abonnement Unibet Coolblue
pi_17306924

Dit ding heb ik eens in een dronken bui uit een ziekenhuis ontvreemd.
De navelstreng heb ik nog met 2 bakstenen verwijderd.
En toen heb ik haar maar opgesloten en voor mezelf gehouden.
Maar het was niet allemaal maar lachen, gieren ,brullen...
Als jonge alleenstaande vader wist ik niet om te gaan met dat gekrijs , toen heb ik zeg maar "de natuur een handje geholpen".
Ik vind wel dat ik het nog aardig lang heb volgehouden.
En ik weet nu ook dat je jonge kinderen best op kunt sluiten in een vochtige koude kelder , met niet meer te eten/drinken dan brood en water.


Dit is de betreffende kelder:

Met van links naar rechts : Bert , Bert1 , Bert2 , ik heb me over hun ontfermd en hun een plaats in mijn huis aangeboden , ze zijn alledrie niet bijster intelligent , ook hebben ze vaak last van psychoses dit mede door hun heroine verslaving , die ik in het begin regelmatige toediende om ze afhankelijk te maken . Ik heb ze ook namen gegeven , al heb je er niet veel aan , ze kunnen niet praten.

Mijn vermoedens dat Bert1 een pedofiel zou kunnen zijn ben ik op de harde manier achter gekomen , verklaart ook misschien de slechte toestand waarin mijn kind na een paar weken al in verkeerde.


I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_17306947
Heeft iemand een teiltje?
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_17306962
looool
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:17:40 #4
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_17307000
leuk topic
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_17307010
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:18:01 #6
77471 Den_Dolle_Hamster
nee, ik ben geen echte hamster
pi_17307013
puik
pi_17307185
gare metal kelder
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:27:12 #8
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_17307193
*Kuch kuch*
pi_17307221
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:27 schreef trance40 het volgende:
*Kuch kuch*
Precies wat ik verwacht van iemand met zo'n naam.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:34:54 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_17307368

Dit is mijn zoontje piet, hij is eigenlijk best gezond. Dat is best jammer omdat ik dan -als ouder- minder aandacht krijg van de medische instanties. Maar niet getreurd!

Dit is mjin favoriete gif , het zorgt ervoor dat Piet z'n lever stukje bij beetje afsterft en dat zijn linker-hartklep regelmatig stuipjes krijgt. Ik krijg nu wekelijks aandacht van de dokters en heel veel steun van mijn buurt.

Nu is alles weer okay. >

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:38:39 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_17307465
RUSTIG MAAR T'IS UIT EEN B-FILM!!!

Zij kwam per ongeluk in aanraking met:

Tja ik zag haar niet

Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_17307507
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:34 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]

Dit is mijn zoontje piet, hij is eigenlijk best gezond. Dat is best jammer omdat ik dan -als ouder- minder aandacht krijg van de medische instanties. Maar niet getreurd!
[afbeelding]

Dit is mjin favoriete gif , het zorgt ervoor dat Piet z'n lever stukje bij beetje afsterft en dat zijn linker-hartklep regelmatig stuipjes krijgt. Ik krijg nu wekelijks aandacht van de dokters en heel veel steun van mijn buurt.

Nu is alles weer okay. >


Goed idee man!
Ik krijg ook aandacht tekort , niemand begrijpt mijn manier van leven.

I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_17307636
pi_17309315

Dit is Patricia, mijn vriendin, ze houd ook van mij ( ondanks een straatverbod. ) We hebben al 4 jaar een relatie en het gaat hartstikke goed op het moment! Wekelijks ben ik bij haar thuis en dan mastrubeer ik even over haar bed heen als ze er niet is, dat vind ze leuk. Okay, ze heeft dan wel een nieuw alarmsysteem in haar huis laten bouwen maar omdat ik zelf ook installateur ben van die systemen kom ik daar makkelijk langs .

Dit beeld is van m'n verborgen camera die ik overal heb geinstalleerd, zie je hoe ze poseert? ze weet het wel hoor, dat ik haar kan zien.

