abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:00:30 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1352202
Dat vraagt iedereen zich wel eens af. Stel je vrouw, je zusje of een goede vriendin wordt verkracht. Of erger. Ben jij dan in staat iemand te verminken. Of te vermoorden?

Ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten. Gelukkig niet. Maar ik denk dat ik wel erg evr zou kunnen gaan. Wellicht hebben we het allemaal wel in ons. Je moet er iig over nagedacht hebben, ooit.

Ik heb btw nooit die drang gehad als ik uitga. Ik wordt niet agressief als ik drink, eerder erg aanhalig.

Wat is jouw ervaring hiermee?

  dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:01:23 #2
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1352212
Verminken of doden, ja, zonder moeite. Wat jij schreef over verkrachten bijvoorbeeld, ik zou niets van hem heel laten.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  Redactie Frontpage dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:05:08 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1352242
In de gevangenis zijn verkrachters en kindermoorderaars het laagste van het laagste. Ik heb ooit gelezen dat deze mannen door medegevangenen worden verminkt of erg mishandeld. Dan pakken ze je met zijn allen, houden je benen uit elkaar en schoppen je in de ballen. Je kunt maar beter niet hiervoor in de gevangenis komen.

Zo'n vader Marschall (van Ann of Eefje), die zal toch ook hele scenario's hebben afgedraaid tijdens slapeloze nachten.

  dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:05:45 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1352247
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Dat vraagt iedereen zich wel eens af. Stel je vrouw, je zusje of een goede vriendin wordt verkracht. Of erger. Ben jij dan in staat iemand te verminken. Of te vermoorden?

Ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten. Gelukkig niet. Maar ik denk dat ik wel erg evr zou kunnen gaan. Wellicht hebben we het allemaal wel in ons. Je moet er iig over nagedacht hebben, ooit.

Ik heb btw nooit die drang gehad als ik uitga. Ik wordt niet agressief als ik drink, eerder erg aanhalig.

Wat is jouw ervaring hiermee?


Same here, ben niet aggressief aangelegd en ga conflicten altijd uit de weg.
Heb me gelukkig ook nog niet in zo'n situatie bevonden ne hoop het nooit te hoeven mee te maken, maar als het gebeurt, dan zal ik denk ik wel er toe in staat zijn om de dader (proberen) te verminken.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:06:49 #5
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1352255
Beetje raar dat je deze vraag op deze manier in (uitgerekend!) Lifestyle stelt...

Ik zou het nooit kunnen. Zou eerder de hand aan mijzelf slaan omdat ik niet met een dergelijk verdriet zou kunnen omgaan.

br.

  Redactie Frontpage dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:09:09 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1352273
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 01:06 schreef broer het volgende:
Beetje raar dat je deze vraag op deze manier in (uitgerekend!) Lifestyle stelt...
Hoezo? Vraag was nav een discussie op de chat. En een dergelijke vraag past JUIST in Lifestyle.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 07-08-2001 01:09]

  dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:09:27 #7
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1352278
Iemand verminken met gemak, iemand vermoorden dat zou ik niet weten, uit noodweer ja, maar gewoon omdat ie iemand vermoordt heeft? Ik ben dan meer voor lijd maar langzaam, dan maar verminken. Heeft hij ze hele leven last van, net als ik of zijn slachtoffer.
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:11:52 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1352289
Ik denk dat de kans redelijk is dat ik bestwel behoorlijk over de rooie zou kunnen zijn. (hangt erg van de situatie af).. Er moet heel wat gebeuren wil je mij echt kwaad krijgen en dan slaan de stoppen door en ben ik inderdaad in staat om iemand pijn te doen, ondanks het iets is wat ik dus absoluut niet wil. Ben hartstikke passief hierin, vechten, mensne pijn doen etc. vind ik niet kunnen (tenzij het een zogehete 'noodweer' situatie betreft, waarbij je jezelf moet verdedigen, sjah als het niet anders kan, dan moet je wel). Vermoorden zou echt niet van toepassing zijn, dat kannik echt, echt niet.
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:12:25 #9
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1352292
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 01:09 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hoezo? Vraag was nav een discussie op de chat. En een dergelijke vraag past JUIST in Lifestyle.


Ik heb een beetje moeite met verminken en vermoorden onder Lifestyle te scharen.

Snap ook wel dat je het niet zo makkelijk ergens anders onder kunt brengen, maar ik wilde het toch graag even opmerken.

  dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:14:48 #10
7879 bfm
fok!lievert
pi_1352301
Mijn ervaringen... Heb het 2 keer meegemaakt dat een zeer goeie bekende van me verkracht is. Beide keren is degene die et geflikt had er niet erg goed afgekomen. Of juist wel, net hoe je et bekijkt

de 1e keer is et helemaal uit de hand gelopen. Toen ik hoorde van m'n nicht dat ze jarenlang misbruikt is door een gozer (die nu de vriend is van een andere tante van me) werd het bij mij rood voor me ogen. Ik heb een mes gepakt en ben naar die gozer gefiets. Doodleuk aangebeld en hem toen flink toegetakeld. Hij had geluk dat ik net op tijd beetje bij kennis kwam anders hattie et niet overleefd. Niet iets om trots op te zijn, I know. Thank god heeft ie nooit aangifte gedaan.

2e keer, een goeie vriendin van me, vertelde me totaal in paniek dat haar vader haar WEER had verkracht. Weer kreeg ik het te kwaad en ben erheen gegaan. Ik ben niet erg breed, maar als ik echt kwaad ben zijn er weinig mensen die me tegenhouden, die pa van haar dus ook niet, en hij heeft een paar daagjes in et ziekenhuis gebivakeerd. En weer had ik et geluk dattie geen aangifte deed.

Sowiesow ben ik nogal agressief aangelegd. En vooral als ik dan flink gedronken heb gedraag ik me ook zow. Als iemand uitdaagt, ga ik geen ruzie uit de weg. Niet altijd slim... Welles in me eentje tegenover een groep van 20 man gestaan... Niet slim, want je wint toch niet...

Nog een voorbeeld:

Een maat van me werd een discotheek te onrechte uitgezet. Dat was nog niet zow erg, maar dat die uitsmijters em dan nog maar ff met z'n kop vol tegen een scherpe ijzeren deurrand aan moeten beuken, omdat ie tegenstribbelde, dat ging me iets te ver... Weer een lesje geleerd. Uitsmijters zijn sterk. Maar die eerste kreeg mij in z'n eentje niet op de grond

Dus.... Jah, ik ben denk ik wel in staat tot een moord, als iemand echt te ver gaat bij iemand die ik lief heb. Ik denk dat iedereen zoiets wel bij zich draagt, alleen bij de een zal et sneller opkomen als bij een ander....

[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:18:28 #11
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1352320
Toch jammer dat roche nog gebanned is.
pi_1352327
Kan ik niet zeggen... Zolang je niet daadwerkelijk met zo'n grote woede wordt geconfronteerd kun je daar niets over zeggen... (IMHO)
.
pi_1352347
Ik denk niet dat ik iemand zou kunnen verminken of vermoorden.

Gelukkig heb ik ook geen situaties meegemaakt dat ik echt kwaad werd.. En gewelddadig ben ik ook al niet.

  dinsdag 7 augustus 2001 @ 01:41:39 #14
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1352417
vermoorden.. kweenie.. heel misschien..

verminken.. met gemak... Maar daar moet ik dan wel heel flink pissed voor zijn..

kan me nog een situatie herinneren dat iemand uit de familie vreemdging.. gevolg -> na al die jaren nog steeds een scheve neus...

of ik er trots op ben.. da's een ander verhaal..

pi_1353156
Hmm, doden vind ik denk ik makkelijker dan verminken.
Als mijn vriendin, moeder, broertje of iemand anders dichtbij iets onrechtvaardigs overkomt kan ik zeker doorslaan.....doden...ach, bij elk mens zit er diep van binnen iets beestachtigs!

Als het moet..moet het, dus ik zal het dan ook zeker doen!

Godspeed.

I dream my life.................and live my dream!
pi_1353224
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Ben jij dan in staat iemand te verminken. Of te vermoorden?
Alleen als het nodig is uit zelfverdediging en om geen enkele andere reden. Als iemand mij aanvalt of ik me in een hoek gedrukt voel. Ik zou geen andere oplossing moeten weten op dat moment. Ik geloof niet in onnodig geweld (lees geweld waarvoor ook een andere oplossing mogelijk is) Ik sla nog geen mug dood als ik er geen last van heb. Ik kan wel agressief worden, maar nooit zomaar.

Als iemand een van mijn familieleden iets zou aandoen, zou ik niet meteen tot blind geweld vervallen, want daar is niemand bij gebaat. Ik zou er altijd voor zijn dat er eerst via de reguliere kanalen (justitie) werk van gemaakt wordt.

Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 10:05:35 #17
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1353262
Absoluut!!
Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_1353283
Geen moeite mee, ik zou het als er echt een reden voor is iemand flik kunnen toetakelen, scenarios van langzame martelingen hebben de laatste tijd al flink wat door mijn hoofd gespeeld. En moord? Ligt eraan wat er gebeurt is, moet wel behoorlijk wat zijn...
pi_1353290
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Dat vraagt iedereen zich wel eens af. Stel je vrouw, je zusje of een goede vriendin wordt verkracht. Of erger. Ben jij dan in staat iemand te verminken. Of te vermoorden?

Ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten. Gelukkig niet. Maar ik denk dat ik wel erg evr zou kunnen gaan. Wellicht hebben we het allemaal wel in ons. Je moet er iig over nagedacht hebben, ooit.

Ik heb btw nooit die drang gehad als ik uitga. Ik wordt niet agressief als ik drink, eerder erg aanhalig.

Wat is jouw ervaring hiermee?


Zonder meer een "ja"
Ja ik ben daartoe in staat.
Als men mijn vrouw/familie/kids/geliefden pakt, krijgen ze met mij te maken.
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 10:36:15 #20
14477 kaio
348 best club in town
pi_1353449
Verminken niet...
(dat wil zeggen geen been eraf ofzo)
maar wel doden met mes of gun
....
helemaal gaar slaan ook wel
Surfing with P266mhz,256mg,Radeon7000,Voodoo2SLI, SbLive
pi_1353468
Ik denk niet dat ik het zou kunnen ik heb altijd een verschrikkelijke aversie gehad voor geweld.
Iemand een gebroken fles in zijn gezicht duwen of bewerken met een mes kan ik niet.
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
  Redactie Frontpage dinsdag 7 augustus 2001 @ 10:39:36 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1353485
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 10:09 schreef Aneurism het volgende:
scenarios van langzame martelingen hebben de laatste tijd al flink wat door mijn hoofd gespeeld.
Was een aanleiding voor?
pi_1353568
Eng topic dit...
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 10:53:46 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1353590
Ligt aan de afstand...

