abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 12:05:33 #1
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_1880922
Toch zijn er weer bij de selectie van de kandidaten van Big Brother twee mensen niet goed gescreend en zijn er feiten over het hoofd gezien.
Dit maal betreft het de kok van het Big Brother huis Pascal en de 34 jarige Rotterdamse systeembeheerder Frank.
Door in de woonplaats (Voorburg) van het meelopertje Pascal uitvoerig research te doen heeft een freelance journalist van BekendeNeder-landers.nl via betrouwbare bronnen weten te achterhalen dat Pascal geen schoon verleden heeft.
- Wanneer deze feiten bij Endemol bekend waren geweest, was hij zeker uitgesloten van deelname. Dus je kan stellen dat de selectie- procedure is niet geheel volledig is uitgevoerd.
- Ondanks dat hij nu een tijdje als kok in een eetcafé heeft gewerkt, is hij in de periode voordat hij kok was meerdere malen met jus-titie in aanraking gekomen, en dat was niet omdat hij een rolletje snoep had gepikt
- In maart '97 is hij gearresteerd wegens joyrijden; Pascal had samen met twee voetbalvrienden een auto gestolen en hebben daarmee, onder invloed van alcohol, een ongelukveroorzaakt waarbij een 37 jarige vrouw in het ziekenhuis belandde.
- In november 1997 is hij gearresteerd wegens mishandeling van een 25 jarige vrouw uit Den Haag die haar pinpas niet wilde afgeven toen ze ging pinnen. Het gevolg was dat de vrouw klappen kreeg en met verwondingen naar het ziekenhuis moest.
- Voor de gepleegde misdrijven werd hij wel veroordeeld tot een werk-straf met één jaar voorwaardelijk en een proeftijd van drie jaar.
Het is dus niet voor niets dat hij in zijn omgeving de bijnaam Paskwal kreeg.
- En wat betreft Frank, die schijnt in het verleden in drugs te hebben gehandeld maar is hiervoor nog nooit aangehouden of veroordeeld.
Bekenden van Frank zeggen dat het geen grote dealer was, maar er op die manier toch een aardig zakcentje bijver-diende.
- Hierover had Endemol natuurlijk niets over kunnen weten, maar als er iets meer research was gedaan had men hier wel achter weten te komen.
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 12:10:00 #2
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1880954
Leuke geruchten hoor, maar het kan ook lulkoek zijn natuurlijk!
Waar heb je dit allemaal vandaan?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_1880957
Pascal zal wel weer medeplichtig zijn geweest en geen hoofddader, ouwe meelopert.
Ik verdenk Frank er inderdaad dat hij op zijn zolderkamer drie wietplanten in zijn vensterbank heeft staan...
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 12:10:56 #4
14326 Caballero
what the fuck is wtf
pi_1880964
ja en?
"Get Rich Or Die Tryin"
pi_1880968
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:05 schreef BIGMAMA het volgende:
kok
jus-titie
Leuke woordspeling!
pi_1880969
quote:
- In maart '97 is hij gearresteerd wegens joyrijden; Pascal had samen met twee voetbalvrienden een auto gestolen en hebben daarmee, onder invloed van alcohol, een ongelukveroorzaakt waarbij een 37 jarige vrouw in het ziekenhuis belandde.
- In november 1997 is hij gearresteerd wegens mishandeling van een 25 jarige vrouw uit Den Haag die haar pinpas niet wilde afgeven toen ze ging pinnen. Het gevolg was dat de vrouw klappen kreeg en met verwondingen naar het ziekenhuis moest.
Hrmz.. Niet gedacht van die kleine Spazkwal die nog te kwezelig is om sancties van Big Bother te riskeren..
pi_1880975
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:05 schreef BIGMAMA het volgende:
Voor de gepleegde misdrijven werd hij wel veroordeeld tot een werk-straf met één jaar voorwaardelijk en een proeftijd van drie jaar.
Typisch Nederlands
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1880990
wat een bulshit!zelf verzonnen???
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 12:25:25 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1881104
Gaan we weer.

