fijn gevoel zou zijn, maar heel eerlijk moet ik bekennen dat ik er niet veel aan vind. Misschien dat het later wel anders wordt.


Die schopjes voelen misschien niet bijzonder (en later kunnen die schopjes ook nog eens flink pijn doen), maar het gaat toch meer om 't idee: he, ik voel echt een kindje in mijn buik, dat maakte het voor mij een speciaal gevoel.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:23 schreef Knorretje het volgende:

Dus volgens de gemeente groot genoeg met 1 a 2 kinderen (mits de kinderen hetzelfde geslacht hebben)


Is broer en zus op 1 kamer niet normaal, en 2 broers of 2 zussen wel? Dit vind ik echt een rare regel!
pi_7819682
Lekker Knorretje, in ieder geval een begin!
Over huurwoningen: da's volgens mij overal een gedoe! Wij moesten ons ook suf inschrijven en urgent ben je geloof ik nooit

Ik ben wel naar de tandarts geweest tijdens mijn zwangerschap. Ze heeft geen foto's gemaakt, dat schijnt niet goed te zijn toch? Daar moet ik volgende maand weer voor...

pi_7819883
Wist niet dat het allemaal zo streng was met de huizen enzo.

Sweej in me vorige zwangerschap zijn er weer wel foto's gemaakt maar dan kreeg ik zo'n schort om waar de stralen niet doorheen komen zeg maar.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_7819892
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 14:23 schreef Sweej het volgende:
knip

urgent ben je geloof ik nooit

knip


urgent ben je pas als je op straat leeft en zelfs dan duurt het best lang voordat je een woning krijgt toegewezen.
Ze gaan er gewoon vanuit dat je bij vrienden, familie of kennissen terecht kan...
Maar ja die burocratische *^%$(I)(***&$!!@%) die daar zitten wonen allemaal in een heel andere omgeving dan waar hun dagelijks mee te maken krijgen op dat buro...

maar goed offtopic mode uit nu....

pi_7820152
Knorretje, weet niet via welke woningstichting jullie nu huren en wat de kosten van de woning zijn, maar ik heb het de eerste keer via Kamerbeek geprobeerd (heet nu meus ofzo) en ik had binnen 2 maanden een goed woonbaar huis, te betalen en er hoefde weinig aan te gebeuren.

Nu hebben we het via De nieuwe unie en omdat het een iets duurdere woning is mag je er vrij op reageren, hoeft het niet allemaal via zo'n woonbon enzo! Eind januari (2001) op gereageerd, 1 maart kregen we de sleutel.

Het kan dus wel snel. Praat eens met de woningbouw. Nadeel is dat je niet de verhuiskosten terug krijgt, maar wel een grotere en betere woning.

pi_7820533
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:59 schreef moussy het volgende:
ff uit vorige topic geplukt:
[..]

Eingelijk vind ik dat best raar. Als je onder toezicht zou staan van van jeugdzorg ben je nml verplicht om voor ouder en kind een eigen kamer te hebben. Volgens hun zou het ongezond zijn om met je kind op 1 kamer te slapen.

Zou je niet aan kunnen dragen hoe je in vredesnaam had moeten verhuizen met zo'n ernstige vorm van BI ? Ze kunnen wel zeggen dat je van te voren aan een groter huis moet denken, maar aan BI denkt niemand, dat verwacht je gewoon niet.


dat is toch niet hun probleem krijg je dan te horen...
quote:
Een pluche tijgervelletje zou ook wel leuk staan om de zitting en rugleuning van je roller
echt wel
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 14:08 schreef Angel22 het volgende:
...maar er werd gewoon keihard gezegd dan had je maar niet zwanger moeten worden.