Iemand met blote handen dichtbij vermoorden of neer steken, of makkelijk van een afstand schieten.

Ik zou makkelijk schieten..
Maar als ik drank op heb ben ik met geen 10 paarden tegen te houden! Dan sla ik wel door ja... Erg link ik weet het.
Is ook de rede waarom ik niet meer uit ga.

The truth was in here.
pi_1353769
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 09:53 schreef Manono het volgende:
Alleen als het nodig is uit zelfverdediging en om geen enkele andere reden. Als iemand mij aanvalt of ik me in een hoek gedrukt voel. Ik zou geen andere oplossing moeten weten op dat moment. Ik geloof niet in onnodig geweld (lees geweld waarvoor ook een andere oplossing mogelijk is) Ik sla nog geen mug dood als ik er geen last van heb. Ik kan wel agressief worden, maar nooit zomaar.

Als iemand een van mijn familieleden iets zou aandoen, zou ik niet meteen tot blind geweld vervallen, want daar is niemand bij gebaat. Ik zou er altijd voor zijn dat er eerst via de reguliere kanalen (justitie) werk van gemaakt wordt.


Helemaal mee eens. Ik hoop dat ik alleen geweld zal gebruiken in bedreigende situaties waar ik me anders echt niet uit zou weten te redden.

In een situatie zoals Sunchaser die schetst, hoop ik dat ik toch nog wel zoveel gezond verstand heb om niet zulke dingen (verminken, vermoorden) te doen. Kzou misschien wel allerlei plannen uitdenken om die persoon ongestraft iets vreselijks aan te doen, maar uiteindelijk me inhouden.

Maar zeker weet je het nooit, natuurlijk.

  dinsdag 7 augustus 2001 @ 11:18:54 #26
1687 poep
praat geen poep
pi_1353796
Ik ben absoluut niet agressief maar ik denk dat ik met zoiets door draai.

Ja, ik denk dat ik dan wel tot zoiets in staat ben!

houdt van spannend...
  Redactie Frontpage dinsdag 7 augustus 2001 @ 11:19:08 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1353799
Nope, je weet het pas als het je overkomt. In de situatie van blinde woede omdat...

Maar hoe zit het dan met zinloos geweld. Het zomaar in elkaar trappen om de fun. Vaak gebeurt dat in groepsverband, alsof dan ineens de drempel lager is. Ivm het elkaar opstoken.

pi_1353820
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 10:49 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Eng topic dit...
Kvind het ook wel verontrustend hoeveel mensen er geen enkele moeite mee zouden hebben een ander te vermoorden, waarvan ze menen dat die een bekende wat ergs heeft aangedaan.

Kheb toch altijd nog de (naïeve ) hoop dat anderen ook inzien dat straffen overlaten aan justitie de beste oplossing is.

  dinsdag 7 augustus 2001 @ 11:33:50 #29
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1353936
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 10:49 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Eng topic dit...
Juist!
Ik denk overigens dat de meeste mensen hier de ideeën die ze wel zouden willen uitvoeren verwarren met waartoe ze daadwerkelijk in staat zouden zijn...

Gelukkig maar...

br.

  Redactie Frontpage dinsdag 7 augustus 2001 @ 11:41:29 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1354011
Er is een fantastiche aflevering van een soort Twilight Zone (kan ook the Hitchhiker zijn)

Daarin zien we een man en vrouw in een winkelcentrum lopen. We komen te weten dat de vrouw ooit bruut is verkracht. Ze is nog steeds niet genezen. Haar man is boos en bezorgd. Dan ineens, in de supermarkt zegt ze: Dat is hem. Dat is die klootzak. Haar man vraagt: weet je het zeker. Weet je het heel zeker?
Ze weet het zeker, ze zweert er bij. Die man heeft haar verkracht. Waarop de echtgenoot deze man achtervolgt tot in de parkeergarage en hem daar vermoord.
Tevreden over zijn daad pikt hij zijn vrouw op en vervolgen ze de weg naar huis. Even is het stil. Dan roept de vrouw: Hij is het, daar op straat! En 20 meter verder: Daar loopt ie.

-einde-

Waar ik moeite mee zou hebben is dat je nooit zeker weet of het echt zo is gebeurd. Ik weet niet of iemand dat programma van John Cleese heeft gezien, over die gezichten. Daarin was een vrouw te zien die een man heeft veroordeeld op verkrachting terwijl hij het niet was. Zelfs in een line-up met hem en de echte dader (!!) beschuldigde ze weer de verkeerde. pas na een DNA test, 16 jaar later bleek hij toch onschuldig.

Dus in de situatie van opkomen voor iemand, zou ik er toch moeite mee hebben. Als hij veroordeeld zou worden zou ik er misschien wel voor zorgen dat medegevangen te weten komen wat hij heeft gedaan.

Over dat dit een eng topic is: sja, denk er eens over na als het oorlog wordt. Je verdedigt je land en jezelf. Gaat er dan wel een knop om? Is dat een andere situatie?

Voor mezelf kan ik alleen een situatie bedenken waarin ikzelf in levensgevaar kom. Al kan het ook zijn dat je dan zo verlamd raakt dat je niks meer kunt doen.

  dinsdag 7 augustus 2001 @ 12:35:02 #31
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1354558
Ik weet al heel lang dat als ik echt ernstig (sexueel) bedreigd word, dat ik dan niet zal schromen diegene een oog uit te steken.
Nu ik het zo intyp klinkt het me wel luguber in de oren... Maar als iemand mij voor het leven zou beschadigen, dan zal die persoon daar ook zijn hele leven aan herinnerd worden.

En ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat ouders agressieve gevoelens ontwikkelen als hun kind iets is aangedaan.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_1354621
Ik snap heeel goed dat sommige mensen dat anderen aan doen, na een verkrachting bijvoorbeeld. Zeker bij die pedo's die er rondlopen. Als ze worden veroordeeld, zitten ze maar een jaar of 2 en worden daarna weer gewoon losgelaten in de maatschappij!!
Vaak worden ze niet eens gepak, wegens een gebrek aan bewijs, want de getuigenis van een kind wordt toch niet altijd als geldig gezien!!
Dus, ja, ik kan het me heel goed voorstellen en misschien dat ik het in zo'n situatie ook wel zou doen!!
pi_1354647
Ik hoop dat ik het kan.

Toen mn broertje verongelukte ("dader" reed 50 km/h te hard, mn broertje keek niet uit.. ) was ik 13.

Wel over nagedacht "dingen" te doen bij de dader. Maar ik kende hem niet.. (kwas er wel bij dat het gebeurde.. maar naam etc. heb ik nooit te horen gekregen, ookal weet ik NU wel wie het is.) En ik was natuurlijk jong.

  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2001 @ 12:48:09 #34
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1354677
Er zijn idd situaties denkbaar waarin ik niet voor mezelf zou instaan en dat is als iemand mijn kinderen iets zou aandoen!!

Ik had ooit gemerkt dat ik meer agressie in me heb als ik dacht en daar schrok ik toch best van.

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 12:53:44 #35
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1354736
Getver, dit topic blijft door mijn hoofd spelen...

Jaren geleden had ik een relatie met een alcoholist. In een beschonken en agressieve bui drukte hij mij tegen de muur omhoog. Toen heb ik hem een heel hard en welverdiend knietje in zijn kruis gegeven.
Achteraf durfde hij zelfs te beweren dat ik nogal overtrokken had gereageerd...

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_1355490
Ik zou niemand kunnen vermoorden als hij iets gedaan heeft bij een vriend of kennis. Hoe erg het ook is.
Ik weet bijna zeker dat ik niet met de gevolgen zou kunnen omgaan die je er aan over houd.

Iemand verminken zou ik niet snel doen.
Alleen als iemand me zover krijgt dat ik me zo ontzettend klote voel dat ik niet verder meer wil.
Dat kan die gene echt wat verwachten dat ie z'n hele leven niet meer vergeet en ik weet zeker dat dat me ook zal lukken..

  Redactie Frontpage donderdag 24 januari 2002 @ 16:10:48 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2923363
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 13:54 schreef Jimbaka het volgende:

Dat kan die gene echt wat verwachten dat ie z'n hele leven niet meer vergeet en ik weet zeker dat dat me ook zal lukken..


Diegene mag dus wel blijven leven van je.
pi_2923426
Als ik iemand op heterdaad betrap bij het jatten van mijn spullen zal ik denk ik echt door het lint gaan.
pi_2923458
Als mij nog een keer m'n hele audio-installatie uit m'n auto word gejat, en ik krijg diegene te pakken denk ik dat ik me daarna netjes aan moet geven bij de politie.

En danmaar hopen dat ik ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 januari 2002 @ 16:26:10 #40
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_2923501
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 16:17 schreef plok het volgende:
Als ik iemand op heterdaad betrap bij het jatten van mijn spullen zal ik denk ik echt door het lint gaan.
Ze probeerde van de week bij me in te breken, gewoon om half 9 's avonds terwijl er drie man thuis waren, overal licht en muziek was, via het balkon omhoog geklomen. Ik zag ze dus en ging er met een huisgenoot achteraan. Helaas niet te pakken gekregen, ik had 'm echt kapot geslagen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_2923565
Ik heb nog nooit de neiging gehad om iemand wat aan te doen behalve in mijn dromen. Er is iemand die mij tientallen jaren heeft getreiterd, gekleineerd en tot in het diepst van mijn ziel bezeerd. Ik zou nooit IRL iets tegen die persoon doen, maar in mijn dromen heeft 'het' al heel wat te verduren gehad.

Ik weet niet hoe ik zou reageren als iemand aan mijn kinderen komt, ik denk dat ik dan wel een rode waas voor mijn ogen zou krijgen. Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 24 januari 2002 @ 16:39:31 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2923619
Ik weet van mezelf dat ik ertoe in staat zou kunnen zijn als ik niets meer in m'n leven over heb en ik geen hoop meer heb. Dan zou de woede en desillusie zo groot zijn, dat ik iemand zou kunnen doden/iets aandoen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_2923640
Ik zou in een oorlogssituatie wel iemand af kunnen knallen. Maar ik weet niet of ik ook iemand z´n keel af zou kunnen snijden. Zit nog best wel verschil in, pistool of mes.
I got soul, but I'm not a soldier
  donderdag 24 januari 2002 @ 16:43:36 #44
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_2923661
Ik weet en heb bewezen dat ik het kan... Tenminste vroeger kon ik het maar had toen het idee dat ik niets te verliezen had. Op dit moment heb ik dat wel dus zou ik het waarschijnlijk niet doen... totdat er iets gebeurt waardoor ik weer niets te verliezen heb zeg maar.