Eerst graag bewijzen.

Je moet toch behoorlijk ziek zijn om dit soort dingen het net op te slingeren.

Hoor en weder hoor is nu niet mogelijk omdat de geen die het betreft zichzelf niet kan verdedigen.

pi_1881166
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:25 schreef marky het volgende:
Gaan we weer.

Eerst graag bewijzen.

Je moet toch behoorlijk ziek zijn om dit soort dingen het net op te slingeren.

Hoor en weder hoor is nu niet mogelijk omdat de geen die het betreft zichzelf niet kan verdedigen.


Heb je gelijk in, maar we moeten toch een beetje gaan roddelen (voeren) wil je bevestiging krijgen. Kunnen we daarna in het negatieve geval weer discussie voeren of hij er wel of niet uit moet....
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 12:42:47 #11
16683 Ballonrosso
EFFELEKKETIKKE!!!!!!!!
pi_1881233
Paskwalletje en Frank-enstijn mogen wel uitkijken.
Er zijn namelijk geruchten dat Ed bij de B.V.D. werkt.
En dat hij zooooo sterk is,dat hij een kokosnoot tussen z'n
billen kan kraken.
En aangezien Paskwal nogal graag iemand z'n reet likt(de meeloper),is de kans groot dat hij bij Ed wordt geplet.
NAGENOEGHETZELFDE!!!!!
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 12:50:42 #12
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_1881289
Dit Topic is afkomstig van www.bekendenederlanders.nl, ik zag het staan en dacht , dat zet ik ff op het fokforum
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 13:37:38 #13
10888 Kayuk
Home away from home
pi_1881746
quote:
Dit Topic is afkomstig van www.bekendenederlanders.nl, ik zag het staan en dacht , dat zet ik ff op het fokforum
Ok, maar zet er dan wel een bron bij. Trouwens, het stuk is zo belabberd geschreven dat de schrijver terug moet naar school of een cursus Nederlands via het NTI, NHA of de LOI moet nemen!
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 13:41:35 #14
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_1881770
Als je goed kijkt staat er in het artikel dat een freelance journalist van Bekendenederlanders.nl het heeft ontdekt , kun je de bron denk ik wel aan afleiden
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 14:17:55 #15
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_1882107
Nog een scoop van www.bekendenederlanders.nl :

Jos Verstappen in onderhandeling met McLaren...
Nou das echt voor het eerst dat ik dat ergens lees of hoor, ook voordat McLaren Raikonen hadden aangetrokken werd dit nergens genoemd...

Volgens mij plaatsen die gasten alles wat ze in hun mailbox vinden, en zetten er woorden tussen waardoor ze er niet op aangesproken kunnen worden ('zouden', 'schijnt', 'door een freelance verslaggever'...).

Niet dat ik denk dat Pascal en Frank lieverdjes zijn, maar ik denk dat Pascal 4 jaar geleden nog niet bij het gaspedaal van een auto kon komen als die ook nog over het stuur heen wilde kijken...

En verder vraag ik me af of Frank wel een drugs gedeald zou hebben, want hij zou er waarschijnlijk nog vol trots over praten tegen iedereen hoe slim die wel niet was om uit de handen van de pliesie was gebleven...

pi_1882465
FRANK EEN DRUGSDEALER ???
hahahahahhaha...aan de ene kant kom ik hier weeeeeer niet bij van het lachen , aan de andere kant vreet ik me op !!
na zijn scheiding 9 jaar geleden , heeft frank wel eens een jointje gerookt , en een snuifje genomen .
niet eens noemenswaardig te noemen trouwens , meer onder het mom van "laat ik ook eens experimenteren "
maar het beviel niet , dus frank komt de afgelopen 8 jaar niet verder als een redbull/rodewodka, en breezers!!!!!

