abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 14:47:14 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1906485
Wie wel eens inlogt op de BB-chat (www.big-brother.nl) zal daar vermoedelijk ook Aldrico wel eens tegengekomen zijn. Daar er twijfels waren of het hem zelf was, heeft hij aan een aantal mensen dit 'bewijsmateriaal' toegespeeld.

Hierbij zijn persoonlijke relaas (met dank aan Moesta):
---

The Truth of Big Brother The Battle in het kort.

Ik vind het ook op zijn plaats u te laten weten wat de reden is van mijn vertrek uit Big Brother The Battle, waar ik ontzettend veel gedanst heb om dans te profileren bij vooral jongeren, maar helaas misschien niet meer uitgezonden wordt.


Het komt hierop neer:

Big Brother en Hummy van Tonnekreek, hoofdredactrice, in het bijzonder hadden niet verwacht dat Aldrico zoveel energie kon hebben na zo'n enerverende week en maakten zich zorgen over zijn gezondheid.
Die bewuste avond stond ik om ongeveer 2.00 uur A.M.. op om naar de wc te gaan, die 20 meter buiten het huis is.
Door de regen werd ik klaarwakker. Ik sliep kort de dagen daarvoor en danste soms om drie uur s"nachts in de regen zingende ""Singing in the Rain.""(Zij hadden dat nooit eerder gezien tijdens BB 1 of BB 2)
Ik ben gewoon een gelukkig mens en uit dat eenmaal door dans.
Op die bewuste nacht vond de dienstdoende Big Brother medewerker, Martijn Raadgever, dat ik naar bed moest, wat ik zeker ook wilde.

Ik werd uit het arme gedeelte van het huis gehaald en naar de regiekamer gebracht om een sigaretje te roken en mocht daarna naar mijn slaapzak in het hooi.

Echter had Martijn Raadgever, die half in slaap liep, Hummy gebeld omdat ik daarvoor de tonnen in de tuin die met regen volliepen omzette om een decor te creëren. (Deze opnames zijn gebruikt in de uitzending met slow motions effect, om het publiek te misleiden, dat ik eventueel in de war zou zijn of agressief zijn geworden , a.g.v. van het gebeuren in New York.)iets wat ik nooit ben geweest.

Realiteit was dat ik op het idee kwam om van de tuin een decor te maken, toen ik de door regen vol gelopen tonnen leegde. In het arme gedeelte mag je dingen verplaatsen dus ik had hier geen reglement overtreden.

Ik had met de medebewoners immers afgesproken de volgende dag weer toneel te gaan spelen. De avond voorafgaand aan mijn vertrek regisseerde ik al een stuk met mijn medebewoners en ze vonden het toneelspelen leuk.

Het toneelspel wat ik de volgende dag wilde doen met mijn medebewoners zou ruimte kunnen/moeten bieden om het gebeuren in New York eventueel te verwerken voor hun.(ik heb eerder met de regisseur Felix de Rooy een stuk gemaakt over jonge moeders, waarin zij hun teleurstellingen konden verwerken en het werkte heel goed)

Ik heb persoonlijk niemand verloren met de ramp en de ramp had/heeft niet zo'n impact op mij gehad als de uitgezonden beelden van Big Brother the Battle doen vermoeden.
Ik was kwaad op Diane omdat ze al 24 uur iedereen liep te commanderen hoe wij het een en ander moeten doen dus ook het verwerken van genoemd gebeuren.
En deze beelden zijn uitgezonden en uit hun verband gehaald. (in geval u die uitzending heeft gezien op 13 september Yorin)

Martijn lichte me in dat Hummy zou komen en dat vond ik prima. Ik had best zin om haar weer eens te zien.
Maar ineens kwam een arts binnen en zei:" Wat is precies aan de hand? Ik heb heel kort tijd, want ik moet nog de ronde doen in Almere" Hij wist niet eens wie de bewoner was.
Tot een goed gesprek ben ik nooit met hem gekomen na dergelijk openingszin. Ik vroeg aan Martijn wat dit te betekenen had. Ik zei dat ik een fysiotherapeut kon gebruiken na het behalen van de eerste Battle (het klimmen op een 30cm ladder tot een hoogte vergelijkbaar aan een flat van 9 verdieping hoog, 35 meter), maar een arts had ik niet nodig.

En toen verscheen Hummy in de regiekamer om iets over 5.00 uur A.M.
Ze sprak de arts kort, die zich beledigd voelde, omdat ik kritiek had op zijn openingszin en gedrag.
Toen kwam Hummy op me af en zei letterlijk dat ik een valium pil moest nemen om te gaan slapen. Ze drukte het zelf tegen mijn mond aan!

