abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 september 2001 @ 15:13:18 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1585599
Kelly

Leeftijd: 21
Woonplaats: Hilversum
Burgelijke staat: vrijgezel
Beroep: telefoniste / receptioniste
Trefwoorden: middelpunt, ijdel, geen doorsnee type


Kelly is een echt familiemens, die veel waarde hecht aan het oordeel van haar ouders. In haar jeugd heeft Kelly moeten vechten om zichzelf te zijn, maar nu geniet ze met volle teugen van het leven.

Kelly is altijd al gek geweest op muziek en dansen, op haar vierde stond ze al op naaldhakken op 'Material Girl' van Madonna te dansen. Kelly is zowel innerlijk als uiterlijk een opvallende verschijning. Ze heeft een stoere manier van praten en is absoluut geen doorsnee-type. Big Brother is voor haar een manier om zichzelf aan de wereld te tonen. 'Ik wil laten zien dat er niet zo snel geoordeeld moet

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-10-2001 20:58]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_1585605
Dit is dus de babe van BB3, lijkt me duidelijk.
pi_1585956
Kelly heten,en dan jezelf ook nog eens geen doorsnee type vinden.

Dat wordt niet wat.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_1586787
Kelly... Desiree 2 ???

Mooier! Dat wel!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1586793
* Tinkerbell hoopt op een cat-fight tussen Priscella en Kelly
  zaterdag 8 september 2001 @ 17:52:05 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1586926
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 17:43 schreef VictorVictor het volgende:
Onthulling.
Kelly heeft al tv-ervaring. Patty lulde eroverheen, en zei dat Kelly ooit eens bij haar in een programma had gezeten. Na wat heen en weer gepraat werd Kelly met koffer en al afgevoerd. Later vroegen we Hummie en Patty hoe het nu precies zat met Kelly. Wat blijkt: niemand wil ook maar iets zeggen over haar privéleven.
Na een paar telefoontjes met mensen uit de media kwamen we erachter dat Kelly ooit heeft meegedaan aan de finale van de travestieshow, en die heeft gewonnen!!! Kelly is dus een en dezelfde persoon als Ferry van der Veer, die toen 17 was en in Hilversum woonde. De inmiddels 21-jarige Kelly komt ook uit het Gooi en is volgens HEEEEEEEL sterke geruchten dus geen vrouw van nature. Haar grote handen, lage hese stem, de connectie met Patty en de siliconenborsten doen deze geruchten alleen maar versterken: na het winnen van de Travestieshow is Ferry veranderd in Kelly.
Helemaal zeker is het nog niet, maar toen we een insider vroegen over Kelly, riep hij meteen: Oh Ferry! Een AD-journalist dook ook op Hummie af, die ons vervolgens vernietigend aankeek. Waarschijnlijk moest de stunt Kelly nog even geheim blijven...
ROFL

't Is dus een travestiet en jullie vallen nu al op d'r!

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 8 september 2001 @ 17:57:05 #7
11229 andrew
Gekke Fries ;)
pi_1586954
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 17:52 schreef Marble het volgende:

[..]

ROFL

't Is dus een travestiet en jullie vallen nu al op d'r!


[url=http://www.sgop.nl]Sgoppert[/url]
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2001 @ 18:11:21 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1587053
Kelly = Ferry?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1587073
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 17:52 schreef Marble het volgende:


't Is dus een travestiet en jullie vallen nu al op d'r!


Dat heet dus een transseksueel, is iets anders dan een travestiet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1587130
Best een lekker ding dan, voor een transseksueel.
  zaterdag 8 september 2001 @ 18:21:03 #11
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1587150
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 18:13 schreef golfer het volgende:
Dat heet dus een transseksueel, is iets anders dan een travestiet.
Oh... Nou ja, een pot nat zullen we maar zeggen
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 8 september 2001 @ 18:37:41 #12
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1587267
Oh god, pis in m'n broek van het lachen als dit uitkomt. (NOT )

Hoor de genuanceerde meningen nu al om m'n oren vliegen.

En hoe leuk dat ze op spontane en ongedwongen wijze een zo bij voorbaat controversiëel type erin hebben gestopt, want we zijn natuurlijk nog wel jong, snel en wild. Ik herken haar inderdaad, Miss Kelly. Niet van echt te onderscheiden en zeker de mooiste die er in zit. Ik hoop dat ze er in het huis niet achterkomen trouwens. Maar BB een beetje kennende zal deze dame met een dubbele agenda in het huis zitten en op een dipje van het programma haar pik wel tevoorschijn toveren.

