abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 september 2001 @ 11:40:28 #1
1169 BigDick
size DOES matter
pi_1666549
"Diane: nee
Frenk: alsjeblieft
(dit een keer of 10)

frenk laat diane niet gaan en duikt er steeds weer bovenop, diane probeert te zeggen dat ze 't niet wil.

Dan stoppen ze even, dianne zegt nee, nee, frenk alsjeblieft. Dianne klimpt er bovenop, ff wat op en neer, dianne er weer af... nee nee, frenk mag ik alsjeblieft uit m'n bed?, frenk: alsjeblieft maak het af, alsjeblieft. Dianne, nee het is echt niet goed mag ik alsjeblieft naar m'n eigen bed? frenk: nee nee"


Bovenstaande komt uit de streamverslagen van 17 september.
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik wordt hier aardig onpasselijk van. Ik heb het niet op de streams gevolgd, dus ik kan er niet helemaal objectief over oordelen. Op mij komt dit over als een aanranding, alhoewel Diana blijkbaar zichzelf de schuld geeft.
Stopt Yorin dit in de doofpot of laten ze dit zien, roepen ze Frank tot de orde - en verwijderen ze hem uit het huis?
Als Yorin dit niet doet zou iemand aangifte kunnen doen bij de politie in Almere. Ik neem dat als de politie eenmaal komt navragen Frank wel het huis uitgezet zal worden.
Maar nogmaals, dit is gebaseerd op de streamverslagen.
Hoe hebben jullie het ervaren, en moeten wij danwel Yorin iets doen? en stellen we Yorin een ultimatum?

BD

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_1666565
Op mij is Diana mondig genoeg overgekomen om dit zelf af te kunnen, of niet
Elfensex is superspannend...
  dinsdag 18 september 2001 @ 11:43:08 #3
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_1666575
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:40 schreef BigDick het volgende:
Hoe hebben jullie het ervaren, en moeten wij danwel Yorin iets doen? en stellen we Yorin een ultimatum?
Are you nutz?

De enige die iets "moet" doen is die Diane, als ze zich inderdaad aangerand voelt. Jij moet je er helemaal niet mee bemoeien!

Ultimatum? Je bent de president van Pakistan niet!

Sorry maar dit slaat echt nergens op vind ik.

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  dinsdag 18 september 2001 @ 11:43:28 #4
1169 BigDick
size DOES matter
pi_1666581
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:41 schreef equilan het volgende:
Op mij is Diana mondig genoeg overgekomen om dit zelf af te kunnen, of niet
Op mij niet, lijkt me een labiel, fragiel, onzeker en kwetsbaar typje. Eentje die alle ellende die haar overkomt aan zich zelf wijt.
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  dinsdag 18 september 2001 @ 11:45:30 #5
1169 BigDick
size DOES matter
pi_1666594
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:43 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Are you nutz?

De enige die iets "moet" doen is die Diane, als ze zich inderdaad aangerand voelt. Jij moet je er helemaal niet mee bemoeien!

Ultimatum? Je bent de president van Pakistan niet!

Sorry maar dit slaat echt nergens op vind ik.


Daarom vraag ik ook om jullie mening, ik heb geen compleet beeld.
Ik vindt het echter te simpel om alles op Diana te schuiven. Mannen zeggen altijd achteraf :"ze heeft er zelf om gevraagd."
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  dinsdag 18 september 2001 @ 11:46:47 #6
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_1666603
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:45 schreef BigDick het volgende:

[..]

Daarom vraag ik ook om jullie mening, ik heb geen compleet beeld.
Ik vindt het echter te simpel om alles op Diana te schuiven. Mannen zeggen altijd achteraf :"ze heeft er zelf om gevraagd."


Dat zeg ik niet. Ik zeg gewoon dat dit helemaal geen issue is voor ons kijkers. Als zij zich aangerand voelt kan ze een aanklacht indienen. En als het inderdaad zo is dan is er in ieder geval video bewijs!
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  dinsdag 18 september 2001 @ 11:51:38 #7
1169 BigDick
size DOES matter
pi_1666640
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:46 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Als zij zich aangerand voelt kan ze een aanklacht indienen.


Dat is nou juist het lastige punt. Zij geeft zichzelf de schuld! Misschien terecht, maar zo is het vooralsnog niet op mij overgekomen. Zet haar bij een goede psycholoog en ze verandert waarschijnlijk van mening. Laat er met d'r moeder of d'r vriendinnen praten en idem.
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_1666657
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:46 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg gewoon dat dit helemaal geen issue is voor ons kijkers. Als zij zich aangerand voelt kan ze een aanklacht indienen. En als het inderdaad zo is dan is er in ieder geval video bewijs!


Wel doen!!
Dit kan een uitvergrote variant worden op de Kutkip van vorig jaar!
pi_1666878
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:40 schreef BigDick het volgende:
Als Yorin dit niet doet zou iemand aangifte kunnen doen bij de politie in Almere. Ik neem dat als de politie eenmaal komt navragen Frank wel het huis uitgezet zal worden.
Maar nogmaals, dit is gebaseerd op de streamverslagen.
Hoe hebben jullie het ervaren, en moeten wij danwel Yorin iets doen?
Je hebt helemaal gelijk, het was een regelrechte aanranding waarbij een meisje onder invloed van drank duidelijk nee zegt maar ja doet omdat ze bang is voor de reactie van Frank. (Dat blijkt wel uit het smeken om naar haar eigen bed te mogen). Dat ze uiteindelijk toch bovenop hem gaat zitten kan ermee te maken hebben dat ze het maar zo snel mogelijk voorbij wil hebben. Door het er later niet meer over te hebben probeert Diane het voor haarzelf te ontkennen zodat het niet gebeurt lijkt te zijn.
* Pjederdy kan zo een sofa in z'n kamer zetten en de psycholoog uit gaan hangen.

Doe gewoon aangifte dus.

De streamverslagen vanaf 1.14 uur tot 2.12 geven duidelijk aan wat er gebeurt. En dat de enige actie die Yorin onderneemt het op momenten wegdraaien van beeld en geluid is.

Ik zou alleen iets doen aan die naam van je, komt denk ik niet echt geloofwaardig over.

BD : Euhm, ik kom aangifte doen.
Agent: waarvan?
BD : Aanranding.
Agent: Ahaa, en wat zijn uw voor en achternaam?
BD : BigDick Size DOES matter.
Agent: ...

pi_1667097
Ik denk dat zij zichzelf ook de schuld hiervan geeft, ze heeft namelijk zelf gezegt dat ze een beetje lichamelijk type is. En Frank heeft haar al verteld dat hij vindt dat ze naar hem kijkt alsof ze meer van hem wil. Zij ontkent dit welliswaar, maar Frank zegt dat ze zichzelf in de maling neemt.(uitzending 16-09) Verder vindt Frank volgens mij dat hij recht heeft op "vergoeding" van het door hem geleden leed, omdat zij hem geschopt en geslagen heeft (uitzending van vanavond??)

Overigens is Frank volgens mij zowizo een beetje "oversext" type, heb je gehoord wat hij allemaal voor haar in petto had (uitzending 17-09) Op d'r knieën voor hem gaan zitten en er dan lekker aan likken, en hij dan aan haar haar trekken *PERVERT*.

Ik wil niet zeggen dat als zij mij zou "wenken" ik haar links zou laten liggen, maar dit gaat toch wel wat ver. Zeker om dat op de TV te zeggen!

Ik ben voor! Maar misschien dat er uit de streams nu al blijkt hoe het allemaal zijn weerslag heeft gehad.???

* mboogie2 wacht af

pi_1667189
ultimatum.....

ik hoor dat er ook sprake is van troepenopbouw grens almere!?

pi_1667215
Uit streamverslag 18-09
quote:
Door Pjederdy - dinsdag 18 september 2001 00:25

--------------------------------------------------------------------------------
Even snel een streampje van de slaapkamer.
AKTIE !!!
Gillen, schreeuwen, maar geen idee waar het over gaat.
SERRE
SLAAPKAMER
Er is iets engs aan de hand (volgens Diana).
SERRE



Zou Diane Frank ge-bobit hebben?

* mboogie2 wordt steeds nieuwsgieriger

Waarom zouden ze dit nu real-life-SOAP noemen?

  dinsdag 18 september 2001 @ 12:56:14 #13
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1667224
Oke, ik had hier nog niets van gezien en mijn eerste reactie kwam dus louter voort uit wat ik al van haar gezien had. Maar als ik dit zo lees lijkt het inderdaad aanranding te zijn;
zij onder invloed, nee zeggen..
Hij toch willen dat ze het afmaakt en maar door blijven gaan...

Dat hij denkt dat ze op een bepaalde manier naar hem kijkt, en dat hij DENKT(!!) dat zij zichzelf voor de gek houdt, is voor hem geen enkele reden om dan maar door te drammen

Erg lullig voor haar, wat zal ze zich kut voelen!!

Elfensex is superspannend...
pi_1667225
D'r liggen ook al cruisers met scuds langs de kust....

Dit kan dan toch nog aardig gaan escaleren.

zie je wel dat je geen fundamentalisten nodig hebt voor dit soort ongein

pi_1667280
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:50 schreef Nyrem het volgende:
ultimatum.....

ik hoor dat er ook sprake is van troepenopbouw grens almere!?


Klopt een aantal mensen met SuperSoakers ofsow
Tja nu snap ik het allemaal, de Utrecht meeting was eigenlijk een BB3 Bestormings en overlevings training
If things don't go right, turn left!
pi_1667308
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:16 schreef Pjederdy het volgende:

[..]


Ik zou alleen iets doen aan die naam van je, komt denk ik niet echt geloofwaardig over.

BD : Euhm, ik kom aangifte doen.
Agent: waarvan?
BD : Aanranding.
Agent: Ahaa, en wat zijn uw voor en achternaam?
BD : BigDick Size DOES matter.
Agent: ...


In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_1667337
Ik heb het niet gelezen of gezien.
Ik weet wel dat Frank op haar geilt en dat Diane duidelijk nee heeft gezegd.
Hij lijkt mij ook het mannetje wat doorgaat en ik denk dat het aan Diane is om dit stop te zetten. Zij maakt het mee en zij zal heus wel logisch nadenken.
pi_1667419
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:41 schreef equilan het volgende:
Op mij is Diana mondig genoeg overgekomen om dit zelf af te kunnen, of niet
Bij me vriendin en mij kwam eerder de term 'hysterisch' naar boven.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_1667443
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:04 schreef Orthello het volgende:

[..]

Klopt een aantal mensen met SuperSoakers ofsow
Tja nu snap ik het allemaal, de Utrecht meeting was eigenlijk een BB3 Bestormings en overlevings training


Laatste nieuws!!!!

Patty verklaard plastische oorlog aan ...?... (uuuuhhh wie ook alweer)

pi_1667480
stel ik zit met een groep vrienden lazerus in een bubbelbad
ik ga wat vluchtig tongbekken met kelly.
vervolgens geil ik wat mannen op, door te zeggen dat ik wel aanhankelijk ben, maar t allemaal niet zo bedoel.
dus t ene moment hang ik de geile waus uit, en vervolgens zeg ik nee nee ik heb hoofdpijn.
weet niet wat er bij thuis zou gebeuren dan.
Dus ik zie t niet als aanranding, hooguit vorm van aandrang.
en t lijkt mij dat als zij dus aangifte gaat doen bij meneer agent, die ook eens aan zijn zak krabbelt wat ie daar nou mee aan moet.
maar enfin vanavond schijnen we het uitgebreid te kunnen bewonderen bij bb3, of het een goed verslag zal zijn is natuurlijk de vraag maar ja?
Alle wegen leiden naar Rome, er leid er maar één naar jezelf!
  dinsdag 18 september 2001 @ 13:36:43 #21
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_1667509
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:33 schreef Farida het volgende:
stel ik zit met een groep vrienden lazerus in een bubbelbad
ik ga wat vluchtig tongbekken met kelly.
vervolgens geil ik wat mannen op, door te zeggen dat ik wel aanhankelijk ben, maar t allemaal niet zo bedoel.
Goed weergegeven, Farida, maar je praat het er echt niet goed mee. NEE IS NEE! Ook al zit Diane Frank nog zo op te geilen.

Als je de streams leest is het echt heel genant. En haar reactie - te zien in de promo voor vanavond - "Rot op! Ik heb toch gezegd dat ik niks voor je voel!" zegt alles.

