abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:13:44 #26
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_17265745
Is er geen vrijwilligerswerk waarbij de siruatie wordt omgedraaid.Mensen die nooit de deur uitkomen omdat ze niemand hebben om bij op bezoek te gaan kunnen jou dan mooi opzoeken.Uitstapje voor die mensen en jij hebt dan ook even wat anders.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_17265817
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:13 schreef deedeetee het volgende:
Is er geen vrijwilligerswerk waarbij de siruatie wordt omgedraaid.Mensen die nooit de deur uitkomen omdat ze niemand hebben om bij op bezoek te gaan kunnen jou dan mooi opzoeken.Uitstapje voor die mensen en jij hebt dan ook even wat anders.....
Ik weet niet of zoiets hier in de buurt bestaat...
En meestal wordt dit voor ouderen gedaan, en niet voor jongeren..
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:23:35 #28
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_17266134
Doet de Zonnebloem niet zoiets Ik zit wellicht helemaal fout hoor.Maar je zou links en rechts eens kunnen informeren, heb je gelijk wat te doen Zet zelf iets op poten. Misschien te vermoeiend ? Zucht, ik heb makkelijk praten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_17266166
Elke dag een andere Fok!ker uitnodigen als een soort van minimeet
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_17266577
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:13 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]
er zijn 2 dingen waarmee rekening mee moet worden gehouden:
-het mag niet te inspannend zijn
-herhaaldelijke bewegingen (zoals het rijgen van kralen) is niet haalbaar


Daar valt nog wel wat mee te doen! filmpje kijken (reviewer worden), informatieve site gaan beheren over dat onderwerp.
Voorzichtig je conditie op pijl houden. Bij mensen op bezoek gaan (de goeie) Buddy worden enzovoort!

[Dit bericht is gewijzigd door marchien op 17-02-2004 22:30]

Carpe diem
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:39:23 #31
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17266696
Lezen, dvd's kijken, computerspelletjes spelen, iets schrijven, iets tekenen, een cursus volgen, breien , knutselen, thuiswerk doen...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_17267656
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:23 schreef deedeetee het volgende:
Doet de Zonnebloem niet zoiets Ik zit wellicht helemaal fout hoor.Maar je zou links en rechts eens kunnen informeren, heb je gelijk wat te doen Zet zelf iets op poten. Misschien te vermoeiend ? Zucht, ik heb makkelijk praten.
Ik zal eens informeren
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:24 schreef texelonia het volgende:
Elke dag een andere Fok!ker uitnodigen als een soort van minimeet
ja hoor
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:36 schreef marchien het volgende:
Daar valt nog wel wat mee te doen! filmpje kijken (reviewer worden), informatieve site gaan beheren over dat onderwerp.
Voorzichtig je conditie op pijl houden. Bij mensen op bezoek gaan (de goeie) Buddy worden enzovoort!

Had je gedacht ja
dit is een zeer beperkte omschrijving van mijn situatie

Qua films: Ik "mis" heel veel stukjes van de film dus een review zal nooit volledig zijn. Dat is helaas dus niet echt een optie.
Een film kijken voor ontspanning is wel leuk af en toe, maar aangezien ik veel stukken "mis" snap ik vaak de film niet eens

Site beheren over welk onderwerp? Je bedoeld mijn beperkingen? Nee, er bestaan al zoveel site's over, dan komt er alleen maar hetzelfde op te staan...

Aan sport kan ik niet doen en ik kan niet bij mensen op bezoek gaan.

quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:39 schreef SEMTEX het volgende:
Lezen, dvd's kijken, computerspelletjes spelen, iets schrijven, iets tekenen, een cursus volgen, breien , knutselen, thuiswerk doen...
*lezen is al genoemd
*dvd/film kijken is al genoemd
*computerspel spelen is te belastend qua houding
*schrijven gaat amper (typen is al moeilijk)
*tekeken idem dito
*cursus is al uitgelegd
*breien/ knutselen is al besproken
*thuiswerk is al besproken


bedankt voor je reactie, maar zo te zien heb je de rest niet gelezen...

[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 17-02-2004 22:09]

pi_17267831
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe

Een buddy zoeken zou een goede optie zijn geweest. Maar ik heb het even opgezocht en deze is niet voor mij beschikbaar.

  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:12:11 #34
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_17267906
PØrnØ kijken?
pi_17267919
Mischien zou je kunnen gaan puzzelen, 5000 stukjes ofzo.
Daar ben je wel even zoet mee.

Sterkte ermee!

PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_17268076
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Mischien zou je kunnen gaan puzzelen, 5000 stukjes ofzo.
Daar ben je wel even zoet mee.

Sterkte ermee!


Dat klopt, daar zou ik wel even zoet mee zijn

Helaas sluit dit niet aan bij mijn persoonlijke interesses. En dat is ook wel een aspect wat erbij hoort

Bedankt voor je reactie iig

pi_17268240
Wat betreft concentratieproblemen, films/dvd's zijn dan misschien in etappes te bekijken?