Hier idem dito
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 14:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Is broer en zus op 1 kamer niet normaal, en 2 broers of 2 zussen wel? Dit vind ik echt een rare regel!
Ik vind het ook een kromme reden maar bij kinderen van verschillende geslachten heb je recht op 1 kamer meer vanwege het ontstane slaap probleem (maar dat slaapprobleem heb je niet als je bij je vader en moeder op de kamer moet )
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 14:52 schreef Kleintje het volgende:
Knorretje, weet niet via welke woningstichting jullie nu huren en wat de kosten van de woning zijn, maar ik heb het de eerste keer via Kamerbeek geprobeerd (heet nu meus ofzo) en ik had binnen 2 maanden een goed woonbaar huis, te betalen en er hoefde weinig aan te gebeuren.
We huren nu particulier. We zijn al bij Meeus geweest, maar daar moet je een bruto inkomen hebben 5x hoger dan de huur. Voor ons zou dat neer komen op een huis wat niet hoger mag zijn dan ¤247,00 oftewel dat vind je niet. We huren nu al hoger. En das helaas niet alleen bij hun maar vrijwel alle makelaardij houdt die stelregel aan.
quote:
Het kan dus wel snel. Praat eens met de woningbouw. Nadeel is dat je niet de verhuiskosten terug krijgt, maar wel een grotere en betere woning.
gister bij een woningbouwvereniging geweest, maar daar konden ze niets voor ons betekenen. Het moet via de reguliere weg, voorkeursbehandelingen kennen ze niet. Ondanks onze situatie en ondanks dat zij weten dast we geen woonjaren (nu net 2 opgebouwd)hebben etc etc.

Tja niet alles kan meezitten he, de rolstoel zit mee, een huis zit weer tegen

  vrijdag 10 januari 2003 @ 15:28:58 #10
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_7820890
Ik kijk even een dagje niet mee en jullie lullen meteen weer een heel topic vol

Vanmorgen dus naar het consultatieburo geweest. Justin is nu 60 cm lang en weegt 5620 gram. Hij heeft zijn 2 prikjes gehad en volgens mij heeft hij er een beetje last van. Hij slaapt heel veel (wat hij normaal dus niet doet) en ligt in zijn slaap af en toe te huilen. Als ik hem per ongeluk bij zijn beentje beetpak dan begint hij vreselijk te krijsen. Bij het ene beentje is het een hele rode bult. Sneu hoor die prikjes. Ik heb net foto's opgehaald, dus die zet ik straks wel in het fototopic.

Jessie, fijn dat je nu minder last hebt. Zal inderdaad wel komen doordat je minder beweegt. Dat had ik namelijk ook en een paar dagen later verging ik weer van de pijn als ik bijvoorbeeld de was had gedaan.

Knor, gelukkig wat goed nieuws!!! Morgen of maandag heb je weer heel wat te passen bij Alicia trouwens... als je het niks vindt, geef je de vuilnisbak maar te eten

En eitjes van Catoot zet um op he?!! Jullie kunnen het!!!

voor iedereen die het nodig heeft!

***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  vrijdag 10 januari 2003 @ 15:33:04 #11
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_7820978
Oh ja, Knor, heb je het al eens geprobeerd bij Mulder Beheer (geen familie). Vroeger zaten ze op het Ungerplein ofzo. Die hebben/hadden veel woningen in de buurt waar jullie wonen en daar heb je vrij snel een andere woning. Of willen jullie liever naar een andere buurt?
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_7823540
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:33 schreef Angelic1 het volgende:
Oh ja, Knor, heb je het al eens geprobeerd bij Mulder Beheer (geen familie). Vroeger zaten ze op het Ungerplein ofzo. Die hebben/hadden veel woningen in de buurt waar jullie wonen en daar heb je vrij snel een andere woning. Of willen jullie liever naar een andere buurt?
we willen zo snel mogelijk uit deze buurt weg. dit is geen kindvriendelijke omgeving. Dik twee/drie maanden geleden nog een schietpartij in de straat bij ons achter. Hier mag alicia echt niet buiten spelen!!! en met het oog op de zomer en haar leeftijd is dat wel iets wat gerealiseerd moet worden.

En alvast bedankt voor het pakje, kijk er nu al naar uit gezien de inhoud van de vorige keer

  vrijdag 10 januari 2003 @ 17:40:12 #13
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_7823701
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 17:31 schreef Knorretje het volgende:

[..]

we willen zo snel mogelijk uit deze buurt weg. dit is geen kindvriendelijke omgeving. Dik twee/drie maanden geleden nog een schietpartij in de straat bij ons achter. Hier mag alicia echt niet buiten spelen!!! en met het oog op de zomer en haar leeftijd is dat wel iets wat gerealiseerd moet worden.