Misschien wat vaag maar voor mij duidelijk...
(en over dat bewijzen.. dat waren de omstandigheden ben er niet trots op en heb er geen spijt van)

Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 24 januari 2002 @ 16:45:15 #45
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_2923685
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 16:40 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik zou in een oorlogssituatie wel iemand af kunnen knallen. Maar ik weet niet of ik ook iemand z´n keel af zou kunnen snijden. Zit nog best wel verschil in, pistool of mes.
Met een mes is wat persoonlijker he...
Drop you like an ill, bad habit
pi_2923687
Ja ik ben daartoe in staat, en ik denk dat iedereen daatoe in staat is.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2923733
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 16:45 schreef pmponer het volgende:

[..]

Met een mes is wat persoonlijker he...


Het lemmet tegen de ribben aan voelen schuren, en dan nog een keer een kwart slag draaien voordat'ie er weer uit wordt gehaald. Daar denk ik soms wel eens aan.
  donderdag 24 januari 2002 @ 16:50:33 #48
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_2923740
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 16:49 schreef plok het volgende:

[..]

Het lemmet tegen de ribben aan voelen schuren, en dan nog een keer een kwart slag draaien voordat'ie er weer uit wordt gehaald. Daar denk ik soms wel eens aan.


Sick mind... waarom?! Heb je dan zoveel haat in je?
Drop you like an ill, bad habit
pi_2923766
Ik ben een watje.
Absoluut niet agressief.
Ik zou iemand ook niet zelf wat aandoen.

Zelf doen is ook niet verstandig, de kans is toch te groot dat je gepakt wordt en de rest van je leven (of een groot deel ervan) vast komt te zitten. Maar voor ¤ 3.000,- heb je al een huurmoordenaar. Als je dan toch iemand om zeep wil helpen dan maar even wat geld op tafel.

En als je iemand alleen een pak slaag wil bezorgen dan ben je nog veel goedkoper uit.

"Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?"

  donderdag 24 januari 2002 @ 16:54:40 #50
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_2923784
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 16:52 schreef Pjederdy het volgende:
Ik ben een watje.
Absoluut niet agressief.
Ik zou iemand ook niet zelf wat aandoen.

Zelf doen is ook niet verstandig, de kans is toch te groot dat je gepakt wordt en de rest van je leven (of een groot deel ervan) vast komt te zitten. Maar voor ¤ 3.000,- heb je al een huurmoordenaar. Als je dan toch iemand om zeep wil helpen dan maar even wat geld op tafel.

En als je iemand alleen een pak slaag wil bezorgen dan ben je nog veel goedkoper uit.

"Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?"


Ja... nou ik haalde er toch wel veel vrede uit om het zelf te doen en ja je moet je wel beseffen wat voor straf er op staat... but did the crime, paid my time...
Drop you like an ill, bad habit
pi_2923812
Ja, bijvoorbeeld als het niet anders kan. Als in pistool tegen je hoofd.. Ook kan ik me voorstellen dat als iemand m'n broertje bijv iets aan zou doen het dan ook wel zou lukken..
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_2924674
Denk niet dat ik het zou kunnen. Ik heb er ook weleens over nagedacht, soms loop ik van Centraal Station in Rotterdam richting Eendrachtsplein. Dan heb ik een zakmes bij me, voor mijn eigen gevoel prettiger dan niks. Maar goed, als iemand me dan aanvalt, volgens mij zou ik niks terug (kunnen) doen. Dus mijn antwoord op deze vraag is dan nee.
pi_2924718
ik zou het niet weten, ik heb nml nog nooit in een dergelijke situatie gezeten.
pi_2925104
Ik denk niet dat ik ertoe in staat zou zijn...ik denk altijd veel te ver, zoals: "hij/zij heeft misschien een rotjeugd gehad". Ja, ik weet het...ronduit belachelijk, maar ik ben niet in staat tot geweld. Ik ben al niet in staat om ruzie te maken of boos te worden, laat staan iemand pijn doen danwel om het leven brengen.

Als ik dan toch zoveel haat zou voelen dat ik iemand wel kan vermoorden (moet er wel iets heel ergs zijn gebeurd) dan zou ik dat waarschijnlijk (laf?) van een afstand doen. Het liefst zo dat ik een paar dagen later hoor dat die-en-die is omgekomen doordat de remmen van zijn auto kapot gingen of vergiftigd is of zo.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_2925165
Nog even wat me te binnen schiet. In Amerika kreeg ik een CZ 75 op mijn nachtkastje naast m'n bed toen diegene die ik bezocht voor een paar dagen naar Dallas ging. Hij zei tegen me dat ik dat wapen *moest* gebruiken als er een inbreker in huis was. En niet in de knieën schieten, maar dood schieten. In de staat waar ik was heb je inbraak en beroving in het wetboek. Bij beroving geldt een minimale vrijheidsstraf van 10 (!) jaar. Inbreken in een huis waar op dat moment iemand is heet beroving... Gevolg: heel wat minder inbraken, maar de inbraken die worden gepleegd zijn extreem gewelddadig (alle getuigen uit de weg ruimen..)

Ook toen zei ik: "dat doe ik toch niet...dat kan ik niet" en ik wist zeker dat ik het niet zou doen. Vond dat geladen wapen op het nachtkastje maar niks.

Dacht dat ik maar onder het dekbed moest gaan schuilen en roepen: "Take anything you like! I can't see you!"

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_2925263
Ja, ik ben er toe in staat, als iemand mijn kinderen wat aan zou doen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_2925356
Ik hoop het niet te hoeven testen..
Maar ik denk het wel. Soms kan je zo door het lint gaan dat je dingen doet waarvan je van te voren dacht dat je ze nooit zou doen.
pi_2930812
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 18:16 schreef goudappeltje het volgende:Dan heb ik een zakmes bij me,
Ik heb helemaal nooit een mes bij me ofzo, ik vraag me weleens af hoeveel mensen er met een mes over straat lopen.
I got soul, but I'm not a soldier
  vrijdag 25 januari 2002 @ 09:32:03 #59
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_2930922
Antwoord voor mij is absoluut jah. Ik denk dat ik in vlaag van blinde woede inderdaad iemand zou kunnen verminken en/of vermoorden als het maar genoeg pijn heeft gedaan bij mij. Kheb wel eens iemand met ze hoofd tegen een deurpost aan gerost, nogal hard, omdat ie heel vervelend was. En ja, ik zou het zomaar weer kunnen doen denk ik in sommige situaties..

Best eng om van jezelf te weten...

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  vrijdag 25 januari 2002 @ 11:37:34 #60
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_2931737
quote:
Op vrijdag 25 januari 2002 09:00 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

Ik heb helemaal nooit een mes bij me ofzo, ik vraag me weleens af hoeveel mensen er met een mes over straat lopen.


*kuch* *kuch*
voelt gewoon veilig, ik denk dat als iemand je probeerd te beroven met een mes en jij haalt ook een mes uit je zak dat diegene lekker doorloopt om iemand te beroven zonder mes
Als er ooit ingebroken zou worden in mijn huis waar ik bij ben dan heb ik nog een leuke half-automaat luchtbuks op co2 in m'n la liggen, je zal er niet iemand mee dood kunnen schieten maar zeer doen zal het zeker.

eng eigenlijk dat ik dit schrijf terwijl ik een heel rustig persoon bem....

Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
  vrijdag 25 januari 2002 @ 12:00:48 #61
11767 Locke
Psychonaut
pi_2931917
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Dat vraagt iedereen zich wel eens af. Stel je vrouw, je zusje of een goede vriendin wordt verkracht. Of erger. Ben jij dan in staat iemand te verminken. Of te vermoorden?
Ik denk dat heel veel mensen dan wel in staat zijn om de dader te vermoorden ik zou het wel kunnen in ieder geval ..
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
pi_2932383
quote:
Op vrijdag 25 januari 2002 11:37 schreef pr0f het volgende:

[..]

*kuch* *kuch*
voelt gewoon veilig, ik denk dat als iemand je probeerd te beroven met een mes en jij haalt ook een mes uit je zak dat diegene lekker doorloopt om iemand te beroven zonder mes
Als er ooit ingebroken zou worden in mijn huis waar ik bij ben dan heb ik nog een leuke half-automaat luchtbuks op co2 in m'n la liggen, je zal er niet iemand mee dood kunnen schieten maar zeer doen zal het zeker.

eng eigenlijk dat ik dit schrijf terwijl ik een heel rustig persoon bem....


Vriend van mij zit in de beveiliging, doet ook wing chung ofzo, leer je ook mesvechten. Toen ik hem vroeg of er weleens mensen messen trekken, zei hij dat je banger moet zijn voor mensen die geen mes trekken dan mensen die met een mes lopen te zwaaien.

Ik heb een Webley Tempest, als je daarmee in je oog geschoten wordt zit het kogeltje ook ergens achterin je hersenpannetje. Ik zou er hooguit mee dreigen als er een of andere gek bij mij thuis rondloopt.

I got soul, but I'm not a soldier
  vrijdag 25 januari 2002 @ 13:31:35 #63
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_2932974
mee dreigen doe je natuurlijk eerst, maar als die persoon niet weggaat of aanvalt dan gaan er 12 kogeltjes richting zijn lichaam, dan kan het me niet schelen waar ze terecht komen...
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
pi_2933571
verminken en doden...ik zou mezelf wel zover kunnen krijgen, met moeite denk ik...dat wel...
  vrijdag 25 januari 2002 @ 23:54:28 #65
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_2939558
quote:
Op vrijdag 25 januari 2002 11:37 schreef pr0f het volgende:

[..]

voelt gewoon veilig, ik denk dat als iemand je probeerd te beroven met een mes en jij haalt ook een mes uit je zak dat diegene lekker doorloopt om iemand te beroven zonder mes


En wat nou als hij ook een mes uit z'n zak haalt?
Een wapen trekken is een actie vergelijkbaar met 'double or nothing'. Als de ander geen wapen heeft is het nothing, heeft die het wel ben jij, net als de ander, de lul.

Bij een inbraak ofzo zou ik nooit met een wapen gaan zwaaien. Heel misschien als die me nog niet gezien heeft in de rug steken ofzo. Gelijk uitschakelen (als in 'niet meer opstaan' dus niet doden), maar ik zou een gevecht uit de weg gaan.

Bij verkrachting of moord zou ik denk ik een plan maken om de persone ernstig te kunnen mishandelen zonder dat die komt te overlijden.