Deze heb ik overal neer gehangen, ze werken perfect!

Soms komt er wel eens een man op bezoek, maar ik weet zeker dat ze dat niet leuk vind dus hou ik ze op afstand.

Dit is Karel, de laatste die haar lastig viel met een bos bloemen en een etentje..

Ik weet zeker dat we gelukkig worden met elkaar, Patricia en ik .

morgen weer.
pi_17309383
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:52 schreef MonkeyWrench het volgende:
[afbeelding]

Dit is Patricia, mijn vriendin, ze houd ook van mij ( ondanks een straatverbod. ) We hebben al 4 jaar een relatie en het gaat hartstikke goed op het moment! Wekelijks ben ik bij haar thuis en dan mastrubeer ik even over haar bed heen als ze er niet is, dat vind ze leuk. Okay, ze heeft dan wel een nieuw alarmsysteem in haar huis laten bouwen maar omdat ik zelf ook installateur ben van die systemen kom ik daar makkelijk langs .

[afbeelding]

Dit beeld is van m'n verborgen camera die ik overal heb geinstalleerd, zie je hoe ze poseert? ze weet het wel hoor, dat ik haar kan zien.

[afbeelding]

Deze heb ik overal neer gehangen, ze werken perfect!

Soms komt er wel eens een man op bezoek, maar ik weet zeker dat ze dat niet leuk vind dus hou ik ze op afstand.

[afbeelding]

Dit is Karel, de laatste die haar lastig viel met een bos bloemen en een etentje..

Ik weet zeker dat we gelukkig worden met elkaar, Patricia en ik .



Heb je ook wel eens van die black-outs?
Ben je opeens bakstenen door een ruit aan het gooien bij een willekeurig iemand!

I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_17309481
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding]

Dit ding heb ik eens in een dronken bui uit een ziekenhuis ontvreemd.
De navelstreng heb ik nog met 2 bakstenen verwijderd.
En toen heb ik haar maar opgesloten en voor mezelf gehouden.
Maar het was niet allemaal maar lachen, gieren ,brullen...
Als jonge alleenstaande vader wist ik niet om te gaan met dat gekrijs , toen heb ik zeg maar "de natuur een handje geholpen".
Ik vind wel dat ik het nog aardig lang heb volgehouden.
En ik weet nu ook dat je jonge kinderen best op kunt sluiten in een vochtige koude kelder , met niet meer te eten/drinken dan brood en water.


Dit is de betreffende kelder:
[afbeelding]

Met van links naar rechts : Bert , Bert1 , Bert2 , ik heb me over hun ontfermd en hun een plaats in mijn huis aangeboden , ze zijn alledrie niet bijster intelligent , ook hebben ze vaak last van psychoses dit mede door hun heroine verslaving , die ik in het begin regelmatige toediende om ze afhankelijk te maken . Ik heb ze ook namen gegeven , al heb je er niet veel aan , ze kunnen niet praten.

Mijn vermoedens dat Bert1 een pedofiel zou kunnen zijn ben ik op de harde manier achter gekomen , verklaart ook misschien de slechte toestand waarin mijn kind na een paar weken al in verkeerde.



quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:52 schreef MonkeyWrench het volgende:
[afbeelding]

Dit is Patricia, mijn vriendin, ze houd ook van mij ( ondanks een straatverbod. ) We hebben al 4 jaar een relatie en het gaat hartstikke goed op het moment! Wekelijks ben ik bij haar thuis en dan mastrubeer ik even over haar bed heen als ze er niet is, dat vind ze leuk. Okay, ze heeft dan wel een nieuw alarmsysteem in haar huis laten bouwen maar omdat ik zelf ook installateur ben van die systemen kom ik daar makkelijk langs .

[afbeelding]

Dit beeld is van m'n verborgen camera die ik overal heb geinstalleerd, zie je hoe ze poseert? ze weet het wel hoor, dat ik haar kan zien.