Ben te zaai voor een signature
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 september 2001 @ 18:39:36 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_1587290
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 18:37 schreef Roache_ het volgende:
Maar BB een beetje kennende zal deze dame met een dubbele agenda in het huis zitten en op een dipje van het programma haar pik wel tevoorschijn toveren.
Mag ze die mee het huis in nemen dan ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 8 september 2001 @ 18:41:47 #14
215 misterDre
Paint it black!
pi_1587309
quote:
In haar jeugd heeft Kelly moeten vechten om zichzelf te zijn, maar nu geniet ze met volle teugen van het leven.
Dan ligt de waarheid misschien wel in deze zin
pi_1587310
He, en ik in een ander topic me maar afvragen waarom ze op de een of andere manier zo mannelijk over komt. Had ik het toch goed gezien.
Streamverslagen 8 september 2001 : Deel 2
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_1588323
Doe eens gek en gooi je haar los...

Geef die griet/gozer a.u.b een elastiekje voor in d'r haar..

  zaterdag 8 september 2001 @ 20:58:44 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1588403
De moeite om vrouw te zijn

`Alsof ze een grote speer tussen mijn benen staken'

KELLY VAN der Veer (20) wist het altijd zeker: ze was voorbestemd om een vrouw te zijn. Als kind voelde ze zich al een meisje, maar ondertussen zat ze opgesloten in een jongenslijf. Ze heette Ferry, had korte haren en werd door de wereld geacht niet van barbies maar van voetballen en autootjes te houden. Toen ze ouder werd, begon dat mannenlichaam steeds meer op een gevangenis te lijken. Op 7 februari van dit jaar vond eindelijk de bevrijding plaats. Ze onderging een geslachtsveranderende operatie. Op die dag begon ze opnieuw te leven. Als vrouw.

,,Op weg van Hilversum naar het VU-ziekenhuis in Amsterdam heb ik zitten huilen. Van blijdschap, omdat het eindelijk zou gebeuren. In het ziekenhuis mocht ik niets eten. Ik was wel een beetje gespannen door de ziekenhuissfeer. Maar ik was nergens bang voor, hooguit dat ze me te kleine borsten zouden geven. Normaal moet ik niks hebben van prikken en spuiten, maar nu dacht ik: kom maar op.

,,Ik werd 's ochtends heel vroeg wakker gemaakt. De avond daarvoor had ik me al helemaal geschoren. Ik heb gedoucht en me helemaal gewassen met een bepaald goedje, zodat ik steriel was. Toen heb ik nog een keer naar mezelf gekeken. Ik dacht: nou doei.

,,Een groen hemd kreeg ik aan, een soort nachthemd. Daaronder was ik naakt. Dat vond ik nogal vervelend, want ik wilde niet dat andere mensen me zo zagen. Maar ik wist: straks is het over. Daarna kwam het afscheid nemen van mijn moeder en mijn vriend. Dat was heel raar. Je maakt nog een geintje terwijl je eigenlijk wel kan huilen. Het was aangrijpend. Het is een verrijking, maar het is ook een lijdensweg. De prijs is hoog. Het is nogal niet een operatie. Officieel heet het een borstoperatie en vaginaplastiek. Ik ben dus van onder en van boven door de mangel gegaan.

,,Ik had een pilletje gekregen om rustig te worden. Toen ik door die lange ziekenhuisgang werd gereden, was het net alsof ik naar de andere kant, naar de overkant van mijn leven werd gebracht. Alsof er een baby geboren moest worden of dat ik juist doodging. Alsof degene die me onder narcose zou brengen, mij ging verlossen. De arts die me zou opereren gaf me nog een hand. Ik moest tot drie tellen en daarna was ik weg.

,,Na de operatie heb ik twee dagen loom in mijn bed gelegen, helemaal slap van de narcose. Heel eventjes ben ik bij geweest. Ik zag mijn zusje staan en toen heb ik gezegd: van de zomer gaan we lekker in onze bikini's naar het strand. Toen viel ik weer in slaap. Om het bed stonden ze allemaal te janken, maar ik voelde me zo gelukkig. Zo bevrijd, écht herboren. ,,Er kwamen veel mensen langs en ik kreeg bloemen en kaarten. Ik voelde me wel lekker. Een verpleger begon me te versieren terwijl m'n vriendje erbij was. Edric was vreselijk jaloers. Er was ook een man op de afdeling die vroeg: `Zo, wat heb zij gehad?' En toen zeiden m'n ouders: `Oh, een borstvergroting'. Wist die man veel. Hij zei nog: `Nou, ze ziet er goed uit'. Dat was allemaal leuk. Maar het deed wel pijn. En daardoor had ik geestelijk ook een flinke terugslag. Ik was kwaad. Ik dacht steeds: waarom moet ik dit meemaken? Heb ik er dan ook niet gewoon recht op om een vrouw te zijn? Ik was kwaad, dat ik er zoveel moeite voor moest doen om een vrouw te zijn. Een ander doet er helemaal niets voor, maar staat in haar oude vodden achter het gasfornuis scheten te laten, peutert in haar neus en gaat nooit naar de kapper.