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
  zaterdag 26 januari 2002 @ 11:28:55 #66
12323 red-dragon
beware of the dragon
pi_2942264
Ik ga altijd conflicten uit de weg. Maar als zo iets erg als verkrachting bv een vriend(in) van mij zou overkomen zou ik zonder problemen de dader(s) flink aanpakken. En dan is de kans dat ze verminkt worden vrij groot. Misschien zelfs onopzettelijk vermoorden.
fair fight.... I'll take survival over chivalry any day !
  zaterdag 26 januari 2002 @ 11:38:52 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2942300
Iedereen heeft het in zich denk ik.
Iedereen heeft wel een breekpunt, en dan herken je jezelf echt niet meer terug.
The truth was in here.
  zaterdag 26 januari 2002 @ 11:44:06 #68
11856 Sensor
http://www.klaive.com
pi_2942313
Niet verminken.. bam in een keer dood..

Geen recht meer tot leven in mijn ogen.

Niemand komt aan mij en de mijne op zo een onteerbare manier

No signature today!
pi_2942650
hmmm...

een paar jaar geleden, op de havo, toen ik nog onwijs groot en gespierd was (en als eerste m'n groeispurt kreeg) kon ik conflicten oplossen door me iets breder te maken en daar een beetje moeilijk bij te kijken...

Maar ik weet nu dat ik fysiek niet zoveel voorstel... ik heb gelukkig wel veel techniek (jaren lang met m'n broertje gevochten) en kan dus ook behoorlijk vuil vechten...

dus in een scenario als beschreven door sunchaser, komt de slechterik er (mits ongewapend ) niet goed vanaf als het net gebeurd is...

als er een tijdje tussenzit, denk ik dat ik eerder mee ga om aangifte te doen... je brengt jezelf alleen maar heel erg in de problemen als je dan wraak neemt...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_2943526
Ik heb het wel in me, ligt er natuurlijk aan wat er gebeurd is. Als het maar erg genoeg is zal iedereen daar wel toe in staat zijn. Een inbreker ofzo is het echt niet waard, daarbij zijn een paar gerichte klappen met een honkbalknuppel wel genoeg.
pi_2946166
Ik zou het al doen als ik de kans zou krijgen zonder vervolging. Groot mes mee, en dan een junk op Centraal binnenstebuiten keren, een grote rode plas achterlatend.

Niet vergeten stukken mee te nemen om to proberen hoe mensenvlees smaakt... dat vraag ik me ongeveer dagelijks af.

Darintegen, in een echt gevecht met iemand wiens leven wel wat waard is ? Nee daar zou ik denk ik toch wel moeite mee hebben... hoewel als er vrouwen op het spel staan ik niets uitsluit.

[url=http://gene.wins.uva.nl/~mmeijer/mousecat.html]Icon in het groot[/url]
  zaterdag 26 januari 2002 @ 20:01:57 #72
21282 judea-tje
Da vin ik dusss....
pi_2946299
Denk dat iedereen het wel in zich heeft ook al denk je van niet....ik ben absoluut tegen geweld(ook tegen doodstraf)Maar als je op wat voor manier dan ook doorgedraaid bent herken je jezelf niet meer en ga je rare dingen doen!
Greetings from Eilat
pi_2946319
Zal iemand het overleven als ik met me kisten hard op iemand zijn gezicht stamp ?
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  zaterdag 26 januari 2002 @ 22:01:23 #74
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_2947633
Conflicten ga ik zoveel mogelijk uit de weg, ik ben zeer buigzaam. Als er bijvoorbeeld een vent aan mijn hoofd staat te trekken als ik in een ruziende menigte spring om ze uit elkaar te gooien, dan accepteer ik dat en laat ik me er niet door afleiden door eens terug te gaan tikken.

terug naar de vraag zelf: Ik kan iemand verminken, ik kan iemand vermoorden. Kwestie van niet bij stilstaan en gewoon doen. Wil niet zeggen dat je het zomaar doet. Ik ben bijvoorbeeld als ik in een gevecht/ruzie betrokken raak als de dood dat ik iemand dermate beschadig dat er niets meer aan te doen valt, maar als ze over mijn lijn heen gaan (en dan heb je veel geflikt) dan kun je een ros terug verwachten, en die gaat HARD. Meestal heb ik na 2 klappen mezelf gelukkig weer onder controle, als ik die al compleet verlies, en hou ik op en wacht ik af of verder ingrijpen nodig is.

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 26 januari 2002 @ 22:03:18 #75
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_2947656
quote:
Op zaterdag 26 januari 2002 20:03 schreef MasterDisaster het volgende:
Zal iemand het overleven als ik met me kisten hard op iemand zijn gezicht stamp ?
Vind ik geen spot waard. Een hoofd is het meest kwetsbare gedeelte van het menselijk lichaam. Mijn hoofd kan veel hebben, maar een ander is na een flinke klap gewoon dood...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 26 januari 2002 @ 23:02:45 #76
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2948402
Mnee ik zou het niet kunnen, ik vindt het al erg genoeg als er zoiets gebeurd is..

nee

~mim

smile :D
  zondag 27 januari 2002 @ 00:12:01 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2948972
Mooie film over dit onderwerp NU: Se7en
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_2949027
Ja. VVD'ers.
Wittgenstein
  zondag 27 januari 2002 @ 00:25:27 #79
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2949048
Ja, als iemand met zijn fikken aan mijn familie of vrienden komt.

Ik maak me trouwens ook ERG boos over dierenmishandeling.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 27 januari 2002 @ 00:35:53 #80
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2949123
jah inderdaad heb net ook Se7en zitten te kijken, niet helemaal vanaf het begin omdat ik me vergist had.. zieke film sommige momenten, maar het kan erger..

nu weet ik btw helemaal zeker dat ik iemand niet kan verminken..

~mim

smile :D
  zondag 27 januari 2002 @ 00:49:38 #81
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2949195
Ik vind verminken overigens nog gruwelijker dan doden. Doden kun je in 1 kort, ontoerekingsvatbaar ogenblik doen. Verminken lijkt me meer moeite en haat kosten....
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 27 januari 2002 @ 00:56:10 #82
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2949225
quote:
Op zondag 27 januari 2002 00:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind verminken overigens nog gruwelijker dan doden. Doden kun je in 1 kort, ontoerekingsvatbaar ogenblik doen. Verminken lijkt me meer moeite en haat kosten....
Kan ook perongeluk gaan natuurlijk...
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 27 januari 2002 @ 10:44:50 #83
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2950510
Een absoluut JA.

Aggressie is een gedeelte van de mens, en in mij zit het zeker.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zondag 27 januari 2002 @ 10:45:58 #84
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2950513
quote:
Op zondag 27 januari 2002 00:21 schreef Koekepan het volgende:
Ja. VVD'ers.
Dat is geen socialistische instelling, Kameraad KP.
De grote Jan zal hier niet blij mee zijn, dat jij je kameraden wil vermoorden ipv redden.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_2951696
foutje

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 27-01-2002 15:03]

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 27 januari 2002 @ 15:23:45 #86
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_2951890
Ja, ik wel!

een buurjongen heeft nog wat van me te goed!

Ik heb een vriendin gehad en die was suicidaal!
erg rot allemaal en ze had het ook echt niet makkelijk...
ik was dag in dag uit bezig om haar te helpen de juiste hulp voor haar te zoeken. ik wilde namelijk graag een gelukkig en een lang leven met haar tegemoet gaan!

echter, ik had een buurjongen waarvan ik eerst dacht dat het een goede vriend van ons was, en die heeft mijn vriendin geholpen met de middelen (pillen, drank en zijn woning zodat ze in alle rust die pillen in kon nemen) om een geslaagde poging tot zelfmoord te doen!

dus als ik die hufter nog eens tegenkom dan zal ik zeker in staat zijn om te verminken/vermoorden.

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
pi_2951902
Ik hou niet echt van vechten en probeer het meestal te vermijden, maar stel dat het 'nodig' is zou ik er geen moeite mee hebben iemand te verminken of te doden.

Let op: Alleen in situatie van direct en groot gevaar uit zelfverdediging, onder normale omstandigheden nooit.

  zondag 27 januari 2002 @ 15:26:58 #88
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_2951908
Euhm.. ik denk wel dat het in me zit, omdat het wetenschappelijk bewezen is dat het mogelijk is. Maar, er is een groot maar. Ik zou het niet kunnen wanneer ik van te voren zou weten wie ik moet vermoorden. In een oorlog of iets dergelijks, zou het denk ik makkelijker gaan.
Verminken zou ik echt helemaal niet kunnen. Zo barbaars ben ik - denk ik - zelfs niet op mijn slechtste momenten. Maar laten we hopen dat het nooit bij me opkomt. Ik leef ook nog steeds in de veronderstelling dat ik het allemaal wel met woorden af kan, en dat hoop ik zo te houden.
pi_2951928
als er iets heel ergs gebeurt in je leven, of iets minder ergs dan kan je moordneigingen krijgen, of neigingen om iets ergs terug te doen. Dit komt uit je ES. Dat is je onderbewuste. Je UBER-ICH houdt je in bedwang, en je ICH dat is je bewuste--> jezal je gevoelens sublimeren op iets anders. Dus iets anders doen dan een moord plegen, bijvoorbeeld alleen de hond een schop onder zn kont geven. Als dit sublimeren niet gebeurt, dan ga je echt de moord plegen...maja..wat lul ik nou... iig..net op school geleerd dus wou t ff kwijt
Strawberry Flavour..
pi_2952230
Zeker weten: ja...

Ik heb nog nooit iemand in elkaar geslagen, en voor mijn gevoel is slaan/schoppen e.d. ook de laagste manier die mogelijk is om met iemand om te gaan. Maar als iemand mij of iemand waar ik om geef iets flikt ben ik geheid in staat om zo iemand compleet af te maken, erg he... Dan heb ik het er niet over als iemand mijn eventuele vriendin ofzo een klote streek zou leveren, maar denk eens aan:
- Verkrachting
- Iemand met je zatte kop de vernietiging in rijden
- Inbraak in je woning (dan zou ik iemand niet afmaken, maar toch een behoorlijke kans dat'ie voorlopig niet lekker loopt)

pi_2953911
Laten we allemaal (heldhaftige) situaties bedenken waarin het moreel gerechtvaardigd is om mensen dood te slaan!

Leuk!!!

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  zondag 27 januari 2002 @ 18:41:49 #92
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_2954044
quote:
Op zondag 27 januari 2002 18:31 schreef Berserker het volgende:
Laten we allemaal (heldhaftige) situaties bedenken waarin het moreel gerechtvaardigd is om mensen dood te slaan!

Leuk!!!


wat je hier nou zegt slaat als een lul op een drumstel!

het gaat er niet om of je het ook daadwerkelijk doet maar of je er toe in staat bent!...Read the damn topic!!

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
pi_2954578
.