Ik weigerde dat, omdat ik nooit eerder pillen had gebruikt om te slapen! Ik bid dan gewoon!
Ik zei tegen Hummy:"Als het doel van je komst is dat ik ga slapen dan doe ik dat nu, maar niet met een valium pil.

Ze bleef erop staan dat ik die valiumpil moest nemen!.
Vervolgens besloot zij mij uit het Big Brother huis te zetten.
Ik wist dat pas uren later dan de buitenwereld, want toen stond een vriendin van mij voor mijn neus om me op te halen.
Ik werd dus 6 uur lang voor de gek gehouden dat ik zo dadelijk terug naar mijn bed mocht, omdat Hummy een aantal logistieke dingen moest oplossen m.n. tekort aan cameramensen. en die moesten nog helemaal uit Venlo komen, aldus de bewaker John (Molukse afkomst), die constant bij me was)
Ik heb 6 uur lang de pil in mijn gebalde vuist gehouden om te voorkomen dat het in mijn mond werd gestopt, mocht ik in slaap vallen. Ik heb dus ook geen moment meer een oog dichtgedaan!
Nelson Mandela fungeerde op dat moment als mijn voorbeeld! Fight for personal freedom and nothing but the truth!

In tegenstelling tot wat Patty Brard in de eerst uitzending in opdracht van Big Brother heeft moeten zeggen, heb ik nooit in onderling overleg met een arts besloten het huis te verlaten.
Als beleidsmedewerker onder het Ministerie van O C& W weet ik heel goed wanneer er sprake is van onderling overleg!

Hummy had die ochtend in mijn ogen een impulsieve beslissing genomen
Zo gaat het eenmaal in de media soms.
Ik mag volgens het contract niets aan de pers vertellen zonder toestemming van Endemol. De waarheid komt altijd naar boven denk ik maar!

Contractueel staat vast, dat Big Brother geen onkostenvergoeding hoeft uit te keren, indien Big Brother een bewoner het huis uitzet, ongeacht wat voor reden.
Op 24 september 2001 had ik een gesprek met Boudewijn van Schaik, producent BB The Battle.
Hij zei dat hij het heel erg vindt dat de beslissing van Hummy niet teruggedraaid kon worden.

Ook zijn de twee psychologen die mij gesproken hebben van mening dat het prima met mij gaat en dat ik alles op een rijtje heb.
Om de psycholoog Dia van Big Brother te citeren:"Aldrico denk je niet dat zij bang voor je waren in geestelijk opzicht?"
Mijn antwoord was als volgt: "Dat zou kunnen, want ik zag in de regie kamer dat er onderbezetting was en merkte in de tuin al, dat menige camera niet werkten die nacht van 12 op 13 september 2001. (Ik heb 7 jaar televisie gemaakt op de Antillen als presentator en regisseur)

In ieder geval spreekt mijn verslag(zie bijlage 1) voor zich en die wil ik bij deze met u delen.

Sorry dat ik van deze brief geen correcte brief heb gemaakt. Ik heb geschreven vanuit mijn gevoel en heb het ook niet geredigeerd.

it is not the richest who has most but who less needs!
no es mas rico el que mas tiene, pero el que menos necesita!
God bless you too!

Aldrico Amando

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 15-10-2001 15:08]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 14:49:52 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1906505
Op vragen of hij hiermee (de openbaring van dit relaas) geen problemen kan krijgen, reageerde hij alsvolgt:
quote:
waarom zou ik problemen krijgen door het aan jullie te sturen. ik mag volgens het contract niet met de pers praten. maar ze doen ook dingen die niet in het contract staat. maar ik ben met ze bezig. bedankt voor je bezorgheid. maar ik vind dat de waarheid verteld mag worden en daar ga ik zeker voor zorgen. thanks voor je steun! je mag het vertellen aan je buren en vrienden zodat ze weten dat het allemaal manipulatie en nep is en ze doen er alles voor om kijkcijfers te winnen.

Verder heb ik nergens moeite mee hoor!

dag dag


[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 15-10-2001 14:59]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1906528
Wat een warrig verhaal.

Het verhaal dat hier onder staat bedoel ik Cynix.

Foutje?

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 15-10-2001 15:28]

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 15 oktober 2001 @ 14:53:01 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1906536
ik lees niet echt iets nieuws ofzo en zie alleen maar een bevestiging dat ze die jongen nooit in dat huis hadden mogen stoppen.. een grote fout inderdaad
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 14:53:12 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1906537
Klopt, ik heb de tekst verwijderd en vervangen door een ander verhaal van hem.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1906559
Niks nieuws onder de zon, volgens mij.

