abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 januari 2002 @ 11:28:38 #1
17205 Profesor
I have a dream!
pi_2820905
Ja dat klopt
Al die slimme mensen ook weer blij

Eigenlijk wilde ik ook Professor maar ik had dit verkeerd geschreven en achteraf bleek het niet mogelijk te zijn dit te veranderen.
Maar ik heb nu eenmaal last van dyslexie en eigelijk vond ik deze naam wel bij mij passen, juist vanwege deze fout.

Voor de goede orde, Nee ik ben niet dom, Nee ik heb vroeger nooit opgelet. Ik heb jarenlang training en ondersteuning gehad om mijn schrijven zoveel mogelijk te verbeteren, Alle postings haal ik eerst door een spellingchecker maar het kan dus voorkomen dat er desondanks alle moeite toch nog een foutje kan worden gemaakt.
en nou niet meer zeuren over die paar foutjes in mijn zinnen..(en User name) ........

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  dinsdag 15 januari 2002 @ 11:31:30 #2
15647 neuromancer
Omnipotent in cyberspace
pi_2820940
Die mensen gewoon negeren!!
Ik word sowieso al strontziek van al die taal-geile mensen met een iq van onder de 30 die de posts niet meer begrijpen als het nederlands niet correct is!!!
Neuro from the nerves, the silver paths.
Romancer. Necromancer.
I call up the dead.
But no, my friend, I am the dead, and their land
pi_2821010
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 11:28 schreef Profesor het volgende:
Ja, dat klopt.
Al die slimme mensen ook weer blij.
Zo hoort het.
Niet uniek en zeker geen sneeuwvlok!
  dinsdag 15 januari 2002 @ 11:38:57 #4
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_2821067
vind profesor beter bij je passen dan professor hoor
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_2821257
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 11:28 schreef Profesor het volgende:
Ja dat klopt
Al die slimme mensen ook weer blij

Eigenlijk wilde ik ook Professor maar ik had dit verkeerd geschreven en achteraf bleek het niet mogelijk te zijn dit te veranderen.
Maar ik heb nu eenmaal last van dyslexie en eigelijk vond ik deze naam wel bij mij passen, juist vanwege deze fout.

Voor de goede orde, Nee ik ben niet dom, Nee ik heb vroeger nooit opgelet. Ik heb jarenlang training en ondersteuning gehad om mijn schrijven zoveel mogelijk te verbeteren, Alle postings haal ik eerst door een spellingchecker maar het kan dus voorkomen dat er desondanks alle moeite toch nog een foutje kan worden gemaakt.
en nou niet meer zeuren over die paar foutjes in mijn zinnen..(en User name) ........


Ik hou wel van afwijken van de geijkte paden
Zo vind ik Profesor perfect bij je passen, juist zonder die ene s, het past zelfs ideaal bij je userpic, welke ik weer perfect bij je nick minus s vind passen.
Ofwel, je hebt niks te klagen, je hebt een nick die precies bij je past!

Ik heb bij mijn eigen registratie ooit, ook een dom foutje gemaakt, ik liet het wachtwoord naar een totaal verkeerd en niet bestaand e-mail adres sturen. Dat was van de versie Alter Ego in bescheiden klein wat ik natuurlijk beiden ben
Ik heb me toen opnieuw geregd en omdat ik koste wat koste dezelfde nick wilde hebben, dacht ik (ik was toen nog flink digibeet ook en wist niet eens dat capslocks voor schreeuwen staat ) what the FOK! ik pak het eens groot aan.

* ALTER-EGO is daarom ALTER-EGO

Freestyle
  dinsdag 15 januari 2002 @ 12:09:54 #6
17205 Profesor
I have a dream!
pi_2821607
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 11:31 schreef neuromancer het volgende:
Die mensen gewoon negeren!!
Ik word sowieso al strontziek van al die taal-geile mensen met een iq van onder de 30 die de posts niet meer begrijpen als het nederlands niet correct is!!!
Ik word sowieso al strontziek van al die taal-geile mensen met een IQ van onder de 30 die de posts niet meer begrijpen als het Nederlands niet correct is!!!
correct gebruik van hoofdletters


sorry

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_2821654
*blij*
O+. Ripley. O+.
pi_2822794
profesor klinkt toch ook goed?
  Eindredactie Games dinsdag 15 januari 2002 @ 16:05:48 #9
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_2824434
weet hoe het is om steeds die verwijten naar je hoofd te krijgen (snel bukken ) maar gewoon niks van aantreken......
lekker laten zeuren, ze houden toch wel eens op en anders, what the hell, jij kan er toch niks aan doen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 15 januari 2002 @ 16:51:16 #10
17205 Profesor
I have a dream!
pi_2825088
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 16:05 schreef donald_dick het volgende:
weet hoe het is om steeds die verwijten naar je hoofd te krijgen (snel bukken ) maar gewoon niks van aantreken......
lekker laten zeuren, ze houden toch wel eens op en anders, what the hell, jij kan er toch niks aan doen
Nou op zich heb ik er absoluut geen problemen mee zodra iemand mij wijst op een fout en ik moet zeggen sinds ik onderaan de regel " Hoe spel je.." gebruik. Het aantal opmerkingen sterk is teruggelopen. Maar ik vind het jammer dat bepaalde topics vast lopen doordat personen gaan denken bijdehand te zijn en je niet op argumenten pakken maar op taal fouten. Daarbij komt dat nogmaals ik 1x niet erg vind maar 3x weer wel (zie voorbeeld)
vandaar dit Topic omdat ik allang weet hoe je professor schrijft en niet alleen voor mezelf maar het is zo jammer dat andere topics gewoon kapot worden gemaakt met deze flauwekul.

