abonnement Unibet Coolblue
pi_3768287
ja das weer eens heel wat anders:)

Ik heb namelijk het volgende probleem dat ik 1.78 ben en maar 50kg weeg... ik heb zeker geen anorexia (kots nooit ook) ben gezond en eet (vind ik) genoeg.

Pas had ik 4 boterhammen, genoeg cola, kitkats, gebakken aardappels. bier, chips en hapjes op en was ik die dag 1.5 kilo aangekomen.. maar na 10 uur slapen was het er weer af ook..

Ik eet gemiddeld wel dit:

3 boterhammen sochtends, 2 in lunchpauze + wat kopen in supermarkt

2 kitkats ofzo bij 2 glazen cola smiddags

vlees, bord vol eten en toetje.. (soms 2 borden vol, komkommer erbij dus bijna 2x zovele dan normaal)

en savonds weer zelfde als smiddags en in weekend hapjes en bier.

Is dit noch te weinig? is er bepaald soort eten dat ik meer moet eten? dus eten waarvan je eerder aankomt en ook niet al te ongezond is?

want ik heb dan wel een snelle vertering maar lijkt me toch niet dat het niet hoger kan dan dit.

pi_3768304
Ja daar heb ik ook een beetje last van. Maar ik vind het wel goed zo, ik kan zoveel eten als ik wil . ALs je de twintig bent gepasseerd, dan komt het er wel aan. Mijn vader was vroeger ook heel dun, en nu is hij ook wel ehm.. volslank (mwa, valt wel mee)?
  dinsdag 9 april 2002 @ 00:23:15 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_3768307
Waarom wil je aankomen?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 9 april 2002 @ 00:23:54 #4
13254 Mokke
 Thom Yorke
pi_3768310
Ik ken het.. 1.78 ongeveer en 60 kg, dus wel wat meer dan jij, maar nog onder het streefgewicht. Ik snoep me te pletter, ik eet chips bij het leven, maar aankomen ho maar. Maar ik ben wel blij dat het niet andersom is

Probeer eens flink te sporten (zonder het te overdrijven natuurlijk), daar schijn je ook nog wel eens zwaarder van te worden doordat spiermassa meer weegt dan vet.

En verder... jezelf accepteren.

It's easy to be miserable. Being happier is tougher- and cooler
pi_3768355
wel lekker luchtig niet al dat gezweet 's zomers!

wel lekker makkelijk om je veters te strikken!

wel lekker beweeglijk, je kan klimmen als een aap!

wel lekker gewoon...

heb soms zelf ook wel dat ik wat zwaarder zou willen wegen, maar uiteindelijk veel liever dun dan dik

  dinsdag 9 april 2002 @ 00:35:59 #6
20368 BadMotha
Wat de N@#k doe ik hier?.....
pi_3768387
rook je soms??
dan moet je daar 's mee stoppen!
werkt gegarandeerd!
He is one BadMotha
pi_3768394
Stoppen met roken... of als je nog niet rookt, eerst een tijdje gaan roken tot je goed verslaafd bent

Effect bij mij (1.98): Van 72 naar 95 kilo gegaan

  dinsdag 9 april 2002 @ 00:44:09 #8
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_3768437
Ik ken je probleem wel enigzins, ik kan eten wat ik wil zonder maar ook eengram aan te komen dacht ik. Wat je moet doen is altijd s`morgens ontbijten, al is het maar een schaaltje yoghurt (wat ik eet). Probeer zoveel mogelijk ook s`middags wat te eten (minimaal 4 sneden brood o.i.d) En eet s`avonds net zoveel alsof je het gevoel heb dat je echt vol zit. Ik ben ook nog lang niet op mijn ideaale gewicht (ben 1.93 en weeg nog geen 80kg) maar het gaat steeds beter, wat ook de gunstige invloed heeft van een biertje op z`n tijd Bovendien rook ik ook nog eens stevig, wat ook geen gunstige invloed heeft op mijn lichaam Maar bovenalles blijft altijd: Je bent wie je bent
FourX Bitter
pi_3768477
Ben 15 en rook niet en nooit gedaan ook en zal ik niet doen ook.

Het zit een beetje in de familie en ik hoop idd dat het op latere leeftijd verandert..

En het maakt me natuurlijk wel wat uit wat anderen ervan vinden maar ik vindt het zelf ook niks.

Maar het is dus niet zo dat je een bepaalde maaltijd (dus of meer brood, of meer groenten, of meer hapjes ofzo) ervoor zorgt dat je meer aankomt?

pi_3768488
misschien meer eten voordat je gaat slapen, dan verbruik je die energie niet meer die dag en wordt het omgezet in vet... of s'avonds een pilsje of 2, dat werkt ook, ik spreek uit ervaring en ben er derhalve ook maar mee gestopt
  dinsdag 9 april 2002 @ 00:54:10 #11
19245 GTTC
Honda - S2000
pi_3768506
wel eens van voedingssupplementen gehoord?

http://www.webnutrition.nl/webnl/

werkt gegarandeerd!

Silverstone
pi_3768536
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 00:54 schreef GTTC het volgende:
wel eens van voedingssupplementen gehoord?

http://www.webnutrition.nl/webnl/

werkt gegarandeerd!