Slotje?

  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 14:56:13 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1906565
Ik geloof dat dit het bedoelde verslag (bijlage 1) is, maar dat is mij ook niet geheel duidelijk. Red.


16 september 2001

voorafgaand wil ik meegeven, dat ik zonder meegedaan te hebben aan Big Brother 1 noch 2 van mening ben, dat het gevoel en gevolgen van Big Brother The Battle heel anders zouden kunnen zijn dan Big Brother 1 en/c.q. 2

Persoonlijke evaluatie Big Brother The Battle
Aldrico Amando

De belangrijkste persoonlijke punten
1. Bedankt Big Brother, want het project BB is prachtig! Zo mooi zelfs, dat evaluatie in praktische-,emotionele-,psychologische-, financiele-, alsook logistieke opzicht zeer belangrijk wordt m.b.t. het streven naar de perfecte formule van BB The Battle. (iets wat mijn alter-ego streelt=streven naar perfectie, wetende dat het niet bestaat!)*

2. Bedankt Big Brother, omdat ik d.m.v. uw project gevonden heb, wat ik jaren zocht. Verrijking en ontwikkeling van mijn karakter en zelfkennis in alle facetten. Laatstgenoemde met het doel het eindresultaat te behalen waarin innerlijke-, lichamelijke, alsook geestelijke rust voldoende vertegenwoordigd worden.
Ik kwam mezelf tegen in voor mij onbekende situaties en gemoedtoestanden. (naar mijn
mening en gevoel a.g.v. onvoldoende genomen lichamelijke en geestelijke rust. Laat
staan weinig voorbereidingstijd! **

3. Niemand, die ooit in een BB The Battle situatie heeft geleefd zal ooit kunnen voelen wat
het teweeg kan brengen in het persoonlijk bestaan van een individu. (ik ben wel in staat het te formuleren voor derden, maar voor het gevoel is er geen surrogaat)


* In het huis kwam een ander talent van mijn naar boven die ik normaal niet zo bewust
gebruik als ik participant ben van een of andere project, workshop ed.
Namelijk bemoeienis met regie, decor, editing,vormgeving enz. (genoeg opnames
daarvan in het rijke gedeelte vooral!) Ik ervoer het als irritant, maar gebruikte het soms als uitlaatklep voor de door tekort aan privacy ontstane temporale irritaties!
Wat betreft de rijke kant van BB heeft ook te maken met het feit dat ik zeven jaar woonde in een dergelijk huis maar wel met een vrouw die tot in perfectie de inrichting en
huishouding verzorgde!!!!!! (ik moest huilen maar er was geen tissues)
Ik ergerde mij ook aan mijzelf omdat ik een taalgebruik hanteerde die ik alleen op mijn werk gebruikt, maar nooit in mijn privé! Bewust was ik onzeker of ik de zinnen die ik maakte wel grammaticaal correct waren(allochtone onzekerheid. Immers oordeel Nederland je naar je taalgebruik en kwantiteit aan vocabulaire), waardoor ik mijn privé en vakantie taal met moeite kon terugvinden. Frank uit Rotterdam in het BB huis heeft hierin een belangrijke bijdrage geleverd en dat gaf innerlijke rust! (Rotterdams praten dus..vb. hiero daaro enz)


Voor insiders van Big Brother The Battle
** ter illustratie het moment dat ik daadwerkelijk tot besef kom(slaapkamer rijke kant) na het zien van de sticker van BB op de koffer. De koffer waarmee de bewoner in BB 1, BB2, alsook BB The Battle het huis betreedt. Dat was vanaf het begin voor mij Big Brother huis ingaan! De allereerste uitzending waarin de bewoners het huis betraden had een enorme impact op mij, dus ook die koffer!
Deze koffer had ik de eerste dag niet gebruikt dus ook geen BB sticker gezien in het pand!
Daarna is Andries de enige, die mij daadwerkelijk geloofde toen ik vertelde:""Shit ik word wakker!!""( daarmee bedoel ik dat ik op dat moment pas besefte dat ik daadwerkelijk in Big Brother was. Want ik kwam net van een vakantie waarin ik elke dag in een andere ruimte zat met andere mensen,,,campeervakantie…dus ook hier in dit huis niets vreemd!)
Ook weet ik dat ik daarna een rondje deed om sommige medebewoners te vragen hoeveel voorbereidingstijd iedereen heeft gehad en wat ze dan deden in die periode! (audidactisch gelijk zoekende naar oplossing)Van Andries en Diane weet ik het zeker en ook de locatie van Andries (Andries woonkamer rijke kant zijbank van de tv. Diane arme kant bij de stoof??)