En alvast bedankt voor het pakje, kijk er nu al naar uit gezien de inhoud van de vorige keer


Ehm.. welke omgevomg in Rotterdam is wel kindvriendelijk!? Ik ben niet voor niks naar een durrup verhuisd!
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_7823766
Kleine jongetjes worden groot. En die van ons blijkt al uit zijn bedje te kunnen klimmen. Ik schrok me te pletter! We hadden voor de zekerheid al een traphekje, dat we steeds netjes probeerden te sluiten (maar het af en toe vergaten), en dat moet dus nu echt steeds gesloten blijven. Plus: er moeten haakjes op de deuren naar andere kamers, en naar de badkamer. Je moet er niet aan denken dat Jorden de heetwaterkraan opendraait!
Nou ja, we wonen hier nog maar een paar maanden, gaan dus geen nieuwe kranen installeren enzo, maar voor het volgende huis weet ik (denk ik) waar ik op moet letten.

O ja, de manier waarop hij uit bed klimt? Hij gaat in een hoek staan (tjee...), legt één been over de rand, en drukt vervolgens z'n tweede been er ook overheen. Pure krachttraining (sterk is hij wel, onze Jorden!).

  † In Memoriam † vrijdag 10 januari 2003 @ 17:47:06 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_7823847
Nausicaa, ronde deurknoppen werken perfect, of juist niet voor die pukken

Hoe is het verder met Jorden?

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7823852
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 17:40 schreef Angelic1 het volgende:

[..]

Ehm.. welke omgevomg in Rotterdam is wel kindvriendelijk!? Ik ben niet voor niks naar een durrup verhuisd!


wij willen dan ook graag naar capelle (gaan we de buurt onveilig maken bij swets en E.T. )
pi_7823874
Knor, is roze plakplastic een oplossing? Krijg je er met wat terpentine vrij makkelijk af, en dan kun je nog eens wisselen als je het zat bent. En voor de bekleding kun je inderdaad hele flitsende stoffen kopen (die tijgervelletjes zijn er ook in knalroze bijvoorbeeld). Dan met klittenband vastzetten of zoiets.

Over urgentie: een vriendin van mij woonde op één zolderkamer en raakte zwanger van een tweeling. Ook niet urgent, pas als de kinderen een jaar oud zouden zijn zou ze wat opschuiven op de lijst. Tja, wie die regels verzint...

Was vandaag bij de gynaecoloog. Nou niet dus, bleek gewoon een verloskundige te zijn -er was bij de gynaecologen geen plek- die geen idee had waarom ik langs moest komen. Aangezien ik dat ook niet wist (was doorgestuurd door de vk) werd het een nogal vreemd bezoekje. In ieder geval klopt het hartje nog, dat heb ik dan tenminste weer gehoord.

mooi he, alles
pi_7823997
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 17:48 schreef phileine het volgende:
Knor, is roze plakplastic een oplossing? Krijg je er met wat terpentine vrij makkelijk af, en dan kun je nog eens wisselen als je het zat bent. En voor de bekleding kun je inderdaad hele flitsende stoffen kopen (die tijgervelletjes zijn er ook in knalroze bijvoorbeeld). Dan met klittenband vastzetten of zoiets.
is een idee. En anders wel het frame zwart laten en alleen de bekleding en de spaken ofzo. Voor de bekleding nemen we inderdaad dat pluche spul knal en knal roze.het enige wat dan nog zwart is is de handvaten, de remmen en het voetenframe (haast niet dus, roze valt flink op dus dat zien de mensen toch eerst).