zo en nu ben ik weer blij

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  woensdag 16 januari 2002 @ 23:15:25 #11
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_2840315
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 11:28 schreef Profesor het volgende:
Ja dat klopt
Al die slimme mensen ook weer blij
klopt is met een c hoor

Krekker is de bom!
  Eindredactie Games donderdag 17 januari 2002 @ 10:37:23 #12
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_2843022
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 16:51 schreef Profesor het volgende:

[..]

Nou op zich heb ik er absoluut geen problemen mee zodra iemand mij wijst op een fout en ik moet zeggen sinds ik onderaan de regel " Hoe spel je.." gebruik. Het aantal opmerkingen sterk is teruggelopen. Maar ik vind het jammer dat bepaalde topics vast lopen doordat personen gaan denken bijdehand te zijn en je niet op argumenten pakken maar op taal fouten. Daarbij komt dat nogmaals ik 1x niet erg vind maar 3x weer wel (zie voorbeeld)
vandaar dit Topic omdat ik allang weet hoe je professor schrijft en niet alleen voor mezelf maar het is zo jammer dat andere topics gewoon kapot worden gemaakt met deze flauwekul.

zo en nu ben ik weer blij


ja oke maar sommige mensen zijn ook
muggenzifters heb je altijd, zijn dat toevallig geen ambtenaren
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator zondag 20 januari 2002 @ 02:12:36 #13
18653 crew  D.
pi_2872439
Het was me al opgevallen ja.
Ik dacht dat t bewust was, een kruising
tussen profeet en professor ofzo.
pi_2872869

't is een stuk origineler zo.

'Lamon' is overigens niet 'Lemon' maar dan fout gespeld...om eventuele misverstanden te voorkomen.

  zondag 20 januari 2002 @ 15:50:11 #15
16972 Davilex
haak me dan!!!
pi_2875214
Neuke?

'Davilex' is overigens niet de spelletjesfabrikant, maar een samentrekking van mijn twee voornamen 'David' en 'Lex' ...om eventuele misverstanden te voorkomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Davilex op 20-01-2002 16:01]

http://homocultuur.startkabel.nl
pi_2875821
Ik heb liever dat mensen mij wijzen op fouten dan dat ik die fouten telkens blijf maken
oud
  zondag 20 januari 2002 @ 17:24:24 #17
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2876129
Hoewel 't weinig mensen opvalt, heeft mijn nick ook een spelfout.

MacBeth --> Macbeth

Maarja, boeiend

Down[br]Under
  zondag 24 maart 2002 @ 00:52:36 #18
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3593193
*schop*


Deze maand al te vaak commentaar gehad, dus dit is voor de nieuwe Fokkers...
Oude Fokkers weten het inmiddels wel..toch?

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_3596119
't was me niet eens echt opgevallen..
pi_3596261
volges mij kun je 1 keer je nickname veranderen toch? tenminste, zoiets hoorde ik laatst...
  zondag 24 maart 2002 @ 13:18:14 #21
11325 ien_ter_net
Tadaaaa! (*)
pi_3596298
quote:
Op zondag 24 maart 2002 13:13 schreef LoekB het volgende:
volges mij kun je 1 keer je nickname veranderen toch? tenminste, zoiets hoorde ik laatst...
nee kan niet
Bush: "Ik hou het er toch op dat de rest van de wereld gek is" [b] Loesje [/b]
  zondag 24 maart 2002 @ 13:18:38 #22
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_3596302
Deze past toch veel beter bij hem. Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_3596307
quote:
Op zondag 24 maart 2002 13:18 schreef ien_ter_net het volgende:

[..]

nee kan niet


ooow , nou dan vraagtie toch gewoon een nieuwe nickname aan... alleen zonde van al die posts...
  zondag 24 maart 2002 @ 16:17:03 #24
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3597479
quote:
Op zondag 24 maart 2002 13:18 schreef Vibromass het volgende:
Deze past toch veel beter bij hem. Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
Klopt
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  zondag 28 april 2002 @ 04:45:25 #25
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3989325
*schop*

Deze maand al te vaak commentaar gehad, dus dit is voor de nieuwe Fokkers...
Oude Fokkers weten het inmiddels wel..toch?

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')