Belangrijkste persoonlijke meningen m.b.t. gevolgen van participatie aan Big Brother The Battle.

1. Alle emoties en handelingen worden in het Big Brother huis duizenden malen vergroot en je hebt het vaak niet in de hand. Helaas realiseerde ik mij dat achteraf. En door dat weer te evalueren ter plekke geraakte ik jammer genoeg in een vicieuze cirkel.(autodidactisch zelfcorrectie)Inconsequentie schijnt een normale zaak te worden bij alle verschillende karakters die het Big Brother the Battle huis betreden.

2. Het besef van waarde en vergankelijkheid van alle materiele zaken is bij mij een feit!. In mijn dagelijks leven had ik dat toch al, maar merk nu pas dat ik toch waarde hechtte aan een aantal primaire dingen.(creme onder mijn wallen) Inmiddels zijn die dingen als gevolg van mijn participatie ook in waarde gedaald! (Nivea is ook goed hoeft geen La Prairie!)

3. Je groeit geestelijk ontzettend veel in een betrekkelijk korte tijdbestek.(althans Aldrico. Voor de anderen kan ik niet spreken die met dat doel ging en niet voor een miljoen)
Iets wat in de realistische buitenwereld meer tijd vergt.(afleiding door derden)

4. Meningen van vrienden, familie en dierbaren m.b.t. mijn nog in ontwikkeling zijnde karaktervorming worden bevestigd.( je denkt ja Aldrico je klets inderdaad veel ongeacht wat voor reden…zenuwachtig of zo!)

5. Gewenning in de buitenwereld neemt tijd in beslag. Uiteraard is dat per individu verschillend. Maar innerlijke evaluatie(bij mij gaat ook dat heel snel!) wordt een noodzaak wil je volledig terugkeren in de realistische maatschappij. (Ook het BB huis wordt snel je realistische wereld..je voelt je niet opgesloten vind ik .alles went bij mij blijkbaar heel snel)

6. Ik besefte in het huis dat restricties van familie,vrienden en dierbaren mij ontzettend hebben gestagneerd in het totaal zijn van mezelf, Aldrico puur zonder andere ingrediënten! .:"" Onbetaald acteren!"" Daar ben ik heel slecht in!

7. Psychologische begeleiding van ieder bewoner na het project is aanbevolen. Ik heb alles
in Gods handen gelegd. (voorbeeld: ik heb namelijk ook ontzettende ontzettende hoogtevrees, wat niemand scheen te weten! en was doods maar doodsbenauwd voor de eerste captain battle……God droeg me naar de bak! dus niet mijn conditie of danserzijn of zo!)

8. Alle ervaringen opgedaan in het Big Brother huis, zowel negatief als positief hebben een enorme positieve inslag en invloed op de rest van mijn leven!!


Zou ik de volgende keer meedoen aan zo'n project? Ja! Maar dan neem ik twee weken vrij en blijf in mijn eigen omgeving voor ik erin ga!
Iedereen bedankt voor jullie steun en nogmaals Niemand hoeft zich Zorgen te maken om Aldrico Amando (=Unicum de Geliefde )

P.S. Ontzettend Bedankt Big Brother (Sister) dat ik de koffer mag houden!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben daar heel heel erg gelukkig mee!!!!! I mean it!!!!!!!!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 14:57:21 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1906571
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 14:55 schreef Mistadabolina het volgende:
Niks nieuws onder de zon, volgens mij.

Slotje?


Lees 't nou nog ff, ik heb de documenten omgewisseld.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1906601
Ik heb het nóg een x gelezen, maar wat een lulverhaal zeg.

Again: nothing new. Yorin cq de regie bedondert de boel. Dat wisten we toch al lang?

pi_1906623
ik snap niet dat sommigen dit een lulverhaal vinden en dat het niks nieuws is, dat Yorin alles manipuleert etc..

Ik vind het echter nog al wat, HvdT met een valiumpil etc. Is dat wijf nou helemaal bepleurt!?

  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 15:04:30 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1906627
Dat van die valium-pil is absoluut nog niet ergens eerder verteld!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1906634
Al had het in alle ochtendbladen gestaan, ik vindt het echt bizar dat de big H Aldrico onder dwang een valiumpil wilde laten slikken!
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 15:06:39 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1906641
Ik had het vooral tegen degenen die dit een lulverhaal vonden, femalehunter.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 15 oktober 2001 @ 15:09:23 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1906664
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 15:04 schreef femalehunter het volgende:
ik snap niet dat sommigen dit een lulverhaal vinden en dat het niks nieuws is, dat Yorin alles manipuleert etc..

