abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 december 2001 @ 21:27:35 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_2358471
Ik vorige week een egel, 1 tip doe nooit 10 minuten na een aanrijding je radiator op de hoogste stand ik weet zeker dat je over je nek gaat net als ik.

Het ging trouwens niet express dat ik dat arme beestje overreed. Hij stak in 1 keer de weg over.

Wat heb jij weleens aangereden? Behalve je schoonmoeder dan

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_2358481
Stuk of twintig eenden. Ik had geen zin om te wachten.
Wittgenstein
pi_2358499
een keer met de auto van m'n vader....een redelijk grote vogel tegen de voorruit....was pa niet blij mee
Money is better than poverty, if only for financial reasons
pi_2358502
Hond , en de eigenaar zei , naja ik wou toch al van dat beest af


Katje...een zwarte die ik dus te laat zag en niet meer kon remmen.

verder enkele vogels

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_2358514
Op de fiets een keer een kip en het tellen van duiven ben ik mee opgehouden, die beesten zijn aangetrokken tot mijn fiets? Of ze zien gewoon niet dat ik er aankom en geen zin heb om snelheid te verliezen.
pi_2358522
quote:
Op zondag 02 december 2001 21:30 schreef Assimilator het volgende:
een keer met de auto van m'n vader....een redelijk grote vogel tegen de voorruit....was pa niet blij mee
En jij moest het ding wassen?
pi_2358589
Een kat...

De eigenaar was aan het janken toen ze het beest zag en nam het bebloede beest zo mee naar haar thuis zonder zich ook maar iets van zorgen te maken over het stromende bloed over haar kleding en vloer!

pi_2358608
quote:
Op zondag 02 december 2001 21:31 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:

[..]

En jij moest het ding wassen?


ik moest de auto wassen, en hij moest de nieuwe ruit betalen
Money is better than poverty, if only for financial reasons
  zondag 2 december 2001 @ 21:40:51 #9
6853 tekkel
lief hondje
pi_2358634
quote:
Stuk of twintig eenden. Ik had geen zin om te wachten.
Dat is toch wel een grapje, hoop ik?

Ik heb een keer een duif aangereden. Ik reed heel langzaam op een parkeerterrein, en die duif liep voor m'n auto langs. Ik dacht dat hij voorbij was en reed verder, en toen voelde ik bonk-bonk. In m'n achteruitkijkspiegel zag ik hem in een rommelig hoopje liggen schokken.
Toen ben ik er achteruit nog een keer overheen gereden om hem uit z'n lijden te verlossen.

  zondag 2 december 2001 @ 21:43:16 #10
15621 Nuke
Kaboom.... :)
pi_2358667
Helaas wel... een suicidale duif die ongeveer een uur voordat ik mijn rij-examen had besloot een landing voor de lesauto te maken.

Ik zag de duif landen, en daarna een hoopje veren in de achteruitkijkspiegel.... (geloof me, reanimatie was echt niet meer nodig)

Niet echt goed voor je zelfvertrouwen enzo (dat examen heb ik dan ook niet gehaald)

Insert lame signature here.....
pi_2358722
niet zelf, maar zat wel in de auto toen we een kat aanreden... die kwam 's nachts ineens uit de bosjes huppelen (met van die sprongetjes) en toen was het hobbel hobbel ergens overheen we hadden pas na een tijdje door dat het die kat was... tenminste dat neem ik aan, want we konden m niet meer vinden in het donker...
  zondag 2 december 2001 @ 21:52:16 #12
18101 The.return.of.Swoah
...inflateble boobies...
pi_2358776
Nee, nou lijkt mij reanimatie op een aangereden (platgereden) vogel ook niet het meest hygiënische ter wereld.

  • eend tegen de voorruit (gas bij en ruitenwissers aan)
  • een grote rotweiler met de fiets, en ik dacht nog moet ik dat pokkebeest niet aanrijden. Springt dat beest er in een keer voor. Dat moet je maar pijn lijden.
  • ...did you ever imagine a world without hypothetical situations ?...
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 2 december 2001 @ 21:56:28 #13
    11389 crew  qltel
    Meneer Rewimo
    pi_2358845
    Een meeuw (of zoiets) en een ree. Beiden in 't donker. De meeuw veroorzaakte geen schade (kwam tegen de voorruit, dan schrik je trouwens wel ongelooflijk) en de ree kwam terecht tegen de grill (ja, ik weet 't, toepasselijke plaats voor een ree, maar ik bedoel dat ding vooraan de auto). Die ree veroorzaakte trouwens wel een hoop schade. Hij rende de weg over in 't hardstikke donker, ik heb 't beest niet eens gezien voordat ik 'm ramde.
      FOK!fossiel zondag 2 december 2001 @ 21:57:46 #14
    8443 cptmarco
    it's captain...
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 2 december 2001 @ 21:57:57 #15
    11389 crew  qltel
    Meneer Rewimo
    pi_2358864
    Oh ja, en een of ander hondje, ook op de snelweg in 't hardstikke donker. Da's 't lastige, ik heb heel veel s'nachts gereden en dan zie je die beesten niet als ze van opzij aangerend komen.
      zondag 2 december 2001 @ 22:12:16 #16
    18101 The.return.of.Swoah
    ...inflateble boobies...
    pi_2359014
    Oh ja bijna nog vergeten.

