http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/233365/1
dit is dus indirect gelijk een flame op tweakers topic
Maar gelukkig zijn de meeste Fok!kers nog gewoon open-minded en niet racistisch, en daar ben ik blij om.
quote:Juist en al wordt er hier iets meer onzin neergezet dan bij got so what ieder z'n ding
Op donderdag 20 september 2001 21:26 schreef Fannetje het volgende:
Naja, een beetje gelijk hebben ze wel, dat er steeds meer racistisch geklets naar boven komt op Fok!... jammer, heel erg jammerMaar gelukkig zijn de meeste Fok!kers nog gewoon open-minded en niet racistisch, en daar ben ik blij om.
quote:juist
Op donderdag 20 september 2001 21:26 schreef Fannetje het volgende:
Maar gelukkig zijn de meeste Fok!kers nog gewoon open-minded en niet racistisch, en daar ben ik blij om.
er zijn gewoon een hoop gekken op deze wereld die irl nix durven maar zich op een site/forum uitleven zonder dat goed te onderbouwen...
en ja tis gewoon anders, GoT is ook best hmja...voor zover een computer gezellig is; gezellig
fok ook trouwens hoor
maar......als ik moet kiezen...sorry denk dat ik toch voor GoT kies
waarom?
gewoon: ik ben die-hard en fulltime nerd
nee...GoT is met de HK erbij gewoon echt wel leuk hoor...net zo onzinnig als hier, en soms nog erger
als je niet in de hk en sg enzo kan is het wel een stuk saaier
maarja...ik denk dat ik fok ook niet echt kan missen zeg maar
ik kies maar niet denk ik
oei een serieuze post van mij! en dat in onzin!
quote:ehm.. een echte tweakers is toch echt in een hokje te stoppen hoor..
Op donderdag 20 september 2001 21:36 schreef Tijn het volgende:
Ach ja... alsof er "tweakers" en "fokkers" zijn. Wanneer leren mensen nou 'es dat iedereen uniek is en dat je mensen niet in een hokje kan stoppen
[Dit bericht is gewijzigd door G-spotter2001 op 20-09-2001 21:38]
quote:wijziging:
Ach ja... alsof er "tweakers" en "fokkers" zijn. Wanneer leren mensen nou 'es dat iedereen uniek is en dat je mensen niet in een hokje kan stoppen
quote:tja wij blijven ook over tweakers zeuren
Op donderdag 20 september 2001 21:39 schreef slakkie het volgende:
Ze zijn 1 ding vergeten daar en dat is dat ruim een jaar geleden dezelfde dingen aldaar aan de orde waren.. Beetje jammer maar goed, heb ook reactie gegeven aldaar.
quote:
Op donderdag 20 september 2001 21:38 schreef G-spotter2001 het volgende:[..]
ehm.. een echte tweakers is toch echt in een hokje te stoppen hoor..
iemand die z'n pc verkloot/versnelt/veranderd (=tweaken)...
quote:Ik bezoek ook GoT en sleutel eigenlijk nooit aan mn PC. Maar ik doe wel Technische Informatica en weet genoeg om een nerd genoemd te worden. Maar ik ben niet contact-gestoord.
Op donderdag 20 september 2001 21:38 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
wijziging:
personen die fok bezoeken
personen die tweakers.net/GoT bezoeken
zo naar je zin?
Ben ik nou een tweaker of een fokker?
Zowiezo is een tweakers vs fokkers-discussie een beetje onzinnig imho. Maja, net zo onzinnig als een studenten vs scholieren-topic dus ik hou mn mond maar weer
Maar wat dat andere betreft hebben ze wel beetje gelijk ja.
quote:Tnx
Op donderdag 20 september 2001 21:40 schreef G-spotter2001 het volgende:[..]
tja wij blijven ook over tweakers zeuren
![]()
melde url trouwens maar ff omdat het wel erg lullig is zo'n discussie te houden zonder fok!kers erbij
quote:Zegt de vent die mij een nerd noemde!
Op donderdag 20 september 2001 21:41 schreef Tijn het volgende:[..]
[..]Ik bezoek ook GoT en sleutel eigenlijk nooit aan mn PC. Maar ik doe wel Technische Informatica en weet genoeg om een nerd genoemd te worden. Maar ik ben niet contact-gestoord.
Zowiezo is een tweakers vs fokkers-discussie een beetje onzinnig imho. Maja, net zo onzinnig als een studenten vs scholieren-topic dus ik hou mn mond maar weer
quote:een fok!ker.
Op donderdag 20 september 2001 21:41 schreef Tijn het volgende:[..]
[..]Ik bezoek ook GoT en sleutel eigenlijk nooit aan mn PC. Maar ik doe wel Technische Informatica en weet genoeg om een nerd genoemd te worden. Maar ik ben niet contact-gestoord.
maar dit is wel off-topic
quote:
Op donderdag 20 september 2001 21:43 schreef slakkie het volgende:[..]
Zegt de vent die mij een nerd noemde!
quote:Oe, word ik nu omlaag gemod?
Op donderdag 20 september 2001 21:43 schreef G-spotter2001 het volgende:[..]
een fok!ker.
+ bezoeker van een forum wat hoofdzakelijk over het tweaken van je pc gaat.maar dit is wel off-topic
quote:Hoe bedoel je generaliseren?
Op donderdag 20 september 2001 21:24 schreef G-spotter2001 het volgende:
tweakers hebben weer eens wat te zeggen over fok!kers.http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/233365/1
dit is dus indirect gelijk een flame op tweakers topic
![]()
één iemand opent op GoT een topic en meteen hebben tweakers weer wat te zeuren over Fok!
quote:Pcies, zo heb je ook "scholieren" en "studenten" en sommigen willen mensen dan per sé in 1 van beide hokjes stoppen.
quote:
Op donderdag 20 september 2001 21:57 schreef Arcee het volgende:[..]
Pcies, zo heb je ook "scholieren" en "studenten" en sommigen willen mensen dan per sé in 1 van beide hokjes stoppen.
quote:Ik weet het, ik weet het... ik hou mn mond voortaan wel weer gewoon
Op donderdag 20 september 2001 21:41 schreef Tijn het volgende:
quote:*kijkt naar forum
Op donderdag 20 september 2001 21:57 schreef oVRoM het volgende:[..]
Hoe bedoel je generaliseren?
één iemand opent op GoT een topic en meteen hebben tweakers weer wat te zeuren over Fok!
overdrijven mag hier, anders stond het in GC
quote:héél verstandig
Op donderdag 20 september 2001 21:59 schreef Tijn het volgende:[..]
[..]Ik weet het, ik weet het... ik hou mn mond voortaan wel weer gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |