abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 september 2001 @ 12:50:22 #1
215 misterDre
Paint it black!
pi_1610296
Hier kun je commentaar kwijt op de streamverslagen, of melden als de streams plat liggen. In ergerlijke gevallen kun je hier ook melden als die streams het per hoge uitzondering wel doen
Verder staat het alle lezers van de streamverlagen vrij om in dit topic vragen te stellen of opmerkingingen te maken die betrekking hebben op de streamverslagen.

Edit: Ik heb de originele tekst weer gevonden:

Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.
Vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen leesbaar te houden.

  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 13:08:08 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1610481
De verslagen zijn weer top, mensen!
En vaak erg vermakelijk om te lezen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1610505
geluid werkt nu bij mij, was een stom foutje
  dinsdag 11 september 2001 @ 13:11:39 #4
12856 NiHiels
Zo, nu eerst een bak koffie...
pi_1610519
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 13:10 schreef StephanL het volgende:
geluid werkt nu bij mij, was een stom foutje
bij mij niet, maar dat heeft een reden
zit nu op school en heb hier geen geluidskaart
en kan dus helaas geen verslag doen
Hand over the coffee and no one gets hurt.
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 13:13:03 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1610539
Kun je niet stiekum een hoofdtelefoon gebruiken?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 11 september 2001 @ 13:14:48 #6
12856 NiHiels
Zo, nu eerst een bak koffie...
pi_1610561
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 13:13 schreef Cynix ® het volgende:
Kun je niet stiekum een hoofdtelefoon gebruiken?
jawel...maar waar zal ik die dan insteken....
zit namelijk geen geluidskaart in dus

heb hier geen zin meer in, straks 1 college volgen en dan naar huis, ga daar wel verder met school opdrachten.
heb ik tenminste geluid

Hand over the coffee and no one gets hurt.
  dinsdag 11 september 2001 @ 13:19:59 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_1610620
Dankje Harry voor dat verslag (tussen D & K)was een mooi gesprek maar kon het niet bijbenen...ben hier niet zo goed in
  dinsdag 11 september 2001 @ 13:22:12 #8
12856 NiHiels
Zo, nu eerst een bak koffie...
pi_1610655
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 13:19 schreef misterDre het volgende:
Dankje Harry voor dat verslag (tussen D & K)was een mooi gesprek maar kon het niet bijbenen...ben hier niet zo goed in
ja erg bedankt Harry,
leuk om te lezen!!

keep up the good work

Hand over the coffee and no one gets hurt.
pi_1613494
Hier doet 1 stream het...denk dat het te maken heeft met de rotzooi in Amerika...
pi_1613594
Alleen stream 4 momenteel 'in de lucht'
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:53:58 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1613615
Het is al bekend gemaakt dat er zich op het internet problemen voordoen door het gebeuren in Amerika. Er wordt op dit moment zoveel gebruik gemaakt van het net dat er zich ernstige vertragingen voordoen.
  woensdag 12 september 2001 @ 01:48:21 #12
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1615882
Wat is het verschil tussen een captain-battle en een gewone battle?
bekijkt het van de andere kant
pi_1616319
Hoewel niet elke bewoner de functie van captain ambieert, moet wel elke bewoner zo hard mogelijk zijn of haar best doen om punten te behalen. Als de bewoners met elkaar te weinig punten behalen, moet de hele groep namelijk weer naar de arme kant verhuizen. Zodra na 20 september de groep is opgedeeld in twee teams strijden de ploegen in Battles tegen elkaar. Bij winst is de beloning een verblijf aan de rijke kant van het Huis. Het verliezende team mag zich alleen in het arme deel bewegen.

Plichten
De captain van een team heeft verschillende rechten en plichten. Zo wijst hij aan wie van zijn team een individuele opdracht namens dat team moet doen. Hij beheert de rantsoenen aan de arme kant en hij neemt de opdrachten van Big Brother in ontvangst. Ook zit hij de teamvergaderingen voor. In die vergaderingen nemen de teams beslissingen over de besteding van het budget, het uitvoeren van een opdracht of het opstellen van een team. In principe worden die besluiten bij meerderheid van stemmen genomen. Als er geen meerderheid is, is de stem van de captain doorslaggevend.