Verder wil ik hardboardplaten in mijn wiel hebben vanwege alicia's grijpgrage handjes als ze bij mij op schoot zit, uiteraard ook in het roze en dan met plakletters op de platen "knor mobile" en met strijkletters eensgelijk "knor mobile" op de achterkant van de rugleuning. Een ding is zeker, opvallen zal ik

*kijkt met smart uit naar de rolstoel en veel zin om het in elkaar te knutselen* (foto's volgen met de tijd wel)

(heb altijd gezegd een mini te willen hebben en die om te dopen tot "knor mobile" knalroze met oortjes en een krulstaart er op getekend. Een rijbewijs kan ik wel op mijn buikschrijven. Die invalide wagentjes/auto'tjes zijn vrij prijzig, dus dan maar een rolstoel als knor mobile )

pi_7824104
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 17:47 schreef moussy het volgende:
Hoe is het verder met Jorden?
Moe, beetje hangerig, beetje (veel) vervelend. Maar ja, dat kan ik hem ook niet echt kwalijk nemen. Ik heb geprobeerd om een ontzettend vermoeide Jorden ongeveer een half uur geleden in bed te liggen, maar ja, je raadt het al, slapen? wat is dat.

Verder heb ik (niet via het ziekenhuis natuurlijk) een beetje verontrustende informatie gekregen over een van de medicijnen die Jorden krijgt. En daardoor geef ik dat medicijn niet erg graag. Op naar de kinderarts hier, dan zal ik die eens aan z'n jas trekken over of het wel echt zo'n goed idee is.

pi_7826835
De vriendin van de broer van mijn vriend is zwanger!

Maar ze is pas 4 weken geloof ik en mijn moeder zei dat het dan vaak fout kan gaan nog, het is haar eerste..

Ik vroeg me af of hier mensen zijn die weten hoeveel % van de vrouwen zeg maar bij de eerste een miskraam krijgen.

Veel vrouwen die ik ken hebben een miskraam gehad..

Ikzelf zou dan ook wachten tot de 3 maanden (want dan is het "gevaar" geweken toch?) aangebroken zijn met verkondigen.

pi_7827461
Heaven7 gefeliciteerd. Het is inderdaad nog pril, maar ook wij hebben het zo vroeg verteld ook al kan er nog van alles mis gaan. Doordat we het vertellen kunnen we ook steun krijgen mocht het mis gaan en als ik het niet verteld had zouden mensen als het mis gaat toch ook iets aan mij merken waardoor ik het zou vertellen. Ik vind het zo vroeg vertellen dus ook helemaal niet gek. Wat de procenten zijn met misgaan weet ik eigenlijk en wil ik ook niet weten eigenlijk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 20:56:16 #22
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_7827709
Precies Jessie! Ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad Heaven7, dus ga niet van het ergste uit! En ik heb het ook gewoon direct verteld toen ik zwanger bleek, want de blijdschap wilde ik delen (en eventueel verdriet ook). Het gaat gelukkig nog altijd veel vaker goed dan niet goed.
pi_7827762
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Precies Jessie! Ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad Heaven7, dus ga niet van het ergste uit! En ik heb het ook gewoon direct verteld toen ik zwanger bleek, want de blijdschap wilde ik delen (en eventueel verdriet ook). Het gaat gelukkig nog altijd veel vaker goed dan niet goed.
Das waar Maar het is zo lullig he, de ene dag ga je al je familie langs om te zeggen dat je zwanger bent, en de week erop mag je iedereen opnieuw af om te zeggen dat je een miskraam hebt gehad

Is overigens niet vervelend bedoeld ofzo, maar ikzelf zou het niet gelijk iedereen vertellen.

  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 januari 2003 @ 21:04:26 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_7827833
Voor degenen die het toch willen weten...

De kans op een miskraam is ongeveer 10%, dat is inclusief de vrouwen die niet eens gemerkt hebben dat ze zwanger waren - hele vroege miskraam (paar dagen overtijd) die zich alleen uit in een zwaardere menstruatie

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 21:05:02 #25
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_7827847
Ik heb het een beperkt groepje mensen verteld, ouders en een goede vriendin.

Overigens, ik was altijd vrij tenger en met 9 weken vroeg een collega al of ik soms zwanger was.... Plofkop en buikje, kon eigenlijk niet missen.

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')