Franky een dealer ??..welneeeeee....hij zou de mensen niet eens kennen waar hij dat aan zou moeten slijten !

  vrijdag 12 oktober 2001 @ 15:44:49 #17
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_1882757
Ik zou graag willen dat Pascal om mijn pincode vroeg

:p

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 18:23:57 #18
16683 Ballonrosso
EFFELEKKETIKKE!!!!!!!!
pi_1884029
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 15:03 schreef vonnie het volgende:
FRANK EEN DRUGSDEALER ???
hahahahahhaha...aan de ene kant kom ik hier weeeeeer niet bij van het lachen , aan de andere kant vreet ik me op !!
na zijn scheiding 9 jaar geleden , heeft frank wel eens een jointje gerookt , en een snuifje genomen .
niet eens noemenswaardig te noemen trouwens , meer onder het mom van "laat ik ook eens experimenteren "
maar het beviel niet , dus frank komt de afgelopen 8 jaar niet verder als een redbull/rodewodka, en breezers!!!!!

Franky een dealer ??..welneeeeee....hij zou de mensen niet eens kennen waar hij dat aan zou moeten slijten !


Hij zou het bij z'n moeder in cafe Wereldhaven kwijt kunnen!
NAGENOEGHETZELFDE!!!!!
pi_1884638
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 18:23 schreef Ballonrosso het volgende:

[..]

Hij zou het bij z'n moeder in cafe Wereldhaven kwijt kunnen!


je kan wel interesant gaan zitten doen , maar als je cafe/bistro wereldhaven goed zou kennen (wat je dus niet doet, blijkt), weet je dat het daar de tent niet voor is !!!
trouwens , franky is daar bijna nooit te vinden , hoogstens op vrijdagavond, om een biertje te drinken , en langer als een uurtje is hij daar dan niet !
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 20:00:56 #20
16683 Ballonrosso
EFFELEKKETIKKE!!!!!!!!
pi_1884749
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 19:46 schreef vonnie het volgende:

[..]

je kan wel interesant gaan zitten doen , maar als je cafe/bistro wereldhaven goed zou kennen (wat je dus niet doet, blijkt), weet je dat het daar de tent niet voor is !!!
trouwens , franky is daar bijna nooit te vinden , hoogstens op vrijdagavond, om een biertje te drinken , en langer als een uurtje is hij daar dan niet !


Als je goed heb gekeken zie je me daar regelmatig zitten,en ik moet je gelijk geven het is een keurige zaak.
NAGENOEGHETZELFDE!!!!!
pi_1884805
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:00 schreef Ballonrosso het volgende:

[..]

Als je goed heb gekeken zie je me daar regelmatig zitten,en ik moet je gelijk geven het is een keurige zaak.


zal Kitty leuk vinden dat 1 van haar klanten , zo over haar zoon en zaak loopt te blaaskaken !
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 20:15:49 #22
16683 Ballonrosso
EFFELEKKETIKKE!!!!!!!!
pi_1884890
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:06 schreef vonnie het volgende:

[..]

zal Kitty leuk vinden dat 1 van haar klanten , zo over haar zoon en zaak loopt te blaaskaken !


Ik zal het niet meer doen! GOED?
P.S.
Vanaf nu alleen nog maar positief over Frank!
NAGENOEGHETZELFDE!!!!!
pi_1884935
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:15 schreef Ballonrosso het volgende:

[..]

Ik zal het niet meer doen! GOED?
P.S.
Vanaf nu alleen nog maar positief over Frank!


jaja...slijmbal !
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 20:22:22 #24
16683 Ballonrosso
EFFELEKKETIKKE!!!!!!!!
pi_1884976
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:18 schreef vonnie het volgende:

[..]

jaja...slijmbal !


Erg sportief ben je niet!
NAGENOEGHETZELFDE!!!!!
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 oktober 2001 @ 20:23:07 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_1884986
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:15 schreef Ballonrosso het volgende:
Vanaf nu alleen nog maar positief over Frank!
Eh, hij....eh..uhm,..eh...hij..eh,..shit,..eh..er moet iets zijn,...eh,hij..eh,..voert zijn goudvissen op tijd.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')