Ik vind het echter nog al wat, HvdT met een valiumpil etc. Is dat wijf nou helemaal bepleurt!?


Onze Cyn had het andere bericht eerst gezet en daar stond niet echt iets verrassends in

hoe verstaat het relaas van Aldrico tot de streamverslagen?

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 15 oktober 2001 @ 15:10:45 #15
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1906675
Mmm dus dat was een dansvoorstelling?

vaag...

Nou doe je het weer!
pi_1906695
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 15:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ik had het vooral tegen degenen die dit een lulverhaal vonden, femalehunter.
Sorry, omdat jouw reaktie onder die van mij stond, dacht ik dat je me verkeerd begrepen had, no hard feelings?!
pi_1906699
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 15:01 schreef Mistadabolina het volgende:
Ik heb het nóg een x gelezen, maar wat een lulverhaal zeg.

Again: nothing new. Yorin cq de regie bedondert de boel. Dat wisten we toch al lang?


maar nu hoor je het van 1 van de bewoners zelf. Beetje naar tv kijken en zeggen dat de beelden niet met de werkelijkheid kloppen lijkt mij nogal makkelijk. Die streams zijn tenslotte erg saai..... uitzondering daar gelaten uiteraard. Een half uur naar een paar dwazen kijken die niets doen is niet echt interressant voor op tv. Magoed, ik geloof dat ik jou daar niets over hoef uit te leggen.

Magoed, maw. ik vind het wel grappig om toch iets van Aldrico te horen.., het verhaal is trouwens precies zoals hij is, wazig onduidelijk, maar hij vertelt wel iets.. valium onder dwang..

[Dit bericht is gewijzigd door BinkeR op 15-10-2001 15:17]

Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
pi_1906720
dat bb de boel belazerd is al langer duidelijk en je zal zien dat straks gert-jan en pricilla straks overblijven om te strijden , want fok genereerd een hoop aandacht en daar is bb3 wel van gediend
pi_1906792
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 15:14 schreef BinkeR het volgende:

[..]

maar nu hoor je het van 1 van de bewoners zelf. Beetje naar tv kijken en zeggen dat de beelden niet met de werkelijkheid kloppen lijkt mij nogal makkelijk. Die streams zijn tenslotte erg saai..... uitzondering daar gelaten uiteraard. Een half uur naar een paar dwazen kijken die niets doen is niet echt interressant voor op tv. Magoed, ik geloof dat ik jou daar niets over hoef uit te leggen.

Magoed, maw. ik vind het wel grappig om toch iets van Aldrico te horen.., het verhaal is trouwens precies zoals hij is, wazig onduidelijk, maar hij vertelt wel iets.. valium onder dwang..


Oei Oei, als dit ook nog echt waar is, hebben we een fok-primeur. En kan er nog wel wat achterweg komen. Mensen Valium opdringen
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1906948
Dit is niet gewoon een op hol geslagen mongool die een toetsenboard in handen kreeg?
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  maandag 15 oktober 2001 @ 16:07:32 #21
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1907241
Valium onder dwang...Waarschuw Voyeur!!
Nou doe je het weer!
pi_1907477
Ik kan me goed voorstellen dat het zo gegaan is. Hummy is een draak dat weten we allemaal, dat zal ze ook altijd blijven.
Ik weet in ieder geval dat ik de eerste week via de streams genoten heb van Aldrico. Die nachtelijke discussies met GJ waren absoluut de moeite waard. Aldrico denkt en leeft gewoon anders dan de meeste mensen, het gaf stof tot nadenken. Erg jammer dat hij er uit is.
Reken maar dat je je even heel eenzaam voelt als je uit het BB-huis wordt gezet.
Aldrico het gaat je goed, jongen!
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  maandag 15 oktober 2001 @ 16:30:33 #23
16683 Ballonrosso
EFFELEKKETIKKE!!!!!!!!
pi_1907543
Hoe bedoel je,REALETY TV ?????????????
NAGENOEGHETZELFDE!!!!!
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 17:10:16 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1908062
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 14:52 schreef shmoopy het volgende:
Wat een warrig verhaal.
Foutje?
Foutje van Aldrico dan. Dit is de 'uncut-versie'.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1908099
Welke idioot gelooft echt dat ze hem als hij juist goed materiaal maakt om uit te zenden naar bed sturen ?

Je moet trouwens al per definitie idioot zijn om door de screening te komen. Uiteindelijk blijken ze allemaal een afwijking te hebben.

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')