De captains kunnen hun posities op twee manieren verliezen. Zij kunnen tijdens de nominaties gewoon worden genomineerd en vervolgens worden weggestemd. Als de teamleden vinden dat hun captain niet goed genoeg functioneert, kunnen ze een zogenoemde ‘motie van uitdaging’ indienen. Als deze wordt aangenomen, verliest de captain zijn functie.


© 2001 | Gebruiksvoorwaarden | Help
Endemol Interactive | Uitzendschema | Colofon |

  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 11:04:57 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1617078

Vergis ik me nou, of is dit de zoon van Sammy Davis junior? Dus Sammy Davis jr jr.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 12 september 2001 @ 14:32:48 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1618638
Vraag me af wanneer Kelly het aan Andries verteld?? Alrico en Frank en Diane weten het nu.
  woensdag 12 september 2001 @ 15:58:22 #16
215 misterDre
Paint it black!
pi_1619646
Ik zie het er nog van komen dat ze het Andries pas als laatste verteld terwijl ze juist van hem al een speekselmonster op kweek heeft staan.
pi_1620749
Teeeeeeeeering, GJ gelooft het NOG niet! Hij heeft net een half uur 8 uur journaal zitten kijken. Pfew. Waar hebben ze die gast vandaan gehaald?
For great justice!
pi_1620860
Laat BB alsjeblieft ingrijpen...er zijn schijnbaar fouten gemaakt met de 'krant 'in elkaar zetten....
Ik wordt gek van die achterdochtige GJ...
Hier mag geen twijfel over bestaan....Dit verzin je toch niet.
pi_1620974
NU WEET JE OOK WAAROP GJ GESELECTEERD IS
een aan Paranoia grenzende achterdocht!


GJ is ook expert gebouwenopblazen????
(' je krijgt echt niet zo'n stofwolk van 5km hoor' )

pi_1620998
Ik ben hele dag bezig geweest met andere dingen en daarnet weer lekker update geworden!

TOPPIE! (kutwoord)

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1624882
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:04 schreef Cynix ® het volgende:

[afbeelding]

Vergis ik me nou, of is dit de zoon van Sammy Davis junior? Dus Sammy Davis jr jr.


Wellicht de zoon van Donald Jones, en oudere broer van John?
Hij lijkt in elk geval net Ned King Cole

[Dit bericht is gewijzigd door REC op 13-09-2001 05:29]

  donderdag 13 september 2001 @ 11:02:50 #22
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_1625742
In de streams:
quote:
Kelly : Ik ben mijn pil kwijt. Als ik hem niet vind raak ik zwanger.
Dit geloof je toch niet?????!!!!!!! Ik weet dat ze Andries om de tuin probeert te leiden, maar dit gaat wel erg ver!!
Nee, ik ben niet aardig!
  donderdag 13 september 2001 @ 12:20:58 #23
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1626216
jjanet, is er een bepaalde reden waarom jij steeds ElAlidrico schrijft? Ik lees daar steeds El AL in, de Israelische vliegtuigmaatschappij die betrokken was bij de ramp in de Bijlmer. Is dit bewust gedaan of zit er een andere gedachtengang achter? Enne ... zou je misschien gewoon Aldrico kunnen schrijven alsjeblieft?
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2001 @ 12:34:22 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1626281
Nu Aldrico er uit is, zullen we z'n naam niet veel meer hoeven te schrijven.

Ook Buswatcher weer bedankt voor de zeer gedetailleerde verslagen!
Trouwens ook de anderen. Een los stukje of een paar zinnen is vaak ook al mooi meegenomen om iig weer even op de hoogte te raken van de gebeurtenissen aldaar.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1626328
blabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')