Forbidden
You don't have permission to access /webnl/ on this server.
pi_3768556
oops ik ben 190 en weeg 65
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_3768572
Ik ben ook 190 en weeg de ene keer 63 en de andere keer 65...ligt eraan wat ik die week gedaan heb.
pi_3768658
Bijna alle mensen hebben een bepaalt gewicht wat bij je "past". Als je heel erg veel gaat eten of heel erg veel gat sporten zal er altijd wel wat bij komen of afgaan, maar over het algemeen zal je altijd wel rond je gewicht blijven zitten.

Dus gewoon normaal blijven doen zoals je altijd doet en klaar

  dinsdag 9 april 2002 @ 01:35:07 #16
16312 Newy
Is het ZAT.
pi_3768754
Tering, ik dacht dat ik licht was met 67 kg bij 1.78
Wake up stupids
  dinsdag 9 april 2002 @ 01:52:21 #17
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_3768876
ik ben iets rond 1.70 en weeg altijd rond de 70 kg, eiglijk er altijd iets onder en iets boven

ben best wel op goede gewicht, misschien wel wat klein, maar heb ook een wat brede postuur
ut compenseert

het schommelt elke dag heen en weer, op een dag kan ik 68 kg wegen en andere dag weer 70.5kg
weet wel niet hoe dat komt

tip : ga vanaf nu alleen maar naar de mac

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_3769010
Altijd wel grappig dit.
Ik 1.80 en 55 kg ken dit nou wel zo'n beetje.
Niets werkt gegarandeerd maar je kunt alles proberen
Heb alles geprobeerd en niets werkte, uiteindelijk heb ik me er maar bij neergelegd, het zij zo.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 april 2002 @ 02:49:18 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3769039
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 02:33 schreef Layla666 het volgende:
Altijd wel grappig dit.
Ik 1.80 en 55 kg ken dit nou wel zo'n beetje.
Niets werkt gegarandeerd maar je kunt alles proberen
Heb alles geprobeerd en niets werkte, uiteindelijk heb ik me er maar bij neergelegd, het zij zo.
same here
180
52/55 kg (wisselt altijd een beetje, maar boven de 55 kom ik niet uit)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 9 april 2002 @ 04:14:16 #20
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3769079
Hier ook hetzelfde probleem.. rond de 1.80 en ff meer dan 52kg
Kan alles wat los en vast zit opeten, maar ik kom niet aan.

Maar zoals eerder al is gezegd, ik ben ook liever dun dan dik.
Het is alleen zo lastig als je met windkracht 10 steeds lucht in wordt getild..

Maar ik nuek niet!
  dinsdag 9 april 2002 @ 09:19:17 #21
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_3769518
Same here.....

leeftijd: 22
lengte: 1.79
gewicht: 56 kg

Heb het gewoon geaccepteerd.
Lijnen is moeilijker dan aankomen, dus we mogen blij zijn toch?

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 9 april 2002 @ 09:47:19 #22
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_3769708
Grappig dat er veel mensen zijn die aankomen met de oplossing "ik heb me er bij neergelegd" en dat er zo weinig ideeen zijn om aan te komen. Misschien dat jullie hier iets aan hebben:
quote:
Als je QI aangeeft dat je aan ondergewicht lijdt, verbruikt je lichaam meer energie dan het binnenkrijgt. En dat is niet gezond; het risico bestaat dat je een tekort krijgt aan belangrijke voedingsstoffen. Als je bijvoorbeeld te weinig eiwitten kan opnemen uit je voeding, gaat je lichaam de eigen eiwitten afbreken. De gevolgen: je kan last krijgen van vermoeidheid, haaruitval, een droge huid, je hebt het snel koud en je herstelt trager van ziekte. En omdat de hormoonspiegel daalt kan bij vrouwen zelfs de menstruatie uitblijven.
Aankomen is echter vaak zo mogelijk nog lastiger dan afvallen. Een aantal tips:

Het is heel belangrijk voor iemand die te mager is, om regelmatig te eten en vooral geen maaltijden over te slaan.
Vaak is het beter om het niet bij drie grote maaltijden per dag te houden, maar bijvoorbeeld zes keer per dag te eten.
Alleen maar heel vet eten – slagroomgebak en patat – is niet gezond. Kies liever voor extraatjes als een kop soep, fruit, een bolletje met kaas en tomaat of een milkshake. Beleg je boterhammen dubbel, bijvoorbeeld met vleeswaren en sandwichspread, of met kaas en komkommersalade.
Sla het dessert niet over, maar wacht eventueel tot een uurtje na het eten en neem het dan alsnog.
Maak een sausje bij de groente.
Aankomen gaat niet snel, dus hou vol. Een kilo erbij in drie tot vier weken is haalbaar. Je kunt ook contact opnemen met een diëtiste.


pi_3769897
Is niet leuk...
pi_3769952
Probeer eens Herbalife
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3779195
Wat is nou eigenlijk zo'n beetje het normale gewicht t.o.v. je lengte?

Ben zelf 1m85 en weeg +/- 75 kilo. Meestal schommelt het met een kilo.
Is dit te weinig, of is dit zo'n beetje het goede gewicht in verhouding met me lengte?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')