[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 27-01-2002 21:08]

  zondag 27 januari 2002 @ 19:50:07 #94
21282 judea-tje
Da vin ik dusss....
pi_2954710
quote:
Op zaterdag 26 januari 2002 23:02 schreef Mimic het volgende:
Mnee ik zou het niet kunnen, ik vindt het al erg genoeg als er zoiets gebeurd is..

nee

~mim


Dus als jou kleine broertje van 4 jaar verkracht word door de buurman ,en jij betrapt ze en je hebt een schaar in je handen......Vraag je vriendelijk aan de buurman of ie dat niet wil doen???

Voor mensen die zeggen dat ze zeker weten nooit niet in geen enkele situatie tot moord in staat zijn kan ik gewoon niet geloven......of die mensen hebben gewoon geen gevoel in zich.Want in de uitzonderlijke situatie die ik hierboven beschreef weet ik zeker dat ieder normaal mens buiten zichzelf treed(om het zo te omschrijven) en die schaar in die vent plant!!!!!

Greetings from Eilat
pi_2954802
.

[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 27-01-2002 21:08]

pi_2954929
Ja dat zou ik kunnen (denk ik) maar ik hoop dat het nooit zover zal komen. Uit zelfverdediging of om een onrecht te verhelpen.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
  zondag 27 januari 2002 @ 20:08:01 #97
21282 judea-tje
Da vin ik dusss....
pi_2954967
quote:
Op zondag 27 januari 2002 19:56 schreef haaahaha het volgende:

[..]

maar om zo'n discussie hier te voeren man kom op man, hoe serieus moet je een dergelijk forum nemen?


Je moet het hier zo serieus nemen zoals je zelf wilt ,en dat zal voor iedereen verschillend zijn.Maar ik vind het nogal raar als je het niet serieus neemt want dan moet je bij onzin gaan kijken en in onzin ben ik ook HEEL goed maar op deze vraag gaf ik even serieus antwoord.Daarbij zijn er toch echt mensen die serieus over dit soort dingen nadenken omdat dat toevallig in ze zit of dat in hun leven bepaalde dingen zijn gebeurd waardoor je over zoiets als dit gaat nadenken.
Greetings from Eilat
pi_2955069
.

[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 27-01-2002 21:07]

pi_2955170
Hmm beetje rare mensen sommige, we hebben het echt over iemand doden, dus als iemand verkracht wordt door een groepje aso's stap jij er bikkel op af en dood jij de verkrachter(als het je al lukt). Wat denk je dan dat er gebeurt, hetzelfde geld voor elke andere situatie, ben je toch even erg. Er wordt wel een beetje erg makkelijke over gedacht IMO.

In de topic staat wel in staat zijn, maar sommige geven beetje erg concrete voorbeelden.

  zondag 27 januari 2002 @ 20:22:32 #100
21282 judea-tje
Da vin ik dusss....
pi_2955208
quote:
Op zondag 27 januari 2002 20:13 schreef haaahaha het volgende:
maar het kan ook een ex tbs-er zijn daarom kun je dergelijke hypothetische toestanden hier niet ventileren
Ja het kan ook zijn dat dat ventje van 4 gevraagd heeft of ie hem in zijn kontje wou neuken omdat ie al van baby af aan sexueel misbruikt word en dus niet anders weet...NOU GOED!!!???!!!.......(THE END)
Greetings from Eilat
pi_2955270
.

[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 27-01-2002 21:07]

  zondag 27 januari 2002 @ 20:42:40 #102
21282 judea-tje
Da vin ik dusss....
pi_2955527
quote:
Op zondag 27 januari 2002 20:26 schreef haaahaha het volgende:
dat is precies de reden waarom je er op een forum niet over kan praten man, zo'n reactie is toch buiten proporties?
Je noemt me heel de tijd man,ik ben een vrouw.
Hoezo buiten proporties?Er word gevraagd of je er voor "in staat bent" ik denk dat in dit soort gevallen idereen in staat tot moord is.Wat jij nou percies wilt/bedoel snap ik niet,ik geef een voorbeeld......meschien vind jij het wel wat heftig maar helaas gebeuren dit soort dingen niet zelden...
Greetings from Eilat
pi_2955966
beschouw mijn reacties als niet gepost
  zondag 27 januari 2002 @ 21:14:05 #104
21282 judea-tje
Da vin ik dusss....
pi_2956092
quote:
Op zondag 27 januari 2002 21:07 schreef haaahaha het volgende:
beschouw mijn reacties als niet gepost
Nou ik volg jou niet......
Greetings from Eilat
pi_2956209
quote:
Op zondag 27 januari 2002 21:07 schreef haaahaha het volgende:
beschouw mijn reacties als niet gepost
Dan heb ik dus ook niet gelezen. En dus kan ik de rest weer wel lezen. En deze dus ook. En dus ook weer niet.

.

Wittgenstein
  zondag 27 januari 2002 @ 22:17:45 #106
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_2956917
Als een figuur iemand om wie ik geef zou verkrachten heeft die persoon echt een enorm probleem denk ik. Dan zou ik blind van woede iemand kunnen verwonden.. en beetje erg ook.. vermoorden weet ik niet.. op zon moment ben je niet helder...
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 28 januari 2002 @ 12:08:16 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2960622
quote:
Op zondag 27 januari 2002 21:07 schreef haaahaha het volgende:
beschouw mijn reacties als niet gepost
*Noteert*
The truth was in here.
pi_2961198
Ik zou wel die drang hebben om dat te doen maar of ik het echt zou kunnen dat denk ik niet.
pi_2961273
quote:
Op zondag 27 januari 2002 20:19 schreef BurnedX het volgende:
Hmm beetje rare mensen sommige, we hebben het echt over iemand doden, dus als iemand verkracht wordt door een groepje aso's stap jij er bikkel op af en dood jij de verkrachter(als het je al lukt). Wat denk je dan dat er gebeurt, hetzelfde geld voor elke andere situatie, ben je toch even erg. Er wordt wel een beetje erg makkelijke over gedacht IMO.

In de topic staat wel in staat zijn, maar sommige geven beetje erg concrete voorbeelden.


Ok maar ik kan me voorstellen dat ik mezelf niet meer onder controle heb als iemand mijn vrouw net heeft afgemaakt (en dan ook echt afmaken).
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
  dinsdag 29 januari 2002 @ 12:29:26 #110
21746 Budah
He who is awake
pi_2972866
In die situatie zou ik erg ver kunnen gaan echt zeker wel.
product of a hippy/rocker upbringing
  dinsdag 29 januari 2002 @ 13:19:25 #111
19727 yingyang
Still alive
pi_2973419
quote:
Op zondag 27 januari 2002 22:17 schreef reem het volgende:
Als een figuur iemand om wie ik geef zou verkrachten heeft die persoon echt een enorm probleem denk ik. Dan zou ik blind van woede iemand kunnen verwonden.. en beetje erg ook.. vermoorden weet ik niet.. op zon moment ben je niet helder...
Yep, als ze later aan mijn vrouw komen dan zijn ze ook nog niet jarig. Kweet niet of ik dan helder kan blijven denken ook.
pi_2977077
In mijn droom (eigenlijk nachtmerrie) heb ik onlangs een oudcollega geprobeerd te wurgen, dus ik durf niets uit te sluiten
  dinsdag 29 januari 2002 @ 19:00:20 #113
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_2977240
ik weet niet of ik iemand zou kunnen doden..

in ieder geval wel veel pijn doen

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  Redactie Frontpage dinsdag 13 mei 2003 @ 13:59:52 #114
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10398273
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 19:00 schreef sundae het volgende:
in ieder geval wel veel pijn doen
Maar wat versta je daar onder dan? Knijpen, slaan? Iets met een mes?
pi_10400588
Ik denk dat iedereen dat wel kan, maar iedereen heeft zijn grenzen en pas op dat moment schiet het door die persoon ze hoofd heen.
Als iemand jou over die scheef heen trekt is het zo gebeurt denk ik.
Dan ga je los, van god los, om het maar even zo uit te drukken.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_10403124
Na elf jaar ellende weet ik precies waar mijn 'knop' zit.
Daardoor weet ik dat ik iemand in koelen bloede zou kunnen toetakelen en als het echt nodig is te doden. Ik heb er al heel wat ideeën bij, die ik hier maar niet zal noemen. In een ruzie vecht ik ook nooit met rood waas. Rationaliteit biedt meer veiligheid voor jou en je opponent.

Ik weet ook van mezelf dat ik niet meer schade zal toebrengen dan nodig, zonde van mijn energie en als je jezelf of een ander kan redden zonder teveel schade te berokkenen is dat de beste optie.

Gelukkig heb ik het nooit hoeven doen, bijkomend voordeel is ook dat ze mij er ook niet zo snel meer uitpikken om ruzie mee te zoeken.
Mijn uitstraling is in de loop der jaren dusdanig veranderd dat ik er niet meer uitzie als een potentieel slachtoffer.

TA! RA! NIS!
  dinsdag 13 mei 2003 @ 16:49:50 #117
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_10403185
Zoals je aan mijn avatar kunt zien ben ik tegen zinloos geweld...
Maar als iemand het in zijn hoofd haalt om mijn vrouw of mijn zoon iets aan te doen, is ie de mijne. En ik zweer het je, ik laat niks van 'm heel!
Thunderbirds are GO!
  dinsdag 13 mei 2003 @ 16:50:09 #118
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_10403189
Tuurlijk kan ik dat.
Ligt eraan wat diegene doet. Maar er zijn wel dingen waarvoor ik iemand zou vermoorden, ongeacht of ik ervoor moet zitten of niet.
[KNE]-Mod
  dinsdag 13 mei 2003 @ 16:51:15 #119
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_10403220
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 16:49 schreef PolarMonk het volgende:
Zoals je aan mijn avatar kunt zien ben ik tegen zinloos geweld...
Maar als iemand het in zijn hoofd haalt om mijn vrouw of mijn zoon iets aan te doen, is ie de mijne. En ik zweer het je, ik laat niks van 'm heel!
[afbeelding]
Nouja, dan kan je nog overwegen het niet te doen, zodat je de overgebleven persoon kunt steunen. Maar als hij ze allebei wat aandoet, DAN, dan heb je toch niemand meer om voor te leven zegmaar.
[KNE]-Mod
  dinsdag 13 mei 2003 @ 17:11:53 #120
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_10403788
ik denk dat zowel normaal als in een roes hier niemand anders vermoord.

Zelfs bij volle verstand zou niemand hier iemand vermoorden, in een roes kan ik er nog wel inkomen dat je iemand verminkt.

Maar iedereen die op het forum zegt dat ie iemand kan vermoorden liegt.