Maar er zijn natuurlijk heel wat dingen die je kunt doen voordat je aangifte gaat doen, for God's sake. Een gesprekje met de redactie, bijvoorbeeld, waarin aan een toch wat primitieve, onzekere boer als Frank duidelijk wordt gemaakt dat dit echt niet kan en dattie moet kappen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love op 18-09-2001 13:44]

Bemint eer ge bezint
pi_1667532
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:33 schreef Farida het volgende:
stel ik zit met een groep vrienden lazerus in een bubbelbad
ik ga wat vluchtig tongbekken met kelly.
vervolgens geil ik wat mannen op, door te zeggen dat ik wel aanhankelijk ben, maar t allemaal niet zo bedoel.
dus t ene moment hang ik de geile waus uit, en vervolgens zeg ik nee nee ik heb hoofdpijn.
weet niet wat er bij thuis zou gebeuren dan.
Dus ik zie t niet als aanranding, hooguit vorm van aandrang.
en t lijkt mij dat als zij dus aangifte gaat doen bij meneer agent, die ook eens aan zijn zak krabbelt wat ie daar nou mee aan moet.
maar enfin vanavond schijnen we het uitgebreid te kunnen bewonderen bij bb3, of het een goed verslag zal zijn is natuurlijk de vraag maar ja?
ja maar jij hebt het dan nog over vrienden...
kan je iemand die je net 3 dagen kent....vrienden noemen???

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 18-09-2001 14:13]

pi_1667559
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:33 schreef Farida het volgende:
stel ik zit met een groep vrienden lazerus in een bubbelbad
ik ga wat vluchtig tongbekken met kelly.
vervolgens geil ik wat mannen op, door te zeggen dat ik wel aanhankelijk ben, maar t allemaal niet zo bedoel.
dus t ene moment hang ik de geile waus uit, en vervolgens zeg ik nee nee ik heb hoofdpijn.
Ik denk dat je hier in de gevaarlijke zone van het "aanleiding geven tot" komt.
Mij lijkt het dat als een vrouw eindeloos 'nee' zegt dat ze dan ook echt nee bedoelt. Lekker afblijven dus. Een letterlijk 'neem me' is daarintegen wel duidelijk.
* Pjederdy weet dat je op deze manier inderdaad wat minder gevoos krijgt, maar weet wel zeker dattie iig respect heeft voor de dame(s) in kwestie
quote:
maar enfin vanavond schijnen we het uitgebreid te kunnen bewonderen bij bb3, of het een goed verslag zal zijn is natuurlijk de vraag maar ja?
Helaas denk ik dat we daar niet op hoeven te rekenen gezien de verslaggeving de afgelopen dagen. De kans is groot dat we er helemaal niets meer over te zien krijgen (zoals Gert Jan die 's nacht een zootje maakt op het binnenplaatsje) en ze de aanleiding van de ruzie alleen als cliffhangertje gebruiken.
  dinsdag 18 september 2001 @ 13:48:05 #24
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1667605
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 13:33 schreef Farida het volgende:
stel ik zit met een groep vrienden lazerus in een bubbelbad
ik ga wat vluchtig tongbekken met kelly.
vervolgens geil ik wat mannen op, door te zeggen dat ik wel aanhankelijk ben, maar t allemaal niet zo bedoel.
dus t ene moment hang ik de geile waus uit, en vervolgens zeg ik nee nee ik heb hoofdpijn.
weet niet wat er bij thuis zou gebeuren dan.
Dus ik zie t niet als aanranding, hooguit vorm van aandrang.
en t lijkt mij dat als zij dus aangifte gaat doen bij meneer agent, die ook eens aan zijn zak krabbelt wat ie daar nou mee aan moet.
maar enfin vanavond schijnen we het uitgebreid te kunnen bewonderen bij bb3, of het een goed verslag zal zijn is natuurlijk de vraag maar ja?
Hoe je je ook gedraagt, nee is nee

Maar goed, laten we eerst maar eens afwachten wat er nou precies gebeurt is en hoe, ik iig weet het nog niet precies

Elfensex is superspannend...
pi_1667651
Natuurlijk hebben jullie gelijk; nee is inderdaad nee
maar ik ben ook een vrouw,en krijg voor dat wat ik inmiddels gezien heb, de indruk dat de ene keer nee, de andere keer eigenlijk ja is?

euh nee na drie dagen zijn het niet eg je vrienden, maar ik ga ook niet na 3 dagen met mijn blote toges in een bubelbad zitten.
wat ik eigenlijk bedoel is, vinden jullie niet dat zij zelf steeds degene is die aanleiding geeft tot?

Alle wegen leiden naar Rome, er leid er maar één naar jezelf!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')