Enne... wat verwacht je van "ons" ?

Creatieve ideeën zijn misschien beter te verwachten in patiënten verenigingen waar je ziekte (s) in thuishoren.

pi_17268307
je moet jezelf ook toch niet teveel beperking bij voorbaat gaan opleggen?

ik bedoel, nu al alles afwijzen omdat je je niet kan concentreren...dan kan je idd niks, voor elke vorm van afleiding heb je wel concentratie nodig

maar goed, als je merkt met een film kijken dat je stukken mist...zet na elk half uur de film ff stop? ff rustig iets anders doen, en dan weer verder kijken? Met lezen precies hetzelfde...concentratieproblemen zijn toch niet onoverkomelijk

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_17268322
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat betreft concentratieproblemen, films/dvd's zijn dan misschien in etappes te bekijken?
shit, je was net eerder
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_17268382
Ik zal zeker eens bij een vereniging informeren, maar misschien dat ik hier ook nog bruikbare tips zou kunnen verkrijgen. Vandaar dit topic.

En ik wijs niet alles af, ik ben realistisch.

pi_17268496
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:28 schreef Hanneke1983 het volgende:


En ik wijs niet alles af, ik ben realistisch.


Ja maar ja maar
Je opent dit topic terwijl "we" niet het naadje van de kous weten.
Dat is moeilijk dan om iets te bedenken.

Lijkt me handig om kort en bondig je beperkingen/(tijdelijke ? )aandoeningen eerst eens te posten, of staan die al ergens anders?

pi_17268574
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
En ik wijs niet alles af, ik ben realistisch.
mwah, alles per definitie afwijzen omdat je 'concentratieproblemen' hebt, vind ik zo kortaf

kijk je een film toch 2 x? niet zo bij de pakken neer gaan zitten, dat is ook echt niet goed voor je genezing

wel sterkte iig

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_17268696
Mijn beperkingen staan al in dit topic

Het gaat niet over hoe ene film te bekijken, het gaat om een invulling van een dag

Ik weet dat het moeilijk voor jullie is iets te bedenken, maar ookal weet je wel de details, dan nog blijft dat moeilijk. Dus ieder idee is welkom en kan ik afwegen

pi_17268729
Je kan ook stripboeken gaan lezen, met name die met korte verhaaltjes? Of kleine stukjes wandelen?

Een collega'tje van mij heeft ME (met dezelfde concentratieproblemen) en die is dus flink wat (duck)stripboekjes gaan lezen. Vandaar dat ik die suggestie dus geef...
pi_17268761
Je kunt je concentratievermogen opbouwen door eerst iets makkelijk te lezen, een kinderboek bijvoorbeeld. Of luisterboeken, ontspannen gaan zitten en het verhaal tot je nemen. Of van die makkelijke puzzels waar je woorden moet zoeken.

Veel succes in ieder geval.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 17-02-2004 21:41]

pi_17268808
sieraden maken !

op internet zijn er veel tips te vinden hoe je dat het beste kunt doen en veel voorbeelden, gewoon een beetje zoeken en dan kraaltjes en andere benodigdheden inslaan.
Als ze mooi zijn kan je ze misschien ook verkopen?

pi_17268937
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:39 schreef Pandorah het volgende:
Je kan ook stripboeken gaan lezen, met name die met korte verhaaltjes? Of kleine stukjes wandelen?

Een collega'tje van mij heeft ME (met dezelfde concentratieproblemen) en die is dus flink wat (duck)stripboekjes gaan lezen. Vandaar dat ik die suggestie dus geef...
Goed idee!!

Mag ik vragen of je collega een emailadres heeft?

quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:40 schreef schatje het volgende:
Je kunt je concentratievermogen opbouwen door eerst iets makkelijk te lezen, een kinderboek bijvoorbeeld. Of luisterboeken, ontspannen gaan zitten en het verhaal tot je nemen. Of van die makkelijke puzzels waar je woorden moet zoeken.

Veel succes in ieder geval.


ik snap je bedoeling, maar concentratie opbouwen gaat niet gezien de situatie
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:41 schreef sproetie het volgende:
sieraden maken !

op internet zijn er veel tips te vinden hoe je dat het beste kunt doen en veel voorbeelden, gewoon een beetje zoeken en dan kraaltjes en andere benodigdheden inslaan.
Als ze mooi zijn kan je ze misschien ook verkopen?


detailwerk lukt helaas niet

[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 17-02-2004 22:12]

pi_17269136
Hanneke1983, wat mankeer je dan?? Je hoeft heus niet in detail te treden. Dan kunnen we je namelijk beter helpen.
pi_17269890
Dit is al besproken
pi_17270052
maar goed, JIJ weet het beste wat kan, als er niks mogelijk is, dan doe je niks

voor in principe alles heb je concentratie nodig, ook voor fok!ken toch? waarom kan er iets met detail dan al per definitie niet?

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')