,,Die woede werd veroorzaakt door de pijn, want daar krijg je geestelijk ook een opdonder door. En ik had er helemaal niet op gerekend dat het zo'n lijdensweg zou zijn. Van boven deed het geen pijn, hoewel ik ondanks de hormonenkuur eigenlijk heel weinig van mezelf had en nu toch flinke borsten heb. Maar van onderen was het ondraaglijk. Ik lag op een bed, kon helemaal niks. Het was alsof ze met een grote speer tussen mijn benen staken. Een hel. Dat heeft zeker drie weken aangehouden. En het duurde heel lang voordat het genezen was. Maar na drie maanden kon je resultaat zien. En het wordt steeds mooier.

,,Toch is het vreemd. Als je altijd een piemel hebt gehad en je hebt daarna een vagina, dan moet dat in je hoofd nog een plaats krijgen. In het begin is het heel onwerkelijk. ,,Het schijnt dat je de pijn na een operatie weer snel vergeet. Nou, ik weet het nog heel goed. Maar ik heb het er voor over gehad. Hoewel ik door die pijn even heb gedacht: als ik er opnieuw voor zou staan, zou ik er niet meer aan beginnen. Want het is bijna niet te verdragen. Toch wilde ik het zo graag, het moest gewoon. En achteraf heeft het me wel gelukkig gemaakt. Maar ik gun dit niemand, het is heel erg.

,,Dat stukje verdriet dat ik vroeger had, ben ik kwijt. Dat is veranderd in plezier. Nu ben ik iedere dag aan het genieten. Ik voel me top. Af en toe denk ik nog wel: wat heb ik al een leven achter de rug. Wat was het verschrikkelijk hectisch. Maar ik ben nu opnieuw begonnen, aan mijn tweede leven. Het is nu pas compleet.

,,Voor een buitenstaander is het moeilijk te begrijpen dat een jongetje zich een meisje voelt. Ik wilde als kind al meisjesdingen doen, ik nam barbies mee naar school en ging bij de meisjes zitten. Maar toch was ik een jongetje. Ik wist dat ik een piemeltje had. En het gevoel dat er iets niet goed was begon toen al een beetje aan me te vreten. En het werd steeds moeilijker. Het kleine stukje waarin ik verdrietig was, werd steeds groter. Ik ging steeds meer beseffen dat ik zelf niet klopte.

,,Toen ik eenmaal op de middelbare school zat, werd ik uitgescholden voor travestiet, of gewoon `meisje' genoemd. Daar ging ik me voor schamen, want zeker op die leeftijd besef je dat je een jongen moet zijn en stoer moet doen net als de andere jongens. Anders val je buiten de groep. Ik heb wel geprobeerd om een jongen te zijn. Niet omdat ik het echt wilde, maar om mezelf te beschermen.

,,De buitenwereld maakt het zo moeilijk, want die wil iedereen in een hokje plaatsen. Ik voelde me geen homo, maar vrouw. Maar omdat ik op mannen val, kwam ik wel in die kring terecht. Ik zocht wel een tijdje homotenten op, maar eigenlijk heb ik er nooit bij gehoord. Want een homo wil een man en niet een vrouw. Ik had een biseksueel vriendje, en die vond het allemaal prima, maar ik wilde het zelf niet. Ik wilde ook niet dat hij aan me zat. Dus mijn seksuele ervaring stelde niks voor toen ik Edric leerde kennen. Edric valt absoluut niet op mannen. Bij hem voelde ik me wel vanaf het begin op m'n gemak, omdat hij me zag als een vrouw.

,,Ik heb me altijd unhappy gevoeld met wat er tussen mijn benen zat. Dat paste niet bij mij. Als ik uitging, was ik helemaal verkleed en had ik een step-in aan, om m'n borreltje naar achter te doen. Nou had ik niet veel, maar het moest helemaal echt lijken. Maar 's avonds ging alles weer uit. Als ik dan naar mezelf keek, dan kreeg ik zo'n benauwd gevoel. Dan dacht ik: waarom zit dat er nou? Waarom moet ik altijd dat broekje aan? Waarom ben ik zo? Ik moet hier vanaf. En dan moest ook weer mijn bh uit met van die vullingen, van die kipfileetjes erin. Die smeet ik op de grond en dan dacht ik: gatverdamme. Dan voelde ik me zo ongelukkig. Als ik in de spiegel keek, dan zag ik wel een vrouw staan, maar niet een complete. Het was niet perfect.