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 17:15:39 #121
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_10403859
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:11 schreef ramsesii het volgende:
Maar iedereen die op het forum zegt dat ie iemand kan vermoorden liegt.
Als jij mij probeert te doden en ik krijg de kans, dan zorg ik toch wel dat je niet meer wegkomt. Als je mijn vriendin vermoord, ga je er for sure aan als ik de kans krijg. Ik ben een vrij rustig type, en laat me niet meer zo snel boos maken, maar ik heb ook mijn grenzen. Juist omdat ik alles beredeneer zal ik denkik ook 'eerder' iets doen omdat een bepaalde vooraf vastgestelde grens is bereikt.

By the way, als jouw uitspraak waar zou zijn, hoe komt het dan toch dat er moorden plaatsvinden? Fok lijkt me een redelijke doorsnee van de samenleving?

[KNE]-Mod
  dinsdag 13 mei 2003 @ 17:19:44 #122
47158 RELOADER
bla bla bla
pi_10403952
Als iemand ooit een dierbaar persoon in mijn leven zou verkrachten of zoiets dergelijks dan weet ik zeker dat ik die persoon ga vermoorden! Maakt niet uit hoelang het gaat duren, maar hij gaat eraan!
  dinsdag 13 mei 2003 @ 17:55:39 #123
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_10404806
Ja dat ben ik... Op dit moment zou ik 't zo direct doen als ik m'n doelwit tegen zou komen..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_10405197
Als iemand mijn kleine zusje iets aan zou doen misschien.. maar ik denk 't niet.
Mon 'en!
pi_10405230
nee
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:21:23 #126
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_10405279
doden?
ik weet dat ik het in me heb, zoals iedereen!
als de keuze tussen mij en een ander is, is het altijd de ander
verminken?
hmmm, zowel geestelijk en lichamelijk is mogelijk he!?
geestelijk vaak genoeg gedaan.
Altijd onder het mom van: IF you F*CK me I F*CK you back ten times harder!
kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig!!
pi_10405328
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2001 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Dat vraagt iedereen zich wel eens af. Stel je vrouw, je zusje of een goede vriendin wordt verkracht. Of erger. Ben jij dan in staat iemand te verminken. Of te vermoorden?

Ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten. Gelukkig niet. Maar ik denk dat ik wel erg evr zou kunnen gaan. Wellicht hebben we het allemaal wel in ons. Je moet er iig over nagedacht hebben, ooit.

Ik heb btw nooit die drang gehad als ik uitga. Ik wordt niet agressief als ik drink, eerder erg aanhalig.

Wat is jouw ervaring hiermee?


Indien iets met mijn vriendin ooit zal gebeuren op dergelijke wijze, moge god hem redden. Zijn dood zal de langzaamste ooit zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2003 @ 18:29:04 #128
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_10405428
Als iemand aan mijn kind of mijn familie iets vreselijks aandoet of uit doodsangst: absoluut.

Overigens denk ik dat heel veel mensen uit doodsangst een ander mens kunnen doden.

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:31:28 #129
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_10405484
als ik op een bepaalde manier lichamelijk wordt aangevallen, dus echt persoonlijk, jah... zeer zeker, uit zelfverdediging...

anders? Nee... Je mag in ieder ander geval niet het recht in eigen hand nemen...

Doei.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:40:15 #130
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_10405653
Het mag niet, maar in bepaalde gevallen..
[KNE]-Mod
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:47:05 #131
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_10405781
Ik denk dat het "niet mogen" je op zo'n moment nite kan schelen... Is iig bij mij momenteel zo..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_10405814
Ik weet wel zéker dat ik in staat ben tot moord. Ik heb ook het idee dat dat in elk mens wel zit. In een oog om oog, tand om tand, hard tegen hard situatie ga ik mezelf niet laten doden (net zomin als wie dan ook - iedereen wilt overleven).

Ik hoorde dat die horeca-uitbaatster in Tilburg die kerel op dat terras doodde omdat hij haar constant maar bleef stalken. Dat is dus, in mijn ogen, een legitieme reden om iemand te doden. De politie kan niks, de stalker weet niet van ophouden en weet waarschijnlijk ook wel dat niemand 'm wat kan maken. Blijft er nog maar één optie open.

Bij bewuste verminking moet je wel echt een haat tegen iemand koesteren. Heb ooit eens iemand met een vork in z'n arm gestoken, maar gelukkig was daar geen sprake van verminking.

De pech is gewoon dat incidentele moordenaars vaak uit een impuls lijken te handelen. Achteraf is alles verloren natuurlijk en dat besef is op zo'n heet moment volgens mij niet altijd aanwezig.

  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:49:29 #133
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_10405837
ja.
life is all about priorities
pi_10405876
Zonder meer.

Heb al eens iemand bijna kapot geslagen, hij viel wat ongelukkig na een klap van mij...tja...

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:53:37 #135
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10405909
als iemand iemand die mij dierbaar is iets dergelijks aandoet zal ik niet echt voor mezelf instaan denk ik.
Ik ben absoluut niet agresief ook niet als ik dronken ben.
...some more happy little trees!!
pi_10406521
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2001 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Dat vraagt iedereen zich wel eens af. Stel je vrouw, je zusje of een goede vriendin wordt verkracht. Of erger. Ben jij dan in staat iemand te verminken. Of te vermoorden?

Ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten. Gelukkig niet. Maar ik denk dat ik wel erg evr zou kunnen gaan. Wellicht hebben we het allemaal wel in ons. Je moet er iig over nagedacht hebben, ooit.

Ik heb btw nooit die drang gehad als ik uitga. Ik wordt niet agressief als ik drink, eerder erg aanhalig.

Wat is jouw ervaring hiermee?


ik word ook aanhalig als ik gedronken heb en ik ben totaal niet agressief aangelegd, maar ik weet bijna zeker dat ik zonder moeite iemand kan verminken in zo'n situatie...doden weet ik niet..
  woensdag 14 mei 2003 @ 02:04:35 #137
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_10415055
Ik mag hopen van niet...
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
pi_10416157
Verminken niet (hiermee bedoel ik een staafmixer in iemands oogbal zetten en dan aan doen)
Vermoorden in noodweer zeker.
pi_10416170
quote:
Altijd onder het mom van: IF you F*CK me I F*CK you back ten times harder!
Gangster.
  woensdag 14 mei 2003 @ 08:58:12 #140
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10416265
Ik zou het wel kunnen, bepaalde oerkrachten/ blinde woede die boven komen als je naasten iets wordt aangedaan.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 14 mei 2003 @ 11:41:54 #141
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_10419498
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 08:49 schreef WAT het volgende:

[..]

Gangster.


ACH....... it is a hard life on the streets.....only the strongest will survive!

kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig!!
  woensdag 14 mei 2003 @ 11:47:25 #142
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_10419623
hmmm... Wat een mindjob...

Ik ben normaal de vrede zelve, maar ik kan me wel voorstellen dat de stoppen echt door kunnen slaan en in alle staten kunnen zijn. Want dat kan bij iedereen, alleen verschilt de drempel van persoon tot persoon.

1) Ben ik in staat om in blinde woede uit te barsten? Ja (al moet je echt ver gaan om dat klaar te spelen).
Dit is een paar keer in mijn leven gebeurt. De "tegenstander" schrok zich het leplazerus en droop af omdat hij/zij dat nooit van mij verwacht had of ik werd tegengehouden (ik was nog een kind toen het voor het laatst gebeurde), gelukkig voor hem.

2) Ben ik in staat om iemand in elkaar te slaan (niks permanents, blauwe plekken enzo)? Ja.

3) Ben ik in staat iemand te verminken? Weet ik niet, in blinde woede (en om de in dit topic genoemde redenen) misschien . Hopen dat het nooit zover komt.

4) Ben ik in staat om te doden? Weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat ik mezelf "vernietig" (niet in zelfmoord maar persoonlijkheid/psychisch) als het antwoord "Ja" is. Ik zou dan niet meer met mezelf kunnen leven.

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 14 mei 2003 @ 16:05:32 #143
55337 snowbutterfly82
Nee heb je, ja kan je krijgen
pi_10427181
als het nodig is wel ja !!!
Destiny is not a mather of canche, it'a a mather of choises
  woensdag 14 mei 2003 @ 16:08:43 #144
27673 Utmenke
Heej Hop!!
pi_10427272
Zeker weten, als het nodig is.... Zo in het dagelijkse "normale" leven niet zo snel...
Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
  woensdag 14 mei 2003 @ 16:13:17 #145
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10427419
jep dat lukt mij wel. Als iemand mij echt kwaat maakt moet je mij niet tegen komen. Ik kan heel veel hebben. Maar als je te ver gaat heb je echt een groot probleem.

Zo heb ik bijna ooit m,n neefje kapot geslagen. Ik was erg boos op hem. En op dat moment werd het zwart voor m,n ogen en ging ik in 1 lijn naar hem toe. Mensen probeerde me tegen te houden maar ik liep er dwars door heen. Toen dacht me vader me tegen te houden. En die is sterk Maar daar liep ik ook gewoon door heen. Toen heeft iemand me van af de zijkant gebeukt en is hij op me gaan liggen met 3 man. En toen ging het niet meer

Ik wil echt niet weten wat er gebeurd was als ik hem te pakken zou krijgen. Iedereen was bang voor me

[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 14-05-2003 16:15]

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_10427468
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2001 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Dat vraagt iedereen zich wel eens af. Stel je vrouw, je zusje of een goede vriendin wordt verkracht. Of erger. Ben jij dan in staat iemand te verminken. Of te vermoorden?
Ja. Ik heb er 4 jaar cel voor over.
  woensdag 14 mei 2003 @ 16:23:07 #147
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_10427718
Ik denk dat (bijna) iedereen dat in zich heeft, het geheel is uiteraard bijzonder situatie afhankelijk. Maar als je bv de keuze hebt tussen jou leven of die van een ander, dan zullen er weinig zijn die zeggen van ach ik ga wel...
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
  woensdag 14 mei 2003 @ 16:29:49 #148
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_10427914
Ik heb nooit ruzie, ik zoek geen ruzie, ik heb eigenlijk nooit problemen met mensen. Ik trek wel een duidelijke grens, wat ik wel en niet toelaatbaar vind.

Ik zal nooit achteraf iemand ergens voor in elkaar willen slaan, of dood willen maken. Dat slaat gewoon helemaal nergens op. Als er iemand aan mijn vrienden of aan mijn familie komt, en ik sta erbij terwijl de situatie uit de hand loopt, dan zou ik ze koste wat kost beschermen. En dan maakt het me niet uit of er té rake klappen vallen. Maar dan nog denk ik niet dat ik iemand zou kunnen vermoorden, tenzij het een levensbedreigende situatie is.