    Een buizerd ofzo. * Swoah denkt dat hij bijziend was
    We hebben dan wel een grijze auto, maar die is toch echt iets groter dan een gemiddelde veldmuis.

    ...did you ever imagine a world without hypothetical situations ?...
    pi_2359259
    Vanmiddag bijna een vogel op de voorruit (misschien moet ik maar is kijken of er niets meer aan me antenne zit )

    Ik schrok me dood aangezien ik best wel heel erg hard reed.

      zondag 2 december 2001 @ 22:35:47 #18
    15621 Nuke
    Kaboom.... :)
    pi_2359292
    Ohja... bijna vergeten, op m'n race-fietsje heb ik een keer een kat voor m'n voorwiel gehad.... Op een of andere reden bleef hij er precies voor hangen doordat ik gelukkig de juiste kant op stuurde en heel hard remde!

    Het was echt een hele rare situatie, het was net of hij als het ware klem zat... maar gelukkig kon hij door mijn stuur/rem actie wegkomen zonder dat ik over hem heen gereden ben. Was wel schrikken! (zowel voor mij als voor die kat)

    Insert lame signature here.....
    pi_2359334
    Ooit een keer een duif. Toen zaten de veren aan mijn antenna. En gister avond een konijn. Dat was heel erg

    We gingen kijken of hij echt dood was (zodat we hem uit zijn lijden konden verlossen indien nodig)

    Zal de details besparen.

    Kon er niet van slapen. Arm beesje

      zondag 2 december 2001 @ 22:43:22 #20
    1234 HiZ
    Istanbullu
    pi_2359393
    quote:
    Op zondag 02 december 2001 21:27 schreef Razor21 het volgende:
    Ik vorige week een egel, 1 tip doe nooit 10 minuten na een aanrijding je radiator op de hoogste stand ik weet zeker dat je over je nek gaat net als ik.

    Het ging trouwens niet express dat ik dat arme beestje overreed. Hij stak in 1 keer de weg over.

    Wat heb jij weleens aangereden? Behalve je schoonmoeder dan


    Een stuk of tien vissen, een kat en als passagier gezeten in de auto die een vos doodreed. Die vissen heb ik nog zeker een week geroken.
      zondag 2 december 2001 @ 22:52:18 #21
    15475 Zeo-kz
    - He knows death to the bone -
    pi_2359497
    Nee niet doodgereden (gelukkig), dat ziet er niet fris uit.

    Wel eigenhandig geslacht, maar ja een mens moet ook eten.

    ~> Only to God i Shall Surrender <~§~> Tantum Ut Deus Ego Vadum Trado <~
    °§° Ego Precor Vos ..... Iuguolo Meus Vita°§°
      zondag 2 december 2001 @ 22:56:21 #22
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_2359545
    Vooral zomers als ik door de polder rij, vaak hele zwermen dode muggen op de voorruit en radiator.

    of wordt er onderscheid gemaakt tussen dieren?

    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_2361519
    m'n moeder heeft ooit een reekalf aangereden op de provinciale weg (er lag sneeuw dus ze reed wel héél langzaam)

    gelukkig hebben we een ietwat hoge voorkant (Chrysler Voyager... 'n ouwe) dus daar kwam 'ie tegenaan (anders was 'ie zo over de motorkap komen glijden en had 'ie door de voorruit kunnen komen)

    beest was meteen dood, bij de auto was alleen de (plastic) grill doormidden... nauwelijks bloed verder...

    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      maandag 3 december 2001 @ 07:30:54 #24
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_2361527
    Wel muggen, vliegen en ongetwijfeld andere kleine beestjes en insecten. Maar gelukkig nog geen huisdieren, zoogdieren of vogels. Hoop het ook nooit mee te maken.
    The Internets, I needs it..
    pi_2361577
    quote:
    Op zondag 02 december 2001 22:43 schreef HiZ het volgende:

    [..]

    Een stuk of tien vissen, een kat en als passagier gezeten in de auto die een vos doodreed. Die vissen heb ik nog zeker een week geroken.


    Vissen?????
    Intimidation is the crudest form of headology, though
    ACWW: 1031-4257-7907 Juice in Wildtown
    ACCF: 4855-0328-6610 Niccie in Swoppa
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')