[afbeelding]

Deze heb ik overal neer gehangen, ze werken perfect!

Soms komt er wel eens een man op bezoek, maar ik weet zeker dat ze dat niet leuk vind dus hou ik ze op afstand.

[afbeelding]

Dit is Karel, de laatste die haar lastig viel met een bos bloemen en een etentje..

Ik weet zeker dat we gelukkig worden met elkaar, Patricia en ik .


見なさい! 日本語!
  donderdag 19 februari 2004 @ 12:09:49 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_17309744
Dit is Marco, mijn ex


Op een dag , kwam ik thuis en vond ik Marco zo op de bank

Dat vind SHE-tje niet leuk, Marco


Marco werd angstig en zei : " maar schatje , en onze kleine dan??? "


Nee Marco; zo zijn we niet getrouwd


Zeg maar dag tegen pappa , liefje

pi_17309748
Kijk eens wat lief! .

Dit is bully. Mijn stierenkalfje. Hij is een paar weken geleden geboren. Ik geef hem heelveel stro en hooi. En soms denkt-ie dat ie een kangaroe is volgens mij, want dan doet-ie helemaal gek met springen enzo. En dan zeg ik: "Bully, doe normaal!", maar dan lach ik er wel bij. . En dan komt-ie naar me toe en dan geeft ie een lik over mijn hand. .

En dan gaat-ie weer rondspringen .

Als Bully later groot is, dan ga ik hele leuke spelletjes met hem doen, zoals zakdoekje leggen en prik de staart op de stier:

En als-ie dan niet meer kan, dan gaan we samen barbequen.

Zo blijft Bully voor altijd bij me. .

FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 19 februari 2004 @ 12:24:39 #19
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17310058

Dit is Rob, mijn collega.
Rob denkt dat Debiteuren, Crediteuren grapjes nog steeds leuk zijn, elke dag weer ook al wordt het al jaren niet meer uitgezonden.

Dit is de brandbijl die op de gang hangt hing.

Ik heb Rob uitgenodigd om langs te komen voor het eten.

Ik heb heel lekker gekookt, Rob schreeuwde het uit in verrassing.

Hier ben ik bezig met het aansnijden van het vlees met mijn nieuwe messenset

Helaas waren de buren thuis, die zeikerds, en vonden ze dat ik teveel lawaai maakte, daarom belden ze de politie en zit ik nu op het buro:
Ik sta zelfs in de krant

Maar dat maakt niet uit, ik heb een goede advocaat en ik ga snel langs bij de buren om ze het uit te leggen.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 19 februari 2004 @ 12:59:33 #20
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_17310874
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:

[..]

Precies wat ik verwacht van iemand met zo'n naam.


Wat goed van jou
pi_17311131
Ik ben van beroep tandarts

hierboven ben ik dus in actie

Maar soms krijg ik lastige klanten, vooral Ali is erg lastig

Om wraak te nemen ga ik niet boren ofzo, maar ik gebruik dit mooie ding:

en na mijn behandeling ziet hij er zo uit:

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_17313873
hahaha lol. You sick &*^%. Dit is mijn soort humor.
pi_17313910
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:38 schreef cerror het volgende:
RUSTIG MAAR T'IS UIT EEN B-FILM!!!
[afbeelding]

Zij kwam per ongeluk in aanraking met:

[afbeelding]

Tja ik zag haar niet


hey zo ziet mijn ex vriendin er ook uit
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_17313938
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:38 schreef cerror het volgende:
RUSTIG MAAR T'IS UIT EEN B-FILM!!!
[afbeelding]

Zij kwam per ongeluk in aanraking met:

[afbeelding]

Tja ik zag haar niet


okay, welke film is dat. ?
Die moet ik zien.
  donderdag 19 februari 2004 @ 14:55:59 #25
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_17313967
* Tu5 ziek doet...
(maar niet zo ziek als de rest... )
Hoogbevaagd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')