Wat mijzelf betreft is het iets makkelijker. Als er bij mij een keer iemand op mijn rug springt terwijl ik 's avonds alleen over straat loop, maak ik hem af. Ik zou net zo lang slaan totdat er geen beweging meer inzit. Of ik daarna mijn mes zou trekken om klootzak op z'n voorhoofd te schrijven zou ik niet kunnen vertellen .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 14 mei 2003 @ 16:39:11 #149
45764 SirPeter
Kitty overdose.
pi_10428225
Jullie denken en zeggen veel, .... maar ik geloof niet dat je mensen kunt vermoorden als je het niet in je hebt. Zelfs niet als er iemand die je kent vermoord wordt.

kijk maar naar die mensen die staan te kijken wanneer er iemand neergeslagen wordt, 90% grijpt niet in.

Je eerste reactie is verbazing, shock, verdriet en in sommige gevallen razernij, bij razernij zou je eventueel waarschijnlijk misschien iemand kunnen vermoorden. (niet wetenschappelijk onderbouwd).

Met andere woorden denken is iets anders dan doen.

Lief :)
  woensdag 14 mei 2003 @ 16:40:20 #150
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_10428252
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:15 schreef ThE_ED het volgende:

[..]
knip


heb je ooit iemand vermoord, nee... heeft iemand op fok ooit iemand vermoord... nee... Niemand van jullie kan zeggen wat ze wel of niet doen, jullie hebben het immers nog nooit gedaan en zijn nooit in de situatie geweest die jullie allemaal aanhalen.
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_10428291
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 16:40 schreef ramsesii het volgende:

[..]
heeft iemand op fok ooit iemand vermoord... nee...


Dat vind ik nogal een knappe uitspraak...

Er lopen hier zat lui rond, waar jij helemaal niets van weet.

  woensdag 14 mei 2003 @ 16:56:08 #152
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_10428696
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 16:41 schreef SolidArt het volgende:

[..]
Dat vind ik nogal een knappe uitspraak...
Er lopen hier zat lui rond, waar jij helemaal niets van weet.


van eentje weet ik het zeker, en dat ben jij... ik denk dat jij helemaal niemand hebt vermoord en het al helemaal niet zou doen.
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_10428740
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 16:56 schreef ramsesii het volgende:

[..]

van eentje weet ik het zeker, en dat ben jij... ik denk dat jij helemaal niemand hebt vermoord en het al helemaal niet zou doen.


als het zou moeten, jou nog vanavond.
  woensdag 14 mei 2003 @ 16:58:36 #154
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_10428827
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 16:57 schreef SolidArt het volgende:

[..]

als het zou moeten, jou nog vanavond.


blaffende honden bijten niet en al helemaal niet als ze blaffen over een nieuwe pc lol

[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 14-05-2003 16:59]

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_10428858
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 16:58 schreef ramsesii het volgende:

[..]

blaffende honden bijten niet


Zeker nog nooit gebeten door een valse joekel
  woensdag 14 mei 2003 @ 17:01:13 #156
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_10428927
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 16:59 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Zeker nog nooit gebeten door een valse joekel


iemand die op tweakers.net wil opscheppen over zn nieuwe pc, noem ik niet echt een valse joekel
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_10428958
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 17:01 schreef ramsesii het volgende:

[..]

iemand die op tweakers.net wil opscheppen over zn nieuwe pc, noem ik niet echt een valse joekel [afbeelding]


Dus? het kan me aan me reet roesten wat jij vindt of noemt.
  woensdag 14 mei 2003 @ 17:03:08 #158
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_10428988
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 17:02 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Dus? het kan me aan me reet roesten wat jij vindt of noemt.


waarom begin je dan te blaffen als ik denk dat je niemand vermoord, als je het niks intresseert reageer dan niet
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_10429055
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 17:03 schreef ramsesii het volgende:

[..]

waarom begin je dan te blaffen als ik denk dat je niemand vermoord, als je het niks intresseert reageer dan niet


Omdat je onzin loopt te verkondigen.
  woensdag 14 mei 2003 @ 17:13:03 #160
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_10429236
Ja, en ja.
Ik ben niet agressief, of in elk geval veel minder dan vroeger, maar de begrenzer kan er zo weer af en dan ga ik heel gekke bokkensprongen maken
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  woensdag 14 mei 2003 @ 17:16:22 #161
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_10429305
Technisch gezien: makkelijk zat, zelfs geen wapens voor nodig.

Zou ik het ook doen? Doden niet, ik kan me niet voorstellen in welke situatie dat zou gebeuren. Verminken? Nou ja, als een groepje van 3 / 4 jongeren mij aan zou vallen en ik zou niet weg kunnen, dan zou ik mezelf (of een ander) zo efficiënt mogelijk verdedigen. Dat betekent helaas gebroken knieën, armen en vingers voor de ander.

Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
pi_10429962
Ik heb een keer een reportage gezien. waarin mensen werden getest hoe ver ze zouden gaan op gevangen als ze daar bevel toe krijgen. Conclusie er zijn maar weinig mensen die niet een kleine sadist verborgen houden. Ik weet helaas geen bronnen maar wel dat het percentage heel hoog lag. Maar gelukkig kunnen de meeste mensen deze donkere kant onderdrukken zelfs als ze geconfronteerd worden met een vermiking van bijvoorbeeld een kind.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 15 mei 2003 @ 16:53:51 #163
46960 StefanP
polemicist
pi_10454233
Ja. Ik zou zonder moeite iemand zijn hersens in kunnen slaan, ik krijg namelijk bijzonder snel een rode waas voor mijn ogen als iemand met me fokt en word dan bijzonder aggressief. Zodra iemand ver genoeg gaat om mij uit te lokken, dan is het mijn goed recht om glimlachend toe te kijken hoe hij krepeert nadat zijn gezicht aan de straatstenen is opengehaald.

Let wel dat ik verder vredelievend ben en zelf niks uitlok, maar zodra ik me op mijn pik getrapt voel dan gaat er een ergens een knopje om en dan sta ik niet meer voor mezelf in.

Stefan, de gespletene

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 16 mei 2003 @ 19:59:01 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10480776
Nee, ik zou dan vreselijk veel last van m'n schuldgevoel krijgen
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 16 mei 2003 @ 21:54:48 #165
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10483149
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:53 schreef StefanP het volgende:
Ja. Ik zou zonder moeite iemand zijn hersens in kunnen slaan, ik krijg namelijk bijzonder snel een rode waas voor mijn ogen als iemand met me fokt en word dan bijzonder aggressief. Zodra iemand ver genoeg gaat om mij uit te lokken, dan is het mijn goed recht om glimlachend toe te kijken hoe hij krepeert nadat zijn gezicht aan de straatstenen is opengehaald.

Let wel dat ik verder vredelievend ben en zelf niks uitlok, maar zodra ik me op mijn pik getrapt voel dan gaat er een ergens een knopje om en dan sta ik niet meer voor mezelf in.

Stefan, de gespletene


Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  vrijdag 16 mei 2003 @ 23:53:48 #166
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_10485453
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 19:59 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, ik zou dan vreselijk veel last van m'n schuldgevoel krijgen
Maar ben je je op voorhand al zo bewust van je schuldgevoel, dat je je daar tijdens een extreme situatie door laat tegenhouden?

'T zou toch kunnen dat je in een vlaag van woede dingen doet waarvan je achteraf pas beseft wat je eigenlijk gedaan hebt?

Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
pi_10486052
Weet je. Het lijkt me wel leuk om iemand te verminken, in brand steken, voor een trein duwen, of gewoon te doden voor fun......................................als fantasie dan wel.
pi_10486700
Ja, met gemak. Zowel verminken als vermoorden.

Ik weet alleen niet of ik me er nu voor moet schamen of niet.

pi_10486804
quote:
Op vrijdag 25 januari 2002 09:00 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

Ik heb helemaal nooit een mes bij me ofzo, ik vraag me weleens af hoeveel mensen er met een mes over straat lopen.


Het is misschien maar het beste om dat helemaal niet te weten...
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:30:10 #170
34400 PietF
Captain Obvious
pi_10486982
Ja, zeker weten. Helaas.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_10487042
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:30 schreef PietF het volgende:
Ja, zeker weten. Helaas.
Het geeft wel aan wat je over hebt voor je geliefden, dat vind ik het enige positieve eraan. (uitgaande van een verkrachting van je zusje oid.)
  zaterdag 17 mei 2003 @ 20:41:01 #172
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_10498878
nee ben absoluut niet in staat om zoiets te doen.

Ik kan van mij heel goed voorstellen als een persoon bijvoorbeeld mijn moeder dood maakt.. dat ik het de dader gewoon vergeef

ik kan zelf alleen agressief worden als ik me gekleineerd voel en niet nadenk.

  FOK!fotograaf zaterdag 17 mei 2003 @ 20:46:34 #173
13368 NiGeLaToR
pi_10498966
Ja hoor. Als ik ervan overtuigd ben dat het voor een goed doel is en er geen andere mogelijkheid was dan zal ik wellicht geen spijt krijgen ook.

Leuk? Nee, dat niet. Ik ben geen verkapte moordenaar, maar wel iemand met een sterk eergevoel. Hopelijk hoeft het nooit zover te komen.

  zaterdag 17 mei 2003 @ 21:42:18 #174
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10500025
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 19:59 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, ik zou dan vreselijk veel last van m'n schuldgevoel krijgen
Hm, ik kon me een stuk beter vinden in je vorige antwoord
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 16:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet van mezelf dat ik ertoe in staat zou kunnen zijn als ik niets meer in m'n leven over heb en ik geen hoop meer heb. Dan zou de woede en desillusie zo groot zijn, dat ik iemand zou kunnen doden/iets aandoen.
Dit is iets waar ik de laatste tijd wel eens over nadenk, en ik sluit me er bij aan.
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10500068
Ja, stel dat bijv mijn zusje of nog erger mijn vriend vermoord zou worden, dan zou ik die persoon zo keihard gaan pijnigen... ik ben trouwens wel van mentaliteit veranderd sinds het boek American Psycho (vorige week uitgelezen)... merk dat ik nogal vreemde fantasieën krijg zodra ik geïrriteerd ben... best wel eng wat een boek met je kan doen...
pi_10503055
Ik denk dat ik het niet zou doen, aangezien de pijn van een ander er niet door verzacht wordt. Of ik het zou kunnen: jawel, maar ik kan mezelf er toch nooit van overtuigen om het te doen
  zondag 18 mei 2003 @ 00:54:08 #177
48624 palpatine
Inhuman beast!
pi_10503861
eerst een nekslagje en dan beschaafd wurgen.
if you will not be turned you will be destroyed!
  zondag 18 mei 2003 @ 02:23:36 #178
43272 Quack
Democratie bestaat niet
pi_10504860
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2001 11:21 schreef k_man het volgende:

[..]