,,Ik wilde gezien worden als een vrouw. Niet als een jongen, of een travestiet of een transseksueel. Voor mij was één nacht in de schijnwerpers met een pruik op en met namaakborsten niet genoeg. Want als ik thuis kwam en ik trok m'n broekje uit, dan wilde ik me nog hetzelfde voelen als toen ik in de discotheek stond.

,,Misschien klinkt mijn verhaal voor elke transseksueel wel als een sprookje. Ik ben tijdens mijn jongensjaren niet ongelukkig geweest. Ik heb de mazzel dat mijn ouders het allemaal heel goed begrijpen. Ze zijn de juiste ouders voor mij. Ik heb niet hoeven te vechten. Maar ik vind dat ik dat ook verdien. Want het is toch al moeilijk genoeg allemaal. Ik ben niet zo'n zielige transseksueel die altijd zwaar op de hand is. Ik zie mezelf niet eens als transseksueel, al ben ik dat wel in de ogen van anderen. Ik ben een vrouw.

,,Als je met een hormoonbehandeling wilt beginnen, voorafgaand aan een operatie, moet je eerst twee jaar als vrouw leven. Ga er maar aan staan als je nog op school zit. Daardoor had ik het er moeilijk mee te bepalen wat ik nou eigenlijk wilde. Ik was bang om getreiterd te worden en ik schaamde me.

,,Op m'n zestiende heb ik de travestieshow van Veronica gewonnen als Miss Kelly. Daarna dacht ik: het kan me niet meer schelen wat mensen zeggen. Ik kies voor mijn eigen geluk en ik heb er schijt aan wat anderen daarvan vinden.

,,Ik heb ook een tijd gehad dat ik echt een onuitstaanbaar kreng was. En heel erg van het pad af. Voor mijn operatie ging ik elke nacht stappen, feesten en zuipen. Ik moest de tijd doorkomen. De operatie werd maar uitgesteld en uitgesteld. Ik begon te denken dat het nooit meer goed kwam. Maar na de operatie is mijn leven weer heel rustig geworden. Zoals ik nu ben, voel ik het beste, yin en yang. Nog niet helemaal, maar ik heb wel een zeker evenwicht gevonden en dat is heel belangrijk. Ik kom niet veel meer in het nachtleven. Ik heb nu ook een heel gewone baan, als telefoniste. Dat wil ik niet mijn hele leven blijven, maar het is goed om weer te werken en onder de mensen te komen. Ik wil geen showgirl meer zijn. Er is meer in het leven dan alleen maar feesten en dronken zijn. Dat is zo'n oppervlakkig bestaan.

,,Ik heb tijden gehad dat ik alles van vroeger wegstopte, omdat ik alleen maar vooruit keek naar mijn operatie en alle dingen die ik geweldig vond. Terwijl ik ook hele mooie herinneringen heb. Ik weet nog goed dat ik in groep acht zat, in de klas met de meester en de kinderen om me heen en ik zat te dromen. Ik herinner me heel scherp het moment waarop ik dacht: het komt allemaal goed met mij. Er zal vast iets zijn waardoor ik me goed kan voelen in deze wereld, net als elk ander meisje. En dat is uitgekomen.''


bron: Algemeen Dagblad 23 december 2000 / Hanneke Kulik

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 8 september 2001 @ 21:07:08 #18
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1588452
Volgens mij is tante Hummie er helemáál niet blij mee dat alles nu al is uitgelekt
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1588469

zou Ed nu niet meer hoeven te flikken
  zaterdag 8 september 2001 @ 21:11:25 #20
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1588474
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 21:10 schreef -hummie- het volgende:


Cheer up meid
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1588711
quote:
Als ik uitging, was ik helemaal verkleed en had ik een step-in aan, om m'n borreltje naar achter te doen.
Borreltje?
Ferry toch!

En Sanne: geweldig speurwerk!

Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_1588845
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 21:10 schreef -hummie- het volgende:


Hahaha. Je begrijpt toch wel waarom ik moet lachen hoop ik, Hum?

En maar eigenwijs doen. Boontje komt om zijn loontje!

Buikpijn van het lachen!
pi_1588912
Patty, kun je morgen wat eerder naar de stafvergadering komen, we moeten even praten.........
zou Ed nu niet meer hoeven te flikken
  zaterdag 8 september 2001 @ 22:28:09 #24
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1588983
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 22:16 schreef -hummie- het volgende:
Patty, kun je morgen wat eerder naar de stafvergadering komen, we moeten even praten.........
Is dat niet een beetje te vroeg voor d'r?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1589019
Alles klopt, alleen dít snap ik niet:
quote:
Ik wil geen showgirl meer zijn. Er is meer in het leven dan alleen maar feesten en dronken zijn. Dat is zo'n oppervlakkig bestaan.
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')