Kvind het ook wel verontrustend hoeveel mensen er geen enkele moeite mee zouden hebben een ander te vermoorden, waarvan ze menen dat die een bekende wat ergs heeft aangedaan.

Kheb toch altijd nog de (naïeve ) hoop dat anderen ook inzien dat straffen overlaten aan justitie de beste oplossing is.


Ach jongen, bekijk het positief! Je gevoel voor humor ben je absoluut nog niet kwijt
Keuze is een idee dat in leven is geroepen door mensen met macht
  zondag 18 mei 2003 @ 02:25:15 #179
43272 Quack
Democratie bestaat niet
pi_10504870
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:53 schreef StefanP het volgende:
Ja. Ik zou zonder moeite iemand zijn hersens in kunnen slaan, ik krijg namelijk bijzonder snel een rode waas voor mijn ogen als iemand met me fokt en word dan bijzonder aggressief. Zodra iemand ver genoeg gaat om mij uit te lokken, dan is het mijn goed recht om glimlachend toe te kijken hoe hij krepeert nadat zijn gezicht aan de straatstenen is opengehaald.

Let wel dat ik verder vredelievend ben en zelf niks uitlok, maar zodra ik me op mijn pik getrapt voel dan gaat er een ergens een knopje om en dan sta ik niet meer voor mezelf in.

Stefan, de gespletene


Amen
Keuze is een idee dat in leven is geroepen door mensen met macht
pi_10504889
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2001 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Dat vraagt iedereen zich wel eens af. Stel je vrouw, je zusje of een goede vriendin wordt verkracht. Of erger. Ben jij dan in staat iemand te verminken. Of te vermoorden?
ik heb niet een echte drang om het te doen, maar ik voel ook niet echt iets dat me d'r onder alle omstandigheden van af zou kunnen houden

als de situatie er om vraagt, zal 't moeten gebeuren, ik hoop maar niet dat 't ooit gebeurt

  zondag 18 mei 2003 @ 02:29:10 #181
16862 Cora
van Mora
pi_10504895
Neen.
Denk ik.
:{
  zondag 18 mei 2003 @ 02:42:45 #182
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_10504985
Even wat zijdelingse informatie over mensen in het algemeen en ieders capaciteit tot doden.

Veel bewaard gebleven geweren uit de amerikaanse burgeroorlog bleken na onderzoek meerdere keren geladen te zijn, maar niet afgevuurd; er zaten dus meerdere kogels in de loop. De conclusie van het onderzoek (ff kort door de bocht) was dat mensen van nature niet in staat zijn / een zeer hoge drempel hebben om andere mensen te doden.

Pas na conditionering krijg je de personen die zonder terughoudendheid kunnen doden (en zelfs dan krijgt 90% nog een enorme psychische klap van hun daden).

Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
pi_10505004
Vermoorden is geen probleem, verminken zou ik niet kunnen.
Dat is dus de kont van een koe
  zondag 18 mei 2003 @ 02:47:24 #184
53504 Goodfellow
Fuck the World
pi_10505017
Er zijn een paar mensen waarvan als ze iets overkomt door geweld , en ik weet wie het gedaan heeft dat ik ze afmaak.

ik zou er geen moeite mee hebben iig

Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
  zondag 18 mei 2003 @ 02:53:23 #185
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_10505055
quote:
Op zondag 18 mei 2003 02:46 schreef koeiehol het volgende:
Vermoorden is geen probleem, verminken zou ik niet kunnen.
Uiteraard... verminken is gewoon niet sportief..
Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
  vrijdag 23 mei 2003 @ 10:20:31 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_10624037
als iemand mijn vriendin iets aan zou doen: JA zeker weten, eerst verminken en dan langzaam doodmaken
maar normaal, nee niet echt
ben ik veel te aardig voor
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 23 mei 2003 @ 10:31:51 #187
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_10624244
Een paar jaar geleden heeft een vriendin van mij een verhaal verteld over haar zwangerschap en wat haar vriend haar toen heeft aangedaan. Tot op de dag van vandaag durft ze mij nog steeds zijn naam niet te vertellen omdat ze weet wat mijn mening is over mensen die vrouwen en/of kinderen iets aandoen. Deze persoon zou namelijk op een verstrekt random moment van de aardbodem verdwijnen.

Verder ben ik best wel een vriendelijk persoon hoor

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
  vrijdag 23 mei 2003 @ 13:34:26 #188
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_10627910
Ik zou het zeker wel kunnen. Helaas wordt het leed wat anderen aangedaan is niet goed ermee gemaakt.
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
  vrijdag 23 mei 2003 @ 14:24:32 #189
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_10629201
ja, in extreme situaties zou ik(en ik denk wel iedereen) het kunnen.
Maar "gewoon" denk ik niet.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  vrijdag 23 mei 2003 @ 17:33:26 #190
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_10633520
Ja, daar ben ik toe in staat. Niet zonder reden overigens.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 27 mei 2003 @ 01:05:18 #191
42491 RSi84
First One To Blast
pi_10701115
ik zou diegene eerst lens slaan denk ik, daarna botten breken ofzo en dan benzine op hem gieten en in de fik steken de cocksucka, zonder enige medeleven als het mijn zusje was die het slachtoffer was. no mercy voor zulke gasten kankerhard aanpakken!!
FIRST ONE TO BLAST LAST ONE TO DASH GOING FOR THE HOES AND THE CASH
pi_10701304
Nog nooit meegemaakt, maar eigenlijk ben ik best wel bang voor een 'rode waas'. Vooral tegen onrecht kan ik heel slecht. Stel je voor dat ik zie dat een kind verkracht wordt oid! Dan weet ik niet hoe ik zou reageren....Stel dat je iemand doodslaat. Dan ga jij de gevangenis in.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 27 mei 2003 @ 02:00:50 #193
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_10701845
Heb zon situatie nooit meegemaakt,
Maar denk dat ik het in de situatie die topictarter schets zeker zou kunnen en doen.

Verkrachters zijn werkelijk zo laag............

Al heb ik wel een hele hoop creatieve fantasieen wat ik met zon gast zou doen, als ik hem ongezien mee naar huis gesleept krijg

1 ding is zeker, hij zou een zeer langzame zeer pijnlijke dood sterven

Mmmm dingen letterlijk nemen zoals zout in wonden strooien is een begin, verder is alcohol in een open wond ook uiterst pijnlijk (ervaring met zout en alc in wonden ).
Iemand veel wonden toebrengen en dan in een lekker warm zout-batje dumpen comes to mind

Maar lijkt me dat bv in 90% van de verkrachtings-zaken en moordzaken de politie de dader eerder heeft dan jou, wat dan helaas pech is......
Maar goed als je de kans hebt om zon figuur te pakken te krijgen

Maarjah deze dingen van mij zijn fantasie, of ik ze in de praktijk kan en wil brengen weet je pas op het moment dat je met zon situatie geconfronteerd word

Maargoed fantaseren is luek

[edit] zoals Sizzler hierboven al opmerkt ga JIJ in het geval je zoiets ten uitvoer brengt de gevangenis in, tenzij je het lijk weet weg te werken ect [/edit]

Spend a lifetime working for these people, to make what they earn in one day,
there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
  dinsdag 27 mei 2003 @ 02:31:39 #194
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_10702150
simpel.

Ja, zijn maar 2 personnen..

  maandag 8 september 2003 @ 19:29:39 #195
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_13029674
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:53 schreef StefanP het volgende:
Ja. Ik zou zonder moeite iemand zijn hersens in kunnen slaan, ik krijg namelijk bijzonder snel een rode waas voor mijn ogen als iemand met me fokt en word dan bijzonder aggressief. Zodra iemand ver genoeg gaat om mij uit te lokken, dan is het mijn goed recht om glimlachend toe te kijken hoe hij krepeert nadat zijn gezicht aan de straatstenen is opengehaald.

Let wel dat ik verder vredelievend ben en zelf niks uitlok, maar zodra ik me op mijn pik getrapt voel dan gaat er een ergens een knopje om en dan sta ik niet meer voor mezelf in.

Stefan, de gespletene


Dan denk ik dat het inmiddels tijd is om eens met een goeie dokter te gaan praten.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 8 september 2003 @ 19:51:06 #196
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13030310
Natuurlijk kan ik dat, dat kan iedereen wel.
Zou er niet zo'n moeite mee hebben als het echt moet.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  maandag 8 september 2003 @ 19:54:24 #197
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_13030404
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:51 schreef BAZZA het volgende:
Natuurlijk kan ik dat, dat kan iedereen wel.
Zou er niet zo'n moeite mee hebben als het echt moet.
Maar ja, jouw voorouders hadden daar hele schema's voor.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 8 september 2003 @ 20:11:05 #198
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_13030885
Ja
Daar zou toch heel wat voor nodig zijn want dan zou ik echt niet bij mijn zinnen zijn. Niet dat ik aggresief ben en conflicten probeer ik te vermijden maar kan me voorstellen dat ik uit wraak iemand niet eens direct zou vermoorden maar eerst willen verminken.

Denk eigenlijk dat in wel erg extreme situaties mensen veel sneller in staat zijn om iemand te verminken of pijnigen (hoewel een deel ook wel zou verstijven, verstand verliezen etc). Vaag voorbeeldje maar bijv. in Saving Private Ryan in het begin stuk zag je gewoon hoe mensen Duitsers afschoten terwel ze zich overgaven. Kan me wel voorstellen dat ze zoiets doen wanneer ze hun vrienden, kameraden, bekenden zien sneuvelen.

Vraag me ook af of mensen echt geen wraak (moord) willen nemen nadat een dronken gek ofzo een auto ongeluk veroorzaakt waarbij je kind, partner, evt ouders, familie, vrienden of in een keer je hele gezin wordt weggevaagd.

Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 8 september 2003 @ 20:45:20 #199
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13031900
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:54 schreef TrenTs het volgende:


Maar ja, jouw voorouders hadden daar hele schema's voor.


Stiekem zijn we allemaal wel een beetje Duitser hoor
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  maandag 8 september 2003 @ 22:59:12 #200
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_13036014
Eh... vroeger wel ja eigenlijk, ik was bijzonder snel over de rooie en heb op jonge leeftijd welleens een leeftijd genootje met een ijzeren schep tegen zijn kop geslagen en welleens een klasgenoot zo afgetuigd dat zijn moeder hem haast herkende Ben toen een soort therapie ondergaan ofzo (nouja therapie, mezelf geleerd onder controle tehouden) En dat hielp echt enorm. Het enigste nadeel is nu dat iemand heel ver kan gaan, maar als ik door het lint ga me niet snel laat stoppen maar ik blijf gelukkig meestal rustig nu
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')